V LPP-ju pravijo, da cen niso spreminjali že od leta 2004. Foto: MMC RTV SLO
V LPP-ju pravijo, da cen niso spreminjali že od leta 2004. Foto: MMC RTV SLO
LPP bo dražil

Predlog sprememb predvideva tudi spremembo cene šolske mesečne vozovnice s 17 na 20 evrov in splošne s 34 na 37 evrov, cene terminskih vozovnic za upokojence, brezposelne ter prenosnih mesečnih in letnih vozovnic pa bodo ostale nespremenjene.

Če bo mestni svet predlog potrdil, bodo nove cene začele veljati s 1. januarjem 2012, z uveljavitvijo pa bodo ukinili kombinirane vozovnice. Po besedah direktorja Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) Petra Horvata je trenutno 77 odstotkov vseh vozovnic LPP-ja vrednostnih, se pravi plačil za posamezno vožnjo, ki se je močno povečalo z uvedbo sistema urbana. Z novimi cenami tako želijo delež terminskih vozovnic povečati na najmanj 70 odstotkov.

Ne bo dražje, le drugače
Na LPP-ju pri tem poudarjajo, da ne gre za dvig cen, temveč za spremembo. Cen vozovnic po besedah direktorice Javnega holdinga Ljubljana Zdenke Grozde niso spreminjali od leta 2004. Leta 2007 so jih sicer zaokrožili, vendar so ceno gotovinskega plačila znižali na en evro.

Z možnostjo brezplačnega prestopanja v okviru 90 minut bo vožnja kljub spremembam še vedno cenejša kot pred uvedbo sistema plačevanja z urbano, je razložila.

Še vedno z izgubo
Po Horvatovih besedah bi z novimi cenami prihodke lahko povečali za okoli 800.000 evrov. A to LPP-ja ne bo povleklo iz rdečih številk, saj bo leto sklenil z izgubo, ki je v prvih šestih mesecih znašala 3,6 milijona evrov.
"Naš cilj je s podaljševanjem linij v primestne kraje število potnikov povečati na od 10 do 15 milijonov v prihodnjih petih, šestih letih. Če nam to uspe, bo LPP že zelo blizu pozitivne številke oziroma ničle. Je pa res, da bomo takrat namesto 206 potrebovali 260 avtobusov in bodo s tem dodatni stroški," je pojasnil Horvat.

LPP bo dražil