Predsedniške volitve
Janez Janša na volišču
Bo izjava Janše še podžgala napeto predvolilno ozračje? Foto: RTV SLO
Danilo Türk
Danilo Türk je poudaril, da svoje vloge med osamosvojitvijo ne želi napihovati. Foto: RTV SLO
       Nima problemov niti s preteklostjo niti s prihodnostjo.       
 Janša o Peterletu
VIDEO
Bitka se je razplamtela
VIDEO
Türk zavrača obtožbe

Dodaj v

Fronta na liniji Türkove vloge v 90. letih

Besedni dvoboj Janše in Türka
7. november 2007 ob 10:33,
zadnji poseg: 7. november 2007 ob 13:03
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Premier Janša je podvomil o vlogi Danila Türka med osamosvojitvenim procesom, čemur se je Türk postavil zoper s trditvijo, da je v tem času veliko tvegal.

Premier Janez Janša je namreč ob predčasni oddaji glasu na volišču spet podprl Lojzeta Peterleta in dejal, da je Danilo Türk kredibilen kandidat, a da mu manjkata dve lastnosti. Glede Peterleta namreč misli, da je edini, ki je resno zastavil svoj program za prihodnost in ki tudi ve, kaj pomeni zastopati slovensko državo, ker je bil predsednik prve demokratično izvoljene slovenske vlade v času, ko je država nastajala.

Peterle je namreč Türka obtožil, da je zastopal Jugoslavijo, medtem ko so drugi "nosili glave v torbah", Janša pa je glede tega dejal, da sam ljudi ne deli na osamosvojitelje in neosamosvojitelje. "Popolnoma jasno pa je, da je bila vloga Peterleta v času osamosvojitvene vojne in demokratizacije Slovenije bistveno večja, in o tem najbrž ni treba zdaj na veliko razpravljati. Ve se, kdo je kje bil in koliko je tvegal," je pojasnil premier.

MZZ je le odgovoril
Postavil se je tudi v bran MZZ-ja, saj pravi, da se to ni vpletlo v volilno kampanjo in da se je le odzvalo na izjavo enega izmed kandidatov, ki je dejal, da je leta 1991 zastopal Slovenijo. "To je mogoče res, vendar je očitno zastopal tudi Jugoslavijo, in postavlja se vprašanje, kaj je bila njegova dejanska vloga," še dodaja Janša.

Javnomenjske raziskave kot manipulacija
Janša je prepričan, da izid volitev ne bo takšen, kot ga napovedujejo javnomnenjske raziskave. To je podkrepil z izjavo, da so te v prvem krogu napovedovale zanesljivo zmago Peterleta, zdaj pa kar naenkrat, da bo zanesljivo izgubil. Dodaja še, da je to posebna manipulacija slovenskega prostora, ki pa se je dogajala že pred zadnjimi državnozborskimi volitvami.

Centri moči sprožali teme
Janša je že po prvem krogu tudi dejal, da so v zadnjih nekaj tednih različni vplivni centri iz ozadij sprožili teme, ki naj bi vplivale na izid. Med temi naj bi bile novinarska peticija, razveljavitev obsodbe škofu Rožmanu ter sprevračanje njegove izjave in izjave ministra Vizjaka o vzrokih za inflacijo.

Türk: Bil sem žrtev pritiskov
Danilo Türk na premierjeve trditve o njegovi vlogi med osamosvojitvijo odgovarja, da je bil v tem času izpostavljen mnogim pritiskom. Tako naj bi bil v Ženevi tudi žrtev zasledovanja služb nekdanje države, saj se je vedelo, da dela za Slovenijo. Dodaja pa, da svoje vloge pri tem nikoli ni želel pretirano poudarjati.

Seveda pa je bil v tem času še državljan Jugoslavije, saj druge države tedaj še ni bilo, obenem pa to ne pomeni, da je bil tudi njen predstavnik, še pravi Türk. Strinja pa se tudi z izjavo Janeza Janše, da je čas, da se nehamo deliti na osamosvojitelje in neosamosvojitelje. Tudi svojo kampanjo ima za bistveno združevalno.

Na vprašanje MMC-ja, kako komentira Janševe izjave o manipulativnosti javnomnenjskih anket, je povedal, da sledi svojemu načrtu že od začetka in se ne ozira ne na različne izjave ne na javnomnenjske raziskave.

SD: Gre za blatenje uglednega diplomata
Trditve ministrstva za zunanje zadeve sta komentirala tudi poslanca SD Samo Bevk in Aurelio Juri. Na ministra Rupla sta se ob tem obrnila z vprašanjem, ali ima za primerno, da se državni organ neposredno vmešava v volilno kampanjo za predsednika države. Še več, od ministra zahtevata tudi vpogled v vso dokumentacijo, ki je bila po njunem mnenju zlorabljena za diskreditacijo Türka.

Ste bili na soočenju? Na predvolilnem shodu? Imate mnenje? Video? Fotografijo? Splet je vaš.

M. K./E. S.

Prijavi napako
Komentarji
mikoš
# 08.11.2007 ob 23:35
V nedeljo bo SV. MARTIN bomo novega pil pa Peterleta volil .
Kako naj gremo k skoved če bodo ta rdeč vohuni v spovednic.
TOVARŠI, ki vam pa SV. MARTIN nič ne pomen, si breskrbi Turkeca in mušnco prvošte, bote laži dojel,
kako sladka je ta čudovita nedelja, ko bojo župniki v useh oblikah ljudi proti turkom svaril, saj vino in gobe
povzroča prebaune težave. Saj bojo vaš špicli use raportiral, tak da vam tovariši ni treba k SV. Maši.
sokol353
# 08.11.2007 ob 15:18
spet govoriš nekaj čist brezveze "mikoš "
a se mogoče poznava ?? kako lahko sodiš osebo iz debate?si tud ti superman "da vidiš skoz net"ali z božjim očesom bediš nad mano ?? no bomo vidli kaka bo božja volja in kdo bo zmagal na volitvah !!! tisti ki ima bol čiste misli in man bremena z zgodovino na sebi . :)
konc koncev brezveze že sedaj debatirat o tem raje počakajmo do nedelje zvečer pol pa bomo vidli kakao bo jokal se ne bom če zmaga en ali drug. Danilo ali Türk:)
drugi tako nima možnosti he he he he pa veselo pluvanje spet
samo pazite da ne bo v nedeljo prevelika gužva pred spovednico :) he he
lp sokol37
mikoš
# 08.11.2007 ob 15:01
Ta BO ZASTOPAL RES GOSPODE ne pa take kot stevi.
borisov57
# 08.11.2007 ob 14:16
"mi je pa vseno boljše da me zastopa uglajen gospod"
Se strinjam.
sokol353
# 08.11.2007 ob 14:00
meni je prv vseno niti od peterleta miti od turka ne bom imel koristi mi je pa vseno boljše da me zastopa uglajen gospod in diplomat kot en pastirček če imam možnost izbiranja.
Vseno je turk svetovljan in ne cvičkov puba !!
kakor koli bo mi bomo naprej živeli z njimi ali brez njih
lp sokol37 .
hvala veslolju da je še demokracija da lahko objaviš svoje mnenje čeprav bi eni radi delalai čistko tud tu
borisov57
# 08.11.2007 ob 13:55
Turk zna vsaj slovensko govoriti.
mikoš
# 08.11.2007 ob 13:47
PEZTERLE JE ŽE bil predsednik . Turk pa ne vem, če je tega vreden, kar se piše o njem je očitno res,
drugače bi hitro utihnal, ker bi Turrk prnesu na plan kontra dokumente, ki jih seveda nima.
JELINČIČ ga je o tem v soočenju spomnil in vas LEVAKE tud, zdaj pa zmerjate in se greste, jokcat in se obnašate,
ko bebci ...he he he .....pa ....ha ha ha....
RAUNO ZARAD TEGA boste verjetno levi pogorel, zaradi blaznosti vaših nemoralnih pristašev.
sokol353
# 08.11.2007 ob 13:07
rio 71 te čudi ta politika
gaspariju so tud vsi lezli v rit ko smo sprejeli € . kaj pa čez 3 mesece kasneje !!!!????
to je politika strank ki vladajo najprej se ližejo v rit vsem pol pa ko več ni nobenega zraven pa brco v rit .
poglej samo oči vsem politikom vladajoče koalicije kakao imajo izbuljene oči ! malo si preveč v rit lezejo in vedno se prijetno smehlajo " pol pa še prvijo da ne podpirajo enospolnih parterjev :):)
no niso čisto vsi taki ampak 95 % pa se naj najde tistih 5 %:)
lp sokol37
sokol353
# 08.11.2007 ob 13:01
bom pa 100% odšel v nedeljo v cerkev in poslušal celo mašo in ko se bo župnik oglasu in če bo kaj napeljeval za volitve oziroma peterleta ga bom ovadu policiji in in in in bom vse posnel tako da bom imel dokaz .
župniki ne govorijo vernikom zaston ovčice moje !!!!
čredni nagon kam pastir pelje tam gredo ovce
in vsi ki berete vas prosim da če imate možnost idite cerkev v nedeljo in poslušate pridigo in ukrepajte .
cerkev je """A politična " baje
lp sokol37
rio71
# 08.11.2007 ob 12:59
Pa u redu, a mi lahko kdo pove zakaj so ga poslal u OZN za veleposlanika, če je bil tak antislovenc.
Poslala ga je Demosova vlada, Rupel al se motim?
sokol353
# 08.11.2007 ob 12:41
K

no da nebi mislila da se stinjam z nasiljem sem odločno proti njemu ampak v vsaki vojini so zmagovalci pokončali poražence na tak ali drugačen način . Tudi pri igri človek ne jezi se ko se igraš z svojimi otroci tud kdaj zmagaš .
pri vsaki vojni in igri se igra na zmago je pa rzlika ali je vmes smeh ali jok .
to je samo vprašanje kako se odločiš oziroma kako mečeš . Življenje je igra man se sekiraš lepše življenje imaš gledaš naprej in se veseliš prihodnosti . Spominjaš se pa samo lepih trenutkov premalo časa živimo da bi se spominjali slabih trenutkov . za to imamo 1 dan na leto in se spomnimo na vse ki jih več ni med nami .
Od zgodovine ni napredka je pa od vizi in energije.
lp sokol37
sokol353
# 08.11.2007 ob 12:32
če so tvoji bili partizani sem jaz peterle = "oziroma superman "
lp sokol 37
K.
# 08.11.2007 ob 12:30
@sokol353
izdajalci?
A misliš tiste ki so bili proti Sloveniji l.91
pa ne ti meni od koga sem se učil, ker moji so bili vsi partizani. Če pa po grapah leži na tisoče otrok in žensk zvezanih z bodečo žico, lahko to primerjam samo s Srebrenico. In ti to poveličuješ...
A si človek ali pač kaj drugega?
sokol353
# 08.11.2007 ob 12:27
nekaj me pa pri vsem tem zanima glede da je ta peterle super sposoben in in človek
pilot čebelar družinski človek eu politik . kako vse to združi v 24 urah ???
sedaj se sprašujem ali sem jaz tako nesposoben ali si ne znam organizirat življenja da vedno nekje divjam in da mi nič kaj dost prostega časa ne ostane !! najprej služba potem pa družina KJE pa so ostale dejavnosti še ???
rzen če delam vse napol potem bi lahko vse to počel kaj si želim .
tu nekje mora bit laž vmes !! ker fizično in časovno ne gre to skupaj pa tud če imaš samo osnovno šolo iz matematike.
ali pa če mi kdo rzloži kakao to gre !! ???
lp srečen sokol37
sokol353
# 08.11.2007 ob 12:20
pa ne volim tega kosobrinčka lahko je pameten vse samo ne bom si dovolil da bo me en pastirček predstvljala v svetu
lp sokol37
borisov57
# 08.11.2007 ob 12:19
Ali pa kot vrtni palček v reklami: smrdi, smrdi, smrdi, joj kako smrdi!
sokol353
# 08.11.2007 ob 12:13
borisov57 bravo bravo
res je vse skupaj že otročje telebajski imajo saj svoj namen in vsaj eno cilno skupino rzvedri za rzliko od pastirčka peterleta ki špila sam sebi . Men osebno bi peterel bol pasal v filmu ne "joči KEKEC " ali v filmu "Pastirci so mi povedali "
he he help sokol37
calathea
# 08.11.2007 ob 12:10
Še kar ne morem verjet, kako eni interpretirate članke! Nekdo celo obsoja njegovo pisanje o nasledstvu arhivov, dolgov,.. češ kaj o tem piše. Čist mimogrede je to pomembna pravna problematika ob razpadu oziroma odcepitvi držav. A bi raje vidu, da ostanejo arhivi v Beogradu,.....Hudo, da se spuščate na tako nizko raven. Izabela, vem za ustavnega sodnika, ki je bil na dan osamosvojitve v Veliki Britaniji, NA SLUŽBENEM POTOVANJU. Kako je lahko ustavni sodnik, saj ni bil v Sloveniji, ko se je osamosvojitev dejansko izvršila. Torej, a ni bil tudi Türk službeno v Ženevi? A niso bili "pravi osamosvojitelji" v času delovanja v smeri osamosvojitve še vedno jugoslovanski politični akterji(uradno)? Zakaj pa niso odstopili s svojih stolčkov za svoje ideje!?
hubert69
# 08.11.2007 ob 12:05
@ment: in glede na to, da v volilnem štabu saj-veš-koga nenehno pogrevajo samo preteklost, ti je lahko jasno, koliko načrtov ima on za prihodnost. Nič (ok, razen mogoče spravit h koritu še kakšnega ritoliznika).
ment
# 08.11.2007 ob 11:57
V demokracijah ljudje večinoma ne gledajo le na pretekle zasluge, pa čeprav še tako velike in pravične, ampak tudi na to, kaj lahko nekdo kot državnik naredi za danes in predvsem za jutri.
borisov57
# 08.11.2007 ob 11:49
Bravo komisar rex. Dobi še podporo telebajskov in ninja želv, pa ste zmagali.
ment
# 08.11.2007 ob 11:39
Glede druge svetovne vojne: veliko zgodovinarjev meni da je bil sir Winston Leonard Spencer Churchill (in ne Rooswelt ali Stalin) glavni Hitlerjev nasprotnik. Prve povojne volitve je Churchill izgubil. Naslednjih 6 let je bil vodja opozicije v Spodnjem domu. Ali to kaj pove?
Glede naše osamosvojitve: prvi so samostojno Slovenijo predlagali Žakljevi socialisti. To je potem prevzel Demos in s plebiscitom dobil mandat, da osamosvojitev izpelje. Seveda je šlo tudi zato, kako naj se osamosvojimo s čimmanj žrtvam in da nas potem prizna mednarodna skupnosti! Zato pa so veliko prispevali prav zmerni politiki, ki so se znali pogajati ter v Evropi in svetu predstaviti naš položaj.
sokol353
# 08.11.2007 ob 11:03
uhh od kdaj pa se jelenčičovi volilci strinjajo z izdajalci in cerkveno politiko !!!! če si pravi človek od jelenčiča ne moreš podpret cerkvenega in belega človeka žal
lp sokol37
komisar rex
# 08.11.2007 ob 10:56
Da podprli bomo Peterleta, ker je načelen in pošten človek, ker ve za kaj se zavzema in ima jasna stališča, ker ima velik ugled v Evropi in ker se je vedno zavzemal za blagor slovenskega naroda in slovenske države! Danilo žal Slovencem nima česa ponuditi. Enostavno ni človek, ki bi mu bilo vredno zaupati položaj predsednika. Kakšna je bila njegova vloga v preteklosti je pa tudi kristalno jasno in si kljub različnim mnenjem in interpretacijami pred tem ne smemo zatiskati oči. Volivci Jelinčiča bomo volili Peterleta.
sokol353
# 08.11.2007 ob 10:54
upam samo da ko bo turk izvoljen boste tud vi peterletovi ljudje spregledali in se ne slepili sami sabo in malo začeli z svojo glavo rzmišljat .
Me zanima zakaj ni kdo mi pomagal ko se mi je predla guma na avtomobilu !!! Aja ker niste bili zraven mene !!! tako da ne govorit o pomoči v kritični situaciji če osebe ni zraven . Če me spomin ne vara pa smo mi slovenci bili v rekordnem času sprejeti v ZN to je tud peterle zrihtal !!!??? ali janša !!!??? menda so samo tisti ki so sedaj na oblasti ostali so pa jim nagajali zgleda !!! Men osebno se gnusijo ljudje ki zaluge skupine oziroma določenih posameznikov samo sebi pripisujejo egoistični in samovšečni ljudje . Peterle govori kot je samo on in janša se borila v naši 10 dnevni vojni in da sta se samo ta dva pogajala in in in . pa se vprašajte če sta samo ta dva in njihovi pajdaši zaslužni !!!! Ali še je kdo zraven !!
lp sokol37
hubert69
# 08.11.2007 ob 10:41
Kolupaila, lahko malo bolj razložiš, o kakšni "brci v rit" Türku govoriš?
sokol353
# 08.11.2007 ob 10:37
potem bomo pa podprli peterleta !! ki z bajukom lezata cerkvi v...
Kakorkoli se bo kdo odloču naj se odloči sam kdo nas bo predstvljal v svetu Muzikant peterle ali diplomat turk
mislim da še enega pajaca ki igra in pleše ne rabimo
lp sokol37
Kolupaila
# 08.11.2007 ob 10:26
Mislim, da nas dogodki iz pol pretekle zgodovine absolutno preveč delijo. Čeprav sem včeraj zvečer sicer ne rad gledal oddajo Otroci iz Petrička, ki bi jo moral gledati vsak, da bi videl kakšna grozodejstva so se dogaja tako med vojno ko so VOS Slovenske ljudi pobešali po Sloveniji, takrat vojna še ni bila končna. Tudi Veliki papež Janez Pavel II. je dejal, da narod ,ki pobija svojo lastno ljudstvo ni prihodnosti ozr. ni vreden narod je imel še kako prav. Kdor je gledal včerajšni film proti koncu se vidi tisti prav obraz "prejšne vladavine" najmanj 13.000 ljudi pobiti, 2 letnim otrokom so pobijali oba starša in še veliko grozodejstev se je zgodilo pred sodiščem pa ni odgovarjal do danes še nihče. Ne gre samo za masovne poboje Slovencev po vojen gre že za medvojen poboje, ki jih je takrat udejanila prav kasnejša oblast, kateres sinovi danes ponovno kukajo iz brlogov po čimprejšni vrnitvi na oblast, to je dejstvo!!! Zato nekdo, ki podpira predsedniškega kandidata Türk, ki reče da razume povojne poboje je nekaj hudo, hudo narobe. Všeč mi je bilo pri Türku ko je dejal, da je narobe, DA JE KOMUNISTIČNA PARTIJA IZRABILA PARTIZANSTVO IZKLJUČNO ZATO DA PRIDE NA OBLAST, ter seveda posledično tudi obračuna z množičnim masakrom nad Slovenskim narodom. Zelo spoštujem prave Partizane, ki pa v 98% niso razen boljših pogojev pri pokojninah in nekateri zelo naklonjenih stvareh niso dosegli tega, za kar so se borili, ker so oblast prevzeli tisti ,ki so bili v odzadju in izkjulnčno čakali na oblast in zato, da danes MORILCI SLOVENSKEGA NARODA, še vedno hodijo brez obsodbe po naši zemlji je nedopustno in tudi zato, ker Türka podpira človek, ki razume povojne POBOJE SLOVENSKEGA NARODA ne morem enostavno podpreti!!
Čas je da tudi druga polovica Slovencev, ki so bili tlačeni pa nikakor ne govorim tukaj o kakršnih koli domobrancih, govorim o Slovencih dobi res svojega predsednika, ki ga tudi tujina ceni in ki mu ni tujina dala "brce v rit" tako kot Türku!
Dva izrazito ekstremistično leva predsednika Drnovšek, katerega živa replika je Türk in ki v petletnem mandatu za NAS SLOVENSKE DRŽAVLJANE NI NAREDIL nič razno za CIGANE se je zavzel in za njih upal nositi glavo na prodaj ne rabimo replike v Türku tudi zato enostavno ne smemo podpreti Türk pa da o šesdesetletni podlagi niti ne govorim!!!
sokol353
# 08.11.2007 ob 10:08
malo preberi kaj je imel hitler v planu ko konča vojno !!!!
najprej pospravit vse domače izdajalce ker če so lahko izdali lasten narod bodo tujega še lažje.
Kakorkoli izdajalstvo ritolizništvo prikimavanje se nikoli ni izkazalao za dolgi rok vedno moraš imet pokončno držo in trdno hrbtenico ne pa bit mlahav in ko veter pihne se obrneš proti njemu
lp sokol37
hubert69
# 08.11.2007 ob 10:03
To je zato, ker so zadnjih 50 let že izkopali in pokopali vse kosti Partizanov in njihovih sodelavcev. Tako so v grapah pač ostali samo še tabeli. Ne vem kaj imajo komentarji o desničarskih steklih psih tu zraven, ker večina današnjih takrat še zase ni vedela. Se pa dobro učijo od svojih očetov...
sokol353
# 08.11.2007 ob 10:00
no kaj bi bilo pa če bi 3 rajh zmagal ???!!!! bi ti ki so sedaj pod zemljo poklali vse ostale tako da ti nebi pisal sedaj rzmisli v to smer bodi srečen da se je tako končalo ker drugače bi kaka drugi K pisal na tvojem mestu
lp SOKOL37
K.
# 08.11.2007 ob 09:57
jaz samo to vem, da kjer zasadijo lopato, pogledajo iz zemlje kosti žensk in otrok zvezanih z bodečo žico...in to na deset tisoče...
in potem tukaj vidim komentarje o desničarskih steklih psih...
sokol353
# 08.11.2007 ob 09:53
Bajuk ja zbiral je denar od domobrancev ki so pobegnili v argentino in za zahvalo je sedaj finančni minister .
Finančni strokovnjak ki je v argentini delal na banki in podpisoval kredite za folk. In glede na njegovo znaje je kot zgleda neverjetno ker odkar ga več tam ni se je njihov monetarni sistem zrušu upam da nas ne čaka tega ko bo odletel
lp sokol 37
borisov57
# 08.11.2007 ob 09:53
Kar na Kitajskem ostani JJ!
sokol353
# 08.11.2007 ob 09:50
VOLIL BOM TURKA je manjše ZLO KOT PETERLE !!!!
jorgan
# 08.11.2007 ob 09:37
A kdo ve kje je bil Bajuk pri osamosvojitvi?
sam-zee
# 08.11.2007 ob 09:25
Ta o manipulaciji z javnomnenjskimi raziskavami je res patetična. Zakaj sploh komentira te zadeve? Še malo pa se bodo začeli obmetavati z "To kar iz tvojih ust prileti, to si ti!". Veste kaj bi rad dočakal - volitve z manj kot 10% udeležbo. S tem bi dali vsem škricem tam zgoraj vedeti da jih nočemo. Pa naj potem analizirajo in razpredajo. Vsi se naj poberejo in dajo prostor drugim. Tak kot zdaj poslušamo leve, kako kradejo desni in v naslednji novici desne, kako so kradli levi. Potem se pa med seboj skupčkajo in spremeni se nič. Samo riti se jim odebelijo. Neverjetno da je še celebrity deathmatch med JJ in AR potihnil. To se mi je pa zdelo malo prehudo, da bi se pometlo pod preprogo. A očitno je vse možno.
AlienX
# 08.11.2007 ob 09:24
Zanimivo kako so tile slovenski desničarji kot stekli psi, ko jim kuzla v rit skače. Bi prodali (izdali) tudi lastnega brata, da bi sebi rit rešili.:D
hubert69
# 08.11.2007 ob 09:01
barbra, prav sram me je, da živim v isti državi kot tebi podobni, ki so nasedli patetični Janševi retoriki. Najprej (v prvem krogu) so javne raziskave kazale prednost Peterleta. Najprej (v prvem krogu) so bile raziskave kao krive, da se mnogi Peterletovi privrženci niso udeležili volitev, saj so bili zaradi dobrih rezultatov prepričani, da bo tako ali tako zmagal. Zdaj, ko kažejo prednost Tuerka, pa so kar naenkrat krive da bodo ostali doma ker so prepričani da itak nima nobene možnosti. A se ne bi raje vprašala, kaj so zasrali v Peterletovem volilnem štabu v drugem krogu namesto da kažeš s prstom na "centre v ozadju"? Mater, kako je folk naiven kadar jim to ustreza...
ABit
# 08.11.2007 ob 08:46
Neč, politika je še vedno kurb*..Problem je le, če je na vladi mafija..tko, kot je sedaj! Včasih so ta' rdeči kradli žlico, ti pa kradejo z bagarjem..raja se pa ukvarja kdo je slabši..
space
# 08.11.2007 ob 08:43
Glede raziskav, to je prav smešno. Kot da to lahko vpliva na karkoli. Hardcore Prdonje ga bodo itak volili, tisti ki pa bi volili Turka, pa mogoče prav zaradi teh mnenjskih raziskav ne bodo niti do volišča šli, ker si bodo mislili da ima itak zadosti podpore.

"Janši ne moreš zaupati. On se spretno spreneveda in spletkari za svoje in mogoče še čigave koristi. Upam da ne bo nikoli več izvoljen v kakšno pomembno funkcijo v Sloveniji."

Se popolnoma strinjam! Janšo žene samo še želja po moči, upam, res upam da bo čimprej izginil iz politične scene v Sloveniji.
AlienX
# 08.11.2007 ob 08:42
Bo kar v redu, če Lojze ne bo predsednik. :-)
swat
# 08.11.2007 ob 08:34
Sam bom sicer volil Turka, vendar vem da se moje življenje ne bo kaj dosti spremenilo bilo kdo bo predsednik. Od leta 1991 mi obljubljajo boljše življenje,boljše pogoje, odpravo vseh slabosti ipd. Pa vendar se od leta 1991 proti letu 2007 položaj vedno slabša za malega človeka. Vedno težje je preživeti. Sam sem se boril leta 91 za Slovenijo in kaj imam od tega. Na drugi strani poznam ljudi kateri so glasno zagovarjali tedanjo veliko Srbijo mi žugali s tremi prsti se branili slo državljanstva, zdaj pa tulijo kako so opeharjeni , dobili nazaj državljanstvo in še pobasali velike oškodnine ker so bili bogi. To je slovenska enakopravnost in naj na tej predsedniški kampanji ne omenjajo leta 91 ker mi je že malo slabo.
barbra
# 08.11.2007 ob 08:33
ve se kdo izvaja jm raziskave. levičarji. zato ni čudno, da je vse zmanipulirano in njim v prid.
hubert69
# 08.11.2007 ob 08:19
Kje je bil? Na občini se je kregal da so dali gradbeno dovoljenje! Mislim, storž, bolj blesave primerjave pa že dolgo ne.
princ
# 08.11.2007 ob 08:19
Janši ne moreš zaupati. On se spretno spreneveda in spletkari za svoje in mogoče še čigave koristi. Upam da ne bo nikoli več izvoljen v kakšno pomembno funkcijo v Sloveniji.
storž
# 08.11.2007 ob 08:09
To je tko kot da bi leta 91 Turk ugotovil da ne gre v staro hišo obnavljat in živet zdej ko pa je hiša obnovljena in jo imajo ljudje za trdno ja zdej bi pa bil Turk v tej hiši živel in bil glavni .Kje je pa bil ko smo jo začel obnavljat
liberalc
# 08.11.2007 ob 07:57
Janša se na veliko pritožuje nad Turkovimi zaslugami med osamosvojitvijo, med tem pa je njegova desna roka človek iz Argentine, katerega družina je po 2. SV zbežala tja v strahu pred obtožbami zaradi sodelovanja z okupatorjem. Toliko o obujanju zgodovine in zaslugah.

Čisto mogoče je, da je tudi Bajuk iz tujine dosti prispeval k osamosvojitvi in, da bi bila njegova družina po krivem obtožena sodelovanja z okupatorjem če bi ostali pri nas, še vedno pa ni nosil "glave v kovčku" med osamosvojitvijo.
vlkisef
# 08.11.2007 ob 07:42
dva dni je to že glavna novica,Lojzek naj si kupi kmetijo,molze krave,kida gnoj,igra na orglice
lukaklo
# 08.11.2007 ob 07:33
Turk pa naj predava na fakulteti.
Kazalo