'Razmerje po Beckettu je gledališka predstava, ki se zaveda svojega umetniškega početja. Igralski trio je pod vodstvom mentorice Aleksandre Blagojević in v domišljenem scenografskem prostoru izvedel ganljivo igro jezika, človeških teles in svetlobe, v kateri se prepletajo kultiviran smisel za gib, ostra govorna in interpretacijska občutljivost, domišljen uprizoritveni tempo, predvsem pa tvoren in kreativen razmislek o gledališču, njegovih estetskih, razumskih in čustvenih razsežnostih,' piše v utemeljitvi. Foto: JSKD
'Razmerje po Beckettu je gledališka predstava, ki se zaveda svojega umetniškega početja. Igralski trio je pod vodstvom mentorice Aleksandre Blagojević in v domišljenem scenografskem prostoru izvedel ganljivo igro jezika, človeških teles in svetlobe, v kateri se prepletajo kultiviran smisel za gib, ostra govorna in interpretacijska občutljivost, domišljen uprizoritveni tempo, predvsem pa tvoren in kreativen razmislek o gledališču, njegovih estetskih, razumskih in čustvenih razsežnostih,' piše v utemeljitvi. Foto: JSKD
'Mlada zasedba se odlikuje po inovativnosti in izvirnem, samosvojem glasbenem pristopu. Rezultat te surove, a lepe mladostne energije in glasbenega okusa je usklajen zvok, ki ga proizvaja kemija med zanesljivimi, zbranimi glasbeniki. Njihova glasba ima presenetljivo močno avtorsko potezo.'
'Mlada zasedba se odlikuje po inovativnosti in izvirnem, samosvojem glasbenem pristopu. Rezultat te surove, a lepe mladostne energije in glasbenega okusa je usklajen zvok, ki ga proizvaja kemija med zanesljivimi, zbranimi glasbeniki. Njihova glasba ima presenetljivo močno avtorsko potezo,' o Koala Voice piše žirija. Foto: JSKD

Mladim rockerjem, ki se po besedah žirantov odlikujejo po inovativnosti in izvirnem, samosvojem glasbenem pristopu, bo Visoka šola za umetnost Univerze v Novi Gorici za nagrado omogočila brezplačno snemanje videospota.

Zmagovalce je izbrala žirija v sestavi prevajalec, dramaturg in glasbenik Primož Vitez (predsednik), pevka Alya ter gledališki režiser Predrag Stojmenović.
Predstava, ki se zaveda svojega umetniškega početja
Gledališka šola I. gimnazije Maribor je za Razmerje po Beckettu, ki je postala najboljša predstava v celoti, prejela tudi tri enakovredne vizionarje za najboljše vloge, ki so jih prejeli Lina Akif, Severin Lorenčič in Blendor Sefaj. Predstava se je tako uvrstila v spremljevalni program 53. Linhartovega srečanja, festivala gledaliških skupin Slovenije, ki bo potekal konec septembra v Postojni. Žirija je v utemeljitvi zapisala, da gre za predstavo, "ki se zaveda svojega umetniškega početja". "Igralski trio je pod vodstvom mentorice Aleksandre Blagojević ter v domišljenem scenografskem prostoru izvedel ganljivo igro jezika, človeških teles in svetlobe, v kateri se prepletajo kultiviran smisel za gib, ostra govorna in interpretacijska občutljivost, domišljen uprizoritveni tempo, predvsem pa tvoren in kreativen razmislek o gledališču, njegovih estetskih, razumskih in čustvenih razsežnostih."
Vizionarja za ansambelsko igro so prejeli Drzne in lepi, KD Stična za predstavo Adolescenca, vizionarja za besedilno predlogo sta šla Ajdi in Kim Godec za lutkovno predstavo Ščip Parkeljc, ki jo je izvedla Gledališka šola I. Gimnazije Maribor. Vizionarja za socialno angažirano predstavo je prejloi Žaba gledališče, Prosvetno društvo Vrhovo za predstavo Instant – komedija z dvema obrazoma. Rockvizionarja za najboljši vokal je se je razveselila Vanesa Tomažič iz skupine The Pyramids, najboljši kitarist je Erik Franko iz skupine Ostrokljuni, rockvizionar za najboljšega bobnarja pa je šel Črtu Omahnu iz skupine The Spankakes.
Predsednik žirije Primož Vitez je ob festivalu zapisal, da je pomirjujoče videti, da se toliko mladih ukvarja s področjem, ki ni na prvo žogo ni ekonomsko rentabilno. "Gre za ljudi, ki imajo voljo do misli in ne sprejemajo stereotipov za suho zlato. S svojim ustvarjalnim delom so naredili pomemben korak v življenju – stopili na pot mišljenja."
"Za ta festival je najpomembnejše, da se mladi ukvarjajo s temami, ki jih zadevajo. Pomembno je, da izrazijo svoje težave skozi gledališče ter da tako slišimo njihov glas in spoznamo, kaj je za njih bistveno," pa razmišlja Predrag Stojmenović.