Foto: Promocijsko gradivo
Foto: Promocijsko gradivo

Žirija je ob podelitvi nagrade v uvodu navedla, da kljub nenehno napredujoči animacijski ustvarjalnosti opaža, da nekateri filmi še vedno prikazujejo zgodbe, v katerih so v ospredju stereotipni fantazijski in fetišizirani liki.

Naveličani enostranskih likov brez vsebine
"Naveličani smo ženskih likov brez vsebine, ki se znajdejo v tem položaju, ne da bi sploh bile igralke. Dovolj nam je dojemanja ženskega telesa zgolj skozi prizmo seksualizacije. Dovolj nam je moških likov, ki jih, ne da bi se o njem spraševali, uničuje lastno nasilje ..."
Zato je, kot je dodala, veliko nagrado za kratki film namenila "filmu, ki mu je uspelo ujeti kompleksnost čustev lika, ki je pod psihološkim nadzorom nasilnega moškega. Ob prikazu vsakdanjega življenja tega para se poglobimo v doživljanje močne ženske, katere zadnje dejanje nas spravi v dobro voljo".

Sorodna novica Špela Čadež: "Mislim, da je vsak perfekcionističen animator zamuden"

Steakhouse priznane režiserke, ki je letos za svoje delo prejela tudi nagrado Prešernovega sklada, je svojo festivalsko pot začel s premiero v Locarnu. Letos je tudi kandidat za nominacijo v kategoriji evropski kratki film pri evropskih filmskih nagradah, prav tako pa je tudi prvi slovenski animirani film, ki je nominiran v kategoriji za najboljši kratki animirani neodvisni film pri nagradah annie v Hollywoodu. Postal je tudi kandidat za nominacijo v kategoriji za najboljši kratki animirani film za oskarja v prihodnjem letu.

Festival v Bruslju je potekal od 25. februarja do 6. marca.