Slavko Jerič
Grafit
Kmalu po novici, da v LA prihaja LeBron James, so se v mestu pojavili grafiti, ki so pozdravili prihod Kralja, a le nekaj ur pozneje so nasprotniki prihoda poudarili njegovo slabo statistiko zmag in porazov v finalih. Foto: Youtube
V Torinu se že prodajajo dresi z novo sedmico na hrbtu. Foto: Reuters
VIDEO
Golden State v finalu pom...
VIDEO
Karius s katastrofalnima...

Dodaj v

3 in 3: Zgodba o LeBronu Jamesu in Cristianu Ronaldu

Kolumna Slavka Jeriča (203)
13. julij 2018 ob 07:24
Ljubljana - MMC RTV SLO

Ne le prestopa v zgodnjem juliju, obstaja še precej drugih dejavnikov, ki povezujejo Cristiana Ronalda in LeBrona Jamesa, dva izmed največjih športnih magnetov.

Končnica Lige NBA je tisti trenutek, ko LeBron James precej dvigne raven svoje igre. Letos je tako dokaj nekonkurenčni Cleveland popeljal do finala. Že osmič zapored je osvojil Vzhodno konferenco, navkljub skromnemu izkupičku v finalih (3-6) so vsako leto glasnejše analize, ocene oziroma primerjave z Michaelom Jordanom, ki je vsa finala končal brez praske (6-0), še več - nikoli mu ni bilo treba igrati sedme tekme.

Kdo je najboljši do zdaj (goat)? Preštevilne analize upoštevajo res neverjetne vidike, na katere človek težko sploh pomisli. Kljub ogromni Jamesovi želji pa večina ocen in sodb ostaja neomajnih - Jordan je (še vedno) večji, boljši. V resnici so take debate in ocene bolj namenjene same sebi in promociji športa, a zdi se, da je to za Kralja (p)ostala edina trdnjava, ki jo še želi osvojiti. To - ocene drugih - ga ženejo na neslutene poti, ki imajo isti imenovalec - loviti duha iz Chicaga.

Že v osnovi je sicer nesmiselno popolnoma resno delati primerjave, ki segajo čez več desetletij, drugačen slog igre in ne nazadnje drugačno pokrivanost lige (danes vsak zgrešeni met, neumnost ali genialna poteza pristane na spletu, kjer se deli s svetlobno hitrostjo), a ocena na prvi vtis pravi, da je bilo pri Jordanu vse lahkotno, kot da bi gledal počasni posnetek, v katerem MJ zaplava po zraku in gravitaciji kljubuje neskončno dolgo. Na drugi strani je LBJ nabildan atlet, ki marsikaj naredi s surovo močjo, s silo, kar prav gotovo ni videti tako estetsko. Po drugi strani pa je navkljub surovi moči sposoben na trenutke igrati na vseh petih igralnih položajih in mu občasno celo primanjkuje morilskega instinkta (in raje žogo deli soigralcem).

In ravno v tem elementu me odnos Jordan - James tako zelo spominja na dvoboj desetletja/stoletja Lionel Messi - Cristiano Ronaldo. V tem paru je gotovo Messi tisti, pri katerem večina stvari deluje ... poetično. Za to ni treba šteti podaje in gole. Pozabimo na svetovno prvenstvo, ampak poglejmo njuni celotni karieri. Argentinec je tisti, ki ima potezo več, tisti, ki povzroča vzdihe občudovanja in nevere nad videnim. In Ronaldo? Morda najboljši strelec v zgodovini nogometa, najboljši eksekutor, z največjim nosom za gol. Tu seveda ne prednjači v odstotkih izkoriščenih priložnosti, ta nikoli ni bil bleščeč. A ravno ogromno število strelov priča prvič po sposobnostih, zaradi katerih se znajde v priložnosti za gol in drugič po neverjetni želji, ki ne ugasne. Če v 89. minuti zabije drugi gol na tekmi, si bo še toliko bolj prizadeval, da v minutah do zadnjega piska dokonča hat-trick. V sebi ima ubijalski instinkt.

Oba šampiona štejeta 33 let, ko prehajata v zadnjo fazo svoje kariere. To so že leta, v katerih se nemalo športnikov spogleduje s koncem kariere in to odločitev tudi sprejme. Ronaldo in James pa nameravata na tej ravni igrati še vsaj pet let. Seveda je veliko vprašanje, če jima bo to uspelo, ni pa nikakršnega dvoma, da vse sila polagata v to, da bi jima uspelo. Košarkar naj bi tako vsako leto vložil več kot milijon dolarjev in pol, podobno vnemo (in premišljen načrt) pa je opaziti tudi pri Ronaldu, ki še kako pazi na prehrano in svojo kondicijo. Oba imata s tem temelje, da čim dlje podaljšata svojo kariero.

Če ostanemo pri številki 3 - oba sta pred dnevi zamenjala tekmovalno sredino, v kateri bosta lovila največji klubski gral še s tretjo ekipo. James je bil prvak z Miamijem in Clevelandom, zdaj bo trojček skušal dokončati v Los Angelesu. Ronaldo je Ligo prvakov osvojil z Manchester Unitedom in Realom, zdaj je na vrsti poglavje z naslovom Juventus. Ni skrivnost, da bi naslov še s tretjim klubom zacementirala njuni mesti ob vrhu piramide v njunih športih. Začetni izhodišči sta sicer precej drugačni. Ronaldo je prišel v klub, ki je sedemkrat zapored postal italijanski prvak, v Evropi pa se vse prevečkrat ustavi popolnoma na zadnji oviri. James je na drugi strani prišel v ekipo, ki že pet let zapored ni videla končnice.

Povezuje pa ju še nekaj - odsotnost očetovske figure. Ronaldov oče je bil alkoholik, ki je umrl malo po abrahamu. Košarkarjev oče je opazen še manj, saj z njim praktično ni imel stikov, družino je namreč zapustil kmalu po LeBronovem rojstvu. LBJ je večkrat poudaril, kako ponosen je na mamo, ki ga je vzgojila, zaradi slabe izkušnje pa skuša biti sam toliko boljši oče.

Vrzel, ki sta jo oba občutila, je le še eden od motivatorjev, ki ju ženeta k popolnosti.

Slavko Jerič, MMC
Prijavi napako
Komentarji
prim00z
# 13.07.2018 ob 07:33
Dober prispevek
Tenochtitlan
# 13.07.2018 ob 07:44
Modrić ni niti najboljši Hrvat na tem prvenstvu.
razlog001
# 13.07.2018 ob 08:05
Mesi ni nikoli bil in nikoli ne bo kompleten igralec. Se ne pogovarja s soigralci, ne zna motivirati ekipe in relativno enostavno ga je onemogociti na nacin da ne dobi zoge. Karakterno tudi ne blesti, ravno nasprotno... Nikoli ni in ne bo kapetan mostva, ker mu manjkajo osnove komunikacije in karizma.
Na pou Slovenc
# 13.07.2018 ob 07:38
Modric bi to sezono lahko dobil zlato žogo, a na žalost vizualno ni dost lep:)
Binder Dandet
# 13.07.2018 ob 08:37
Pri primerjavi Jordan:James in Messi:Ronaldo je podobnost v tem, kar že članek omenja (mehkoba, poteza več napram trdemu delu, zagriženosti). Razlika pa v tem, da med Jordanom in Jamesom ima ubijalski instinkt Jordan, med Ronaldom in Messijem pa Ronaldo.

Ko se dela primerjava, bi omenil še cifre. Ker sta ravno oba menjala sredino, pri čemer je Lebron šel v prestižnejši klub, Ronaldo pa vmanj prestižen. Lebron je podpisal 4 letno pogodbo za 153 mio $ bruto. Ronaldo pa 4 letno pogodbo za 258 mio $ bruto. Malo za primerjavo NBA in evropskega nogometa.

Še več o tem, kolikšne prihodke imajo lakersi in kolikšne Juventus in kako se pogača deli z drugimi itd..
zugec
# 13.07.2018 ob 08:34
Savko je v tem članku prodal svoje mnenje. Ne strinjam se za njim.
Binder Dandet
# 13.07.2018 ob 10:04
@Tredn01:
"Jordan pa eleganten igralec? Ki je "lebdel"? V "Slow motionu"?

Štos leta.

Samo en igralec je bil, ki je bil tega sposoven - Earvin "Magic" Johnson."

Magic ti bo sam odgovoril, kako je Jordan lebdel v zraku na treningu Dream Teama.
rush1
# 13.07.2018 ob 09:39
Messi za moje pojme ne bo nikoli na vrhu lestvice najboljših. Saj ne rečem, v Barci je res blestel, vendar je bila igra podrejena njemu, za seboj pa je imel igralce kot so Xavi, Iniesta in Busquets, ki so skrili marsikatere njegove pomanjkljivosti. Njegova prava vrednost se vidi v reprezentanci, kjer teh super igralcev za seboj nima. V prvi vrsti Messi enostavno premalo teče, zgolj čaka, da mu nekdo žogo porine v noge. Druga stvar pa je obramba in tu je Messi praktično no factor, absolutno nič ne sodeluje v fazi branjenja, ampak zgolj šeta po sredini igrišča. In tak igralec za mene ne more biti eden največjih. Kar se lovorik tiče, se Messi lahko kiti le z Barco, z reprezentanco ne more osvojiti nič. Na drugi strani Ronaldo liga prvakov z dvema različnima kluboma + zlato z reprezentanco. Messiju prav tako manjka ta motivacijski del, da bi znal igralce povleči za seboj, ko je najtežje in to mu močno zamerijo tudi domači mediji. Njihovo reprezentanco ne vodi najboljši selektor in v njej ne igrajo najboljši argentinski igralci, ampak igrajo tisti, ki so v dobrih odnosih z Messijem. Še en zelo negativen faktor, ki se tiče Messija.
Dejstvo
# 13.07.2018 ob 08:58
Torej sta zaradi odsotnosti očeta sta razvila narcisoidno motnjo.

Brez nje pa gotovo ne bi bila tam kjer sta, saj narcisoidneži stremijo k perfekcionizmu zaradi notranje praznine. Gotovo nista najbolj talentirana športnika na svojem področju, sta pa zaradi delovne etike postala statistično najuspešnejša.

Tudi svoja sinova poimenovala sta poimenovala po sebi, kar dodatno potrjuje zgornjo tezo.
Binder Dandet
# 13.07.2018 ob 10:16
@Trend01:
Nikakor ne spodkopavam Magicovega renomeja. Ampak Air se ni slučajno znašel v nadimku Jordana. Osebnostno pa je v prednosti pred ostalimi velikani ravno zarad tega, ker je bil neusmiljen in bolestno tekmovalen. Kdor mu stopil na žulj, ga je "podrl na tla" in potem še tacal po njemu. V prednosti na igrišču, seveda. Izven igrišča se druge lastnosti cenijo.
Kapitalist 11
# 13.07.2018 ob 09:58
Orbitala ?..postavit ronalda v mostvo kjer ne bo glavna zvezda..edino v barci bi to bilo mozno. Kako ne prinasa lovorike..5 LP !!!! V vseh teh letih je bil tudi najboljsi strelec LP ce bi Realu nekdo ponudil to vse preden je prisel bi ga po mojem tud 300 miljonov placali ce ne se vec.
mhoc
# 13.07.2018 ob 09:39
"Messi je bil najboljši...ampak njegova era je minila...v zadnjih 4ih letih je vse kar mu je uspelo osvojit ena zlata žoga in pa španska prvenstva..."

Verjetno si mislil v zadnjih 3 letih, ker 2014/15 je osvojil praktično vse, kar se da (prvenstvo, pokal, LP, ne vem koliko golov ...). Sicer pa je z barco v zadnjih 6 sezonah osvojil 4 prvenstva in 4 (zaporedne) pokale. Zadnji dve sezoni je prejel zlato kopačko za najboljšega strelca v Evropi. Težko bi rekel, da je njegova era minila.
rdečinavijač
# 13.07.2018 ob 09:17
Modrič in zlata žoga?
Šala leta ...
mihatirs
# 13.07.2018 ob 09:06
Messi je bil najboljši...ampak njegova era je minila...v zadnjih 4ih letih je vse kar mu je uspelo osvojit ena zlata žoga in pa španska prvenstva...na drugi strani CR v zadnjih 4ih letih podrl vse rekorde od osvojenih lig prvakov do golov do EP s Portugalsko itd...skratka...kapo dol da ima jajca da je šel še novim izzivom naproti!
Tenochtitlan
# 13.07.2018 ob 07:55
@Andershow8 ta človek je največji pajac v svetu ameriškega športa podobno kot oni Stephen A. Smith. Ti ljudje so plačani da govorijo o stvareh o katerih nimajo pojma delajo se pa najbolj pametne. In zato je percepcija nogometa v ZDA tudi taka kot je zaradi takšnih pajacev kot je on
Trend01
# 13.07.2018 ob 09:40
Jordana so krasile tri stvari:

1. prvi korak (najhitrejši v zgodovini)
2. odriv
3. neustavljiva želja po zmagi
Glas_razuma
# 13.07.2018 ob 11:16
http://beta.ems.ladbiblegroup.com/s3/con
tent/322be6745af213ae8f36b87fc39fab2f.jp
g

Toliko o tem, da so Messijevi zlati časi mimo. Ronaldo zablesti v Ligi Prvakov kot recimo proti Juventusu, a treba je priznati, da je bil od prve tekme četrtfinala proti Juventusu nato vse do dviga pokala popolnoma neviden. Na drugi tekmi proti Juventusu, na obeh tekmah proti Bayernu in v finalu proti Liverpoolu, ko je imel eno obetavno situacijo v 90' pri rezultatu 3-1.

To z obrambo pa je neverjetna neumnost. Nihče od njiju ni na terenu zato, da bi branil. Trditi, da je Ronaldo boljši od Messija zaradi igre v obrambi je približno tako kot trditi, da je Courtois boljši vratar od Oblaka, ker lahko hitreje steče v protinapad. Oba sta na terenu zato, da delata presežek v napadu.

Reprezentančni turnir z 8 tekmami ne more biti glavno merilo za kvaliteto igralca. Treba pa je omeniti, da je Messi igral tri finala in nobenega ni izgubil po rednem delu. Pri vseh je bil vlečni konj in ni njegova krivda, če Higuain ne zadane morja s Titanika. Letos Argentine ne bi bilo blizu svetovnega prvenstva, če je Messi ne bi lastnoročno privlekel tja. Z malo sreče bi si lastil tri lovorike z reprezentanco. Ronaldu je uspelo zmagati edino finale (čeprav ga ni igral), Messiju pač ne.

Edina kategorija, kjer ju sploh lahko primerjamo, so goli. In še v tem je od Ronaldovega prihoda v Real Messi boljši. Vse ostalo (asistence, preigravanja, ustvarjanje priložnosti soigralcem,...) je na strani Messija. Pa dovolj o tem, prepričanih nima smisla prepričevati. Bo pa vsakomur, ki dejansko pogleda tekmo Reala in Barcelone, hitro jasno, o čem govorim.
zukauskas
# 13.07.2018 ob 09:16
need I say more...:

https://www.youtube.com/watch?v=LAr6oAKi
eHk
ZRC
# 13.07.2018 ob 08:47
29.6.2018, Luka Modric po mnenju ESPN najboljši igralec na prvenstvu

Binder, tvojo povezavo sem polinkal, ker je dovolj zgovorna kateri je najboljši igralec na LP. Brez zamere.
Drugače je pa zanimivo tudi dejstvo, da je odškodnina za Ronalda bila astronomska za igralca njegove starosti. Ponavadi se te gibljejo max. 20mil ali pa v večini brez odškodnine. Torej je kljub seveda samoumevnem marketinškem smislu še vedno dovolj zanimiv tudi v igralnem, saj sumim, da bi katerikoli lastnik z zdravo pametjo dal 100 milijonov za igralca od katerega ne bo na igrišču nič, bo pa prodajal majčke, to pa.
Reeko
# 13.07.2018 ob 18:19
Messi je v reprezentanci odličen. Argentina sploh ne bi bila na tem prvenstvu brez njega in takšne amaterske napake kot so delali v obrambi in podarjali gole/priložnosti nasprotnikom pač niso imeli nobenih možnosti. Kot prvo nisem velik navijač Messija ampak kot poznavalec nogometa je treba priznati da ima daleč največ vpliva na igrišču. Povprečje golov ima višje kot Ronaldo in tudi če bi bilo pol manjše bi bil boljši igralec. Število priložnosti ki jih Messi ustvari z preigravanjem, podajami je nevideno.

To svetovno prvenstvo je še en dokaz tega. Francija je iz igre prejela 0 golov proti vsem ostalim reprezentancam, proti Argentini pa 3.
drejkus
# 13.07.2018 ob 11:53
King of LA --> Kobe Bryant ;)
Na pou Slovenc
# 13.07.2018 ob 11:08
ZRC

Drugače je pa po mojem mnenju Lebron še vedno edini v NBA, ki takoj dvigne ekipo po igri. Lakersi se bodo naslednjo sezono precej dvignili, mogoče prišli celo v playoff.

Mislim da je cilj dosti visji kot le priti v playoff, ekipa za playoff so bili ze to sezono, ko so se proti koncu uspeli sestaviti in so jazali dobre predstave! Cilj bo vsekakor priti med prve 4
Glas_razuma
# 13.07.2018 ob 10:43
Oba imata nekaj skupnega - vedno bosta ostala v senci največjih. Jordana in Messija.

Messi nima karizme? Ronaldo jo pa ima, ko se razkazuje, pada po tleh, maha z rokami in izgublja živce nad soigralci, ker mu ne dostavljajo žog na noge.

https://www.youtube.com/watch?v=58w9Lkse
s10

Messi ne bi nikoli in nikdar naredil česa takega. Lahko si predstavljamo, kako to vpliva na vzdušje v ekipi.
ZRC
# 13.07.2018 ob 09:03
@robi111

To je res, da je treba njegove izjave jemati z rezervo. Je Simeone kdaj izjavil, da bi rad postal selektor Arg? Nisem ravno prepričan, da bi on s trezno glavo jemal situacije, kjer bi ga 40+ milijonov Argentincev popljuvalo ob prvem porazu/neuspehu kot se to pri njih ponavadi dogaja. (in pri večini ostalih južnoameriških hardcore reprzentanc).
Andershow8
# 13.07.2018 ob 07:48
https://twitter.com/TheHerd/status/10171
06749147570178

Tukaj še zanimiv video od enega večjih radijskih/TV voditeljev v Ameriki, prav na to temo.
2px_orbitala
# 13.07.2018 ob 09:54
Cholo Simeone, ki je tudi sam Argentinec, je pred kratkim povedal, da bi v ekipi raje imel Kristino kot Messija. To tudi nekaj pove ...

To pove, da Simeone nima pojma.
_runis_
# 13.07.2018 ob 09:32
ZRC - mogoče prišli celo v playoff? Ahahahahahahahaha pa ti nisi resen, seveda bodo v končnici, vprašanje je samo če lahko pridejo v konferenčno finale.
robi111
# 13.07.2018 ob 09:24
Rdecinavijac kdo pa si jo zasluži če Hrvati slučajno osvojijo naslov(pa ne navijamo za hrv). Osvojil lp in mogoče sv prvak. Rakitič na klubski sceni osvojil manj ali pa Varane pri Fra mogoče Griezmann.
Binder Dandet
# 13.07.2018 ob 08:39
[url="http://www.espn.com/soccer/fifa-world-cup/4/blog/post/3549813/luka-modric-beats-cristiano-ronaldo-to-top-world-cup-player-power-rankings"]29.6.2018, Luka Modric po mnenju ESPN najboljši igralec na prvenstvu
[/url]
robi111
# 13.07.2018 ob 08:26
Messi& Jordan. Jordan &Messi
Andershow8
# 13.07.2018 ob 08:06
@Tenochtitlan se strinjam, pa vendarle Cowherd je national za radio in TV: Ne glede na vse ima rejtinge in je pravkar podpisal novo 4-letno pogodbo. Ne da njegovo mnenje nekaj šteje, ampak pač 2 dni nazaj je o tem govoril in sem zalepil ker je relevantno na ta članek.
Tenochtitlan
# 13.07.2018 ob 07:52
In pa končno nekdo, ki je v kratkem odstavku odlično opisal razliko med Messijem in Ronaldo. Messi ima tisto nekaj več da te kar digne s kavča vsaj enkrat na tekmo in je res kompleten igralec (razen penalov in igre z glavo). Ronaldo pa grize in je dober eksekutor in si nabija statistiko ampak njegove predstave v igri te v 99% pustijo ravnodušne (povprečen dribling, brez organizacije igre, v zadnjih letih bolj kot ne ''kampira'' v kazenskem prostoru in čaka na odlične podaje). Za mene med njima ni primerjave in nihče me ne more z nobenim argumentom prepričat v nasprotno in prosim ne mi naštevat lovorik. Plus Ronaldo se sam razglaša za najboljšega v zgodovini in bi dal vse za neke osebne lovorike podobno kot James zaradi česar mi ni noben od njiju navijaško pri srcu.
bobrock46
# 13.07.2018 ob 15:01
Ja, če pogledaš tekme Barce vidiš, da ko ne bo Inieste in ni Xavija, ni tudi Messija. Z Argentino ni osvojil nič, pa čeprav je boljša od Portugalske.
Samo za nepoučene, Ronaldo je igral v finalu.
dolinc
# 13.07.2018 ob 10:36
Ja smo videli to Mesdijevo potezo vec in to poetiko na SP. Vsako tekmo me je drzal na nogah 90 min...
sudija
# 13.07.2018 ob 10:06
@ZRC in ostali

Tisti posnetek pogovara med Simeonejem in Burgosom (kateri Argetinec pa drug drugega kliče po priimku?) je bil FAKE. Oz. ga je posnel en njihov radijski imitator. Bilo omenjeno tudi tukaj na MMC-ju pod eno sliko mislim, pa v podkastu Žoga je okrogla

Torej Simeone ni nič rekel, da bi raje imel CR7 kot D10S-a. OK? In da, Simeone je že davno in večkrat povedal, da si seveda želi voditi Argentino, a sam dojema, da lahko reprezentanco vodiš proti koncu trenerske kariere oz. ko v klubski že osvojiš vse možno dosegljivo. Kar zanj pomeni, po osvojitvi LP-ja, bo na voljo za Argentino.
2px_orbitala
# 13.07.2018 ob 09:41
Dva najbolj precenjena in antipatična športnika. Oba imata skupno predvsem to, da se jima ekipi tako podredita, da lahko izstopata kot zelo dobra. Resnica je drugačna. Postavite Le Brona v neko evroligaško moštvo. Dosegal bo 10t na tekmo. Postavite Ronalda v moštvo, kjer ne bo glavna zvezda. Zašel bo v povprečje. Ekipa ne potrebuje glavne zvezde. Ekipa potrebuje homogeno in enakovredno moštvo, zato bo prvak Francija oz. Hrvaška in ne Argentina oz. Portugalska.
mstrgar1
# 13.07.2018 ob 09:25
Slauc, na izy. Jordana omenjat v kontekstu z ostalimi tremi pobalini je brezpredmetno. Michael je prišel do sonca, aktualna trojica niti do lune ne.
Na pou Slovenc
# 13.07.2018 ob 07:49
Luka Doncic vs Christiano Ronaldo

Oba so poimenovali čudežna decka, oba sta igrala za real Madrid in v tej sezoni naredila prestop, oba sta osvojila evropsko ligo prvakov in bila izbrana za najboljšega igralca, oba sta osvojila naslov evropskih prvakov s svojo reprezentanco in se poškodovala v finalni tekmi :) Ja je kar nekaj podobnosti, velika razlika je le da je Luka dosti mlajsi!
firbec111
# 13.07.2018 ob 11:34
Glas_razuma

Messi ne bi nikoli in nikdar naredil česa takega. Lahko si predstavljamo, kako to vpliva na vzdušje v ekipi.


to drži, ampak Messijeve kariere je pri 31ih konec, vse kar bo še osvojil bo zato, ker je v Barceloni, Ronaldo pa je pri 33 še vedno na vrhuncu in bo še par let glavni zvezdnik ekipe in to je glavna razlika, naravni talent proti delavcu
Trend01
# 13.07.2018 ob 09:46
GOAT v nogometu?

Stvar posameznika. A sam bi izbiral med (kar sem gledal) med

Edson Arantes do Nascimento - Peléjem vs. Zinedine »Zizou« Zidanom in ne nazadnje tudi Cristianom Ronaldom dos Santos Aveiro alias CR7. Sploh, če kaj osvoji z Juvetom.

Globje v zgodovino in, da bi jih gledal pač ne gre.
robi111
# 13.07.2018 ob 08:49
ZRC Simeone je pa res kompetenca za dajanje izjav. Isti kot Mourinho bunkeraš. Anripatičen fuzbal. Iz simeoneja izjav je videti jezo ker ni selektor arg potem ne zanima če bi tako govoril
ZRC
# 13.07.2018 ob 08:34
@Na pou Slovenc
"Modrić ni niti najboljši Hrvat na tem prvenstvu."

Razsvetli nas, kateri pa je po tvojem mnenju najbojlši Hrvat na SP? Torej igralec, ki ima največji vpliv na hrvaško igro.

Drugače je pa po mojem mnenju Lebron še vedno edini v NBA, ki takoj dvigne ekipo po igri. Lakersi se bodo naslednjo sezono precej dvignili, mogoče prišli celo v playoff. Mislim, da česa takega trenutno ni sposoben noben igralec razen njega, niti Durantula in Bradonja ne.
Glede Ronalda pa tako - če mu tudi z Juvejem uspe osvojiti LP se mu lahko samo klanjamo. Mislim, da je do sedaj Seedorf edini, ki je dobil LP s tremi različnimi klubi (Ajax, RM, Milan).
zizldorf
# 13.07.2018 ob 08:46
Tale članek je kljub avtorjevi neprivoščljivosti in dobronamernosti nekoliko naivno napisan.

Kljub ogromni Jamesovi želji... - dejmo rajš rečt želji. dovolj bo.

ocene drugih - ga ženejo na neslutene poti... - dvomim, da ga po tem, ko je osvojil title s Clevelandom, javnost še vedno blazno motivira. Mislim, da je zdaj kar pomirjen in predvsem samega sebe posluša. Priključil se je non-playoff ekipi brez enega All-starja...

Na drugi strani je LBJ nabildan atlet, ki marsikaj naredi s surovo močjo, s silo, kar prav gotovo ni videti tako estetsko. Po drugi strani pa je navkljub surovi moči sposoben na trenutke igrati na vseh petih... tole pa no comment.
Trend01
# 13.07.2018 ob 09:37
Jordan pa eleganten igralec? Ki je "lebdel"? V "Slow motionu"?

Štos leta.

Samo en igralec je bil, ki je bil tega sposoven - Earvin "Magic" Johnson.
A žal današnja generacija tega genialca ni gledala. Lakers vs Celtic in potem še proti Bullsom.
To je bila poezija košarke.
Trend01
# 13.07.2018 ob 10:11
@binder

Ja, Magic je to res izjavil. A Jordan je "lebdel".
Magic je lebdel celo tekmo. Tudi "med" podajami. Nekdo iz Celticov je izjavil, da je sam že bil na tleh, ko se je Magic še vedno v zraku obračal (rolling v zraku).

Pa še to - Magic je bil skromen človek. Za razliko od Jordana. Je on koga pohvalil? Razen pred zatonom kariere?
ZRC
# 13.07.2018 ob 08:38
El Cholo Simeone, ki je tudi sam Argentinec, je pred kratkim povedal, da bi v ekipi raje imel Kristino kot Messija. To tudi nekaj pove ...
Kazalo