V grozljivki spoznamo zagrenjenega Mika Enslina, ki je po tragični smrti mladoletne hčerke svoje življenje posvetil razkrivanju neresničnosti paranormalnih pojavov. Seveda se mu cinizem kmalu maščuje. Foto: Kolosej
V grozljivki spoznamo zagrenjenega Mika Enslina, ki je po tragični smrti mladoletne hčerke svoje življenje posvetil razkrivanju neresničnosti paranormalnih pojavov. Seveda se mu cinizem kmalu maščuje. Foto: Kolosej

Tisti, ki spremljate filmske in TV- priredbe Stephena Kinga, veste, da so končni izdelki precej pisane narave. Zlato pravilo (iz osemdesetih in devetdesetih) pravi, da priredbe grozljivk, po katerih je zaslovel po vsem svetu, bolj ali manj klavrno pogorijo, medtem ko imajo drame in srhljivke več sreče (Kaznilnica odrešitve, Misery). In čeprav 1408 ne dosega ravni slednjih, gre kljub temu za nadpovprečno grozljivko, ki med žanrsko razvejanostjo ironično na trenutke deluje prav sveže.

Za švedskega režiserja Mikaela Håfströma (Usodna prevara) je to drugi ameriški film in roko na srce se tokrat ljubiteljem klasične groze ni izneveril. Kingova groza je najbolj prodorna, ko se podaja v globine junakove psihe in s tem brenka na strune bralčevih oziroma gledalčevih lastnih strahov. John Cusack je s svojim subtilnim humorjem idealna izbira za glavnega junaka, na katerem sloni večji del filma. V pomembni, vendar kratki vlogi se pojavi tudi legendarni Samuel L. Jackson.

Ocena: +3; piše: Uroš Šetina