Predstava, v slogu gledališke dogme idejo hibridnega gledališča reducira skoraj izključno na dialog. Foto: Sunčan Stone
Predstava, v slogu gledališke dogme idejo hibridnega gledališča reducira skoraj izključno na dialog. Foto: Sunčan Stone

Vedno me vzburjajo zgodbe, ki se nekaterim zdijo preveč vulgarne, odbijajoče - celo grde. Lorelai, Antikrist in zdaj #pornographia. Verjetno sem predstavnik tiste druge, manj patetične polovice "izgubljene generacije".

Alen Prošić
Ljubezensko zgodbo Emme in Adele, katerih vlogo sta prevzeli Lara Vouk in Maša Grošelj, pa na novo interpretira. Foto: Sunčan Stone
Postavlja jo pred izziv, v katerem se je treba otresti vsakršnih predsodkov in se brez zadržkov soočiti z likoma. Foto: Sunčan Stone

Kot želja, ki se je manifestirala v osebi. Med njima se vzpostavi navidezna distanca, ki se vseskozi zmanjšuje, v neki točki pa popolnoma izgine. Razmerje moči se izenači in gledalcu se odprejo vrata njune intime.

V Mini teatru bo danes ob 20.00 premiera gledališkega performansa #pornographia, ki je nastala v produkciji hybridTheatra in koprodukciji Mini teatra. Navdih za projekt Alena Prošića, ki se podpisuje pod režijo in scenarij, je bil strip Blue is the warmest color francoske umetnice Julie Maroh in s palmo nagrajen film s slovenskim naslovom Adelino življenje. V predstavi igrata Lara Vouk in Maša Grošelj.

Predstava v slogu t. i. gledališke dogme idejo hibridnega gledališča reducira skoraj izključno na dialog. Ljubezensko zgodbo Emme in Adele, katerih vlogo sta prevzeli Voukova in Grošljeva (v filmu sta lika upodobili Lea Seydoux in Adele Exarchopolous, ki sta si prvič v zgodovini festivala v Cannesu za svoji stvaritvi skupaj z režiserjem Abdellatifom Kechichejem razdelili zlato palmo), pa na novo interpretira. Postavlja jo pred izziv, v katerem se je treba otresti vsakršnih predsodkov in se brez zadržkov soočiti z likoma, so zapisali v Mini teatru.

"Ostane samo tišina"
Prošić si sicer zavedno izposoja osnovne značilnosti izvirnika, a se od filma z mešanjem stvarnosti in iluzije vsebinsko obenem oddaljuje. S tem zgodbi doda večplastnost, pomen njune ljubezni pa prestavi na višjo raven.

"Če #pornographia draži, potem gre za draženje čustev. Skozi pogovor jih postopoma razkrivata, vprašanje ljubezni pa ju dokončno razgali. Emma postane žrtev lastnih prepričanj, njena moč počasi skopni in vlogi se zamenjata. Besede niso več potrebne, ostane samo tišina," so še zapisali v gledališču.

Ni za mlajše od 18 let
Prošić je ob predstavi zapisal, da "ga vedno vzburjajo zgodbe, ki se nekaterim zdijo preveč vulgarne, odbijajoče - celo grde. Lorelai, Antikrist in zdaj #pornographia. Verjetno sem predstavnik tiste druge, manj patetične polovice izgubljene generacije".

Dramaturginja predstave je Nina Šorak, za oblikovanje luči in scene je poskrbel Igor Remeta. Predstave ne priporočajo mladostnikom, mlajšim od 18 let.

Vedno me vzburjajo zgodbe, ki se nekaterim zdijo preveč vulgarne, odbijajoče - celo grde. Lorelai, Antikrist in zdaj #pornographia. Verjetno sem predstavnik tiste druge, manj patetične polovice "izgubljene generacije".

Alen Prošić
Adelino življenje na odrskih deskah
Adelino življenje na odrskih deskah