



Vaša ocena: 



Ocena 3,4 od 103 glasov
Ocenite to novico!
| Po drugi svetovni vojni so Jugoslavija in Slovenci izgubili Trst. Tržaško vprašanje, ki je bilo pomemben del slovenskega narodnega vprašanja, je bilo rešeno s prestavljanjem slovenske obale proti jugu in nastalo je koprsko pristanišče. Uspešno delovanje koprskega pristanišče je povezano z uspešnim delovanjem slovenske države. Vprašanje je, ali lahko Slovenija preživi kot uspešna država brez koprske (sredozemsko-srednjeevropske) razsežnosti. Postavlja se vprašanje, ali lahko v tem primeru preživi Slovenija kot neodvisna država, | ||
| Dimitrij Rupel | ||
Krepi se vtis, da je za večino težav slovenskega življenja kriva samostojna država in da so bile zgodovinske odločitve za samostojnost, za Zahod, za Nato, EU in za evro v bistvu zgrešene, je zapisal Dimitrij Rupel.
Nekdanji slovenski zunanji minister je pred dnevom državnosti v Sloveniji, ki bo 25. junija, strnil nekaj misli v razpravi 'Prihodnji izzivi slovenske zunanje politike: Vrnitev narodnega vprašanja'. Slovenska zunanja diplomacija je po njegovem mnenju v zadnjih dvajsetih letih Slovenijo uspešno uveljavila na mednarodnem prizorišču.
Slovenija je zavarovala svoj mednarodni položaj …
K temu so prispevali predvsem dogodki, kot so bili vključitev Slovenije v zvezo Nato in Evropsko unijo leta 2004, pa predsedovanje Ovseju leto pozneje in seveda predsedovanje Svetu EU-ja leta 2008. Sicer pa je svoj temelj slovenska zunanja politika položila v prvih dvajsetih letih svojega obstoja, ko je tudi ''zavarovala svoj državni oziroma mednarodni položaj''.
… a ni znala izkoristiti vseh priložnosti
Kljub temu pa se je slovenska zunanjepolitična politika, predvsem zaradi notranjepolitične in evropske gospodarske krize, znašla na razpotju. K poslabšanju stanja duha v Sloveniji so po njegovem mnenju prispevale tudi ''ideološke razprave o sovražnikih iz druge svetovne vojne, o primernosti jugoslovanske neuvrščene politike, o Titu, o priseljenskem volilnem telesu v ''trenirkah'', o nesprejemljivosti ameriške in nemške politike, o nepotrebnosti sodelovanja v zvezi NATO in slovensko vojsko na misiji v Afganistanu, o zastarelosti kapitalizma, o preporodu socializma,'' je zapisal Rupel in nadaljeval, da se tako ''krepi vtis, da je za večino težav današnjega slovenskega življenja kriva samostojna država; da je bila prejšnja država Jugoslavija bolj učinkovita in bolj pravična; in da so bile zgodovinske odločitve za samostojnost, za Zahod, za parlamentarno demokracijo, za NATO, EU in za evro v bistvu zgrešene.''
Sporazum Drnovšek-Račan boljši od sporazuma Pahor-Kosor
Dimitrij Rupel se je v svoji razpravi 'Prihodnji izzivi slovenske zunanje politike: Vrnitev narodnega vprašanja' še posebej posvetil slovensko-hrvaškim odnosom. Meni, da se Slovenci s potrditvijo arbitražnega sporazuma, ki sta ga predložila slovenski premier Borut Pahor in hrvaška premierka Jadranka Kosor, ne zavedajo njegovega globokega ozadja. To pa je ''hrvaška želja po ekskluzivnem obvladovanju vzhodne polovice Jadranskega morja in odrivanje pomena koprskega pristanišča.''
Sporazum Drnovšek-Račan je bil po njegovem mnenju boljši, saj je bil utemeljen na neposredni povezavi med Sredozemljem in Srednjo Evropo preko koprskega pristanišča, kar omogoča neposredno povezavo med odprtim morjem. ''Gre za neposreden stik slovenskih ozemeljskih voda z odprtim (Jadranskim, Sredozemskim) morjem in za novo železniško povezavo med Koprom in Divačo oziroma za slovenski odsek, t. i. petega koridorja, ki sega od Španije do Ukrajine in ki povezuje Jadran s Srednjo Evropo. Sporazum Pahor-Kosor dopušča to povezovanje, vendar pod nadzorstvom Hrvaške.''
Zaton klasične diplomacije
K zatonu klasične diplomacije je po Ruplovih besedah prispevala predvsem medijska tehnologija in nove komunikacijske strategije je spremenila tudi diplomacija. ''Sicer pa ne gre le za zaton klasične diplomacije ali za ugašanje takšnih in drugačnih misij, ampak za približevanje političnemu sistemu, ki je splošno neobčutljiv za nacionalne politike in nacionalne interese … Slovenija se le deloma zaveda tega problema in ga med drugim rešuje s spornim konceptom gospodarske diplomacije.''
Balkan nas šiša v celi črti.
Hlapec!
Sicer se ne strinjam s tem, da je odločitev za samostojnost bila napačna. Napačno je bilo to, da smo bili samostojni vsega skupaj samo 13 let, potem smo se pa uvalili v novo različico Juge, EU, kjer moramo zdaj rit odnašat Grkom, Špancem in Italijanom, a njim se jebe za nas. Prej smo bili prvi na vasi, zdaj smo zadnji v mestu.
In kakšno vezo ima Jugoslavija z našimi pokvarjenimi politiki? Neglede na to kako bi se prejšnja država imenovala, bi čunki vedno prišli h koritu in delali štalo. Ideja jugoslavije je zaživela veliko prej kot je zaživela SFRJ in tudi tistim ki jim ni všeč socializem, mora bit jasno da je prej imela Jugoslavija drugačen sistem. Če je bil boljše ali slabši od socializma pa naj vsak presodi sam. Ampak večinoma napredujemo in gremo na boljše, mislim da je bil socializem izboljšava, ne pa tudi politiki. Borci so se borili v drugi svetovni vojni za boljši svet, tako kot se je bilo potrebno leta 91. Vendar ni pošteno kriviti za to Jugoslavije, saj le ta nima svoje volje ampak samo voljo ljudi, ki so jim vladali sprijeni nacionalisti. Da pa lahko narodi živijo skupaj pa je normalno, saj smo le ljudje, ki nismo tako različni med sabo, no pa še večina tako misli, drugače nebi šli v EU. Podcenjevati druge narode in jih označiti, da z njimi ni mogoče živet pa je naravnost žaljivo.
Ne vemo, zakaj,
ničesar ne vemo, zakaj.
Ne vemo, zakaj morajo pesniki v vojake,
ko vendar topovi ne znajo peti o srečanjih.
Ne vemo, zakaj morajo usta izjokati Zbogom,
ko je lepša, manj trpka beseda na svidenje.
Ne vemo, zakaj morajo biti peroni,
ko je dovolj trave,
dovolj za srečanja,
dovolj za ločitve,
če se že moramo razstati.
Ne vemo, zakaj,
nič ne vemo, zakaj,
čakamo na poziv granat,
medtem ko kraj nas
kot neopevane žene
minevajo jeseni.
Izet Sarajlić
(Prevod: Josip Osti)
Bravo, Rupel, to drži.
Nejgovo sramotenje ne bo prav nič spremenilo dejstva, da ima možakar prav.
Nas problem je, da smo namesto, da bi naredili prehod v skandinavski tip kapitalizma, naredili prehod v kvazi suznjelastniski kapitalizem, kjer je na zalost tako, da se poskusa (in se eventuelno bo) odvzeti vse dobrine sibkemu sloju, ki je bil prej zasciten. Seveda zdaj lahko pljujes po komurkoli kolikor hoces, vendar ti obcutek svobode zamegli pogled na to, da imamo dejansko manj, kot smo imeli. Pa ne govorim o materialnih dobrinah ...
(na žalost velikokrat tudi narobe razumljenih)
Jaz bi uvedel zlatno pravilo.
Do povecanja BDT na 5% letno se uvede moratorij na prodajo in privatizacijo vse državne(druzbene) lastnine!
Bedaki.
http://www.gibanje-ops.com/prispevki-razlicnih-avtorjev/41-prispevki-razlicnih-avtorjev/375-zakaj-v-sloveniji-nismo-izvedli-lustracije-
Ivan Kramberger je nekoč rekel: "Jaz govorim več jezikov, Kučan pa samo srbskega." Te besede so preroške. Danes levico PS in SD pri nas vodita Srb in Črnogorec.
Slovenija spada v centralno Evropo in EU...
Vidimo kaj se je in se še dogaja z Balkanom.
Plenjenje je omogocila zakonodaja, ki jo je uvedel Demos, zato ne klati neumnosti. najvecje kraje in nastanek tajkunov pa je omogocila janseva vlada.
Čuj ti frikec, se ne bi ti rajši ubadal s svojo državo in domačimi problemi, saj tudi v ZDA ni ravno vse rožnato. :)
Tvoje blodnje pa je nasploh težko komentirati. Drnovšek je kriv, ki je pokojen že toliko let? A tako dolgo traja, da se pokažejo posledice? :D Kriminalci pa so uničili podjetja, ki se še danes veselo sprehajajo s svojim nakradenim denarjem. Vendar si tako indoktriniran in zaslepljen, da sploh ne vidiš, da so ropali Slovenijo kriminalci, katerim barva pomeni točno en drek. :) Boš obtožil Tovšakovo da je rdeča? :D Mogoče Bavčarja? :D:D
Sanje Slovencev so uničili neodgovorni politiki, gospodarstveniki in ekonomisti, ki vodijo državo. Ti so večinoma prišli na oblast po vezah, ne pa po sposobnosti in izkušnjah, Svaka čast izjemam, ki tudi obstajajo. In ti po vezicah prislinjeni nevretenčarji so nam že uničili sodstvo, ki ne deluje, v parlamentu je itak leglo obsojenih lopovov, ki piše katastrofalne zakone. Ni jim bilo dovolj, da so uničili najboljša slovenska podjetja, vsa ustvarjena v socializmu. Sedaj morajo uničiti še šolstvo, kulturo, šport in srednji sloj in podrediti Slovenijo EU-ju. Zraven pa učinkovito skregati Slovence in jih strašiti s komunizmom in udbo. :D Ja udba vam bo pobrala zadnji cvenk in odvzela suverenost. Udba sedaj vlada in ruši državo, ne Janša. :D Shizofrenijo se da uravnavati z zdravili, tako da prosim, da vsi. ki imate strah pred Kučanom in Stanovnikom...pojdite se zdraviti. :) Stricev iz ozadja že zdavnaj ni več, strici so v ospredju, tisti ki najbolj tulijo o Murgeljskih stricih. :)
.vi drekasti politiki s tabo na čelu, pa ste uničili sanje Slovencev v pičlih 20 letih.
Sanje Slovencev je uničila boljševiška kriminalna združba LDS z Drnovškom na čelu ob močni podpori ortodoksnega boljševika iz Murgelj, ki je prirejala zakonodajo v prid rdečim kriminalcem, kateri so ob plenjenju slovenskih podjetij s svojo nesposobnostjo uničili slovensko gospodarstvo.
Zanimivo, da so prav tebe polna usta balkanske mentalitete in škodljivosti komunizma, ko pa si sam eden največjih komunajzarjev pri nas. Človek za vse stranke in samo kroži po službicah, kot včasih v Jugoslaviji, ko se je par politikov samo menjavalo na položajih. :) Da ne omenjam Vilenuške izjave s katero smo miroljubni Slovenci postali okupatorji držav, ki se nas ne tičejo. Da ne omenjam tvoje klečeplazenje pred Evropo in ZDA. :) Ne moremo biti enakopravni, če jim lezemo v rit, to ti je menda jasno. In sedaj ste nas pripeljali tako daleč, da bomo izgubili še preostanek suverenosti zaradi vaše hlapčevske politike.
Priznam ti zasluge za osamosvojitev, ostalo si bil pa čista katastrofa.
Rupel ga spet serje. Velika večina nas je bila za osamosvojitev, ljudje so zanjo dali življenja, samo dvomim da so dali življenja za takšno državo kot jo imamo.
To, kar je povedal Rupel, so čista dejstva. Dokler se slovenski narod ne bo otresel nazadnjaške in neproduktivne balkanske miselnosti, toliko časa bo ljudstvo životarilo v tej naši sicer prelepi Sloveniji.
Osamosvojitev Slovenije pa je bila edina prava alternativa, da smo odšli iz pokvarjenega, goljufivega in zločinskega balkanskega lonca.
Res pa je, da imamo pravi slovenski vojni veterani in veliki domoljubi zelo grenak priokus, ko je v svobodni in samostojni Sloveniji leta 92 oblast prevzela skorumpirana protislovensko naravnana komunistična LDS, ki je nadaljnjih 12 let brezsramno plenila slovenska podjetja in omogočila rdečim direktorjem, da so si za bagatelo prilastili najboljša podjetja, delavce pa zmetali na cesto.
Rezultati tega kriminalnega početja rdečih banditov, pa so danes več kot očitni in kažejo ekonomsko debilnost rdečih ekonomskih analfabetov, ki nimajo niti najmanjšega pojma o tržni ekonomiji.
Rupel in njegove cvetke so škoda komentarja..on je svoje že pokazal in dokazal kakšen tip človeka je pravi kameleon brez hrbtenice,copata.
Vse kar predstavlja Rupel je ena beseda Rupelščina...
Rupel bi si lahko kakšen citat naučil od Tita če smo res suverena država in smo res zavarovali mednarodni položaj,Tito je bil pokončen mož npr.eden od njegovih citatov
"Treba da bude jasno svakome da mi ne mozemo biti niciji privesak za niciju politiku, da imamo svoje glediste i da znamo oceniti sta je pravilno i sta nije pravilno.”
Rupel je pa tak ass kisser da je men slabo ko ga gledam...please put your face out of my butt
Saj pravim, dovolj je samo reči "opustiti moramo Balkansko miselnost" ne glede na katero temo sploh govoriš in veliko jih komentira tako, kot da je spregovoril kak Aristotel.
očitno si star med 20 in 30 let. Jaz sem dobrih šestdeset in sem v bivši jugi živel 40 let. Veliko je bilo gnilega, se strinjam. Država pa ni temeljila na umorih, lažeh in tatvinah ampak na pridnem delu ljudi, ki so morali zaostalo državo spraviti na soliden nivo. Morda ne veš za množico samoprispevkov, ki smo jih plačevali in so bile zgrajene šole, vrtci, lokalne ceste. Ni šlo za tatvine, kot po osamosvojitvi, ko so v privatne roke prehajali domovi za oddih in podobno.
Po mojem smo sedaj bolj okradeni, kot smo bili takrat. Govorim o ekonomskem stanju.
Hvala ne vem komu, da smo se osamosvojili, vendar skoraj nihče ni pričakoval take lopovščine.
Vsi zakoni Republike Slovenije so MORALI biti "harmonizirani" z EU zakonodajo, preden je SLo vstopila v EU- ne vem zakon o javnih nabavkah če že hočeš enega itak jih je xy.. Direktive evropske komisije se morajo spoštovati, evropsko sodišče je nadrejeno slovenskemu v veliko zadevah. Jaz se sploh nisem spuščal v to ali je to dobro ali ne, samo povedal sem, da je to KLASIČNA omejitev suverenosti. - Slovenija ne more npr obnoviti carine na svoji meji ali sprejeti zakona, ki bi prepovedoval gej parade za naslednjih 100 let:) Saj tega v bistvu ne skrivajo niti slovenski niti evropski politiki, le da oni pravijo da je to za skupno dobro (zdaj temu lahko verjameš ali ne). Skratka PRAVNI princip je ISTI kot pri SRFJ (in mu bo še vedno bolj podoben), le družbeno-politično-gospodarske okoliščine so drugačne.
Do jedr ni prišlo, imaš prav. A dovolj grozljivo, da so bila predlagana? YU je bila projekt melting-pota v mediju srbskega jezika.
Mah kakšen melting pot, to je bil zadnji obupani poskus, da bi se okrepila "jugoslovnaska" skupna zavest in preprečil razpad države. In btw. če je to "melting pot", kaj so potem razne evropske šole in oddelki po Sloveniji ter razne oddaje s katero naj bi se okrepila "evropska zavest". In kot sem že rekel, pravi kulturni "melting pot" se dogaja neformalno, z industrijo zabave. S tem, da je Slovenija tako zelo inferiorna v primerjavi z ameriškimi centri, da jo je ta povsem izrinil na njenih domačih tleh. V komunizmu se je še dalo omejevati "škodljive vplive" ali pa je država spodbujala kulturo - v kapitalizmu je s tem konec. Tržna logika prevlada.
Svetovna trgovina je projekt, star vsaj 200 let. Pa ni ogrozil takšno-in -drugačno neodvisnost EU držav. Menda ni samobitost naroda v prodajanju trdih bazok?
Res je. Britanski commonwealth je bil zgrajen in je temeljil na prosti trgovini. Koliko je bil pa Pakistan suveren v primerjavi z Londonom tudi vemo:)
LP
sem kje napisal kaj o tem?
??????
Tako zapiše dr. Rupel?
Recimo, da se mu je samo zapisalo.
Takšno pisanje pač ni na nivoju intelektualca, kaj šele slovenskega, levega ali desnega.
Ne moremo biti ponosni. YU je temeljila na umoru, laži in tatvini. Vse je bilo zlagano in gnilo. To je se vedelo že ves čas, vojne v 90h pa so to le potrdile.
Yu je bila brca v temo na celo črti.
"Tržaško vprašanje, ki je bilo pomemben del slovenskega narodnega vprašanja, je bilo rešeno s prestavljanjem slovenske obale proti jugu in nastalo je koprsko pristanišče. Uspešno delovanje koprskega pristanišče je povezano z uspešnim delovanjem slovenske države. Vprašanje je, ali lahko Slovenija preživi kot uspešna država brez koprske (sredozemsko-srednjeevropske) razsežnosti. "
Rahlo zabavno to "prestavljanje slovenske obale": slovenska lastnina zemlje in ribištvo (kot od Barkovelj do Štivana) še ne pomeni, da je bilo območje slovensko:
NEKI KRAJ, MESTO PRIPADA TISTEMU, KI MU VLADA
Pred WW1 je res imel Trst tretjino slovenskega prebivalstva - toda doslej se je zreduciralo na desetino, ok. 6000...Slovenci pa v mestu niso imeli oblasti ne pred WW1 ne danes. Celo nekdaj menda večinsko SLOVENSKO predmestje Sveti Jakob je danes - posrbljen (!) v glavnem...
Stavek dr. Rupla je zapisan na dan, ko so se Jugoslovanka armada in v njenem sestavu slovenski IX. korpus morali umakniti:
Dve tretjini stoletja [-3]
Partizani so prišli v Koper 30. aprila 1945 popoldne, uro potem, ko sta v Berlinu v neki luknji pred svojim bunkerjem, skupaj s svojo 40-urno ženo Evo Braun, pokrita s kupom papirja, politega z bencinom, končno zagoreli njuni trupli, tudi »našega« tedanjega firerja Adolfa Hitlerja.V Kopru je ostal neki zaljubljeni nemški vojak, ki je prerezal kable sicer miniranega pristanišča.
V preteklih desetletjih se je združevalo praznik ustanovitve OF in Prvega maja, a menda nismo prav tega dne, zadnjega aprila, nikoli praznovali kot posebnega prazničnega dne vseh Slovencev, še posebej primorskih in še zlasti istrskih Slovencev. Verjetno iz obzirnosti do Italijanov... Za kaj je šlo? In za kaj gre še danes.
Letos namreč teče 66.66 let - ker nismo vraževerni - ali dve tretjini stoletja, odkar nam je Slovencem po 1346. letih od dokazanega prihoda v te kraje,namreč od 599. n.š., uspelo priti v vsa tri obmorska mesta Istrske Slovenije. Leta 804. je bil na Rižani Rižanski zbor oz. Rižanski placit, na katerem so poslanci Karla Velikega ugodili meščanom in tedanje Slovane zadržali v zaledju, kjer so obtičali v pomanjkanju in revščini, daleč od rodovitnih obmorskih nižin. Šele v XIX. stoletju sta peronospora in oljčna muha pomagali okoliškim Slovencem odkupovati bliže morju opuščena zemljišča mestnih patricijev. Ko so Slovenci pred dobrimi sto leti zahtevali svojo šolo v Kopru, je niso dobili. Za prevzem oblasti in za svojo šolo smo morali preživeti še dve svetovni vojni v XX. stoletju in šele po njih smo končno postali enakopravni prebivalci te dežele. Ko so v torek 1. maja 1945 prevzemali oblast v Kopru, je predsednik partizanskega okraja Lopar Viljem Turk, tovariš »Trava«, »pridvorski Tito«, stopil tudi v veliko pisarno v nadstropju na Brolu 4 z brzostrelko na rami in so vse uradnice začele vreščati, da jih je komaj pomiril in jim dopovedal, da imajo vendarle prost dan in naj gredo domov. Nakar je vzel list papirja, nanj napisal
ZAPLENJENO
ZA LJUDSKO OBLAST
ga pritrdil z žebljičkom na vrata in jih zaklenil. Tako je povedal.
Mislim, da je tisti Turkov list papirja za slovensko zgodovino bil bolj pomemben kot vse brižinske molitvice skupaj. Mimogrede: S tem dejanjem in prevzemom oblasti v Pretorski palači se je tudi končalo štirinajststoletno preseljevanje na jugozahod dela slovanskih plemen tam nekje od Pripjatskih močvirij ob današnjem Černobilu. –
Te dni, od sobote 9. junija do torka 12. junija leta 1945. sta se morala Titova Jugoslovanska armada in njen slovenski IX. korpus, ki sta prve dni maja osvobodila tudi Trst, Milje in Gorico, umakniti iz vseh treh mest in okolice, pa še iz Pulja, ki so jih prevzeli zahodni zavezniki. Po beograjskem sporazumu 9. junija - tudi tisto leto je bila sobota - med maršalom Jugoslavije Titom in vrhovnim poveljnikom zavezniških sil za Sredozemlje, angleškim Field Marshalom Haroldom Alexandrom, bi bili lahko zahodni zavezniki prevzeli tudi zahodnoistrske pristane, pa jih niso, ker je zavezniški poveljnik ocenil, da jih za vojaško logistiko z Avstrijo pač ne potrebuje. Ko so motorizirane novozelandske, ameriške in angleške kolone za naše tedanje pojme o hitrosti motornih vozil prav divjale mimo Kopra, Izole in Pirana proti jugu Istre, so ta mesta de facto ostala Sloveniji in postala njeno okence na Jadran in na svetovna morja, natančneje, za noht širok del obalne črte na prebivalca Slovenije. Ali sta se morda Tito in Alexander na štiri oči dogovorila, da ostanejo vendarle zahodnoistrske luke Jugoslaviji, ni znano (?), četudi je možno, saj so se vojaške sile Jugoslovanske armade začele umikati menda že naslednji dan, v nedeljo. Menda so zapustile tudi neka istrska mesta južno od Dragonje, nakar so se meščani postavili pred mestna vrata, pričakujoč Amerikance, ki pa so dirjali mimo. Proti večeru so se vrnili partizani kot grenko razočaranje. Zgodila se je menda napaka na beograjskih komandah. V Kopru se to ni zgodilo – vsaj tovariš Trava je odločno zanikal 50 let kasneje. Tistega torka dopoldne je po nočni plohi sijalo globoko modro nebo in žgalo sonce.Proti poldnevu so po cesti navzgor skozi Čežarje zmučeni, zaprašeni in v dolgi koloni hodili partizani z nahrbtniki: povedali so, da odhajajo iz Trsta. In mami, ki je že več let sumničavo se spraševala, kaj bo, ko bodo komunisti na oblasti, so se ulile solze.
Za naš izhod na morje, kolikor je pač znano nenamerni in postranski rezultat, gre objektivno zahvala prav Field Marshalu Alexandru, ki je vsekakor obšel vztrajanje svojega premiera Winstona Churchilla oziroma mu je privoščil samo Pulj, kar pa je trajalo le dobri dve leti, do uveljavitve pariške mirovne pogodbe 15. septembra 1947. Istri je grozilo, da jo bodo po višini preklali na pol. Churchill je poskušal komunistično in »slovansko nevarnost« zadržati kar najbolj daleč od tedaj že spuščajoče se železne zavese, črte dvatisočpetstoletnega in še danes trajajočega razkola med srednjo in zahodno Evropo in seveda med Zahodom in Vzhodom.-
Kot vemo, je železno zaveso pri nas uspelo kar najbolj znižati in toliko razmakniti, da so ljudje z obeh strani meje vendarle nekako skupaj živeli nekaj desetletij.
Karikatura še sedanje občinske oblasti, duha in strokovnosti v Kopru - in ne sarkazem zgodovine - so hoteli, da so 30. aprila 2004, ko so odstranjevali mejne rampe, na bloku Rabajez pod Škofijami nanovo postavili nekaj, kar naj bi bilo »Odprta vrata«, pa je samo nov konfin, ki dopoveduje Istranom in Slovencem: Do tod in nič dlje!
In še kar stoji...
Potrebno je bilo še 30 let diplomatskih bojev vse do Osimskega sporazuma z Italijo leta 1975., da je palec morskega obrežja vsakemu državljanu Slovenije dobil blagoslov mednarodnega prava.
Toda narod dokaže, da je zares pomorski narod tedaj in šele tedaj, ko zna graditi nova, svoja mesta ob morju in na njegovih bregovih, ko zna oblikovati mestni obmorski prostor in morsko krajino. Ko je torej kot sodobna urbana družba civilizacijsko in kulturno dozorel. Vztrajna in že desetletje trajajoča sistematična degradacija obmorskega in mestnega prostora Kopra po znanjih in okusih kakšne balkanske palanke, parkirne marine v mestnih zalivih dokazujejo, da ostajamo še dalje ruralci. Dvetretjinski stoletnici navkljub.
Zdravko Vatovec
v času osamosvojitve smo imeli srečo, da smo imeli Rupla.
V desetletju po osamosvojitvi smo imeli nesrečo, da smo imeli Rupla.
Logično zaporedje sreča - nesreča - sreča se v Ruplovem primeru ne potrjuje. Spet nesreča.
Mislim, da je norost, da nebi bili ponosni na svojo zgodovino, na Jugoslavijo, na sobivanje med bratskimi narodi. To nam daje ogromno znanja o prednostih in slabostih takšnega sobivanja v veliki družini, ki se je z EU še veliko bolj povečala, predhodno znanje pa nam mora dati enotnost, ko se je treba postaviti zase in reči ne.
Po drugi strani, pa nimamo veliko vzrokov da bi bili ponosni na Rupla.
Napiši samo en protiargument, da se Dimsi ne obrača po vetru! Če želiš kakšen link njegovih nasprotujočih si trditev tudi lahko dobiš. Samo to sem komentiral. In limajte vi minuse še naprej, kolo pa se vrti in slej ko prej bo najvišja točka na njem enkrat spet spodaj.
Vsi zakoni, ki so bili sprejeti "po standardih EU-ja". In to so več ali manj res vsi. In kaj ti misliš, da so predlogi o močni EU vladi , enotni fiskalni politiki samo neke fantazije, ki jih evropski politiki tako malo iz dolgcajta omenjajo vedno bolj pogosto?
Kulturnio področje? A veš kaj je to program skupnih šolskih jedr?
Do "skupnih jeder" v SFRJ ni nikoli prišlo, to je bil samo predlog neke manjšine. in btw kolikokrat danes slovenski nacionalisti jokajo, da se v šolah ne poučuje dovolj slovenske zgodovine in geografije? Sicer pa je danes do "skupnih jeder" prišlo drugače - ne z dekretom, zakonom ali šolstvom. Temveč po tržni logiki. Samo da ta jedra niso "skupna" ampak povsem tuja.
Založenost štacun? Misliš v Trstu in celovcu? Kdaj si ti rojen?
?? Mislim, da ti je tukaj malo odpovedala funkcionalna pismenost. Napisal sem, da ta sistem (kapitalistični) omogoča boljšo založenost štacun, da pa bo pojedel nacionalno politično, kulturno ali kakšnokoli drugo neodvisnost in posebnost. Kar niti ni nujno slabo. Samo to so osamosvojitelji takrat "pozabili" omenjat.
kateri zakoni? Veš za vsaj enega? In če, v čem omejuje SLo suverenost? Če smo že na tem, večina težav v SLO je v tem, da NISMO upoštevali EU zakonodaje?
Do jedr ni prišlo, imaš prav. A dovolj grozljivo, da so bila predlagana? YU je bila projekt melting-pota v mediju srbskega jezika.
Svetovna trgovina je projekt, star vsaj 200 let. Pa ni ogrozil takšno-in -drugačno neodvisnost EU držav. Menda ni samobitost naroda v prodajanju trdih bazok?
Potem bomo imeli interaktivno delavnico s komentarji, ne pa psovanje in toliko znanja, kot ga premorejo dati le elitne šole na Slovenskem. Upam, da sem v grobem zajel vse. Posamezniki so še najmanjši problem.
Ni narod gnil zaradi slabih vodij. Prej obratno.
-----------------------
RUPEL IMA PRAV - da pa nam bo to uspelo, bodo morali prej pomreti balkanski komunisti, sfavlirani stalinistični profesorji, izgubelena generacija delavcev in študentov,....
..
torej še kakšnih 30 let, da bomo prišli tja ker smo pred 100 leti že bili.
- za nakup nekega stanovanja delati 30 let
- če mu grozi, da bo moral otroke šolati v dragih privat šolah
- vsakodnevno bo moral plačevati višje cene osnovnih življenskih potreb
- če bo sprejeta zakonodaja, ko bo lahko jutri na cesti, medtem ko bo s težavo našel dostojno zaposlitev z nekim dostopjnim plačilom
itd itd itd.
Tudi to, da nam pred nosom kradejo v tej državi in da se tem lopovom ne zna (beri noče) stopiti na prste je samo dodaten razlog, da zaupanja v to državo pač ni. In iz tega je logičen zaključek, da je sicer lepo, da je Slovenija samostojna, samo gnev, da je država vedno bolj zavožena, pa bo ostajal. Dokler se ne bo spremenil način in kvaliteta vodenja. pa da smo si na jasnem. Na oblasti so bili oboji, tako levi kot desni, in vendar je skupni rezultat njihovega delovanja ta, da vedno bolj tonemo.
Rupel pa v svoji maniri nadaljuje kot je ponavadi. S polno ritjo ugodja razlaga ljudem, da moramo spremeniti miselnost, načina vladanja pa ne. Verjetno nikoli ne bo dojel, da dokler je država vodena po balkansko, tudi miselnosti ne bo spremenjena. Na ukaz gre pa ta sprememba zelo težko. vsekakor pa ne tako kot to želi Rupsi.
če bi slovenski politiki pripeljali globalno tajvansko miselnost v slovenijo, bi imeli prihodnost, in bi hitro pozabili na tita.
To who are u Lojal . In govoriš o lojaklnosti? A ti gre v nos?
Odpri si ČRNO KRONIKO in razsvetljen boš! Kaj smo sposobni Slovenci, se pa večini priseljencev iz Juga niti ne sanja in upam, da nikoli tega ne izveste, če želite drezat v gnezdo pa kar tako naprej.
kaj vse nam je nasral za hrbti in to v tej kao demokraciji,
sramota.
Tudi zaslepljenci in slepi bodo morda enkrat spregledali, dotlej pa limajo minuse, brez protiargumentov in samo zato, ker jim je svet samo njihov ljubljeni vodja.
Za to so pristojne druge službe.
Dvakrat ste razbili bivšo državo ma ni hudič,da ne boste še eu ko pridete vanjo.
Kar dajte jo ni škode.
minuse !, vi, ki mi jih dajete nimate pravi proti argumentov, imate
pa vedno na voljo minuse ! Zato veselo na delo !
Kdo od "elite" pa se je potrudil, da bi to ljudem iskreno razložil. So bili vsi bolj zaposleni z mahanjem zastav in govoričenjem o "tisočletnem snu". Ironija zgodovine pa je, da so ravno nacionalisti popeljali državo v anjbolj internacionalni (oz anacionalni) sistem, ki obstaja. Za to so sicer obtoževali svoje nasportinike lol.
Še en dokaz, da je Rupel v bistvu tisti, ki je (za)ostal v stari miselnosti. V kapitalizmu ni nobenih "nacionalnih" interesov. Tam je svobodni razpis in izbira najboljšega (oz. najmočnješega) ponudnika. Zdaj, če je to vedno tujec, jbtg ga.
# 09.06.2012 ob 15:46
Za okostnjake samo primi za lopato in jo zasadi v Slovensko zemljo. Tam jih leži še mnogo neodkritih.
in vatikanske!!!!!!!!!!!!!!
Se pridružujem Šurdinim nasvetom, hkrati pa te vabim še med komentarje v Reporterju in Politiksu. Tam komentira cvet slovenske desnice in prepričan sem, da boš zelo ponosen na njen intelektualni nivo. Opozarjam te le na dejstvo, da ne polemiziraš z pisanjem največjih slovenskih genijev Vinka Vasleta in Boštjana M. Turka ker ti bodo v tem primeru takoj onemogočili komentiranje na njihovih straneh.
kukaju za Jugom.......i wonder why????!! XD
Ne pripisuj SVOJIH lastnosti drugim.
MIRNČAN
Če bo šlo tako naprej(pa ne bo šlo) od Slovenije tudi S ne bo ostal.
Vsi zakoni, ki so bili sprejeti "po standardih EU-ja". In to so več ali manj res vsi. In kaj ti misliš, da so predlogi o močni EU vladi , enotni fiskalni politiki samo neke fantazije, ki jih evropski politiki tako malo iz dolgcajta omenjajo vedno bolj pogosto?
Kulturnio področje? A veš kaj je to program skupnih šolskih jedr?
Do "skupnih jeder" v SFRJ ni nikoli prišlo, to je bil samo predlog neke manjšine. in btw kolikokrat danes slovenski nacionalisti jokajo, da se v šolah ne poučuje dovolj slovenske zgodovine in geografije? Sicer pa je danes do "skupnih jeder" prišlo drugače - ne z dekretom, zakonom ali šolstvom. Temveč po tržni logiki. Samo da ta jedra niso "skupna" ampak povsem tuja.
Založenost štacun? Misliš v Trstu in celovcu? Kdaj si ti rojen?
?? Mislim, da ti je tukaj malo odpovedala funkcionalna pismenost. Napisal sem, da ta sistem (kapitalistični) omogoča boljšo založenost štacun, da pa bo pojedel nacionalno politično, kulturno ali kakšnokoli drugo neodvisnost in posebnost. Kar niti ni nujno slabo. Samo to so osamosvojitelji takrat "pozabili" omenjat.
Bom malo pobrskal po arhivih da pade ven kak okostnjak :)
http://www.youtube.com/w
atch?v=ne8VOk0wu0k
Pa če se na glavo postavite.
V Jugi je Slovenija končno zaživela kot svoja na svojem.
Škoda ker tega ni več.
Zdaj živimo v temnici narodov-t.i.EU.
Toda ena temnica narodov je že propadla:AO.Tudi ta EU bo ne se bat.
Še boste naciljubci pekli in jedli čevape.
Nič kaj Slovenski "nick" si nisi izbral !
In Aaron Dr:Dimitrij Rupel SDS je bil tudi v tako opljuvanem
Socijalizmu PRI KORITU , tudi v ZDA je na ta račun študiral,
da ne pišem o tem kako je Socijalizem v ZDA tudi hvalil !
Vse njegove knjige so navoljo v boljše založenih knjižicah in
antikvarjatih ! Zelo lepo bi bilo, da se jih sposodiš in prebereš,
velja za vse naše desničarje !
In ta teror nad sodržavljani potem ti razložiš kot biti "samosvoj". Hvala lepa za tako komunistično sranje!
Vse drži. Ampak živela je pod diktaturo (tudi) slovenskih komunistov. Pod "samosvoj" sem pač mislil, da je imala neko svojo nacionalno posebnost, nič dramatičnega. Recimo ene 30 let nazaj pač še ni bilo isto če si prižgal slovenski TV ali npr. češki.
Republika Slovenija ima svoj parlament in vlado, ki vse bolj postaja navidezen, saj se mora v veliki večini zadev podrejati evropskim organom. Da ne omenjam zelo prisotnih tendenc po še večjem centralizmu. V teh novih "zveznih organih" bo Slovenija vesela, če bo pripsevala kakšnega tajnika.
Če gledamo kulturno področje -skoraj vsi slovenski legendarni, zimzeleni, ponarodeli pesmi, filmi, glasbene skupine (Kekec, Avseniki, popevke itd..) (razen književnosti, ki je še starejša) itd.. nastajajo v času SFRJ. Danes se po radiu vrti 99% ameriških/angleših komadov, gleda 100% hollywoodskih filmov, serij, tisto kar pa še je v slovenščini pa so tudi kupljene licence tujih oddaj.
Skratka politično in kulturno gledano je bila Slovenija bolj samostojna in samosvoja v času SFRJ, to so kvantitativna dejstva, ne pa neka subjektivna prepričanja.
Drugo pa je gospodarski in družbeni sistem, ki omogoča večji pretok dobrin in dobro založene štacune v vsaki vasi. To pa je sedaj neprimerljivo drugače. Ampak v tem sistemu, kot boste že kmalu (če še niste) videli, pač ne bo prostora za "nacionalno" politiko. V tem je bil nateg slovenske desnice..
Danes ima kar status države.
Večini zadev? Kateri del tvojega življenja regulira Bruselj?
Kulturnio področje? A veš kaj je to program skupnih šolskih jedr?
Glede kvantitativne samostojnost: je dovolj, če omenim kvantitativno prisotnost ogromnega števila vojakov JHA na ozemlju SLo in njeihovega predstavnika v skupščini?
Založenost štacun? Misliš v Trstu in celovcu? Kdaj si ti rojen?
Neojugoslovenarstvo je nevaren pojav.
samo še to, da tudi beseda DEMOS izvira iz Grčije, torej tako
opljuvanega Balkana !
In vsi tisti, ki najbolj pluvate po Balkanu ste glavni na kakšnih
Balkanskih ŽURKAH !!, da ne oimenjam tega kako ljuba vam
je Grčija in njeni otoki kot turistična destinacija !
Skratka politično in kulturno gledano je bila Slovenija bolj samostojna in samosvoja v času SFRJ, to so kvantitativna dejstva, ne pa neka subjektivna prepričanja.
Slovenija pod Jugoslavijo ni bila niti samosvoja niti samostojna. Živela je pod komunistično diktaturo, v kateri so bili komunisti vse, ostali, kar jih ni pobegnilo oz. kar jih je preživelo, pa so bili mučeni, potlačeni, okradeni, brez vsakega dostojanstva in nadlegovani s strani državnih organov na vsakem koraku.
In ta teror nad sodržavljani potem ti razložiš kot biti "samosvoj". Hvala lepa za tako komunistično sranje!
Ja to pa je res ja. Rijana je iz okolice Tuzle, Lejdi GAGA pa iz Čačka
Problem so nekateri Slovenci in Hrvati,ki bi bili radi Nemci.
Malo morgen.
na Z kej je čistu blizu T-ja !
Pa potem bi lahko rekli tudi - katoliška mentaliteta, kjer so vsi navajeni, da duhovščina (ali kodo drug) misli namesto njih in na raznorazne "posrednike". Za razliko od protestantov, ki mislijo s svojo glavo :)
Odkar je Janko Rudolf umrl, mu ni več tast. Kot, da mu ni nikoli bil.
Če bi radi spoznali kdo je v resnici Dr Dimitrij Rupel SDS stopite
do najbližje knjižnice ali pa antikvarjata in se sposodite njegova
prejšna dela, da boste videli kako je hvalil bivši sistem. na vsak
partijski priredtivi je bil, saj se je "šlepal"na straše od svoje žene
Mete, oče in mati Metke sta namreč oba SPOMENIČARJA !!
Samo toliko v vednost !
Rupel je res včasih kako mimo upihnil,toda tokrat ima popolnoma prav !
Slednji tudi danes prevladujejo v slovenski politiki, ne glede na barvno opcijo, saj v večini vse kar danes slišimo je, da če ne bomo poslušali teh, ki so ze zdaj v 20 letih uspeli uničiti državo s klečeplazenjem po evropskih dvorih, bomo za komando dobili pa tujce...
Enako od levakov, kot od "osamosojitelja" Janše.
Gledano zgodovinsko, niso trenutni politični establishments nič drugačnih od tistih proti katerim so pisali slovenski narodni buditelji in književniki.
Kar pa se tiče Rupla, pa ze dolgo vemo, kje leži njegova lojalnost,...:
Lockheed Martin`s former executive, Bruce Jackson, took credit for bringing the Baltic and other members of the Vilnius Group into NATO.
Testifying before the Senate Foreign Relations Committee on April 1, 2003, Jackson claimed he originated the ‘Big Bang’ concept of NATO enlargement, later adopted by the Vilnius Group of Baltic and Eastern European nations.
As Jackson noted, his ‘Big Bang’ briefing ‘proposed the inclusion of these seven countries in NATO and claimed for this enlargement strategic advantages for NATO and moral (sic) benefits for the democratic community of nations.’
On May 19, 2000 in Vilnius, Lithuania, these propositions were adopted by nine of Europe`s new democracies as their own. It became the objectives of the Vilnius Group. Jackson could also have noted the benefits to US military defense industry, including his old cronies at Lockheed Martin, with the creation of a vast new NATO arms market on the borders to Russia.
____
Orožarske afere so proti Ruplu mačji kašelj, saj je sposoben z eno kraco Slovenijo poslati v roke ameriškim orožarskim lobijem, kar je v Vilniusu brez predhodne odobritve parlamenta ali kogarkoli v Sloveniji tudi naredil. Parlament pa je samoglavo odločitev potrdil.
Eno so ustavne forme, dugo pa realnost. In ja tudi nemški politični organi so podrejeni evropskim - s tem da so Nemci ekonomske živine in imajo v teh evropskih organih glavno besedo.
"Niso samo levi taki "hudobneži" kot jih ti vidiš, tudi desničarji popolnoma nič ne zaostajate za njimi mogoče celo pri nekaterih temah krepko prednjačite."
Preberi si še enkrat kakšen levi medij, ko je govora o ZDA, npr. kakšen uredniški komentar. Dobiš občutek, da v ZDA jedo otroke. Ubogi Rajmond Debevec se je tako ustrašil takih novic, da se še na športno tekmovanje ni upal iti čez lužo.
Slovenska levica se drži na oblasti s pomočjo netenja sovraštva do drugače mislečih, kar je čisto boljševistična metoda. Dokazov je milijon. Nasprotniki Jankovića so rasisti, kristjani so klerofašisti in kolaboranti, ZDA je imperialistična sila, Janša je vojni dobičkar, desničarji so nazadnjaki ter rasisti in fašisti, Cerkev je pedofilska organizacija, itd, itd.
Skratka, iz levičarskih medijev veje samo sovraštvo do drugače mislečih. Levi mediji so že ničkolikokrat zanetili razkol med Slovenci iz niča, samo z namenom, da prikažejo nekoga v slabi luči. Laži, polresnice in čiste pravljice so na dnevnem redu v Mladini, Delu, pop tvju, Dnevniku, itd. Za te laži so bili novinarji že obsojeni, ampak to jih pač ne ustavi, saj imajo bogate strice, ki bodo že poskrbeli za njih.
Sam dnevno spremljam tako leve, kot desne slovenske medije in še veliko tujih, vključno s CNN, MSNBC, BBC, včasih pa pokukam iz radovednosti celo na Al Jazeero. Nekatera poročila o istem dogodku se razlikuejjo za 100%. Npr. dopisnico RTVSLO Karmen Švegl bi z lahkoto zamenjal s kakšno PR predstavnico libanonskega Hezbollaha, saj gre za copy/paste prispevke. Radio Slovenija je čisto zbirališče levičarjev, ki ne dobijo drugje dela. Kako lahko take skrajneže plačujemo davkoplačevalci, je vprašanje za milijon dolarjev.
Skratka, da ne dolgovezim: Galaxy, lahko ti odkrito povem, da iz desne strani v Sloveniji ne pride niti 10% vsega sovraštva, blatenja in razdiralnosti, ki veje iz strani slovenske levice.
Sicer pa, če vas vleče Balkan, ne vem, kaj delate v Sloveniji.
Kar pa sem se jaz naučil od t.i. 'balkanske miselnosti' od fotra je:
-pridno delaj vedno se povrne
-ne špekuliraj
-ne kradi, ne laži
-ko zaj.... prevzemi odgovornost
-z državo in bankami se ne zaje.....
kljub vsemu bova za vedno večjo skupino ljudi v tej mali državici navadna 'glupa bosanca', državici, ki raje po 20ih letih še naprej sanjari da bomo druga Švica, kot da bi vsaj simbolno obudila 'bratsvo in jedinstvo' z narodi, ki so ji kulturno, gospodarsko in politično bližje....
Za vse tiste k boste rekli 'pa pejd u Bosno'.....ne ne grem, tu je moj dom! Vam pa ne bi škodilo malo več 'balkanske miselnosti'.
SLOVENIJA # janšaland
Ne da je to pomembno pa vendar, sem levičar in ne nisem volil ne pahorja ne jankovića (v Sloveniji levice ni).
Sše pomnite Vilnius ;)
Žal pa tranzicijska levica uporablja vse balkanske finte za svoj obstoj vključno s poveličevanjem Broza in revolucije. Tu so skozi FDV jevsko znanost tako perfektni, da celo mladci nostalgično objokujejo yugo, poslušajo yugo bende in hodijo žurat v Srbijo...... ali bolje pijančevat.
Ti isti mladci prestreljeni z FDV znanostjo skačejo pokonci ob vsaki paradi ponosa, ki da se je udeleži premalo razumevajočih...... in menda militarističnih namerah pomladne opcije, ki je na oblasti ............Ob desettisočih pomorjenih po vojni ali celo živih zakopanih v kakšno Hudo jamo pa se sočutje in pravičnost nenadoma izgubi....
Kdor balkan v stari yugi ni videl in živel .... nima pojma ali pa se spreneveda zaradi lastnih koristi.
Rupel, lahko si prebereš tudi tole.
Link
Črvivo je večino "mesa" v glavah ljudi, ki se potikajo po vplivnih položajih v Sloveniji.
Živ primer je npr. tudi dejstvo, kaj vse dela NLB (zdrava podjetja iz gradbenega sektorja propadajo, ker je gradbeništvo označeno kot rizično) in naša politika to MIRNO gleda, tako leva, kot desna. Vem iz prve roke. V naši politiki in bančništvu in delu gospodarstva se dogajajo take p*******, da se lahko samo zjočeš...in vse to je posledica "balkanstva".
V SFRJ je imela Slovenija status republike, imela je tudi svoj parlament oz. skupščino, ki pa je bil bolj navidezen, ker je bil dejansko podrejen zveznim organom in je sprejemal zvezne zakone. Ampak v zveznih organih je veljalo načelo paritete, pa tudi po neformalni poti so osebe iz Slovenije opravljale najvišje in najpomembnejše fukncije v državi.. (Kardelj, Kidrič, Dolanc,itd..)
Republika Slovenija ima svoj parlament in vlado, ki vse bolj postaja navidezen, saj se mora v veliki večini zadev podrejati evropskim organom. Da ne omenjam zelo prisotnih tendenc po še večjem centralizmu. V teh novih "zveznih organih" bo Slovenija vesela, če bo pripsevala kakšnega tajnika.
Če gledamo kulturno področje -skoraj vsi slovenski legendarni, zimzeleni, ponarodeli pesmi, filmi, glasbene skupine (Kekec, Avseniki, popevke itd..) (razen književnosti, ki je še starejša) itd.. nastajajo v času SFRJ. Danes se po radiu vrti 99% ameriških/angleših komadov, gleda 100% hollywoodskih filmov, serij, tisto kar pa še je v slovenščini pa so tudi kupljene licence tujih oddaj.
Skratka politično in kulturno gledano je bila Slovenija bolj samostojna in samosvoja v času SFRJ, to so kvantitativna dejstva, ne pa neka subjektivna prepričanja.
Drugo pa je gospodarski in družbeni sistem, ki omogoča večji pretok dobrin in dobro založene štacune v vsaki vasi. To pa je sedaj neprimerljivo drugače. Ampak v tem sistemu, kot boste že kmalu (če še niste) videli, pač ne bo prostora za "nacionalno" politiko. V tem je bil nateg slovenske desnice..
Desničarji, ti, ki jih imamo mi, so ISTI. Kdaj se boste tega navadili?
Janša VSI vemo, da ima precej masla na glavi, in njegov način dela in komunikacije je tudi balkanski in popolnoma neprofesionalen. Černač...vprašajte Postojnce. Gorenak...ne bom izgubljal besed. Vizjak...isto. Vsi samo nekaj mutijo in vsi imajo GLAVNO stvar v mislih to, kako bodo svojo rit lepo oblekli in kako bodo ugodili svojim prijateljem. Ni samo Kučan "stric iz ozadja" ki hara okoli, krivec vsega zla v naši državi. In dokler se naše ljudstvo tega ne bo začelo združno zavedati, ne bomo prišli nikamor. Tako da se malo zamislite...
Vsakemu Slovencu in pripadniku drugih narodov v Sloveniji, pa če ne paše dejstvo, da je Slovneija na Balkanu in, da so ljudje taki kot so, pa kufre in na zapad. Se bomo očistili unih drugih, ko jim nič ne paše tle na Balkanu.
Pa ne mislat, da mislim, da je vse ok, sam ne mi bučk prodajat, kak je v Avstriji pa vse poštimano. Aha malo morgen. Zakaj se pa ne odselite tam, če je pa tam vse lepo?
Težko se kmetu, ko mu prodajo zgodbo, kako je lepo živet v mestu. Balkanci jedni.
Lahko mi ljudje govorijo, da kako je bilo prej lepše, ko nisi rabil dušo spustit za to, da si si zaslužil za kruh...ja, se strinjam, dušo spuščat za NAŠEGA minimalca je kruto in nehumano, in tudi zato se moramo otresti tega balkanstva. Dejstvo pa je, da delat je treba............če se pa s tem ne strinjate, oz. vam takšno mišljenje NE paše (vem, da vas je kar nekaj takih), pač živite neambiciozno življenje oz. mislite, da vam bo vse kar na pladnju dano. Takim bi jaz "ustvaril" eno državo, vse spokal noter, pa se znajdite. Zaradi mene boste lahko cele dneve posedali in tobak kadili pa kavo pili in jedli zelenjavo, ki si jo boste sami pridelali, in se odrekli vsem ostalim komoditetam, ki so bile omogočene s strani "neumornega kapitalizma".
Eno najboljših ima danes levakarnekdodalec, ki pravi: ...Srbija se je kopala v revscini. sedaj pa so dobili kar nekaj zahodno evropskih tovarn, ki zaposlujejo na veliko,...
Poglej, poglej, nekdodalec, ta tvoj gnili zahod celo odpira tovarne na Balkanu. Kaj bi ubogi Balkanci brez levakarskega bednega zahoda!!!???
Sicer pa, Balkanci in balkanonostalgiki, Balkan čaka. Kaj pa vi še čakate?
No, vsak se lahko na svoje oči prepriča o pravilnosti Ruplovih besed v komentarjih. Toliko sovražnosti, toliko zavržene nazadnjaške balkanske miselnosti je v njih... stanje je resnično zaskrbljujoče.
Preberi malo komentarje ko se kaj nanaša na Jankovića. Nisem niti pod točko razno njegov fan kvečjemu ga obsojam zaradi njegovih "transparentnih poslov" ampak tako kot se tam dobesedno tekmuje kateri bo bolj rasistično nacionalistični komentar zmagal ( po 1000 komentarjev ) ali ko servira MMC kaj v zvezi s partizani. Niso samo levi taki "hudobneži" kot jih ti vidiš, tudi desničarji popolnoma nič ne zaostajate za njimi mogoče celo pri nekaterih temah krepko prednjačite.
.
To izjavi najbolj balkanski politik v evropi !!!
in kako nas je zlobna desnica osamosvojila in potisnila v bedo.
Desnica nas je osamosvojila? Res? Baje da je bil nek plebiscit in da so skoraj vsi bili za.
To, da državljani na lastni koži trpimo tunkanje Slovenije v drek s strani politike zadnjih 20 let je posledica balkanske miselnosti te politike in prenekaterih direktorjev. Simple as that. Malo tako, malo onako, pa kuverta tam, pa tam, pa poskrbet za svoje kolege in sorodnike, pa preprodajat tisto, pa izkoristit to priliko za zaslužek pa ono priliko za zaslužek, pa malo zaslužit na javnih razpisih, pa si privoščit lep avto in veliko bajto pa drago uro. In seveda delat čim manj, ker v prejšnji državi ni blo treba delat, zakaj bi pa zdaj?
In tako imaš politiko, skorumpirano do amena, ki namesto, da bi uvajala zdrave spremembe se podreja denarnim in ostalim pritiskom raznoraznih lobijev in "prijateljev" in uvaja spremembe, ki koristijo tem posameznikom ("najboljšim ponudnikom") namesto zdravju in stabilnosti našega gospodarstva, neučinkovito javno upravo (ki je predimenzionirana in kot taka popolnoma nezahtevna za večji del zaposlenih, oz. ti niti približno ne dosežejo potenciala svoje delovne sposobnosti) in del delovne sile v gospodarstvu, ki še vedno živi v prešnjem režimu in kot taki delajo neučinkovito (po domače zabušavajo), in "mučke" direktorje in s.p.-je ki se ravnajo po istih smernicah kot politiki in bi se radi samo okoriščali.
In ker je: taka politika=>takšna kultura in miselnost v gospodarstvu in NE obratno lahko sklepamo, da bi Slovenija stopila na zeleno vejo in na repe tistih, ki v gospodarstvu delajo samo škodo (a la Zidar, Tovšakova) če bi se rešila vseh dinozavrov v politiki (od Janš, Lukšičev, Jankovičev, Kučanov pa do Vizjakov, Grimsov, Ruplov, Stanovnikov (ki ni ravno politik, vendar širi nestrpnost in ločevanje) itd. itd.) in v politiko vcepila sveže ljudi, sveže znanje, ki NI bilo vzgajano s strani trenutnih politikov...če bi se rešili teh dinozavrov, bi marsikdo, ki je še kako sposoben, rade volje šel v politiko...pa ne gre, ker ve, da bo tam deležen pritiskov z vseh strani, in bo v končni fazi enostavno delal tako kot dela večina (torej totalne neumnosti), ali ga pa nihče ne bo maral in ne bo mogel nič, ker bo v veliki manjšini.
Slovenija trpi zaradi počasne tranzicije, trpi pa zato, ker se še ni otresla "balkanstva". In s tem NE kritiziram ljudi, ki živijo (živimo?) na Balkanskem polotoku (in so v veliki meri zelo dobri ljudje) ampak uporabljam izraz, ki je vsem znan in je brezveze da se ga izogibamo oz. označujemo za nekaj nestrpnega. Isto kot rom vs. cigan. Balkanska mentaliteta VSI vemo kakšna je.
To z balkansko miselnostjo je živa (kruta) resnica.
Dokler se ne boste tega otresli bo tako kot je.
Večini proslovensko orientiranim je jasno spoznanje, da imenovana trojica in še kar nekaj njim podobnih, je kriva za demografsko krizo, ki so jo povzročili , zaradi ohranitve, izenačenosti volilne baze. Briga njih, kaj bo bodoče s Slovenijo. Kakor sedaj padajo udarci po Ruplu in Janši, pričakujmo tudi pisci podobnega mišljenja. Kučanom in Jankovićem, sploh ni potrebno v spopade, saj za njih to zelo dobro opravljajo Trenirkarji.
Gospodarsko stanje je vse slabše, ljudje so nezadovoljni... a ne, da bi krivili tiste, ki so za to odgovorni (torej levičarje, ki nam vladajo skoraj ves čas), ampak iščejo zunanjega krivca. Pač, mnenjski voditelji in mediji, kot so Dnevnik, Mladina, POP TV, Delo, itd. servirajo privržencem staro komunistično ideologijo, po kateri je treba najti "sovražnike ljudstva", da ljudje ne mislijo na to, kdo je v resnici odgovoren za njihovo klavrno stanje.
Škoda, da toliko ljudi naseda levičarjem. Slovenija bi bila lahko danes nadpovprečno razvita evropska država, če ne bi bilo vse te jugoslovanske prtljage. Komunizem je pomoril največ ljudi, več kot drugi totalitarizmi. Tega se je treba zavedati in ne nasedati raznim neumnostim.
Pa sodeluj z Srbijo, zakaj ne? Je prepovedano? PRODAJAJ.... Reva. U p.m., pa kaj je narobe, a ste totalno zaplankani z JUGONOSTALGIJO? Pa pojdite nazaj, če Vam v EU ni všeč, zakaj ne? Pametni ste eni kt drek, k na kavču čičate in pljuvate VSE, kar Vas moti. Ker od države dobite premalo? Pa delajte in boste imeli, svet ni Slovenija niti Evropa, če ste sposobni lahko naredite vse. Zakaj nočete, pa si odgovorite sami. OČITNO VAM JE PRELEPO!
Dokler bo "stara garda" na Oblasti se bomo zelo težko otresli Balkanizmov ...
Ta bo pa na ablasti sokler bo migal zatorej smo ga najeba*i in to zelo ...
kaj pa je sloveniji manjkalo do pojava srbskega nacionalizma? naša podjetja so imela dovolj dela. prodajala so na jug in imela dovolj dobička. res smo dajali denar, vendar občutno manj kot dajemo sedaj v Bruselj. in kako lahko trdite da je slovenija samostojna? evropa nam celo določa kaj bomo sadili na naša polja, katere trte bomo sadili, .......
Žal so se odločili, da bodo dokapitalizirale banke in vedi, da so bili tajkunski krediti po vezah do vododilnih v Bankah, da so tudi ljudje zaglavili z miselnostjo, da zmorejo vse, doseči, kadarkoli, karkoli... Seveda je narobe, da se banke dokapitalizira z državnim denarjem, to je jasno in kot sem razumel, se to sedaj malo obrača v prid drugih investitorjev... Pa če lohk Delež v ELECTI prodajajo, ne vem, zakaj ga ne bi pri bankah. Želim reči bistveno slabša stvar ELECTA, prodaja delež( Kaj je že Electa) podjetje, ki ga lahko odpre VSAKKKKKKKKKKK! Idiotsko je to se opravičujem. Dati nekaj na trg- Primer SAVA- Good year, Industrija jekla, Iskra.. Prodano pod Janšo v preteklosti- VSE DELA in nimajo težav.. Zakaj že?
ah dj no populist brez primere. Mi smo svojo samostojnost v določenih stvareh prenesli na Bruselj vsekakor pa smo še vedno samostojni. Bistveno bolj kot v Jugi. Za nas je Evropa kvečjem pozitivna samo tega preprosto ne vidimo, oziroma ne znamo izkoristiti. Jokamo da smo majhni, jamramo na vsakem koraku. Jst sem mnenja da bi pri nas jamrali tudi če bi vsi imeli 1000 evrov plače.
# 09.06.2012 ob 12:46
Prijavi neprimerno vsebino
@Galaxy
Na prvi strani. Komentator: TerenceHill ob 11:52
Terencehilla sem jaz prijavila, verjetno pa še kdo in so post umaknili. Mislim, da je to drugič, da sem koga kam prijavila v vsem času, od kar imam splet, prvi je bil pedofil.
Sicer sem izrecno proti brisanju in cenzuri, tut če so mnenja še tako zgrešena, ampak pozivanje TerenceHilla v tem postu k pomorom v Sloveniji v stilu Miloševiča in Titovih povojnih pobojev je kaznivo.
o Ruplu si lahko mislimo karkoli, toda tole je briljanten povzetek degeneriranega neojugoslovenarstva v SLO.
Kako rešiti svetovno ekonomsko krizo? Slovenski ekonomist: "Potrebno se je rešiti balkanske miselnosti".
Če bi bila Slovenija skozi čas vodena pravilno, ne bi zašla v moralno in posledično ne v demografsko in gospodarsko krizo.
Pogled v čas YU!
Kljub temu, da je imela YU komanda "ujedinjena unutar KP YU" uzurpirano vso oblast v svojih rokah, je država YU propadla. Uničila jo je sama KP podpovprečna politika, ki je bila skladna s potencialom kadrovanja.
KP je uničila vso politično konkurenco, zavladala YU kot rak telesu in uničila sebe in YU. Ta tip vodenja države je ekvivalenten učinkom popolnega parazita.
Ta nazor uničuje tudi Slovenijo.
Namreč, leva opcija ne more ubežati odgovornosti glede na svojo vodilno vlogo v treh četrtinah poosamosvojitvene Slovenije. Gre za nesposobno politiko.
Pravljica o uspehu je bila pravljica za lahko noč, vendar v tem primeru za lahko noč z bolečo glavo.
se vidi da se ima Rupel za nekaj vec - narcist
Hvala. Sem prebral. Obsojanja vredno ...
zato pa plačujemo bankam, da ne propadejo anede?? Te pa potem spet delajo mahinacije in si izplačajo nagrade in potem, čez leto in pol speeet zmanjka denarja ("kriza na trgih"), pa jih spet malo nafutramo in potem zmanjka denarja in potem se gremo nacionalizma, kot je v vseh prejšnjih postih razvidno in država gre zu grunt in mi začnemo razmišljat o tem kdo je kriv.. seveda mi sami nismo nikoli, ker je prvo treba pokazat s prstom na tujca ali soseda... WTF?? Pa daj se že zbudite PROSIM!!! Sicer pa.. KAJ IMA JANKOVIČ PRI TEMLE ČLANKU!!!! Gre za to kaj dela VLADAAAAAAA!!!!! Ne glede na to, da omenjajo ZJ!!!! boli me za ZJ, JJ, BP.. hočem da gredo stran.. VSI!!!
Smrt imperializmu --- svoboda narodom!!!
jugoslavija se je morala zgoditi.. drugače ne bi bila Slovenija niti S od imena...
če nebi bilo yuge tudi Slovenije nebi bilo, daj, lepo te prosim......
mogoče si mislil na konec besede, torej -a. tok v dreku.
Takoj v prisilno penzijo, njega prvega!
In dovolj škode je kot CIIn agent že naredil
Ravno miselnost g. Jankoviča nas bi vodila v Totalen kolaps pravne države. Če podjetje dela negativo, naj PROPADE! Zakon močnwejšega in boljšega dela konkurenco in to totalitarist Jankovič dobro ve, saj je točno to deklal v Merkatorju- Dobaviotelje spravil na KANT, da je lahko peljal Merkator!
Na prvi strani. Komentator: TerenceHill ob 11:52
z balkanom smo zaključil , tukaj mu dam prav. ne vem zakaj, pa mora tako zagrizeno lesti v rit anglosaksonski mafijski navezi?
Nisem govoril o Srbih, Hrvatih,... govoril sem o Jugoslaviji! Zaradi mene bi bila lahko sestavljena tudi iz madžarov, romunov, ..
Ze to, da ima pluse komentar, ki pise kako bi nas morala JLA takrat unicit in poklat vse, ki so bili za samostojno Slovenijo, pove vse o danasnji levici in tukajsnjih levicarskih komentatorjev.
Sovrazniki Slovenije in Slovencev. Ta pravi izdajalci naroda.
A te ni mama naučila, da ni lepo lagat? Kje je ta post?
Se strinjam, a imam občutek, da bi nekateri radi iz Slovenije naredili svojo Južnjaško republiko, Slovenci pa bi bili le kao kr neki, zato, da se do tega dokopljejo.
http://www.mladina.si/112866/modreci/
Pa dejmo se ze enkrat zavedati, da tvorbe kot je tudi EU niso tvorbe, ki bi lahko obstajale za zmeraj! Niso dokoncne in niso perfektne. Dober dokaz za to je Jugoslavija.
EU bo morala dati malim drzavam vec samostojnosti, predvsem pa si mora vsaka drzava posebej sama ustvariti svojo pot k demokraciji!!! Ni nujno da je narekovana pot iz bruslja vedno absolutna in najboljsa!!!
Fiskalna unija = jeca malih narodov!!
Ja res je ja, brez Srbov, Hrvatov, Črnogorcev, Makedoncev pa Slovenija res ne bi bila samostojna nikoli. Primitivizem brez primere žal mi je!
Verjamem, da niste edini tako pokvarjeni v naši politiki. Ste pa najbolj izstopajoči in si zaslužite, da bi tako pokvarjeno vedenje, ki vsekakor ni zdravo poimenovali kar po Vas.
"RUPLOV SINDROM"
Se je kopala v revscini. sedaj pa so dobili kar nekaj zahodno evropskih tovarn, ki zaposlujejo na veliko, plus to, da so se lahko (ker niso v EUju) odprli na vzhodnoevropski trg in Rusijo, ki ima ogromen trg in bodo v nekaj letih na boljsem kot smo mi.
Pa se dvornega norcka ne bodo igrali nikomur kot naprimer pocnemo to mi!
jugoslavija se je morala zgoditi.. drugače ne bi bila Slovenija niti S od imena...
0s
če potegnemo vzporednice boste videli, da se zgodovina še kako ponavlja.. samo na drugem ozemlju.. Vi pa se ukvarjate s tem ali balkan ali ne.. mislim.. WTF.. kakšna naivnost.. Sekunda je potrebna da vas vrli mediji spravijo s pravih težav.... Bogi smo..res smo bogi!
BTW.. vi, ki tako zelo zagovarjate nemčijo in nekdanjo AO.. AO je bila barbarska dežela kvazi civilizirancev in to je dokazano v večih knjigah, ki pa jih vi seveda ne boste nikooli prebrali, ker bi bilo smešno da eu govori resnico, ki ji ni v prid... In da.. pravite v AO bi bil večji standard in ne vem kaj.. edini odgovor na to je, da nimate pojma in da ste nič drugega kot hlapeci..
Ne enačite samostojno državo z nesamostojnimi politiki te države. Samostojnost ljudtva bi pa še dodatno ukinili z razvrednotenjem referenduma.
mene se tako razmišljanje ne tiče ker vleče družbo na dno
o ruplu imam svoje mnenje( na podlagi argumentov, pa tudi prebranega, tudi kake njegove leposlovne knjige če hočete), vendar ima tukaj prav
še bolj to trditev dokazuje lajanje nostalgikov
za čem že?
0s
Ze to, da ima pluse komentar, ki pise kako bi nas morala JLA takrat unicit in poklat vse, ki so bili za samostojno Slovenijo, pove vse o danasnji levici in tukajsnjih levicarskih komentatorjev.
Sovrazniki Slovenije in Slovencev. Ta pravi izdajalci naroda.
Prosim ne sodit vseh levih komentatorjev po oceni tega komentarja. Mene je namreč zelo sram tega zapisa, čeprav sem levo usmerjen.
Ni krivo korito, ampak svinje okoli njega!
No OK prvo kot prvo. Slovenije takrat sploh ni bilo. Torej nismo imeli zadosti ne politične ne diplomatske ne gospodarske moči, da bi sploh bili samostojni. To, da smo kot regija Avstro-Ogerske imeli dokaj visok standard ne pomeni nič.
Imaš kako povezavo do te primerjave BDP-ja, ker jaz ne najdem, in bi bilo res zanimivo.
Zakaj ljudje med komunističnimi državami vedno pozabijo na Kitajsko? In ne mi rečt, da je Kitajska kapitalistična, ker ni.
Kapitalistična tehnologija :) OK. A potem lahko rečemo, da so rakete za v vesolje komunistična tehnologija, ker so bili Rusi prvi v vesolju? :)
Pa pojdi zivet v Srbijo ali BiH, tam je Tito še vedno ziv in te bo z veseljem sprejel z odprtimi rokami ...
Samo da veste, izguba slovenskega primorja v Sporazumu o arbitraži nas bo stala neposredno najmanj 40.000 delovnih mest in posredno okoli 200.000 ter cca 4-5 milijard € BNP na leto.
Slovenije gre v tako maloro da se vam še sanje ne. Zelo moraš biti mentalno bolan da se odrekaš svojega teritorija na katerem se ustvarja norodno bogastvo.
ja, skoraj toliko kot tvoj ljubljeni vodja Tito.
1. Tako v vladi kot v opoziciji je še vedno večina tranzicijske zalege in ponižni ljudje se učijo od gospodarjev. Če gazda krade in laže, bo tudi raja. Če gazda pride enkrat na polno luno na sodišče in v stilu svojega hujskaškega idola Slobota " ne priznaje ovog suda", potem tudi raja ne bo zaupala v nobene institucije.
2. Ker ljudem ta "lako ćemo" paše. Pri nas je samoumevno, da ti bo ata, stric, zet, mrzli bratranec v šestnajstem kolenu kaj zrihtal ali pa da tistemu, ki ti laminate v dnevni sobi pomaga, plačaš na roko in ti ne izda računa. Si predstavljate, kaj se s takimi zgodi v nordijskih državah? Na pranger bi jih dali.
Če bi se želeli otresti balkanske miselnosti, je najprej treba poskrbeti za 2, šele potem bodo ljudje dovolj trezni, da se rešijo še 1.
S tem je Dimitrij le ustvaril maneverski prostor, da bo vsakega, ki bi kritiziral (katastrofalno) stanje v državi, moč označiti za nedemokrata, izdajalca, anarhista, itd.
Za večino težav slovenskega življenja ste krivi politiki, vključno z vami Dimitrij. Odločitev za samostojnost je bila pravilna, z nekaj moralne vrednote, bi lahko bili "druga Švica", ampak ste pač oblastniki preveč pokvarjeni, da bi to speljali. Narod pa preveč naiven in vam vedno sede na roko (vi pa s stegnjenim sredincem).
Vključitev v NATO, pogojno tudi v EU, pa vsekakor grob naši identiteti, državnosti,... zaradi vašega pohlepa, dragi politiki!
Utonite ... v pozabo.
ne govori neumnosti! Jaz in še veliko ljudi si želimo prav socializem in SFRJ in novega Tita.
Demokracijo pa si lahko jo ti nekam spraviš!
Stvar je lahko dokaj enostavno razloziti:
Tako kot se je izpridila jugoslovanska garnitura ceprav je bil sistem dostikrat izboljsan iiin v osnovi dobro nastavljen,
tako nata isti nacin se je po desetletjih izpridila spanjerija zahodnega kapitalizma... od njega je ostalo le se: izkoriscanje ljudi, izkoriscanje malih drzav in odvzemanje socialnih pravic, ter pogrom nad demokraticno druzbo. Clovek je postal cloveku volk!!!
Smrt imperializmu --- svoboda narodom!!!
Vsak narod si ima pravico pisati sodbo sam !!!
kaj si pa ti? komunisticna prostitutka kapitalistov, tako kot vecina komunistov ;) pa ce to boli, bos vedno tak ;)
Srbi ne bodo rešili nikogaršnjih tezav, še svojih niso sposobni, poleg tega smo različni narodi upravičeni do samoodločbe. AMEN!
Sovrazniki Slovenije in Slovencev. Ta pravi izdajalci naroda.
Saj ste kar revcki.
ne vem, drgač je FDVjevc, kar je za vas opranoglavce ponavadi največja žaljivka... drugače pa jasno, da je folk razočaran, ker so nam ravno on in podobni obljubljali raj na zemlji... smo pa na kompostu EU!
Slovenija bi se morala udeleževati evropske politike po svojih najboljših močeh, predvsem pa bi se morala otresti balkanske miselnosti in jugoslovanske (protiameriške, protikapitalistične ...) prtljage, pri čemer seveda ni gotovo, da ji bo uspelo zavarovati nacionalne interese.
Če govoriš o stavku od KOR-a, ki sem ga citiral, je to bilo na komentarju ob 11:53.
Če govoriš o tistem, kar je rekel Rupel:
-Največjo nevarnost vidim v nadaljevanju t. i. ''leve'' ideološke diskriminacije
-pa bi se morala otresti balkanske miselnosti in jugoslovanske (protiameriške, protikapitalistične ...)
Kakršenkoli Rupel že je - v končni fazi je velik Slovenec in pristaš te države, čeprav po vsem tem, kako mnogo ljudi demonstrira balkansko razmišljanje najverjetneje že malo zagrenjen.
ti se pa pojdi ucit geografije.
Je pa res, da imamo prevec priseljenih balkancev. Potem pa se ne cudimo, da bo nasa drzava za vse vecne case dalec za zahodno Evropo. Ker, ce spadamo na balkan, potem pac spadamo med najbolj zaostale evrospke narode.
preden pises bedarije se raje pozanimaj! Slovenska regije je bila v casu Avstroogrske malo za Avstrijsko, prav tako v se v casu SHS. Od leta 1945 do leta 1991 pa polomija, dalec zadaj.
Pa poglej si samo podatke BDP-ja tekom zgodovine...
Se Srbija je imela v 30 letih BDP na prebivalca visjega kot Grcija. Danes pa ga ima za 1/4-1/3 grskega.
Kje pa komunizem ni kriv za zaostalost? Samo glej v kakem stanju so se drzave, ki imajo danesa komunizem... Kuba, S.Koreja... otoki bede, revscine in zaostalosti. Ti se pa tukaj sprenevedas, s kapitalisticno tehnologijo v rokah.
Če bi želela Slovenija na mednarodnem parketu sodelovati kot enakopravna partnerica ZDA, Kitajski ali recimo Indiji, ji lahko to uspe le kot članici Evropske unije, meni Rupel.
se tako ''krepi vtis, da je za večino težav današnjega slovenskega življenja kriva samostojna država; da je bila prejšnja država Jugoslavija bolj učinkovita in bolj pravična
V Jugoslaviji smo kitajsko, indijo in se vsaj ducatom drzav sodelovali brez kakrsnegakoli problema, brez da bi morali posiljati svoje vojake v Afghanistan in druga okupirana obmocja !!!
Pa saj se tip sploh ne zaveda kaj govori!!
Glede "preporoda" socializma: nihce si ne zeli se enkrat socializma, ampak si zelimo pozitivne stvari socializma, ki smo jih in jih ukinjamo vsak ljubi dan ---- za kaj? Za trpanje bruseljskih gospodarjev in njihovih prijateljev z denarjem in to na naso skodo in skodo socialnih pravic !!!
Sistem bi bilo treba uravnoteziti !!! Drzavo bi bilo potrebno osvoboditi iz zahodnofasisticnega primeza!!!
Glede samostojnosti: v Jugoslaviji (Titovi, da ne bo pomote) smo bili samostojnejsi kot sedaj.
Smrt imperializmu ---- svoboda narodom !!!
Razsvetli nas kdo je Rupel ? Še sam ne veš aaaa.
Obvezno berilo za politike – Slovenci o Neoliberalizmu - Dr. Taja Kramberger 2
Če nikoli ne bi imeli balkanske miselnosti in bili del zlagane zgodovine, bi že davno bili tam kjer so danes Nemčija, Avstrija, Švica.
Seveda, ker smo skozi celotno zgodovino bili razviti približno tako, kot so te države razvite. Šele pod komunizmom smo zaostali za njimi... Prav imaš.
Nihče ti ne brani se preselit na balkan past ovce v tvoj ljubljen najbolj zaostal del Evrope.
Pa še kapitalsite ne boš podpiral pred računalnikom povezanim na internetu. Pa tudi Slovenijo boš prikrajšal enega primitivca, bralce mmc-ja pa bedastih komentarjev.
In vse ostalo je dobro?
Svet ni črno - bel, kot nam ga hoče prikazati.
ZEROREZ si zadovoljen z argumentacijo?
Ta tip res ni cisto pri sebi.. namrec smo ze kar nekaj let clani EUja, vendar delamo vse po nareku !!!
Rupelj = placanec severnoatlantske zavaljene gospode !!
Smrt imperializmu!!!
Vsak narod si ima pravico pisati sodbo sam !!! Tudi mi !!!
Če nikoli ne bi imeli balkanske miselnosti in bili del zlagane zgodovine, bi že davno bili tam kjer so danes Nemčija, Avstrija, Švica.
Tako pa ni čudno, da nikamor ne pridemo, če nekateri še vedno reinkarnirajo SFRJ
Potem pa se spokaj na jug. Tukaj je Evropa.
Saj ste kar revcki.
Aufwiedersehen Balkan,
Sellam alejkum.
Ale, ale, ale Slovenija.
Ein Land, ein Volk, eine reine Religion!