Trgovci se lahko namesto za razprodaje odločijo za ponudbo drugačnih akcij ali popustov. Foto: BoBo
Trgovci se lahko namesto za razprodaje odločijo za ponudbo drugačnih akcij ali popustov. Foto: BoBo

Na Trgovinski zbornici Slovenije in Podjetniško-trgovski zbornici so pojasnili, da mora trgovec upoštevati obstoječo zakonodajo in navesti podatke o vrsti blaga, odstotek znižanja in obdobje trajanja razprodaje, blago mora biti označeno s ceno pred znižanjem in z znižano ceno.

"Trgovci pred uvedbo popusta ali razprodaje ne smejo dvigniti cen izdelkov in jih nato znižati z namenom višjega odstotka znižanja, ki privablja kupce, saj gre v tem primeru za navidezna znižanja oziroma navidezno razprodajo, ki je zakonsko prepovedana," so še dodali. Prav tako mora biti blago, čeprav je na razprodaji, brezhibno, v nasprotnem primeru mora biti jasno označeno, da gre za blago z napako.

Sicer pa se trgovci namesto za razprodaje lahko odločijo za ponudbo drugačnih akcij ali popustov, pri čemer morajo prav tako upoštevati veljavno zakonodajo.