Slovenija

Poudarki

  • Gorenak: Vse, da bi zamenjal Žgajnarjevo
  • Ministrstvo: Gre za poskus političnega pritiska
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 27 glasov Ocenite to novico!
Vinko Gorenak
Vinko Gorenak meni, da Zalar svojim prijateljem omogoča zaposlitve na tožilstvu. Foto: BoBo
       Ker se minister Aleš Zalar tudi v preteklosti nikoli ni odzval na moje pobude ali vprašanja, se tokrat obračam na vas kot njegovega predstojnika s prošnjo, da ustavite popolnoma iracionalno in nerazumno početje ministra Aleša Zalarja in hkrati omogočite novi vladi in novemu ministru, da opravi svoje naloge, ki jih ima v zvezi s kadrovanjem na ti dve delovni mesti.       
 Vinko Gorenak v pismu Borutu Pahorju
Borut Pahor
Gorenak je pisal Pahorju. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Gorenak Pahorju: Ustavite Zalarjevo kadrovanje na tožilstvu

Ministrstvo: Kandidata izbere Državnotožilski svet
24. januar 2012 ob 15:06,
zadnji poseg: 24. januar 2012 ob 17:23
Ljubljana - MMC RTV SLO

Poslanec SDS-a Vinko Gorenak meni, da Aleš Zalar pred odhodom izvaja pomembne kadrovske menjave. Na ministrstvu očitke zavračajo in dodajajo, da Gorenak le izvaja pritisk na Državnotožilski svet in generalnega državnega tožilca.

Poslanec SDS-a v svojem pismu premierju Borutu Pahorju poudarja, da je bil razpisan razpis le za vodjo specializiranega tožilstva za pregon gospodarskega kriminala, medtem ko vseh drugih 11 državnih tožilstev ostaja v isti organizacijski in vodstveni obliki.

Meni, da želi pravosodni minister Aleš Zalar zamenjati vodjo skupine državnih tožilcev za pregon organiziranega kriminala Blanko Žgajnar, kar je Zalar zanikal. Po Gorenakovih besedah je Zalar zato tudi spremenil uveljavitveni rok zakona, in sicer s šestih na tri mesece, da bi lahko menjavo izvedel še pred odhodom s funkcije.

Gorenak: Vse, da bi zamenjal Žgajnarjevo
V nadaljevanju izpostavlja, da sta se za vodjo specializiranega tožilstva prijavila Žgajnarjeva in Harij Furlan (vodja NPU-ja op. a.), Zalar pa je namesto Žgajnarjeve, dozdajšnje vodje omenjenega tožilstva, izbral Furlana. Tega je podprl tudi prvi državni tožilec Zvonko Fišer, to pa po mnenju poslanca kaže, da je minister želel le zamenjati Žgajnarjevo.

Ministrstvo: Kandidata izbere Državnotožilski svet
A na ministrstvu za pravosodje odgovarjajo, da vodje Specializiranega državnega tožilstva RS ne imenuje minister za pravosodje, temveč Državnotožilski svet. Minister poda predlog po predhodnem mnenju generalnega državnega tožilca, svet pa nanj ni vezan, zato "ne gre za nobeno kadrovanje ministra".

"Poslanca Vinka Gorenaka verjetno moti, da je imenovanje vodij državnih tožilstev po novem Zakonu o državnem tožilstvu depolitizirano, saj o njih ne odloča več minister, ampak Državnotožilski svet, ki je strokovno telo, temu pa je stranka SDS vseskozi nasprotovala," so zapisali.

Zalar dela uslugo Škrlecu?
Gorenak pa opozarja tudi na spremembo delovnega mesta generalnega sekretarja vrhovnega državnega tožilstva, ki od zdaj ni bilo vezano na mandat generalnega državnega tožilca. Z novimi spremembami pa je to mesto dobilo naravo petletnega mandata in postalo vezano tudi na mandat generalnega državnega tožilca.

Po mnenju poslanca trenutno potekajo postopki za zasedbo tega delovnega mesta, ki naj bi ga zasedel zdajšnji državni sekretar na ministrstvu za pravosodje Boštjan Škrlec. "Aleš Zalar je s tem sedanjemu državnemu sekretarju zagotovil delovno mesto. Brez pa bo ostala sedanja generalna sekretarka, ki ji je bila s spremenjenimi pogoji za zasedbo delovnega mesta onemogočena kandidatura," pravi.

"Gre za poskus političnega pritiska"
Tudi ti očitki so po besedah ministrstva popolnoma neutemeljeni. Razpis za mesto generalnega direktorja Vrhovnega državnega tožilstva RS je objavilo Vrhovno državno tožilstvo in ne ministrstvo za pravosodje. Kandidatov, ki so se prijavili, je več, Zalar pa se še ni odločil, ali bo imenovanje opravil sam ali pa bo to prepustil novemu ministru.

"Ocenjujemo, da gre očitno za poskus političnega pritiska na Državnotožilski svet in generalnega državnega tožilca. Znano je namreč, da je SDS močno nasprotovala tako krepitvi Državnotožilskega sveta kot tudi imenovanju generalnega državnega tožilca," so še zapisali.

A. Č., A. S.
Prijavi napako
Komentarji
PatrickBateman
# 27.01.2012 ob 13:33
173232
upam, da bodo, drugace bo Slovenije ostala taka kot je od leta 1945. Na vsem mestih politicno namesceni levicarji.
moxie
# 24.01.2012 ob 21:37
............. on, Pojbič pa Grims: bolj se derejo na sejah, bolj esdeessovcem prihaja ..............
kaj jim šele pride, ko firerja ugledajo, njegova pojava je en sam ogromen organ... :)
nesesekirat
# 24.01.2012 ob 20:15
Žal tako nepristranskih, pokončnih in strokovnih tožilcev, kot je bila Barbara Brezigar, v mali Sloveniji ni za "vsakim vogalom pet in Zalar pač predlaga, kar ima.
Ali ni bil pred volitvami dr. V.G. omenjan kot eden od ministrov.
polzaliva
# 24.01.2012 ob 19:49
Gorenak Pahorju: Ustavite Zalarjevo kadrovanje na tožilstvu

Gorenak. Na napačnega si naslovil pismo. Pahor tudi kot predsednik "prave" vlade ni imel nobene besede. Pismo Milanu Kučanu ne bi pomagalo, pomagalo pa bi osvestiti nekatere volilce.
slosem
# 24.01.2012 ob 19:27
ustavite zalarja in kreslaova. človeka s 100 glasovi odločata kdo je kriv, kdo ne, koga bo preganjalo tožilstvo in koga ne, kako se bo odločalo sodičše. kazensko ju preganjati do konca zaradi zlorab pravne države. sedaj gre za sodbe v imeju lds in ne ljudstva.
Aeda
# 24.01.2012 ob 19:07
so what! Vse kar predlagate, smo že imeli priložnost videti v mandatu 2004-2008 in se bo prav gotovo tudi ponovilo/zgodilo nekaj hipov po tistem, ko bo dobila oblast v roke kamarila SDS&comp.
daco1
# 24.01.2012 ob 18:21
Od sedaj naprej bo vse Černač rešil,on itak vse obvlada.
KavonB
# 24.01.2012 ob 17:45
Ustavite Gorenaka, da mi ne bo delal sramoto v S(d)S.
so what!
# 24.01.2012 ob 17:23
Upam, da notranje ministrstvo prevzame dr. Gorenak in tako opravi s Kresalovo, Senico, komunisti ...
so what!
# 24.01.2012 ob 17:20
Prav je, da bo predsednik vlade Janez Janša. Komunisti se pa kar na trepalnice postavljajte. Jankovič je nesposoben, pa še Srb!
Jože Dolenc
# 24.01.2012 ob 17:13
Tule velja malo narobe logika. Če je vlada JJ to počela ni narobe, če to počne tudi odhajajoča vlada. Oboje je narobe! Resda so bili pred štirimi leti časi, ko še ni bilo krize, drugačni časi, a bilo je narobe. In bilo je narobe tudi pri vseh prejšnjih vladah, saj vsi počnejo isto.
In sedaj je čisto nesmiselno kazati nazaj na vlado pred 4, 8, 12 ... ali ne vem koliko leti, treba pa je sedaj zaustavljati stvari. In tudi, ko bo vlada, ki jo bomo dobili (pa naj bo leva ali desna), končevala mandat, naj ne bo opravičilo za njene rošade, da je pred štirimi leti to počela tudi Pahorjeva vlada.
Slabo je slabo in metanje polen pod noge v kriznih časih je še toliko slabše ...
so what!
# 24.01.2012 ob 17:12
Zalar in Kresalova sta neposredno podrejena Kučanu!
kristjan
# 24.01.2012 ob 17:02
Ne gre za navadno kadrovanje ampak za tožilstvo ki bi moralo biti neodvisno. Zalar hoče zaščititi omrežja katera vladajo sloveniji in ishajajo iz levosredinskih strank. Torej vsi ki zagovarjate Zalarja očitno zagovarjate, da nam še naprej vlada kriminal. Očitno mate koristi od tega, ali pa mate oprane možgane.
kristjan
# 24.01.2012 ob 16:55
Eno je premeščat in nameščat ljudi znotraj ministrstev in uprav, povsem drugo pa je nameščat ljudi v tožilstvu, zato da se skrije gospodarsko politični kriminal, ki ga je legalizirala bivša LDS.
miroslav
# 24.01.2012 ob 16:46
gorenak težko očita drugim česar svoji vladi ni-je dvoličen-zato pa jaz očitam brez slabe vesti enim in drugim. upam da zalar ne pride nikoli več niti blizu kake funkcije.
Breathe
# 24.01.2012 ob 16:46
@ Bik
Ja, eni in isti vedno in povsod. Nabijajo, lažejo, zavajajo. Naključje?
Verjetno, ravno tako, kot je naključje, da so potem ko si jim nalil malo čistega vina utihnili.
In se preselili drugam, kjer bodo lahko naprej opravljali svoje poslanstvo.
nesesekirat
# 24.01.2012 ob 16:44
Dr.Gorenak, vaša leta pa res še niso za "žlahto tete rose". Dobra tri leta pa "par dni" je minilo od prvega poraza na volitvah. Malce pobrskajte po spominu, kako se je vaši vladi mudilo nastavljati na uradniška delovna mesta svoje vojščake. Torej Zalar zasluži pohvalo, ne graje, ker pač dela tisto, kar ga je naučil edini in s tem enkratni Janez Janša. Ponoviva še 1x g.dr.G-le malce po lastnem spominu pobrskajte.
severna zvezda
# 24.01.2012 ob 16:42
............. on, Pojbič pa Grims: bolj se derejo na sejah, bolj esdeessovcem prihaja ..............
zokizoki
# 24.01.2012 ob 16:23
Ko pa tegale k....a vidim in slišm, mi pa gre res na k.....nje.
dalton1
# 24.01.2012 ob 16:17
Gorenak je res slika, ne da se ne spomni ampak je pokvarjen, kakšne namestitve in premistitve je delala njegova vlada na odhodu praktično do zadnjega dne, kar jih je že napisalo kar nekaj. Zda pa ima tolk psihta, da kritizira enaka dejanja tej vladi na odhodu. Res model za vitrino negativcev.
Jethros
# 24.01.2012 ob 16:15
Vlada v odhodu še kadruje
Vlada v odhajanju je včeraj sklenila, da se lahko število zaposlitev na ministrstvih in vladnih službah poveča za 56, kdo pa bo zasedel mesta, bo znano po objavljenih razpisih.
Tj.L./STA
čet, 02.10.2008, 13:27

Ima pa jajca očitati take zadeve, ki so jih sami počeli...
Kejkoo
# 24.01.2012 ob 16:08
"Kaj so kalimeroti počeli ko je vlada JJ že izgubila volitve, nas spomin še ni zapustil, zato bolje da ste tiho."

+1. Ko naslednji krade je treba biti tiho, saj je že en pred njim - to so pa ja osnove!
no72
# 24.01.2012 ob 16:04
zares, toliko natolcevanja in laži na kupu še nisem videl!

rdeči zmaji besnijo in bruhajo ogenj in žveplo v smrtnem strahu pred izgubo prvilegijev!
Buldog
# 24.01.2012 ob 15:56
Tale novinarček bi lahko vedel, da so imeli nekaj časa nazaj članke, ko so pravni strokovnjaki - Cerar, Pirnat idr. povedali, da če zakon določa roke za izvedbo razpisov ipd., da potem spada izvedba teh razpisov pod tekoče zadeve.

Za Gorenaka je pa itak znano, da stroke ne upošteva kaj veliko.
Aresnica
# 24.01.2012 ob 15:56
Očitno se A. Zalarju mudi_Brez besed.
tibhar
# 24.01.2012 ob 15:56
Pozabljajo, kaj so sami počeli ob koncu svoje vlade! Isto!
Bik
# 24.01.2012 ob 15:54
Zopet eni in isti komentatorji samo natolcevanje in laži. Pahorjeva vlada je celo spreminjala zakone, da je LDS (Katarinca) lahko kadroval-a. In to direktorja policije, da ne govorim o sporih med LDSom in ZERESom zaradi kadrovskih zadev skozi cel nedokončan mandat. Očitno ste res preživeli 3 leta v komi. Samo spomnite se spora zaradi imenovanja Draška Veselinoviča na čelo NLB kar je kasneje povozilo celo Golobiča.
Binder Dandet
# 24.01.2012 ob 15:42
@no comment:
"In najbrž je tudi brez veze omenjati, da je članek namenjen izključno Gorenaku, Zalarjevega odziva pa sploh ni."

Normalno. Če je Čebokli nepristranski novinar.
Binder Dandet
# 24.01.2012 ob 15:38
Gorenak že ve, kaj govori. Majo tovrstne izkušnje v lastnih vrstah.

"Minister za notranje zadeve Dragutin Mate je v četrtek, torej dan po konstituiranju državnega zbora, ko vlada skladno z veljavno ureditvijo lahko opravlja le še tekoče posle, za policijskega atašeja v Črni gori imenoval Zvonka Zinrajha, ki je bil še do minule srede državni sekretar na MNZ. To nam je včeraj potrdila Vesna Mitrić iz službe za odnose z javnostmi na MNZ."
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1
042215297
173232
# 24.01.2012 ob 15:34
Sliši se kot da desni ne bodo kadrovali politično.
moxie
# 24.01.2012 ob 15:29
doktor s kranjske sorbone je pozabil, kako se je majer zaključil mandat l. 2008.
dule5
# 24.01.2012 ob 15:25
kaj se gorenak joka??
a-bra-ka-da-bra
# 24.01.2012 ob 15:23
Žal ne.
il Sloveno
# 24.01.2012 ob 15:21
Levi komentatorji -> lakmusov papir je pordecil. To pomeni, da je ocitno nekaj zelo narobe in Zalar ocitno pocne stvari, ki niso ravno v dobrobit drzave ampak kvecjemu posameznikom iz levega pola.
Rožice
# 24.01.2012 ob 15:19
A če ne bo več v opoziciji, bo Gorenak potem kaj manj nadležen?
.cis
# 24.01.2012 ob 15:17
No, žalostno, da se zalar na tako raven spravlja, a nič presenetljivo. Še toliko bolj ne, ker je zalar itak politično mrtev s svojo lds, zato zdaj nima kaj zgubi, če bo čimveč "tapravih" postavil na položaje.

To je tista skrb za ljudstvo in transparentnost itd, o kateri govorijo naši vrli levaki!
uharica1
# 24.01.2012 ob 15:17
Gorenak ti si tud predolg že pri JJ.
noComment
# 24.01.2012 ob 15:17
Najbrž je brez smisla opozoriti na kadrovanje ob koncu Janševe vlade?

In najbrž je tudi brez veze omenjati, da je članek namenjen izključno Gorenaku, Zalarjevega odziva pa sploh ni.
kva dogaja
# 24.01.2012 ob 15:16
Kaj so kalimeroti počeli ko je vlada JJ že izgubila volitve, nas spomin še ni zapustil, zato bolje da ste tiho.
kralj kekec
# 24.01.2012 ob 15:15
Ja,ja,jim že diha hudič za ovratnik....
...delat bo treba,in ne več stolčke gret...
Comando valut
# 24.01.2012 ob 15:08
Pahor ima zdajle priložnost, da se reši prekletstva boljševizma.

Potem bo konec.
Kazalo