



Vaša ocena: 



Ocena 3,9 od 44 glasov
Ocenite to novico!
Borutu Pahorju se obeta zmaga v drugem krogu s podporo SDS-a ali brez nje, saj so ga v prvem krogu izvolili mladoslovenci – sta se v pogovoru za MMC strinjala analitika Matej Makarovič in Božidar Novak.
"Borutu Pahorju se obeta zelo verjetna zmaga v drugem krogu s podporo SDS-a ali brez nje," napoveduje Matej Makarovič s Fakultete za uporabne družbene študije v Novi Gorici. Kljub temu meni, da je vsaka podpora prej koristna kot škodljiva, saj je Milan Zver dobil četrtino glasov, kar ni neznaten delež. "Če samo en del njegovih volivcev prestopi k Pahorju, se mu bo to poznalo; v perspektivi mu podpora bolj koristi, kot pa škodi," je prepričan Makarovič, ki ne verjame, da bi volivci, ki so podprli Pahorja, zdaj prešli k Türku, ker bi bilo to nenavadno. "Se pa zna zaznati strategija Türka v spodbujanju polarizacije in prikazovanju Pahorja kot Janševega kandidata. To je nesmisel, takšna strategija bo Türkovemu štabu samo škodovala," meni Makarovič.
Volivci hitro pozabljajo
Pahorjeve volivce opisuje kot raznovrstno skupino, v kateri so klasični volivci Pahorjeve stranke, pa tudi glasovi desne sredine in morda apolitični volivci, ki iščejo nekaj novega. "Na nek način so pokazali, da volivci hitro oproščajo in odpuščajo napake ali pa hitro pozabljajo," pojasnjuje Makarovič.
Za Pahorjem stoji le Borut Pahor
Strokovnjak za lobiranje in krizno komuniciranje iz agencije SPEM Božo Novak pa meni, da sploh ne gre za volivce SDS-a in SD-ja, temveč za volivce mladoslovence in volivce staroslovence. "Za Pahorjem stoji očitno res le Borut Pahor. Naredil je podobo, da se je otresel stricev iz ozadja in da ve, kako delati z Janšo," pravi Novak. Po njegovem mnenju Türk v prihodnjih treh tednih težko kar koli naredi, ker ga ne podpirata ne SD ne SDS. "Ti dve stranki skupaj zagotovo izbereta predsednika. Türk bi moral postati uradni kandidat SD-ja in SDS-a, a to ni realno," ponazarja Novak. Pahor mora po njegovem mnenju ohraniti svojo vsebino: "Govoriti mora, da je bil predsednik parlamenta, predsednik vlade in da ve, kje je storil napake. Zato tega ne bo ponovil kot predsednik države."
Preberite še: Pahor prvi, sledita Türk in Zver Pahorjev štab: "Vedeli smo, da delamo nekaj dobrega" |
Pahor kot predsednik je uganka
Kako pa bo Pahor deloval kot predsednik države, pa je po mnenju Makaroviča uganka. "Za Pahorjem po sili razmer stoji njegova stranka, ki jo je on na nek način dokaj spretno v to prisilil. Kaj dosti za njim ni. Na nek način se da sklepati, da bo Pahorjeva politika, če bo izvoljen za predsednika republike, razmeroma težko predvidljiva. V tem trenutku nihče ne more predvidevati, kako se bo Pahor natanko obnašal. Pri Türku bi bila situacija natanko jasna, kako se bo obnašal. Pri Pahorju je to uganka."
Pri SDS-u se nikoli ne ve
V zvezi z vplivom volilne udeležbe na izid drugega kroga pa Novak meni, da ni enoznačnega odgovora. "Odvisno bo, kdo bo prišel na volišča. Če bo Türk še naprej percipiran kot tisti, ki razdvaja, bo večja volilna udeležba v prid Pahorju. Zanj bodo volili tako volivci SD-ja kot SLS, DL ... za SDS pa se nikoli ne ve," navaja Novak.
Višja udeležba malo verjetna
Makarovič napoveduje, da je višja udeležba zelo malo verjetna. "To bi pomenilo, da bi spet morali priti na volišča vsi, ki so volili Zvera, poleg tega še drugi volivci. Če bi bila višja, ne bi nobenemu koristila. Türka lahko reši precej drugačna struktura udeležencev, kot je bila v prvem krogu, kar je spet malo verjetno," pravi Makarovič in dodaja: "Če bo udeležba enaka, potem je Pahor zmagal. Ob enaki udeležbi in strukturi volivcev ima zmago v žepu, toda zmaga se le na volilni dan," sklene Makarovič.
Pahorja čaka izpolnitev obljub
00:02:39, 03.12.2012
|
Borut Pahor, zimzeleni politični veteran
00:04:43, 02.12.2012
|
Kandidata na voliščih
00:01:56, 02.12.2012
|
Iz volilnega štaba Danila Türka
00:02:32, 02.12.2012
|
Iz volilnega štaba Boruta Pahorja
00:05:05, 02.12.2012
|
Na voliščih tudi politični vrh
00:01:57, 02.12.2012
|
Ima vodstvene sposobnosti?...nima, to je dokazal z izredno nizko podoro svoje vlade, ter z vladnimi sejami, kjer med babjim vreščanjem ne pride niti do besede.
Ima morda kakšno posebno vizijo?...nima, tip je karierni politik. Janša je nekoč dejal, da mu je Pahor potožil, da mora delovati tako, kot mu ukažejo strici iz ozadja.
Je morda dober na mednarodnem prizorišču?...ni!. Depeše vikileaks so ga razkrile kot sluzastega in hinavskega politika. Edino Hrvati ga pa imajo radi...saj Jadrankin nasmeh našega Boruta spremeni v žolco.
Ima morda dober moralen kompas in veliko osebno integriteto?. Ščiti lažnivce.
Je velik samovšečnež, ki naklada o razvoju in nekih semaforjih, Bil je tudi komunist, ki se je prelevil v demokrata. Jaz mu ne zaupam 5% .
Kar pa se tiče neke namišljene povezovalnosti, to so le prazne politične floskule, ki prihajajo iz ust človeka, ki želi ugajati vsem, prazno slinasto nakladanje.
Ko se bo čez pet let še malo postaral in poredil, bo tudi glavni adut...good looks, nekoliko zbledel.
In to, da volijo ortodoksni SDS simpatizerji Pahorja veliko pove o njihovih vetrnjaških prepričanjih. Kakor zapiha veter!. Ne moti vas tudi to, da je bil Pahor komunist in dolgo časa predsednik njihove kontinuitete...no pa saj je njihov predsednik iz istega legla.
Ne pretvarjajte pa se, da Pahorja volite zaradi neke namišljene povezovalnosti, želite si šibkega človeka, ki ga boste vrtili okoli prsta.
v drugem krogu.
Jaz to vidim kot nezaupnico predsedniku! Npr Kučan je v svojih dveh mandatih kot PRS zmagoval že v prvih krogih pri precej višji volilni udeležbi!
Na volitvah je dobil 36% glasov. Kar pomeni, da 64% volivcev NI glasovalo zanj, ampak očitno PROTI njemu - saj so volili za enega od drugih dveh kandidatov.
In od skupno vseh volilnih upravičencev ima sedanji predesdnik izraženo podporo le 17% volilnih upravičencev.
Če to ni NEZAUPNICA! Da te pride na volitve podpreti le 17% vseh volivcev. Sramota za aktualnega predsednika!
Tisti "pametni", ki ostanejo doma, prepuščajo "neumnim", da jim krojijo usodo. Ne bi bilo bolje, ko bi pametni šli na volitve in si jo krojili po svoje?
V resnici je tako, da zmaga tisti, ki zna svoje podpornike prepričati, da pridejo na volitve in oddajo svoj glas. Pahor je svoje delo uspešno opravil, medtem ko je aktualni predsednik mislil, da mu še en mandat pripada.
Zanimivo se mi zdi, da se le malo kdo spotakne ob predvolilne ankete, ki so spet zgrešile in to pošteno. Aktualnemu predsedniku so napovedovali zmago v prvem krogu, pa se je uvrstil v drugega kot drugi. In to zato, ker prvega mandata ni smatral za prvi polčas in si ni že med njim pridobival simpatij vseh opcij. V mesecu dni oz. zdaj v treh tednih tega pač ne more nadomestiti.
Tisti "pametni", ki ostanejo doma, prepuščajo "neumnim", da jim krojijo usodo. Ne bi bilo bolje, ko bi pametni šli na volitve in si jo krojili po svoje?
V resnici je tako, da zmaga tisti, ki zna svoje podpornike prepričati, da pridejo na volitve in oddajo svoj glas. Pahor je svoje delo uspešno opravil, medtem ko je aktualni predsednik mislil, da mu še en mandat pripada.
Zanimivo se mi zdi, da se le malo kdo spotakne ob predvolilne ankete, ki so spet zgrešile in to pošteno. Aktualnemu predsedniku so napovedovali zmago v prvem krogu, pa se je uvrstil v drugega kot drugi. In to zato, ker prvega mandata ni smatral za prvi polčas in si ni že med njim pridobival simpatij vseh opcij. V mesecu dni oz. zdaj v treh tednih tega pač ne more nadomestiti.
Najprej se zmaga nato pa slavi :D
Drugače pa bo 2. decembra vse jasno, Kučanova vizija slovenske družbe bo odšla za vselej v pokoj, mnogi tukaj pa boste tolkli grenke solze ob spoznanju, da, nas mladih, domobranci in partizani NE ZANIMAJO.
2. Vse kar jaz pričakujem od predsednika je, da bo državo kolikor toliko dostojno zastopal v tujini. Pahor s svojo hlinjeno pristnostjo, z objemanjem in kuševanjem tujih državnikov, je po mojem ne bo.
3.In zame najpomembnejše: higienično bi bilo, da bi se Pahor po tem ko je na parlamentarnih volitvah izgubil 2 tretjini volilcev, umaknil iz politike. Blair in Schroeder, njegova vzornika na tretji poti, sta se. Pahor tega enostavno ni zmožen. Flanca o prevzemanju odgovornosti, pa sploh ne ve, kaj to pomeni. Če bi jo res prevzel, bi iz svojega fiaska potegnil določene konsekvence, ne pa da takoj kandidira za najvišji položaj v državi.
4. Njegova kampanja z "delom na črno" in katrco, ki jo je potegnil na plano, na dan, ko je napovedal kandidaturo, je poden od podna. Če bi hotela za predsednico nekoga, ki zna šivati nogavice, bi raje volila kakšno brezposelno Murino delavko, ne pa tega klovna. :)
5. (ne)povezovalnost bodočega predsednika me enostavno ne zanima. Politične, ideološke razlike so v večstrankarskih parlamentarnih sistemih nekaj najbolj normalnega. Problem naših politikov je kvečjemu ta, da se ne znajo pogovarjati, kaj šele sklepati kompromisov. In jaz Pahorja tu ne vidim kot nekoga, ki bi lahko dosegel miselni preboj pri drugih. Sam pa kot predsednik itak ne bo imel nobene moči.
In za konec še to: lahko bi rekla, da Pahor ne bo moj predsednik, pa ne bom, ker se mi zdi to skrajnje otročje in ker itak nameravam vse novice o njem naslednjih pet let dosledno ignorirati (kar sploh ni otročje:))
Je pa zanimivo, koliko polen je dobil pod noge kot (slab) premier, zdaj pa je kar na lepem odličen predsednik države. Ker je opravil nekaj fizičnega dela za kamere.
Skratka, decembra bo slavil Danilo Türk in to več kot zagotovo! Lp
In KAJ bi po tvojem pomenila zmaga Tuerka? Obdobje prosperitete in umskega cvetenja Slovenije in njenih prebivalcev? Pet let je dokazoval in DOKAZAL, da je zgolj cenen zdrahar, nakladač, ki se najraje pogovarja sam s seboj in brezrezerven podpornik enega pola, kar pomeni zgolj DELA SLOVENCEV! Takšnega predsednika ne rabi NIHČE, ki se zaveda resnosti trenutka, v katerem se nahajamo!
a si želel kaj povedati?
Zanimivo je tudi, kako veselo danes Kučan udriha po Pahorju, pred 4imi leti pa je bil njegov čudežni deček. Po volitvah, je namreč dejal, da je prav Pahorjeva vlada v veliki meri kriva za gospodarsko stanje v Sloveniji...
Povejte gospod Kučan, boste prevzeli odgovornost, ker ste naplahtali Slovence takrat? Prvič ste jim utruili kandidata, ki je odgovoren za trenutno stanje v Sloveniji, pred enim letom pa kandidata, ki ni sposoben prešteti svojih glasov v parlamentu.
Resno, gospod Kučan, ko se boste vi postrgali s Slovenske politične scene nam bo pa res lepše, vsem na sončni strani Alp...
Mladina mora prevzeti svoj del odgovornosti za prihodnost, pokažimo da smo država tudi mi!
Če želimo sovenci kdaj kej iz sebe narest, je res najbolje, da se naprej kregamo in delimo naprej... Mrtvi so res mrtvi ampak očitno je šlo za slabo opravljeno delo in hvala Bogu, da jim ni uspelo pobit vseh drugačemislečih... Sicer pa razen tega, da je treba to dejanje glasno obžalovat in pustit žive, da žalujej, res ni treba. Treba je tako malo dejanje a očitno ni pri nas nihče temu dorasel.
Sicer sem pa svoje povedal, ti se pa naprej kregaj (s komer ti paše) in izgubljaj cajt s slaboumnimi pripombami ;))
PS: Turk naj pa naprej čaka, da ga mrtvi povabijo v Rog. Bo zanimivo, ko se bo zgodilo ;))
Sem spadajo japiji, neoliberalci, neokomunisti, oranžni, modri, rumeni, zeleni, rdeči, študentski funkcionarji, silicijevci, mladinski strankarski veljaki itd.
Hahaha, kakšna kombinacija. Neoliberalisti in neokomunisti... Vau. Zadnjih 50 let je bilo pol sveta (Latinska Amerika, vzhodna evropa, Kitajska, pol jugovzhodne Azije) prizorišče divjega spopada ideologij (socializma in neoliberalizma), ti pa jih tlačiš v isto skupino. Še enkrat vau. Ne glede na ves prezir bi rekel, da je socializem v mnogo pogledih še vedno bližje konzervatizmu, kot pa neoliberalizmu.
Sited te ne podpiram, te bom pa podpru kot kandidata za predsednika!
Tvoja izvolitev pomeni namreč majčken korakec na poti slovenske sprave, ki jo pričakujemo čez 100let!
Sicer pa jerezultat volitev tudi NEZAUPNICA OPOZICIJI.
Decembra bo desnica dobila "in your face" rezultate, sem že rekel. In to samo zato, ker je s svojimi neumnimi izjavami mobilizirala skrajna stališča levih volilcev (ki dejansko odločajo v tej državi). Jap, dejansko so za delitve naroda krive nerazumne izjave desnih politikov in njenega telesa.
Zanimivo, sam imam podobne izkušnje, le da so vloge zamenjane.
No saj v bistvu ni zanimivo.
Človek si pač za družbo izbira ljudi s podobnimi interesi. Ne moreš pa po tem soditi o splošni "klimi" v družbi. Če bi jaz tako posploševal, bi se lahko na podlagi izjav svojih "kolegov in vrstnikov" čudil, kako lahko na volitvah zmagujejo desne stranke, ko jih pa vsi prezirajo.
Ja ja, tako je če se zameriš našim Borgijcem.
Me je resnično presenetilo kako globoko nepopularen je postal ta človek.
Če je kršenje volilnega molka objavljanje, kdo koga voli, potem je tudi kršenje volilnega molka slaba vremenska napoved, ker če ni napovedan sončen dan, bi lahko kdo po nepotrebnem ostal doma... pa tudi slabe novice spodbujajo nezaupanje v politiko in manjšajo volilno udeležbo, tudi to bi bilo potrebno prepovedat...
Pahor res ne razdvaja a je cunja s katero zainteresirani delajo kar hočejo. Se je videlo iz posnetka seje vlade, ki je prišla "slučajno" na dan in nasploh iz tega kar so si koalicijski partnerji v prejšnjem mandatu privoščili z njim ter posredno z nami - državljani. Tudi njegova prisotnost na spravni slovesnosti v Rogu lani jeseni je bila v tem slogu.
Naslednja soočenja bodo resnično zanimiva.
Krucifiks
# 12.11.2012 ob 14:47
Prijavi neprimerno vsebino
@manrose.
Se bojim, da nas po tvoje ženejo iz mraka v temo ...
Bojim se, da imaš prav. Ampak dejstvo je, da oni bodo bodoča politična in gospodarska elita. In dejstvo je, da so prav takšni, kot sem jih opisal. Brez skrbi, morda bo pa vmes zlom sistema...
Vsi ljudje delamo napake, večje ali manjše. Isto velja za politike. Vrlina dobrega človeka oz. politika je, da svoje pretekle napake uvidi, jih prizna in jih v prihodnosti več ne ponavlja. V trenutni slovenski politični garnituri je samo Pahor tisti, ki se zaveda svojih preteklih napak ter jih za razliko od Danila Turka tudi prizna. Mar je Danilo Turk nadčlovek, ki ne dela napak? Ne. Pahor se iz svojih napak uči oz. premisli ali bi lahko kaj naredil drugače, kar je pri nadzemeljskem Turku Od daleč se vidi, da Pahorja vodijo iskreni nameni, v času svoje vlade pa je bil preveč naiven ter verjel LDSu in Zaresu, kar ga je stalo premierskega stolčka. To svojo naivnost je kasneje spoznal in verjamem, da jo ne bo več ponovil. Tako Pahor postaja čedalje močnejša osebnost, ki jo na svoji poti do cilja vodi potrpežljivost in vztrajnost. Zelo se zavzema za vse, kar nam veliko pomeni. Tako se zavzema za konec delitve na leve in desne in poenotenje slovenske politike o ključnih vprašanjih za slovenski narod. Ko smo razklani, smo zelo šibki, ko smo skupaj pa znamo doseči nepredstavljivo. Je pa tudi zelo karizmatičen in verjamem, da bo dobro predstavljal Slovenijo v svetu.
Danilo Turk (in tudi ostali politiki sedanje slovenske politične garniture) pa ne uvidijo svojih napak, tako se iz njih tudi ne morejo nič naučiti, še več: vseskozi ponavljajo ene in iste napake.
Se strinjam z giskyem, da to ni nobena demokracija in relevantost, ter tudi s tistimi o obvezni volilni udeležbi, to bi blo najlaže doseči, da bi bila meja udeležba 55% do 60% vseh volivcev za veljavnost volitev in referendumov - to je demokracija volja večine (ne pa manjšine)! Saj če pogledamo zadnje 3 vlade niti ena ni imela podpore več kot 30% vseh volivcev!
Volil sem Pahorja, saj se mi zdi kot oseba primeren in ima bolj človeški in toplejši odnos do ljudi, kot pa hladni in diplomatski Türk. Me pa skrbi ena stvar, da Pahor tako kot Janša zagovarja brisanje in pozabljanje polpretekle zgodovine slovenskega naroda! Ne glede na vse dogajanje in slabe stvari med tem časom je to edina zgodovina, ki jo Slovenci kot narod imamo (od razpada Avstro-Ogrske), Karantanija in podobne tvorbe niso direktno povezane s Slovenskim narodom, ker pojem Slovenskega naroda do reformacije tako rekoč ni obstajal in niti te tvorbe niso obsegale niti večine sedanjega slovenskega ozemlja!
Kaj pa, če bodo čez 30-50 let naši nasledniki brisali sedanje dogajanje iz zgodovine?
Zgodovino naroda ni potrebno nekritično častiti, jo je pa potrebno sprejemati in spoštovati kajti drugače je vprašljiv obstoj naroda!
Menim pa, da kljub temu, da bom tudi v drugo volil Pahorja, bo predsednik postal in ostal Türk. Ima namreč s svojimi podporniki PS močnega aduta v mogoči interpelaciji vlade in pa obeh verjetnih referendumih.
zanima me če ni to očitno kršenje volilnega molka..
hvala
V bistvu pa je vsa stvar tako preprosta, da bi bil vsak strokoven komentar trivialen.
ti izgledaš tukaj najpametnejši pa mi razloži moj politični profil.
Sovražim vojnega dobičkarja in preprodajalca z orožjem janšo. Sovražim cerkev kot institucijo, imam se za ateista, nimam pa nič proti verujočim, prav tako nimam nič proti homoseksualcem in sem bil za družinski zakon. Edino kar še volim v tej državi je Pahor, ker je še edini, za katerega se še ni našel kekec, ki bi mu lahko obesil afero za vrat, kar pove vse. Bil sem za pokojninsko reformo, pravzaprav za vse tri refoirmne zakone pred letom in pol in sem tudi sedaj za reormna zakona. Nisem za Zakon o slabi banki, še manj pa sem za ta "holding". Nisem bil za referendume in še vedno nisem, vendar če bodo bom glasoval proti zakonom.
No da te slišim?
G. Pahor je za desnico kot pogojno užitna goba, npr. kot dvobarvni lupinar (Amanita battarrae), ki je surov strupen, z ustrezno obdelavo pa postane prebavljiv. :-)
1. Čiste levice je bistveno več kot čiste desnice. Očiten dokaz je rezultat Zvera napram rezultatu Turka.
2.Desne sredine je več kot leve sredine. To se je na teh volitvah močno videlo. In desne sredina bo raje volila levico kot desnico če ne bodo imeli svojega kandidata. To je krivda JJ.
3. Ljudje imajo poln kufer delitev na leve in desne ter kregarij.
4. Levica nebi nikoli volila desničarja obratno veliko prej. Dokaz da so volilci čiste levice ovce. Tako pač je.
Povezoval se je pa samo s staro gardo in s svojo udelezbo na vseh partizanskih procesijah provociral in iritiral ljudi.
Povojne poboje Slovencev, ki niso bili niti obsojeni, pa je oznacil za drugorazredno temo. Niti toliko postenosti ne premore, da bi se opravicel, ce je to izjavil pod pritiskom.
Ves cas ponavlja, da imamo predsednika vlade, ki je v sodnem postopku, ceprav ve, da je ta proces konstrukcija Kucana in nejgovih privrzencev in nima nobene realne osnove.
Odlikoval je neke cudne patrone, ki so bili del represivnih organov partijske oblasti.
Pri oblikovanju vlade po drzavnozborskih volitvah se ni obnasal korektno, kot se od predsednika pricakuje.
Vodil je razkosno snobovsko zivljenje v casu, ko gre Sloveniji zelo slabo.
Zdaj se pa cudi, da ga Slovenci nocejo vec imeti za predsednika.
in naredil to kar najbolje zna...razdvajanje.
"Povezovalni" Türk je pa pokazal svoj pravi jaz in snel lažno masko...
Pahor je bil član komunistične partije, desničarji ste zadnji 10 let ali še več pljuvali po njemu zaradi tega, sedaj pa ga boste kar vsi volili ... haha smešni ste, kokr veter piha tko pa je ane... Sicer sam nimam nobenega zadržka do Pahorja, bolj tu opažam komentarje določenih ljudi...
Blazz, desničarji si itak zatiskajo oči. Tudi Janša in Zver sta bila včasih v partiji.
Se bojim, da nas po tvoje ženejo iz mraka v temo ...
Sem spadajo japiji, neoliberalci, neokomunisti, oranžni, modri, rumeni, zeleni, rdeči, študentski funkcionarji, silicijevci, mladinski strankarski veljaki itd.
Mladi, večinoma levo in liberalno orientirani, ki preko mreženja, klubov, podjetij in drugih organizacij ustvarjajo mrežo, ki bo nekoč vaša politična in gospodarska elita. Zaradi vzgoje v novi demokratični Sloveniji s kapitalizmom na čelu ta elita ne bo imela pretiranega občutka za male ljudi in bo socialna država odvisna predvsem od dobre volje posameznikov. V tej mreži bodo nekdanji politiki (Kučan, Janša, Tanko, Türk,...) dokončno izgubili vpliv, ker lojalnost in moralne vrednote ne bodo več toliko pomembne. Delovanje po vezah in hobotnicah ne bo več neligitmno (podobno kot v ZDA).
Menim, da je ta izjava g.Makaroviča zelo na mestu. Mlajša populacija Slovencev namreč ni obremenjena z polpreteklo zgodovino Slovenije in je zdrahe starih komunističnih sil ne zanimajo, celo prezirajo jih. To papomeni, da se mlajši volilci distancirajo od politike delitev in je zanje veliko bolj sprejemljiva politika sprave. Teh volilcev pa bo v Sloveniji vedno več, zato je tudi upanja za neko pravo politiko evropskega tipa, vedno več. Starejšega, s preteklostjo obremenjenega in indoktriniranega volilnega telesa pa bo vedno manj, kajti vsako leto, jih veliko konča pod rušo.
Tako, da sem prepričan, da se era trdorokih ortodoksnih boljševikov v Sloveniji počasi a vstrajno končuje, kar je za Slovenijo dobro. Tudi "strici iz ozadja" se tega dobro zavedajo, da jim vzvodi oblasti in kontrole državnih inštitucij počasi in vstrajno polzijo iz rok. Zato nekaj previdnosti ne bo odveč, če vemo, da je lahko ranjena zver ob zadnjih vzdihljajih še kako nevarna, kar se zelo lepo kaže v volilnem štabu boljševika Türka.
"Pahor ni mladoslovenec, je kvečjemu mladodesničar, tako kot Virant in Šušteršič.
Mladolevičarji bi bili pa TRS in Piratska stranka. "
Se že bojim, da je naslednja tarča prevzema stricev iz ozadja Piratska stranka ( še PS jim ne bo treba menjat, le Jankoviča ... )
P.S.: To ni natolcevanje, ampak preverjena dejstva.
ali boj za obstanek.
V tem boju za golo preživetje pa je res podoben veliko državljanom.
52,5 % volivcev sploh ni šlo na volitve
19 % volivcev je podprlo pahorja
16,5 % volivcev je podprlo turka
11 % volivcev je podprlo zvera
1% jih je oddalo neveljavne glasovnice
večina ljudi očitno sploh noče predsednika, sploh pa ne takšnega kot so tile trije kekci, ki kandidirajo. čas je za popolno spremembo slovenskega političnega prostora.
iz državne politike naj se nemudoma umaknejo vsi, ki so bili kadarkoli poslanci ali ministri. to pomeni, da se poslovijo tudi kot predsedniki strank in da prenehajo z aktivnim delovanjem v strankah na državni ravni.
(zaradi mene lahko ostanejo v lokalni politiki, če slučajno v kateri občini menijo, da mogoče pa so primerni za kakšno funkcijo).
čas je, da gredo.
In ta volja do moči je ena od temeljnih lastnosti, ki jo mora imeti politik ali stranka, če hoče biti uspešna. Pogosto žal.
bolje:
Z novim izumom Mladoslovencev nas starodesni ideolog Makarovič hoče prepričati
mladolevičarji,
mladodesničarji
in starodesničarji.
Türka pa samo starolevičarji.
Po mojem je bolj logično, da Pahorja volijo starodesničarji in mladodesničarji,
mladolevičarji in starolevičarji pa volijo Türka.
Bo še pač moral dokazati, da tudi predsednik lahko dela škodo.
Mladolevičarji bi bili pa TRS in Piratska stranka.
Seveda se bodo mladodesničarji trudili svojega kandidata prikazati kot mladoslovenca, ki bo, kakšen paradoks!, predsednik vseh Slovencev.
v politiki stvari pač niso vedno tako očitne, kot pričakuješ.
V soboto, ko je bil volilni molk, smo lahko na siol.net, SDS-ovem brezplačniku, videli pomenljive naslove:
"Za Türka se ne ve več, kdaj govori resnico"
"Zakaj bi bilo dobro, če Türk ne bi zmagal"
"Türk ne bo imel vstopa v moje podjetje"
O Zveru in Pahorju pa nič. Proti Pahorju pa nič.
Jaz se na njihovem mestu nekaj časa ne bi skliceval na to, da imajo kakšen program, ker lahko pri ljudeh doživijo nasprotno reakcijo od pričakovane.
"Dr. Milan Zver bi lahko sadil rožice, vendar je edini kandidat, ki je imel program "
Dr. Milan Zver: "Uspel sem predstaviti svoj program, ki ga moja konkurenta sploh nista imela"
Take izjave delujejo kot parodija glede na to, da smo lahko podobne poslušali pred enim letom, ko se vzklikali, da imajo edini resni program in to kar 10 plus 100. Kaj je od tega programa ostalo, pa vsi vemo.
Bivši predsednik pomada SDS!
Res kredibilno!
in proti pokvarjenim novinarjem dlea in dnevnika.
PS: Glede na pooblastila, ki jih predsednik ima res ne vem kakšen program potrebuje? Njegova glavna naloga je za z ZGLEDOM predvsem združuje/povezuje in pelje ta razdvojen narod naprej preko strankarskih in takšnih in drugačnih delitev.
Kot tudi na drugih področjih, mlad folk tudi v politiki stremi k vsestranskosti. Zato hrepenijo po sredini. Ki pa je v SLO še ni na voljo. Neki poskusi so, ampak preblagi.
In te bitke Janša-Kučan sem že totalno sit! In žal mi je, da se je prenesla tudi na njune podpornike.
Čas bi res že bil, da v tej državi prevlada meritokracija - ne pa izbira (kadra, ponudnika itd) glede na lojalnost temu ali onemu klanu.
In zato Borut Pahor !
"Dr. Milan Zver bi lahko sadil rožice, vendar je edini kandidat, ki je imel program "
Zadostuje mi tudi izjava Milana Zvera...in mi je vse jasno....
Dr. Milan Zver: "Uspel sem predstaviti svoj program, ki ga moja konkurenta sploh nista imela"
Epilog: Ne razumem, zakaj bo Boruta Pahorja potem podprla vladajoča SDS??? Saj kot Janša in Zver pravita, Pahor sploh nima programa! Ne razumem!!!???
Eni se ozirajo v prihodnost, drugi v preteklost. Eni so za izzive in dinamiko, drugi za lagoden status quo (pa četudi nam na koncu "krava crkne"). Enim je internet orodje in del življenja, drugim fascinacija in nepotrebna navlaka.
Eni stremijo na Zahod in BRIC trge, drugi se ozirajo predvsem na "bratske" exJugo države. Eni stavijo na visokokvalificirano delovno silo in tehnološke proizvode, drugi se navdušujejo nad delavstvov, težko ter delovno intenzivno industrijo.
Eni bi radi bili sami gospodarji svoje ekonomije, drugi hočejo, da jo diktira država.
Itd
Zanimivo, da so ti "starolevičarji" totalni konzervativci in nočejo sprememb in napredka - še več: hočejo nazaj v Jogo-sistem. Ko je država in vrh politike diktiral, kako mora kdo dihat.
Ja, čas je za mlado ... Mladoslovence, mladoekonomiste, mladopodjetnike, mladomenedžerje in mladopolitike. Ne, niso popolni in brez napak, a čas je že, da pač pride do menjave generacij!
Ej, Kuči & Co, imeli ste Jugo in SRS, RS je pa NAŠA. Od naše generacije! Pa naj bo leva ali desna, samo da je mlada! Vsaj nekaj let, dokler spet še mlajša generacija ne pride in njej predamo štafeto.
Ta zagrizenost teh jugonostalgičnih na eni strani in bogaboječih stark in starcev na drugi strani je prav patetična. Vaš čas je mimo! Dajte priložnost maldim in aktivnim. Sami. Iz vljudnosti. Ne pa, da nam vi oblikujete družbo.
In takoh vprašanje, kjer bo izrazita delitev po starosti, bo v prihodnje vse več. Tudi drugje se to dogaja in ni le Sloveniji lastno. Lastno ji je le to, da so v SLO precej bolj zagrizeni morda, saj imajo zaledje močno.
Glas za Zvera je brezpredmeten. Navaden slovenec prehitro nasede propagandi o rdečih in črnih, zato je zmaga s pomočjo polarizacije brezpredmetna. Tudi veliko ljudi ne razume, da ukrepe trenutna vlada dela zato, ker smo jih obljubili Bruslju in ne ker bi bili mazohisti. Če pogledamo zadnje volitve, ko je imela desnica najmočnejšega možnega kandidata, ki je komaj spraskal skupaj 30%, lahko sklepamo, da desnica v sloveniji ne pali. žal.
Blamaža Boruta Pahorja je prišla zato, ker Pahor pač ni človek, ki bi vodil in krotil interese rentnih skupin. Je dober motivator in zaradi tega bo kot predsednik še najboljši. Ve, kako je zajebano bit premier in ve, kaj evropa pričakuje od nas (neglede na to, kdo je trenutna vlada). Obljubil je Bruslju, da bomo sprejeli reforme in zlato pravilo, zato bo tudi kot predsednik znal ljudem pojasniti, zakaj jih potrebujemo.
Moj spomin je zelo dober, tudi zato sem proti Turku. Začel je z nerodno izjavo o drugorazrednih. Vem da je mislil drugače, kot se sliši, ampak za božjo voljo, imej jajca in se opraviči za to. 20 let po osamosvojitvi je podelil zlato priznanje domovine bivšemu šefu udbe, češ da nam je zrihtal lastno državo. Posmeh vsem, ki so se puškami borili za domovino in nekateri celo padli. Ob formiranju nove vlade je najprej predlagal jankoviča, kar je povsem ok in legitimno. potem pa je začel delati zdrahe s tehničnim mandatarjem, ko je bil janša že z vsemi zmenjen. In si izmislil, da je janša pač na sodišču v postopku, danes pa nima jajc reči, da je jankovič isti falot iz tega stališča. Ko so dobili poslanca desusa pri ponarejenem spričevalu, mu ni bilo problem tega obsoditi. Ko pa pri pozitivni sloveniji odkrijejo, da je med njimi bivši vohun, je pa to povsem sprejemljivo... Spomin imam in zgoraj omenjenih blamaž pač ne mislim gledat še en predsedniški mandat.
Vsi pravijo 2 stvari. Da je ta kriza pravzaprav kriza vrednot in morale. In drugo, da je predsednikl vrhovna moralna avtoriteta. Logični sklep je, da je pač predsednik delal slabo. In zato ni zmagal prvega kroga volitev, ne pa ker kampanija nebi bila vsebinska.
Neka pozitivna prisila ala varnostni pas, ki tudi ne koristi nikomur drugemu, kot potniku v avtu.
Jaz ne bi banaliziral udeležbe na volitvah. Slovenci prevečkrat pasino čakamo, da se nekaj zgodi, potem je pa jok, ko ugotovimo, da bi lahko kaj spremenili že prej, pa smo bili zgolj pasivni.
Tudi to je žalosta dediščina socializma - pogost pojav v Vzhodni Evropi.
,.. po mojem je res edini, ki bi z JJ-em kej pamtnega naredil,..
...enkrat je na TV-ju rekel, da je v opoziciji sodeloval z njim, in to je bilo zelo KONSTRUKTIVNO,... zdej ima zadnjo šanso da ne drži fig v žepu,...
Z Janšo ne moreš sodelovati, lahko mu le kimaš. Pahorjeva najboljša poteza bi bila, da javno prizna to, kar vsi normalni državljani že vemo, in sicer, da moralno oporečni ljudje, kot sta Janković in Janša, ne spadajo v politiko. Če si upa to priznati in se ne spreneveda več z neko brezvezno spravo med njima, bo dobil vsaj 70% glasov v drugem krogu.
Izbrat je potrebno 'manjše zlo' in opravit državljansko dolžnost.
V drugem krogu prvič, zadnjič in nikoli več glas za Borčija - od tam naprej naj nam pa Bog pomaga-
In kakšna je torej politična slika Slovenije:
Mladoslovenci/Staroslovenci
/
Mladoantislovenci/Staroantislovenci
/
Mladonadslovenci/Staronadslovenci
/
Mladopodslovenci/Staropodslovenci
/ in na koncu še
Mladoneslovenci/Staroneslovenci
Glavno, da izbiramo povezovalnega predsednika.
Imamo tranzicijsko levico, sile kontinuitete, udbomafijo, strice iz ozadja, kučanov klan, pomladnike, jesenske sile...
Kot da to ni dovolj, zdaj družbeni "znanstveniki" uvajajo nov pojem Mladoslovencev!!?
In to v imenu združevanja in povezovanja.
Ali je lahko Slovenija še bolj shizofrena?