Borzni komentar
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.7 od 15 glasov Ocenite to novico!
Na razvitih delniških trgih so se nekateri bali letošnje jeseni, češ da bi lahko prinesla korekcijo. To se ni zgodilo in bik, simbol borznega optimizma, rohni naprej. Newyorški Dow Jones je v torek pridobil tretjino odstotka in se povzpel na 22.830 točk. Foto: Reuters
       Tujcev ni in jih ne bo, zanje nismo zanimivi, domači vlagatelji, ki trgujejo, pa ne želijo okrepiti svojih pozicij. Trg je ujet v nekem prehodnem obdobju. Ne tič ne miš. Svežega kapitala ne moremo pričakovati, lahko pa pričakujemo vsaj visoke dividendne donose. Preboja ne pričakujem.       
 Aleš Lokar (KD Skladi)
Wal-Mart
Trgovski velikan Wal-Mart sporočil, da bo za odkup lastnih delnic namenil 20 milijard dolarjev, delnice pa so se podražile za pet odstotkov. Foto: Reuters
Indeks SBITOP se je v torek zvišal petič v zadnjih šestih dneh in se povzpel na 812 točk. Letos je SBITOP pridobil 13 odstotkov. V prvi kotaciji so se od 1. januarja najbolj, za 78 odstotkov, podražile Intereuropine delnice. Foto: BoBo

Dodaj v

Bik se noče upehati; bitcoin napada rekord

Bik na Wall Streetu se noče upehati
11. oktober 2017 ob 07:50
Ljubljana - MMC RTV SLO, Reuters

Newyorški delniški indeks Dow Jones je včeraj postavil novo rekordno vrednost, potem ko je trgovski velikan Wal-Mart sporočil, da bo za odkup lastnih delnic namenil 20 milijard dolarjev, Honeywell pa je napovedal cepitev delnic v razmerju 1:2.

Pozitivno je odmevalo tudi sporočilo farmacevtskega velikana Pfizer, da razmišlja o prodaji svojega oddelka za zdravstveno nego, ki letno ustvari 3,4 milijarde dolarjev prodaje. Dow Jones se je povzpel vse do 22.850 točk, pri čemer so Wall-Martove delnice poskočile za pet odstotkov in skoraj dosegle 85 dolarjev. V naslednjih dneh bodo na gibanja indeksov vplivale objave četrtletnih poslovnih rezultatov ameriških korporacij. Še ta teden bodo bilance predstavili pri bankah Citigroup, JPMorgan Chase, Bank of America in Wells Fargo. Dobički 500 podjetij, ki sestavljajo indeks S & P, naj bi v tretjem četrtletju (v primerjavi z istim četrtletjem lani) porasel za štiri odstotke. Rast dobičkov je bila v prvih dveh letošnjih četrtletjih precej višja, v prvem 15,5-odstotna, v drugem 10,8-odstotna.

Ni razlogov za preobrat
Pri družbi JPMorgan Securities so zapisali, da bodo dobički ameriških podjetij verjetno boljši od pričakovanj in da se bo pravljični scenarij (predvsem po zaslugi nizkih obrestnih mer) na finančnih trgih še nadaljeval, če bo Trumpova davčna reforma sprejeta, toliko bolj. O tem, da se bodo bikovska gibanja nadaljevala, je prepričan tudi Aleš Lokar iz KD Skladov: "Kdor vlaga na daljše obdobje, ni danes nič drugače kot pred tremi leti. Centralne banke so ustvarile izjemno ugodne razmere za vlagatelje. Čeprav je Fed že začel cikel zaostrovanja denarne politike, je ta, zgodovinsko gledano, še vedno zelo ohlapna. Verjetno bodo šli delniški indeksi še navzgor, je pa treba biti previden. Kdor bi se odločil, da vse prihranke iz depozitov vloži v delnice, bi mu to zelo odsvetoval, isto seveda, če bi ves denar vložil v obveznice, nepremičnine ali kriptovalute."

Evro nad 1,18 dolarja
Frankfurtski DAX30, ki je na začetku tedna le za dobre tri točke zgrešil mejo 13 tisoč točk, je včeraj zaradi katalonske krize zdrsnil na 12.949 točk. Nemški izvoz se je avgusta okrepil za 3,1 odstotka (najmočnejša letošnja rast), kar je pomagalo evru, ki se je povzpel nad 1,18 dolarja. Pomagali so tudi pozivi z vrha ECB-ja, da bo naslednje leto primeren čas za ukinitev ECB-jevega programa odkupovanja obveznic. O tem bo Evropska centralna banka najverjetneje razpravljala že na naslednji seji 26. oktobra. Trenutno kaže, da bodo pri ECB-ju zmanjšali vrednost mesečnih nakupov obveznic, vendar vseeno podaljšali program za šest do devet mesecev. Na naftnem trgu je bila včeraj smer navzgor, brent je skoraj dosegel 57 dolarjev, saj je bilo slišati nekaj pozitivnih novic glede uravnoteženja ponudbe s povpraševanjem. Opec se bo 30. novembra na Dunaju odločal o nadaljnjih ukrepih, kako preprečiti presežno ponudbo.

Tečaji delnic na Ljubljanski borzi 10. oktobra:


INTEREUROPA

+6,55 %

2,098 EUR
ZAV. TRIGLAV

+2,10 %

29,20
SAVA RE+1,76 %16,49
KRKA+0,71 %57,00
CINKARNA

-0,14 %

183,40
TELEKOM

-0,48 %

82,10
LUKA KOPER-0,60 %31,21
PETROL

-1,25 %

355,00

.

LJSE: Ne tič ne miš, tujcev ni pričakovati
Na Ljubljanski borzi medtem še naprej vlada nespremenjeno stanje. Indeks SBITOP (812 točk) je trenutno trinajst odstotkov višje kot na začetku leta, kar je lepa rast, a je promet nizek, trg pa zaman čaka nove zgodbe, ki bi pognale voz naprej. Predvsem pa je očitno, da je Ljubljanska borza za tuje vlagatelje povsem nezanimiva. "Žanjemo posledice napačnih odločitev zadnjih petnajst ali dvajset let. Tujcev ni in jih ne bo, zanje nismo zanimivi, domači vlagatelji, ki trgujejo, pa ne želijo okrepiti svojih pozicij. Trg je ujet v nekem prehodnem obdobju. Ne tič ne miš. Svežega kapitala ne moremo pričakovati, lahko pa pričakujemo vsaj visoke dividendne donose. Preboja ne pričakujem, morda bo uspešna le kakšna posamična zgodba, tako kot naj bi bila zdaj Intereuropa," nam je povedal Lokar.

Japonci prevzemajo štafetno palico
Na trgu kriptovalut je v zadnjih dneh opaziti lepo rast bitcoina in padanje valut z nižjo tržno kapitalizacijo. Bitcoin je včeraj presegel 4900 dolarjev in je na pragu novega rekorda. Zdi se, da štafetno palico od Kitajcev prevzema Japonska. Kitajska je septembra kar malo šokirala kriptojavnost, ko je prepovedala prve prodaje kriptokovancev (ICO) in nato še zaprla menjalnice, na Japonskem pa so do kriptovalut veliko bolj odprti. Regulatorji so bitcoinu prižgali zeleno luč, večji trgovci ga sprejemajo kot plačilno sredstvo. "Menim, da če ne bo večjih pretresov, kot so različne prepovedi delovanja kriptovalut in njihovega usklajenega blatenja, se lahko zgodi, da se bo v nekaj mesecih bitcoin povzpel na 8000 dolarjev," nam je v intervjuju povedal trgovec s kriptovalutami Rok Benkovič.

Tomaž Okorn
Prijavi napako
Komentarji
bistvo
# 11.10.2017 ob 08:48
Mirko Tipka, če niti naslova ne razumeš, zakaj sploh potem kaj bereš o borzah????
Resnica123
# 11.10.2017 ob 09:03
Spet omenjate trgovca s kriptovalutami Benkovica. 2x v dveh dneh. Pa ce to ni reklamni oglas ni nic.
seba goričan
# 11.10.2017 ob 08:19
če Benkovič tak pravi, pol bo že držalo....
kodsoj
# 11.10.2017 ob 10:25
Benkovič ni trgovec, on je učitelj, guru, nidani kriptocoin trgovanja,the master himself :)
Tuemsi
# 11.10.2017 ob 09:00
Če bo zmanjkalo hrane bomo pa jedli borzne delnice in indeks točke.
designprologo
# 11.10.2017 ob 08:26
Ko v naslednjih mesecih ali letih pade digitalna pravljica in ji globalno sledi "system fail", se bo vse ustavilo!
Ni drugega izhoda, digitalno prenapihnjeno, države in ljudje pa na pufih!

Najbolj bodo trpeli ljudje v velikih mestih, ko pade dobava!
Upam samo, da smo dovolj samopreskrbni!
madli
# 11.10.2017 ob 11:28
Nekaj zanimivih citatov v zvezi s tehnologijo:
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, president of IBM, 1943

"Television won't be able to hold on to any market it captures after the first six months. People will soon get tired of staring at a plywood box every night." - Darryl Zanuck, executive at 20th Century Fox, 1946

"There is no reason anyone would want a computer in their home." - Ken Olsen, founder of Digital Equipment Corporation, 1977

Nihče ne ve kaj bo s kriptovalutami, ampak vedno lažje se jih da uporabljat, vedno več aplikacij se razvija, da lahko tudi mainstream publika lažje uporablja kriptovalute. Pa tudi dosti bolj enostavno in hitro (2 min) je poslat recimo 200€ v obliki Ethereuma nekomu v Ameriko kot pa nakazat z bančnim nakazilom.

Drugače pa tudi nekatere banke že uporabljajo blockhain in kriptovalute (XRP specifično).
Wolfy
# 11.10.2017 ob 11:06
@Tao3
Neumen moras bit, da vse prihranke vlozis v isto stvar (BTC, delnice). Se posebej tiste ki bi jih rad porabil za bajto. Pac vlozis tolko kot si lahko privoscis zgubit.
Resnica123
# 11.10.2017 ob 09:20
Da bi pa kaj novega zapisali to pa ne, z Reutersa:

President Vladimir Putin said on Tuesday crypto-currencies were risky and used for crime, as Russia's central bank said it would block websites selling bitcoin and its rivals.
Mitcho_Buchannon
# 11.10.2017 ob 10:19
Kdor visoko leta, nizko pade. Se strinjam s predhodnimi komentatorji - vsa ta nerealna rast, ki temelji na pumpanju denarja ... Ko se bo to sesulo, bo dobro imeti kaj realnega v rokah, npr. hrano ... Najboljša naložba zame sta domač vrt in sadovnjak.
KdoJeDarthVader
# 11.10.2017 ob 19:31
Ko prebereš komentarje hitro ugotoviš, da je večina komentarjev na nivoju kavč komentatorjev za razne tekme. Obvladajo vse kar je na jeziku, v resnici pa nimajo pojma. Večina ne razume kaj so kriptovalute kaj šele da bi razumela njihovo uporabnost, uporabno vrednost in namen posamezne kriptovalute. Kriptovalute, ki so na borzi niso nadomestek za nacionalne valute, ampak gre za njihov namen in reševanje določenih problemov oz. del digitalizacije in so del globalnih rešitev. Ker je vsaka kriptovaluta v omejenih količinah se jo lahko vrednoti oz. da na borzo tako kot vsako stvar, ki je v omejenih količinah. Tako kot na vsaki borzi so tudi na tem področju špekulanti, trgovci itd. In kaj zdaj? Naj nehajo trgovat z delnicami, valutami, surovinami, srebrom, zlatom, paladijem itd.?
Pomembno vprašanje. Kaj za tem stoji? Tam kjer gre za resne zadeve stoji celotna tehnologija, razvoj, rešitve, protokoli ali celo standardi, ki se jih bo vpeljalo v določene industrije, segmente gospodarstva itd. Za nekaterimi stoji samo zrak. Če enačite vse kriptovalute med seboj in z bitcoinom potem je jasno predvsem to, da vam ni nič jasno. Če vam to ni jasno potem niti nima smisla nadaljevati o poslovnih modelih, ki omogočajo investiranje posameznikom. Poslovni modeli, načini investiranja so se močno spremenili, če še niste opazili.
Večina ICO in kriptovalut kjer je že na prvi pogled razvidno, da so namenjene samo špekuliranju, pump in dump ipd. in nimajo neke resne uporabne vrednosti bo po sistemu darwinizma relativno hitro izginila in iz tega se bo ločilo zrnje od plevela. Če tega ne razumete in niti ne poskušate razumeti potem raje pustite kriptovalute pri miru, ni to za vsakega. Lahko raziskujete in se pozanimate ali pa še naprej vztrajno lajnate o dot comih, bitcoinih, balonih, čebulicah tulipanov, ponzijevih shemah, švicarskih frankih itd. in vse mečete v isti koš. Nekatere kriptovalute so prihodnost in nekateri jih bodo prepoznali, z nami ali brez nas. Prepoznavanje priložnosti, tvegati ali ne tvegati je stvar posameznika že od nekdaj.
Kaj je realno in kaj je digitalno? Če verjamete ali ne cca 94% vsega denarja v svetovnem merilu je zapisano v digitalni obliki (general ledger, ledger itd.) in naložbah, samo 6% ga je v gotovini, da je zagotovljena neka stopnja likvidnosti za gotovinsko poslovanje. Nekateri še vedno verjamete v svojo papirnato bančno knjižico kjer so natiskani zneski na vašem računu in hodite z njo okrog?
graf314
# 11.10.2017 ob 14:12
Benkovič živi svoje sanje, kavčarji pa sanjajo svoje življenje. Tega mu ne bodo odpustili.
fiston
# 11.10.2017 ob 11:35
Čez 10, 20 let bo že bitkonj, ki bo vreden 1000 bitcoinov. :)
ajvard
# 11.10.2017 ob 10:55
za vrednost 4 bitcoinov se da kupiti kmetijo na Goričkem.

se je sicer ne da pospraviti v e-denarnico, nudi pa preživetje celotni družini.
ZKL
# 11.10.2017 ob 10:52
Ne vem kaj eni tako vneto razlagate o balončku, prevari, .... ko je govora o kriptovalutah. Dejstvo je, da se dobro prodaja in potencialni zaslužki so trenutno ogromni. Dokler balonček ne poči se ga splača pojahat ane? Pa tudi vsak balonček ni nujno, da poči ....
Trenutno so kriptovalute edini "inštrument", ki omogoča zelo lep zaslužek z nizkim vložkom brez igračkanja s finančnimi vzvodi. Pa z minimalnimi stroški, pa neobdavčeni, .... Za pravo investiranje v delnice pod 200k investicije sploh nimaš za razmišljat, če hočeš živet od tega. Seveda, ker je cel sistem postavljen za bogataše. Kaj je torej nateg?
Tisto, česar nasprotniki kriptovalut ne razumejo je to, da je poanta predvsem v tehnologiji (bločno veriženje, blockchain). Zdaj nas svarijo pred novim švicarskim frankom itd.... v bistvu bodo pa kmalu ugotovil, da se jim je še en .com balonček izmuznil izpred nosa in da zopet niso nič imeli od tega ....
Če si resen investitor (kripto ali delnice) in bi se rad s tem preživljal potem je največji kretenizem spregledati take priložnosti.
urosh444
# 11.10.2017 ob 10:45
tudi če kupiš delnico appla ali tesla, tega ne moreš naredit na ljubljanski borzi
urosh444
# 11.10.2017 ob 10:31
Bitcoin prebija 5000 in potem do 10.000
janipapillon
# 11.10.2017 ob 18:02
Eni špekulantje bodo profitirali, drugi mogoče zgubili, posredniki zaslužili, protagonisti bajno zaslužili. Kdo vse to plača?
Delavec?
SteeledMage
# 11.10.2017 ob 17:17
Prvi Interaktivni Multimedijski Portal - PIMP
antitrust
# 11.10.2017 ob 13:59
Benkovič ti si car...
fiston
# 11.10.2017 ob 11:41
@madli Pa tudi dosti bolj enostavno in hitro (2 min) je poslat recimo 200€ v obliki Ethereuma nekomu v Ameriko kot pa nakazat z bančnim nakazilom.

Ja pa še vprašanje, če je dovolj hitro. Onih 200€ ko jih bo dobil bo lahko takrat že 210 ali pa 190. :)
shadyman
# 11.10.2017 ob 11:35
Benkovičeva napoved je pa res zelo relevantna za ta članek ...
Baba Tečna
# 11.10.2017 ob 10:48
To the moon :)))))
janipapillon
# 11.10.2017 ob 18:03
A ni to fajn, brez dela zaslužit!
Naj delajo drugi.
SteeledMage
# 11.10.2017 ob 17:15
A sploh preberete kar napišete? Folku dejansko servirate finančne nasvete bivšega skakalca (!), pokeraša (!) in špekulanta. Kaj če bi mu odprli kr svojo podstran na PIMP TV - portalu, pa da bi vsak ponedeljek objavil, kaj on špekulira?
Springbok
# 11.10.2017 ob 12:56
Medtem v Zimbabweju: USD v bankovcih je vreden 4 krat več kot na računu ali bankomatu.

Bitcoinov ne sprejemajo. Če bo Rok Benkovič slučajno kdaj namesto na Tajsko potoval v Zimbabwe, naj ne računa na to, da bo plačeval s kriptovalutami. Cash is king.
dude
# 11.10.2017 ob 09:35
Rusi so premajhni, da bi imeli kaksen resen vpliv. Se Kitajska se je pokazala kot papirnati zmaj.
izo
# 13.10.2017 ob 15:13
kdor ga ne pozna ga pljuva, kdor je zaslužil ga hvali...

SLAVA KRIPTU!!


point kripta ni bil v tem, da bi z njim zaslužil, lol. točno o tem govorim..
izo
# 12.10.2017 ob 15:24
Vsi bajni komentatorji. Kripto valute so borijo tocno proti financim institucijam, vladam, monopolu bancnih sistemov. Poglejte danasnjo ceno BTC... nikomur se ni uspelo ustaviti velikana. Ne kitajcem, ne rusom, ne korejcem. Kdo bo prvi to sprejel bo obogatel, ostali bodo pa vihali nos..

vsi vemo to grozno filozofijo o kriptovalutah, kako bodo rešili svet pred bankirji in ne vem kakšne nuemnosti. se strinjam, da je blockchain tehnologija uporabna za marsikaj (in se tudi že uporablja za kaj drugega), samo ne pa prosimo nonstop najedat ena ta sti mantro pri kriptovalutah. decantrelizacija (nodi, bom spet pri btc, saj ne isto ali podovno vižo špilajo tudi drugi zadeva) je v bistvu vse manjša, saj je jasn obseg krpitrirabnje večji in večji, pojavljajo se podjetja (oz tudi ti počasi postajajo monopolisti), ki v zameno za provizije rudarijo in tržijo z transakcijami itd itd, torej vse manj dejanske kontrole posameznika in vse več plačevanje za posredništvo, hranjenje ključev/naslovov ipd. po domače, vrčama so tam, kjer smo bili, mogoče bo zadeva potekal drugače, brez gotovine in fizičnega denarja, ampak tukaj bo prej alij slej nek uradni nadzor nad temm, ker to drugače ne more funkcionrat, čllovej že v snovi ti toliko demokratično bitje, da bi bil res sposoben sprejemat kompromise za skupno dobro. žal.
in povej mi, kako lahko nekaj z gotovstjo sprejemaš, če sploh ne veš, kdo izda oz nadghrajej kriptiranje (forks, spremembe obravnave pogodb itd itd), kljub spet stari mantri, opisani prej? nabijate o zadevah, za katere kvazi noben nima pojma, kdo jih da na trg, kaj dejansko predstavljajo ipd. so pač zaradu trenda iskano blago in to je vse, zati tudi dbig njihove virtualne vrednosti ipd, noben pa ne gre (sploh pa v zasnjih nekaj letih) v to z neko težko anarhistično filozofijo rušit bank. ampak ironično, sam dela točno to, kar je kontra efekt vseh tvojih belihh papirjev.
GeorgeB
# 12.10.2017 ob 11:59
@janipapillon

Ne, to plačajo tisti špekulantje, ki izgubijo.
Tvoje vprašanje je tako neumno, da še pro proletarsko provokativno ne more biti.
Delavec, če sam ne špekulira nima s tem nič izgube.
KdoJeDarthVader
# 12.10.2017 ob 07:29
izo # 11.10.2017 ob 22:40
Večina ni slišala za whitepaper kaj šele, da bi ga brala.

whitepaper je splošna zadeva za marsikaj, ne samo to, kar ti misliš, da je spisal tist fantomski japonec.

Preveč si omejen z bitcoinom in satoshijem. Zato domet ne seže dlje od bitcoina. Je treba gledati "out of the box" in vsake toliko časa odmisliti bitcoin. Zato pravim raziskujte.
neutrino
# 11.10.2017 ob 19:05
janipapillon, v primeru bitcoinov bodo verjetno plačali milijoni tistih, ki bodo ob nesrečnem trenutku vstopili na to piramido, ali pa tisti, ki ne bodo pravi čas dol pobegnili.
Follow Me
# 11.10.2017 ob 12:32
Lepo bi bilo da podprete VIB - Viberate, da lahko potem si izplačam vem, hvala. :D
dvince
# 11.10.2017 ob 11:26
če pravi Rok, da bo cena btc v nekaj mesecih narastla na 8k$ pol hitro na en gotovinski kredit v vašo domačo banko in pretopit denar v btc:)
pobrisan
# 11.10.2017 ob 10:57
urosh444
Bitcoin prebija 5000 in potem do 10.000
-----------------------

In potem trešči na nulo.
kingestone
# 13.10.2017 ob 10:14
kdor ga ne pozna ga pljuva, kdor je zaslužil ga hvali...

SLAVA KRIPTU!!
izo
# 12.10.2017 ob 19:33
če bi zadeve res poznal, kolikor praviš, bi točno vedel, o čem govorim, kljub vsem napakam pri tipkanju..
aegis
# 12.10.2017 ob 19:27
@izo pomiri se pa v miru napisi, ker tretjino ne znam prebrati. Lp
janipapillon
# 12.10.2017 ob 19:23
GeorgeB
# 12.10.2017 ob 11:59
@janipapillon
Ne, to plačajo tisti špekulantje, ki izgubijo.
Tvoje vprašanje je tako neumno, da še pro proletarsko provokativno ne more biti.
Delavec, če sam ne špekulira nima s tem nič izgube.

Še ena neumna: in ko špekulant konča na dnu in postane socialni problem, se varstvo v vrtcu njegovih malih potomcev, zdravstvene usluge ter vse druge socialne usluge ... plačajo z Marsa in ne iz davkov delovne raje.
izo
# 11.10.2017 ob 22:40
Večina ni slišala za whitepaper kaj šele, da bi ga brala.

whitepaper je splošna zadeva za marsikaj, ne samo to, kar ti misliš, da je spisal tist fantomski japonec.
srutek
# 11.10.2017 ob 19:45
Gold is king...
veza
# 11.10.2017 ob 19:10
neutrino
janipapillon

vsak naj dela, kar hoče, a da se potem ne joče pred parlamentom, ko se sedaj kreditojemalci v frankih.
veza
# 11.10.2017 ob 19:08
Eni obljubljajo večno življenje v nebesih, čeprav nimajo dokazov, da sploh nebesa obstajajo,
drugi obljubljajo zaslužek na osnovi špekulacije, kar je v resnici realno, samo vsi ne zaslužijo, večina izgubi.
Mene ne motijo ne prvi, ne drugi, a naj ne pričakujejo, da bom s svojim denarjem sodeloval pri njihovih rabotah!
izo
# 11.10.2017 ob 17:32
medtem v rusiji

počasi bo jasno, kdo je lansiral vse skupaj, lol. bodo pa se mi zdi na veliko vozili tovornjaki hardverja, samo kaj, ko mi nimamo poceni plina oz elektrike. mogoče na islandijo, bo genesis pojačal fabriko..
madli
# 11.10.2017 ob 12:31
@fiston
Ja pa še vprašanje, če je dovolj hitro. Onih 200€ ko jih bo dobil bo lahko takrat že 210 ali pa 190. :)

To pa je tudi res ja. Vsaj zaenkrat cene precej nihajo iz dneva v dan
ajvard
# 11.10.2017 ob 11:03
Tao3

saj to pravim, če imaš 20k viška, potem se bolj splača kupiti kmetijo, kot upati, da balon (še) ne bo počil....
aegis
# 12.10.2017 ob 13:34
Vsi bajni komentatorji. Kripto valute so borijo tocno proti financim institucijam, vladam, monopolu bancnih sistemov. Poglejte danasnjo ceno BTC... nikomur se ni uspelo ustaviti velikana. Ne kitajcem, ne rusom, ne korejcem. Kdo bo prvi to sprejel bo obogatel, ostali bodo pa vihali nos...
KdoJeDarthVader
# 11.10.2017 ob 22:06
izo # 11.10.2017 ob 21:13

Kaj konkretno naj bi tebe spraševal? Vse kar potrebujem vedeti zvem tam kjer so prave informacije.
Večina nima pojma kaj so kriptovalute in čemu so namenjene, to je dejstvo. Večina ni slišala za whitepaper kaj šele, da bi ga brala.
tocco
# 11.10.2017 ob 14:17
Springbook nekaj tovornjakov, kalašnikov, municije pa nekaj pink panterov ;)))))
madli
# 11.10.2017 ob 11:33
Aja plus tega pa sem pozabil omenit še inflacijo:

S stotimi dolarji si lahko pred 50 leti kupil precej stvari, danes vedno manj.
Z enim bitcoinom si včasih komaj kupil čokolado, danes lahko z enim bitcoinom kupiš že kakšen OK avto.

Me zanima kakšno bo stanje čez 10, 20 let.
Komentar dogajanja na Ljubljan ...
link
Decembrska mrzlica na trgu kriptovalut
132
17. december 2017 ob 07:03 Kako dolgočasni so kljub vsem rekordom postali ameriški delniški trgi, seveda v primerjavi z noro rastjo bitcoina, ki je samo decembra pridobil več kot 90 odstotkov!
Več novic ...
Kazalo