



Vaša ocena: 



Ocena 4,0 od 123 glasov
Ocenite to novico!
Delni neuradni izidi drugega kroga volitev kažejo, da je Danilo Türk zbral 68,26 odstotka glasov, Lojze Peterle pa 31,74 odstotka.
Gre za delne in neuradne volilne izide, ki jih na svojih spletnih straneh sproti objavlja republiška volilna komisija, spremljate pa jih lahko tudi na naših spletnih straneh. Do zdaj je bilo preštetih približno 992 tisoč glasovnic.
Volivke in volivci so na referendumu zavrnili novelo zakona o lastninskem preoblikovanju zavarovalnic. Proti uveljavitvi novele je glasovalo več kot 71 odstotkov volilnih upravičencev, ki so oddali svoj glas.
Türk izjemno zadovoljen z rezultati
"Volitve so praznik demokracije. In danes vsi praznujemo ta praznik. Sem zelo zadovoljen z rezultati, ki se nakazujejo," je takoj po objavi vzporednih volitev dejal Danilo Türk.
Na drugi strani je Peterle dejal, da tega ne doživlja kot poraz, saj je bil postavljen v zahteven gospodarko-političen kontekst, ki mu ni bil naklonjen. Dejal pa je še, da je njegova od začetka visoka javnomnenjska prednost začela kopneti, ko se je vključila polarizacija in njegovo uvrščanje na vladno stran.
| Volilna dejstva: Danilo Türk: 68,26 % Lojze Peterle: 31,74 % Volilna udeležba (neuradno): 57,78 % Kršitve volilnega molka: 51 |
Janša in Drnovšek izida (še) ne komentirata
Volitev se je udeležil celoten vrh slovenske politike. Predsednik Janez Drnovšek je glasoval na Zaplani, koga je podprl, pa ni želel razkriti. Prav tako ni želel komentirati izidov.
Predsednik vlade Janez Janša je zaradi uradnega obiska na Kitajskem v Grosuplju glasoval že v četrtek. Podprl je Lojzeta Peterleta, današnjih izidov pa ni želel komentirati, češ da jih bo v ponedeljek, po vrnitvi v domovino. Predsednik državnega zbora France Cukjati je glasovnico oddal na Drenovem griču pri Vrhniki.
Na Erjavčevo konec decembra
Türk bo začel izvrševati svojo novo funkcijo ter vse naloge, pooblastila in pristojnosti šele po prisegi v državnem zboru, ki bo najverjetneje tik pred iztekom petletnega mandata zdajšnjega predsednika Janeza Drnovška, ki mu mandat poteče 22. decembra.
1.718.936 volilnih upravičencev je lahko na skoraj 3.700 voliščih v drugem krogu predsedniških volitev izbiralo med kandidatoma Lojzetom Peterletom in Danilom Türkom, ki sta v prvem krogu volitev 21. oktobra med sedmimi kandidati dobila največ glasov.
Udeležba malenkost višja kot v prvem krogu
Po do zdaj zbranih neuradnih podatkih je bila volilna udeležba 57,78-odstotna, kar je malenkost več kot v prvem krogu volitev. V prvem krogu je bila udeležba 57,67-odstotna.
Skupaj 51 kršitev molka
V nedeljo ob 19.00 se je končal tudi volilni molk. Skupno je bilo prijavljenih 51 domnevnih kršitev volilnega in referendumskega molka, ki so se nanašale na predsedniške volitve, referendum o noveli zakona o lastninskem preoblikovanju zavarovalnic in občinski referendum v Kranju.
Uradni izidi šele po 19. novembru
Uradni izid drugega kroga volitev bo mogoče razglasiti šele, ko bodo preštete tudi glasovnice volivcev iz tujine, poslane v Slovenijo po pošti. Za volilni izid se bodo upoštevale vse tiste glasovnice, ki bodo prispele do 19. novembra. Za drugi krog predsedniških volitev je bilo v tujino poslanih skupno 43.079 volilnih gradiv.
Zmago Türku napovedale tudi Valiconove vzporedne volitve
Valiconove vzporedne volitve, opravljene za RTV Slovenija na vzorcu 18.075 oseb, so napovedale, da bo zmagovalec drugega kroga z 69,40 odstotka glasov Danilo Türk. Lojze Peterle naj bi zbral 30,60 odstotka glasov.
M. K./M. U.
to dobro vemo tisti, ki smo poskusali kaj prebrat in pregledat na tem podrocju ter s tem poskust razumet najprej duh tistega časa nato pa še posamezne dogodke. še posebi tisti, ki smo prebrali razlicna mnenja in dela avtorjev, ki na ta čas gledajo popolnoma nasprotno. tisti, ki ste si pa svoje mnenje ustvarli na podalgi ene zgodbice (verjetno še neresnicne) nebobjektivnega 80 let starga partizana al pa v nasprotni smeri kaksnega skrajnega klerikalca (ki tud če sta bila prisotna takrat, če nista v moderni zgo slo drzave še enkrat pregledala dogajanja nista objektivna, kar verjetno tud zarad svojga polozaja že nista. še več. to da so nekateri v tej zgodbi čustveno in fizicno ne pomaga prav nic, ampak skodi. bili so časi, ko fizicna prisotnost ni pomagala prav nic, da bi se zavedal dejanskega početja in stanja) pa podajate izjave take kot jih pač podajate. vsebinsko prazne in smešne.
seveda je lahko danes na tak nacin razpravljat o tem. a še lazje je delat sodbe, ki nimajo nobene podlage.
glede tez, da je demosova vlada tista, ki je cerkev naredila ne vem, kako mocno se lahko reče le to, da je to neresnicno. demosova vlada je spostovala ustavno načelo ločenosti drzave od cerkve.
za cerkev ugodne zakone pa so sprejemali zanimivo nasi levicarji. bivsa ZK, danasnji SD je bil tisti, ki je pomagal sprejet zakon o denacionalizaciji, s katerim je cerkev dobila nazaj tudi (!!!!) fevdalno premozenje, ki ga niti slučajno ne bi smela vidt. verouk u šole in 100% financiranje katoliskih šol pa je uvedel ministr prejsnje vlade gaber. tud sporazumi z rkcjm so delo lds-a.
se pravi glavne koristi za rkc so naredili levi. meni je sicer to logicno, ker je solidarnostna in socialna logika rkc po moji oceni blizje levici in socialistom kot pa desni sredini, ki naj bi podpirala prost trg, svobodne ekonomijo in nasploh bolj kapitalisticne teznje (vsaj v neki moderni, vsebinski in resni politiki...kamor seveda naša še dolgo ne bo sodila). a glede na ideoloske delitve, ki pri nas ne temelijo na vsebini, ampak zgolj na razlikovanju komunist - domobranec kot lev ali desen je to res smesno, da je rkc-ju vse, kar ma dala prav levo-sredinska vlada, ki bi morala bit sestavljena iz socialistov in liberalcev.
pa ni to tema, ki sodi pod to novico. novica je, da je slovenija dobila novega predsednika. js sm z izborom zadovoljen, ker sem prepričan, da smo dobili dobrega predsednika, ki bo suvereno opravljal svojo funkcjo in ker menim, da je v drugem krogu zmagal bistveno boljsi kandidat.
Smešno, ampak se moram globoko strinjat s tabo. Še vedno se mi ne sanja, od kod naj izvira moje spoštovanje do cerkve. Tudi tvoji argumenti so bolj za lase privlečeni ...
Še dobro, da nam ne vladajo egipčani. Na žalost pa cerkvi ne manjka več dosti ...
Dosti žalostno je, da moraš za spoštovanje do RKC prositi!! Te ni sram tega ponižanja?
Za spoštovanje se ne prosi ampak se ga pridobi skozi dolga leta (zgodovino) s svojim delovanjem.
Trenutno si ga RKC samo še zapravlja, kolikor ga še ima.
Jaz jo bom osebno začel jemati resno (s spoštovanjem vred) šele takrat, ko bo ukinila celibat in ženskam dovolila opravljati duhovniški poklic. Pomanjkanje spoštovanja je njen problem in ne problem tistih, ki je ne spoštujejo ... LP
Kako je pa orgličar 30 % dobil? Ali ima toliko sorodnikov?
... "in vodi me , Amen... .... obkrozite nasega socloveka in prijatelja boga peterleta...pa ne pozabte pr vhodu prispevat za uboge!"
zatiranje znanja, krizarske vojne, izkoriscanje folka, (prikrivanje) pedofilije ... ----- bojo mogl se ncajt dobr delat da bojo mene prdobl... ;)
Kar pa me najbolj zalosti pa so izjave nekaterih ljudi tukaj glede cerkve. Dajte se malce streznit no in gledat nanjo spostljivo. Res je, da je naredila ze tudi dovolj sranja, vendar je njen doprinos k clovestvu neprecenljiv. Spostovanje prosim!
Jaz sem šel volit najboljšega, najprimernejšega, ki je tudi zmagal in to z visokih 70%.
Saj je za 20% ljudi je najprimernejši Jelinčič, a kaj ko je to taaaako daleč od 70%?????
!Kar se je nedavno pokazalo ob septembrskih poplavah...
K sreči imamo dosti pametnih ljudi v sloveniji .
Se pravi da ne špila več čredni nagon!!! Kar je dober znak demokracije in dobra popotnica za prihodnost
lp sokol37
Glede na to, da se še danes niste sprijaznili, da so vas partizani nažgali, kako dolgo boste žalovali za Lojzekom???
Sicer pa, a si predstavljate kako usrano se danes počuti Petrle potem ko se je trudil eno leto, bil favorit, zmetal v kampanjo na kupe denarja in energije, zmagal v prvem krogu, sedaj pa zbral 30% in še to od večine manj izobraženih??!!?? Pa še sam bog ga je pustil na cedilu, sigurno ga je prosil za pomoč, bog pa nič.
Totalna blamaža!!!
Bogi Lojzek.....
1. ZA PETERLETA
2. PROTI PETERLETU (danilo turk)
hvala kurcu da nismo tega misijonarja RKCjovskga dobil za predsednika...k pol bi bil pa v pol leta verouk povsod, cenzura pa taka da glava pece, ves gozd cerkvi ipd absurdi...!
Al pa tudi ne.Bo pa drugo leto finančni minister.
Gospod Strel-pojdite nazaj na reko Mississipi,kjer boste v družbi krokodilov,komarjev...poslušali gospoda Peterleta,ki vam bo ob sončnem zahodu na verandi kolibe odigral kakšno na orglice.
ponedeljek, 12.11.2007
Tekst: Jože Poglajen
LJUBLJANA - Kljub zmernim optimističnim napovedim voditeljev strank, ki so podpirale predsedniško kandidaturo Lojzeta Peterleta, da bo ta zmagal s tesnim izidom, je bilo že po prvih vzporednih merjenjih RTV Slovenija in Pop TV jasno, da bo premočno zmagal njegov nasprotnik Danilo Türk.
Predsedniška kandidata takoj po objavi volilnih izidov (Foto: Dnevnik)
Dodatno je to zvečer, ko so zaprli skoraj 3700 volišč, potrdila objava izidov predčasnega glasovanja, ko je svoj glas Peterletu dalo samo 24,4 odstotka volilcev. Končni neuradni izid, na uradnega bo treba počakati še teden dni, ko bodo prešteli glasovnice iz tujine, je bil sicer za malenkost ugodnejši: Lojze Peterle 312.000 glasov (31,74 odstotka), Danilo Türk 671.000 glasov glasov (68,26 odstotka).
Danilo Türk bo tako - verjetno na prazničnem zasedanju državnega parlamenta 21. decembra - prisegel in dan zatem prevzel dolžnosti kot predsednik države z daleč največjo, skoraj plebiscitarno podporo državljanov. Do sedaj je samo Milanu Kučanu leta 1992 uspelo preskočiti mejo 60 odstotkov (63,4), pet let kasneje je pristal pri 56 odstotkih, Janez Drnovšek pa je leta 2002 v drugem krogu zbral približno odstotek več glasov.
Novi predsednik države je najboljši izid dosegel v rojstnem Mariboru. Skupaj je v tej 7. volilni enoti dobil skoraj 74 odstotkov glasov. Na drugi strani je Lojze Peterle v tej enoti zabeležil najnižji odstotek glasov, 26,2. Podobna, čeprav za Peterleta nekoliko boljša razmerja so tudi v Prlekiji in v Prekmurju (8. volilna enota), kjer je v prvem krogu zmagoval Zmago Jelinčič. Poraženec predsedniških volitev je še največ glasov nabral na Gorenjskem (36 odstotkov), drugače pa med volilnimi enotami ni velikih razlik.
Mnogi analitiki so izid volitev povezovali s tem, koliko volilcev bo prišlo na volišča. Po še ne popolnih podatkih se je od 1,719.616 volilcev volitev udeležilo okrog milijon volilk in volilcev, kar je 58 odstotkov. Že tradicionalno postaja, da največ ljudi na volišča pride v tretji volilni enoti, ki obsega jugozahodni del ljubljanske pokrajine. Tokrat je bila udeležba v tej enoti 64,4-odstotna. Nekoliko manj pa so za volitve navdušeni v 7. in 8. volilni enoti (Štajerska in Prekmurje). Volilo jih je le okoli 54 odstotkov.
Na notranjem ministrstvu so v soboto in včeraj prejeli 58 prijav kršitev volilnega molka. Največ je bilo v teh dneh prepovedanega plakatiranja in razpečevanja volilnega gradiva, nekaj domnevnih kršitev pa naj bi zagrešili tudi v medijih. Tokratne predsedniške volitve naj bi državo stale šest milijonov evrov in pol. Volitve je nekoliko podražila odločitev državne volilne komisije, da volilcem v tujino pošljejo dvakrat po 43.079 praznih glasovnic, od katerih se jih je le nekaj več kot 6000 vrnilo v domovino. To je stroške na volilca v tem delu z dveh evrov zvišalo na 7 evrov.
Država bo morala seči v blagajno tudi za delno povrnitev stroškov volilne kampanje štirim kandidatom, ki so presegli 10-odstotni prag. Lojzetu Peterletu tako pripada približno 36.000, zmagovalcu Danilu Türku pa okoli 80.000 evrov.
Prijavi napako v članku KOMENTARJI Komentarji: 1Dodaj komentar
z.kokalj | 12.11.2007 ob 01:39Citat Odgovor
Z letošnjo Martinovo nedeljo je postala Slovenija spet nekoliko prijaznejša. Novemu predsedniku dr. Danilu Türku iskreno čestitam v upanju, da se nanj lahko zanesemo tudi Slovenci, ki živimo izven meja domovine. Ob iskreni ugotovitvi, da je bil to "tudi glas proti vladi" pa želim čestitati tudi Lojzetu Peterletu. Še najbolj je Lojzetu Peterletu škodila ravno BAJUKOVA podpoda.
Prijazen pozdrav s senčne strani Alp
Zvone Kokalj
http://www.zdomci.2hp.eu
Končno sem ponosen, da imamo normalnega predsednika !
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha...bravo Turk!
napram Peterletu se je izkazal kot odločen, miren in kulturen človek. njegove misli in odgovori so bili jasni, odločni in razumljivi.
na drugi strani od Peterleta na konkretna vprašanja nismo dobili konkretnega odgovora. priznam, da mi gre v precej v nos to, koliko Peterle ubira na vatikanske strune in kolikokrat se postavlja na stran RKC v Sloveniji in se na tem mestu tudi strinjam s enim komentarjem v tej debati, kjer je bilo zapisano, da je Peterle vedno delal za interese RKC in ne za interese Slovenije (RKC lahko izvaja večji pritisk na Slovenijo - samostojno državo kot pa na del neke večje državne tvorbe). Skratka, kljub temu, da vsi vemo glede povezav Peterleta in RKC, današnji poraženec ni želel nikoli jasno povedati to, kar smo vsi vedeli, da misli. In sramotno, da je bil on edini, ki se ni želel opredeliti glede Rožmana in njegovega kolaborantstva. edini ni (z)mogel se jasno izreči ali je za ali proti splav. vse kar je znal izdaviti je bilo, da je za življenje. Skratka, tak super odgovor. Kot da bi jaz rekel, da sem pa jaz za smrt... Tak človek vsekakor ne bo nikoli moj predsednik.
Peterle leta 1991 ni naredil prav nič kaj takega presenetljivega. Delal je lahko le tisto, kar mu je takratna funkcija omogočala. Dejstvo pa je, da je on krivec za nerešeno mejo pri reki Dragonji in še marsikaj drugega. Tak človek nima kaj iskati kot predsednik države.
Za konec pa še enkrat, čestitke g. Türk za izvolitev za predsednika Republike Slovenije.
Za me sta prva dva, nekako do zadnjega držala fige v žepu, potem pa tik pred zdajci, obrat, O.K.
Potem pa sta pokazala veliko spretnosti v diplomaciji, da se je , kratka vojna hitro končala.
Vse sta vtem času za levico dobro vnovčila, na delavce pa pozabila kot večina na levici, in desnici.
Skozi vse svoje življenje , SEM ŽIVEL ZA SVOBODNO SLOVENIJO, to mi največ pomeni. Te vrednote
zgleda , velika večina slovencev nima na prvem mestu. Iz člankov časopisov in zapisov izjav,
Turk ne govori zdaj resnice, zakaj? To je slaba popotnica, za prvega človeka v državi. Kučan in Drnovšek
NISTA MELA MOŽNOSTI IZMIKA, USI SMO VSE VIDELI NA TV IN VEDELI. Bolje je resnica takoj, ali čimprej kot
nikoli. Levica gradi veliko na laži, in ima skoraj vso prteklos zelo nejasno. Do zdaj se je splačalo, a za kakšno ceno.
Račun pride ponavadi zadni. Jasno, da je dela z ureditvijo statusa, najšipkejšega sloja, je za 5 let dovol.
Veselo na delo, predsednik, pa veliko uspeha.
žal tako je v kapitalizmu
glede Turka: mislm, da smo dobili dobrega predsednika in to je bistvo teh volitev....
V duhu, v kakršem sem podpiral kandidata Lojzeta Peterleta, sem se odločil napisati tudi zadnji komentar povezan z volitvami. Želel sem, da zmaga ljudski človek, ki bi prišel med ljudi, jim pomagal po najboljših močeh. Žal Slovenke in Slovenci tega v Lojzetu Peterletu niso zaznali. Upam, da ste nam izvolili dobrega predsednika, ki bo Slovenijo uspešno vodil v naslednjih 5 letih. Vsem "nasprotnikom", tudi tistim, ki se spustili nižje od moralnega in ste me žalili, se zahvaljujem za zanimiv predvolilni boj. Se "tipkamo" v naslednji vojni!
P.s.: prou briga me za politiko ker je itak namenjena temu, da se folk krega in kolje.
Sicer pa bodo po Sloveniji prou kmalu visele stare Jugoslovanske zastave... vse kaže tako.
Raje počakite pa jutr s hladnejšo glavo preberte vaše komentarje in mislm da bo marsi koga bolela...
Če niste opazili je Türk v svojih današnjih "zmagovalnih" govorih govoril zelo resen, brez vzhičenosti, z besedami da je predsednik, ki združuje, tako je, vseh nas...
Dajte prosim no....!!!!
perota velikega ni več tu ker je šel šolo kupit da bo lahko postal levičar hahahaha
250. VannaBe (11.11.2007 || 22:17:05)
pa od kod ti to da bi peterle uvedel verouk v šolo se pa strinjam s teboj da jelinčič ni za predsednika s takim nastopom čeprav se z njim v marsičemu strinjam
Jap res je, najmanj volilcev je peterleja podprlo v MB in LJ, največ v Kranju, (verjetno volilci iz precej odmaknjenih delov v alpah) kot sem sklepal že od začetka kampanje
Pero Veliki (ne vem zakaj veliki),ma takim kot si ti se reče "kmet brez zemlje",ne razumeš a ne
RDEČA ZVEZDA, ko smo se izrekali za samostojnost in ko so prišli rezultati na dan, se je takoj videlo da so določeni akterji nasrali narod, da se je kadilo. kjer ma narod pojme razščiščene, ne bo nikoli rezultat kakršen je bil, ko se je ZA izreklo več kot 90% ljudi. sicer pa je zame peterle vedno delal v interesu cerkve in ne v interesu slovenije. res je bolje za njega, da se kar spakira na prvi avion za bruselj.
nisem levi in nikoli ne bom se pa vidi kaj slovenci zelimo na politicnem vrhu
sigurnp neeeeeeeeee enega desetarja...
a vam je to dovolj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!
lp
drago robek
pristani na realnih tleh
sicer sem pričakoval zmago Turka (ne da se mi tistih pikic nad u delat, raje preprosto Peterle napišem, je bolj slovensko), ampak to je prava mala sramota
slovenci se očitno še zdaj nismo naučili voliti za boljšega (jaz sem sicer volil pravega)
prva stvar, ki jo moram poudarit, je ta, da Peterleta preveč povezujete s cerkvijo
saj to vendar nima nobene veze, itak predsednik ne počne drugega kot da potuje in predstavlja državo
pa tudi če je kristjan, a raje vidite za predsednika komunista, kot je Turk
še nekaj bi rad poudaril
Peterle se že od osamosvojitve naprej trudi za čim lepšo Slovenijo, Turk pa se je raje skrival po Jugoslaviji pa Ameriki kot pa delal v dobro Slovenije (očitno ni verjel v Slovenijo)
In zdaj naj bi si Turk bolj zaslužil mesto predsednika kot pa Peterle????
Lepo vas prosim!!!
vidim, da sploh nima več smisla hodit na volitve
še vedno vas je večina brez pameti, imate samo slamo v glavi (komunisti)
Me pa zelo skrbi ,če komunisti zmagajo še naslednje leto.POL SMO GA PA NAJEBAL
ajde Turk izkaž se, pa slovenijo u razvitem svetu predstav v dobri luči, tako kot bi to naredu Peterle.
Se pa pustim presenetit. . . .
tele razloge ki si mi jih zdj napisu so za en kurac ! ! ! Kdo bo pa Turka poslušu?
Peterle ma vsj velik ugled v ]RAZVITEM svetu
HAHA, pa ti nisi nirmaln! Peterle ma ugled v vatikanu ker je njihov zaveznik! In da tudi drugje po evropi, samo le v cerkvi! AMEN! phahahaha
Peterle ma vsj velik ugled v ]RAZVITEM svetu
drgac pa to je se use ok vazn da se bomo drug let prou odlocl pa se znebil janše....ker nm ni prnesu cist nc dobrga
ma ke ste dubil tega turka. . . čez štiri leta jst kandidiram
Phahahahahahaha, otročiček a ti ni mamica povedala, da so predsedniške volitve vsakih 5 let?
To ni samo velika zmaga g. Türka, ampak predvsem katastrofalen poraz vlade. Ljudstvo je tako odločilo. Ne more lagat, da si lahko privošči 3 obroke na dan, ko še za enega komaj ma.
Pa da se vrnem še k tistemu "kaj bo naredil" kdo! Mislim da ima Turk z veliko večjim poznanstvom v tujini, veliko več možnosti predstavljati SLO, saj temu tudi služi predsedniška funkcija, al ne? Kdo pa si želi poslušati Peterleta z njegovim župniškim govorom? Razlogov je še ogromno, lahko ti jih pišem celo noč, vendar imam pametneješe stvari za počet, kot pa nekoga prepričevat, kateri bo itak ostal za vedno na JJ strani!
špohtl94, paše ti ime. Po izjavah sodeč se tudi tvoj intelekt giblje nekje na nivoju tega gradbenega pripomočka.
js mam vsaj slovenski nick, ne tko kot ti, historian, to sigurn ni slovensk.
ne vem, kaj si mislu povedat z drugim stavkom
Pero Veliki zakaj ti misleš da je Turk bolš od Peterleta???? pa mi mau povej kva je Turk naredu za slovenijo! a bo težka an???
Rekel sem VEČINA in NE VSI!
Nikogar ne žalim, le resnico govorim! Kdor je volil peterleta ga je pač volil, njegova stvar, še ne pomeni da je neumen...
GOOOOO PETERLE
Mislim da se bo JJ požvižgal na referendum, kot že nekajkrat do zdaj....
se ne strinjam v celoti s tvojim razmišljanjem, te pa vsekakor cenim, ker si edini, ki je poraz svojega favorita sprejel zelo športno. Pohvalno!
GOOOOO PETERLE AND JELINČIČ z vama smo
no, js priznam, da senm volu peterleta..sam da bi se zdj kr je tak zgubu sekiral, pa mislu, da je Turk en debil, pa da je bil proti Sloveniji, pa da so tisti k so njega volil idioti, mi še na misel ne pride. Sam sm se odloču za peterleta predvsem zato ker je bil predsednik vlade za časa osamosvojitve.
Pa naj neki povem. Jaz sem volu človeka, večina pa jih je bila verjetn pod vplivom tega, katere stranke so podprle katerega kandidata. Če bi SDS podprla Turka, tak kot ga je hotla, me prav zanima kak izid bi le-ta dobu.
Sam vseen sta se mi zdela oba kandidata vredi. Obnašala sta se predsedniško, tako da je pomoje popolnoma vseeno kateri je zmagu. Tudi Turk bo po mojem mnenju dober predsednik.
-----
huh tezko je bilo najti normalne na eni in na drugi strani. hvala blaz_no za to kar si napisal. pa ne samo zaradi tega da je pogumno priznati da si glasoval za porazenca. samo taksnim kot si ti privoscim da bi tvoj kandidat zmagal.
moj primer je nasproten ker se tice svojega glasu, je pa isti kar se tice drugega kandidata.
g. Peterle bi bil isto dobra izbira, ce ne celo boljsa. moj glas g.Turku je bil samo "ne" sedanji vladi, ki je zal podprla Peterleta. iz prebranih komentarjev se vidi da je veliko taksnih, ki so razmisljali podbno kot jaz. tudi rezultati referenduma to potrjujejo.
skoda samo da nas je se zmeraj malo taksnih, ki so sposobni normalne komunikacije.
PS.: Lojzek, očitno je tisto z osamosvojitvijo prežvečeno, isto pa velja tudi zate JJ
špohtl94 - Ja sej ti tut tle nimaš pravice veto lih. Pa ne morm lih rečt, da si kej pametnga povedu \o
mislm da sm povedu velik pametnega:)
ija/20071111_3109895.php
Nvem zakaj tega niso sposobni na nacionalki objavt. No ja se ve zakaj, ker je nacionalka od JJ Kriminalca.
Špohtl te tvoje izjave kot je: "js nism komunist, tko da tut nakladač nism!" , enostavno nima nobenega pomena, argumenta in niti smisla, ampak je le bedna otročja finta!
Pri tvojih 13 letih človek niti kaj druga ne pričakuje! Špohtl tvojih izjav ne mislim več komentirati,ker so nevmesne, pa piši kaj hočeš!
sm vedu, da ne boš razumel. komunisti so nakladači, teoretiki, v praksi pa nule.
moje izjave so resnične, vedno vmesne, če pa jih nočeš komentirati, mi je pa tut čist useen.
popolnoma prav maš, da turk ne bi zmagal, če bi ga SDS podprla tako kot ga je hotela.. ampak se je turk pametno zahvalil za podporo in rajši sprejel podporo bolj kulturnih in zmernih strank, predvsem pa bolj načelnih..
Dobro si povedal :))))
Pri tvojih 13 letih človek niti kaj druga ne pričakuje! Špohtl tvojih izjav ne mislim več komentirati,ker so nevmesne, pa piši kaj hočeš!
Ti z vzdevkom Pero Veliki si svojemu vzdevku pozabil dodati še idiot.
Bi dodal nekaj, ampak nebom, ker nisem na tvojem desničarskem nivoju, da ko ti gre slabo, začneš žalit in blatit brez argumentov!
Špohtl par let bo potrebnih da odrasteš, kajšele da boš obvladal to vse za kaj se hvališ! navaden nakladač s praznim življenjem si!
js nism komunist, tko da tut nakladač nism!
a sm ti zadost jasno povedu al ti morem prevest?
Špohtl, če bi sam mel to kruto bolezen se ne bi norčeval.
Premisli preden kaj napišeš.
še prešeren je sovražnikom želel smrt v 3. kitici Zdravljice:
V sovražnike z oblakov
rodu naj našga trešči grom!
če je to napisal največji slovenski pesnik in ga niti v zapor niso dali, potem lahko js komurkoli želim karkoli
Pa naj neki povem. Jaz sem volu človeka, večina pa jih je bila verjetn pod vplivom tega, katere stranke so podprle katerega kandidata. Če bi SDS podprla Turka, tak kot ga je hotla, me prav zanima kak izid bi le-ta dobu.
Sam vseen sta se mi zdela oba kandidata vredi. Obnašala sta se predsedniško, tako da je pomoje popolnoma vseeno kateri je zmagu. Tudi Turk bo po mojem mnenju dober predsednik.
\sarcasm off
Premisli preden kaj napišeš.
Saj veste tisto, ko se se na enem bregu drli "Janševisti", na drugem "Fašisti", na tretjem "Nacisti", na četrtem pa je odmevalo "ISTI, ISTI, ISTI"
Pozabil si še KOMUNISTI
u> je še vedno na vrhui!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ej, fantje... preden kdo odgovarja špohtlu... to je smrkavc, dajte mu mir. :) A se s 13-letnimi smrkavci kregate na ulici? Ne? Zakaj potem na internetu, a se vam je zmešalo al kaj? Pustite smrkavca pri miru, saj nima pojma o pojmu. Tip je bil rojen leta 1994. Hahahaha! HAHAHAHAHA! Pa najglasnejši je!! Zgodovina! O zgodovini govori smrkavc! Dejte mu mir, lepo vas prosim. Srce me boli, ko se nad otroke spravljate. Otroci in duševno moteni pač ne morejo odgovarjati za svoja dejanja.
ti in tvoji "frendi" enostavno ne dojamete, da ima "otrok" več možganov kot en odrasel človek. lahko ti povem, da sm sigurno že zdaj pametnejši od vsaj 50% slovencev, če ne več.
zgodovino pa obvladam že skoraj kot profesor. dejte mi samo še ene 2 leti in potem bo rezultat tukaj.
vsi ostali, ki me zmerjate s pedrom, najbrž ne veste, kaj pomeni peder.
js mam lahko žensk kolkor hočem.
129. MEHR57 (11.11.2007 || 20:01:34)
Peterle manjša razliko. Do polnoči ga bo še ujel.
Računaš na takšne sladke sanje?
Tolk, da veš, jest mam vedno sladke sanje
129. MEHR57 (11.11.2007 || 20:01:34)
Peterle manjša razliko. Do polnoči ga bo še ujel.
Računaš na takšne sladke sanje?
Tolk, da veš, jest mam vedno sladke sanje
Peterle manjša razliko. Do polnoči ga bo še ujel.
Računaš na takšne sladke sanje?
ni zdaj čas da razmišljamo o volitvah ki bodo čez eno leto.. zdaj je čas da smo veseli i ponosni da smo se slovenci odločili za politično kutluro, ne pa za politiko populizma in podtikanja..
danes so dovoljene sanje, jutri bomo pa razmišljali kako naj zmagamo še na parlamentarnih..
AAAVVVVVVVVVVVVVVVVVOOOOOOOOOOOOO!
KONČNO ZDRAVA PAMET
dvihar,a ti lahko odgovorim na tvojo prvo alinejo? Namreč, to ni res, kar si rekel, v tem je problem. A si prebral Türkov članek? A ti veš, kaj je Türk počel od leta 1988 dalje, katere članke je napisal, v katerih telesih je sodeloval, katera telesa je v bistvu zasnoval (v teh telesih so sedeli recimo Jambrek in ostali osamosvojitelji, čeprav je njihove temelje postavil Türk) A si to vedel, ali pa resnično nisi dobro obveščen? Si recimo vedel, da je Türk bil avtor določenih pravnih okvirjev, ki so bili potem podlaga za plebiscit? Si to vedel in to namerno pozabljaš ali pa resnično nisi obveščen? nočem te napadati, lepo te vprašam, zato tudi pričakujem korekten odgovor. Hvala.
113. *think* (11.11.2007 || 19:50:26)
Slovenija očitno še ni zrela za politično menjavo "barve" na vrhu države.
Raje živim v rdeči državi, kot pa v beli!
Raje živiš v krvi kot v ljubezni?!
- Kako lahko oprostite človeku ki je bil proti nam in v svojem delovanju pri OZN ni premaknil niti prsta za nas
- Kaj je napačnega v tem da si cerkveno opredeljen
- Rad bi spoznal tistega mladeniča ki je po televiziji podal izjavo da predsednik RS ne sme nositi SLOVENSKE narodne noše (če ne naše katero pa pol ... )
- Ljudem je kot kaže vseeno za državo in to kažejo s volilno udeležbo in resnostjo .... ne si misliti da je vaš glas ničvreden ... vsak glas šteje ...
Slovenija očitno še ni zrela za politično menjavo "barve" na vrhu države.
Raje živim v rdeči državi, kot pa v beli!
Slovenijo je zajela gosta megla.
Obeti:
megla se bo ustalila za naslednjih 5 let in se bo še gostila. Kozmetična industrija zaščitnih krem proti soncu bo v naši državi propadla.
FORZA INTER
Sprijazni se že enkrat, da ste popušili :))))))))))))))))
Čestitke novemu predsedniku.
Špohtl, samomor je trajna rešitev težav z levaki.
na žalost se moram s tem strinjati.
levaki nimajo možganov!!!
Primati brez trohice zdravega razuma.
zato samo LAŽETE!!!
Kot kaže, je vlada pogorela tut pr referendumu kar pa nima več nobene zveze s prdonjo marveč z aktualno vlado, ki ji je procent s tistih zgoljufanih 50,3 z referenduma o zakonu o rtv padu na ( po neuradnih ocenah ) zgolj cca25%.
In še neki je zanimiv: vse kaže, da bo prdonja dobu v drugem krogu manj glasov kokr v prvem. Razlog? Podprli so ga janseviki in aktualna vlada, ki je s svojimi lažmi in goljufijami predvsem pa s svojo totalno nesposobnostjo spravla na kolena.
In na koncu še čestitke MMC-ju: v zadnjih dveh na portalu rtvslo nikjer nisem zasledil niti ene same novičke o tem, kako je jansa preprodajal orožje in pobasal cca.300mio.
Beda odgovornih na rtvslo!
Pa ne bomo dones jamral, ko so prdonja in njegovi domobranski kolege pušili - čas je za veselje! :-)
Predlagam 11.11. za praznik dan upora normalnih nad narodnimi izdajalci!
Slovenijo je zajela gosta megla.
Obeti:
megla se bo ustalila za naslednjih 5 let in se bo še gostila. Kozmetična industrija zaščitnih krem proti soncu bo v naši državi propadla.
a si eden izmed izbrisanih mogoče da zagovarjaš svojo bivšo domovino?
hotu sm povedat kaj majo proti kučanu pa peterletu
zafural nas je že TRUBAR!!!
ZDEJ JO BO PA DOKONČNO UNIČU TURK!!!!
EJ LJUDJE, KJE MATE GLAVO!!
DEBIL JE UN, T JE TEGA KOMUNISTA VOLU, ZDEJ JE BLO SMOTAN POD DRNOVŠKOM, ZDEJ BOMO PA ŠE GLOBJE PADLI!!!!!!!!!!!!!!!!!
ON JE IZDAJALEC SLOVENSKEGA NARODA. 1991 JE BIL ZA JUGOSLAVIJO IN PROTI SLOVENIJI!!!!!
A VM TO KEJ POVE?
JELINČIČA ZA PREDSEDNIKA!!!!
samo da ni belogardistični Peterle na vrhu - katastrofa bi bla to, njegovi predniki so bili izdajalci domovine !
BRAVO DANILOOOO!!!!!!
sramota za vse
ampak treba medijem kar oprostiti, kajti ker jim na faxu predava lukašič in co. in ker si medije lastijo levaki, potem je jasno, da svojih/svojega ne bodo v drek tlačil...
Drugo leto pa še Janšek gre dol pa bo!
pravzaprav...nisem za nobenga od teh dveh, peterle je preveč cerkvveno usmerjen, turk pa preveč "komunistično"
glih zarad svoje odkrite naklonjenosti cerkvi pa je peterle izgubil
pa to je še en dokaz da favoriti ne zmagujejo vedno...žal mi je pa za gasparija