Zraven klasičnih bo slovenska policija v prihodnje morebiti uporabljala tudi t. i. sektorske radarje. Foto: MMC RTV SLO
Zraven klasičnih bo slovenska policija v prihodnje morebiti uporabljala tudi t. i. sektorske radarje. Foto: MMC RTV SLO

Sistem za sektorsko merjenje hitrosti deluje na principu vstopnih in izstopnih točk, kar pomeni, da sistem izmeri hitrost vozila na začetku in koncu nekega cestnega odseka, nato pa izračuna povprečno hitrost, ki jo je vozilo imelo na odseku. Če je ta višja od na odseku določene hitrosti, je voznik kaznovan.

Sistem primeren za vse vrste cest
Sistem je primeren za vse vrste cest oziroma vse odseke, na katerih želijo zmanjšati povprečne hitrosti. Za samo delovanje sistema je sicer potrebna določena infrastruktura, kar je treba upoštevati pri načrtovanju oziroma postavitvi tovrstnih sistemov, so pojasnili na policiji.

V naši soseščini sisteme za sektorsko merjenje hitrosti za zdaj uporabljajo v Avstriji in Italiji, po navedbah policije pa je povečano zanimanje za vzpostavitev omenjenih sistemov mogoče zaznati tudi v drugih državah, kjer takih sistemov še nimajo.

Naloga skupine zaenkrat le analiza trga
Na policiji sicer navajajo, da je naloga letos ustanovljene skupine le analiza trga, medtem ko odločitev glede samega nakupa sistema še ni bila sprejeta. Omenjena medresorska delovna skupina je, v skladu s svojimi nalogami, tako nedavno sprejela sklep, da v analizo trga vključi čim več mogočih ponudnikov.

Pretekli teden so zato na spletni strani policije objavili javni poziv vsem zainteresiranim podjetjem, da posredujejo informacije o sistemih za sektorsko merjenje hitrosti, ki jih ponujajo.