Zabava
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.7 od 77 glasov Ocenite to novico!
Omar Naber
Omar Naber je odgovarjal na vaša vprašanja. Foto: MMC RTV SLO

Omar Naber po Emi: Vedno so polemike, vedno so dvomljivci.

Z vami je klepetal zmagovalec Eme Omar Naber
27. februar 2017 ob 07:57,
zadnji poseg: 27. februar 2017 ob 11:39
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Letos je bilo na Emi ogromno lepih, dobrih skladb, primernih za na Evrovizijo. Z veseljem bi odstopil zmago in privoščil drugim izvajalcem, da bi nas zastopali na Evroviziji," je v spletnem klepetu med drugim dejal zmagovalec Eme, Omar Naber.

"Če lahko izpostavim nekaj meni najljubših, bi rekel Nuška Drašček, Raiven, King Foo, BQL, joj, vse mi je bilo všeč, prisežem," je še poudaril Naber, na vprašanje, kako se sooča z negativnimi komentarji, pa odgovoril: "Vedno so polemike, vedno so dvomljivci, vedno pridejo na dan tisti, ki verjamejo v teorijo zarote. Negativni komentarji so tako in tako odraz ljudi samih, negativne komentarje lahko pišejo samo negativni ljudje. Me pa ti komentarji ne ganejo niti najmanj."

Naber je v spletnem klepetu razkril tudi, kdaj in v kakšnih okoliščinah je nastala pesem On My Way, ki je prepričala tako strokovno žirijo kot gledalce: "Pesem je bila napisana pred kakimi desetimi leti. Govori o lastni izkušnji, o razočaranju in hkrati o upanju na boljši jutri, na lepši jutri, sem namreč nepopravljiv optimist. V tistem obdobju sem bil nekoliko izgubljen, malce osamljen, nisem vedel, kam me življenje vodi. Mislim, da sem takratna občutja lepo prenesel na papir in spisal to skladbo."

Zmagovalca letošnje Eme, ki bo odpotoval na 62. tekmovanje za Pesem Evrovizije 2017 maja v Ukrajino, je izbralo šest strokovnih regijskih žirij ter gledalci in poslušalci s telefonskim glasovanjem. Razmerje ocen oziroma točkovanja strokovnih žirij in telefonskega glasovanja je bilo 50 : 50. Žirije so na prvo mesto postavile Naberja, gledalci pa BQL, seštevek vseh glasov je v Kijev poslal Omarja Naberja.

Uporabnike je tako zanimalo tudi, ali je vesel, da je premagal "velika favorita letošnje Eme, brata BQL". Naber je odgovoril: "To, da sem ju premagal, me ne veseli. Zmago bi z veseljem privoščil tudi njima. Sta odlična izvajalca in imela sta krasno skladbo. Sta bila prva od vseh, ki sta mi iskreno čestitala. Super fanta sta."

Celoten klepet si lahko preberete spodaj.



T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
master
# 27.02.2017 ob 08:38
Možno..ampak pesem je takšna, da jo bomo vrteli do evrovizije..in potem nikoli več.
Od_tastarga_sin
# 27.02.2017 ob 09:50
Za to, da se finančno RTV-ju ne bi izplačalo naj vas nič ne skrbi. Poleg reklam so tukaj mladoletniki, ki po izkušnjah iz klicnega centra enega izmed telekomunikacijskih operaterjev sodeč nakličejo nore zneske, mame in očetje pa potem popenjeni kličejo od kje tak račun. Za prihodnost Eme in Evrovizije se nam zato ni treba bati. Žal.
juventina10
# 27.02.2017 ob 11:51
no, pa še to, mene pevci ki pojejo v tujem jeziku ne motijo, bolj me motijo tisti, ki so že 20 ali 30 let v sloveniji, pa na vedno niti na uradnih okencih besede slovensko, še vedno tolčejo po njihovo.ko bo šla 'jugoslovanska' generacija v penzijon, jih tako imenovani npr. milenijci niso dolžni razumet.
.
dannykm
# 27.02.2017 ob 10:55
Z veseljem bi odstopil zmago in privoščil ostalim izvajalcem da bi nas zastopali na Evroviziji

Ja no kaj čakaš?
juventina10
# 27.02.2017 ob 11:10
s tole slovenščino in angleščino že pošteno utrujate.preštejte zadnjih 20 let ,koliko pesmi je bilo v angleščini in maternih jezikih,celo nemci in francozi so peli v angleščini.ali mislite , da evropa razlikuje slovenščino in prekmurščino, še mi ostali jo ne.tudi bql bi peli v tujem jeziku.
xyz6
# 27.02.2017 ob 10:42
Ko že misliš, da ne more biti slabše....
Nemo
# 27.02.2017 ob 09:58
@pajcevina984

No, če na hitro preletiš komade s finala eme, ugotoviš, da jih je bilo 5 v angleščini, 2 v bolj ali manj knjižni slovenščini in eden v prekmurščini, ki je verjetno 95% ljudi tako ali tako ni razumelo.
Po mojem mnenju bi pesmi na evrosongu itak morala vsaka država peti v svojem jeziku (oz. enemu od uradnih jezikov države).
Od 2010 smo imeli na evrosongu le 2 pesmi v slovenščini, pa še od teh se z Narodnozabavnim rockom ni ravno za hvaliti.
davide
# 27.02.2017 ob 12:03
joj Omar, besedilo na evroviziji ljudi ne zanima

važno da ti gre komad v uho, pa da je nastop izstopajoč
slatkamala18
# 27.02.2017 ob 12:17
Tomaž Mihelič iz Sester, ki mi gre drugače ponavadi vedno izjemno na živce je tokrat povedal dejstva brez dlake na jeziku (lahko si preberete njegovo dolgo izjavo/blog na Večerovi spletni strani). Strokovna komisija ni glasovala za Omarja, ampak proti Raayu, ker mu zavidajo njegov komercialen uspeh. Ne maram Raaya, ker zna biti podobno kot Omar poln sam sebe, ampak uspehov mu ne gre zanikati. Nenazadnje, zadnja dva finala na evroviziji sta bila zaradi njega, plus tretje mesto Line na otroški evroviziji in logično je, da gre marsikomu v nos.
1upanje
# 27.02.2017 ob 10:56
mene pa zanima, kako se bo počutil, ko mu zopet v Kijevu ne bo uspelo priti v finale s to zastarelo 10 let staro brezvezno žalostinko???

mene je že zdaj sram !!! čestitke RTV-ju ... razturate !!!
cene vols
# 27.02.2017 ob 11:53
Na eurosongu ni važno v katerem jeziku poješ: važne so 3 minute, lahko so prepričljive tud če poješ "lalala"
Ampak; Omarjev komad je pozabljiv! "odličen" vokal gor ali dol. Tud arogantno obnašanje mu ne bo nič pomagalo.
Za nekoga, ki se toliko trudi za drugi nastop na eurosongu bi pričakoval mnogo monogo več kot ta dolgčas od skladbe.
krjen3
# 27.02.2017 ob 12:16
Omar, tisti ki smo proti tebi nismo negativni ljudje, saj ti nočemo nič slabega. Smo pač realni in realno gledano nimamo s tem komadom možnosti za finale, pa čeprav imaš dober glas. Medtem ko sta Bql in Raiven veliko bolj zanimiva za gledalce.
borkov
# 28.02.2017 ob 15:38
Tina Marinšek pa strokovna? Za nasmejat.
Sicer pa je ta Eurovizija itak kuhinja brez primere in bolje bi bilo, da enostavno ne gremo tja, pa bi se denar vložil v program - za cca 0,007% bi morda zmanjšali število ponovitev in predvajanja 70 let starih čb filmov in nizkokakovostnih serij.
ipad
# 27.02.2017 ob 11:59
po moje je tole rtv namenoma zaštrikal, da si določeni osebki kupijo še leto dni potovanj po evropi. najprej treba zakuhat škandal, da vsi o njemu govorijo, kar še dodatno podžigajo s svojimi članki. zatem bodo dvignili gledanost evrovizije v višave, ker bo 700.000 slovencev hotlo videt epic fail naberja. pol, ko se bo pa vsipal gnev naroda, da se je točn vedl pa lepo ves blame na žirijo in takoj razpis za emo 2018, kjer bo v pogojih naveden zgolj televoting. al pa še boljš, interna izbira maje keuc :-) to počno že zadnjih 15 let.
ginza
# 01.03.2017 ob 08:59
Omar mi je drugače čisto všeč in dobro poje, vendar je pesem na žalost dolgočasna.
reorah
# 28.02.2017 ob 10:09
Pa še to: ne morem mimo zrežiranega besedičenja o tem, kako da je Omar prijazen fant, kako da želi vsem pomagat, zlasti otrokom, ne morem mimo vsega tega napihnjenega hvalisanja, ki so ga pred kamerami uprizarjali Mario in njegove sovoditeljice.... S KAKŠNIM NAMENOM?!!!
Bubi-Schumi
# 27.02.2017 ob 22:01
Ta Omar bo v polfinalu končal na zadnjem mestu.
kajuli
# 27.02.2017 ob 18:50
Komadi se vidi in sliši, da je bil napisan 10 let nazaj. Sem ziher, da je bil napisan še več let nazaj, morda 15, pa ga je to sram rečt.
Komad je za en drek. Ja, Omar ima zelo dober, celo izjemen vokal, kar precej ima tudi dobrih komadov, ampak komadi, s katerimi pride na EMO pa so poden od podna. Kaj ti koristi dober vokal, če je komad zanič. Ta komad sploh ni popularna glasba, pač pa je mix med 20 let staro Disneyevo žalostinko in komadom iz mjuzikla. Skratka nič, kar bi ljudje želeli poslušati. Moja napoved je, da ne bomo letos dosegli NITI ENE točke v polfinalu, kar me žalosti. Omar si naj pa kar domišlja, da sem jaz negativen človek, ker sem skritizirala komad. Bomo videli kdo bo negativen, ko se bo vrnil iz Kijeva.
aqua_a
# 27.02.2017 ob 12:15
Jaz mu pa želim veliko sreče! :)
gesan
# 27.02.2017 ob 11:58
Obremenjuj se z rezultatom
celtic1888
# 27.02.2017 ob 10:28
Naberček, res ne vem zakaj ne šteje mnenje ljudi, na koncu pa kuhinja in...Omar gre ponovno zastopati Slovenijo. V glavnem jaz ga na evrovizijo enostavno ne bi pustil. Svojo priložnost je že imel in jo zelo zelo slabo izkoristil. O nastopu ne bi izgubljal besed, podn. Čas je za mlajše in vsekakor bolj talentirane pevce, ki imajo svežo energijo, samo kaj ko nimamo jajc...
reorah
# 28.02.2017 ob 10:04
Pri Omarjevi pesmi je tako, da četudi je (lahko) originalna, imaš občutek, da si nekaj podobnega slišal že 149-krat... Enostavno ne more več vzbuditi tiste globoke prevzetosti. Verjetno pa bi jo takrat v času Johnnya Logana... (kdaj že?!!)
optimo75
# 27.02.2017 ob 14:10
@pajcevina984

Evrovizija že dolgo ni več tista Evrovizija izpred 30 in več leti. V bistvu to sploh ni več šov evropskih držav ampak postaja šov svetovnih razsežnosti (čudim se zakaj sploh še ima takšen naziv!?). Je treba pač iti s časom. Včasih smo tudi vsi (večina) vozili zastavo, ker se je delala pri "nas", dandanes je ne bi nihče več kupil. Je Naber že povedal, da ni poanta v angleščini, lahko bi kdo zapel tudi v italij., španščini ali nemščini, pač nekem jeziku, ki ga razume številčnejša populacija. In me čudi, da v vseh teh letih ni junaka med našimi pevci, ki bi se lotil česa takega. Tako pesem od BQL kot od Naberja greta v uho, Slednji je meni pač s to pesmijo in pa vokalno bližje starim irskim pesmim od npr. Logana, BQL pa bolj pesmim trenutnega trenda.
Gautama
# 27.02.2017 ob 13:09
Omar je dobil od ljudstva drugi največ glasov.

Tako da tako zelo nepopularen pa ni.
Pa mi njegova pesem ni všeč in tudi sam bi raje videl, da bi šel na Evrovizijo kdo drug.

Tisti, ki verjamete v teorije zarote glede komisij, pa ste smešni.
Strinjam se sicer, da bi "strokovnost" morala biti bolj objektivna, ampak pričakovati, da bodo vsi v BQL videli kvaliteto ... ?

Oprostite, fanta sta fušala. Na visokih tonih, v dvoglasju proti koncu.
Komad je generičen in nič posebnega. Njegov ritem je zastarel wannabe latino, popularen na Evrovizijah pred 10 leti.

(Prosim poslušajte ritem od Raiven za primerjavo in kako drugačen, bolj čustveni vtis naredi)

Edini adut je njuna mladost, boy-band občutek, kitara in klavir.
Z vidika strokovnosti to pač niso neki kriteriji.
Zame je bila komisija iz Ljubljane najslabša, BQL sta dobila 12 točk, lepo vas prosim!

Tudi na Evroviziji bodo 50 % ocen prispevale strokovne komisije.
Sicer je ponavadi strokovnost teh komisij vprašljiva, pa vseeno, vsaj v teoriji naj bi pri ocenah prevladala "strokovnost" in ne popularnost.

Če pa imate drugačno logiko ...
No, jaz okusu množic pač ne zaupam in mi ni všeč.
reorah
# 27.02.2017 ob 13:03
Omar ima izjemen vokal. Njegova pesem mi je všeč, vendar ni nekaj za na Evrovizijo. Vse internetne stavnice to potrjujejo. Pa saj je tudi sam povedal: skladba je nastala pred 10 leti! In je tam, žal, tudi ostala...
sivi gandalf
# 27.02.2017 ob 12:01
Negativni komentarji so tako in tako odraz ljudi samih, negativne komentarje lahko pišejo samo negativni ljudje. Me pa ti komentarji ne ganejo niti najmanj

očitno si prebral dobro mero komentarjev, drugače ne bi vedel, da jih je toliko, očtno ne dojameš oz. nočeš v to verjet, da je tvoj komad od 1 do 10, tm slaba 3 in to da poješ v angleščini ne bo ničesar spremenilo v ukrajini, ker boš skoraj neviden in hitro pozabljen pa lep pozdrav
dannykm
# 27.02.2017 ob 10:52
Večkrat sem pisal kakšen ej občutek glede na to, da smo na stavnicah zadnji po anketah pa prejemamo oceno 2 ali 1 - pa mu tega vprašanja nočejo zastaviti
Binder Dandet
# 28.02.2017 ob 13:27
"samo 12,75 eur, in za to nimate pravice zahtevati in zahtevati in zahtevati..."

Meni precej dol visi za Emo. Za kratkočasenje med inštalacijami prebiram tele komentarje. Ampak mimo tega ne morem.

1) Za kater drug medij plačuješ 12,75€ mesečno? Jaz za nobenega. Na letnem nivoju je to 153€ oz. približno polovica mesečnih stroškov povprečnega gospodinjstva.

2) Če plačuješ naročnino za nekaj, imaš pravico zahtevati.
samogledam
# 28.02.2017 ob 08:58
izo
sedi pet !
jakosol
# 27.02.2017 ob 14:06
Spet bomo tretji od zadaj.
mend055
# 27.02.2017 ob 13:06
ON je rekel, da Na Evroviziji nastopati dvakrat je redkost in zelo lepo presenečenje

Mi pa pravimo, da plačevanje rtv prispevka vsak mesec ni redkost in ni zelo lepo presenečenje.
Zagovarjamo stališče, da mora peti v maternem, slovenskem jeziku, saj tudi predstavlja Slovenijo in ne Združeno Kraljestvo Anglije, Irske, Škotske, Walesa, Avstralije ..., ki je med drugim še eden svetovnih vampirjev (je napadlo Libijo/Gadafija, Irak ...), urijo islamiste IS...

Tudi Angleži in Irci ne pojejo v kakšnem drugem modnem jeziku kot v svojem. Pojejo le v svoji angleščini.
Zlobni genij
# 27.02.2017 ob 12:18
Kot sem ze omenil pred dnevi. Obeta se nam hud krcevit dvo/boj za predzadnje mesto na lestvici. Kdor tega ne vidi je zal slep, pretirano optimisticen, Mario, ali pa Omarjev najvecji obozevalec. V vsakem primeru pesem, ki jo je zirija poslala letos ni noben presezek pesmi, ki jo je zirija poslala lansko leto . In ravno zaradi njenega vpletanja bomo zopet prikrajsani za finale.
pobrisan
# 06.03.2017 ob 09:30
Tole je pa višek:

"Naša država bo na Evrovizij ponudila problematično podobo, sovražno do žensk. Medtem ko je pevec ob zaključku finalne prireditve pel svojo zmagovalno pesem, se je prijel za mednožje in s to gesto nakazal še svoj drugi prispevek k slovenskim (ne)kulturnim razmeram, ki ne zaznamujejo zgolj glasbe in kulturništva: vulgarizmi, seksizmi, in … kar je še posebej kritično in markira tudi življenjsko pot pevca, spolno nasilje," so v svojem javnem pismu zapisale Tanja Rener, Mojca Urek, Renata Šribar, Polona Mesec, Barbara Korun, Alja Adam in Nina Perger, članice združenja FemA.

Hahahahahahaha........
nevem
# 28.02.2017 ob 17:48
Na evroviziji mora komad "ruknt". Tako ali drugače. Do danes taknega še nismo uspeli narediti. Poskušali pa z vsem drugim:
Etno kompotom, gay sceno, prilizovanjem bližnjevzhodni migrantski politiki...
kaj ko bi pričeli enkrat končno z glasbo!
izo
# 27.02.2017 ob 14:28
Dokler bo slovenska "stroka" ignorirala glas ljudstva, tako dolgo se lahko obrišemo pod nosom po kvalitetni uvrstitvi na Evroviziji.

s tem se pa žal ne strinjam. če bi se poslušalo glas ljudstva, bi poslali na emo turbo brizge (pa sej ni ta problem samo v muziki, je podobno še marsikje drugej)- problem pa je v tem, da se potem naredi že prej "jagodni" izbor prisklednikov oz zastavi vse kot projekt od začetka, kjer se ve, kdo bo šel naprej in zakaj. to sem vedel takoj ob določenih oglašavnjih preko fb-ja in takoj, ko sem videl, da omar samo usta odpira na prvem nastopu, za razliko od drugih, kjer je bil seveda ves šov in zvok usmerjen v to (kasneje je vseeno ali se grabi za modnožja in poje v živo oz na playback- kar očitno tričetrt slovenije ne ve, kaj pomeni-ali ne).
jakosol
# 27.02.2017 ob 14:25
Vsekakor bi sodeč po odzivih na spletu z BQL imeli neprimerno boljše možnosti za dobro uvrstitev. Tako pa je Mario poskrbel za svoje fante.
Drummer
# 27.02.2017 ob 14:09
Ema? A to še obstaja. Po vseh poženščenih tipih in bradatih ženskah na odru ta zadeva zame ne obstaja več, glasbeni šov brez glasbe...sam cerkus in zapravljanje denarja, ki bi prav prišel mladim glasbenim talentom.
dopisnik
# 27.02.2017 ob 12:26
Omar lepo poje je glavni argument njegovih zagovornikov. Samo kaj, ko je to zadnja stvar, ki na Evroviziji kaj šteje. In ponovno. RTV, takoj objavite rezultate televotinga! Ne upate? Imate morda kosmato vest? :)
Screet Zaneecom
# 27.02.2017 ob 12:26
"Letos je bilo na Emi ogromno lepih, dobrih skladb, primernih za na Evrovizijo. Z veseljem bi odstopil zmago in privoščil drugim izvajalcem, da bi nas zastopali na Evroviziji,"

Yes of course....
keka77
# 28.02.2017 ob 16:15
Omar Naber tistih par tock..
www
# 28.02.2017 ob 11:34
Tudi vaš glas je močan kot Freddyjev.

Ne pretiravajmo...

Komentarji so vsako leto, to je res. Berite tudi komentar Alenke Godec na facebooku.

Moje mnenje : močan ženski vokal je naš adut. Derenda, Švajger, Keuc ipd...so naše naj uvrstitve. Angleščina je še najmanjši problem - gre za mednarodno tekmovanje, ne slovensko 1. ligo.
3010eur
# 28.02.2017 ob 08:55
Veš da Švajgarca skrbi za to, da ne bi na Eurosong prišel nekdo ki bi jo prešišal ...

Sej se bo kmal upokojila, še ene 30 let pa bo. Smo navajeni.
samogledam
# 28.02.2017 ob 08:55
Evrovizija je skupek pokazi kaj znas izvajalca ! Nikakor pa ni to predstavnik drzave ! To bi morali ukinit, ker vsi pojejo v jeziku ki ni drzavni jezik ! Skropucalo demokracije !
rudes
# 27.02.2017 ob 21:28
Meni je škoda edino tega, da RTV teh 120 jurjev, kolikor je stala EMA, raje ne nameni v projekt Botrstvo. Pa enako s stroški, ki bojo nastali z izlletom v Ukrajino.
juventina10
# 27.02.2017 ob 14:40
a,res, besedilo ni važno,pa ravno pri đamali je vžgalo besedilo, muzike ni bilo nikjer,ne plesnih gibov, eno samo dretje
Canis.Lupus
# 27.02.2017 ob 13:32
Pesem je takoooo dolgočasna.
Še z dobrim komadom ne pridemo niakomr, kaj šele se tem povprečnim od Omarja.

Mmeni osebno je všeč Italijan. Super komad za Evrovizijo:
TCF
# 27.02.2017 ob 12:59
@slatkamala18
"Omar pa s svojimi odgovori samo dokazuje, da je aroganten, takšna pa je tudi moja izkušnja z njim."

Zanima me ta izkušnja. :)

Jaz sicer Omarja osebno ne poznam, v tem klepetu pa mi ni deloval aroganten, ampak nekako zrel, z odgovori na mestu.
kin baropu
# 27.02.2017 ob 12:53
Dokler bodo slovenski glasbeniki zastopali zgolj sebe in skrbeli samo za lastno promocijo, kot to počne Omar, vse do takrat bo rezultat na Evroviziji slab. Ko se bo zares začelo iskreno ustvarjat dobro glasbo potem pa morda kaj več.
Sem prepričan, da letošnja Ema ni zadnja Omarjeva, njegova (ne)popularnost zahteva pojavljanje vedno in povsod.
dopisnik
# 27.02.2017 ob 12:35
Če se res tako dobro razumeš z BQL fantoma, podaj kompromisni predlog in skupaj zapojte: Mi se 'mamo radi, radi, radi, radi ... Rezultat bo mogoče celo boljši. :)
cene vols
# 27.02.2017 ob 12:30
@juventina10
tud jaz si mrmram omarjev komad, a le zato, ker sem ga največkrat slišal. No, itak bo Evropa na koncu presodila njeno vrednost:)
Kazalo