Slovenija
Po Vox populiju je vladi podpora narasla na dobrih 32 odstotkov. Foto: BoBo
Med politiki in političarkami je še naprej najbolj priljubljena evropska komisarka Violeta Bulc. Foto: BoBo

Dodaj v

Anketa Vox populi: Podpora zrasla tako vladi kot SMC-ju

Violeta Bulc na vrhu po priljubljenosti
26. januar 2015 ob 10:14,
zadnji poseg: 26. januar 2015 ob 10:25
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Vlado Mira Cerarja je v januarski anketi Vox populi podprlo dobrih 32 odstotkov anketirancev, vladajočo stranko SMC pa 25 odstotkov.

Gre za najvišjo podporo aktualni vladi po javnomnenjskih raziskavah Vox populi doslej. Število tistih, ki delo vlade vidijo kot neuspešno, se je januarja zmanjšalo za 10 odstotnih točk, na 59,8 odstotka, kar je še vedno več kot oktobra lani. Takrat je vlado kot neuspešno ocenilo 52 odstotkov anketirancev.

Kot ugotavlja Dnevnik, je najverjetneje glavni razlog za rast priljubljenosti vlade naraščajoči optimizem ljudi zaradi napovedane višje gospodarske rasti in zaradi rahlega znižanja stopnje brezposelnosti, čeprav zaslug za to ni mogoče pripisati sedanji ministrski ekipi.

Manj kritik tudi na račun DZ-ja
Anketiranci so bili tudi manj kritični do dela državnega zbora kot v preteklih mesecih. DZ si je namreč prislužil povprečno oceno 2,56 (decembra 2,43), kar je najvišja ocena po maju 2012 (2,62).

Raziskavo Vox populi je za časnik Dnevnik opravila agencija Ninamedia 20. in 21. januarja na vzorcu 700 anketiranih.


SMC spet pred SDS-om in SD-jem
Januarja je prav tako zrasla podpora največji vladni stranki SMC, ki je s prvega mesta izrinila največjo opozicijsko stranko SDS, poroča Dnevnik. Če bi bile volitve to nedeljo, bi za največjo vladno stranko tako glasovalo 25 odstotkov opredeljenih anketirancev. Največjo opozicijsko stranko SDS bi volilo dobrih 23 odstotkov opredeljenih.

Dnevnik ugotavlja, da je učinek odmevne odločitve ustavnega sodišča, da se Janezu Janši do končne razsodbe v zadevi Patria prekine prestajanje zaporne kazni, začel nekoliko popuščati, res pa je tudi, da se Janša v zadnjih tednih medijsko ni zelo izpostavljal.

15-odstotno podporo opredeljenih anketirancev uživa SD, na četrtem mestu pa je ZL. Če bi bile volitve to nedeljo, bi v parlament prišlo šest strank, poleg omenjenih še NSi in DeSUS.

Violeta Bulc najbolj priljubljena
Med politiki in političarkami je še naprej najbolj priljubljena evropska komisarka Violeta Bulc, drugi na lestvici je predsednik države Borut Pahor, na tretjem mestu pa evropska poslanka in podpredsednica SD-ja Tanja Fajon. Predsednik SD-ja in kmetijski minister Dejan Židan je četrti, vsi štirje pa so slabše ocenjeni kot prejšnji mesec.

Prvi, ki je za malenkost izboljšal oceno, je premier Miro Cerar, ki je na petem mestu. Bolje kot prejšnji mesec sta ocenjena le še dva politika, in sicer predsednik državnega zbora Milan Brglez na desetem mestu in vodja poslanske skupine ZaAB-a Jani Möderndorfer na šestnajstem.

B. V.
Prijavi napako
Komentarji
SamoRes
# 26.01.2015 ob 10:36
Nič novega. Nekaterim se še kar ne zdi nič spornega podpirati edine parlamentarne stranke, ki jo vodi politik, ki je začel v Zvezi komunistov, ki je pravnomočno obsojen, ki ne zna komisiji razložiti od kje se mu je premoženje nepojasnjeno povečalo za najmanj 210.000 evrov in ki je v kazenskih postopkih. Saj ne moremo naprej, če nekateri nimajo razčiščenih pojmov politične higiene.
cairns
# 26.01.2015 ob 10:39
Violeta Bulc najbolj priljubljena

99,9% ljudi ki so glasovali za njo ne ve kaj dela in kako dela. Je pač komisarka in je naša. Vauuuuuuuuu.
Wasabi
# 26.01.2015 ob 10:38
Dnevnik ugotavlja, da je učinek odmevne odločitve ustavnega sodišča, da se Janezu Janši do končne razsodbe v zadevi Patria prekine prestajanje zaporne kazni, začel nekoliko popuščati, res pa je tudi, da se Janša v zadnjih tednih medijsko ni zelo izpostavljal.

Hm, so na Dnevniku pozabili pogledati rubriko Ura z zapornikom na TVSLO3?
Mindmaster
# 26.01.2015 ob 10:36
SMC 25%
SDS 23%
SD 15%

Osel gre samo enkrat na led, Slovenec pa si raje kar kupi drsalke. Tranzicijske sile so vam hvaležne. Tako z leve kot z desne, saj drugače kot v simbiozi ne morejo obstajati.
sivina
# 26.01.2015 ob 11:07
Ne nabijat vsake 2 ali 3 tedne s temi anketami!
Kje sedaj Turk, ki je bil zaradi podpore za kandidata za novega 'taglavnega' v UN "priložnostno" v anketi postavljen (!) na 5. mesto priljubljanosti, tukaj ga pa ni nikjer ?!?!
Sestave priljubljenih so odvisne od naročnikov (plačnikov) teh anket, priljubljenost sledi v isti smeri, zato NAROD NE SE NAPLAHTATI S TEMI ANKETAMI, bolj verodostojnio je brati dnevni horoskop!
cairns
# 26.01.2015 ob 10:46
Mindmaster

Verjetno res. Kdor ni kdaj obiskal strani EK sploh ni vedel kaj tam dela Potočnik.
Mindmaster
# 26.01.2015 ob 10:43
cairns

Violeta Bulc najbolj priljubljena

99,9% ljudi ki so glasovali za njo ne ve kaj dela in kako dela. Je pač komisarka in je naša. Vauuuuuuuuu.


To sploh ni presenetljivo, saj nekaj tako arbitrarnega, kot je priljubljenost, posameznik lahko določa le z relativiziranjem, s primerjavo enega politika z drugim. In glede na to, da iz ust Violete Bulc javnost ne sliši bedarij, kot jih lahko sliši iz ust politikov, ki delujejo na domači sceni, so takšni rezultati povsem pričakovani. Isto je bilo s Potočnikom.
atom ant
# 26.01.2015 ob 11:59
Naš vsakdanjik:
1. spremljanje dela evropske komisarke
2. iskanje službe
3. vplačilo lota
4. ogled Kmetije
5. ....
cairns
# 26.01.2015 ob 10:44
res pa je tudi, da se Janša v zadnjih tednih medijsko ni zelo izpostavljal.

V Dnevniku imajo res dolge kable, ali pa ne gledajo oddaj ki jih namenja RTV SLO pravnomočno obsojenim zapornikom da širijo sovraštvo in svojo propagando.
Janša se je kvečjemu potuhnil in čaka priliko da bo z vsemi topovi udaril po nasprotnikih.
zorbpisoj
# 26.01.2015 ob 12:46
V gnilem socializmu smo bili vsi pod pragom revščine, le tulili so, da nismo, pa smo verjeli.
Damyy
# 26.01.2015 ob 11:34
Kdo sploh plačuje tele ankete ....ki so zame samo propaganda za določeno stranko ali politika.
gesan
# 26.01.2015 ob 13:27
kozorog1973
# 26.01.2015 ob 13:11
plus to da se študij mora plačevati, ne pa takole, eni bi delal preko študenta, mi ostali pa bi iz svojega žepa jim veselo plačevali, da lahko oni nam kradejo dela na trgu dela.
..................................
Tako malo offtopic...
Zadnjič sem prišel v en trgovski center in v enem od prodajalnih salonov prosil za strokovni nasvet, nakar sem čez nekaj minut spoznal, da so v petek zvečer, ko je največ ljudi v trgovinah...tam zaposleni samo trije študenti, ki niso imeli pojma od pojma o robi...ali pa se jim ni dalo nič delat in so raje furali luft sem ter tja brez veze sam, da cajt čimprej spizdi neznano kam.

Tak je to pri nas kar se študentov tiče.
pa kdo dovoli, da se to lahko dogaja.
Študenti bi morali bit v pomoč ne pa, da so oni kot glavni zaposleni.
gesan
# 26.01.2015 ob 13:22
geo_tech
# 26.01.2015 ob 12:56
@ Mindmaster

Kakšno pa bi bilo pravo razmerje za tebe ? Oz. koga bi volil v danem trenutku?
..............................
V danem trenutku je najprej potrebno nabrcat u ta zadnjo vse tiste, ki so sodelovali v lopoviziranju vseh strateških segmentov, ki so jih zlorabljali za nameščanje svoji parazitov za siromašenje družbenega premoženja!

Da bi bil to opomin vsem v bodoče, da se ne morejo na takšen način igrat z nami.
Ko bi ti cirkusantski pajaci, ki vam drago zaračunavajo ta njihov cirkus hinavskih, lopovskih spretnosti dojel, da je na prvem mestu odgovornost in komaj potem plača, bi se kuj hitro sami od sebe zreducirali.

Od starih kadrov pa zahtevat nemudoma, da vrnejo pokradeno nazaj z obrestmi vred.

Ampak, tudi ta anketa kaže na to, da je Slovenec vosu, ki vsak dan znova pade pod led in ga je zeloooo težko izučit, da je led lahko tudi tanek.
felipesko
# 26.01.2015 ob 13:14
SLAYER
Vas Titek pa je hotu bit nekaj extra malo tu malo tam - kam je privedlo v revscino , za tebe sigurno ne ker sem te ze prej opisal .
Vidis zdaj IQ , tisti ki so se pridruzili antantnim silam so naprednejsi samo ti ne vidis .


Ni vse zlato,kar se sveti,kot tudi ves drek ni za pojest,pa četudi je ameriški....
Vi bi kar eno veliko poglavje zgodovine preskočili ali zamolčali....
Tito je bil in je, veliko ime svetovne politike,pa vi obračajte kakor hočete in verjamite populistom,ki so včasih poljubljali slike,mu organizirali pohode,danes pa kričijo,da je bil največji zločinec....Tudi Kučan je baje neke vrste zločinca.....
Lahko bi se malo skulirali in se pozanimali o predvojni "Sloveniji".....Kako bogata je bila,kako velika je bila,kako priznana je bila in kako se je kasneje v vojni borila z firerjem za zedinjeno Evropo....
Srečni bodite,da se je zgodil neki Tito,ker drugače bi si Slovenijo (brez Primorske)prav tako razdelili Rusi oz bi zadržali,kar celo osvobojeno ozemlje,saj partizanov in Tita ne bi bilo..
To bi bilo,če bi poslušali in delali,kot so predlagali veliki domoljubi ala Rožman,Rupnik in comp...
Ne vem kje se danes najde toliko trpečih ljudi bivšega sistema??So se vsi bavili z politiko in bili vsi v partiji,saj prvenstveno so se sami driblali po vojni med seboj...Tisti,ki so bili bolj rusko usmerjeni so končali na golem otoku,če pa bi oni prevladali,pa bi se sami priključili Stalinu,tako da imejte to pred sabo,ko razpravljate o samih nedolžnih ljudeh....
Tistim,ki ne uspejo, tudi današnji sistem ne odgovarja,ker je baje tudi totalitaren...
Vsak sistem preganja ljudi,ki imajo masla na glavi in ki bi sistem spremenili sebi v prid,ter udrihajo po aktualnih ureditvah...in meni se današnji politiki nič ne smilijo,ko se "koljejo" med seboj,ker so vsi vse drugo,kot pa nedolžne žrtve...
Tistim,ki ste samostojnost videli in želeli,predvsem zaradi kavbojk in milke,pa lahko povem,da si za takšen denar,kot ga odšteješ danes,tudi takrat dobil doma,le državi nam ni bilo za plačat dajatve,saj prepovedi ni bilo,le švercat je bilo fajn in še BG,smo okoli prenašali...
To nam je ostalo,le da danes švinglamo LJ.....
nomnes
# 26.01.2015 ob 12:19
DE(j)MOKRA(s)T
@slayer
Ne skrbi, če si pošten in nisi pridobival premoženja na račun revežev ti v socializmu ne bodo nič pobrali
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Narode, brez panike! V socijalizmu narodu nič ne vzamejo..... ker ni kaj vzeti....
DrKult
# 26.01.2015 ob 11:55
Jaz osebno trenutno vlado podpiram sigurno dosti bolj kot par preteklih.
Pač ne gledam na to, kdo je levi in kdo desni. Ko je Janševa vlada predlagala reformo zakona o delovnih razmerjih, sem to podpiral, pa se ni zgodila. Poleg te reforme je zame delal v državi samo škodo - dodatno je sprl narod, uvedel povsem posplošeno varčevanje v JS, retorika vlade pa ne le, da narodu ni kazala spoštovanja, še žalila ga je. Večjega populizma ni bilo v zgodovini slovenske samostojne države nikoli. Kljub vsemu mi je najslabša vlada bila tista od Bratuškove. Naredili niso nič drugega kot dalje varčevali in nabijali davke.

Trenutna vlada pa je zame, ki sem mlad, naredila za mene najpomembnejšo zakonsko spremembo od vseh vlad do zdaj in to je, da je začela postavljati študentsko delo v bolj enakopraven položaj preostalim oblikam. Všeč mi je tudi trenutni predlog davčnih blagajn. Ne rečem pač, da se strinjam z vsem, se pa vsekakor z večim kot pa pri prejšnjih vladah in je v nobenem primeru ne bi zamenjal za nobeno od trenutno razpoložljivih alternativ. Se pa mogoče na prihodnjih volitvah že pojavijo še kaki povi, ZL je zaenkrat dober protiveter v parlamentu.
Bivši uporabnik
# 26.01.2015 ob 11:54
Trikrat hura za Jankovića, Stožice in ...! Saj veste, kaj je mišljeno tam pri treh pikah. Nekam hitro ste pozabili, da so Jankoviću še pred kratkim prodajali prevozna sredstva, iz hiše so mu odnesli stanovanjsko opremo zaradi rubeža, KPKju ni prijavil vsega premoženja itd. :))
sLoVaN
# 26.01.2015 ob 10:58
KAj pove anketa?

Malo "rumene" simpatičnosti oz. šamanstva iz Trebnjega, leporečni, všečni in puhloglavi kvazi levičarski SD-jevčki ter Mirotov spraven pravniški pristop s pravniško neučinkovitostjo,
bo Slovenijo potegnilo s jame?
kozorog1973
# 26.01.2015 ob 13:05
Anketa Vox populi: Podpora zrasla tako vladi kot SMC-ju

ne v idim nobenega praktičnega razloga čemu to????
dalton1
# 26.01.2015 ob 12:54
Nekaj v tem poročilu ju hudo napačno, namreč, da je bil prvak opozicijske stranke SDS v medijih v zadnjem času bolj malo izpostavljen, kar sploh ne drži. Njegov dolgi intervju, ki je trajal skoraj eno uro, na TV 3, povzeli so ga tudi drugi mediji, je bil kar nekaj dni večkrat ponavljan. Večje medijske izpostavljenosti ni imel nobeden drug politik.
zorbpisoj
# 26.01.2015 ob 12:48
Šurda, lepo si povedal. Iracionalno sovražiš ZDA in vsakega, ki je ne sovraži. Podpiraš pa vsako sranje - samo, da je proti ZDA.
zorbpisoj
# 26.01.2015 ob 12:40
Cerarju bo še zrastla podpora, ko se bodo uspešno prodajala podjetja - in se bo uprl škodljivcu in zajedalcu Mencingerju.
Taca
# 26.01.2015 ob 19:37
Slovenceljni,dežela Kekčeva,nikomur ni mar za narod,brezposelne in mlade diplomante.
Vedno zagovarjamo polne,razvajene riti,naši delodajalci pa režejo kruh Slovakom,Srbom.....
Pa komu mar gospodarstvo.Politiki so sami sebi namen in naj jo z birokrati vred prodajo tujcem.
variolog
# 26.01.2015 ob 13:16
Kaj gre vladi Cerarja spet slabše,da nas pitajo z temi anketami ?
kozorog1973
# 26.01.2015 ob 13:15
da točno ste slišali študentje nam kradejo dela oz oni niso krivi kriv je sistem ki to dopušča, saj delodajalci raje vzamejo nadobudne študente, ki jim bodo za "polovični" strošek delali kot črnci.
in še naprej se veselo dviga podpora te vlade , le čemu, amtr smo bed..., kaj so za nas navadne državlajne nardil ajde rečte kaj, še tiste kredite so nam svetoval no ne meni množioci da jih jemljejo v valuti b, čeprav plčae se dobivajo v valuti a, in oni ne lepo so kreditojemalcem svetoval, dejte jemati kredite v frankih, bah
ajde izvolite minuse, briga me, popolnoma nič niso nardil, popolnma nič razen to da so tist bogi rebalans sestavl skupaj, ki ga bodo moral še 100 popravljat, ukrepe za zagotovite start aup pdjetjim olajševa le tem , olajševa za tuj kapital balabalbala, infrestruktura, ajde kje je je kaj anrjenga nič od nič
kozorog1973
# 26.01.2015 ob 13:11
plus to da se študij mora plačevati, ne pa takole, eni bi delal preko študenta, mi ostali pa bi iz svojega žepa jim veselo plačevali, da lahko oni nam kradejo dela na trgu dela.
kozorog1973
# 26.01.2015 ob 13:10
Trenutna vlada pa je zame, ki sem mlad, naredila za mene najpomembnejšo zakonsko spremembo od vseh vlad do zdaj in to je, da je začela postavljati študentsko delo v bolj enakopraven položaj preostalim oblikam. Všeč mi je tudi trenutni predlog davčnih blagajn. Ne rečem pač, da se strinjam z vsem, se pa vsekakor z večim kot pa pri prejšnjih vladah in je v nobenem primeru ne bi zamenjal za nobeno od trenutno razpoložljivih alternativ. Se pa mogoče na prihodnjih volitvah že pojavijo še kaki povi, ZL je zaenkrat dober protiveter v parlamentu.

napaka študentsko delo bi moral ukinit ali pa vsaj omejiti študenstko delo in to drastično, delo bi moralo potekati zgolj prek vikendov in počitnic, pa še to bi morali študentje delati samo tista opravila v skladu s študijsem programom oz delom ki jim bo ko bodo doštudirali izkušnje prav šrišle, vse ostalo je cinca marinca.sedaj pa popajte minuse briga me.
Crveni
# 26.01.2015 ob 12:37
Ne skrbi, če si pošten in nisi pridobival premoženja na račun revežev ti v socializmu ne bodo nič pobrali

Tako kot je to počel neugledni ekonomist Mencinger?
astro
# 26.01.2015 ob 12:02
55 tisoč otrok je v Sloveniji pod pragom revščine? Ali je bilo tako tudi v gnilem socializmu? Ne, ni bilo!
Nič ni črno-belo!
DE(j)MOKRA(s)T
# 26.01.2015 ob 11:30
@slayer
Ne skrbi, če si pošten in nisi pridobival premoženja na račun revežev ti v socializmu ne bodo nič pobrali
oliva
# 26.01.2015 ob 11:09
Ja, pa res, @sivina.
kvisko75
# 26.01.2015 ob 10:42
Zakaj že?
svobodan
# 26.01.2015 ob 19:42
...ankete je plačal SMC iz denarja ki ga je dobil od lobistov zato da pelje razprodajo naprej...
božo1
# 26.01.2015 ob 19:32
kozorog1973
Anketa Vox populi: Podpora zrasla tako vladi kot SMC-ju
ne v idim nobenega praktičnega razloga čemu to????


Če šisto nič nebi razumel bi vsaj tole moral:
Bonitetna hiša Moody's je v petek zvišala oceno Sloveniji za eno stopnjo, z Ba1 na Baa3, s stabilnimi obeti za naprej. Slovenija je tako po oceni Moody's zapustila skupino visoko tveganih držav.
gesan
# 26.01.2015 ob 13:29
Dr. Kumrovec
# 26.01.2015 ob 13:25
Go Violeta! ... urok šamanske pozitivne energije...
................................
Kaj pa je s tem narobe?
gesan
# 26.01.2015 ob 13:16
Rezultati ankete kažejo:

Najlažje se je imet za bedaka!
Slovenec11
# 26.01.2015 ob 13:05
Zakaj v to anketo ne verjamem ?! Oziroma v te rezultate ?
Ti ki delajo ankete točno vedo iz prejšnjih anket koga naj pokličejo da dobijo določen rezultat.

Vlada ni naredila nič od začrtanega cilja
- nižje plače v državnem sektorju - tu so kapitulirali - torej jim ni uspelo
- v zdravstvu niso in ne bodo tikali nič - torej jim ni uspelo
- napovedujejo večje davke - ja tu jim bo uspelo saj smo pohlevni in ne bomo šli na ulice in razsuli pol LJ

Aha - mogoče pa so ocenili kaj niso naredili in je zato vlada dobra
Hudiča kaj pa je tako dobrega naredil Cerar - aha - v 12 h je na isto vprašanje dal tri različne odgovore - ja tu pa je pokazal da zna lagati na več načinov - uspeh
tanj
# 26.01.2015 ob 12:59
To so navadna natolcevanja. Pravilnost in merodajnost podatkov je mogoča zgolj v anketah Planet Tv, kjer pravilno vodi SDS.
geo_tech
# 26.01.2015 ob 12:56
@ Mindmaster

Kakšno pa bi bilo pravo razmerje za tebe ? Oz. koga bi volil v danem trenutku?
Crveni
# 26.01.2015 ob 12:39
55 tisoč otrok je v Sloveniji pod pragom revščine? Ali je bilo tako tudi v gnilem socializmu?

Takrat jih je bilo mnogo več.
zvonec5
# 26.01.2015 ob 11:48
A bejž no in kdo je bil anketiranec????......
weylakuc
# 26.01.2015 ob 11:36
Končno nek premik na bolje! Dovolj je že tega negativizma!

Pustimo vladi da dela, ne pa, da se ruši zadeve na vsakem koraku potem pa se čudimo zakaj nam ne rata od nikjer obogateti...
šurda
# 26.01.2015 ob 11:20
Res ne vem zakaj raste podpora tej vladi, ki samo zvesto kima
vsem kar pride iz Bruslja, še bolj točno iz Nemčije!

Ta vlada je podobno slaba kot obe Ivana Janeza Janše, prav
veliko razlike žal ni ! Le tega nam še manjka, da se SMC in
SDS združita v veliko koalicijo, kar bi pomenilo POTOP
Slovenije ih še večje hlapčevstvo Nemčiji !
oliva
# 26.01.2015 ob 11:08
Pač tedenski vox populi.
Zkaj bi se v enem tednu totalno spremenile stvari, če se v desetletjih niso?
Bivši uporabnik
# 26.01.2015 ob 13:25
Go Violeta! ... urok šamanske pozitivne energije...
šurda
# 26.01.2015 ob 12:49
SLAYER
He, he, he kaj te tako moti ?, a mogoče resnica ?

Ta vlada samo zvesto kima Bruslju oziroma Nemčiji, je skoraj
brez lastne hrbtenice zato si zasluži slabo 2-ko !
SLAYER
# 26.01.2015 ob 12:29
ŠURDA , ti si omenu Nemcijo , jaz sem ti samo odpisal da smo odvisni od nje .
In spet si ustelil v ZDA in spet ti bom odgovoril :
Italija in Nemcija sta se predali kao ZDA in Nemcijo so si potem razdelili z Rusi .
Vas Titek pa je hotu bit nekaj extra malo tu malo tam - kam je privedlo v revscino , za tebe sigurno ne ker sem te ze prej opisal .
Vidis zdaj IQ , tisti ki so se pridruzili antantnim silam so naprednejsi samo ti ne vidis .
Tolk si proti Zahodu , do leta 91 smo kupovali kavbojke , kavo , zlato , hrano v Italiji / Austriji ker tukaj ni bilo nicesar in tudi ti si kupoval sam se sedaj ne spomnis tega .
Ja debatiramo o sedanji vladi ki noce nic narediti , da ne bo bolje , ker niso tako neumni da bodo zagali vejo na kateri sedijo
Tko da neumne komentarje pisi na listke in jih pol 100 x preberi preden objavis .
SLAYER
# 26.01.2015 ob 11:23
DE(j)MOKRA(s)T , se enen PIONIRCEK
Kaj imas tolk proti Nemciji , ko je slo nemciji slabo je nam so 10x slabse in sedaj se je spet trend obrnil . Da ti osvezim , nas izvoz je odvisen od Nemcije , tako pac je .
Kar se tice Grcije , da ne bomo popusili kar smo obljubili in Grcija brez Europe je mrtva .
To si daj v glavo skupaj z ZL in Mesecem ( ima tapravi priimek ga skoz nosi MESEC )
DE(j)MOKRA(s)T
# 26.01.2015 ob 11:14
Veteran91, zakaj pa misliš da je bila poteptana volja volivcev in so zaradi ukazov raznih stricev in Bruslja onemogočili zmagovalca Jankoviča? Ker on ne bi kimal Merkelci, on bi vsaj poizkusil zadeve rešiti na nek drugačen način, tile pa kot da Slovenija ne obstaja, briga jih vse ostalo, oni morajo izpolniti zahteve in kaprice Bruslja, gospodarstvo, sociala in podobno pa tako in tako nista važna. Mislim da pri nas ne bo bolje, dokler ne gremo po poti Grčije in pokažemo da smo država ne kolonija. Mogoče bi šlo sprva še težje, toda na dolgi rok v EU le izgubljamo, obsojeni na životarjenje.
SLAYER
# 26.01.2015 ob 11:12
Veteran91 , se dobro da je bila kao neka vojna samo en teden . Ker takega kot tebe bi lahko takoj spreobrnili in bi streljal po tvojih .
Kaksen veteran ce sploh si , me niti ne zanima
Tvojega Jankovica je Rop postavu v MERKATOR , da je propadu je pa kriv SDS - ni kaj ce nimas mozganov ti ni pomoci al pa so tud za to krivi iz SDS-a
Kazalo