Slovenija

Radarji izmerili več kot 40.000 prekoračitev omejitev hitrosti

Iskra Sistemi doslej imela škodo za okoli 300.000 evrov
25. november 2012 ob 19:41
Maribor - MMC RTV SLO

Vozniki na mariborskih cestah več kot očitno preradi vozijo hitro. Od polovice oktobra do danes so zloglasni radarji namreč izmerili več kot 40 tisoč prekoračitev omejitev hitrosti.

A ta poostreni nadzor nad vozniki velik del Mariborčanov vidi kot represijo župana Franca Kanglerja, proti kateremu je jutri napovedan tudi nov protest. Medobčinsko redarstvo v Mariboru bo sicer prve položnice razposlalo decembra, a le hujšim kršilcem. Odprava večine glob ni najbolj pogodu podjetju Iskra Sistemi. To bo v obnovo sistema cestnega prometa v Mariboru vložilo skupaj okoli 30 milijonov evrov, poplačilo pa je po pogodbi z mariborsko občino predvideno z denarjem od glob za prehitre voznike. Zaradi vandalizma nad desetimi radarji od skupaj tridesetimi so imeli v Iskri škode za okoli 300 tisoč evrov.

Vabljeni k ogledu celotnega prispevka novinarja TV Slovenija Jana Konečnika za TV Dnevnik.

VIDEO
Decembra položnice za najhujše prekrškarje
B. R.
Prijavi napako
Komentarji
eos
# 25.11.2012 ob 20:03
Glede na število zabeleženih prekoračitev tole sploh niso več radarji, ampak števci prometa.
Rooskie
# 25.11.2012 ob 19:54
A škode je za 300 tisoč evrov, investicija je pa vredna okoli 30 milijonov evrov? :)
Ori
# 25.11.2012 ob 19:55
Če je nakup radarjev nezakonit, kako lahko potem radarji zakonito merijo?
predujem
# 25.11.2012 ob 19:48
Preden se bodo ljudje navadili bodo že vsi zgoreli
generusus
# 25.11.2012 ob 20:06
Maribor si seveda zasluži boljšega župana. Ni mi jasno, kako je sploh bil izvoljen. Kljub temu je Kangler izvedel v mestu kar precej projektov, a žal je kar nekaj takih, ki mu po mojem mnenju ne morejo biti v ponos.

Med najbolj neuspešne osebno uvrščam:
- nesmiselna kandidatura za Univerzijado,
- katastrofalna ureditev glavne tržnice, ki je sedaj veliko slabša, kot je bila včasih in najslabša tržnica, kar sem jo videl v kateremkoli mestu,
- nesmiselno in odbijajoče visokotehnološko novoletno drevo, za postavitev katerega, je vsako leto treba odkopati tlakovce in jih nato ponovno sestaviti; poleg tega drevo sploh ne sodi v srednjeveški trg, kjer je nameščeno, stroški za postavitev in umaknitev pa so astronomski.

Namestitev radarjev v splošnem ne uvrščam a priori med njegove slabe poteze, seveda pa je veliko bolj vprašljivo javno-zasebno partnerstvo in razdelitev denarja od prekrškarjev, kjer le 8 % dobi mestna občina Maribor. Če odmislimo to nemnost, bi postavitev radarjev pozdravili v vsakem normalnem evropskem mestu, in to so tudi storili, morda je le gostota radarjev v Mariboru nekoliko prevelika.

Glede protestov menim, da imajo ljudje vso pravico protestirati, če ne ogrožajo skupne oziroma zasebne lastnine in če ne ogrožajo življenj. Aktualni protesti v Mariboru se izvajajo, žal, na zelo neprimeren način, da ne rečem še kaj hujšega. Oskrunjajo se pročelja srednjeveških stavb (jajca, kamni, paradižnik), po zraku pa frčijo tudi granitne kocke.

Če kdo dvomi v to, naj si pogleda neprimerno gonjo proti Kanglerju na Facebooku. Bolj brezumnim komentarjev si je sploh težko zamisliti. Jaz Kanglerja nikakor ne podpiram, vendar ne gre prezreti, da so ga mariborčani sami dvakrat izvolili. Če si je pri projektih kaj protipravno prisvojil, je za to najbolj primerno mesto sosišče. Za to imajo kar veliko možnosti, saj mu za vratom visi (če se ne motim) kar 10 obtožnic.

Obsojam pa seveda tudi dejanja vseh elektorjev, ki so mu podelili mesto v Državnem svetu, nato pa ga je SLS čez par ur izključila iz stranke. Velika dvoličnost!
cevor
# 25.11.2012 ob 19:55
A na to, da so omejitve neživljenjske pa novinar ni pomislil? Koliko mrtvih in težko poškodovanih je bilo na teh odsekih zaradi prehitre vožnje? Ah ne, to je pa že pretežko ugotoviti kaj?
la.sonrisa
# 25.11.2012 ob 20:22
pa kaj so to spet eni komentarji? a še komu še vedno ni jasno, kaj je problem radarjev? in predhodniku, ki se gre tule neke čudno anketo, lahko odgovorim na vprašanje: JA; SEVEDA se strinjam, da je treba spoštovati zakon. Samo če bi se v tej državi spoštovalo zakone, teh radarjev sploh ne bi bilo v mariboru, ker je že pri njihovem nakupu bilo cel kup nepravilnosti, da pa javno-zasebnega partnerstva ne omenjamo. kako za kanglo in njegove šerife zakoni ne veljajo, za ljudi pa? če se že izvaja neka preventivna akcija za varnost v cestnem prometu, OK, samo denar od teh kazni mora iti v proračun, ne pa v zasebni žep. pa kako ljudem to ni jasno?

če bi bil ta posel čist, bi brez slabe vesti prekrškarjem že zdavnaj poslali položnice. pa jih niso. in decembra jih bodo dobili samo najhujši prekrškarji. a ni to čudno? pa čisto navadni radarji, kot jih tule eni prikazujejo...
blesavobudalo
# 25.11.2012 ob 20:57
V MB sem biu kurir kar nekaj časa in radarji na teh križiščih niso postavljeni za namen umirjati ampak za kasirati. So dost bolj problematična križišča, kjer je dejansko bilo več črnih točk in so črna križišča, in so ostala brez radarjev. Sedaj namesto da bi vozili po omejitvi 50 ali pogojno na mestih tudi 70 km/h se ljudje vozijo 40 km/h kar je še bolj škodljivo in ubijajoče.
Radarje in kamere naj postavi MNZ in naj kasira država. Polnenje privatnih žepov iz tega je LEGALNI ROP.
Vprašanje namenjeno policistu - Kaj menite o teh radarjih?
Policist - Ne komentiram! (V glavi pa - eno delo manj, manjša plača!)
En preblisk - Redarji imajo manj dela, in jih je treba namesto da jih osputimo, jim damo delo v nadzornem centru. Da si lahko redar in dobiš zaposlitev v redarski službi pa moraš met veze inpolitično ozadje. (Sem šou zaprosit za to delovno mesto in nikakor ne pridem not. Raje imajo pou pismene ljudi z 5 stopnjo, kot pa šolane ljudi!)
minnaema
# 25.11.2012 ob 20:22
Ej (30) trideset radarjev za merjenje hitrosti nima niti mesto Wien, ki je veliko večje od Maribora.
Tukaj je baje še kakšen drugi zaslužek (ali odiranje denarja navadnim smrtnikom, tudi onim, ki se krši pravica do plačanega dela in zaslužka) pa smo tukaj, da ni PRAVICE pri opozarjanju temveč se vije abundanca za plačevanje, saj Maribor gledee na okoliščine rabi denarja veliko
in kje ga udobiti imamo ogledalo sedanjosti.
O globokem razmišljanju je pa tudi res, da je mesec December za vse ljudi mesec izdatkov,
ki so NEvsakdanji, vsaj za MIKLAVŽA, Dedka mraza in ko denarja NI so ob tem v solzah
otroci nič krivi............zato seje rodila velika neumnost zdaj z radarji, ko je Mribor bil brez radarjev toliko mesecev in let - pa ni bilo konec sveta kajne in Lp
danrr
# 25.11.2012 ob 20:24
Jutri ne bo delal nobeden več
strojtech
# 25.11.2012 ob 20:49
Hudinjčan
# 25.11.2012 ob 20:45
Prijavi neprimerno vsebino
Kaznovati je potrebno vse kršitelje. Jaz sem tudi prekoračil hitrost v Sevnici za 3 km pa sem dobil kazen.


Ne moreš dobit kazni za 3km preveč (merilna negotovost). Verjetno ti jo je zaračunal tisti, ki se je pretvarjal, da je policaj. :D
la.sonrisa
# 25.11.2012 ob 20:42
nekdonekdo, nisi čuden, če voziš po omejitvah, bi pa bil zelo čuden, če bi se nekdo delal norca iz tebe in kradel pred tvojimi očmi in sklepal čudne posle z davkoplačevalskim (tvojim) denarjem, ti pa bi tole križem rok spremljal in rekel: eh, jaz vozim po omejitvah, položnice ne bom dobil. pa lepo vreme je zunaj.
Nikec3
# 25.11.2012 ob 20:07
Ko bodo začeli pošiljati položnice bodo šele protesti.
true blue mb
# 25.11.2012 ob 20:46
Radarji v Mariborčanom niso sporni. Moti nas kam gre denar.
zogg
# 25.11.2012 ob 20:16
Tile radarji jutri ne bodo mirno spali :)
moler
# 25.11.2012 ob 20:05
Takšno odiranje je več kot očitna svinjarija. Je pa tudi res da nihče nikogar ne sili da divja.
lao wai
# 26.11.2012 ob 01:58
moti me pisanje, da je 60 km/h divjanje, tudi prekoračitve za par km so neumnost, ker so števci v avtomobilih taki in drugačni, predvsem zaradi gum in profila je prikazana hitrost drugačna ( govorimo o 1,2, 3 km/h) prag tolerance bi moral biti + 5 km/h . . . .
300 tisoč eurou škode za deset radarjev . . . no, približno toliko je tudi realna cena.
tistim ki pišete koliko življenj bomo rešili s temi parimi km razlike pa še to, preberite črno kroniko in poglejte kje in na kakšnih cestah umirajo ljudje . . .
semaforiziranih križišč ni med njimi ?
roxdegabba
# 25.11.2012 ob 22:02
Nazadnje, ko sem dobil kazen za prehitro vožnjo, je bilo to na ravni cesti v Ljubljani, po kateri sem normalno peljal 50. Sredi te ceste so postavili ad-hoc premično tablo z omejitvijo 40, ki jo je delno celo zakrivalo rastje, zraven pa radar. Prav nobenega razloga ni bilo za tisto tablo in čez en teden so jo že umaknili, edini razlog je bil lovljenje poštenih voznikov, ki so po tisti cesti vajeni voziti 50. Tako nas opankar izžema.

Takih primerov je še več. Ko so v nekaterih ulicah blizu mojega delovnega mesta postavili parkomate in brezplačna parkirna mesta spremenili v plačljiva, so hkrati prepovedali parkiranje v sosednjih ulicah, da bi voznike prisilili v parkiranje na plačljivih parkirnih mestih. Sedaj pa so parkomate postavili še na ostalih ulicah in parkiranje je zopet povsod dovoljeno, vendar je povsod tudi plačljivo. Tista prepoved parkiranja v vmesnem času je bila samo zaradi izžemanja voznikov, čisto nič drugega ni bil razlog.

Na čisto vsakem koraku nas izžemajo, še dihanje nam bodo začeli računati. Temu se moramo upreti, sicer bomo vsi pocrkali od zadušitve, ko nam bo enkrat zmanjkalo za plačilo davka na dihanje.
Kunguruj
# 25.11.2012 ob 21:50
V Mariboru se sploh ne gre za boj proti radarjem ampak proti rušenju skorumpirane oblasti.

Očitno se tega bojijo že marsikje drugje v Sloveniji in potem skušajo vse skupaj predstaviti, kakor da mariborčani nočemo voziti po predpisih.

Vam povem česa mariborčani nočemo in proti čemu se borimo:
- ah ne da se mi pisati, prijavite se raje na facebook "Franc Kangler naj odstopi kot župan Maribora" in si vse preberite.
Nikec3
# 25.11.2012 ob 20:45
Kaznovati je potrebno vse kršitelje. Jaz sem tudi prekoračil hitrost v Sevnici za 3 km pa sem dobil kazen.

10% se vedno tolerira. Tako da ne laži.
NekdoNekdo
# 25.11.2012 ob 20:26
Jaz vozim po omejitvah in nimam nobenih problemov z radarji - ne z mariborskimi ne z nobenimi (pa še na bencinu prišparam). Ampak taki kot sem jaz, smo najbrž totalno čudni, ne?
X66
# 26.11.2012 ob 01:52
the law: "...Te represivna država ne pelje več nikamor...."

Če bi bila represivna država bi še šlo.
Represija se privatizira! Če uspe v Mariboru potem bo kmalu tako, da bodo radarje postavljali vsevprek, oziroma bodo naredili kar satelitko merjenje hitrosti. Plačevali bomo pa tistemu, ki ga bomo izbrali za osebnega represatorja. Potem bodo poleg kazni delili še razne bonus točke, ki jih bomo uveljavljali kot popust za pivo ali nakup spojlerja in ostale bolj športne opreme avtomobila.. ..pač vsak represator bo razvajal svoje zveste grešnike po najboljših močeh.
MIRNČAN
# 25.11.2012 ob 21:19
To je neumna miselnost. Zakaj bi vsako kršitev kaznoval? Če je ravnina nikjer nobenega, omejitev 50, logično da bodo prekoračili. Ker je omejitev neumna, nevarnost nikakršna. To smo pri nas mojstri. Pri postavljanju neumnih omejitev.
dejč
# 25.11.2012 ob 19:43
Ja pa menda niso pozabl zavarovat radarčke?
kanta
# 26.11.2012 ob 07:14
Še ena od butastih omejitev se je pojavila: Streliška cesta v MB, po novem (no kakšna 2-3 tedne staro) je omejitev 40 km/h (prej je bilo 50 km/h) in policaji se veselo nastavljajo vsakodnevno, ker folk vozi na pamet. Sicer ima cesta z ene strani pločnik ampak omejitev je tukaj namensko za polnjenje proračuna države/občine. Najboljše da dajo pri vstopu v MB na tablo znak 10 km/h, idioti.
a-bra-ka-da-bra
# 26.11.2012 ob 07:13
Če je nakup radarjev nezakonit, kako lahko potem radarji zakonito merijo?
----------------------------

Morda je boljše vprašanje kdo sploh nadzira pravilnost meritev. In bolj kot takšen bombastični naslon ki sodi v rumeni tisk bi bilo zanimibo videti distribucijo kršitev. Potem bi si lažje ustvarili mnenje o potrebmosti in smiselnosti teh radarjev.
Kamikaze
# 26.11.2012 ob 00:58
@rober: Ker sta interesa občine in podjetja (vsaj nominalno) različna. Občini bi naj bila v interesu varnost na cesti in posledično čimmanj kazni, medtem ko je podjetju v interesu čimveč kazni. Občina bi lahko radarje kupila od istega nizozemskega podjetja od katerega ga je Iskra, sistem nadzora prometa pa po mesečnih obrokih odplačevala, ko bi Iskra opravila storitev. Sedaj pa je iskra prenovila par semaforjev na par križiščih (da so zdaj LED luči, da bi pa dodali odštevalnike ali kaj podobnega pa nic) in vzpostavila prekrškovni sistem, ki bo vse to seveda odplačeval. Ostalo naj bi opravila šele v naslednjih 4ih letih.
Kamikaze
# 25.11.2012 ob 21:18
Največji problem teh radarjev je itak to finančno ozadje.

Glede spoštovanja omejitev se strinjam, da bi se jih več ljudi moralo držati v MB, ampak pri tem se je pojavilo več pomislekov. Radarji so res postavljeni na praktično neproblematična mesta (zelo malo prometnih nesreč, večinoma zaradi razvrščanja ali neprimerne varnostne razdalje, ne pa hitrosti), namesto, da bi bili pred šolami itd. Poleg tega je bil namen povečanja pretočnosti, ki je zdaj dejansko manjša, ker vsi vozijo kot po jajcih (vsaj 10km/h pod omejitvijo). In še dodaten problem, ker ljudje prepogosto gledajo na števec, namesto na cesto okrog sebe, hkrati pa so za volanom pod pressingom, ali so šli rahlo čez omejitev ali ne (res je, da je nastavljena toleranca). Poleg tega je radarjev res veliko.
viljam_s
# 25.11.2012 ob 21:04
Ja super. Postaviti radarčke, poleg pa nerealne znake za hitrost (da je potrebno zavirati kar v trenutku)-lahka tarča za zbiranje dnarčkov. Postavljajo se vprašanja: ali smo Slovenci res tako hudo obupni vozniki, ali so naše avtošole premalo stroge ali pa nas navadne smrtnike hočejo dobesedno nasankati s postavljanjem nerealnih omejitev za hitrost. Zakaj nimamo takih znakov kot na Irskem: drive slow, very slow ali death slow. Čisto simple, zato pa je voznik lahko toliko bolj skoncentriran na pomembna opozorila, medtem ko pri nas cela množica znakov samo povzroča totalno zmedo in nepozornost voznikov.
mercator666
# 25.11.2012 ob 21:03
Blesavobudalo: mislim, da bi te morali zaposliti. Samo trikrat sem prebral in si pomagal z domišljijo, ampak mi je uspelo razumeti.
majakarneki
# 25.11.2012 ob 20:46
la.sonrisa: s tem tvojim komentarjem se povsem strinjam. Moras pa priznat, da se je tole resno udrihanje po Kanglerju v MB zacelo natanko s temi radarji. Tip ni anglecek. Ampak imam obcutek, da so ljudje pretezno tolerirali vse njegove stvari (s cemer se ne strinjam) hrbet so mu pa obrnili natanko takrat ko je zacel z radarji.

Se enkrat: sem mnenja, da je treba v zakone spostovati in to velja za vse: od politikov do ljudi. Ampak tole zdajle zgleda takole: ko Kangler Mariborcanom ni vec pustil krziti zakona so se oni odlocili da tudi njemu ne bodo tega vec pustili.
Skippy
# 26.11.2012 ob 08:55
Zakaj naj bi bilo takšno partnerstvo vprašljivo ? Naj bi mestna občina lastnoročno izdelovala radarje? Morda v kleti v mestni hiši? Mestna občina bo samo 8% (ostalo Iskra sistemi) dobivala dokler se investicija ne poplača, nato pa grejo vse kazni v občinski proračun.

Zakaj pa smo potem edina razvita država, kjer je kaj takega sploh dovoljeno? A ne vidiš, kaj se začne dogajati, če investicija ne prinaša želenih donosov? Znižaš omejitve. A nisi videl na točno kakšna mesta so se postavili radarji? Tam ko je izplen največji. To ima katastrofalne učinke na prometni tok v mestu. In če smo pred zakonom vsi enaki, zakaj potem tudi jaz, pa ti, pa sosedova Francka ne bi smela postavit radarja, država pa bi ti nakazovala delež kazni?

Radarje pa lahko občina nabavi kot vsaki drugi subjekt na trgu. Če je to donosna investicija, potem jih lahko odplačujejo podobno kot Iskra. Vendar naloga države nikoli ni bila, da ustvarja dobičke, a ne?
Skippy
# 26.11.2012 ob 08:46
@Binder Dandet
se strinjam, da vpliv je. Ampak ker ta izboljšana kultura očitno ni všeč državnemu proračunu, so v našem koncu zelo podaljšali naselja in si izmislili nova. Recimo smo dobili podaljšano naselje za 1,5 km, da so zajeli (pazi zdaj to) 2 hiši. Dobili smo novo naselje v dolžini 500 metrov, čeprav je samo eno staro skladišče. Dobili smo 50 km/h čez križišča sredi gozda in traktorske poti, kjer še nikoli nisem videl, da bi kak avto prišel. Mi smo svetlobna leta od Avstrije.
Hijena
# 26.11.2012 ob 07:48
Problem niso radarji, problem je njihova razporeditev in pogodba, kjer so bili radarji najmanj 10x preplačani
Polymath
# 26.11.2012 ob 00:11
Mafija v ozadju. Kangler se zelo dobro znajde v tem biznisu ...

In čisto nič nimam proti, da so ti radarji postavljeni ... v nemčiji, avstriji, franciji, angliji, itd jih imajo že zelo veliko let ... pri nas je največji problem tu, da se je vse zgodilo v hipu ... in edino kar mi pri teh radarjih ni všeč, je pogodba ... Rajši vidim, da ves denar gre v državno blagajno, kot pa nekaj iskri, ostalo pa kanglerju in njegovim najboljšim prijateljem ...

Dokler ne vidim pogodbe, kaznovanje prehitrih voznikov NE podpiram!
palbinc
# 26.11.2012 ob 00:04
vsakdo, ki se sklicuje na spoštovanje zakonov, mora vedeti, da bi morali VSI SLOVENCI; KI HODIJO PONOČI BREZ KRESNIČKE, plačati kazen. (Upravičeno, kajti nevidne pešce, oblečene črno, spregledamo in jih lahko povozimo). Tak formalizem, ki ga zganjate v Mariboru (50 na uro po prazni cesti), pa je smešen in žaljiv za odraslega Slovenca. Saj nismo budale. Budale so tisti, ki divjajo, npr nad 60 na uro v naselju, čez dan.
X66
# 25.11.2012 ob 22:22
@simpli
Če misliš s prekrški potem ni logično!
Če investira v infrastrukturo je logično, da je potem infrastruktura varnejša in ne omogoča toliko prekrškov. Dober primer so semaforji, ki merijo hitrost vozila in, če je previsoka preklopi na rdečo. Zdaj pa bodi frajen in zafrkavaj ljudi ali se zafrkavajte med sabo, enkrat bo ljudem že potegnilo, da se splača voziti kulturno.
Če pa bo investitor od prekrškov imel dobiček bo pa naredil....?!
X66
# 25.11.2012 ob 22:12
Zasebna firma v tem mariborskem partnerstvu si bo s kaznimi (92% gre njim) povrnila investicijo 30 mil.€. Ker Mariborčani niso neumni, da bi v nedogled kršili predpise, me zanima kakšne trike ima zasebna firma v rokavu, da si bo zagotovila konstantne prekrške.
Tudi v Ljubljani nismo bili neumni in na cestah, kjer so policaji zelo vstrajno merili, vozimo po predpisih in policajem je zdaj velik dolgčas stati v grmovju. Veliko bolj iznajdljivi so redarji. Ti so v svoj posel vključili Degradirane površine, ki niso namenjene vožnji z motornimi vozili (tudi parkirati se ne sme). Seveda te površine, ker so degradirane ne morejo biti označene z znaki za prepovedano parkiranje, ker so pač degradirane. Cone 30, ki so tako velike, da pozabiš, da si v coni 30, še posebno, če vmes eno uro hodiš po trgovskem centru. Znaki pa so postavljeni tako, da ga, če si le malo bolj pazljiv do pešcev in kolesarjev spregledaš, ker je opazen le tam, ko je treba gledati na peščce in kolesarje. V glavnem redarjem fint ne zmanjka.
Povevedati hočem pravzaprav le to, da kazni ne bi smele biti predmet dobička kogarkoli, še najmanj pa zasebnih družb. Denar od kazni mora biti namensko porabljen tako, da bo potreb po kaznovanju manj - ne pa več!

T
pp74pp02
# 25.11.2012 ob 21:58
Število kršitev ni realno ampak medijska manipulacija MOM da bi lažje upravičili radarje. Mogoče bi število kršitev, ko so se radarji postavili, lahko bila še velika številka, zadnji tedni pa ne verjamem ker se vsi avtomobili vozijo mimo ko po jajcih.
Kangler je dosedaj vozil dobro v politiki ker je mojster manipulacije z mediji, to pa je po mojem tudi edina reč v kateri je dober.
KLIPAN
# 25.11.2012 ob 21:24
Jutri vsi v MB, da vidite kak Kangler leti.
la.sonrisa
# 25.11.2012 ob 20:55
majakrneki: predvidevam, da nisi mariborčan, zato vedno večjega nezadovoljstva z županom verjetno nisi opazil, ker, imaš prav, ni bilo toliko v medijih. res je, da so se ti protesti začeli zdaj s temi radarji (ker so, kot sem že rekla, razjezili VSE - iz enega ali drugega razloga), se mi pa ne zdi to nič narobe, škoda je samo, da niso začeli že prej. zato zdaj izgleda, kot da folk protestira, ker noče spoštovati zakonov. mislim, pa sej so že kdaj prej merili hitrost v MB, niso tole prvi radarji v zgodovini MB :) in prej nisem nikoli zasledila množičnih protestov, ker so na ulici proletarskih brigad merili hitrost. torej je problem radarjev drugje. in izvolitev v DS pa češnjica na torti, in poznam ljudi, ki bodo jutri šli na protest ravno zaradi te izvolitve.
mercator666
# 25.11.2012 ob 20:54
Toleranca ni odvisna od policaja. Če bi res dobil kazen, bi imel vse to napisano. Lepo povej, da si bil pijan in ker se poznata, ti je napisal 3 km +, zdaj se pa jeziš. :)
mercator666
# 25.11.2012 ob 20:51
Rooskie, ti ne razumeš. Eno je investicija, drugo pa vrednost. Razliki se reče mast. Od tod izraz "omastili so se".
no_remorse
# 25.11.2012 ob 20:41
Pozabili so povedati še to, da so bili prvi teden vsi radarji umerjeni na hitrost 50km/h, tudi tisti, ki stojijo tam, kjer je omejitev 70km/h. Ker pa ljudje v MB niso budale in še manj ovce, so si Gangler in njegovi skuhali župo, ki se še hitro ne bo ohladila. Narod jih bo prisilil požreti še vročo. Vprašljivo ostaja le to, koliko je povabljenih na večerjo.
Nikec3
# 25.11.2012 ob 20:39
Radarji izmerili več kot 40.000 prekoračitev omejitev hitrosti

Mene ni bilo med njimi.
la.sonrisa
# 25.11.2012 ob 20:39
majakrneki: tako bom rekla: marsikateri politik se nekomu zameri. eni se zamerijo folku, ki ne vidi dlje od svojega nosa in jih zanima samo takrat, ko jih udarijo po žepu, eni politiki pa se zamerijo folku, ki uvidijo, da model krade in goljufa. Kangla pa je na srečo dovolj butast, da se mu je z eno samo potezo uspelo zameriti kar obema izmed naštetih skupin: prvi zaradi kazni, drugi zaradi javno-zasebnega partnerstva. hja, človek nikoli ne ve, kdaj ga bojo hapsnili. sej tud mafijozote je kdaj na koncu morala davčna zj****.

sami radarji niso toliko problem (je pa res, da je njihovo število pretirano), mene kot mariborčanko moti, da se ta lopov dela norca iz ljudi že dolgo, in zdaj se nam bo še smejal v brk, ker je po vseh lopovskih potezah (ki jih tudi sam omenjaš) frajer zdaj državni svetnik in ima lepo imuniteto. res da je bil izvoljen na volitvah, ampak zdaj ga ti isti ljudje pozivajo k odstopu. kaj je najbolj demokratično narediti v tem primeru, verjetno ni treba posebej poudarjat.
Bolek
# 26.11.2012 ob 13:40
Kazni za prekoračitev hitrosti v naseljih v Nemciji, kjer je splošna omejitev hitrosti 50 km/h

1. Bis 10 km/h 15 Euro
2. 11 bis 15 km/h 25 Euro
3. 16 bis 20 km/h 35 Euro
4. 21 bis 25 km/h 80 Euro
5. 26 bis 30 km/h 100 Euro
6. 31 bis 40 km/h 160 Euro 1 Monat
7. 41 bis 50 km/h 200 Euro 1 Monat
8. 51 bis 60 km/h 280 Euro 2 Monate
9. 61 bis 70 km/h 480 Euro 3 Monate
10. über 70 km/h 680 Euro 3 Monate

Kazni za prekoračitev hitrosti v naseljih v Sloveniji, kjer je splošna omejitev hitrosti 50 km/h :

•do vključno 5 km/h: 40 EUR
•nad 5 do vključno 10 km/h: 80 EUR
•nad 10 do vključno 20 km/h: 250 EUR + 3 točke
•nad 20 do vključno 30 km/h: 500 EUR + 5 točk
•nad 30 do vključno 50 km/h: 1.000 EUR + 9 točk
•več kot 50 km/h: 1.200 EUR + 18 točk in prenehanje veljavnosti vozniškega dovoljenja

Kazni v Sloveniji so res nesorazmerne, ampak tudi to pri veliko voznikih-divjakih ne pomaga. Divjaki ostanejo divjaki, manjka jim splosne vzgoje.
gesan
# 26.11.2012 ob 08:40
Vozniki na mariborskih cestah več kot očitno preradi vozijo hitro. Od polovice oktobra do danes so zloglasni radarji namreč izmerili več kot 40 tisoč prekoračitev omejitev hitrosti.

A samo na mariborskih? Drugje pa ne? A je res lahko nekdo tako lažnjivo zlagan?

Sicer pa se poraja kar nekaj vprašanja:
1. kako je mogoče, da gre denar za kazni enemu podjetju, ki nima nobene veze z varnostjo?
Mar ni to zadeva varnosti, če že je?
2. Zakaj se tak sistem ne postavi po celotni državi in to natistih mestih kjer je največji problem za varnost? Avtoceste?
3. Ali res mislite, da je prekoračitev za 5-10 km/h takšna nevarnost za varnost kot jo nekdo hoče prikazat ali pa se res gre v večini primerov zgolj za to, da so si nekateri pajaci našli idealen način, da se državljane obira do kosti...

Jaz sem popolnoma za to, da se radarji postavijo povsod po državi ampak kazni naj gredo na pravo mesto ne pa nekim biznis- podjetnikom v žep.
Poleg tega naj so to premični radarji, tako, da se nikoli ne bo vedelo kje so in kje jih ni.
Ker to sedaj velja točno tako, da bodo ljudje tam kjer so vozili prepočasi in bili nevarni za to, ker bodo več gledali na svoje hitrostne naprave kot pa na cesti in da bodo drugod divjali še bolj kot so do sedaj!
Poleg tega naj bodo tako naravnani, da ne bodo štrckali tudi tiste,ki se vozijo le nekaj čez dovoljeno dozo, ker oni niso problem. Problem so objestneži, ki mislijo, da lahko počnejo kar jih je volja in med temi je prav gotovo tudi takle župek mariborski šerif o katerem zna marsikdo povedat kako se on vozi.

Njega je treba snemat, da se vam dokaže kdo kog ima za bedaka!
Pa še marsikoga, ki nam sedaj pametuje o varnosti skozi oči teh radarjev!
Skippy
# 26.11.2012 ob 08:37
@roxdegabba
kaj pa če se pelješ mimo vrtca ob 2.uri zjutraj? V tej državi za časovno omejene omejitve še nismo slišali.

@Binder Dandet
prepolovile so se, ker smo odprli toliko novih avtocest v tistem obdobju in hkrati uvedli vinjete. Kazni imajo po mojem omejen vpliv.
Skippy
# 26.11.2012 ob 08:35
Jaz vozim po omejitvah in nimam nobenih problemov z radarji - ne z mariborskimi ne z nobenimi (pa še na bencinu prišparam). Ampak taki kot sem jaz, smo najbrž totalno čudni, ne?

Verjemi, da niti ti v Mariboru ne voziš po omejitvah. Ker niso postavljene v skladu z omejitvami. Ponavljanje omejitev za križišči je v Mariboru španska vas.

Dokler take omejitve so jih je treba spostovati, pa ce so se tako "nezivljenske" (o moj bog, ce je treba malo bolj pocasi voziti je pa ze nezivljensko...).

Zakaj pa v Avstriji lahko vozimo po omejitvah? Ker imaš na vsaki malo širši navadni cesti omejitev 60 ali 70. V Mariboru pa imaš na ravni štiripasovnici, kjer ni nobene stavbe, omejitev 50.
Kazalo