



Vaša ocena: 



Ocena 3,5 od 43 glasov
Ocenite to novico!
Študentsko delo ne omogoča socialne varnosti, je "na neki način napaka na trgu dela, ki dela neupravičeno razliko med različno zaposlenimi," je dejal Mitja Gaspari.
Na tiskovni konferenci po seji vlade je minister za razvoj odgovarjal tudi na vprašanja o morebitnih spremembah glede ureditve tega dela. "Prepuščam razmislek, ali je to korektno od delodajalcev in sindikatov, da mirno gledajo, da je študentsko delo v bistvu mezdno delo," je dejal Gaspari.
Minister brez listnice je še prepričan, da "to delo ne omogoča nobene socialne varnosti, je na neki način napaka na trgu dela, ki dela neupravičeno diferenciacijo med različno zaposlenimi. Zato bodo imeli mladi težave pridobiti pogoje za upokojitev, zaradi umetno podcenjenih stroškov zaposlitve pa tudi izpodrivajo normalno zaposlitev te mlade generacije."
O študentskem delu v okviru socialnega dialoga
Študentsko delo je "torej iz več razlogov zelo neprimeren način stimuliranja zaposlitve", še pravi Gaspari in dodaja, da se bodo o tem morali pogovoriti jeseni v okviru socialnega dialoga. Delodajalci in sindikati, "ki se ukvarjajo samo s problemom zaposlitev za nedoločen čas", bodo morali odgovoriti na vprašanje, ali je takšen trg dela, ki tako razlikuje posamezne udeležence na trgu, v redu, je še dejal minister.
Zgornja meja izdatkov proračunov 8,956 milijarde
Vlada je na današnji seji, ki se je premier zaradi poškodbe zapestja ni udeležil, določila zgornjo mejo izdatkov proračunov za leti 2010 in 2011, ki bo 8 milijard in 956 milijonov evrov.
Proračuna bosta malce drugačna kot do zdaj, saj sredstev ne bodo dodeljevali po ministrstvih, ampak po načrtovanih projektih, s čimer želijo doseči učinkovitejšo porabo proračunskih sredstev.
Odločitev o tem, koliko sredstev bo namenjenih posameznim politikam, bo vlada, kot je razložil minister brez listnice Mitja Gaspari, ki je namesto premierja vodil sejo, sprejela na podlagi programov posameznih ministrstev. Na ministrstvih bodo prednostno obravnavani posamezni programi ali podprogrami, ki bi lahko dobili več sredstev, je dodal.
Primanjkljaj leta 2011 le 3,5 odstotka BDP-ja
Proračunski primanjkljaj države naj bi za leto 2010 znašal 4,8 odstotka, za 2011 pa 3,5 odstotka BDP-ja, je še razložil minister Gaspari in dodal, da to pomeni začetek fiskalne konsolidacije, ki jo je Slovenija dolžna izpeljati, da zagotovi stabilnost lastne fiskalne in ekonomske politike in sistema ter da sledi zahtevam evrosistema.
Finančni minister Franc Križanič je že predtem povedal, da bodo v delovnih skupinah, ki so že imenovane za oblikovanje posameznih razvojnih politik, dokončno oblikovani programi in podprogrami, potem pa bodo proračunski uporabniki čez poletje pripravili svoje finančne načrte, ki bodo znotraj razvojnih politik.
Rok za oddajo obeh proračunov v državni zbor je 1. oktober. Zaradi specifike financiranja pokojninske blagajne bo Slovenija znova največ izdatkov namenila transferjem v pokojninsko blagajno in socialni politiki, prednostno pa bodo obravnavani programi tehnologije in konkurenčnosti.
Z avtoprevozniki se bodo pogovorili
Vlada je na seji še odločila, da se bo minister za promet z avtoprevozniki pogovoril o iskanju rešitev. Ministri so na seji še ugotovili, da posebnega razloga za napovedano stavko ni.
Kot je znano, avtoprevozniki napovedujejo stavko, če vlada ne bo uslišala njihovih zahtev o takojšnjem vračilu trošarin, nižjih cestninah itd. Cestnina za tovornjake se je v začetku meseca podražila za 40 odstotkov, kar je za avtoprevoznike, zlasti zaradi krize in dejstva, da so cestnine njihov največji strošek, nesprejemljivo.
Tovornjakarjem naj bi bila vlada pripravljena ponuditi za deset odstotkov nižjo cestnino, med 22. in 6. uro pa za 20 odstotkov. Poleg tega naj bi vlada ponujala tudi kopico olajšav oziroma popustov na količino in glede na različne sisteme plačila cestnine od pred- do poplačniškega, spremembe pa naj bi zaživele v začetku avgusta.
Prijavi napako
6. avgust 2009 ob 21:28
4. avgust 2009 ob 22:56
29. julij 2009 ob 16:33
niverzalni-temeljni-dohodek/208104"]UTD - UNIVERZALNI TEMELJNI DOHODEK
[/url]
potem pa še morda malo štipendije komu in to je to....
29. julij 2009 ob 10:44
29. julij 2009 ob 09:34
28. julij 2009 ob 21:44
28. julij 2009 ob 17:04
28. julij 2009 ob 16:56
28. julij 2009 ob 15:22
28. julij 2009 ob 14:59
28. julij 2009 ob 14:11
Ne, ni mi vseeno da marsikdo izkorišča status samo za delo, toda potrebno je pogledati iz širše perspektive... subvencionirano bivanje je neurejeno dokler bo zakonodaja tako pomanjkljiva glede oddajanja lukenj (ne stanovanj ampak lukenj) na črno, dokler bo premalo študentskih domov in dokler bodo štipendije dobivali tisti, ki si drznejo pogoljufati in prijavljati lažne podatke, tisti pa, ki z bruto plačami delavskih staršev za manj kot procent presežejo cenzus, naj si pa pomagajo sami.
Študentska dela so vedno predmet spotike, nikogar pa ne zanima dogajanje v praksi, koliko je nevrnjenih napotnic, neplačanih del in šikaniranja na delovnih mestih. Kolikokrat sami delodajalci ravnajo v nasprotju s samim sabo in kako slabo zakonodaja deluje na vseh področjih ki so posredni vzrok da študent sploh mora delati.
Sama redno opravljam faks, vendar mi je študentsko delo edini vir prihodka, dokler pa Križanič stresa nebuloze o univerzalnem dohodku, minimalnih plačah, davkih na neotroke, na drugi strani pa Gaspari udriha po študentih in po tistih ki si najmanj zaslužijo, je ta država ena od najslabše urejenih.
Ker dupuščamo da imajo stečajni upravitelji grozljivo visoke nagrade, da se menedžerske plače gibajo nad 10000€, medtem ko je ves svet v recesiji, naši delavci mesece brez plač, bi bilo potrebno najprej urediti maksimalne plače. Ko je recesija, je recesija za vse, maksimalna plača na 8000€, pa bo dovolj denarja za vse.
Dovolj je tega da pasove zateguje "raja"- delavci, upokojenci, študentje, tisti ki pa govorijo o šparanju si pa ne odtegnejo niti ficka!
28. julij 2009 ob 12:51
28. julij 2009 ob 12:04
28. julij 2009 ob 11:57
Kako to, da je SD-ju, LDS-u itd. nenadoma ta ideja všečna??
28. julij 2009 ob 11:26
Je kar nekaj resnice v tvojih navedbah, zato pa sem napisal, da rešitev bi bila neka vmesna pot, med rednim in študenstskim delom. To pa zato, ker je še vedno veliko takih, ki so še vedno bolj predani študiju, vendar zaradi finačnih problemov, gredo tudi kaj zaslužit, da se lažje živi. Ukinitev študenstkega dela ni ravno rešitev, potrebna je neka drugačna, prijaznejša tako študentom, delodajalcem in državi.
28. julij 2009 ob 11:15
28. julij 2009 ob 10:24
28. julij 2009 ob 10:07
28. julij 2009 ob 09:56
Osebno nisem nikdar iskal dela prek študentskega servisa, ker enostavno ne ponujajo dela, ki bi mi v prihodnosti koristilo. Zato sem doživel mnoge zavrnitve, ko sem se dogovarjal za konkretno delo - na koncu sem po mnogih poskusih dobil konkretno delo, kjer sem se v dveh letih že dobro pripravil na real life. In sedaj imam pred diplomo dosti konkretnih strokovnih izkušenj, da lahko svoje znanje "prodajam na trgu". Če pa bi se ravnal kot 90% študentov, iskal delo preko e-študenta, bi bil sedaj verjetno na istem kot je večina.
Zakaj bi jaz ukinil študentski servis je torej jasno. Vsakemu študentu bi veliko bolj koristilo, če bi se moral delodajalcu predstaviti in povedati, zakaj bi mu dali delo. Tudi če je delo nestrokovno je to dodatna izkušnja pri predstavljanju delodajalcu, ki jo lahko pameten človek izkoristi za prihodnost. Da delo dobiš kot da bi naročal produkt iz internetne trgovine pa se mi zdi največja neumnost na svetu...
28. julij 2009 ob 09:35
28. julij 2009 ob 09:31
28. julij 2009 ob 09:28
28. julij 2009 ob 09:25
28. julij 2009 ob 09:23
28. julij 2009 ob 09:13
Kaj bo alternativa studentskim servisom? zaposlitev? na kaksen nacin pa bo student lahko dobil zaposlitev, oz kako naj ima zaposlitev ob studiju? brez dela pa student enostavno ne prezivi... ali morda gaspari pricakuje, da bodo ze tako obubozane druzine podpirale se 20 letne studente v ljubljani npr.?
kretenizem brez primere, skorajda tako kot krizanicev davek na neotroka.
28. julij 2009 ob 08:46
28. julij 2009 ob 08:45
28. julij 2009 ob 07:23
28. julij 2009 ob 07:14
Iz davkov, ki bi jih plačali zaposleni (namesto študentov) bi lahko dobili kar nekaj štipendij. Nekatere stvari je potrebno poostriti, da ni čas študija samo čas za žur.
Res pa je, da je študentsko delo priložnost, da se izkažeš, če delaš v stvari, ki so povezane s tvojim študijem. Lahko bi ostalo za meseca julij in avgust.
Delovna doba: sploh ni važno, ker bomo itak delali do visoke starosti. Vsi...
Gaspari, dobro premislite na ministrstvu, prosim.
Lp
28. julij 2009 ob 04:03
Dvig cestnin za tovornjake je že korak v to smer.
Če dvignemo cestnine preveč, nam tovorni promet speljejo tuje države. Razliko pa boš poravnal ti sam iz svojega žepa preko višjih davščin.
28. julij 2009 ob 02:28
"Vlada je na današnji seji, ki se je premier zaradi poškodbe zapestja ni udeležil...."
28. julij 2009 ob 00:08
27. julij 2009 ob 23:44
27. julij 2009 ob 23:40
Kar se tiče pismnosti ti nimam kaj zamerit se res nisem potrudil pravilno napisati.
Kar se tiče razgledanost pa ne vem če bi to lahko povezovali s smerjo študija. Poznam držboslovce ki nimajo ravno kakšne razgledanosti in logičnega razmišljanja pa pustimo zdaj to ker karkoli karkoli posploševat je brezveze.
27. julij 2009 ob 23:20
Lobij študentskih servisov je močan, saj se namreč obrača ogromen denar čez študentske servise, vlada si zatiska oči, študenti namesto da študirajo, delajo prek štud. servisa ter ta status vlečejo do 28 leta, kasneje pa še po možnosti delajo prek štud. servisa na črno. V glavnem ni nobene kontrole nad tem, za moje pojme je to ena farsa oziroma podaljševanje časa, ko se moreš zaposlit.
Firme najemajo študente da delajo odgovorna dela na podjetjih v bistvu so podjetja odvisna od študentov, ki morajo delat izpite.
V glavnem indija-koromandija.
27. julij 2009 ob 23:16
če ne bomo mogl vsaj med počitncm nekej zasužt nej ns pa država financira, npr. študentske domove in stanovanja za študente naj plača in pa zastonj študentski boni za hrano
če ukinejo študentsko delo se bo delal na črno, to jim pa spet ne bo všeč
27. julij 2009 ob 23:13
27. julij 2009 ob 23:02
zelo pametno razmišljanje. V resnih državah te neumno gledajo, ko prosiš za prvo službo in si starejši od 22 ali 23 let. Mislim s končanim faxom.
o tem se bi dalo debatirat, pa ne bom..
27. julij 2009 ob 22:57
-v sloveniji študira mnogo reveč študentov glede na potrebe po izobraženem kadru
odvisno, seveda je preveč ekonomistov ipd, inženirjev ipd že lep cajt primanjkuje oz ni nikoli potrebe po omejitvi vpisa ipd ukrepih, ki so stalnica pri prej omenjenih.. in ker je tak naval, je najbolj nardit svojo fakulteta ali pa na obstoječi uvest plačljiva študij, za vse tiste, ki so izven liste. a je potem država kriva, če omejuje glede na potreba ali pohlep nekaterih fakultet? čisti biznis, rezultat pa je na dlani..
-kvaliteta študija je mnogokrat slaba ker fakultete dobijo denar glede na število diplomantov
podobno kot prej, fakulteta z lobijem (beri dirketne povezava o osebami, ki ustvarjajo visokošolsko zakonodajo) dobijo tisti državni denar oz vlaganja, ki bi moral it kam drugam.
-imamo veliko "študentov" ki se vpisujejo na fakultete le zaradi statsa in nikoli ne naredijo fakultete
sigurno so tudi taki, vendar spet imamo omejitve za to, v nedogled se na redni študij ne moreš vpisovat, kolkr vem.
- povprečen čas študija je zelo dolg
-za štiriletni študij ima študent lahko brez vsakega problem 6 let status ( brez kakih oravičil)
spet, imamo omejitve za to, 6 let pomeni, da je vmes tudi kaj naredil, ker 6x ponavljat letnik ne moreš, kolkr vem..
ma ok, da se vse poostrit ipd, da ne bom zdej pristranski, ampka na splošno govorim, mal je folk izgubil kompas kaj sploh študij naj bi bil ipd. definitivno treba narediti red in ustavit to mučkanje z napotnicami, samo da ne bodo spet sami študenti (in njihovi štarši recimo)odnesli najkrajšo.
27. julij 2009 ob 22:57
27. julij 2009 ob 22:54
Sam se v večji meri strinjam s tem, kar je napisal. Bi pa ob tej priložnosti povedal nekaj v zagovor študentov FDV-ja. študent bf pravi, da študira, vendar ne bo več dolgo študent. Predvidevam, da bo diplomiral.
Sodeč po njegovem zapisu pa ima bodoči izobraženec precej težav s pismenostjo. Kot večina diplomantov naravoslovnih ved, pri katerih opažam tudi, da so izredno nerazgledani.
Npr. diplomanti gradbeništva. Znajo projektirat cesto. OK. Vendar so, vsaj po mojih izkušnja do sedaj, izredno netolerantni, vzvišeni in ne razumejo širše družbene sfere. Zaradi slednjega so tudi lahek plen populističnih politikov.
Še glede diplomantov FDV-ja: v svoji poklicni karieri sem se velikokrat moral ukvarjati z neizkušenimi diplomati te fakultete. Res je, da nimajo praktičnih znanj, jim pa ni problem naštudirat kaj, kar ni iz njihove stroke.
In še komentar na članek. Študentsko delo je potrebno ukinit.
Včasih se sprašujem, kje so sindikati? Ker ti res varujejo samo pravice zaposlenih za nedoločen čas. Mlade so pa vsi, in politika in delodajalci in sindikati, gladko zaj****
27. julij 2009 ob 22:54
zelo pametno razmišljanje. V resnih državah te neumno gledajo, ko prosiš za prvo službo in si starejši od 22 ali 23 let. Mislim s končanim faxom.
27. julij 2009 ob 22:51
sama sem se preživljala s študentskim delom cel čas študija, ker so bruto dohodki staršev pač presegli cenzus. cenzus, po katerem ima oseba na leto v BRUTO znesku okoli 3234€ na leto dovolj za preživetje. in tak je cenzus za štipendije.
naj naredijo anketo oz. pogledajo na dursu, kakšni so dohodki staršev študentov, ki delajo preko študentskih servisov. pa tiste, ki delajo z napotnico pri mamici ali očku, naj izvzamejo.
stanovanje na mesec te stane okrog 200€ s stroški, če ne prideš v študenta, hrana(no ja, saj lahko v mb jemo v take away za manj kot 0,5€)-a pol nam bojo pa pridigali o nezdravi prehrani...
najprej poskrbite za alternativo, jo vpeljite, pa se bo videlo, koliko študentov bo delalo, če jim ne bo nujno potrebno za preživetje. tiste pa potem obdavčite, ne pa ukinjat študentskega dela. ker vedno bodo mejni primeri, ki jih bo odvzem možnosti dela prizadel
27. julij 2009 ob 22:34
no saj kar se tiče študentarije je zgodba precej dolga
-v sloveniji študira mnogo reveč študentov glede na potrebe po izobraženem kadru
-kvaliteta študija je mnogokrat slaba ker fakultete dobijo denar glede na število diplomantov
-imamo veliko "študentov" ki se vpisujejo na fakultete le zaradi statsa in nikoli ne naredijo fakultete
- povprečen čas študija je zelo dolg
-za štiriletni študij ima študent lahko brez vsakega problem 6 let status ( brez kakih oravičil)
no za to bi bila po mojem mnenju rešitev šolnine ( ne me še prec obgrizt preberte do konca) in štipendije ki bi pokrile to šolnino in še večin ostalih stroškov ki jih ima študent možnost pridobitve take štipendije pa bi imel vsak ki izpolnjuje pogoje za upis. vendar pa bi jo moral študent v primeru da štuija ne zaključi vrniti. te šolnine pa bi bile u bistvu posredno glavni vir financiranja visokega šolstva
s to spremembo bi uredili dve stvari na en mah mlade bi prisilili v razmislek al res želijo študirati in opraviti študij ali bi ne, kdor pa bi imel resen namen tudi doštudirat pa bi mu ta štipendija omogočala normalen študij. bi pa ob enem tud izbolšali kvaliteto študija saj bi imeli man študentov in bi se fakultete bol prizadevale da jih v resnici tudi kaj naučijo.
zaradi dolgega študija in študentskeg dela imamo mnogo manšo populacijo ki plačuje davke in ostale prispevke in zato je davčna obremenitev dela večja (če delavec prejme 400€ plače ima delodajalec skoraj 600€ stroška) in starostna meja za upokojitev višja
največji absurd pa je da imaš na študentskih servisih ponudbe za delo za pol celo leto (kdor lahko dela celo leto prek študentskega servisa nekako ne more resno delat za študij se vam ne zdi?)
no pa še to ne me napast da zaradi mojega vzdevka res sem študent ampak nebom več dolgo
27. julij 2009 ob 22:31
Veš - SŠ je navadno zavajanje, matura pa še bolj. Jaz nisem bil priden v SŠ, sem imel nizke ocene, sedaj pred diplomo pa imam povprečje nad 8 - s tem, da sem med študijem delal za 2 podjetji dokaj redno. In kaj? Ker v SŠ nisem bil priden, sem se potem "spravil skupaj" in PLAČAL en letnik izrednega študija (nato sem šel redno), potem to pomeni, da bi moral iti pometati cesto zaradi ne-pridnosti v SŠ?
ne vem, če sem govoril o tem, da je izredni študij nekaj slabega, bolj o tem, v kaj se je spremenil pri nas. tudi sam nisem bil ne vem kaj v sš..
govorim o tem, da lahko za nek denar na določenih ustanovah dobesedno kupiš diplomo in potem se tak trend nardi imaš kar imaš.
naenkrat tisti z manj izobrazbe kao ni vreden nič, za poklicno usmerjanje praktično ni več nekega velikega intetresa (ko ga bi recimo najbolj rabili), pri visoki izobrazbi pa se itak naredi fama, da so samo zabušanti in faliranci.
27. julij 2009 ob 22:19
Ko je pa treba kaj na CESTE iti za kakšno drugo stvar, so pa TIHO ko pičke.
27. julij 2009 ob 22:17
27. julij 2009 ob 22:16
27. julij 2009 ob 22:14
Veš - SŠ je navadno zavajanje, matura pa še bolj. Jaz nisem bil priden v SŠ, sem imel nizke ocene, sedaj pred diplomo pa imam povprečje nad 8 - s tem, da sem med študijem delal za 2 podjetji dokaj redno. In kaj? Ker v SŠ nisem bil priden, sem se potem "spravil skupaj" in PLAČAL en letnik izrednega študija (nato sem šel redno), potem to pomeni, da bi moral iti pometati cesto zaradi ne-pridnosti v SŠ?
Glede študentskega dela se pa strinjam, da je v večini navadna traparija. Študenti bi morali dobiti smisel in filing za delo, ne pa da delajo v skladiščih, gostilnah idr.
Jaz sem skoraj eno leto iskal KONKRETNO delo med študijem, kjer bi pridobil konkretne in koristne izkušnje - da nisem našel dela preko študentskega servisa je seveda brez-predmetno poudarjati.
Naj vsak študent napiše 20 prošenj med študijem za KONKRETNO in strokovno delo - potem se tudi tega naučiš, kako se delodajalcu predstaviti, katere svoje kvalitete izpostaviti, kaj lahko nekomu ponudiš idr.
To je REAL LIFE - ne pa to, da se usedeš pred računalnik, popiješ pivo, pokadiš cigareto, malo klikaš po e-štud. servisu in hop! naslednji dan imaš delo. Če je to real life potem jaz živim na marsu :)
27. julij 2009 ob 22:09
27. julij 2009 ob 21:59
27. julij 2009 ob 21:52
to velja za kakšne javne službice in spet smo pri tistem problemu o prezaposlenosti javnega sktorja, ki je prisesan na naše plače.
v privat sektorju se vse samo po sebi zregulira in temu primerno bi se zapslevali oz izobraževali tudi mladi.
27. julij 2009 ob 21:47
Sicer pa riba smrdi pri glavi in je treba tm začet. Ne pa vsako lušino premakent , da jo dobijo po betici ravn tisti, ki so že tko reveži.
27. julij 2009 ob 21:43
Ena možnost so posojila države za študij. Namesto da študent dela preko servisa, naj študira s pomočjo posojila države. Naj se posveti samo študiju, ne pa da med študijem nima časa za študij, ker mora stalno delati. Posojila naj potem vrača po končanem študiju. V takem sistemu bodo študenti motivirani, da študij končajo prej, da bodo pač prišli do redne službe in posojilo čimprej začeli odplačevati. Redno službo bodo dobili veliko lažje, če ne bo nelojalne konkurence s strani študentskega dela. Njihova finančna bilanca že nekaj let po študiju bo gotovo bistveno boljša kot v sedanjem sistemu.
Druga možnost je omejitev študentskega dela samo na poletne mesece: junij, julij, avgust, september. Lahko dodatno še na zimske počitnice.
27. julij 2009 ob 21:38
Kaj mam od tega? Mam 4 smeri poklicne izobrazbe, mam več izkušenj kot pa večina 30letnih iskalcev zaposlitve. Mam pildek, k prnese 7 stopnjo. In imam službo.In država ni nardila popolnoma nič zame.
27. julij 2009 ob 21:36
27. julij 2009 ob 21:35
27. julij 2009 ob 21:34
sam potem naj se drugače smatra...
Za delo ob študiju pa more bit odprta opcija
27. julij 2009 ob 21:32
27. julij 2009 ob 21:32
27. julij 2009 ob 21:29
vse sistem, ki je pom mojem dokaj dobra zastavljen (ok, dalo bi se marsikaj bolje nardit, ampka ok), je spremenila uvdedba izrednega študija oz bom rekel drugače plačljivega študije, kjer pač lahko študira vsak.
potem si je očitno tudi lobij ef-ja ipd (velik krivec za marsikšen fiasko v naši visokošolski politki) izboril pravice rednih študentove deloma, če ne v celoti tudi za "njihov" študij. od takrat naprej pa imamo kar imamo.
27. julij 2009 ob 21:21
27. julij 2009 ob 21:18
27. julij 2009 ob 21:15
če kdo pije davkoplačevlaski denar pri nas je to prekomerno zaposlen javni sektor in potem še razni zajedlaci v smislu darsa&co. seveda se v krizi išče denar še v tako majhnih luknjah, ampak študenti niso ravno največji problem pri nas, da se ne pozabi na to.
27. julij 2009 ob 21:11
uvest obvezno prakso na fakultete, po možnosti plačljivo (kot dohodek), ki bi bial recimo subvencionirana s strani države. vendar dialog naj bo direkt med državo/fakulteto in firmami, da se izniči možnost mučkanja.
27. julij 2009 ob 21:08
Študenje so le trenutno nelojalna konkurenca, sam to se ne spremeni z ukinitvijo takšnega dela, pač pa z reformo izobraževanja. Tist kanonfutr od študentvo res ne nucamo, samo obremenjuje državno blagajno
27. julij 2009 ob 21:06
27. julij 2009 ob 21:05
27. julij 2009 ob 21:02
V mojem primeru živi 3 članska družina s dobrimi 500 EUR na mesec. Ker to ne pokrije vseh stroškov sama delam ob študiju, da lahko redno plačujemo položnice. Pa to ne vpliva na moj študij v veliki meri. Res je, da je manj desetk in nekoliko več osmic, vendar delam na področju mojega bodočega poklica in si nabiram izkušnje, ki kompenzirajo te desetke. Pa tudi leta študija se niso nič zavlekla (pri 23 letih bom oktobra absolventka).
Ukinit študentsko delo brez korenitejših sprememb pri štipendijah in pri plačah je najslabša rešitev.
27. julij 2009 ob 20:59
kar se pa tiče št. servisov, je pa druga zgodba. čisto enostavno je: z nastankom servisov v 90-tih se je razpaslo tudi izkoriščanje, ker je seveda za delodajalca "študentek" dosti bolj ugodna varianta. in tako prek napotnic delajo vsi, od 15 do 50 let. kako gre to v praksi, vsi vemo, le država očitno ne.
torej, nehajte že enkrat kričat na redne študente, kako vam odžirajo vaš davkoplačevalski denar, ampak usmerite vso energijo v izboljšanje nadzora nad izdajanjem položnic oz identifikacijo na delu. s tem bi se rešilo vse, ampak očitno je preveč denarja zraven (letni promet recimo mariborskega št. servisa ipd se meri v zelo veliko ničlami).
predvsem pa še en nasvet: naj se uvede obvezno študentsko delo v obliki predmetov prakse ipd (ki bi dejansko imela kaj s tistim, kar študirajo), in naj bodo tako tudi študenti plačani (seveda ne tako, kakor redno zaposleni) po recimo nekem faktorju. tako bi študenti dobili neke praktične izkušnje, ki tako manjkajo in tudi kakšen dinar, najbrž bi se pa tako rešilo tudi problem nelojalne konkurence, ki se zdej pojavlja v smislu št. dela, ker bi bilo seveda št. delo regulirano. kar sedaj seveda ni.
vendar v to kislo jabolko bi treba ugriznit kakšno desetletje nazaj..
27. julij 2009 ob 20:45
27. julij 2009 ob 20:43
27. julij 2009 ob 20:41
A boste to tudi zbrisali, ali bom ljubčka ali petko dobil, ker mi vsa pamet na dopustu ni ušla.
27. julij 2009 ob 20:39
Študente treba podpirat, ampak tiste ki dejansko delajo izpite...
27. julij 2009 ob 20:36
27. julij 2009 ob 20:34
Jest nisem dobila štipendije zaradi tega ker mamo doma kmetijo. 1 hektar zemlje in dve kravi. Mat ni mogla delat fotr je pa delu za minimalca. Kako najbi jst drgač šolo nardila???? Razen da sem delala petek in svetek. In naša država vzpodbuja izobraževanje. Izobraževanje my ass, izobraževanje patria.
27. julij 2009 ob 20:17
Prijavi neprimerno vsebino
no naša draga vlada bo očitno ukinila študentsko delo. Kje pa naj potem mladi dobijo denar za šolanje, ko pa prav tako klestijo štipendije. Kako si lahko potem mlada družina sploh privošči otroka, ki si ga država tako želi?
čefurji nacepajo, šiptarija itd.....
27. julij 2009 ob 20:08
Sem za to da se št. delo ukine ampak hkrati se mora vpeljati ena dobra alternativa za študente da lahko delajo na kak drug način
27. julij 2009 ob 20:07
27. julij 2009 ob 19:58
Če se pa dela preko študenta se pa ostali delovni sili znižuje vrednost, kar je velika napaka....študentje pa opravljajo delo za katerega niso niti kvalificirani...
27. julij 2009 ob 19:41
Kot študent bom z veseljem lenaril če mi boste vi dajali denar ki ga sedaj težko služim s študentskim delom. ne pozabite da ta denar porabim za študentske bone, najemnino, pa seveda zajtrk, večerjo ki ne spadata pod rubriko boni...
da ne omenim drage študijske literature. no, dalje se pa sami zamislite
lahko ukinete študentsko delo, ampak pol dajte štipendije
27. julij 2009 ob 19:41
27. julij 2009 ob 19:39
marsikdo pa pozablja, da se ukinejo študentske servise ne bojo zato potrebe po delu nič manjše.
27. julij 2009 ob 19:28
27. julij 2009 ob 19:15
27. julij 2009 ob 19:01
27. julij 2009 ob 19:00
27. julij 2009 ob 18:48
seveda je treba deliti proporcialno, tistim, ki nimajo nič je treba dati več, ostalim manj...
folk - vi se sploh ne zavedate, da tisti, ki med študijem ogromno porabimo, pa ne za čike, pijačo ipd.
1sok + 1 štručka v trgovini pride okol min. 1,5€ - 2€. 20dni na mesec*2€ = 40€ - pa to je samo ENA štručka in sok. od tega ne moreš živet. bog ne daj, da bi si človk prvošu kaj zdravega - raznovrstno sadje in zelenjavo.
27. julij 2009 ob 18:45
27. julij 2009 ob 18:44
27. julij 2009 ob 18:40
27. julij 2009 ob 17:47
27. julij 2009 ob 17:25
27. julij 2009 ob 16:39
27. julij 2009 ob 16:23
Odslej dam raje glas Zmagu!
27. julij 2009 ob 16:16
27. julij 2009 ob 16:12
A ste opazili, da se Pahor že nekaj tednov ni prikazal, medijem???
27. julij 2009 ob 16:08
Vlada sicer poskusa montirati airbage v fičota, ampak zadeva enostavno ne funkcionira in nikoli ne bo.
27. julij 2009 ob 16:07
27. julij 2009 ob 15:45
ŽELEZNICE a kaj ko je to le "pobožna misel" in ostaja, leta in leta le deklerativna rešitev ali pa še to NE
Transport ne bo šel na železnice zaradi lepih želja ampak samo če bo za to imel ekonomske razloge. Dvig cestnin za tovornjake je že korak v to smer.
27. julij 2009 ob 14:59
27. julij 2009 ob 14:19
27. julij 2009 ob 14:10
Mar je to vaša odgovornost za spremembe???
27. julij 2009 ob 11:14
27. julij 2009 ob 10:56
Nič vlagati v projekte, razvoje.....BRAVO VLADA.
27. julij 2009 ob 10:49
več besedičenj na naše in vaše, temveč bo moralo znanje in uspeh presekati strankarsko pripadnost-saj nas je le dva milijona in nekaj drobiža.
Kar zadeva avtoprevoznike cestnina NE sme biti v Sloveniji najdražja, potrebno se bo uskladiti z preostalimi državami v EU, res pa je, da bi bilo zelo pozdravno, če bi se veliko transporta iz avtocest preselilo na
ŽELEZNICE a kaj ko je to le "pobožna misel" in ostaja, leta in leta le deklerativna rešitev ali pa še to NE & Lp.
27. julij 2009 ob 10:34