Polzela se poskuša azijske konkurence otepati z bolj kakovostnimi izdelki. Foto: BoBo
Polzela se poskuša azijske konkurence otepati z bolj kakovostnimi izdelki. Foto: BoBo

Predsednica uprave družbe Karmen Dvorjak je pojasnila, da je visoka izguba posledica slabitve terjatev, zalog in rezervacij. Po njeni oceni je za prihodnost podjetja ključna celovita sanacija, ki jo je družba začela izvajati januarja letos. Cilj je prehod iz proizvodno usmerjenega v trženjsko osredotočeno podjetje.

"Tako sanacija kot prestrukturiranje sta nujna, saj lahko zaradi hudih pritiskov konkurence iz azijskih držav polzelska tovarna na trgu uspe samo z vrhunsko kakovostjo, inovativnim trženjem blagovnih znamk in visokooptimiziranimi poslovnimi procesi," meni Dvorjakova.

Po njenih navedbah so bili nekateri ukrepi že izvedeni in so prinesli prve učinke. Zadnji se kažejo v obliki večje učinkovitosti organizacije delovnih procesov, nabave ter upravljanja z materiali in zalogami. Številni strukturni ukrepi pa so globlji in kompleksni ter bodo dali rezultate na dolgi rok, je dejala Dvorjakova.

Manj delovnih mest in nove nogavice
V skladu s programom presežnih delavcev bo letos delovno razmerje postopoma prekinjeno s 94 zaposlenimi, kar pomeni, da bo po koncu sanacijskega programa v podjetju zaposlenih 300 ljudi.
Načrtujejo tudi uvedbo novih izdelkov in prenovo blagovne znamke. V pripravi je nova linija nogavic srednjega cenovnega razreda, predvsem namenjena prodaji v tujino, in povsem nove specializirane nogavice, ki bodo omogočale visoko dodano vrednost.