Janez Janša in Patrick Vlačič si podajata žogico. Foto: MMC RTV SLO
Janez Janša in Patrick Vlačič si podajata žogico. Foto: MMC RTV SLO
Ministrstvo za promet
Janez Janša ministru za promet Patricku Vlačiču očita, da skuša le očrniti prejšnjo vlado, ker je uvedla vinjetni sistem, želi spraviti gospoda Matica Tasiča z županskega mesta na čelo Slovenskih železnic in da ob tem stojijo infrastrukturni projekti. Na ministrstvu vse očitke zavračajo. Foto: MMC RTV SLO

Gospod Janša je ministru za promet dr. Patricku Vlačiču med drugim očital, da skuša le očrniti prejšnjo vlado, ker je uvedla vinjetni sistem. Izračuni, na podlagi katerih minister Vlačič sprejema odločitve o bodočem sistemu cestninjenja in ki jih prejšnja vlada sploh ni naredila, so pokazali, da je imel vinjetni sistem, kakršen je bil uveden, za vzdržnost programa gradnje avtocestnih in cestnih programov razsežnosti naravne ujme.

Ministrstvo za promet

Ministrstvo je namreč na podlagi prispevka, ki je bil objavljen na naši spletni strani kot povzetek pogovora, ki ga je izvedel Radio Ognjišče, objavljen pod naslovom "Janša: Gre za očiten primer klinetelizma", pripravilo obvestilo za javnost.

Ministrstvo se je odzvalo tudi na očitek Janeza Janše (SDS) glede vinjet. Kaj so zapisali, si preberite tukaj.


Vodenje SŽ-ja zahteva celega človeka

V njem je zanikalo besede prvaka SDS-a, da želi Vlačič zgolj spraviti Matica Tasiča z županskega mesta na čelo Slovenskih železnic. "Tega očitka ne moremo sprejeti. Vodenje tako velikega in zahtevnega sistema, kot so Slovenske železnice, posebej v teh težkih časih, resnično potrebuje celega človeka. Pogoj za vodenje Slovenskih železnic je bil ravno zaradi tega razloga odstop z mesta župana in gospod Tasič je na dan imenovanja o tem podpisal izjavo," so zapisali.

Na ministrstvu trdijo, da je neresnična tudi trditev prvega moža opozicije, da med ministrovanjem Patricka Vlačiča infrastrukturni projekti stojijo. Kot argument so navedli dejstvo, da je Vlačič v prvih šestih mesecih ministrovanja zgolj na področju infrastrukturnih projektov presekal dva ključna gordijska vozla, ki sta izjemnega strateškega pomena za Slovenijo - drugi tir železniške povezave med pristaniščem Koper in vozliščem v Divači ter prostorski načrt za Luko Koper.

Premiki tam, kjer jih prej ni bilo
"Čestitke sicer prejšnji vladi za sprejet državni prostorski načrt za drugi tir, vendar so od njegovega sprejetja leta 2005 aktivnosti zaradi nerazumnih razlogov stale. Na ministrstvu za promet pa smo imeli včeraj že odpiranje ponudb za izdelavo PGD-ja prve faze za omenjeni projekt in pričakujemo začetek gradnje že konec prihodnjega leta," so zapisali o prvem gordijskem vozlu.

O drugem pa so poudarili, da Luka Koper prostorski načrt nujno potrebuje za razvoj, pa je kljub temu "v vsem mandatu gospoda Janše nemočno čakala na kakršen koli pomik, ki ga ni bilo".

Projekti stekli tudi na področju civilnega letalstva
Na resorju, ki ga vodi Vlačič, niso pozabili omeniti, da so projekti stekli tudi na področju civilnega letalstva. Za letališče Ljubljana so za izdelavo "master plana" že izbrali izvajalca, prav tako za obnovo terminalov za obnovo in gradnjo terminalov na letališču Edvarda Rusjana Maribor. Za letališče Portorož ministrstvo aktivno sodeluje pri razvijanju letalskih linij, za letališči v Mariboru in Portorožu pa pomaga pri pridobivanju evropskih sredstev za financiranje državnih prostorskih načrtov.

"Ministrstvo smo prevzeli brez gradbenih dovoljenj in minister Vlačič je v okviru pospešitev vseh aktivnosti za čimhitrejši začetek gradenj predlagal tudi spremembe zakonodaje, ki bodo te postopke še olajšale, to je zlasti na področju razlastitev zaradi gradnje infrastrukture, prostorskega urejanja linijskih infrastrukturnih objektov in javnega naročanja," so sklenili sporočilo za javnost.

M. N.

Gospod Janša je ministru za promet dr. Patricku Vlačiču med drugim očital, da skuša le očrniti prejšnjo vlado, ker je uvedla vinjetni sistem. Izračuni, na podlagi katerih minister Vlačič sprejema odločitve o bodočem sistemu cestninjenja in ki jih prejšnja vlada sploh ni naredila, so pokazali, da je imel vinjetni sistem, kakršen je bil uveden, za vzdržnost programa gradnje avtocestnih in cestnih programov razsežnosti naravne ujme.

Ministrstvo za promet