Sašo Vrabič: Vrh krize, 2014, olje na platnu, 120 cm x 180 cm. 'Prizor, ki sem ga posnel na vrhu stopnice Rockafeller Center (The Top of the Rock) v New Yorku, se mi je zdelo dobro izhodišče za razmislek o pogledu na t.i. gospodarsko krizo, ki jo v medijih razglašajo že vrsto let. Dva fanta, ki fotografirata impresivni pogled na Downtown, se mi zdita ključna za kompozicijo,' o delu pravi umetnik. Foto: Galerija Y
Sašo Vrabič: Vrh krize, 2014, olje na platnu, 120 cm x 180 cm. 'Prizor, ki sem ga posnel na vrhu stopnice Rockafeller Center (The Top of the Rock) v New Yorku, se mi je zdelo dobro izhodišče za razmislek o pogledu na t.i. gospodarsko krizo, ki jo v medijih razglašajo že vrsto let. Dva fanta, ki fotografirata impresivni pogled na Downtown, se mi zdita ključna za kompozicijo,' o delu pravi umetnik. Foto: Galerija Y
Sašo Vrabič pri delu.
Sašo Vrabič pri delu. Foto: Galerija Y
Sašo Vrabič: RAW, 2014, olje na platnu, 120 x 180 cm.
Sašo Vrabič: RAW, 2014, olje na platnu, 120 x 180 cm. Foto: Galerija Y

S prepričanjem, da lahko ustrezna podpora likovnim umetnikom in njihov prodor na tuje trge znatno pripomore tudi k dvigu prepoznavnosti Slovenije, bo sprejela in podprla deset najperspektivnejših slovenskih likovnih umetnikov mlajše oziroma srednje generacije.
Ustanovitev Galerije Y sodi v strategijo krovne galerije sloART, ki želi v naslednjih desetih letih vzpostaviti evropsko primerljiv likovni trg tudi v Sloveniji.

Namen galerije je podpirati, promovirati in prodajati umetniška dela izbranih likovnih umetnikov ter jim s pomočjo in podporo mecenov, zbirateljev, muzejev, galerij in drugih javnih institucij omogočiti nemoteno ustvarjanje.

Umetnik navdušuje doma in v tujini
Vsako leto bo izbrala enega umetnika; prvi je slikar, grafik in risar Sašo Vrabič. Eden vidnejših in bolj cenjenih umetnikov te generacije s svojimi deli pušča izjemno časovno sled našega trenutnega načina življenja ter sodobne družbe v celoti ter posamezniku in družbi odpira vprašanja in poti za razmišljanja o tem, kako in kam naprej.

Sašo Vrabič je razstavljal že na prelomnem, drugem Trienalu slovenske sodobne umetnosti leta 1997, ki ga je kuriral Peter Weibel. Skupaj s celotno razstavo so se njegova dela umestila v slovensko umetnostno zgodovino, v razdelek "postmedijskega slikarstva" in sodobne umetnosti, kot jo je leta 2005 podpisal Igor Zabel.

Umetnikov izraz izkazuje vrhunsko risarsko veščino, izredno senzibilnost za zaznavanje občutka časa in prostora, v katerem živi, ter hkrati sposobnost, da nam to posreduje na način, v katerem se prepletata intimno in družbeno. Sašo Vrabič je letos po uspešnem udejstvovanju na drugih področjih ponovno našel navdih za likovno. Njegova zadnja tri dela Na vrhu krize, ЯAW in Muza iz britanskega muzeja so bila takoj prodana v stalne in zasebne zbirke, zadnja celo zasebnemu zbiralcu v ZDA.