Državni svet bo naslednji teden objavil, kdo je oddal najboljšo ponudbo za storitve komuniciranja z javnostjo. Konkurenca je huda. Foto: BoBo
Državni svet bo naslednji teden objavil, kdo je oddal najboljšo ponudbo za storitve komuniciranja z javnostjo. Konkurenca je huda. Foto: BoBo

Naročnik bo pogodbo sklenil s ponudnikom, ki bo predložil ekonomsko najugodnejšo ponudbo, ki bo 50 odstotkov slonela na ceni in 50 odstotkov na referencah. V primeru dveh enakovrednih ponudb oziroma enake končne ocene bo naročnik izbral ponudnika, ki je dosegel večje število točk iz ocene referenc. Predmet naročila so storitve komuniciranja z javnostmi in druge storitve v kabinetu predsednika državnega sveta, dogovorjene za obdobje 24 mesecev.

Iz razpisne dokumentacije

Državni svet je prejel ponudbe podjetij: Dialog-si.net, Spem komunikacije, Directa, Mayer Mccan, Tovarne Ikon in Urednica, ki so družbe z omejeno odgovornostjo, ter Create – R samostojnega podjetnika Roberta Celestine, so za MMC sporočili iz Državnega sveta Republike Slovenije (DS RS).

Odločitev naslednji teden
"Postopek ocenjevanja ponudb še poteka in bo predvidoma končan v naslednjem tednu," so še napovedali in pojasnili, da bo odločitev o najboljšem ponudniku sprejela strokovna komisija za izvedbo javnega naročila, ki jo je imenoval predstojnik, in sicer sekretar državnega sveta Marjan Maučec.
Ponudnika bodo izbirali torej namestnik sekretarja Primož Heinz, svetovalka za pravna vprašanja Ana Ivas Brezigar in vodja finančno-kadrovske službe Nevenka Pacek. "Po pregledu in ocenjevanju ponudb komisija izloči nepravilne, neprimerne in nesprejemljive ponudbe, izmed pravilnih ponudb pa predlaga najugodnejšo, ki jo oceni po merilih, ki jih je naročnik navedel v razpisni dokumentaciji. Odločitev sprejme predstojnik, in sicer sekretar državnega sveta," so obrazložili postopek.
Prednost referencam
Naročnik bo pogodbo sklenil s ponudnikom, ki bo predložil ekonomsko najugodnejšo ponudbo, ki bo 50 odstotkov slonela na ceni in 50 odstotkov na referencah. V primeru dveh enakovrednih ponudb oziroma enake končne ocene bo naročnik izbral ponudnika, ki je dosegel večje število točk iz ocene referenc, piše v razpisni dokumentaciji.
Iz razpisne dokumentacije je še razvidno, da so predmet naročila "storitve komuniciranja z javnostmi in druge storitve v kabinetu predsednika državnega sveta, dogovorjene za obdobje 24 mesecev in na način, določen v razpisni dokumentaciji".

Krizno komuniciranje
Med storitvami pa državni svet poleg priprave in izvedbe celovitega PR-načrta, koordiniranja in oblikovanja najzahtevnejših rešitev na področju informiranja in komuniciranja z javnostmi pričakuje tudi "krizno komuniciranje". Ravno zadnje pa je eden izmed glavnih adutov kamniškega podjetja v lasti Ambroža in Damjane Pondelek, ki je javnosti postalo znano po pogodbi z vrhovnim državnim tožilstvom. Urednica je po pisanju Žurnala za pomoč pri javnih nastopih generalnega državnega tožilca Zvonka Fišerja prejela 5.000 evrov.
Finance so potem razkrile tudi, da je Damjana Pondelek hčerka podjetnika in predsednika sevniške obrtne zbornice Draga Krošlja, ki je leta 2011 na predčasnih parlamentarnih volitvah kandidiral na listi Pozitivne Slovenije pod vodstvom Zorana Jankovića. Pondelkova pa je zanikala, da bi Urednica kadar koli sodelovala z Mestno občino Ljubljana. "Sodelovali smo tudi s stranko Pozitivna Slovenija, in sicer v času državnozborskih volitev 2011, ko je komunikacijsko pomoč potreboval moj oče," je pojasnila Pondelkova.
S kom vse v državi posluje Urednica
Iz Supervizorja je razvidno, da Urednica v zadnjih petih letih od posrednih ali neposrednih proračunskih porabnikov prejela dobrih 60 tisoč evrov. Med največjimi poslovnimi partnerji Urednice so UKC Ljubljana (21.780), Institut informacijskih znanosti (16.440), Splošna bolnišnica Jesenice (4.620), RTV Slovenija (2.400) ter več knjižnic po vseh slovenskih krajih.
Za posel se poteguje tudi Dialog-si.net
Dialog-si. net
, ki ga je po javno dostopnih podatki ustanovilo podjetje Vurberg oziroma Vera Kozmik Vodušek in Alojz Šeško, je v zadnjih petih letih prislužilo 925.596,51 evra iz javnih sredstev. Največ pa je bila vredna pogodba s Kobilarno Lipica v znesku 206.286,09 evra ter z Znanstveno-raziskovalnim središčem Bistra Ptuj - dobrih 163 tisočakov.
Brez SPEM-ovcev ne gre
SPEM Komunikacije so v zadnjih dveh letih po podatkih Supervizorja imele 131.485 evrov plačil, največ od proračunskih porabnikov sta jima nakazovala Rehabilitacijski inštitut Soča - 75.366,00 in RTV Slovenija - 24.474 evrov. A ne gre spregledati, da gre le za eno izmed več hčerinskih podjetij Skladovnice kreativne industrije, katere ustanovitelj je Božidar Novak in je imelo v zadnjih petih letih slabih 840 tisoč evrov zaslužka iz poslovanja s proračunskimi uporabniki. Javni denar je po podatkih Supervizorja v petletnem obdobju romal tudi na druge družbe Skladovnice, in sicer Intestata v znesku 382.543, Medialoga 28.667 in Medijskega partnerja 186.786 evrov.

Kdo se še poteguje za državni svet?
Directa
, ki sta jo ustanovila Mitja Perko in Aljaž Seliškar, je v zadnjih petih letih ustvarila 51.118,95 evra zaslužka z državo, največ s Cankarjevim domom (37.390,40) in Zavodom za zaposlovanje (8.000 evrov).

Pri oglaševalski agenciji Mayer Mccan, katere ustanovitelja sta Marko Majer in Patricia Majer Bajt, pa je znesek skupnih plačil od organov od leta 2008 do 2013 znašal 529.441 evrov. Največ proračunskih sredstev je agencija prejela od ministrstva za promet, in sicer 155.913 evrov, in Urbanističnega inštituta Republike Slovenije, 133.860 evrov. Na seznamu plačnikov njihovih storitev najdemo še Javno agencijo RS za varnost prometa (87.031,41 evra), Zavod za gradbeništvo Slovenije (60.844), Zavod za zdravstveno zavarovanje (38.372) in druge.
Tovarna Ikon Janeza Černeta je imela v istem obdobju samo dobrih devet tisočakov plačil. Samostojni podjetnik Robert Celestina je s podjetjem Create - R prejel za dobrih 108 tisočakov plačil, od katerih je največji del 106.813 evrov prejel iz SNG-ja Opere in baleta.

Naročnik bo pogodbo sklenil s ponudnikom, ki bo predložil ekonomsko najugodnejšo ponudbo, ki bo 50 odstotkov slonela na ceni in 50 odstotkov na referencah. V primeru dveh enakovrednih ponudb oziroma enake končne ocene bo naročnik izbral ponudnika, ki je dosegel večje število točk iz ocene referenc. Predmet naročila so storitve komuniciranja z javnostmi in druge storitve v kabinetu predsednika državnega sveta, dogovorjene za obdobje 24 mesecev.

Iz razpisne dokumentacije