Mednarodni projekt mlajšo generacijo džezovskih glasbenikov povezuje z nastopi v zadnjih letih. Vsi so se predstavili na festivalu 12 points kot najbolj nadarjeni evropski džezovski glasbeniki ter na največjem jazzovskem sejmu Jazzahead, Jazz festivalu Ljubljana in vsi izdajajo za založbo Clean Feed. Foto: Nada Žgank
Mednarodni projekt mlajšo generacijo džezovskih glasbenikov povezuje z nastopi v zadnjih letih. Vsi so se predstavili na festivalu 12 points kot najbolj nadarjeni evropski džezovski glasbeniki ter na največjem jazzovskem sejmu Jazzahead, Jazz festivalu Ljubljana in vsi izdajajo za založbo Clean Feed. Foto: Nada Žgank

Odlična je, nadvse lucidna, s svojo harmonijo, kontraritmi. S klavirjem dosega orkestrske razsežnosti.

Ameriški džezovski pianist Kirk Lightsey o Kaji Draksler
1, 2, 3, 4 feat. Kaja Draksler, Susana Santos Silva & De Beren Gieren.
Nastopi so bili deležni več pohvalnih kritik. Foto: Nada Žgank

V prvem delu koncerta se bo predstavila pianistka Kaja Draksler, ki se ji bo pridružila portugalska trobentačica Susana Santos Silva. Drugi del večera pa bo prevzel belgijski klavirski trio De Beren Gieren, ob katerem bo prav tako nastopila portugalska umetnica. Vsak nastop bo trajal 20 minut, sklepni del pa bo obenem premierna predstavitev albuma Detour Fish, ki je izšel pri založbi Clean Feed v sklopu Ljubljana Jazz Series. Enotna umetniška predstavitev je privlačna predvsem mlajšemu občinstvu.
Glasbeniki so navdušili na festivalu 12 points kot najbolj nadarjeni evropski džezovski glasbeniki, na 55. jazz festivalu Ljubljana ter na največjem džezovskem sejmu Jazzahead.

Projekt, v katerega se povezujejo z nastopi v zadnjih letih, so naleteli na vrsto pohval. V časniku All About so o koncertu na 55. jazz festivalu Ljubljana zapisali, da je bil "mlad belgijski klavirski trio De Beren Gieren iz Genta, okrepljen z umetnico iz Porta, trobentačico Susano Santos Silva, pristna novost letošnjega festivala. Privlačen, osupljiv, spreten, razburljiv, prepričljiv, zabaven...
Triov nastop je bil čudovita igriva vaja v opredeljevanju neopredeljivosti forme z vrtinčenjem skozi izmenjujoča se stanja hitrosti in upočasnitve, zadrževanja in razmaha, vrtenja in zaustavitve, sinhronosti in prepustitve. V nobenem od teh trenutkov trojica ni popustila".
Glasbenica, ki popolnoma prevzame
Kritika v časopisa London Jazz News pa je ob nastopu Kaje Draksler na Jazz festivalu v Dortmundu najbolj presunila silovitost notranjega utripa glasbenice. »To pomeni, da jo odlikuje sposobnost poslušalca popolnoma prevzeti in ohraniti njegovo pozornost vseskozi široko razprostrte loke idej," je še zapisal.

Odlična je, nadvse lucidna, s svojo harmonijo, kontraritmi. S klavirjem dosega orkestrske razsežnosti.

Ameriški džezovski pianist Kirk Lightsey o Kaji Draksler