Kolumne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 33 glasov Ocenite to novico!
Tanja Starič Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Volilni izid nikomur ne bo omogočil udobnega vladanje. Vsaj tega sporočila politiki ne bodo zelo hitro pozabili. Foto: BoBo

Dodaj v

Komentar: (Ne)preslišana sporočila

Komentar Tanje Starič
4. junij 2018 ob 07:21
Ljubljana - MMC RTV SLO

Pod črto nedeljskih volitev: zmagovalec je Janez Janša, ki je potrdil, da je politični veteran z več življenji. Tudi Alenka Bratušek, čeprav ni prišla v parlament. Poražencev je več: najprej DeSUS in Karl Erjavec, NSi, ki ni upravičil menjave predsednice, SMC, ki ne bo vodil vlade, kot je upal Cerar, pa tudi SD, ki je v kampanji že predstavljal kandidate za ministre.

Sestava strankarsko pisanega novega parlamenta kaže, da bi se lahko ponovilo leto 1996, ko je vladna koalicija pod taktirko političnega mojstra Janeza Drnovška nastajala kar šest mesecev. Če bodo stranke držale besedo, Janša vlade, kljub veliki zmagi, ne more sestaviti. Marjan Šarec, če bi seveda prišel na vrsto, pa bi se soočil z velikim številom med sabo sprtih partnerjev, kar bi bil uvod v silno naporen in negotov mandat.

Gospodar postopka bo zdaj predsednik države Borut Pahor, ki bo, o tem ni nobenega dvoma, zagovarjal politično stabilnost. Zato lahko pričakujemo, da se bo na vsak način poskušal izogniti predčasnim volitvam kot skrajni možnosti rešitve vladnega političnega vozla. To pa ne bo mogoče brez prelomljenih obljub in politične trgovine.

Se je torej Slovenija znašla pred italijanskim scenarijem? V vsakem primeru nas čakajo naporni tedni z veliko političnega preigravanja. Sporočila in opozorila volivcev so bila jasna: udeležba je bila tudi tokrat na meji legitimnosti, pomemben del tistih, ki so prišli, je glasoval za radikalne rešitve begunske krize. Državljani so očitno naveličani sporov na levi sredini, navdušenje nad vedno novimi rešitelji pa počasi, a vztrajno popušča.

Volilni izid nikomur ne bo omogočil udobnega vladanja. Vsaj tega sporočila politiki ne bodo zelo hitro pozabili.

Tanja Starič, Radio Slovenija
Prijavi napako

Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Komentarji
tyhobrahe
# 04.06.2018 ob 07:34
Točno tako. Pripadam desnemu polu. Pa imam občutek, ki ne vara. Za pobruhat. Še pirova zmaga nekoč je bila boljša. Naj gre J.J. enkrat v penzijo.
ogledalce
# 04.06.2018 ob 07:47
Zdaj bi bil čas, da se izključevanje, z leve in desne, preneha in se najde rešitev za prihodnost te države. Če je sploh še komu mar.
zzob
# 04.06.2018 ob 08:30
Največji zmagovalec je Zmago. Za par jurjev mesečne plače bo spet dokazoval svoje retorične sposobnosti.
ap72
# 04.06.2018 ob 07:35
Sporočila in opozorila volivcev so bila jasna: udeležba je bila tudi tokrat na meji legitimnosti, pomemben del tistih, ki so prišli,je glasoval za radikalne rešitve migrantske krize.

volitve so legitimne ... kajti tudi 90% udeležba ne pomeni nujno, da bi bil končni rezultat drugačen

in,... migrantska kriza je del evropske in širše, da pa bi janševe volivce označili kot tiste, ki volijo za radikalne rešitve je vseeno malo preveč, vemo kakšne barve je komentatorka

zame je radikalna rešitev odprtje meje, to je isto, kot da grem zdaj v službo in pustim vrata stanovanja na široko odprta.

sicer pa smo že slišali židana ko je 100 krat ponovil da je janša laznivec in deli narod, da je nestrpnež in če se bi volivci z njim strinjali, potem bi bil židan danes zmagovalec. pa ni.

no, zdaj počakajmo kaj se bo zgodilo. kdo zna šteti.
badžo
# 04.06.2018 ob 07:37
Se strinjam s SamoRes

Upam, da desnica končno spregleda, da je Janša sam največja ovira močnejši desnici. Levica je že res razdrobljena, vendar veseli dejstvo, da je pod črto gledano leva sredina še vedno večinsko močnejša v Sloveniji. In še vedno lahko sestavi vlado, upam. Lahko rečemo tudi tako - levi volilci so bolj odprte glave in lažje, upravičeno, tudi kaznujejo svoje kandidate. Desnico kaj takega še čaka.

Ja, Janša pa pač fura suffer in večno žrtev.
borut20002
# 04.06.2018 ob 07:36
žalostno, toda resnično: NIKOMUR, nti ljudstvu niti državi ni mar za prihodnost Slovenije!
Počutim se, kot bi bil na nogometni teknum, kjer morajo zmagtati naši, četudi igrajo, kot bi bili na ''travici''.
slovenski-zet
# 04.06.2018 ob 07:49
@glasrazuma

To je odvisno od tega, kako bi se vlada obnesla. Ljudstvo ima neverjetno kratek spomin.
SamoRes
# 04.06.2018 ob 07:29
Pod črto nedeljskih volitev: zmagovalec je Janez Janša, ki je potrdil, da je politični veteran z več življenji.

Zmagovalec je zase, še naprej bo prejemal plačo, brez oddelane ure izven politike do penzije
V bistvu je največji poraženec, ki zavira celotno desnico.
S svojim ekstremizmom je pripeljal desnico do te mere, da je požrl ostale stranke, na drugem političnem polu pa ni stranke, ki bi bila pripravljena sodelovat z njim.
Tako človek jemlje za talko celotno desnico, vsi ki hodite to volit pa mečete glasove stran.
SpicyWeiner
# 04.06.2018 ob 08:36
Pozabljate eno pomembno stvar: Šarčeva stranka je bila ustanovljena iz "vseh vetrov" v zelo kratkem času z ljudmi, o katerih se nič ne ve. Ne biti presenečeni, če bo poslanska skupina te stranke že v kratkem razpadla.
pero-perica
# 04.06.2018 ob 07:59
te volitve so mi bile zelo všečne,končno spodnesle khorlna,makarjevo,ab pa še koga.sm že mislu,da bodo eni do konca življenja stanoval v dz
watwat
# 04.06.2018 ob 08:22
Tudi če katera stranka prelomi obljubo in gre v koalicijo z Janšo, ji jaz tega ne bi zamerila, ker bi to bilo v dobro Slovenije

Janša na oblasti pač nikoli ni dobro za Slovenijo. Vsi, ki smo volili liberalno in demokratično strujo, smo jo med drugim volili zato, ker kategorični zanikajo sodelovanje z Janšo.

Sprijaznite se že enkrat, da s stalnimi 25% pač ne boste nikoli vodili vlade. Potrebna bo strpnost in sprejemanje drugačnega. Predvsem manj žalitev, manj zombijev, trenirkarjev in prostitutk.
Praaslovan
# 04.06.2018 ob 07:53
Jaz sem bil za Marjana Šarca in sem zadovoljen. Kar je rekel Samo Res bo pa kar držalo in leta 2004 je veliko nas volilo Janšo kasneje pa se je začel obnašati kot nek drug človek poln sovraštva in stranka je bolj spominjala na sns kot sds. Pučnik bi bil razočaran.
glasrazuma
# 04.06.2018 ob 07:51
Tisti, ki smo šli z leve včeraj na volitve, imamo neverjetno dober spomin.
discoversci
# 04.06.2018 ob 07:57
Politični veteran ? A se hecate ?? On je obsojenec in v naši abrakadabra državi se obsojencu in vojnemu dobičkarju dovoli, da kandidira na volitvah. Ta država je ena navadna farsa. Pejmo nazaj v SFRJ, bo bolje, pa bolj pristno, kot je tale indija koromandija, ki jo imamo sedaj. Volitev ne priznavam, so izmišljene in mafijsko zasnovane. Se pa sprašujem, če je lahko to še bolj zmešana država ?
glasrazuma
# 04.06.2018 ob 07:50
Popravek:

Če bo katerakoli leva stranka, ki je pred volitvami obljubila, da ne gre v koalicijo z Janšo, jo bo ljudstvo kaznovalo.

V

Če bo katerakoli leva stranka, ki je pred volitvami obljubila, da ne gre v koalicijo z Janšo, OBLJUBO PRELOMILA, jo bo ljudstvo kaznovalo.
TOZD
# 04.06.2018 ob 09:17
@SamoRes

# 04.06.2018 ob 07:29
Pod črto nedeljskih volitev: zmagovalec je Janez Janša, ki je potrdil, da je politični veteran z več življenji.

Zmagovalec je zase, še naprej bo prejemal plačo, brez oddelane ure izven politike do penzije
V bistvu je največji poraženec, ki zavira celotno desnico.
S svojim ekstremizmom je pripeljal desnico do te mere, da je požrl ostale stranke, na drugem političnem polu pa ni stranke, ki bi bila pripravljena sodelovat z njim.
Tako človek jemlje za talko celotno desnico, vsi ki hodite to volit pa mečete glasove stran.


Naravnost bizarno je, ko volivci SD, Levice, SMC (bivše LDS) in drugih levih satelitov, ki niti v sanjah ne bi nikoli volili desnice, jamrate in podučujete ljudi, da je Janša edini razlog, da desnica na volitvah ne dobi večine. In ob tem igrate celo neke vrste žalost. Ste sploh lahko še bolj zlagani? Vsak volivec desnice lahko mirne duše obkroži alternativo na desni, če tako želi. Ampak jih večina vseeno voli SDS predvsem zato, ker se jim gabi medijski inženiring dominantnih medijev pod kontrolo t.i. levice, po katerem svoje "zveličavne resnice" povzemate tudi njeni verniki. Tiste "levice", po več kot 20 letih vladavine katere, je pri nas delo bolj obdavčeno od kapitala tako da se bolj splača živeti od socialnih transferjev kot delati. Zdravorazumskemu je vse jasno, opranemu pač ne.

Voli pridno svoje kmere, konservativnemu delu volivcev pa prizanesi z domislicami iz protislovenske in protikrščanske delavnice. Zaenkrat vam gre dobro. Če pogledaš pri naših sosedih, vam gre zelo dobro. Obvladujete veliko večino medijev, obvladujete veliko večino kapitala, obvladujete veliko večino sindikatov in obvladujete veliko večino t.i. civilne družbe. Predvsem po zaslugi kapitalskih tekovin iz "zlatega socializma". Ampak enkrat se bo postsocializem izpel tudi na Slovenskem. In če bo to namesto pod Janšo, pod Horvatom, pod Toninom (ko bo dozorel), pod Logarjem ali pod Tomčevo, bom to navdušeno pozdravil.
k.u.j.o.
# 04.06.2018 ob 08:34
Na te volitve je potrebno tudi gledat kot poraz SDS-a. Zakaj ?

1. Kaj ti bo zmaga, če s teboj (JJ) ne želi nihče v vlado.
2. Potrebno se je zavedat, da je SDS sporno financiral te volitve in vodil kampanijo skoraj eno leto, prek svojih medijev ipd.. Porabil verjetno več denarja, kot vse preostale stranke skupaj ....
3. Od 50% volivcev, ki nismo šli volit, je zelo zanemarljiv %, ki bi dal glas Janši.

...
webman
# 04.06.2018 ob 09:51
V bistvu me skrbi porast Levice bolj kot vse ostalo.
guerrillamail
# 04.06.2018 ob 08:55
Tanja Staric pozablja na SLS kot najvecjo porazenko. Ko je njihov (bivsi) predsednik izjavil, da brez SLSa parlament ne more obstajat. In na koncu so jih Pirati s 3/4 manjsim proracunom za kampanjo skoraj prehiteli.
SamoRes
# 04.06.2018 ob 08:14
In ponovno povem, da nisem proti desnici, sem proti politiki Janše.
Toda če smo na levi Jankovića izločili iz državne politike le ob sumu nepravilnosti, si na desni nekateri še vedno ne dajo dopovedat, da takšni politiki nimajo kaj iskat v parlamentu.
In dokler boste vztrajali z Janšo ne bo normalizacije slovenske politike in sodelovanja med strankami za dobro državo.
Kakšna politika je to, da zmagaš pa nimaš enega človeka, da bi šel s tabo v vlado?
Na podeželju ne moreš sam sredi vasi biti proti vsem.
glasrazuma
# 04.06.2018 ob 08:01
Sprijaznite se, Janša ima samo 25% podporo. Večina ljudstva je levo-sredinsko usmerjena. Mi se tega dobro zavedamo in smo vsekakor volili proti Janši.
glasrazuma
# 04.06.2018 ob 07:59
Ljubinica, ti si podpornica SDS, zato tako praviš.

Leve stranke so odgovorne nam, njihovim volivcem.
zzob
# 04.06.2018 ob 08:43
Ja, zdaj se pa esdeesovskim jastrebom maščujejo žaljivi tviti. Še NSi je morala zaradi Janše žrtvovati Novakovo, ker je izjavila, da z njim pač ne gre v koalicijo.
k.u.j.o.
# 04.06.2018 ob 08:27
SDS je ujetnica Janeza Janše. Z njegovim odhodom bi bila zmaga še večja in tudi desna koalicija lepo izvedljiva. Tako pa imamo politika, ki z njim v vlado nihče noče.

Če veš da si problem in želiš dobro svoji državi a se ne bi vi umaknili ?

Poraja se mi vprašanje:
A ni morda Janez Janša človek levice?
Zaradi njega desnica nima možnosti sestaviti vlado.
trenstroj
# 04.06.2018 ob 07:53
Mislim, da bo na naslednjih volitvah vlado ponovno sestavljal Cerar.
Zlobni škrat
# 04.06.2018 ob 10:44
A ni tale rekla SDS vedno vodi v anketah potem pa izgubi ?
krosnjar
# 04.06.2018 ob 09:54
Janša je zmagal samo iz enega razloga.
Ker levica premore najmanj toliko sovraštva kot Janša. Medijsko demoniziranje Janše je marsikoga prepričalo, da ga voli zanalašč. Sicer ga nikoli ne bi. Povsem isti model kot voliti nekaj samo, da ni Janša.
Kretenska izbira na obeh straneh. Potem smo pa tam kjer smo. Na mestu. Programov pa itak nihče ne bere. Še več. Niti tega katerega kandidata je v svojem okraju obkrožil jih veliko nima pojma.
Sicer sem volil Dobovška. Zavzemal se je za tehnično vlado in program je imel zelo razdelan. A povprečnega volivca to ne zanima. Tudi zakaj je bil medijsko povsem ignoriran ne...
Vsak narod ima natanko tako oblast kot si jo zasluži glede na svoj IQ.
Sem za vlado SDS, LMS, SMC, NSi.
A težava so tudi hudi egi voditeljev strank. Zanimivo bi bilo videti njihove psihološke profile. Meni se zdi, da imajo vsi po vrsti z redkimi izjemami mejno osebnostno motnjo. Bordeline.
TOZD
# 04.06.2018 ob 09:38
Jaz se na mestu Janše ne bi pretirano trudil z oblikovanjem vlade, ker kdorkoli bi prišel noter z nepomladanske opcije, bi to storil s figo v žepu. Izjema je morda le SNS, kar pa ni dovolj. T.i. levico je potrebno še en mandat pustiti, da se tensta v lastnem zosu, po možnosti z Lukovimi mesečniki v vladi. Arbitraža, NLB, zahteve javnega sektorja, migracije, II. tir, dvig cen nafte - kdorkoli se bo metal s tem, mu ne bo lahko. In naj se mečejo tisti, ki so večino navedenega zakuhali.
ogledalce
# 04.06.2018 ob 08:06
@glasrazuma

Ne, večina ljudstva je usmerjena "I dont care". Glej volilno udeležbo. Potem pa imamo na gorobo 400k levo-sredinsko usmerjenih in 300k desno-sredinsko usmerjenih, ostali pa so volili za tiste, ki jim ni uspelo.
KAROLINA
# 04.06.2018 ob 10:25
Ni čudno, da je parlamentarni prag prestopilo kar devet strank, k temu so vsekakor najbolj pripomogli novinarji svojimi neprenehoma ponavljajočimi, najbolj primitivnim vprašanjem: "Ali bi šli z JJ v koalicijo?" Tako brezvezna vprašanja na soočenjih, nič pa, za narodov blagor pomembnih programih, ki so jih imele in to dobre, vsaj nekatere stranke, tudi tiste, ki parlamentarnega praga niso prestopile. Zato smo tam, kjer smo. Gospodarstveniki želijo močno, pošteno vlado, a o njej ne duha ne sluha. Ali se bo delitev na leve in desne še kar vlekla? Doklej? Torej gre našim državljanom kako dobro, tudi tistim pod pragom revščine. Tako kaže izid glasovanja.
kotzi
# 04.06.2018 ob 10:25
v Ljubljani so najvec volili skrajno levico ...Mesca...noro..kot da bi beverly hills volil komuniste...no s pol vids..da je lj ena velik javni sektor...potem je razumljivo
mihael1
# 04.06.2018 ob 08:34
JJ je dobil bitko in izgubil vojno.

Če je na soočenju namočil Šarca s pomočjo Požarja, Šarčevi z njim potem nikakor ne morejo v koalicijo. Brez njih pa se mu ne sešteje.
Celine
# 04.06.2018 ob 09:56
Jelinčičeva retorika..." gospodje, vi ste cepci...itd."
No, zdaj mi pa dajte 3 jurje pa pol davkoplačevalskega denarja.
log
# 04.06.2018 ob 09:41
..za tako stanje ste zelo odgovorni novinarji nacionalke. Sovražni in manipulativni do desne opcije. Za transparentno grožnjo na državni RTV se niste opravičili niti pokazali na odgovorne, še več, nagradili ste taiste novinarje z višjimi plačami in delovnimi mesti. Žalostno, le kje je vaša moralna poštenost in vest? Tudi migrantsko krizo, ki prihaja skrivate in tajite!. Le zakaj? Ali je to za naš narod, državo in vaše otroke prava prihodnost. Očitno se bojite samo za svoj standart, za druge pa vam je malo mar.
kotzi
# 04.06.2018 ob 08:49
brez skrbi saj boste iumeli levo vlado...ni panike...spet bodo afere..smeh..komaj cakam...
Ribiič
# 04.06.2018 ob 07:53
Te volitve so katastrofa, in bodo prinesle nestabilno vlado, nabolj pa žalosti ponovni vstop SNS in okreplejna Levice - skrajneži se žal krepijo.
SpicyWeiner
# 04.06.2018 ob 11:13
KAROLINA
Ni čudno, da je parlamentarni prag prestopilo kar devet strank, k temu so vsekakor najbolj pripomogli novinarji svojimi neprenehoma ponavljajočimi, najbolj primitivnim vprašanjem: "Ali bi šli z JJ v koalicijo?" Tako brezvezna vprašanja na soočenjih, nič pa, za narodov blagor pomembnih programih, ki so jih imele in to dobre, vsaj nekatere stranke, tudi tiste, ki parlamentarnega praga niso prestopile. Zato smo tam, kjer smo. Gospodarstveniki želijo močno, pošteno vlado, a o njej ne duha ne sluha. Ali se bo delitev na leve in desne še kar vlekla? Doklej? Torej gre našim državljanom kako dobro, tudi tistim pod pragom revščine. Tako kaže izid glasovanja.


novinarji pač sprašujejo tisto, kar naredi povprečnega volivca levih strank mokrega. In to je zanikanje kakršnegakoli sodelovanja z Janšo. Programi pri levih strankah itak niso pomembni, pomemben je samo Janez Janša.
GORILA
# 04.06.2018 ob 10:21
@krosnjar
Zavzemal se je za tehnično vlado in program je imel zelo razdelan.


...ja, kar takoj tehnična vlada... zakaj pa potem imamo volitve in se gremo demokracijo?????
ogledalce
# 04.06.2018 ob 10:17
@krumpek

Torej nas lahko res skrbi, ker se zdi, da se krepita samo obe skrajnosti, leva in desna, obe bosta še krepili vsaka svoje medije, večina slovencev pa bo ujetih v sovražnostih, ki jih ena in druga stran producirata... se to lepo vidi že iz branja teh komentarjev, komaj kdo je še zmeren, sredinski, pragmatičen.
Es
# 04.06.2018 ob 09:23
"Sprijaznite se že enkrat, da s stalnimi 25% pač ne boste nikoli vodili vlade. Potrebna bo strpnost in sprejemanje drugačnega."

Ne bi škodilo, da bi se malo poslušali levičarji? Ironično, da govorite o strpnosti, ko pa je polno sovraštva do desnice. Za vas so cerkvene miši, ovce, opranoglavci. Ampak ne, levica sprejema drugačne. Hahaha.
bebest
# 04.06.2018 ob 09:00
Levica je dobila drugo priložnost, da uresniči že prvič dano obljubo - poslance na minimalce! Le kdo voli te ljudi?! Tudi jaz lahko obljubim vsakemu državljanu 2500 eur neto (iz proračuna), mir na zemlji in enega samoroga za vsako družino. V realnosti si lahko njihovo utopijo ogledamo na primerih Kube, Venezuele in S. Koreje. Če smo recimo pri UTD si samo poglejte, kako so o njem glasovali v edini pravi demokraciji na svetu, Švici. Ljudje z glavo na pravem mestu so predlog gladko zavrnili. Pri nas pa vsak deseti Slovenec očitno podpira miselnost, da mora biti lenarjanje
(socialna podpora) nagrajeno v enako meri kot trdo delo (minimalna plača). Groza, 10% voli stranko, v kateri ni niti enega samega kredibilnega človeka, ki ve, kako deluje gospodarstvo. Zgovorno dejstvo je, da imajo predsednika, ki je iz šolskih klopi presedlal na poslansko plačo, zdaj pa bo do smrti priključen na javni denar.
kotzi
# 04.06.2018 ob 08:57
men so pa fajni izidi...nekdo dobi 1700...en 900..pa gre z 900 v parlament..je to fer..seveda ne...
Ljubinica
# 04.06.2018 ob 08:43
@watwat
Sprijaznite se že enkrat, da s stalnimi 25% pač ne boste nikoli vodili vlade. Potrebna bo strpnost in sprejemanje drugačnega. Predvsem manj žalitev, manj zombijev, trenirkarjev in prostitutk.

In seveda manj fašistov, rasistov, nacistov ksenofobov, islamofobov, homofobov in kar je še podobnih stalnih okrasnih pridevkov z druge strani.
marko02
# 04.06.2018 ob 08:32
Sprijaznite se, Janša ima samo 25% podporo.
Ni res, Janša ima samo 12,5 % podporo !
feminist
# 04.06.2018 ob 08:26
Toda če smo na levi Jankovića izločili

kaj dela Jankovica "levega"?

lahko bi izlocili tudi totalitarizem, ki ga zagovarja Levica in katerega je zavrnmila plebiscitarna vecina.
Šentvid
# 04.06.2018 ob 08:04
Zmagovalci na volitvah so v vsi kateri so , smo , glasovali P R O T I !
Proti ekstremizmu , ekstremistov , zafrustanosti , ksenofobiji , sovraštvom.
Poraženci naj si nalijejo čistega vina , kako ponavadi pravijo , in vprašajo zakaj je temu tako ?
Mijalko Rasnicki preess
Tao3
# 04.06.2018 ob 07:58
Janša se mora preden bo lahko vodil vlado naučiti osnovne aritmetike ...
runcajz
# 05.06.2018 ob 17:04
Komentarji so podobni rezultatom na volitvah. Pol jih navija za Janšo, pol za druge, ( od tistih, ki so volili) polovica, ki ni prišla na volitve pa si misli svoje. Saj veste kaj. Je.... se!
Edina rešitev nove volitve, pred tem pa naj odstopijo Janša, Tonin, Židan ,Cerar in Erjavec.
Morda bo tudi udeležba potem višja, saj nam ne bo treba gledat frisov politikov , ki so zapeljali Slovenijo v slepo ulico.

Pa nehajte že enkrat nakladat o migrantih , ,imigrantih , emigrantih in komunajzarjih, ker ste že smešni. Če Janša in njegovi nimajo drugih strahov , na primer kako Sloveniji pomagat na bolje, bi bilo prav, da nehajo vsaj lagati in sprejemati "podkupnine" od Orbana !
krumpek
# 04.06.2018 ob 10:14
Ugotovitve teh volitev:

ZA DESNICO : JJ kljub vrhunski kampaniji ni dosegel procentov iz leta 2008 ali 04. .Njegov lik se je izpel. Če bo stranko prevzel kakšen Logar bi sigurno prejeli več. Ampak še vedno max 30%. Slovensko volilno telo je izredno levo usmerjeno. Desnica nikdar v zgodovini sploh ni imela sama večino v parlamentu in tudi če pride do zajemanja v vodstvu v SDS in se JJ popolnoma umakne je ne bo imela...

ZA LEVICO: Slovensko jedro levice se počasi formira okoli Meseca. Koper, Izola , LJ Center so vse bile vedno trdnjave levice in tam je Mesec tudi zmagal . Ko bodo Bratuškova, Erjavec in Šarec izpadli iz parlamenta bo to vse pobiral Mesec...že naslednje volitve bo šel čez 15%...
Blue-Star
# 04.06.2018 ob 10:10
Koalicije 6 strank ne bo že zaradi tega ker so si programsko preveč narazen.
Kazalo