Premiera predstave, ki jo označuje avtorska glasba priznanega srbskega skladatelja Aleksandra Kostića, je bila oktobra lani v Mali drami. V predstavi nastopajo Uroš Fürst, Iva Babić, Marko Okorn in Matija Rozman. Dramaturginja je Darja Dominkuš, scenograf Branko Hojnik, kostumografa Leo Kulaš in Ljubica Čehovin Suna. Foto: SNG Drama / Peter Uhan
Premiera predstave, ki jo označuje avtorska glasba priznanega srbskega skladatelja Aleksandra Kostića, je bila oktobra lani v Mali drami. V predstavi nastopajo Uroš Fürst, Iva Babić, Marko Okorn in Matija Rozman. Dramaturginja je Darja Dominkuš, scenograf Branko Hojnik, kostumografa Leo Kulaš in Ljubica Čehovin Suna. Foto: SNG Drama / Peter Uhan

Evripidova Alkestida je duhovita in ena izmed najbolj vznemirljivih ter žanrsko odprtih iger antične dramatike. Vsebuje številne elemente, zaradi katerih je privlačna in intrigantna še danes.

Ironija usode, trgovanje s smrtjo, komični prepiri med bogovi, generacijska nasprotja, šibek moški in močna ženska - vse to daje mitski zgodbi dramatično noto in psihološko prepričljivost. Z menjavanjem zornih kotov in nenavadnimi obrati pa ta antitragedija ostaja odprta za različne interpretacije.

Zgodba o ženi, ki umre namesto moža, potem pa jo razboriti polbog vrne v življenje, je prežeta z ironijo in črnim humorjem. V novem prevodu Jere Ivanc kljub mitski osnovi zveni presenetljivo sodobno, zlasti v pretanjenem razkrivanju človeških šibkosti, ki se od antičnih časov do danes niso prav veliko spremenile, so o predstavi zapisali v ljubljanski Drami.

Koncept delovanja beograjskega Bitef teatra, ki je bil ustanovljen 3. marca 1989, je po 25 letih nepretrganega delovanja nespremenjen. Gledališče je odprto za vse vrste novih gledaliških in plesnih izrazov ter usmerjeno v preizpraševanje in raziskovanje utrjenih okvirov umetnost.