Maribor
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 10 glasov Ocenite to novico!
false
Kaj se bo zgodilo z razvpitimi mariborskimi radarji? Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Kaj se bo zgodilo z razvpitimi mariborskimi radarji?

23. september 2017 ob 14:44
Maribor - MMC RTV SLO, Radio Slovenija

Dobra štiri leta po tem, ko so ugasnili, radarji še vedno stojijo ob cestah in križiščih. Kdaj bodo torej odstranjeni?

Spomnimo, da je mariborska občina s podjetjem Iskra Sistemi preteklo zimo sklenila sodno poravnavo glede razvpitih radarjev, s katero je radarje dobila v trajno last, hkrati pa tudi opremo za prenovo mariborskih semaforskih sistemov v vrednosti 2,5 milijona evrov. Župan Andrej Fištravec je takrat izjavil, da bodo radarje odstranili in jih v študijske namene podarili mariborski fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko.

Direktor mariborske mestne uprave Simon Štrancar je povedal, da so prejeli kar nekaj prošenj za to, da bi radarje podarili, ob tem pa je poudaril: "Ta oprema bo ostala v občinski lasti." Radarji bodo tako odstranjeni predvidoma prihodnje leto, je še povedal Štrancar. "Zdaj smo skupaj s fakulteto za elektrotehniko v prijavi projektov v okviru akcije Pametna mesta, kjer raziskovalci v okviru te akcije umeščajo radarje v nov izobraževalni model," je pojasnil.

In dodal, da bodo radarji vložek občine v projekt, in ko bo ta končan, bodo v neki obliki na voljo meščanom. "Želimo si nekega opozorilnega sistema, ki bi morebiti povezal radarje s sistemom semaforjev, kar bi omogočilo večjo pretočnost. Kaznovalni sistem pa vsekakor odpade," je nadaljeval Štrancar.

Sicer pa je vprašanje tudi, kaj se dogaja z opremo za posodobitev semaforskih sistemov v vrednosti 2,5 milijona evrov, ki jo je občina prejela ob poravnavi z Iskro. "Ta oprema se že umešča, saj smo jo v letošnjem letu že lep del umestili, to pa bo trajalo še prihodnja tri leta," je pojasnil direktor mariborske mestne uprave Simon Štrancar in dodal, da opremo v okviru koncesije namešča komunalno podjetje Nigrad.

G. K., Nataša Rižnar, Radio Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
neutrino
# 23.09.2017 ob 16:36
Vi pametujte in moralizirajte, kakor hočete. Jaz za sebe vem, da sem bil v tistih tednih bistveno manj varen šofer. Ne divjam, ampak včasih se mi pač zgodi, da grem 5km/h prehitro. Če je za vas 55km/h v območju 50 divjanje, ok, tudi prav - ste pač slepi birokrati, vaš problem. Ampak gledam pa ves čas na cesto in spremljam dogajanje - VES ČAS.

Ko so postavili radarje, tega več nisem mogel početi. Ker sem moral kot budalo vsakih nekaj sekund za hip pogledati na števec, da slučajno ne grem 51. To je bilo nekaj desetink, ko sem izgubil stik z dogajanjem na cesti, kar seveda pomeni, da če bi se ravno takrat nekaj zgodilo, bi gotovo kakšno sekundo kasneje reagiral.

Če bi recimo postavili radarje s toleranco 10 km/h, kar pomeni, da dejansko lovijo divjake in pa na mestih, kjer se dejansko gre za varnost in ne profit. In da se seveda ne bi denar stekal k pohlepnemu privatnuku, ampak v neko javno blagajno, ne bi imel nič proti tem radarjem. Tako pa (vaj nekateri) vemo, kako je bilo. Seveda pa ste spet najbolj glasni in najbolj pametujete Ljubljančani, ko se gre za stvari v Mariboru. Seveda brez, da bi poznali problematiko.
stewie
# 23.09.2017 ob 15:48
Jasno, če so pa v takih primerih postavljeni zaradi čim večjega dobička, ne pa večje varnosti.
sosman
# 23.09.2017 ob 17:58
Dajte jih pred šole, vrtce ipd. In naj obratujejo čez dan, ne pa ob 2h ponoči, ko nikjer ni nikogar.
Fritz.si
# 23.09.2017 ob 16:59
V Ljubljani niso (vsaj ne dokazano), goljufali na razpisu za javno-zasebno partnerstvo. Če sodišče v Mariboru ne bi bilo tako skorumpirano, bi te radarje Šešokova Iskra že zdavnaj odstranila na lastne stroške, plačala bi še odškodnino in vpleteni pa bi dobili zaporne kazni zaradi dajanja in jemanja podkupnine. V naši koruptolandiji pa občina plačuje odškodnine tistemu, ki je podkupil njene uradnike.
VanDame
# 23.09.2017 ob 15:44
Sicer pa nimam nič proti radarjem, če so na "strateških" točkah. Tam, kjer se dejansko divja in je nevarno za ostale udeležence. Se mi zdi pa svinjsko, da so včasih radarji na conah 30 na čisti pregledni ravnini, radar pa skrit za grmovjem. To pa je navadna svinjarija.
stewie
# 23.09.2017 ob 14:55
Naj jih odvlečejo v Ljubljano, da ne bodo tam za brezveze gradili novih, tudi če so superradarji.
fafaron
# 23.09.2017 ob 15:06
Tri leta.

Dobrodošli v podalpski deželi steklih polžev.
zzob
# 24.09.2017 ob 10:26
Mariborski radarji niso bili postavljeni zaradi varnosti, ampak da bi si zasebna firma napolnila blagajno in pokrila stroške semaforizacije. V treh kilometrih vožnje si peljal tudi mimo 4 radarjev.
Veliki gospod
# 23.09.2017 ob 16:01
Ta Strancar je prodajalec tople vode, ljudje na obcini pa totalno ne sposobni.

Same obljube in zavajanja, milijoni kamioni, prazne obljube.
Lightning
# 24.09.2017 ob 17:11
Dragi Ljubljančani,
vabljeni v Maribor na ogled posameznih točk, kjer so bili ti radarji postavljeni. Postavite se v kožo povprečnega Mariborčana ali kogarkoli, ki se je po napornem delu peljal domov in za nagrado dobil paket kazni, ker je namesto 50 km/h vozil... 53 km/h! Potem pa ta denar sploh ni šel v blagajno občine/države temveč k privatniku! Nato tehtno premislite tudi o poziciji teh radarjev in v kolikšni meri so dejansko pozitivno vplivali na varnost v prometu (LOL). Še dobro, da mamo v MBju takšnim svinjarijam jajca rečt NE. Po vseh teh lokacijah, kjer so postavljeni radarji sem se sam vozil vsaj 1000krat in nikdar ni bilo zaznati kakšnega pretiranega divjanja, razen v redkih primerih, ko so sinčki dobili v roke očkovega BMWja/Audija - kar pa je standard povsod zgleda.

lp
VanDame
# 23.09.2017 ob 15:40
stewie: točno tako. V Ljubljani so pred kratkim postavili tri t.i. superradarje, pa se nihče ne pritožuje. :)
Skippy
# 24.09.2017 ob 17:06
stewie: točno tako. V Ljubljani so pred kratkim postavili tri t.i. superradarje, pa se nihče ne pritožuje. :)

Smo že razložili zakaj ne. V Mariboru bi denar šel v privatne žepe, v Ljubljani gre v občinski proračun. V kateri normalni državi državljani plačujejo kazni v privatni žep?
Gepard007
# 23.09.2017 ob 16:00
Kako pa to, da v Ljubljani nameščajo radarje brez posledic?
uporabnik_no_9
# 23.09.2017 ob 15:50
Kaj se bo zgodilo z razvpitimi mariborskimi radarji?
Prodat na Hrvasko.......
Skippy
# 24.09.2017 ob 17:13
Zakaj so pa v Ljubljani lahko brez problemov?

Ker v Ljubljani denar od prehitrih voznikov konča v občinskem proračunu, kjer ga lahko nameniš cestam, vrtcem, upokojencem itd. V Mariboru je šel v privatni žep .... kjer bi končal v privatni jahti.
jureimacure
# 25.09.2017 ob 09:54
Radarji naj ostanejo kot opomin globoke države.
Skippy
# 24.09.2017 ob 17:11
in ljudje bojo spet noreli kot da so na dirkališču...

In koliko ljudi je v tem času umrlo v Mariboru na območjih teh radarjev? Nobeden. V Ljubljani imate veliko več problemov z divjanjem kot Štajerci.

Sicer pa mariborski radarji so bili narejeni na čisto polnjenje privatnih žepov. Ko bi usahnil vir dobička iz hitrosti, bi aktivirali rdečo luč, ko bi ta usahnil, bi aktivirali vožnjo v rumeno luč. Nikoli konca ... dodelan sistem, da bi nekaj izbrancev si polnilo žepe.
los-t
# 24.09.2017 ob 15:36
Ka nam u Ljubljano, tle smo ovce...žal.
firtoh
# 23.09.2017 ob 20:38
V moji ulici je omejitev 40 km/h.Danes sem se peljal domov in mi je blendal črni mestni traktor,nato pa prehitel.Na srečo, ni noben zapeljal z dovoza na cesto.Drugače pa redno poka,ker nas večina zapelje rikverc na cesto
Skippy
# 24.09.2017 ob 17:08
A ti bi kar 10 km tolerance?

Glede na to, kako pametnega se delaš, bi lahko vedel, da ima večina Evrope 10 km/h toleranco. Tudi Hrvaška, kamor radi zahajate na dopust.
arogantnež
# 25.09.2017 ob 08:55
Predlagam eksperiment! Vključite radarje nazaj, kazni pa naj bodo tokrat "pravično" nakazane, kamor pač so vse druge. Pa da vidimo, če so imeli moji someščani zgoraj prav, ko so rekli, da so radarji padli zaradi korupcije.

Sicer bi bil tak eksperiment popolnoma zgrešen, saj vsi potihoma vemo kako bi se zadeva ponovno končala. Samo bi bile potem krive "nepravične lokacije", "merjenje ponoči" in drugo jamranje. Izgovori, potuha ter ne-prevzemanje odgovornosti za lastna dejanja.

Na Balkanu nič novega.
21.12.2012
# 23.09.2017 ob 20:07
radar s toleranco 20 km/h me ne motijo. kdor v naselju divja plus 70 km/h si že zasluži kazen. 50-70 prekoračitev pa naj kaznuje redno policija.
nepopustljiv
# 23.09.2017 ob 17:04
Hahaha boljše vprašanje na mestu bi bilo, "Kaj se bo zgodilo z ljubljanskimi radarji" :D
Hik
# 26.09.2017 ob 08:39
monte
Vecina teh radarjev v MB pa je bilo postavljenih na krajih, kjer je omejitev sicer 60 oz.70 km
Da so eni morali vsakih nekaj sekund gledati, da ne vozijo 51 km, pa kaze, kaksni soferji so (in to na obmocjih omejitve 60 ali70).


Najbrž tega v svoji prepotentni genialnosti ne moreš vedeti, ampak obstaja razlika med "večina teh radarjev" in med "vsi ti radarji".
mcsb4
# 26.09.2017 ob 01:17
Radarji so bili nameščeni znotraj mesta na raznih lokacijah, na Titovem mostu, kjer pa res prihaja do občutnih kršitev (zadnjič je mimo mene švignil mercedes z MS registracijo in merilnik hitrosti pred mostom je pokazal 128 - stoosemindvajset!), pa ni bilo nobenega.
izo
# 25.09.2017 ob 14:57
Kaj se bo zgodilo z razvpitimi mariborskimi radarji?
Prodat na Hrvasko.......


in potem gre štajerc na dopust v vodice..
sivina
# 25.09.2017 ob 11:10
arogantnež
Pravilno razmišljanje!
Glavnina 'takratnega' razmišljanja prekrškarjev in vseh ki se jim zmeraj mudi (!) so se gibala le okoli tega, kako ne plačati kazni, za katere je aparat PRAVILNO pokazal prekoračitev; toleranca +10 km prekoračenja bi bila recimo do neke mere umestna kot nekaznovana; g. neutrino: nabavi si avto s tempomatom, ki sploh ni več tako nepoznana zadeva, pa ne boš imel problemov!
mb128
# 23.09.2017 ob 16:07
A bi mi Batagelj zameril če bi zapisal, da če hočete videti stalagmite vam ni ravno potrebno iti v Postojnsko jamo?!
hisnik12
# 23.09.2017 ob 20:40
Nikoli niso bili problem, zakaj bi jih odstranili. Bili so le za izgovor.
mihče
# 24.09.2017 ob 06:37
Zakaj so pa v Ljubljani lahko brez problemov?
mbvana
# 25.09.2017 ob 08:54
Koliko položnic je bilo pa izdanih na podlagi meritev? Samo tako, za občutek.

Ključna razlika med Ljubljano in Mariborom je v mentaliteti. Ljubljančan kazen sprejme, ker bo imel od tega nekaj, recimo urejeno cesto. Mariborčanu to ni v interesu, ker če bodo poti urejene in utrjene, ne bo mogel prosto pobrat granitne kocke in jo zalučat v redarja ali policista.

Bodi dovolj sarkazma.
Franc 1952
# 24.09.2017 ob 14:27
@mihče
Ljubljana z okolico ni ravno znana po zaljubljenosti v vinsko trto in njenega produkta!:)
galoper
# 23.09.2017 ob 17:08
Čakajo, da bodo vozniki vozili po predpisih.
monte
# 24.09.2017 ob 03:17
Neutrino: Pises bedarije. Prav vsi radarji (ne samo zloglasni mariborski) imajo toleranco in zaradi enega ali dveh kilometrov prevec ni se nihce placal. A ti bi kar 10 km tolerance? Ko ti bo nekdo s "samo" 60 km povozil otroka, ali pa tebe, bos morda drugace razmisljal. Vecina teh radarjev v MB pa je bilo postavljenih na krajih, kjer je omejitev sicer 60 oz.70 km; tam, kjer so semaforji in prehodi za pesce, ter se razen prehitre voznje serijskio vozi tudi skozi oranzno in cisto rdeco luc.
Da so eni morali vsakih nekaj sekund gledati, da ne vozijo 51 km, pa kaze, kaksni soferji so (in to na obmocjih omejitve 60 ali70).
V napisanem "ker sem moral kot budalo vsakih nekaj sekund..." je v tvojem primeru besedica "kot" povsem odvec...
Roko_europe
# 23.09.2017 ob 17:17
Mb je žal daleč od t.im. pametnih mest. Je pa tudi mentaliteta ljudi nasploh taka, da raje kot voziti po pravilih iskati vzroke v politiki.
rokin
# 23.09.2017 ob 15:04
in ljudje bojo spet noreli kot da so na dirkališču...
Kazalo