Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.6 od 46 glasov Ocenite to novico!
Učitelj
Področje izobraževanja postaja vedno bolj marginalno, izgublja se iz javnih razprav, znižujeta se pomen in status učitelja v družbi, poudarja glavni tajnik Sviza Branimir Štrukelj. Foto: BoBo
       Imate moj glas, vedno.       
 Ministrica za izobraževanje, znanost in šport Maja Makovec Brenčič
Branimir Štrukelj
Kot je poudaril, je bilo v času krize varčevanje na področju izobraževanje največje, pravi Branimir Štrukelj. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Za višje plače tudi učitelji

Dodaj v

Izobraževanje: višje plače ali splošna stavka

Največ varčevanja v času krize v izobraževanju
5. oktober 2017 ob 18:31
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Sindikat vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije zahteva takojšen dvig plač na raven, ki bo primerljiva s poklici z enako izobrazbo. Zahteva tudi zvišanje proračunskih sredstev, namenjenih izobraževanju, v nasprotnem primeru pa napoveduje splošno stavko.

"Čas mirnega bivanja in bivanja v zbornicah je končan," je napovedal glavni tajnik Sviza Branimir Štrukelj, ki je predlagal začetek kampanje za izboljšanje plač, ki se ne bi končala, dokler se te ne izboljšajo.

Varčevanje v izobraževanju je destruktivno za prihodnost
Štrukelj je poudaril, da je bilo varčevanje v času krize na področju izobraževanja največje, in dodal, da so vse vlade v času krize sledile isti logiki in varčevanje poglabljale. To je po njegovih besedah nesprejemljivo in destruktivno za prihodnost.

V sindikatu so nezadovoljni z vrednotenjem izobraževalnega dela v Sloveniji, saj tudi izsledki poročila OECD-ja kažejo, da so plače ljudi, ki delajo v izobraževanju v Sloveniji, nižje od poklicev s primerljivo izobrazbo. Ker je delo učiteljev zahtevno in odgovorno, zahtevajo ustrezno plačilo.

Zato so na razširjeni seji glavnega odpora Sviza sprejeli sklep, da od vlade zahtevajo takojšen začetek pogajanj o zvišanju plač in vnovično vzpostavitev porušenih razmerij v plačah med zaposlenimi v izobraževanju, zdravstvu in javni upravi. Prav tako bodo zahtevali zvišanje proračunskih sredstev, ki so namenjena izobraževanju, saj Sviz meni, da bi to morala biti prednostna naloga države.

Posledice zniževanja sredstev v izobraževanju se začnejo kazati šele čez desetletje, kar je po besedah Štruklja nesprejemljivo in uničujoče za prihodnost. Področje izobraževanja postaja obrobno, kot tema se izgublja iz javnih razprav in znižuje pomen in status učitelja v družbi, je dodal.

Ministrica: Imate moj glas, vedno
Zbrane je nagovorila tudi ministrica za izobraževanje, znanost in šport Maja Makovec Brenčič in poudarila, da se bo ministrstvo še naprej borilo, da bi se položaj učitelja in položaj znanosti krepila, izpostavila pa je tudi nekaj ukrepov, ki naj bi k izboljšanju pripomogli. Dejala je, da si bo ministrstvo prizadevalo za ureditev statusa učitelja, in dodala, da je treba ta poklic opolnomočiti in prisluhniti zahtevam učiteljev. "Imate moj glas, vedno," je dodala ministrica.

A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
cocoon
# 05.10.2017 ob 18:49
se strinjam, da ljudje na splošno premalo zaslužijo, ampak,

Kdaj bomo štrajkali proti državi in vsem njenim nemogočim obdavčitvam? Sindikati maybe?

lp
JJstyle
# 05.10.2017 ob 19:01
Vse skupaj v Sloveniji je ena velika revščina. Kregamo se za tistih 100 € gor ali dol, nič pa ne naredimo, da bi prestrukturirali gospodarstvo. V Avstriji proizvodni delavec v lesni industriji zasluži toliko kot pri nas zdravnik. Brez ustvarjanja višje dodane vrednosti na zaposlenega, se lahko zgrizemo med seboj, pa bomo vseeno vsi skupaj na dnu. Zanimiva primerjava plač v Sloveniji iz katere se lepo vidi, da smo Slovenci egalitarni v revščini:

ir.maiden
# 05.10.2017 ob 19:12
Kdaj se bomo inženirji spravili na ulice? Za smešen denar se po 30. letu že bašemo s tabletami, da sfolgamo ves napor.
nonparel
# 05.10.2017 ob 19:02
Plačni cunami v javnem sektorju, ki ga je povzročilo izsiljevanje bogov v belem z drastičnim povečanjem njihovih plač, se torej nadaljuje.
Kdaj torej lahko pričakujemo, da bo država bankrotirala? Ne biti neučakani, to se bo zgodilo v kratkem.
ElTorro
# 05.10.2017 ob 19:38
Pa lepo vas prosim, no....a lahko mine vsaj en mesec, da nekdo v javnem sektorju ne zahteva višjih plač?

To že presega vse meje dobrega okusa. Če jim kaj ne paše, imajo vso možnost zaslužiti več v gospodarstvu. Brezposelnih učiteljev je več kot dovolj.
josh k.
# 05.10.2017 ob 19:08
Najbolj si zaslužijo višjo plačo fizični delavci, ponavadi imajo slabe delovne pogoje, veliko nadur, zahebane šefe in še bi lahko našteval. Res je, da nimajo visoke izobrazbe, ampak vseeno si zaslužijo človeka dostojno plačo.
Daedalus
# 05.10.2017 ob 18:56
Zame je samo ena rešitev: izenačitev plačnih razredov. Pa magari z nižanjem tistih v javni upravi!
garmond
# 05.10.2017 ob 19:29
Vsi v javnem sektorju hočejo večje plače. In potem nekateri zahtevajo znižanje davkov in DDV-ja. Še povečati jih bo treba, od kod pa mislite da bo prišel denar za vsa ta povišanja plač v JS. Lahko pa se vsako leto še dodatno zadolžimo za kakšno milijardo ali dve za to.
Dokler ne crkne ta država.
Resnica123
# 05.10.2017 ob 19:48
Jah zdravniki so si odrezali prevelik kos pogace.
Daedalus
# 05.10.2017 ob 18:55
Baje ima javna uprava za primerljivo izobrazbo 3 plačne razrede višjo plačo. Javna UPRAVA. 3 plačne razrede!!!

Na eni strani imamo ljudi, ki izobražujejo naše otroke in mladino ter jih učijo za življenje, in delujejo v vedno težjih okoliščinah (otroci so zaščiteni bolj kot kočevski medvedi in starši so vedno pogosteje absolutno nekritični do lastnih otrok, vse so drugi krivi), na drugi pa ljudi, ki predstavljajo daleč najbolj prenapihnjen in neučinkovit del javnega sektorja. Neverjetno.
SamoRes
# 05.10.2017 ob 19:41
Tisti ki zasluži več kot 1500 v tej državi je lahko samo tiho, takih sploh ne bomo poslušali več dokler se ne uredi najprej minimalna plača, ki je pod mejo revščine. Ljudje trdo delajo in hodijo zraven na Karitas da lahko preživijo, tu pa poslušamo stalno samo neke napitane zdravnike in ostale, ki imajo dovolj.
Frodoš
# 05.10.2017 ob 19:38
To je pa že smešno, a sploh še kdo kaj dela v javnem sektorju, a vsi samo stavkajo?
slovenkaaaa
# 05.10.2017 ob 19:05
A kdo upošteva, da učitelji praviloma niso najboljši dijaki? Vsaj pri nas ne. Zakaj se jih primerja z zdravniki, ki so bili najboljši v generaciji in ki so morali skozi veliko težji študij in tudi dvakrat daljši, kot je učiteljski? Mislim, da imajo pri nas učitelji dovolj visoke plače. Imajo tam okrog 1200-1500 eur neto. Delajo 4-6 ur dnevno, imajo OGROMNO dopusta.
svyatoslav
# 05.10.2017 ob 19:58
@korošec očitno, da nisi delal v šolstvu. Skoraj 2 meseca dopusta? Učitelj ima dopusta ravno toliko, kot vsak delavec po kolokktivni pogodbi. Učitelj začetnik recimo 22 dni. Ostale dneve mora pokriti z nadomeščanji, izobraževanji popoldan in med vikendi, dodatnim delom...Poleti so učitelji na šoli do 4.-8. julija in nato spet od 21.-23. avgusta, kar nikakor ni 2 meseca. To velja samo za tiste starejše učitelje, ki imajo 30+ dni dopusta, ostali pa so na šoli od sredine avgusta.
Ne veš kako izgledajo stvari dokler ne greš v kakšen 2. ali 3. razred in preživiš 5 ur z njimi: 4 tujci ne razumejo jezika, 2 hiperaktivna, ki ves čas zapuščata klop, 4 v permanentni fazi letargije, 8 s takšnimi in drugačnimi zdravstvenimi težavami in omejitvami, 5 učencev bi moralo biti v oddelku s prilagojenim programom (OPP), vendar starši ne dovolijo in so v breme "normalnim" učencem, in na koncu mogoče 4 sledijo pouku in ne rabijo individualne pomoči.
Karikiram, vendar ni tako daleč od resnice.
Podpora učiteljem.
Korošec
# 05.10.2017 ob 19:36
Imajo čudovite plače, glede na to, da med poletnimi počitnicami skoraj 2 meseca bore malo delajo, pa preden bo kdo glasen, sem delal v šoli tako, da vem kako zgledajo stvari, malo več dela imajo mogoče samo novi učitelji, ki še nimajo pripravljenega programa.
el-ninđa
# 05.10.2017 ob 20:00
tisti, ki so kakorkoli povezani s šolstvom, se verjetno zdaj praskajo po glavi, ker slabo plačo imajo samo tehnični delavci, tajnice in računovodkinje ter pomočnice vzgojiteljic. samo njim je potrebno plače zvišat. strokovni delavci pa si želimo "normalno šolo" oz. "normalne otroke". niti ne bom začel pisat o tem kakšno je stanje v šolah in kaj si lahko privoščijo otroci in njihovi starši ... to je treba rešit!!!
kaimera
# 05.10.2017 ob 19:11
@JJstyle

Hvala za to lestvico. Zelo zanimivo
Geres*
# 05.10.2017 ob 21:32
Masa plac za JS se pac ne bi smela vec visati. Pri tem bi morali vztrajati. Pa naj odpustijo dolocen procent ljudi po agencijah, direktoratih itd. Ki jih roko na srce ne nihce pogresal. Pa naj zdruzijo obcine, ki imajo manj kot 5.000 prebivalcev. Potem pa lahko visamo.
ElTorro
# 05.10.2017 ob 19:39
Je pa jasno, da želijo vsi sindikati javnega sektorja izkoristiti mandat te vlade.....ker bolj popustljive vlade do sindikatov še menda nismo imeli. Še če bi Semoliča dali za premiera, bi se bolj trdo pogajal s sindikati......
čezplotnik
# 05.10.2017 ob 20:47
A kdo upošteva, da učitelji praviloma niso najboljši dijaki? Vsaj pri nas ne. Zakaj se jih primerja z zdravniki, ki so bili najboljši v generaciji in ki so morali skozi veliko težji študij in tudi dvakrat daljši, kot je učiteljski?

Kaj res? Naši gimnazijski učitelji matematike in fizike so bili praviloma v mladih letih daleč najboljši dijaki v svojih letnikih - v lokalni skupnosti pogosto poznani kot geniji...
Za zdravnike so šli resda nadpovprečni, a še zdaleč ne najboljši... precej tistih, ki jih je bolj kot pomoč ljudem, privlačil prestiž zdravniškega poklica.
valladolid
# 05.10.2017 ob 20:45
Najprej znižat DDV na 20% in 8,5%. Ni bil to začasni ukrep?! Potem znižati javni dolg pod 60%, da bo naslednji recesiji čez 3-4 leta nekaj rezerve, no potem znižat obdavčitev plač v gospodarstvu, potem pa pride počasi svizec na vrsto
ElTorro
# 05.10.2017 ob 20:33
V katerem razredu začnejo učitelji? 29.?

To je okrog 930 neto, če se ne motim.


Koliko diplomirancev svežih s fakultete dobi v gospodarstvu prvi dan dela 930 neto, poleg tega pa garantirano službo (plus redna in zanesljiva izplačila vsak mesec) do penzije?
svyatoslav
# 05.10.2017 ob 20:16
@makošark Po tvojem pisanju učitelji preživijo cel delovni dan v zbornici. V realnosti so vseh 5/6/7 ur v razredu z učenci. V zbornici se zberejo le med glavnim odmorom, pa še to redki, ker večina dežura v jedilnici in po hodnikih.
Tudi tebi privoščim, da vodiš pouk kakšen dan.
ElTorro
# 05.10.2017 ob 20:31
V obdobju 2004-2014 so se plače v zasebnem sektorju v povprečju zvišale za 47,4 %, v javnem sektorju pa za 24,6 %.
Cherrypicking podatkov se lahko gremo do onemoglosti.

Glede na to, da ima javni sektor danes bistveno višje plače od gospodarstva lahko iz tega podatka recimo razberemo, da pa je bila situacija v preteklosti še bolj katastrofalna za gospodarstvo.

Pod črto še zmeraj ostaja dejstvo, da ima vsak iz javnega sektorja možnost iti po lepšo plačo v gospodarstvo medtem ko so službe v javnem sektorju ena najbolj iskanih stvari v državi.
Resnica123
# 05.10.2017 ob 19:51
Financira pa zasebni sektor prek davkov. Ce delas v privatnem je najboljse, da se izselis v bolj razvito drzavo. Potem pa naj iscejo denar zase kjer hocejo.
K_ris
# 05.10.2017 ob 18:52
Povsem logično. Če se je dalo več zdravnikom, učitelji tega ne bodo kar mirno gledali.
drugo_mnenje
# 05.10.2017 ob 22:59
Vedno se bom zavzemal za pravico do stavke v zasebnem sektorju, kjer imajo potrošniki izbiro in kjer delavec s stavko "dela" neposredno škodo lastnikom podjetja in kjer vsem skupaj (delavcem in lastnikom) grozi, da jih bodo potrošniki zamenjali in kupili blago ali storitev pri konkurenci.

Kje pa je konkurenca v javnem sektorju ? A če je ena šola veliko boljša od druge, a bomo vsi prepisali svoje otroke na to šolo ? Seveda ne, ker ne gre.
( In potem nekateri sanjajo, tržne plače v javnem sektorju,.... Tržne plače v državnem monopolu ...kakšna bedarija)

Stavke v javnem sektorju bi morali prepovedati z zakonom. Javni sektor (šolstvo, vojska, policija, državna uprava) je državni monopol in uporabniki nimamo možnosti izbire in izvajanja "volitev s denarnico" in uporabljat alternativne storitve.

Če je v tržem gospodarstvu monopol, se monopolno podjetje razbije, državnih monoplov pač ni mogoče razbiti, zato je potrebno ukinit pravico do stavke v javnem sektorju.
aaa
# 06.10.2017 ob 07:27
Bravo šolniki. 2 meseca ste ležali doma, sedaj ko pa je treba za 4 ure na šiht, pa boste raje štrajkali. Res, pravi vzor mulariji.
friks
# 05.10.2017 ob 20:40
K_ris

v študiji ti lepo piše: "...se je izrazito povečala, kot rečeno, največ na račun »zaprtja« slabo plačanih delovnih mest v industriji in v gradbeništvu."

Torej rast plač v zasebnem sektorju je v večji meri posledica izgube slabše plačanih delovnih mest. Najbrž ne misliš, da je to bolje od stokrat bolj zanesljive službe v javnem sektorju.

Kot pravi drug odsek: "Kumulativni padec zaposlenosti v opazovanem obdobju je v zasebnem sektorju znašal -5,6%, kumulativna rast zaposlenosti v javnem sektorju pa 5,8%."
K_ris
# 05.10.2017 ob 20:00
@Resnica123

Na linku so vse bruto place....

Saj obdavčitev je za oba sektorja enaka, tako da to ničesar ne spremeni.
oziris.va
# 05.10.2017 ob 19:59
Uauua, nova frizura!
čezplotnik
# 05.10.2017 ob 23:04
@čezplotnik
Če bi šel delat statistiko, sem prepričan da bi ugotovil, da pedagoške fakultete ne poberejo najboljših dijakov.


Res je. Pa naj bodo res učitelji v OŠ (za ta poklic se namreč šolajo na Pedagoški fakulteti) res najboljši dijaki? Za to ni nobene potrebe. Učitelji v OŠ morajo biti pedagogi, potrpežljivi vzgojitelji in predvsem navduševalci, ne pa vrhunski predavatelji ali ozko usmerjeni strokovnjaki. Kar pa ne zmanjšuje njihove vrednosti. Gre za to, da je potrebno z boljšimi plačami privabiti še boljše navduševalce s smislom za pedagogiko - finski in estonski model, dokazano najboljša v Evropi.

Na SŠ je že drugače. SŠ učitelji morajo imeti zmerno znanje pedagogike in pa dobro strokovno znanje, zato se tudi šolajo na drugih fakultetah.
Učitelj fizike mora končati pedagoško smer na FMF, učitelj slovenščine slavistiko na FF, učitelj biologije mora končati biologijo na Biotehniški fakulteti. Razumljivo? Kolikor osebno poznam te učitelje, so bili vsi po vrsti zelo nadpovprečni dijaki, seveda na svojem področju. Ni potrebe, da je učitelj slovenščine vrhunski matematik oz. obratno.
firtoh
# 05.10.2017 ob 22:09
Kaj pa če bi plačevali sposobne učitelje več,nesposobnim pa pokazali vrata?
the law1
# 05.10.2017 ob 22:04
@K_ris

Seveda razumem, ampak to pomeni tudi, da je v JS treba pustiti plače neomejene navzgor. Si pomislil tudi na to in se za to tudi zavzemaš*

Mislim, da če sprostimo potem ne bo 95% teh javnosektorašev nadpovprečnih kot je to sedaj. Takoj sem za sprostitev plač in zraven za proso izbiro pri zdravstvenem in pokojninskem zavarovanju.

Polovica iz JS bi jih pocrkala
zokizaver666
# 05.10.2017 ob 21:18
friks - mogoče res nisem bil dovolj natančen.
Nisem mislil "niso naporni". Odgovarjal sem na tole: ... otroci znajo bit naporni, vendar realno gledano vseeno veliko manj naporno kot za nekoga, ki dela v realnem sektorju.
Otroci SO v resnici sedaj VEČINOMA ZELO naporni in marsikdo iz realnega sektorja (hudiča, poznam te primere!) ne zna ukrotit svojega edinega sončka ...
ElTorro
# 05.10.2017 ob 20:38
V trenutnih razmerah je kar veliko takšnih, ki začnejo na bolje plačanih delovnih mestih

Mogoče v kotlini.....v Podravju, Pomurju, na Koroškem in v Beli krajini niti približno.
makoshark
# 05.10.2017 ob 20:16
@svyatoslav, @korošec

Učitelji imajo zelo dober urnik, na šoli niso po 8 ur dnevno (preostanek lahko delajo doma, ko jim to ustreza), imajo dovolj prostih dni ... Mimogrede, pozabil si dodati še zimske in jesenske in pomladne počitnice. Res morajo dodatne proste dni prinesti noter z nadomeščanji, ampak to ni po vseh šolah striktno in se navadno na koncu leta pogleda skozi prste tistim, ki ne naredijo doprinosa v celoti. Nekateri učitelji niti nočejo delati doprinosa - recimo "mi pa že nismo študirali, da bi otroke pazili v OPB". Tisti dodatni dnevi, ko so učenci na počitnicah, pa učitelji niso 8 ur na šoli, temveč večinoma 4 urna prisotnost.

In za take pogoje imajo po moje učitelji ustrezno plačo. Če pa bodo izpogajali višjo plačo, bodo morali pristati na kakšen manko pri zgoraj naštetih pogojih. Recimo 8 urna dnevna prisotnost na šoli, bolj strikten doprinos (kar bo ob 8 urni obvezni prisotnosti "nemogoče") ali pa obvezna prisotnost na šoli med počitnicami, če doprinosa ne naredijo.

Glede dela je pa tako, tisti učitelji, ki se trudijo, delajo več kot 40 ur tedensko (vidim pri partnerki). Tisti, ki se jim ne da, pa bistveno manj. Škoda je bila pri nas že narejena, saj velja miselnost, da za učitelja bo pa že dober. In glede na pogoje vpisa na fakulteto, se to tudi lepo vidi na točkah, ki so potrebne za vpis. Če hočemo boljše kadre (na Finskem gre top populacija za učitelje), bo pa država morala dati več denarja.
stari maček
# 06.10.2017 ob 12:11
Vsi so navalili za višje plače čez dve leti bomo pa zopet revni kot c.miš,nehajte.
m72
# 06.10.2017 ob 12:01
"Izobraževanje: višje plače ali splošna stavka"

Najprej dohtarji, potem učitelji, sledi sodstvo. Vselej z isto finto in vselej po tem istem vrstnem redu.
Na drugi strani pa razprodaje premoženja, ki so ga ustvarjale generacije... Tole "samostojno in neodvisno" bodo požrli notranji zajedalci.
slo-KP
# 06.10.2017 ob 11:39
Zbrane je nagovorila tudi ministrica za izobraževanje, znanost in šport Maja Makovec Brenčič in poudarila, da se bo ministrstvo še naprej borilo, da bi se položaj učitelja in položaj znanosti krepila...
--------------------------------------
pa sej to ne more biti res...
ministrstvo se bo še naprej borilo, da bi se položaj učitelja in položaj znanosti krepila...

PROTI KOMU !? se bo borilo...
a proti drugemu ministerstvu...proti državi,ki jo zastopate in vodite...al proti liliputancem?

pa a kdo sploh misli s svojo glavo?
zapravico
# 06.10.2017 ob 10:08
Boli k javni sektor za navadne delavce,ampak prav od njih oni dobivajo denar za plače
markur
# 06.10.2017 ob 09:57
Povprečne plače v Sloveniji vsako leto izgubljajo svoje vrednost, to je dejstvo. Da bi se izboljšala situacija je treba ustaviti izgube denarja za vse tiste, ki ne delajo, vendar vlečejo ogromne zneske denarja iz državne blagajne. Organizacija šolstva je katastrofalna. Kot primer poglejte glasbene šole. Kje na svetu obstaja tak sistem, kot pri nas. Vsaka vas ima svojo nižjo glasbeno šolo, ki jo plačuje država in občina. Vsaka šola ima ravnatelja in kot je določila država, visoko izobražene profesorje, ki poleg dela v glasbeni šoli lahko delajo tudi drugje. Najbrž so toliko "obremenjeni", da se pridejo v šolo odpočiti. Podobno kot v zdravstvu in marsikje drugje, se država zadržuje kot slab gospodar, zato ker politične elite ostajajo na oblasti s podporo mase ljudi, ki hodijo v službo po plačo
aristotel
# 06.10.2017 ob 09:36
Mizde nore. Vsi bi radi visje place, ucitelji, gasilci, vojaki, policaji, javni delavci.... Denarja pa ni. Drzava se se naprej zadolzuje. Vsi naj malo potrpijo da se financna situacija umiri, sicer gremo v Grcijo.
galoper
# 06.10.2017 ob 09:22
Ko se intelektualci z namenom isiljevanja višjih plač lotijo primerjave domačih številk s številkami v tujih, ekonomsko močnejših državah, brez strokovno poglobljenih analiz razlik, je to znak navadnega, namenega primitivizma. NPU bi moral raziskati kdo inicira takšne ideje in ga onemogočiti, saj so dejanja naperjena v ekonmsko slabitev države. Kratkoročno bi sicer eni imeli več, dolgoročno pa narod osiromašili.
Rezultat dela v vzgoji in izobraževanju vidimo v napolnjenosti zaporov.
tidl
# 06.10.2017 ob 09:21
Absolutno sem proti za povišanje plač učiteljem . Če komu ni dovolj ta javna plača naj gre v zasebni sektor . Učiteljev na zavodu za zaposlovanje je še za eno državo .
To izsiljevanja Štruklja potem , ko je čistilkam dal 2 plačna razreda in v kuverti nimajo niti centa več
je bilo pričakovano .Čas je pravi ...volitve ..torej izsiljuj za svoje . POKVARJENCI
slo-KP
# 06.10.2017 ob 08:05
Izobraževanje: višje plače ali splošna stavka
------------------------
sej nimate pravice stavkat...
kot bi stavkal delavec,ki slabo opravlja svoje delo...

izobraževanje,ki ga izvaja ´´učiteljski zbor´´ je katastrofa...

sej mulci nič ne znajo...še posebej je ´´družbeno-moralna vzgoja´´ katstrofalna...

Ivan Cankar-Martin Kačur....
na tem romanu je bil zgrajen slovenski šolski sistem...
vi,učitelji,ste ga pa PODRLI...
vsa čast IZJEMAM !!!
Altknight
# 06.10.2017 ob 07:48
Tudi ce placa ni vrhunska lahko vsaj kredit vzamete brez bojazni, da ne bo vec sluzbe cez pol leta. Pa regres mate zagotovljen. Rajs bodite hvalezni za to kar mate.
vrtojb5
# 05.10.2017 ob 23:03
Ne razumem, šolniki imajo visoke plače, pa kaj bi se radi, sploh kar je osnovnih šol, pa tudi srednje šole, to je za prste obliznit, 6 ur na dan max dela, ostalo kao priprave (hehe), 2 meseca na let so frej, jaz bi tudi, pa imam isto stopnjo izobrazbe in lahko samo sanjam o takih bonitetah.
makoshark
# 05.10.2017 ob 22:21
Korošec
# 05.10.2017 ob 22:19

Zakaj potem ne greš za učitelja. Samo šolo narediš.
K_ris
# 05.10.2017 ob 22:16
@rubin

Pa ne mi da za banke itd vodit ne dobiš kadra za tri tisoč neto.. Še za dva jih dobiš.

Tudi direktorja Googla bi dobil za 1000 evrov ... Ne vem pa, če se s tem res prihrani :)
Kazalo