Predsedniške volitve 2012

Poudarki

  • Janša: Zver se je častno boril
  • SLS tudi v drugem krogu ne bo podprl nikogar
  • Brezigar: Milan je iskreno želel dobro državi
  • Virant je prepričan o Pahorjevi končni zmagi
  • Janković: Počakajmo na drugi krog
  • Ude: Volivci desnice pustili Zvera na cedilu
  • Novak: Zver je začel s hendikepom
  • Lukšič: To je čas za praznovanje
  • Erjavec: Politika je razklana
  • Kučan: Ni bilo vsebinskih soočenj
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,5 od 39 glasov Ocenite to novico!
Borut Pahor
Slovenci niso glasovali zanj, temveč za njegovo vizijo, da je mogoče stopiti skupaj, je zatrdil Pahor. Foto: BoBo
       Želje se niso uresničile, nizka udeležba pa kaže na razočaranje volivcev nad politiko in to moramo spremeniti. Pred volivci je vprašanje, kakšno državo želijo.       
 Danilo Türk
Danilo Türk
Türk je posvaril pred prazno demagogijo in praznimi zvijačami. Foto: BoBo
       Sporočilo teh volitev je, da smo skupaj sposobni doseči nepredstavljivo.       
 Borut Pahor
Zver
Zver si bo o svoji politični karieri vzel nekaj dni premisleka. Foto: BoBo
       Zdaj se bosta morala odločiti, kako in kaj, predstaviti tudi nekaj vsebinskih stvari, ne zgolj šlagerjev.       
 Milan Zver
Brezigar
Ni dobro, da zmaguje samo tisti, ki všečno govori, je dejala Brezigarjeva. Foto: MMC RTV SLO
       Žal smo v prvi rundi izgubili najboljšega kandidata.       
 Barbara Brezigar, vodja volilnega štaba Milana Zvera
Žerjav
SLS tudi v drugem krogu ne bo podprl nikogar, je napovedal Žerjav. Foto: MMC RTV SLO
       Zmagajo vsi tisti, ki pridejo v drugi krog.       
 Karl Erjavec, predsednik DeSUS-a
Janez Janša
"Tukaj je velik problem z obema kandidatoma, saj eden že od začetka nasprotuje tem ukrepom, drugi pa jih z besedami podpira, v parlamentu pa je glasoval proti njim," je izjavil premier in Zverov podpornik Janez Janša. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
       Zdaj bo težko govoriti, kako bi vsi nekaj združevali in da so za spravo. Ne vem, kakšna sprava naj bi bila, saj nihče ni skregan, za razliko od tega, da imamo različne poglede na gospodarski razvoj te države.       
 Zoran Janković je kritično nastopil do Pahorjevega "spravljivega" odnosa in do njegove podpore vladi
Danilo Türk, Zoran Janković in Pavel Gantar
Kandidata se bosta morala natančneje opredeliti do vlade in njene razvojne politike, je dejal Türkov podpornik Zoran Janković. Foto: BoBo
VIDEO
Prva izjava Milana Zvera
VIDEO
Komentar Janeza Janše
VIDEO
Volitve 2012: Štab Milan...
VIDEO
Volitve 2012: Izjava Dan...
VIDEO
Volitve 2012: Prva izjav...

Dodaj v

 

Pahor: Presegel bom pričakovanja. Türk: To je bil šele prvi polčas.

Odzivi kandidatov in podpornikov
11. november 2012 ob 19:07,
zadnji poseg: 11. november 2012 ob 21:21
Ljubljana - MMC RTV SLO

Türk gre v drugi krog z voljo do zmage, saj je tudi na prejšnjih volitvah v prvem krogu končal drugi, v drugem pa zmagal. Zver je nad izidi razočaran in žalosten, protikandidatoma čestita.

V prvem krogu se je zgodil velik preobrat. Borut Pahor, ki je skoraj v vseh javnomnenjskih anketah zasedal drugo mesto, je prehitel neprestanega favorita Danila Türka. Na presenetljive izide so se že odzvali vsi trije predsedniški kandidati in nekateri njihovi podporniki. Oba uvrščena v drugi krog sta izrazila zaskrbljenost nad volilno udeležbo in napovedala, da boj za prvo mesto še zdaleč ni končan.

Pahor: Presegel bom pričakovanja
Pahor se je najprej volivkam in volivcem zahvalil za izkazano zaupanje, ki ga je zelo presenetilo. Obljubil je, da bo - če bo v drugem krogu izvoljen - presegel njihova pričakovanja. Poudaril je, da v teh težkih časih do uspeha ne vodi lahka pot, temveč le trdo in pošteno delo.

Vztrajal bo, da bodo Slovenci in Slovenke na tej poti vztrajali skupaj. "Sporočilo teh volitev je, da smo skupaj sposobni doseči nepredstavljivo," je dejal. V drugem krogu bo - tako kot v prvem - poskušal nagovoriti kar najširši krog volivcev in se ne bo omejeval na en politični pol.

"Novi horizonti slovenske prihodnosti"
Po njegovem mnenju se volivci niso odločili prvenstveno zanj kot osebo, temveč za vizijo, da se lahko uspe le skupaj. "Občutim srečo, ker se mi zdi, da se slikajo novi horizonti slovenske prihodnosti," je izjavil. Prihodnost, v kateri Slovenci ne bi izpostavljali tistega, kar jih razlikuje in kar vnaša sovraštvo; temveč bi gradili na tistem, kar Slovence gradi kot skupnost. O svoji politični usodi je dejal, da je po zapletih v času predsednikovanja vladi izgubil del upanja, a so mu ga tokrat volivci povrnili. "Današnji izidi kažejo, da še ni konec, ampak je že mogoče slutiti začetek novega obdobja," je dejal.

Türk: Zamislimo se
Drugouvrščeni na vzporednih volitvah Danilo Türk je v prvem odzivu poudaril, da si bo v treh tednih, ki ostanejo do drugega kroga, prizadeval, da se bodo videle konceptualne razlike med njim in protikandidatom, torej Borutom Pahorjem. "V Sloveniji moramo spoznati, da prazna demokracija, prazne besede, prazne zvijače, prazne manipulacije, ki sežejo vse do izgube pomembnega števila podpisov, izrečenih v formalnih postopkih, ni pravna država," je dejal in poudaril, da se zavzema za drugačno državo, zato jo želi tudi soustvariti. "Smo edina država v Evropi, katere predsednik vlade je v kazenskem postopku. Zamislimo se nad tem."

Türk je opozoril na nizko volilno udeležbo, dejal je, da je prenizko zanimanje za volitve glavno sporočilo volivcev. V drugem krogu je zato po njegovem mnenju treba doseči, da bodo imeli volivci pred seboj pravo izbiro. Spomnil je, da je tudi na prejšnjih predsedniških volitvah v prvem krogu končal na drugem mestu, v drugem krogu pa zmagal. V drugi krog gre tokrat z voljo do zmage.

"To je šele prvi polčas"
Poudaril pa je, da je bil to šele "prvi polčas". "Počakajmo in videli bomo, kako bodo volivci razmišljali." Dejal je še, da se ne sme reducirati izidov na tehniko predvolilne kampanje, saj gre za "globlje stvari". "V drugem krogu bo šlo za koncept države, kakršno bomo imeli v prihodnosti."

Zver: Zagotovo nisem vesel
Po mnenju Milana Zvera protikandidatoma v nasprotju z njim ni uspelo predstaviti pravega programa in bosta v drugem krogu prisiljena v odločitev, "kako in kaj". Predstaviti bosta morala vsebinske odločitve, in ne zgolj šlagerjev, je dejal. Po zahvali podpornikom je razkril, da ni vesel izidov. "Lahko rečem, da sem žalosten," je izjavil, obenem pa protikandidatoma čestital, ker sta bila "konkurenčnejša".

Napovedi, koga bo (če bo) podprl v drugem krogu, ni podal. Od Pahorja in Türka najprej pričakuje, da se bosta opredelila do ključnih razvojnih prioritet Slovenije, predvsem do načina izhoda iz krize. O svoji politični karieri si bo vzel nekaj dni premisleka.

Janša: Zver se je častno boril
Predsednik Slovenske demokratske stranke (SDS) in premier Janez Janša se je prav tako zahvalil Zveru, "da je sprejel izziv, se pošteno in častno boril". Nalil je veliko čistega vina, a rezultat je pokazal, da je bilo tega še premalo, vendar danes ni zadnji dan, je dejal Janša, ki se je za podporo zahvalil tudi NSi-ju. "Skupen nastop je dober obet za prihodnost," je prepričan.

Prvak SDS-a je opozoril na nizko volilno udeležbo. "Tisti, ki je danes šel na volitve, je dokazal, da mu ni vseeno, kaj bo z nami in našo državo. Ta zgled bi bilo dobro upoštevati prihodnjič." Dejal je še, da je Zver sprejel nehvaležno vlogo, saj je zagovarjal stvari, ki so nujno potrebne, a nepriljubljene. "Vedel je, kaj to pomeni. Lahko bi sadil rožice. Je edini kandidat izmed treh, ki je imel program."

Janša nezadovoljen s kandidatoma
Na vprašanje, koga bo stranka podprla v drugem krogu, je Janša odgovoril, da je to zahtevno vprašanje, saj v tem krogu niso videli tega, kar je v njihovem programu, in tistega, kar imajo sami za vrednote. "Odločali se bomo glede na to, kako bosta kandidata v prihodnjih tednih pomagala pri deblokadi stanja." Dejal je še, da Slovenija nujno potrebuje nekaj "urgentnih protikriznih ukrepov, dva izmed njih sta bila sprejeta, vendar sta blokirana". "Tukaj je velik problem z obema kandidatoma, saj eden že od začetka nasprotuje tem ukrepom, drugi pa jih z besedami podpira, v parlamentu pa je glasoval proti njim. Na tej točki, ki je usodnega pomena za Slovenijo, bo temeljil naš premislek."

"Milan je iskreno želel dobro državi"
Vodja Zverovega volilnega štaba Barbara Brezigar je dejala, da je očitno bilo veliko sprejemljiveje, da ljudem všečno govoriš. Predvsem ji je žal, da Zveru ni uspelo, ker je po njenih besedah svoji državi iskreno želel dobro in ji "pomagati iz vsega hudega", kar se zdaj dogaja.

Brezigarjeva ni napovedala, koga bo njena stranka podprla v drugem krogu. Ponovila je oceno, da je bil Zver tisti, ki je želel delati v interesu države in vseh ljudi, ki živijo v Sloveniji in ki je želel sodelovati z vsemi, da bi izšli iz krize. "Žal smo v prvi rundi izgubili najboljšega kandidata," je izjavila. "Ni mogoče reči, koga bomo podprli, to bo stvar premisleka," je dejala in dodala: "Ni dobro, da zmaguje tisti, ki je samo všečen, zmagati mora tisti, ki nam vsem skupaj želi dobro."

Novak: Zver je začel s hendikepom
Predsednica Nove Slovenije (NSi) Ljudmila Novak, Zverova podpornica, je izjavila: "Zahvaljujemo se Milanu Zveru, da se je pogumno in odločno boril. Začel je s hendikepom, saj ni bil del dnevne politike. Iz soočenja v soočenje je bil boljši, na zadnjem je bil že najboljši. Čestitamo tudi drugima kandidatoma, v NSi-ju bomo še premišljevali, kdo je za nas najboljši. Volitev pa se zagotovo bomo udeležili, čeprav z nobenim nismo najbolj zadovoljni."

Janković: Počakajmo na drugi krog
Ljubljanski župan Zoran Janković, čigar stranka PS je podprla Türka, meni, da izid ne kaže nezaupnice sedanjemu predsedniku. "Volivci imajo zmeraj prav in rezultati so, kakršni so. Počakajmo na drugi krog, kajti zdaj se šele začenja pravi dvoboj," je dejal.

V drugem krogu se bosta namreč kandidata morala podrobneje, "povsem jasno" opredeliti do vseh ključnih perečih vprašanj. To bo dobro, saj je bil s potekom prvega kroga nezadovoljen - v njem so po njegovem mnenju prevladovale dolgočasne teme in se ni dovolj govorilo o razvoju Slovenije. Spomnil je, da je po Pahorjevem mnenju bolje, da Janševa vlada ostane. Pahor bo moral po Jankovićevem mnenju zdaj bolje pojasniti svojo podporo vladi in izkristalizirati odnos do vladne razvojne strategije.

Erjavec: Politika je razklana
Prvak DeSUS-a in Türkov podpornik Karl Erjavec je dejal, da so zmagovalci vsi, ki se uvrstijo v drugi krog volitev. Tam bo za zmago zelo pomembno, kateri izmed obeh bo dokazal, da je povezovalen; da razume potrebnost reform v Sloveniji. Tu zna predsednik države odigrati zelo pomembno vlogo s konstruktivnostjo in povezovalnostjo, saj "vemo, kako je politika razklana", je izjavil. Tudi Erjavec je izrazil zaskrbljenost nad nizko volilno udeležbo, zato je vse državljane pozval, naj v drugem krogu izberejo svojega kandidata.

Ude: Volivci desnice pustili Zvera na cedilu
Po mnenju Lojzeta Udeta, Türkovega podpornika, je Pahor pokazal odlične retorične sposobnosti, kar mu je na koncu prineslo tudi prednost. "Očitno so se volivci desnice odločili, da že v prvem krogu podprejo Pahorja, in so pustili Zvera na cedilu," je dejal. Türku sicer v nastopih ne zameri ničesar, a, kot je izpostavil, je Pahor veliko bolj strasten in se je res "vrgel" v to kampanjo in očitno samemu sebi tudi verjame, je sklenil.

Lukšič: To je čas za praznovanje
Socialna demokracija v Sloveniji se je okrepila tako kot na strankarski ravni kot s tega vidika, da ima zmagovitega predsedniškega kandidata, je dejal vodja SD-ja Igor Lukšič. Pahor si po Lukšičevem mnenju prizadeva, da bo Slovenija vse svoje potenciale vpregla v dobro države. "To je prava politika in to je treba podpreti. Ljudje so to razbrali in zato je že v prvem krogu zmagal," je izjavil.

Glede podpore desnice Pahorju je dejal, da ta že do zdaj nagovarjal vse volivce, in napovedal, da bo v drugem krogu tudi marsikateri Türkov volivec spremenil svojo izbiro. Predsednik republike namreč mora iskati najvišjo stopnjo legitimnosti med vsemi političnimi poli, saj bo le tako znal dihati z ljudmi, govoriti, kar ljudje mislijo, in jim včasih povedati tisto, česar sami ne morejo videti, je pojasnil Lukšič.

Virant je prepričan o Pahorjevi zmagi
"Sem trdno prepričan, da bo Pahor zmagovalec tudi v drugem krogu," je izide komentiral prvak DL-ja Gregor Virant. "Očitno se je večina volivk in volivcev odločila za politiko povezovanja," je dodal. Po njegovem mnenju so volivci namesto ostrih spopadov med levico in desnico izbrali strpno sredinsko politiko dialoga in kompromisa. Ali bo Pahor dobil podporo še katere izmed koalicijskih strank, Virant ni želel špekulirati. "DL je edina koalicijska stranka, ki je že v prvem krogu podprla Pahorja. DL je sredinska liberalna stranka in za nas edina logična izbira," je komentiral.

SLS ne bo podprl nikogar
Predsednik SLS-a Radovan Žerjav je spomnil, da njegova stranka v prvem krogu ni podprla nobenega kandidata in da je to očitno bila pravilna odločitev, saj glede na izide niso sledili nasvetom strank, ki jih navadno podprejo na volitvah. "Ljudje glasujejo po svoji vesti," je dejal. Tudi v drugem krogu ne bodo podprli nikogar - ljudje bodo že znali izbrati pravega kandidata, je dejal.

Kučan: Ni bilo vsebinskih soočenj
"Türk do zdaj ni imel priložnosti, da bi povedal, kaj je storil v prvem mandatu. Ni bilo vsebinskih soočenj. Nisem razočaran, saj ni bilo priložnosti, da bi spoznali, kaj kandidati resnično mislijo," je dejal nekdanji predsednik države Milan Kučan.

Aljoša Masten, Anja P. Jerič
Prijavi napako
Komentarji
zgaga1
# 11.11.2012 ob 21:21
Mater mi gresta tale Lukšić in Veber na.......... nekam! Pljuvala sta čez Pahorja, zdaj ko mu je ratal si pa lastita zasluge. Tipično. Folk je volil Boruta Pahorja in ne SD-ja. In da ga je volil je kriv sam Pahor in ne SD. Kaj jima ni jasno?
no72
# 11.11.2012 ob 19:45
Ni važno ali Zver ali Pahor, pomembno je, da odleti Tuerk, ki tudi na dan volitev ne more, da ne bi bil destruktiven do vlade in dobršnjega dela Slovencev! Še enkrat je pokazal da ni in nezmore biti predsednik vseh Slovencev!!!
V drugem krogu se glasovi volilcev Zvera zanesljivo širijo k Pahorju!!!!!! Dajmo Borut, sem pristaš SDS ampak nimam nič proti zmagi Pahorja!
bazaDANTE
# 11.11.2012 ob 19:36
hahaha
.
adijo drugorazredni
stein
# 11.11.2012 ob 20:54
Tuerk ima danes en velik cmok v grlu....tako kot vsa fundamentalistična levica.
Kolinop
# 11.11.2012 ob 19:40
G. Pahor. Zdaj pa ne razočarat in bodi malo bolj primorca kot, ko si bil predsednik vlade!
NEmafiji
# 11.11.2012 ob 19:53
V bistvu je pa ZMAGOVALEC volitev in ta ima glasov več kot vsi trije kandidati skupaj: BOJKOT VOLITEV!

Če bi tudi pri Predsedniških volitvah uvedli spodnjo mejo, kot se to namerava za referendume...
na naslednjih volitvah NE bi izvolili nikogar!

Toliko se trobi v mediji in povsod volitve to in one in nato taka NIZKA udeležba.
Legalno je legitimno pa hmmm
MORALI BI SE ZAMISLITI.
Calendula
# 11.11.2012 ob 19:30
Pahor: Presegel bom vaša pričakovanja.

Kot predsednik vlade si zelo razočaral. Biti mož takrat, ko je to potrebno, nisi nikoli znal biti. In verjetno se nisi dosti spremenil, kvečjemu si še bolj upognil hrbtenico.
NEmafiji
# 11.11.2012 ob 19:16
Lažejo nam lažejo.

Poslanci parlamenta R Slovenije leteli na Kitajsko v poslovnem razredu.
Pred kratkim se vrnili.
Nikje nobene novice o tem turizmu nepotrebnem v času krize.
Zase delali šoping.

Kaj Ni bilo govora, da se to omeji.
Lažejo in skrivajo!

RTV Slovenija razišči prosim objavi!
Nikec3
# 12.11.2012 ob 00:15
Sedaj sem komaj pogledal izjavo Türka. Bruh, takoj je izgubil še kak odstotek.
99 or 1%
# 11.11.2012 ob 21:32
Pahor: Moč je slutiti začetek novega obdobja

malo pozitive, tako ja, gremo!!!!
primos
# 11.11.2012 ob 22:13
Janša ne more naredit takšne škode Pahorju kot jo delajo strici Tuerku. Temu pa tudi ne more bit v ponos prva izjava ob objavi rezultatov. Sicer pa to je bila čist obrambna reakcija nekoga,ki že vidi da je poražen. Čakajo nas zanimivi 3 tedni velike ofenzive na čelu s sivimi strici, zdaj se bo videla vsa taktika ki so jo izvajali od leta 41 dalje

In še enkrat volimo tistega ki bo naredil najmanj škode, ker dober na žalost od teh ne more bit noben. Žalostno ampak takšna je že dolgo situacija v našem političnem okolju
timslum
# 11.11.2012 ob 21:27
No more years za tureka.
zdravaslovenija
# 11.11.2012 ob 21:24
bsr, zgleda da vam današnje Martinovo ni bilo naklonjeno, res je Pahor levica, ampak zmerna levica, mislim, da je on edini, ki bo lahko povezal razklani slovenski narod. Tuerk že ne, če ste ga samo danes poslušali???!!!!
MIRNČAN
# 11.11.2012 ob 20:52
Katastrofalen odziv Turka. Odvrgel je masko. Isti kot Janša. Zanimiv paradoks. Ko je volilna udeležba sorazmerno nizka ortodoksna levica izgubi
NEmafiji
# 11.11.2012 ob 19:21
je naša pravica izvedeti kam gredo z našim denarjem in zakaj.
po Ustaviuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
Po PRAvilniku DRžavnega zbora!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je javno,
Objaviti na vidnem mestu.
Zlobni genij
# 11.11.2012 ob 19:19
Brca v rit.
muki-1
# 11.11.2012 ob 20:46
Jaz se strinjam z tistim komentatorjem, ki je rekel za Pahorja, da je odličen igralec reality showa. Precej prepričiljivo zna govoriti...najbrž vadi pred ogledalom obrazno mimiko.
Je pa povsem razočaral kot premier, neodločen, totalen mečkač, razkrinkale so ga depeše o obami itd.
zulj001
# 12.11.2012 ob 06:15
Sedaj bodo pa" strici" začeli vleči poteze.................Kučan pravi ,da Turk ni imel priložnosti,da bi povedal ,kaj je storil koristnega.....Jaz vem ,da je veselo zapravljal državni denar, v politiki se je pa obnašal kot poslanec Jankovičeve stranke PS.
Vaati
# 11.11.2012 ob 21:38
Še desetkrat bom obkrožil Pahorja, če bo potrebno.
KrkaNM18
# 11.11.2012 ob 21:21
Demagog/populist v vodstvu. Ko bi vsaj lahko rekel, da sem presenečen.
KLIPAN
# 11.11.2012 ob 20:17
Brezigarci pa se je čisto skisalo.
NoriGoban
# 11.11.2012 ob 19:45
Haha Danilo! Tu ni več kakšnih možnosti. Pahor z najmanj 60% dobiva vse!
Ristoh
# 12.11.2012 ob 09:27
Tuerk ni imel možnosti, ker ni bilo vsebinskih soočenj, je ugotovil milan.
Zakaj jih ni bilo? Ćisto preprosto, ker Tuerk nima vsebine, je zgolj puhla tretjerazredna predsedniška lutka, ki nam jo vsiljujejo privilegirani strici in tete, pa še kak politikantski pediater.
1970b
# 11.11.2012 ob 22:45
Volil sem Pahorja, a ni nujno, da ga bom tudi v drugem krogu.
Njegov govor v CD je bil že skoraj preveč samovšečen.
Me prav zanima kakšne bodo opredelitve do konkretnih vprašanj v nadaljevanju kampanje.
Če bo Pahor preveč lezel na desno, bo zmagal Turk.
oliva
# 11.11.2012 ob 22:42
Tudi mene je (negativno) presenetil Türkov prvi odziv...
Me je pa pozitivno presenetil Zver, ko je končno dal izjavo; najprej se mi je zdelo malo mimo, da je Brezigarjeva 'prevzela', ker, saj menda zna Zver sam povedat zase.
No Pahor pa... kot Pahor pač. In dejansko so ljudje 'kupili' te puhlice, prazno besedičenje...
Je rekel novinarjem: 'ima še kdo kakšno vprašanje?' In si ga sploh niso upali imeti, saj ga je bilo že brez vprašanj težko ustaviti. :)))
stein
# 11.11.2012 ob 22:28
fil94@, tuerk igra na napačne karte, njegova instinktivna reakcija danes je samo še en dokaz več. s takim ekstremizmom bo dobil v drugem krogu še bolj po nosu, stavim pir:)
Wasabi
# 11.11.2012 ob 21:36
Za Brezigarjevo je bila Milanova kampanja naravnost odlična. Samokritika? Seveda ni pozabila dodati, da so za Milanom stali vsi tisti, ki v srcu dobro mislijo, malo višje pa že malo slabše:)
domobrán
# 11.11.2012 ob 21:30
Gremo Borut, Slovenci smo s tabo!
MIRNČAN
# 11.11.2012 ob 21:02
MIRNČAN
Danes je izgubila desnica........


Danes je zmagala sredina. Izgubila je desnica. Tudi levica.
PodrepnikPolde
# 12.11.2012 ob 09:18
Türk bo seveda v drugem polčasu izgubil še več glasov, saj je s prvo izjavo po objavi vzporednih volitev nazorno pokazal, da se ni niti zavedal, kakšne volitve so bile. Tako je bil prepričan v svojo zmago, sedaj so seveda za prvi poraz krivi vsi drugi, le on sam nič. Ko bo izgubil drugič, ko bo postal "drugorazredni" bo imel čas, da spregleda, koliko neposrečenih potez je povlekel.
Bolek
# 12.11.2012 ob 07:41
V volilni kampanji so Türka podprle stranke PS, Desus, Zares, LDS, TRS in DSD. Torej same stranke kontinuitete in strici iz ozadja Kucan, Stanovnik, Ude in njihov oproda Jankovic.

Slovenski narod jih je spregledal in ustrezno nagradil!
cairns
# 11.11.2012 ob 23:08
Pahor: Presegel bom pričakovanja

Kako da ne, saj ga bo naprej porival Janša & co. Že pri sedanjem procentu volilcev SDS je jasno da je Pahor kandidat Janše.
rudes
# 11.11.2012 ob 22:34
Več kot polovica volivcev sploh ni šla na volitve. Verjetno zato, ker se ni strinjala z nobenim od kandidatov, našo politiko, politiko,..........

Neumno razprava. Tisti ki niso šli so pač podprli zmagovalca.

Brihta Mirnčan, a na to, da pa tistih, kateri nismo šli na volitve ni prepričal noben od ponujenih kandidatov, ti pa slučajno ni kapnilo, kaj? Namesto tega, ti raje mene obtožiš, da sem za Pahorja? Mislim, a se ti je ene malčk odp.....lalo?

Isto, ko si v enem prejšnjem postu Boruta postavil za sredino? Zdaj, ko je na predvolilnih soočenjih Borut parkrat rekel, da ne rabimo rušit vlade z referendumi, je pa kar naenkrat sredinski, združevalen in ne vem kaj še? Ja, pajade! JJ ga bo na suho, on bo pa še užival pri tem. Borut namreč.
bsr
# 11.11.2012 ob 21:20
zdravoslovenija
Si martinoval? Pahor ni levica?
bsr
# 11.11.2012 ob 20:55
čiračara
Tudi Pahor ni veren.
Ori
# 11.11.2012 ob 20:27
@ Hephaestus

Mogoče je bil Zver razočaran, ker ni dobil še dodatnih 4000€ sejnin na mesec, ker ga ni bilo v Bruslju.

Pošteno bi bilo, da Zver in podporniki plačajo drugi krog volitev, ker če bi bil Zver realen bi že predhodno odstopil od kandidature in nam prihranil drugi krog.
biloo
# 11.11.2012 ob 20:14
Daj Zver, sploh nima veze program! SDS je delala na programu ki si ga zdaj lahko nekam vtakne... stran vržen čas in denar! Tak da ne rabiš lagat ljudem, čez par let vam ne bo več nihče vrjel, izkazala se bo resnica da niste vredni niti trohice zaupanja!
tureavanture
# 11.11.2012 ob 19:50
bravo naši!!!
nato_
# 12.11.2012 ob 22:12
Zdaj pa se bo začelo udrihat po Pahorju..., Kučan, Hanžek, Jankovič...in 2. decembra bodo prišli tisti ljudje na volišča ki so za Türka pa niso prišli v 1. krogu, ker so se mogoče zanašali na javnomnenjske ankete... V Türkovem štabu že razmišljajo o drugačni taktiki!! Sedaj moramo še v večjem številu podpret Pahorja za predsednika vseh Slovencev. Ni še zmagal, vse se lahko obrne, to imejte v mislih! Zaposleni in mladi, gremo na volitve in podprimo to idejo, skupaj zmoremo več. To je prihodnost.
zdenja
# 12.11.2012 ob 17:57
Ko prebiram te poste, mi je slabo. Pa kaj smo mi Slovenci res tako pozabljivi, ali smo res mazohisti. Naj mi nekdo, ki podpira Pahorja, pojasni, zakaj naenkrat zaupati človeku, ki se ni znal pogajatiti s socilanimi partnerji, ki je nonstop blentil o nekih semaforjih, ki je podpiral vse lopove, katere si je sam nastavil, jim držal "štango", do samega žalostnega konca. Zakaj bi zdaj zaupali predsedniški mandat človeku, ki nima hrbtenice, v svoji kampanji pa se je šel populizem.
Dragi Slovenci, dajmo mu možnost, da se prijavi na zavodu za Zavod RS za zaposlovanje, da ga vidimo junaka, kdaj bo dobil službo kot diplomiran politolog.
Zakaj bi nagradili človeka, ki se ni izkazal ne kot predsenik vlade ne kot človek vreden zaupanja.
QARAMBA
# 12.11.2012 ob 10:06
Večina je slavila Martina, manjšina pa maškarado za predsednika - procent udeležbe vse pove, niso krive poplave, ampak prazne glave naših politikantov. In zdaj neverjetno navdušenje zakrknjenih desničarjev, ki že slavijo "svojega" novega predsednika, čeprav so ga še lani tlačili v gnojnico. Se je vmes kaj spremenil? Le še večji burkež je postal, maneken, ki je zavozil vlado, strmoglavil še v lastni stranki in zdaj bo ta pokura najboljši predsednik. Bo, seveda bo, ker nima jajc, to pa je neizmerno všeč trenutnim oblastnikom. Bomo pa imeli sveto trojico pepčkov: JJ, Korl in barbika, veselja nam ne bo manjkalo. Sicer pa je to šele prvi polčas, avtogoli bodo še padali, predvsem od velikih vizionarjev iz S(D)S. Barbika krvavo rabi njihove glasove, ravno njihova podpora ti pa lahko najbolj škodi. Že zdaj ga je podprl vsak 3. (tretji!) volivec S(D)S, se pravi, da je imel Zver celo možnosti za drugi krog, a je bil namenoma žrtvovan, tako se to dela pri nas, vse za višje cilje, trupla niso važna.
murovec
# 12.11.2012 ob 04:53
Po prestanem šoku za desnico, ki ni toliko zaradi same izgube volitev, to je bilo že dolgo jasno, da Zver nima šans, pač pa zaradi res niskega odstotka ob kar precej visoki udeležbi prav tistih , ki naj bi tvorili nekakšno bazo krščanskih vrednot, na katere se desnica sklicuje, bo morda le postopno prišlo do spoznanja na obeh straneh, da je ljudem že čez glavo tako " izdajalcev kot jurišnikov ", dandanes bi morala politika in splošna miselnost stremeti k idejam napredka, razvoja, umirjanja strasti in resnične kritičnosti do napak neglede čigave - na kateri strani se dogajajo. Brez tega bomo propadli in to od teh - povezovalnost pa čeprav malce polno samega sebe - lahko največ najdemo pri Pahorju.
polzaliva
# 12.11.2012 ob 00:27
Türk je posvaril pred prazno demagogijo in praznimi zvijačami

Gledal se je v ogledalo.
palbinc
# 12.11.2012 ob 00:00
ampak tale naš Januković se pa skrega glih z vsakim - njegov moto je bil VRNIT NASMEH NA OBRAZ - pa glih on, ki se vsaja non stop. Pripelje Alenko Bijkar in podobne politične mislece, potem se pa skrega pri prvi potezi in za PREDSEDNICO DRŽAVNEGA ZBORA zanalašč predlaga Kociprovo, ki se krega z vsakim novinarjem s pristnim občutkom nesposobnosti in neznanja.
ČE BILO PRI NAS KAJ HIGIJENE; POTEM NA PARKETU NEKATERIH SPLOH NE BI BILO, in to najprej dveh ta najbolj skreganih.
themetun
# 11.11.2012 ob 22:53
Kučko, Tuerk je priložnost, da bi povedal, kaj dobrega je storil, zapravil v zadnjih petih letih.
emsodine
# 11.11.2012 ob 22:41
Slovenci Sloveniji najhusi sovraznik
miha01
# 11.11.2012 ob 21:55
no72
se 100% strinjam s tabo, bravo
Ori
# 11.11.2012 ob 20:15
Zver naj v evropskem pralamentu vrne plačo za zadnjh 5 mesecev, ko ga ni bilo v Bruslju.
lojal
# 11.11.2012 ob 20:06
Zver je pa tako razočaran, da niti izjave ni mogel skupaj spravit. Je morala kar Brezigarca opravičevat najboljšega kanidata. Morda se je napil, kot takrat Majer po porazu.
danrr
# 11.11.2012 ob 19:26
vedno sem bil za tebe,samo da ne boš podlegel janšizmu
srčno upam
Videonovice