Foto: BoBo
Foto: BoBo

Potem ko je kitajski najemnik odpovedal najemno pogodbo, se je država odločila zaupati upravljanje mariborskega Letališča Edvarda Rusjana svoji Družbi za upravljanje investicij (DRI). Tja so odšli tudi zaposleni in novi delodajalec bo upošteval pridobljene pravice iz delovne dobe, kar je pomembno za jubilejne nagrade in odpravnine, česar sprva ni želel, poroča Večer.

Glede na to, da imajo enomesečni odpovedni rok, bodo formalno do 17. julija še zaposleni v Aerodromu Maribor, z 18. julijem pa v DRI-ju.

Prezaposlitev zaposlenih pri Aerodromu Maribor je prvi pogoj, ki ga je moral izpolniti DRI, če želi prevzeti upravljanje mariborskega letališča. Najtrši oreh pa bo pridobitev obratovalnega dovoljenja, poznavalci civilnega letalstva namreč po navedbah Večera menijo, da ga javna agencija za civilno letalstvo kljub dobri "politični" volji v tako kratkem času, če bo sledila črki zakona, ne bo mogla izdati. Prav tako bo DRI za upravljanje letališča potreboval tudi opremo, ki ni v državni lasti, in jo bo moral najeti ali odkupiti od Aerodroma Maribor.