Foto: Toyota Slovenija
Foto: Toyota Slovenija

Vendar velja še ena gotovost: izmuzljiva je. Rada se igra skrivalnice. Čim se skrije, nas napadejo občutki tesnobe, panike, žalosti. Kje si? Potrebujemo te.

Je globalistka. Eno najbolj univerzalnih občutij. Ljudem daje občutek enotnosti in povezanosti ter je hkrati tudi sama tako zelo povezljiva, vzajemna. Ko smo srečni v svojem srcu, lahko objamemo svet. Ko smo srečni doma, smo uspešnejši in posledično srečnejši tudi v delovnem okolju. In obratno. Kaj ni čudovito, kako prelivajoče čustvo je?

Zapis je nastal pod vtisom obdarovanj starejših, uporabnikov Zavoda za medgeneracijsko solidarnost, Zavoda Sopotniki. Z njimi Toyota Slovenija že štiri leta piše zgodbe pomoči starejšim pri vključevanju v aktivno družbeno življenje. Skupaj z njimi želijo preprečevati ali prekiniti izoliranost in osamljenost starejših prebivalcev predvsem iz manjših odročnih krajev, ki zaradi raznolikih vzrokov skoraj ne zapuščajo svojega doma. Zato so tudi letos zaposleni Toyota Slovenija (Toyota Adria) skupaj s svojimi domačimi pripravili darilca za uporabnike Zavoda Sopotniki, ki so jih skupaj z vodstvom zavoda, pripeljali starejšim na dom.

Vzponi in padci, dobri in slabi dnevi, prijetni pogovori in težka pogajanja, toplina in zlaganost družbe, svoboda samote in teža osamljenosti. Najti in čutiti vsakodnevno srečo na vrtiljaku življenja je umetnost. Vsak splet okoliščin je naša izbira in pomembno je zavedanje, da trava ni vsak dan bolj zelena. Zavedanje kaj radi počnemo in v čem uživamo ter tem, kar moramo početi in nam morda ni najbolj všeč, je tista usklajenost, ki prinaša ravnovesje. Z njim pride sreča. Prekrivanje dobrih in slabih trenutkov resda ni popolno, a zgolj čutenje in osmišljanje dobrega in slabega prinaša veselje.

Sprejeti tovrstne modrosti ni najbolj enostavno. Ob vseh krivicah in nesrečah je težko razumeti, na primer, da je Toyota masovna proizvajalka sreče. Oh, spet te marketinške floskule, boste rekli. Pa vendar je slogan »sreča za vse« zapisan v DNK najmočnejše avtomobilske znamke na svetu. Izbira je naša. In vaša. V Toyoti izbiramo dobro in to širimo dalje.

Foto: Toyota Slovenija
Foto: Toyota Slovenija

Modrosti in smernice ustanovitelja Toyote, Sakishija Toyode, so še danes močan del naše identitete. Zvesti svojim dolžnostim prispevamo dobrobiti podjetja in splošnemu dobremu, kamor Toyota vrača. Marljivi in ustvarjalni si vsak dan prizadevamo iti onkraj meja. Tja, kamor mnogi še ne vidijo in si ne upajo. Ob tem ostajamo praktični in premišljeni. Vsak dan si prizadevamo ustvarjati domače vzdušje, toplo in prijazno. Spoštljivo. Z zavedanjem duhovnega sveta in vsakodnevno hvaležnostjo.

Več kot damo, več dobimo. Z vsakim prevozom tistih, ki te možnosti nimajo, najsi bodo starejši ali gibalno ovirani, z vsakim posajenim drevesom, s katerim oživljamo slovenski gozd, z vsakim organiziranim pretečenim kilometrom, ki nas dela bolj zdrave in fit ter nas popelje še korak bližje olimpijskim vrednotam, z vsakim stiskom roke, podarjenim nasmehom in časom starejšim izoliranim od družbenega vsakdana, z vsako prostovoljsko uro, ko pomagamo »specialcem«, izjemnim posameznikom z motnjami duševnega razvoja. Sreča, ki jo občutimo, ko sodelujemo pri tovrstnih aktivnostih je tista, ki nas oživlja, polni z energijo in nas dela vsak dan boljše ljudi. Le takšni smo lahko boljši, spet za druge. Dokler ni krog sreče sklenjen. Ker je ni preveč, nikoli je ne bo zmanjkalo in nikoli se zares ne skrije. Vedno je tu. Le naučiti se jo moramo videti. Občutiti. Sprejeti.

Zato, kaj je sreča? Prijazna beseda, pomoč potrebnemu, nasmeh. Dober namen. Mobilnost, zanesljivost, strast, odgovornost. Sreča je vse, čemur pripišemo pomen zadovoljstva. Če boste gledali s srcem, jo boste kaj hitro začutili. V resnici je tako enostavno.