Slovenija

Poudarki

  • Vroči odzivi SDS-a kažejo na močno presenečenje, pravi Vezjak
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 55 glasov Ocenite to novico!
Bi Vizjak lahko nasledil Janšo? Foto: BoBo
Vezjak pred seboj vidi dneve političnega klanja. Foto: BoBo
Igor Pribac in Matevž Tomšič
Igor Pribac in Matevž Tomšič menita, da ni veliko možnosti, da bi Janez Janša odstopil kot premier. Foto: BoBo
Janez Janša in Zoran Janković
Janez Janša in Zoran Janković svojih položajev ne dasta iz rok. Foto: BoBo
Peter Kraljič
Bo Kraljič začasno prevzel vajeti vlade? Foto: BoBo
       Sledi dramatična politična kriza z veliko mesarskega klanja med strankami vladajoče koalicije. Mit o Janševi notranji avtokraciji in disciplini bo na preizkušnji.       
 Boris Vezjak

Dodaj v

 

Analitiki: Janković "blefira", Virant presenetil, a s figo v žepu

Poročilo KPK-ja še naprej buri slovensko javnost
13. januar 2013 ob 12:05,
zadnji poseg: 13. januar 2013 ob 17:37
Ljubljana - MMC RTV SLO

Ocenjevalci političnega dogajanja menijo, da je zamrznitev predsedniške funkcije v PS-ju ''blef'' Zorana Jankovića, poziv Gregorja Viranta k odstopu premierja pa storjen z določeno računico.

Odhod Jankovića zgolj z mesta predsednika stranke je glede na vsebinske ugotovitve poročila KPK-ja izrazito dvolično in nekonsistentno dejanje, je za MMC dejal Boris Vezjak, profesor na Filozofski fakulteti Maribor ter tudi udeleženec mariborskih in ljubljanskih protestov.

''Njegov banalni izgovor, da bi z odstopom priznal svojo krivdo, je zgoščen prikaz tega, da še vedno ne razume, kaj je v naših krajih tako zelo pogrešan standard politične higiene,'' meni. Potezo Zorana Jankovića, ki je v soboto zgolj zamrznil svojo funkcijo predsednika stranke, vidi kot pravno fiktiven status in premišljen ''spin'' z namenom nadzorovati škodo, ki jo je povzročilo poročilo Komisije za preprečevanje korupcije.

Virant neprijetno presenetil Janšo
Vezjak ob tem pozitivno presoja Virantov ultimat Janezu Janši (10 dni, da odstopi ali pa gre po zaupnico v DZ), saj da ta nesporno uvaja višjo raven etičnih načel v slovensko politično prakso in je ''verjetno močno presenetil naslovnika, kar se vidi tudi po vročih 'ad hominem' reakcijah iz vrst SDS-a''.

''Vendar se težko znebim občutka, da je tudi DL ravnal s figo v žepu: politično slovo Janše in tudi Jankovića je v zraku že veliko časa, a se mu Virant ni priključil s svojo zahtevo,'' pravi in dodaja, da je bil DL do protestniških zahtev do zdaj zelo hladen.

Verjetno, ker je stranka tudi sama tarča protestniških zahtev, meni. Vendar stranka zagotovo ravna všečno in morda pretanjeno sledi zahtevam množice protestnikov, ne da bi jih dejansko podprla – saj je DL zanje del težave, ne rešitve, je prepričan Vezjak.

Janša ne bo popustil, SDS mu stoji ob strani
A si ne predstavlja, da bi trenutno predsednik vlade res odstopil. ''Sledi dramatična politična kriza z veliko mesarskega klanja med strankami vladajoče koalicije. Mit o Janševi notranji avtokraciji in disciplini bo na preizkušnji,'' napoveduje.

Vidi le dva mogoča scenarija: padec vlade in predčasne volitve ali nov mandatar na čelu nove koalicije. Verjetnejša pa je, tako meni Vezjak, prva možnost. ''Predvsem v naslednjih tednih pričakujem karneval osebnih obtožb, kompromitacij in aferaštva, ki se bo kot plaz sprožil proti 'razbijačem' vlade in še enkrat več pokazal domačo politično patologijo,'' sklene.

Tudi politična analitika Matevž Tomšič in Igor Pribac sta za STA enotno dejala, da Janša kljub ultimatu DL-ja verjetno ne bo odstopil in da bo vlada padla. Tomšič sicer poziv DL-ja ocenjuje kot precej ostro potezo. Po njegovem mnenju se je izkazalo, da Virant obvladuje stranko, po drugi strani pa je takšna poteza lahko uvod v politično krizo.

Pribca je Virantov poziv presenetil, saj je domneval, da bo predsednik pod pritiski SDS-a popustil in ne bo hotel sprejeti bremena, da bi bila njegova stranka lahko odgovorna za predčasne volitve.

Po njegovem mnenju je DL sprejel to tveganje nase in sprožil proces, ki bo prinesel novega mandatarja pa tudi novo koalicijo, ali pa predčasne volitve. Pribac hkrati poudarja, da zaupnica stranke Janši pomeni monolitnost stranke, zato v SDS-u tudi ne morejo izglasovati nobenega drugega mandatarja kot Janšo.

Nova koalicija, stara zasedba – ne bo šlo
Tomšič meni, da nova koalicija v zdajšnji zasedbi DZ-ja ni mogoča, ker bi v vsakem primeru morala vključevati SDS ali PS. Če bi DL izstopil iz vlade in se potem povezal s PS-jem, bi to po mnenju Tomšiča izpadlo izjemno neverodostojno.

Tomšič tudi opozarja, da Janković z županske funkcije, ki je v tem primeru bistvena, ni odstopil. Zamrznitev funkcije podobno kot Vezjak vidi kot potezo s figo v žepu, ne pa kot dejanje načelnosti.

Tomšič tudi meni, da za tehnično vlado ni veliko možnosti, saj se stranke med seboj ne bi mogle dogovoriti za tehničnega mandatarja, pa tudi nekatere stranke, kot sta opozicijski SD in koalicijski SDS, tehnični vladi nasprotujejo.

Predčasne volitve zelo slabe za državo
Medtem pa Pribac meni in upa, da bo nova koalicija nastala brez predhodnih predčasnih volitev. Opozarja, da bi s predčasnimi volitvami izgubili več dragocenih mesecev.

Pribac sicer potezo Jankovića in PS-ja vidi kot ustvarjanje prostora za novo "koaliranje" med zdajšnjimi parlamentarnimi strankami in olajševanje iskanja novega mandatarja, ki bi bil pripravljen prevzeti vlado. S tem se je namreč Janković vsaj za zdaj odpovedal ambiciji, da postane premier. Po Pribčevem mnenju bi moral Janković tudi na ravni županovanja sprejeti podobno odločitev.

Glede imen tehničnega mandatarja Pribac pravi, da jih ni veliko, nekaj pa vendarle. Po njegovem mnenju je zdaj bistvenejše vprašanje, kdo je sploh pripravljen prevzeti to funkcijo. Če bi Janša vendarle prepustil premiersko mesto kateremu izmed kolegov iz svoje stranke, pa Tomšič kot primernega kandidata za to vidi Milana Zvera ali pa Andreja Vizjaka.

Vsaj trije za Janševo mesto
Med imeni za tehničnega mandatarja se je pojavil tudi nekdanji direktor svetovalne hiše McKinsey Peter Kraljič. Po njegovem mnenju je zdaj najboljša rešitev, da Janša in Janković odstopita, koalicija pa nadaljuje z novim mandatarjem, je povedal za Večer.

Kraljič vidi vsaj tri ljudi okoli Janše, ki bi lahko prevzeli njegovo premiersko mesto. Na vprašanje, ali bi bil sam, če bi imel zadostno podporo, pripravljen prevzeti tehnično vlado, pa Kraljič odgovarja, da ne more komentirati hipotetičnih situacij.

"Kot pravim, naj SDS predlaga drugega mandatarja, sicer pa naj koalicija v kontinuiteti nadaljuje," je poudaril in pojasnil, da z njim ni bilo nobenih formalnih pogovorov. S predsednikom DL-ja Gregorjem Virantom pa "se pogovarjava predvsem o Slovenskem državnem holdingu", je dejal.

SDS: Pisma podpore Janezu Janši
Iz največje vladne stranke so medtem sporočili, da je na njihov naslov prispela kopica izrazov podpore Janezu Janši. "Kot sem že javno povedal, razumem vse dogajanje tudi v kontekstu 25 letnih napadov (od 1988 dalje) na aktualnega predsednika vlade RS Janeza Janša in stalnih poskusov njegovega uničenja. Podpiram njegovo delo in menim, da so sedanji poskusi tudi napad na samo Republiko Slovenijo, kar potrjujejo tudi znani obrazi protestov. Menim, da se bomo morali tudi zavedni državljani ponovno zbrati tudi na javnem mestu in povedati, da se ne strinjamo s tistimi, ki z revolucijo in zvijačami demontirajo državo, njene ustanove in njene integralne politike," je med njimi zapisal Janez Juhant, slovenski teolog, filozof in pedagog.

"Že dolga leta sem na tem svetu in že dolga leta sem članica SDS. Srce me boli, ko prebiram članke, ki jih zadnje mesece polnijo mediji vseh vrst. Televizor prižgem ob osmih zjutraj in ugasnem nekaj pred polnočjo. Vsak dan prebiram pisanja na internetu in sledim objavam na Facebook-u. Imam 94 let in vse moje življenjske izkušnje mi pravijo: predsednik Janša mora naprej. S tem pismom želim povedati vsem, ki še pridejo za menoj, naj v srcu poiščejo pravo smer in ji sledijo. Tako sem storila jaz. Sledim svojem srcu in pravim: SDS - ne odnehaj, Janez Janša - ne odnehaj. Podpiram vas na vsakem koraku," pa je na družbenem omrežju Facebook zapisala njegova najstarejša registrirana uporabnica v Sloveniji, 94-letna Nežika Stiplovšek, sporoča SDS.

A. Č., B. V.
Prijavi napako
Komentarji
Breathe
# 13.01.2013 ob 12:25
Janković DELA tisto, kar zna najbolje.

Blefira...
trocki
# 13.01.2013 ob 12:25
Itak, da Jankovič blefira. Vsak polinteligenten človek to vidi. Ampak Janša! On pa nateguje.
janhan
# 13.01.2013 ob 12:23
Ob začetku sestave vlade so bile Virantove metode dobre, zdaj pa desnim rokam ne ustrezajo več!

Kar se pa rušenja vlade tiče pa tako: če je bilo čas rušiti pahorjevo vlado, bo čas rušiti tudi to vlado!
relli novak
# 13.01.2013 ob 12:24
samo deset podpisov poslancev je potrebno vložiti, zakaj jih ne?
SDSkmet
# 13.01.2013 ob 12:24
ne razumem tega splošnega predlgo, kjer naj obadva odstopita in imenujeta svoje naslednike.
pač imeli bi na za premierja in za župana dve lutki in to je to...
Untamle
# 13.01.2013 ob 12:26
Ocenjevalci političnega dogajanja... isto mešanje megle kot vedeževanje. Napovedanje, kaj naj bi se zgodilo in zakaj, z zelo majhno možnostjo zadetka. Presenečen sem, da koga ti analitiki sploh zanimajo. V prvi vrsti so le politično orientirani zdraharji in trobilo političnih strank. Pribac recimo, vodja štaba propadlega Turka... prosim no.
pikador2000
# 13.01.2013 ob 12:30
Janša je vojak, Jankovič pa mešetar. Zdaj pa izbiraj!
jd666
# 13.01.2013 ob 12:28
Zoki da blefira to pa ze ne, nje dab dadab de....
Lluka
# 13.01.2013 ob 12:34
in zopet bomo gledali ene in iste ksihte. že 23-leto zapored.....
lojal
# 13.01.2013 ob 12:30
Iz vsega skupaj ne bo nič konkretnega. Marionete ne rabimo, kar pa Zver ali Vizjak prav gotovo sta.
levak
# 13.01.2013 ob 12:26
Se kar strinjam z napisanim. Mislim pa še, da bi moralo pravosodje po nujnem in zelo hitrem postopku obravnavati vse kršitve navedene v poročilu komisije. Te navedbe pa pomenijo, da so bili naši vodje več kot očitno podkupljeni, podmazani, stimulirani in drugače obdelani s kufri.
lojze13
# 13.01.2013 ob 12:49
Ljudje dajte razmišljat malo s svojo glavo in ne pristajajte na to ,če si naš si pa manjši lopov,pa oni drugi je sigurno večji.Ste sposobni preseči tako mišljenje?
Dajmo imet enake standarde za vse,pa če si Janša,Janković ali pa če hočete Lukšič.Če si lopov si lopov ali podobno moralno izprijen ni pomembno kakšnega političnega prepričanja si,mar ne?Ali pač ne?
trocki
# 13.01.2013 ob 12:27
Si predstavljate, da predlagajo Gorenaka za mandatarja? Ha ha!
levak
# 13.01.2013 ob 12:31
ognjenorezilo
FDVjevcem se bo skisalo od tolikih scenariev, ki jij ne morejo logično in razumsko povezati, da trosijo v medije take pravljice.
----
Enemu FDV-jevcu se je že dooolgoo nazaj skisalo, saj vidi leteti slone, na protestih zombije, na primoski proslavi pajace, po volitvah v LJ trenirkarje, ....
Ja ta FDV je pa res od sile. Hujši od omamnih substanc.
annova
# 13.01.2013 ob 12:44
Tudi med analitiki ze ves čas eni in isti obrazi. Bi že bil čas, da se tudi ti nekoliko osvežijo.
korotan55
# 13.01.2013 ob 14:04
Zdaj se bo točno videlo ali je slaba banka in nekriti krediti tista zadeva , ki je botrovala zadnjim dogodkom! Če bo zadeva šla v to smer, potem je čas dragi slovenci da neglede na svoje prepričanje in barvo stopimo skupaj! Tudi če JJ in ZJ odideta mislim, da je razkritje dolžnikov bank največja moralna dolžnost vsakega naslednjega predstavnika ljudstva, drugač se pa naj spelje na Ciper al pa v Švico!. Amen!
Hephaestus
# 13.01.2013 ob 12:42
Igor Pribac, ''analitik''... mislim, a je treba še kaj dodat? :))
AntiFA
# 13.01.2013 ob 12:37
Edina prava je narava!

Pomlad Prihaja.
Tomaz12
# 13.01.2013 ob 13:00
Zamrznitev funkcije predsednika stranke, kaj to sploh pomeni? Torej v tem času ne bo dobival plače in ne bo vplival na vodenje stranke? Si mislim ja! Spet ena kost za glodanje, ali so ti jankoviči specialisti za zavlačevanje (mutibarič profi).
mucek113
# 13.01.2013 ob 12:52
Zadnje dni mi gre na jok, ob vem tem. Oba človka mi postajata ostudna z njuno držo.

Danes pa preberem nekojavnomnenjsko anketo. PS 3 procente in bi bil našutiran iz parlamenta. Odlično, narod se prebuja!

In potem šok. SDS še vedno okrog 10%.

Tisti ki jih boste ponovno podprli ste navadne ovce butaste! Oprostite izrazu ampak je res.

tam okoli 3 procente, butalcev ideoloških bo vedno ampak 10%?!

Ljudje zaslužite si tako sranje ker ga sami podpirate!

idioti....
assange
# 13.01.2013 ob 12:43
"najboljši" scenarij:

premier dobi nezaupnico, vlada razpade, potem pa se formira vlada iz PS in SDS, ki imajo preko 60%.

In potem pa smo lahko res pravi vzor za učbenike o demokraciji, kako se ne dela.....
ti-ne
# 13.01.2013 ob 12:37
Oba sta že končala politično kariero.
Že zaradi pritiska iz EU nimata več kaj iskati v politiki.
Vse ostalo bo poceni limonada.
kozorog81
# 13.01.2013 ob 13:44
Jankovič poberi se, pusti nam živeti.
abi normal
# 13.01.2013 ob 13:30
Virant je zvita lisička. O tem ne dvomim.
TineB
# 13.01.2013 ob 12:48
A me hecate?

"Politični analitiki"?

To so spin doktorji za eno in drugo stran, ogabni navijaški idiotski mediji jih pa kot "politične analitike" predstavljajo in ponujajo raji. Fuj!

Ja, seveda se bodo spin doktroji poskušali prikazati kot "neodvisni" analitiki ... ampak da mediji to isto igro igrajo in podpirajo to pritlehno agendo spin doktorjev in njihovih struj - to je pa ogabno. Sploh npr za nacionalko.
Srecko
# 13.01.2013 ob 16:02
Največji paradoks političnega klanja, ki sledi bo v tem, da bo kot veliki zmagovalec iz bitke izšel SD. Prav tisti SD, ki je ustoličil Križaniča na mesto finančnega ministra. Človeka, ki je z napačno oceno razsežnosti finančne krize javne finance uspel v treh letih pripeljati do likvidnostnega roba. Če SD po predčasnih volitvah res prevzame oblast, nas po vsej verjetnosti čaka ponovno kupovanje socialnega miru z zadolževanjem za socialne transfere, čez kakšno leto ali dve pa upniška trojka (ECB, IMF, EC), ki bo z linearnimi rezi posegla v socialne izdatke in s tem srednji in nižji sloj pahnila v še večjo bedo. Če je Janši kaj za dobrobit Slovencev bo odstopil in za svojega naslednika predlagal kompetentnega mandatarja, v nasprotnem primeru bo to le še en dokaz več, da tudi "desni" politični pol skrbi le lastna rit, državljani pa smo v njihovih očeh le kolateralna škoda za potešitev njihovih lastnih ozkih interesov.
mickey
# 13.01.2013 ob 13:45
Ne vem. Sam protestiram in sem na ulici redno. Je pa treba se nekaj po mojem mnenju jasno zavedati: katerakoli vlada bo prišla, bo morala ljudem jasno povedati, da bomo potrebovali kaj nekaj let, da pridemo na raven pred letom 2006. Najprej je potrebno spremeniti mentaliteto samih ljudi. Mi smo že dolgo časa vedeli, da je pri politikih prisotna sistemska korupcija, ampak smo lepo mižali, ker je Sloveniji šlo relativno dobro - to pomeni tudi generalno ljudem. Čeprav delavci niso bili nikoli plačani dobro, ampak pod nivojem. Večal se prepad med direktorjem ( upravo) in delavci. Solidarnostnega momenta nimamo, ampak ko pride do denarja, vsak začne vleči na svoj konec. Zato pa imamo take politike kot imamo in smo si sami krivi, da je situacija takšna kot je. Zdaj vsi govorimo, da so gotovi. Ampak ne sprašujemo se kdo jih je pripeljal tam kjer so. Sami zagotovo ne. Zato je prav, da najprej naredimo eno globoko samokrtiko, že da se nam take zgodbe več ne ponavljajo. Takšni politiki - takšni ljudje.
Albatross
# 13.01.2013 ob 13:12
Janša in Jankovič...in vsi ostali skorumpiranci gabite se mi,ker ste popolnoma brez politične higiene in samokritičnosti.
umetnik123
# 13.01.2013 ob 12:53
Da sta Pribac in Tomšič čudna, mi je že dolgo jasno, ampak da to potencirata s takimi neumnostmi, je pa preveč. Zvera za predsednika vlade? Večje blesarije si človek ne more predstavljat. Če bi bil Zver predsednik vlade, potem bi bil Rode zunanji minister, Janša minister za obrambo, Gorenak za socijalo (dobro ve, kako se tej reči streže), Grims za informatiko in Jerovšek pa Pukšič skupaj (Pukšič kot koalicijski partner) za potovanja po svetu ! Argentina bi nam pomagala iz krize, Janša pa Argentini v boju proti Veliki Britaniji za Falklande !!!!!!
el CARTEL
# 13.01.2013 ob 12:45
virant in njegova DL je znana po pomanjkanju "akcije".. vedno malce pomoralizira, češ kako se to ne bi smelo dogajati (izguba podpisov, recimo), nato pa sodeluje naprej pri vsem

to je le še en poiskus, da se diferencira od pokvarjenega janše.. podobno je delal lukšič z staro in novo levico.. skratka VELIK BLEF, državna lista pač ne bo ogrozila svoje pozicije (ker v primeru volitev bi verjetno tudi oni ostali pred vrati parlamenta)

dežurnim moralizatorjem DL pač ni zaupati.. to so dežurni bleferji
alcatraz
# 13.01.2013 ob 20:01
Kako neumno je graditi kult osebnosti. Ker ko se zgodi to, kar se dogaja, ostaneš brez vsega!
toldo
# 13.01.2013 ob 16:48
Virant nakazuje neko novo politično higieno, ampak samo nakazuje.......

Lukšić: Mi smo nova levica...
To so dinozavri ne pa levica.....
klemnuet
# 13.01.2013 ob 16:01
tisto o prerojenem Janezu Janši ni nič novega:
vajo je naredil Milan Kučan leta 1996, ko je tretjič kandidiral za predsednika republike - z utemeljitvijo, da je bil od lete 1988 do 1992 predsednik predsedstva, prvi mandat je nastopil 1992, kot predsednik Slovenije.
Ustavno sodišče mu je pritrdilo.
pravna država ne krši človekovih pravic!
JohnMichxx
# 13.01.2013 ob 14:14
Sama gnojila. Super se sedaj vidi na kakšnem nivoju so politiki pri nas.
Ni mi jasno, kdo si bo upal kadidirat na naslednjih volitvah od te stare garde?
kamnojed
# 13.01.2013 ob 14:05
Skratka, obeta se nam isto sranje, drugo pakovanje.
Forex
# 13.01.2013 ob 13:55
slovenec
Kot je Ljudmila rekla včeraj! Vložek je velik in z slabo banko bo marsikaj razkrito, zato je potrebno in nujno to vlado vržt dol, da do tega ne pride. Pomagajo novinarji z lažmi, SD in Veber z krajo stoletja, ki je ŽE bila izvedena, a tega NIHČE noče priznat! Upam, da jim ne uspe tega pomesti pod preprogo!
TineB
# 13.01.2013 ob 12:53
Res, živimo v časih, ko je vsak lahko vse ... novinar, politik, analitik ... še malo, pa bo moja 88-letna nona se oklicala za nuklearno fizičarko in v medijih pametovala o CERN raziskavah. "Ma, oštja," bi djala: "Ma se ku biki zaletavaju tisti atomi tam. Bo šlo vse u maloru!"

In kdo še STA resno jemlje? STA je pač državna tiskovna agencija in ima tako že a priori neko politično agendo.
true blue mb
# 13.01.2013 ob 20:45
@mrki1
Ne morem razumeti, da braniš Jankoviča. Kaj je s tabo?
gesan
# 13.01.2013 ob 17:36
Glavni akterji naše poltike v svoji glavi niso zreli za kakršno koli sprejemanje odgovornosti za svoja dejanja!

In to je ključ našega skupnega družbenega uspeha ali neuspeha.
KLIPAN
# 13.01.2013 ob 16:15
En drek me briga Repe, filozofi, kulturniki in ostali, me ne zanima kaj kdo pravi.
Zanima me samo, kdaj bosta lopova odstopila!!!!!?????
Samo to je pomebno, vse ostalo je larifari.
malidelnicar
# 13.01.2013 ob 13:57
Mene bi pri Virantu zanimalo, zakaj takrat niso šli z Jankovićem
Sumim, da nečesa še niso povedali javnosti (mogoče bodo pa v predvolilni kampaniji to dali na dan) : da je bil Janković popolnoma nepripravljen in neresen in da bi s svojimi predvidenimi Balkan-Saraorci-Bačka-Palanka idejami spravil državo v bankrot. Tudi klasično liberalne ideje, ki jih zagovarjajo v DL - na pogajanjih je bil takrat zraven vedno libertarec g. Štih (poleg Pezdirja eden izmed glavnih programskih ideologov stranke!) ne gredo skupaj z Jankovićevo filozofijo!

Mislim, da bi to morali razčistiti, da klasični liberalizem in 'balkansko-slovenija-bo-rešena-z-velikimi-Yugo-style-projekti-samo-nešto-da-radimo-mi-smo-najjaći-sve-ću-ja-da-sredim' ne gre skupaj.
S tega vidika je tista Mladinina opazka o Previrantu totalno bedasta. Virant se je za****l, ker ni bolj jasno povedal zakaj ne gre z Jankovićem - in zato so ga obtožili da je mutil (to sicer upravičeno!!!!).
Če pa so ljudje mislili da programsko DL in PS gresta skupaj, to pomeni da imamo totalno nerazgledane in butaste volivce - no ja glede na to da sta dve Tito-style-leader stranki (SDS in PS) pobrali 50% glasov je to kar jasno :):)
Homer.
# 13.01.2013 ob 13:08
Nehajte ga srati, da bo prišlo do sprememb.
Ploskali ste, ko je Pahor padel, čez dobra pol leta ste ga ustoličili za predsednika.
Sedaj govorite, kako bi moral PS in SDS oditi iz parlamenta, na volitvah pa bodo izvoljene iste stranke. SDS bo zagotovo dobil podobno število glasov svojih vernikov, DL in Desus najbrž ne bo več, njihovi glasovi pa se bodo porazdelili.
Kaj bomo dobili?
Ker je levica oslabljena, bo verjetno spet SDS zmagovalka, ki bo pač sestavila neko koalicijo.
In konec koncev je vseeno kdo je v koaliciji. Zakone ki pomenijo konec socialne države so že sprejeli, tiste za razprodajo države pa tudi. Mislite, da se bo kaj spremenilo.
Niti slučajno!
Mateo
# 13.01.2013 ob 13:00
Tako izrazito politično angažirani ljudje so za MMC analitiki??? In poleg tega nikakršne uravnoteženosti ... kdo vas je učil novinarstva?
el CARTEL
# 13.01.2013 ob 12:49
Največji zmagovalec je tov. Kučan

ja, ker je on izpolnjeval janševe dokumente o premoženju in jih pošiljal KPK-ju

kaka paranoja

janša ne pozna besede osebna odgovornost, zato so mu vedno drugi krivi.. in zato ni pričakovano, da razni goljufivi poslanci ne odstopijo, če pa imajo tak zgled.. v najslabšem primeru imamo koruptivnega premiera, v najboljšem pa le nesposobnega da izpolni par papirej o svojih financah (in tak človek potem vodi vse državne finance in ustvarja neke holdinge)
walterperoaroma
# 13.01.2013 ob 23:16
meni se je že v enem davnem intervjuju na radiju zasral praprotnik
to pa ne pomeni da ni prav da so janšetu vrnili udarec
za tisto sestavljanje arhivov za blatenje turka ki ga tudi ne maram

tudi na pogledih slovenije se praprotnika niso lotili z druge strani
problem je ker je v sloveniji toliko človeškega blata
da so se z njim pomazali vsi in od vseh bolj ali manj smrdi

ali se sprijaznimo s tem manipulatorskim pr sranjem
ali bodimo neusmiljeni nepristranski do vseh enako
v slednjem primeru ni koga podpreti

torej kdo bo koga sedaj
kdo ima več denarja
ko imajo stene povsod ušesa
kelnarce in kelnarji tudi
čigav propagandni ustroj bo močnejši
kateremu ostržku bo pred kamero zrastel daljši nos?
levak
# 13.01.2013 ob 22:16
Pisma podpore so bolj ganljiva od tistih, ki jih je dobival Tito. Pri prebiranju teh pisem sem točil solzico za solzico.
baekbra
# 13.01.2013 ob 20:03
Sam ljudje ne tega Kraljiča prosim vas!!! Pa če bojo predčasne volitve ne volite več istih ljudi!!!!! Boljše, da moja stara mama kandidira bo manj škode za vse!!
yanker
# 13.01.2013 ob 18:11
@Paul_Scholes
Bi še dodal preverjanja premoženja za vse politike za 22 lez nazaj. Torej od leta 1990. Kdor za kaj nima računa oz. dokazila o zasluženem... ADIJO.
BACK
# 13.01.2013 ob 16:57
Lukšič... ta fant je enako zoprn kot Janša, stalno neki sika in žuga...ne rabimo tega!
Šentvid
# 13.01.2013 ob 14:55
"bleferi" in licemeri, prišel je čas dokončne zmage nad silami preteklosti, sanjah o Sloveniji od triglava do Tokija, zabludi o zgodbi o uspehu, strvaranje geta in holokavsta.
Ljudsto če svobodno in moralno Slovenijo, da spoštuje in da je spoštovano,pravico in pravičnost.
Ali ste zmožni to zagotovit ?
Dosti je 20 let okupacije Slovenije,d o v o l j !
Kazalo