Lehanneur je pariško pisarno podjetja za marketinške komunikacije JWT oblikoval kot ustvarjalni prostor, ki s krožnimi in neprekinjenimi linijami spodbuja konstanten pretok idej. Foto: BDW
Lehanneur je pariško pisarno podjetja za marketinške komunikacije JWT oblikoval kot ustvarjalni prostor, ki s krožnimi in neprekinjenimi linijami spodbuja konstanten pretok idej. Foto: BDW
Mathieu Lehanneur je po diplomi na francoski nacionalni šoli industrijskega oblikovanja leta 2001 odprl svoj studio, v kateremu se posveča industrijskemu oblikovanju in notranji arhitekturi. Njegova strast se usmerja predvsem na interakcije med telesom in njegovim okoljem, živimi sistemi in znanstvenim svetom. Foto: BDW

Lehanneurjevi ikonični objekti zgoščeno povzemajo prostor ali znamko, ki jo predstavlja. Poudarja predvsem jasno in uporabno oblikovanje, pri čemer se bolj kot na zgodovino oblikovanja opira na zgodovino narave, da bi se približal uporabniku objekta - telesu, saj mora objekt ustrezati njegovim potrebam, željam in občutjem.
Prijazno telesu in očesu uporabnika
Francoski oblikovalec v raziskovanju naravnih in tehničnih možnosti ustvarja znotraj nasprotij funkcionalne uporabnosti - v iskanju ustrezne ergonomije sodeluje tudi z znanstveniki - in nenavadne estetike, s katero pritegne pozornost uporabnikov.
Lehanneur je pariško pisarno podjetja za marketinške komunikacije JWT oblikoval kot prostor stimulativnega intelektualnega in kreativnega ustvarjanja, ki s krožnimi in neprekinjenimi linijami spodbuja konstanten pretok idej, soobstoj in izmenjave koncentriranega individualnega dela ter sodelovanj, ukinja vidne arhitekturne znake hierarhije in izpostavlja stik z naravo.

Več o delu Mathieuja Lehanneura.

Francoski oblikovalec, arhitekt in inovator sodeluje z vodilnimi svetovnimi podjetji, za svoje delo pa je osvojil številne nagrade, med drugim Grand Prix za ustvarjalnost mesta Pariz, nagrado za najboljši izum v ZDA za sistem prečiščevanja zraka, ki uporablja rastline, nagrado Inteligenca roke fondacije Bettencourt-Schueller za seriju keramičnih posod. Njegova dela so razstavljena tudi v muzejih MoMa u New Yorku in San Francisu, v pariškem Muzeju dekorativnih umetnosti, Centru Pompidu, Muzeju dizajna v Gentu in berlinskem Muzeju dekorativnih umetnosti.

Kreativne industrije v srbski družbi
Beograjski teden oblikovanja, edini multidisciplinarni izobraževalni festival v Srbiji in širši regiji, obiskovalce informira o najnovejših svetovnih smernicah s področja kreativnih industrij, od oglaševanja do arhitekture, ter seznanja z vodilnimi podjetji, brandi in posamezniki. Na letošnji konferenci so se usmerili v iskanje idej in mogočih modelov za prilagoditev zahtevam prihodnosti z upoštevanjem evropskih vrednosti in standardov. V srbski Narodni knjižnici so postavili razstavo Dizajnpark 2012 z izbranimi instalacijami, s čimer so želeli poudariti pomen kreativnih industrij v srbski kulturi, v okviru projekta 100% Future Serbia pa so v centru mesta predstavili sto najboljših srbskih dizajnov. Jedrnato pa je beograjsko srečanje kreativnih industrij opisal Davor Bruketa, ki je v Beogradu tudi predaval: »Beograjski teden oblikovanja je mesto, kjer kreativnost dobi najmočnejši aplavz na svetu!«