Slovenija

Poudarki

  • Kriminalisti v prostorih vlade le na obisku
  • Košir: Vsi sodelavci so "do konca preverjeni"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,4 od 15 glasov Ocenite to novico!
You tube
Kdo in kako je snemal seje vlade, uradno še ni znano. Foto: YouTube
Posnetek s seje
Posnetki so kljub ukrepanju vlade pri Googlu še vedno dostopni na spletu. Foto: YouTube
VIDEO
Prisluhi vladi

Sorodne novice

Dodaj v

Strokovnjaki: Policija se mora osredotočiti na digitalne sledi v snemalnici

Ali so se seje vlade snemale dvakrat?
14. december 2011 ob 11:37,
zadnji poseg: 14. december 2011 ob 19:42
Ljubljana - MMC RTV SLO

Strokovnjaki dvomijo, da bi kdo do posnetkov sej vlade prišel tako, da bi se priključil na vladne kable. Podobno piše tudi v anonimnem pismu, ki ga je prejela TV Slovenija.

Zaradi posnetkov sej slovenske vlade, ki so se znašli na spletnem portalu YouTube, so prostore vlade obiskali kriminalisti. Iz vlade so sporočili, da je šlo le za informativni pogovor, in ne za forenzično preiskavo, ki naj bi po poročanju nekaterih medijev dokazala, da so se vladne seje snemale dvakrat, je poročal Dnevnik naše televizije.

Anonimno pismo se začne takole: "Pred leti sem bil del ekipe, ki je posodobila računalniško mrežo...in vam hočem reči, 2 vozlišči sta na strehi, v kateri je speljanih več kot 2000 kablov v vsako, in kljub temu, da smo imeli označen vsak kabel in načrt v kateri sobi se nahaja, Vam sedaj če me postavite 20-30 metrov od vozlišč ne morem povedati, kateri je kateri. Tudi tunel pod Gregorčičevo ulico mi je znan, kar me dodatno prepriča, da se ni mogoče priklopiti na kabel...tudi kabel ni enostavno kar "olupit" in se nanj priklopit."

Forenzične preiskave na vladi še ni bilo
Policija se mora zato namesto na kablovje osredotočiti na digitalne sledi v snemalnici, pripovedujejo strokovnjaki, predvsem na "videonadzor, iz katerega se podatki prenašajo na digitalno napravo, torej računalnik". "Če je bil računalnik vezan na omrežje, potem gre lahko za zunanji vdor ali notranji vdor posameznika, če pa računalnik ni vezan na omrežje, potem je mogoč le notranji vdor in bi se preiskava osredotočila na tri zaposlene." Samo trije ključi na vladi namreč odpirajo vrata te - zdaj zastražene snemalnice - prek katere se je zgodil vdor v sistem, je poročala Nataša Markovič.

Strokovnjak za digitalno varnost Rado Ključevšek se bolj nagiba k preiskovanju notranjega vdora: "Dve možnosti sta - fizičen ali logičen dostop, če imaš fizičen dostop do strežnika, kjer posnetki ležijo, logičen dostop pa je, da imaš do operacijskega sistema dostop. Tukaj so sledi." Vendar na vladi še ni bilo nikakršne forenzične preiskave, zgolj informativni sestanek pri generalni sekretarki Heleni Kamnar.

Policija je že kontaktirala za pomoč center za računalniško preiskovanje in pa nacionalni center za obravnavo varnostnih incidentov, je še poročala Markovičeva.

Vladne prostore nazadnje prenovili leta 2006
Nekoliko drugače je danes poročalo Delo. Po neuradnih informacijah posnetki sej vlade v javnosti niso kopije, ampak so bili posneti s pomočjo "dodatnega" kabla, ki ga je na vladne kamere priklopil domnevno neznani storilec. Policija, ki dejanje preiskuje, je z informacijami sicer skopa, a kot piše Delo, ki se sklicuje na neuradne vire blizu policije, obstajajo indici, da so bile seje posnete dvakrat. To pomeni, da so se snemale enkrat uradno, hkrati pa tudi prek drugega kabla. Forenziki namreč na diskih z avdio- in videozapisi niso odkrili sledov kopiranja, še Delo.

Ukom je za MMC potrdil, da so bili prostori za vladne seje nazadnje obnovljeni leta 2006, drugih vprašanj pa zaradi preiskave niso komentirali. Predstavnik za stike z javnostmi na PU Ljubljana Vinko Stojnšek je potrdil, da na podlagi Zakona o kazenskem postopku vodijo predkazenski postopek in da je policija izvedla prve operativne ukrepe in nadaljuje z zbiranjem obvestil.

Z informacijami so skopi tudi na Uradu vlade za komuniciranje. Darijan Košir je za Delo potrdil, da se vse seje vlade, tudi tajne, snemajo, in dejal, da je bil prostor, v katerem potekajo seje vlade, obnovljen leta 2006, v času prejšnje vlade. Kamere so nameščene v dvojnem stropu prostora.

Predalič se ne spomni, kdo je nameščal opremo
Oglasil pa se je tudi nekdanji generalni sekretar vlade Božo Predalič, ki je dejal, da so se seje snemale že v času Ropove vlade. O dvojnem snemanju Predalič ne ve ničesar, niti ne tega, kdo bi jih lahko dal v javnost. "Če špekuliram, je seje vlad Boruta Pahorja in Janeza Janše objavil tisti, ki bo imel od tega korist," je dejal za STA. Predalič se ne spomni, katero podjetje je namestilo avdio- in videoopremo v vladni sejni sobi. "Če ni bil celo SCT ali kdo, ki je takrat obnavljal stavbo," je ugibal in dodal, da je šlo za posel prek javnih naročil, v katerega se sam "ni vtikal".

Iz urada vlade za komuniciranje so pozneje sporočili, da je bila "pogodba za izvedbo gradbeno obrtniških in inštalacijskih del za rekonstrukcijo objekta" na Gregorčičevi 25 sklenjena s podjetjem SCT. Kot so zapisali, je bila v obsegu teh del "zajeta tudi izvedba računalniške infrastrukture", dobavo in montažo avdio-vizualne opreme pa da sta izvajali podjetji ADM in TSE.

Košir: Vsi sodelavci so "do konca preverjeni"
Direktor UKOM-a Košir je poudaril, da so bili vsi ljudje, ki v državni upravi delajo s tajnimi podatki, varnostno "preverjeni do konca". Košir zavrača vse špekulacije, da ljudje, ki imajo opravka s tajnimi podatki, ne bi bili vredni zaupanja.

A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
vindek
# 15.12.2011 ob 23:59
Verjetno je en kabel bil speljan do Kučana!
MarkoNi
# 15.12.2011 ob 14:42
Zadeva je zelo resna, gre za mednarodno blamažo države. Državljani moramo vztrajati, da se izvede temeljita kriminalistična preiskava. Novinarji morajo vztrajati na odgovornosti oseb, ki jih plačujemo, da izvajajo naloge zaščite in varovanja občutljivih podatkov.
Kot je že napisal svabo, zahtevamo odgovore na naslednja vprašanja:
- kdo (ime in priimek) je leta 2006 podpisal zapisnik o varnostnem prevzemu obnovljenih prostorov in tehnike? Priložite faksimile zapisnika.
- seznam oseb, ki so fizično dostopali do snemalnice in pripadajoče opreme od leta 2005 do danes, kdo jih je ob dostopih do občutljive opreme nadzoroval?
- kdaj so bili po prenovi 2006 izvedeni naknadni varnostni pregledi opreme? Kdo je podpisal zapisnike o ustreznosti?

Novinarji, na delo.
Tačka
# 15.12.2011 ob 10:36
ojoj... pa saj ni res..
Binder Dandet
# 15.12.2011 ob 09:51
@šurda:
To z email. Zadnjič se je fotru zgodilo. Nekomu je poslal email in dal zraven zahtevo, da se ga obvesti, ko bo prejemnik odpru pošto. Prejemnik je pošto forwardal brez odpiranja. Ta druga oseba je pošto odprla in foter je dobil obvestilo, da je ta oseba odprla pošto.

To se je zgodilo Gorenaku, po moje. Označen del je skladen s tem, kar jaz govorim. Čudi me le ta del, da sporočilo ni bilo forwardirano, če pa je Gorenak odgovoril na sporočilo z naslovom RE, kar pomeni, da je dobil forwardirano.

"14. septembra letos, ob 10. uri, 44 minut in 13 sekund, je publicist in sodelavec Mladine Igor Mekina prijatelju, sodniku Francu Dobrovniku, s svojega elektronskega naslova poslal zasebno elektronsko sporočilo, v katerem je bil „link“ do enega od člankov. V Siolovi tehnični službi so ugotovili, da to elektronsko sporočilo ni bilo poslano nikomur drugemu, razen Dobrovniku. Ravno tako elektronskega sporočila niti Dobrovnik niti Mekina nista prepošiljala nikomur.

Po logiki stvari bi torej pismo moralo ostati med njima. A ni. Že čez teden dni je tednik Demokracija, ki je v solastništvu stranke SDS, na 17. strani objavil faksimile tega pisma s komentarjem, češ da so odkrili „direktni link“ med Mladino, „ki je znana po tem, da objavlja ekskluzivne dokumente v medijskem linču na Janeza Janšo v zadevi Patria“, in sodiščem. Kako je strankarski tednik prišel do vsebine zasebnega elektronskega sporočila?

Stvar bi verjetno ostala nepojasnjena, če vmes ne bi doživeli še enega „incidenta”. Mekina je 14. septembra popoldne, ob 17. uri, 17 minut in 16 sekund, prejel na prvi pogled nerazumljivo elektronsko sporočilo od – kot se je podpisal – predsednika odbora za notranjo politiko v parlamentu in vidnega člana SDS Vinka Gorenaka. V sporočilu s pripono „RE” v zadevi je Gorenak, kot da bi odgovarjal Mekini, zapisal: „ja, vidim.” To pomeni, sklepamo, da je moral nekako priti do zasebnega elektronskega sporočila, nato pa je skrivnostnemu pomagaču namesto z „odgovori” odpisal s pritiskom na gumb „odgovori vsem” in povratno sporočilo poslal še Mekini. Da bi pojasnili skrivnostno pot elektronskega sporočila, smo vprašanja postavili Gorenaku. Čeprav je dejstvo, da je Mekina z Gorenakovega strankarskega elektronskega naslova vinko.gorenak@sds.si dobil pismo in s tem dokaz, da je Gorenak imel elektronsko sporočilo, ki ga ne bi smel, se ta tega ne spominja."
šurda
# 15.12.2011 ob 09:32
Dragi moji,to je delo Dr:Vinka Gorenaka SDS,enkrat Miličnik,
vedno Miličnik !!
Ta isti Dr:Viko Gorenak SDS prestrza tudi e-mail pošto,zato so
ga v reviji Mladina tudi prijavili na policijo !!!,špicelj,je pač
špiselj zavedo!!
vombat98
# 15.12.2011 ob 09:12
dajte no, tisti bloger že zelo dolgo natančno opisuje vsemogočne akcije tistega paravoma, sedaj pa bodo zopet v nedogled raziskovali in tuhtali kdo bi lahko to bil, že 20 let nas ima za norca, zato pa je bila sprožena takšna histerija proti kresalki, ker jim je stopila na žulj, slo ovčke pa so zopet nasedle, tako kot že 20 let
Binder Dandet
# 15.12.2011 ob 08:37
Mislim, da tale preiskava ne bi smela bit pretežka.

Najprej preverit vso kablovje, čeprav osebno mislim, da je ta preveč za lase privlečena. Ko bi nekdo servis delal, ki je lahko izreden, bi lahko opazil neko dodatno kablovje. Menda sicer lahka ugotovijo, ali so posnetki na youtube kopija teh iz arhiva al ne. To lahko nakaže pot iskanja.

Potem pa ugotavljat, ali so strežniki bili shekani al je šlo za zlorabo fizičnega dostopa do strežnikov.
vindek
# 15.12.2011 ob 07:25
Drugi kabel je bil verjetno speljan do SOVE oziroma kriminalistov.
vindek
# 15.12.2011 ob 07:24
Če pa bilo kam se obračas vse posod sama lopovščina.
vindek
# 15.12.2011 ob 07:23
Menim da vsi v še sedanji in prejšni vladi vedo , kako je to bilo, na koncu bo pa pač eden nedolžno kriv.
nevem
# 14.12.2011 ob 23:31
Ko histerično ugotavljamo ali je Godničeva zelo neposrečena satira (kot je na koncu obremenilnega stavka "popravil" sam Godnič), sovražni govor in ko se je še bolj razplamtela polemika z obtoževanji, mitingi "trenerkarjev" in ovadbami, okrog nerodnega, razočarano navijaškega teksta nekega Majerja, nam dobesedno razpada država.
V državi vlada brezvladje. Konkurenčni politiki nimajo niti toliko politične modrosti, da bi se srečali. Vsaj pet let se prisluškuje najvišjemu organu državne uprave. Razprodaja se (s točno določenim namenom, najkonkurenčnejši sosednji državi), največja državna družba, prodaja se še zadnja banka na Primorskem in zamejstvu (Vipava) Italijanom, ki so s tem izpolnili del strateških ciljev...
Kdo in kakšne barve so lobististi, prevaranti in izdajalci, ki brez dvoma stojijo zadaj, je jasno edino le to, da so vseh barv teksture in okusov!
Glede problema na začetku... pa pride v studio (Odmevi) strokovnjak za ustavno pravo, ki je edini v Sloveniji napisal o problemih sovražnega govora tudi edino knjigo in z ustrezno obrazložitvijo ugotovi, da... niti eno, niti drugo ne predstavlja sovražni govor!
nr.1
# 14.12.2011 ob 23:02
Kakšne teme in s čim se ukvarja policija, sodstvo in politika... katastrofa kako država tone v propad naši politiki pa se ukvarjajo spet sami s seboj in s trenirkami... omg.
BJNW
# 14.12.2011 ob 23:02
ka folku ni jasn tle, pa kašni problemi državne varnosti xD A še zmer govorimo o Sloveniji? a bojo pipistrelu načrte spelal? je še kej druzga tle? a nam bojo tehnologijo gojenja dreves spelal? xD
Git
# 14.12.2011 ob 22:36
1. Vprašanje pa je kdo ima trenutno največ koristi od izsiljevanja?
2. Vprašanje kdo nam je ukradel državo?

Trenutno je to primer št. 1 državne varnosti. NPU, SOVA, .......kaj bo??

No kljub semu pa smi si sami krivi kaj pa volimo ljudi ki jih lahko nekdo iziljuje. Če si čist potem ti izsiljevanje ne seže do gležnjev.
ivod
# 14.12.2011 ob 22:28
... joj joj .... ni znal paziti nase ne tak ... od zunaj ... od sds ... in ne od znotraj ... od koalpartnerjev ... hudo hudo ....
po drugi strani pa fuchk ... kaj vse se pocne oz. se je pocelo in se bo tudi v naprej ...
K_ris
# 14.12.2011 ob 22:19
@MIRNČAN

Se strinjam.

Takšen kolaž nekajsekundnih izsekov je zagotovo služil kot signal nekomu, da je vse posneto in da naj pazi. To ni bilo namenjeno javnosti, da bi izvedela, kaj se pogovarjajo na sejah vlade.
BJNW
# 14.12.2011 ob 22:18
polcija naj se raj skoncentrera na slomafijaško elito, vse u čuze...par ih bo po krivem, nek velk procent pa zih ne...kva, kolk navadnga folka pa na**ebe za prazn ološ od telih tlele, vsak dan, ta procent je folku v prid. tak to je tle
MIRNČAN
# 14.12.2011 ob 22:15
Po mojem pa je to izsiljevanje. Sigurno ima ta oseba še veliko materiala.
mandingo
# 14.12.2011 ob 21:39
Predalič se ne spomni, kdo je nameščal opremo
A to je tisti Predalič,ki je Bavčarju tajkunu držal štango v Istrabenzu.To je bil takrat umik politike iz gospodarstva.Generalni sekretar vlade pa ....Klasični Berija.Ha,ha,ha,ha...
Vladoska
# 14.12.2011 ob 21:21
Paulaner
Sram te bodi. Povej materi in očetu kaj si napisal. Potem pa naj te umijeta in v posteljo.
Paulaner
# 14.12.2011 ob 21:17
Seveda je kriv Janša, "trenirkarje" ne boš prepričal v nasprotno.
Ups, morm bit pazljiv, da ne pristanem v kakšnem Barbarinem rovu ;-)
B2soraya
# 14.12.2011 ob 21:16
TineB
Za snemalne naprave v sobi 110 pa izgleda ve samo Janša.....
B2soraya
# 14.12.2011 ob 21:12
Snemalci so že varnostno preverjeni, ja, kaj pa izvajalci del ? So bili tudi oni varnostno preverjeni ? In kako so lahko obravnavali tajne podatke v sejni sobi z računalniki, po možnosti priključene še na računalniško mrežo ? in z nezastrtimi okni čez celo steno ?!?Torej en kup " šalabajzerstva"....
Kejkoo
# 14.12.2011 ob 20:56
Digitalne sledi ...

No saj Zokija lahko izključimo iz kroga usumljencev! :D
Kejkoo
# 14.12.2011 ob 20:56
Digitalne sledi ...

No saj Zokija lahko izključimo iz kroga usumljencev! :D
Binder Dandet
# 14.12.2011 ob 20:39
Ne film, nadaljevanko. Za 20 sezon materiala. Pa žanrsko bi se uvrstila med parodijo in tragedijo.
slovenija
# 14.12.2011 ob 20:21
Po tem bi pa lahko posneli film. Sigurno bi bil najboljši slo. Film do sedaj :)
miroslav
# 14.12.2011 ob 20:13
eh ja...več kablov,vse se snema, nič preveri-in nihče nič kriv...za zjokat...
amigo
# 14.12.2011 ob 17:14
V teh starih stavbah je napeljevanje kablov bolj težko. Še najverjetneje se je med slabo plačane in z vseh vetrov nalovljene podizvajalce SCT ja vtihotapil kakšen v bosanca preoblečeni tajni agent, strokovnjak za prisluškovanje in snemanje. Delo na državnih stavbah ni delo za za firme kot je pokojni SCT, ampak za solidne firme s solidnimi in zanesljivimi delavci. Takšnih pa v Sloveniji praktično ni. Zelo verjetno pa je, da so snemali kar naši udbaši v penziji. Kocbeka in podobnih neprijateljev ni več, pa so našli nov hobi. Na enem posnetku se sliši tudi, da visok funkcionar zahteva prisotnost na sejah, čeprav zakonskih pooblastil zato nima.
domobrán
# 14.12.2011 ob 16:02
vemo kdo je tako mali, da je lahko inštaliral še en kabel brez da bi ga opazili. Murgel škrat.
Knight Kant
# 14.12.2011 ob 15:47
amigo - 14.12.2011 ob 13:09
Če ne veš kdo je kriv obtoži Janšo in SDS. povej naprej!
-------------------
Brez veze, ne deluje, ker je skoraj 30% populacije prepričano, da je za vse kriv palček iz Murgel. Del preostale populacije misli podobno, čeprav so malce bolj previdni.
Jezni Smrk
# 14.12.2011 ob 15:44
Sovražim vladne seje, nikoli nič ne zraste.
OMNIC
# 14.12.2011 ob 15:28
Spet se skuša našemu Janši naprtiti nekaj. Kot da ni konca obtoževanj. Jasno kot beli dan je, da je bilo tudi njemu prisluškovano (njegovi vladi). Se pa strinjam, da ni prav, da pridejo v javnost podrobnosti z sej, saj so to le skrivnosti države in nam lahko škoduje na mednarodnem polju. Zdaj vroče upam, da bodo kriminalisti našli gdo je dodajal kable, če so bili.
Joe Malkovich
# 14.12.2011 ob 15:15
Me zanima, kater lopov iz LDS je prisluškoval Janševi vladi.
Git
# 14.12.2011 ob 15:02
mr.pp
Jethros, saj ne gre le za to novičko in zate... Preberi malo pod drugimi novicami, so ljudje, ki imajo JJ za dežurnega krivca. Mogoče ti nisi, se opravičujem.


Sarkazem.
zapatist
# 14.12.2011 ob 15:00
@vlasansi:
Tistemu ki na vladnih sejah ni govoril neumnosti in v dobro za Slovenijo razkritje ne more škoditi.


Če so določene seje vlade po celem svetu tajne, so to z razlogom. Tukaj ne gre samo za škodo, ki bi jo nek politik hotel povzročiti Sloveniji, gre za škodo, ki jo lahko Slovenija utrpi če določeni podatki pridejo v javnost.
zapatist
# 14.12.2011 ob 14:58
Tudi odziv medijev mi deluje precej pišmeuharski.
Predstavljajmo si, da bi se v kakšni zahodni državi ugotovilo, da je nekdo 6 let vzporedno snemal tajne seje vlade.
Kakšna afera bi bila to?
vlasansi
# 14.12.2011 ob 14:58
Tistemu ki na vladnih sejah ni govoril neumnosti in v dobro za Slovenijo razkritje ne more škoditi.
zapatist
# 14.12.2011 ob 14:54
Zanimivo, da je pod to novico relativno malo komentarjev, ob tem da gre za zelo resne stvari.
Kdorkoli namreč hrani te posnetke, pa naj bo stranka, tuja obveščevalna služba ali kriminalna združba je z njimi pridobila enormni vpliv.
svabo
# 14.12.2011 ob 14:42
Morda je pa čas da organi pregona opravijo svojo nalogo. Namreč prenova prostorov se je izvajala leta 2006. Ob tehničnem prevzemu je bil seveda (če smo sploh še resna država) bil opravljen tudi detaljen varnostni prevzem prostor in varnostno pregledana vsa tehnika. O tem mora obstajati zapisnik opravljenega varnostnega pregleda in pod njim je verjetno nekdo podpisan z imenom in priimkom. Tu se naj začne. Detaljno in konkretno. Če je narejen obvod je bil lahko narejen samo takrat, ko se je oprema montirala. Če je bil pa kasneje se pa točno ve kdo je imel dostop in kdo je kdaj kaj delal (pod pogojem da kot resna država hranimo evidence). Vse ostalo so pa špekulacije. Je pa res da se kar sam od sebe ponuja odgovor, kdo ima tako presneto rad kontrolo nad vsem.....
mr. pp
# 14.12.2011 ob 14:42
Jethros, saj ne gre le za to novičko in zate... Preberi malo pod drugimi novicami, so ljudje, ki imajo JJ za dežurnega krivca. Mogoče ti nisi, se opravičujem.
4jd
# 14.12.2011 ob 14:38
A zato se Zorko ni upal it v parlament!
Jethros
# 14.12.2011 ob 14:33
mr.pp:
Mah, lepo se je delati norca, ko pa politik označi za krivce svojega poraza na volitvah del državlanov, ki je "nov" in ni "čistokrven", pa je seveda štos leta, ne pa nedemokratični način izničevanja vrednosti njihovih glasov, ker so šli Jankoviću.
Get a life ja, sarkazem bi pa lahko tudi kdaj pa kdaj prepoznal, ko se ga uporabi.
magjack
# 14.12.2011 ob 14:30
v cem je ze razlika med njihovim pregledovanjem in kopiranjem posnetkov ? :)
mr. pp
# 14.12.2011 ob 14:30
ha, ha, ha, ha, ha, ha in še enkrat ha... Eni pa čisto povsod, ampak res čisto povsod vidite Janšo. Pa ne ga lomit. Pa to zmeraj eni in isti, ki se imate za višek objektivnosti=).

Janković ima težave pri sestavljanju vlade - kriv Janša
Posnetki v javnosti - kriv Janša
3 leta slabe vlade - kriv Janša
Predčasne volitve - kriv Janša
Kresalova prdne - kriv Janša
Jethros ima vročino - kriv Janša
levica se skoraj pobije med sabo - kriv Janša
...

get a life!
K_ris
# 14.12.2011 ob 14:29
@zekinho

Pa dobro, a se lahko v tej državi sploh kaj zgodi, ne da se ob tem pojavi ime Janša?

Ja, nova vlada.
Malo_vesti
# 14.12.2011 ob 14:26
V tem času pač niso posnetki samo na trakovih, so tudi datoteke na diskih, bol verjetno je nekdo poznal lokalno omrežje, pa je prenesel posnetke tudi drugam, mislim, da bi zelo težko ugotovili, kdo je kopiral posnetke za leto ali več nazaj , ker vsega se pač ne zapisuje.
spo11
# 14.12.2011 ob 14:25
Nov medijski konstrukt zoper JJ. Konsekvence v njegovo korist bodo sledile na naslednjih volitvah.
Jethros
# 14.12.2011 ob 14:08
zekinho:
Hja, če se pa ukvarja z vsem drugim kot pa z državo...
zekinho
# 14.12.2011 ob 14:01
Pa dobro, a se lahko v tej državi sploh kaj zgodi, ne da se ob tem pojavi ime Janša?
Jethros
# 14.12.2011 ob 13:58
JackBauer
+++
JackBauer
# 14.12.2011 ob 13:57
Anzlem, a veš, da če ti rečem fašistek, to ne bo nič bolj sovražni govor, kakor če ti bolj lev del politike od sebe imenuješ komunisteki?

Sploh pa, ti meni komunistek, jaz tebi fašistek, in kaj bova s tem pridobila? Bo svet lepši?
Anzlem
# 14.12.2011 ob 13:54
Komunisteki so spet pokazali, svojo enormno nesposobnost.
JackBauer
# 14.12.2011 ob 13:40
Al je pa Jože Maj… Majer, Majnik, Koštomaj pregloboko pogledal v kozarec?
JackBauer
# 14.12.2011 ob 13:38
Al so bebasti do konca al je pa kakšen goreči aktivist iz kakšne Klime Petek hotel prispevati po svojih zmožnostih? Al je pa za vse kriv Tomaž Majer?
zapatist
# 14.12.2011 ob 13:36
polarni
Če bi gledal samo to za kaj so bili do sedaj posnetki zlorabljeni, so bili zlorabljeni v škodo trojčka in v korist SDS. To je dejstvo.

Vendar mi pa po drugi strani ne morem verjet, da bi bil celo SDS tako bedast, da bi dal take posnetke v javnost. Lahko so pričakovali, da kakšnega večjega učinka na volitve ne bo, po drugi strani pa so lahko pričakovali resno preiskavo.
Računica se ne izzide, razen če so bebasti do konca.
JackBauer
# 14.12.2011 ob 13:32
Spoh pa, kaj je tamal delal v prostorih vlade, ko je bil Janša mandatar? Če pa niti svojih prostorov niti pred Kučanom ne more zaščitit, potem je pa sploh za v penzijo - kar mu sicer volilci govoroijo že precej časa, pa kar ne sliši.
JackBauer
# 14.12.2011 ob 13:30
To je približno tko, kot je Podobnik takrat tamalga obtožu, da mu je avto ukradu.
JackBauer
# 14.12.2011 ob 13:29
Pa kakšen Kučan dejte no, kot da tamal doseže do stropa, kamor bo zmontiral kamero.
Anzlem
# 14.12.2011 ob 13:24
Prisluškoval je kučan, ki sedaj izsiljuje vstop SD v koalicijo.
galoper
# 14.12.2011 ob 13:23
Po verjetnostem računu in priporočilih strokovnjakov, naj bi zaradi varnosti izgube teh, podatki shranjevali na treh mestih po sistemu 'sin, oče, ded'. S tem se odpre le vprašanje, kdo je dal vsebino v javnost?
Git
# 14.12.2011 ob 13:20
To pomeni, da so se snemale enkrat uradno, hkrati pa tudi prek drugega kabla.

UGRABLJENA DRŽAVA. Sprašujem pa se ali je to sploh država ali tržnica za svinje.
polarni123
# 14.12.2011 ob 13:16
Morda se skriva odgovor kdo je snemal v objavljenih posnetkih: na eni strani urejenost vlade, natančnost, skrb, vzorno vodenje, na drugi strani različna mnenja, neurjenost, zadržki, strah pred protesti.

Le katera stranka bi bila lahko zainetersirana za objavo takih zelo selektivnih posnetkov? Hm?????
amigo
# 14.12.2011 ob 13:09
Če ne veš kdo je kriv obtoži Janšo in SDS. povej naprej!
Jethros
# 14.12.2011 ob 12:54
TineB:
Se strinjam.

Nena Sitna:
Hm, samo ne moreš ti recimo, da govorimo o kaj jaz vem, o novem letu, kjer sva se skregala in za dokazovanje kdo je bil povod v diskusijo, najavim citiranje in citiram nekaj, kar se je zogdilo za Božič. Torej sem citiral lažni citat, najmanj zavajal, izkrivljal realna dejstva.
Pa še opravičim se ti ne za to, a ne bi izpadel budala :)

Da ne govoriva o tem, od kje meni posnetek, da lahko citiram ;)
Mogoče bo bolj jasna taka slika tistega spodrsljaja.
drmr99
# 14.12.2011 ob 12:51
Ziher je kriv Janez Janša.
galoper
# 14.12.2011 ob 12:48
Kriminalisti se največ od kriminalcev naučijo. Kamere montirane v stropu, posntki "in face"?
Nena Sitna
# 14.12.2011 ob 12:47
... ni pa izključeno, da je imel JJ kakšnega ovaduha...
No kakorkoli... meni je bolj sporna izjava sama, kot pa način kako je prišel JJ do nje.
(če je prišel nezakonito naj seveda odgovarja za svoje dejanje.)
TineB
# 14.12.2011 ob 12:46
@Jethros:

Veliko dvorano in preddverje dvorane DZ so prenavljali poleti 2000. Kdo je bil že takrat na oblasti?

Malo in veliko dvorano na Tomšičevi so prenovili leta 2007. Pod čigavo vlado že?

Vladne prostore na Gregorčičevi so usposobili leta 2006. Kdo že?

Mogoče bi morali pogledati, če niso še kje kaki dvojni kabli nameščeni!
Insider
# 14.12.2011 ob 12:45
Pa dosadni ste že s tem miniranjem. Pa ni JJ glasoval proti referendumu o pokojninah, ampak 70% prebivalstva. Očitno je, da teh 70% ljudi po zadnjih volitvah niso prihajali iz vrst SDSa. Tako, da ne serite. Tako nesposobno vlado kot smo jo imel, sploh ni bilo potrebni "minirat". Sami so se razpadli kot "bolgarska skupščina". Kaj je pa JJ naredil? Ja dvignil je roko proti zaupnici vlade. To je pa tudi vse. Če ste taki carjibi zakoni šli skoz. Saj ste ljudje šli zaobkrožit PROTI, ne pa JJ. V parlametnu je šel predlog skoz, na referendumu pa ni. Janez Janša oz. SDS ni 70% volilcev, tako da ne prodajajte kvake. Kdo je šel prvi s koalicije? A je bil JJ v njej not? Ne, ni bil. DESUS nato pa še Zares. Vedno je kriv JJ, če bo dež, če bo sneg, za karkoli. Vsi cmizdrite nad volilnim sistem, da je nemogoče sestaviti močno koalicijo itd. Pa kdo vam je kriv? JJ? On je prvi predlagal spremembo ustave in volilnega sistema. Ampak, ker je to JJ je seveda predlog vnajprej slab. Če bi pa to rekel recimo Pahor ali pa da bi mogoče omenil v kakem intervjuju Kučan. Pol bi pa bil oh in sploh, kako pameten predlog je to in da kako so levičarji državotvorni ter demokratični. Daj imeli ste večino v parlamentu(vaš superioren trojček), a že dejstvo, da so bile to prve predčasne volitve pove vse o tem. Poglejte si malo seje vlade(ja tiste na youtubu). Pa to ni bilo ničemur podobno, Žbogar je samo stokal kako lahko leti "samo" do Bruslja, Kresalka pa tak. Ona bi kar pol naroda z vodnimi topovi napadla. A ona se kao bori za egalitarnosti pa pravice vseh(ja no pravica protestiranja proti vladi je seveda izključena, saj to ni primerno).

Kot naslednje o kakem diktatorju vi govorite, pa represiji? A si je JJ izmislil višje kazni, točke za prekrške(aja to ni represija ali kaj)? Koliko protestov je bilo v času Janševe vlade(sindikati itd.) in koliko jih je bilo za časa prejšnje vlade? Seveda pri JJ več. Hmmm, a ni to malo čudno, saj vsi pravite, da se pod JJjem ni smelo govorit in protestirat? Zanimivo res.
Nena Sitna
# 14.12.2011 ob 12:45
Ravno to Jethros...
Jaz pravim, da JJ ni lagal in je povedal po resnici.
Fora pa je, da je do teh podatkov prišel na morda nelegalen način.
Jethros
# 14.12.2011 ob 12:42
Nena Sitna:
Seveda re za laž, ko v pogovoru glede nekega dogodka citiraš osebo, ki pa v omenjenem dogodku tistih besed ni izrekla, ker jih je izrekla na drugem dogodku. Torej gre za lažno navajanje, napako, kot jo je storil pri sestavljanju dokumentov :)
Dejansko smo komaj zdaj dojeli, da je storil enako napako, ko se je lotil obračunavanja nasprotnika. Ampak žalostno, koliko se on ukvarja z nasprotniki in ne z državo.
necromncr
# 14.12.2011 ob 12:42
Kako pa se ugotovi kopiranje iz magnetnega traku?
Naprednež
# 14.12.2011 ob 12:42
PICEING prav imaš. Kakor koli, drava smo tudi državljani in mi jim dopuščamo takšno vedenje.
Lovec
# 14.12.2011 ob 12:40
Uf, ker gre za tehniko, se jaz tukaj ne bi šalil. Prosim, da navajate natančna dejstva.
Tako povšalna in čez roko, saj v tem trenutku še ni v modi, bo pa kot kaže kmalu.
TineB
# 14.12.2011 ob 12:40
Sejna soba 110 v DZ je tako kot vse ostale sejne sobe opremljena s snemalnimi napravami:

Sejne sobe

Sejne sobe so namenjene sejam delovnih teles, sejam kolegija, sprejemom domačih in tujih gostov ter novinarskim konferencam. Vse sobe so opremljene z mikrofoni in omogočajo priključek najsodobnejših tehničnih naprav.

Nahajajo se v zgradbi na Šubičevi cesti 4, najdemo jih pod številkami 110, 209, 212 in 217. Soba 117 je novinarsko središče.

V zgradbi na Tomšičevi ulici 5 pa se v pritličju nahajata še velika in mala dvorana.

Za nemoteno spremljanje dela delovnih teles je na voljo FM sistem z oddajnikom in štirimi brezžičnimi sprejemniki za naglušne, ki delujejo v povezavi s slušnim aparatom.
Jethros
# 14.12.2011 ob 12:40
opec:
Zakaj bi me pa morali preverjati? Kaj pa tebe briga moja zasebnost?
A ko ne vešp kaj bi napisal, se spet greste osebnega obračunavanja?
Dobro ste indoktrinirani na Trstenjakovi...brez ,da preverjamo IPje, če niste tam, pa ste v tej grupi. Pisanje je isto, osebni napad, namesto neko normalne razprave.
Nena Sitna
# 14.12.2011 ob 12:39
Je pa zanimivo....

"Janša lagal na TVS?" ... to je naslov na linku.

Ampak kaj je lagal?
Zlagal se je, o viru kar je Kresalova povedala. In popolnoma prav je, da je cel halo glede tega, da morda prisluškuje itd...
Ampak tega, kar je pa povedala, se pa ni zlagal in to nikogar ne moti ??

Čudno, da nas moti bolj to, kje je Janša prišel do informacij
in ne tega, kar je nekdo rekel??
Pa še enkrat... ne opravičujem prisluškovanja, če je do tega prišlo.
Naprednež
# 14.12.2011 ob 12:39
PICENG imaš prav. Potrebno je pa tudi priznati, da smo država tudi vsi državljani in mi jim dopuščamo takšno vedenje v naši državi.
PICENG
# 14.12.2011 ob 12:38
Aha, ciciban, ki zna šteti do dva, se je oglasil. Pionirčki ga pozdravljamo in mu mahamo z zastavicami in rdečimi rutkami ter modrimi kapicami.
Jethros
# 14.12.2011 ob 12:37
TineB:
Sem gledal, pa nisem našel :)
Sicer, se slednje bolj kot ne pisal v hecu, saj menim, da ne more biti zdaj vseposvod kaj nameščeno :)
PICENG
# 14.12.2011 ob 12:36
Vladoska, se ne reče v gostilnah, se reče v kafićih.
Nena Sitna
# 14.12.2011 ob 12:34
Da nista ta dva kabla od žarnice?
PICENG
# 14.12.2011 ob 12:33
Naprednež, super si povzel, a kaj, ko so v Sloveniji nekateri nad zakonom, nad moralo in nad etiko.
opec
# 14.12.2011 ob 12:33
Kaj če bi novinarji preverili, katero sobo je za Jankovića rezerviral Janša? :)

Kaj pa če bi MMC preveril iz katere stranke je tvoj IP?
kralj matjaž
# 14.12.2011 ob 12:33
No če sta dva kabla, to ni problem ugotovit, saj še policaj zna štet do 2. A se je leta 2006 prekopavalo tudi cesto in so se novvi kabli vlačili, ali se je uporabila stara inštalacija. No novinarji na delo. Pionirčki, nehajte tukaj zopet neko teorijo zarote zganjat, ker sistem pregledat je najbolj enostavna stvar. Ampak kolikor poznam stvari v državi, tk nebodo ugotovili nič. Vi pa bote kričali JJ je kriv.
TineB
# 14.12.2011 ob 12:32
@Jethros

SDS je za srečenje z Jankovićem rezerviral sejno sobo 110 v stavbi DZ.
Vladoska
# 14.12.2011 ob 12:32
Zdaj si lahko mislimo, zakaj je Janša na vse pretege Jankovića vlekel v parlament.

Dobra misel. Parlamentarci bodite pozorni kaj govorite v "hramu demokracije"!!!!!!!!!!!! v gostilnah je varneje.
Nena Sitna
# 14.12.2011 ob 12:31
hhh pa sploh ni tolk dolg komentar... :)))
Naprednež
# 14.12.2011 ob 12:30
Vohunstvo

358. člen

(1) Kdor služi tuji državi ali tuji organizaciji ali njunemu agentu tako, da zbira zaupne vojaške, gospodarske ali uradne podatke ali dokumente, ali jim jih sporoči ali izroči, ali jim omogoči, da pridejo do njih, se kaznuje z zaporom od enega do osmih let.

(2) Kdor v škodo Republike Slovenije ustvari za tujo državo ali tujo organizacijo obveščevalno službo, ali jo vodi, se kaznuje z zaporom najmanj treh let.

(3) Kdor stopi v tujo obveščevalno službo iz prejšnjega odstavka, ali podpira njeno delo, se kaznuje z zaporom od šestih mesecev do petih let.

Izdaja državne tajnosti

359. člen

(1) Kdor v nasprotju s svojimi dolžnostmi varovanja državne tajnosti sporoči ali izroči komu podatke ali dokumente, ki so državna tajnost, ali mu kako drugače omogoči, da pride do njih, ali zbira takšne podatke z namenom, da jih izroči nepoklicani osebi, se kaznuje z zaporom od enega do osmih let.

(2) Kdor drugemu sporoči podatke ali dokumente, za katere ve, da so državna tajnost in do katerih je prišel protipravno, se kaznuje z zaporom do petih let.

(3) Če je dejanje iz prvega odstavka tega člena storjeno iz malomarnosti, se storilec kaznuje z zaporom do treh let.

(4) Za državno tajnost se štejejo podatki in dokumenti, ki so z zakonom, ali z drugim predpisom ali sklepom pristojnega organa, izdanim na podlagi zakona, razglašeni za tajne in ki so tako pomembni, da so z njihovo izdajo nastale ali bi očitno lahko nastale škodljive posledice za varnost države ali za njene politične ali gospodarske koristi. Za državno tajnost se štejejo tudi podatki in dokumenti, ki so dostopni in zaupani samo določenim osebam in ki morajo ostati tajni zaradi njihovega izjemnega pomena za varnost države.
Jethros
# 14.12.2011 ob 12:30
Kaj če bi novinarji preverili, katero sobo je za Jankovića rezerviral Janša? :)
opec
# 14.12.2011 ob 12:30
Janša je kriv............sploh mi ni treba prebrat članka, ker že vem odgovor!
Nena Sitna
# 14.12.2011 ob 12:30
Torej malo daljše... upam da bo razumljivo ;))

1. Afera bulmastifi....
Policaja, ki je slikal in slike objavil bi morali kaznoval z dnevom dopusta, slike pa bi morale biti uporabljene kot dokazno gradivo.

2. Afera Patria
Dokaze, ki jih Matoz želi odstraniti iz procesa bi morali upoštevati. Jasno, če ne gre za dokaze izsiljevanja ali podtaknjene... ampak za dokaze, ki niso po črki zakona. Recimo kamera nekoga posname pri kraji, a prostor ni označen z nalepko !? Dokaz je dokaz.... Manjka zdrave pameti.

3. Kresalova in bmk za slovensko morje
Janša mora na sodišče zaradi izdajanja "tajnih" podatkov.
Kresalova zaradi vele-izdaje.

Nikogar v teh primerih ne opravičujem ampak želim samo povedati, da bi morali ukinit razne tajne seje in razne imunitete...
TineB
# 14.12.2011 ob 12:27
Če je to res, na kar kažejo indici, je to grozljivo!
Nepopravljiva škoda za mednarodni ugled Slovenije in njeno nacionalno varnost!

In če gremo gledat za nazaj, je več kot očitno, kdo je vedel več kot bi lahko.

Bomo končno priča pečenemu jajčku? Naj se ga močno zapeče. Bye-bye.
Jethros
# 14.12.2011 ob 12:27
Zdaj si lahko mislimo, zakaj je Janša na vse pretege Jankovića vlekel v parlament.
Katero sobo je Janša rezerviral? Da ni bila to soba 70? :)
JackBauer
# 14.12.2011 ob 12:25
Tudi zato
10
+100
------
nikoli ne bo več kot = 26
Rožice
# 14.12.2011 ob 12:24
Čez en teden, ko bosta Virant ali pa Žerjav ali pa oba danila Da, se bo pojavil pa še kakšen posnetek?
PICENG
# 14.12.2011 ob 12:22
Slovenija je prešpikana in pretaknjena z obramboslovci.
Vladoska
# 14.12.2011 ob 12:16
Nena
Ta prostor ni BTC, kjer lahko vsak natakne kar hoče. Nekdo z veliko poguma in dobro podporo je to opravil. Naročnik pa, lahko si mislimo kdo bi bil? Kot vidiš imamo v Sloveniji ljudi, ki so prejeli podkupnino, to potrjujejo tako v Patriji kot Riedel in drugi v Avstriji. Tako kažejo tudi papirni dokumenti do Avstrije. Od tu naprej v Slovenijo nihče ni nič videl, ne slišal, ne nič. Enako bo s to zadevo. Nihče ne ve nič, nekdo pa to zna uredit kot se šika, kdo je to?????? in Le kako???
lazarp
# 14.12.2011 ob 12:15
@Nena Sitna
Super sposobni in oh in sploh predsednik vlade Janez Janša je dopustil Kučanu, da si je potegnil kabel, s katerim ga je Kučan lahko nadziral?
In pole ljudje pravijo, da je Pahor nesposoben.
Jethros
# 14.12.2011 ob 12:15
No no, na to sem mislil :)
Nena Sitna
# 14.12.2011 ob 12:14
LINK
Jethros
# 14.12.2011 ob 12:14
Še povezava:
Kateri magnetogram je bral Janez Janša v oddaji Odmevi?

Ne vem...ampak bi imela zadeva nek smisel končno, od kje njemu tisti magnetogram in od kje takšni in drugačni prisluhi, prividi :)
vindek
# 14.12.2011 ob 12:13
Verjetno enkrat za arhiv, drugi kabel pa še je ostal od stare Jugoslavije.
Jethros
# 14.12.2011 ob 12:08
Nena Sitna:
A se spomniš, ko je v živo na RTV Janša pred Kresalovo potegnil iz mapce papir, kjer je citiral Kresalovo, nakar se je dan za tem izkazalo, da to kar je citiral, sploh ne bi smelo obstajati kot posnetek?
Vladoska
# 14.12.2011 ob 12:07
Krumpek
Za lažje zavajanje takih kot si ti, so dali en populistični nastop Janševe vlade. S tem so si pred naivci oprali roke.
Nena Sitna
# 14.12.2011 ob 12:06
Sem pa mnenja, da za temle grmom ne čepi ne LDS, ne SDS ne nobena parlamentarna stranka, ampak najverjetneje sam boter, oz. nadvlada.
Svoj kader je treba neprestano kontrolirati.
Nena Sitna
# 14.12.2011 ob 12:05
Vladoska a misliš da tam ni dodatnih kamer?
Ne bit naiven no :)))
Kejkoo
# 14.12.2011 ob 12:05
Jajo je snemal, kdo drug.
Vladoska
# 14.12.2011 ob 12:01
Komu bi lahko pripisali: ponarejanje, sprenevedanje, podtikanje, nerazumevanje obtožnice, in zdaj še v času obnove možnost za prisluškovanje. Ni čudno, da je Kresalova uslužbence preselila na drugo lokacijo.
Jethros
# 14.12.2011 ob 12:00
Thiver:
Kazensko ovadbo za koga...Mateja ali Kresalovo?
Thiver
# 14.12.2011 ob 11:58
Kakšna blamaža, vse tajne seje vlade so se snemale, posnetki pa verjetno prodajali na črnem trgu. Za to bi pričakoval kazensko odgovornost ministra za notranje zadeve. Res smo mi banana republika.
royayers
# 14.12.2011 ob 11:56
sposojeno:

Po šoku, ki ga bodo pomnili do konca življenj so strnili svoje vrste. Od državnika Janše iz začetka volilne kampanje ne duha ne sluha. Svet je spet zarota! Volitve so prevara. Od sodelovanja in delovanja v korist države ne duha ne sluha! Zadnja tri leta je bilo v SDS-u stanje kot ga poznate in iz filma “UNTERGANG”. Štab na Trstenjakovi je vojni štab. Vojna proti vladnemu trojčku KGB! Tri leta jih ni zanimalo, da zaradi njihove vojne in miniranja vsakega koraka sovražnika Pahorja tone država v brezno. Podkupovanja in izsiljevanja medijev, da so iz Pahorja naredili nesposobneža na vsakem koraku je samo ena od mnogih podtalnih vojn, ki jih izvaja SDS. Vdiranja v zasebnost nasprotnikov( beri sovražnikov) in produciranje afer je dejavnost ekipe, ki je nekoč nosila etiketo “paravomo”. Stalni napadi na institucijo predsednika države in ponarejanje arhivov službe državne varnosti za namene diskreditacije le tega pričajo, da gre za pritlehno združbo nevarnih zagrenjencev! Za prevzem oblasti pripravljeni na vse! Leta 1994 smo Janšo na oblasti hoteli obdržati z zasedbo parlamenta v nočnih urah, ko so ga odstavljali.
Naprednež
# 14.12.2011 ob 11:56
Nekaj dejstev za začetek:
Slovenija vstopi v EU 29. marca in v zvezo NATO 1. maja 2004.
Svet EU je sprejel odločitev o predsedovanju Slovenije v decembru 2004.
Predsedovanje Slovenije Svetu EU: prva polovica 2008.
Prenova prostorov Vlade RS: 2000/2001 – 2006.

Iz zgornjih nekaj podatkov je razvidno, da sta (bili) Slovenija in njena vlada zanimivi poleg »vsakdanjih« razlogov tudi iz naslova članstva v EU in NATO ter predsedovanja Svetu EU. Vsakdanji razlogi pa segajo od odnosov s Hrvaško in ostalimi državami, gospodarskimi ukrepi, sprejemanjem odločitev na vladni ravni na splošno, …

Prostori, kjer se obdelujejo tajni podatki so upravna ali varnostna območja. Najbolj varovana so tista, kjer se obdelujejo tajni podatki stopnje zaupno in višje in morajo imeti opravljen pregled zaradi preprečitve prisluškovanja, prikritega video snemanja in možnosti priklopa na obstoječe instalacije. Izvajalce del se mora varnostno preveriti in neprestano nadzirati, da med deli ne bi montirali nekaj, kar bi omogočilo prej našteto (tudi v primeru kasnejših servisnih posegov). Dejansko mora biti vsak zunanji fizično nadzorovan pri gibanju in delu od vstopa v objekt dalje. Instalacije in naprave se montirajo bolj proti koncu obnovitvenih del.

Tu se tako postavlja tudi vprašanje o kakovosti nadzora nad izvajalci, kasnejših varnostno tehničnih pregledov in izvajanju protiobveščevalne in varnostne dejavnosti, s katero naj bi se preprečevalo in ukrepalo v primeru obveščevalnega prodora. Da pa ne bi delal krivico strokovnosti in profesionalnosti tam zaposlenih na tem področju, dopuščam možnost, da je nekdo namerno omogočil obveščevalni prodor v Vlado RS. To (naklep) je namreč še hujše od malomarnosti, čeprav je tudi slednja obsodbe vredna. Upam le, da se na koncu ne bo odkrilo, da je bilo premalo zaposlenih, da bi nadzor lahko opravljali oziroma, da je kriv nekdo, ki niti ne ve kaj je to kamera (po možnosti na koncu prehranjevalne verige v Vladi RS).

O stanju v naši obveščevalno varnostni srenji in posledično stanju varnosti informacij v državnih organih, pa je pred časom lepo povedal Zoran Krunič: »Obveščevalno obdelati Slovenijo je postala otroška igra v peskovniku.«
krumpek
# 14.12.2011 ob 11:56
Dodaten kabel si je ljubljeni vodja potegnil? In še router za na njegov IPad :P
In na youtube so dali tudi video še iz časa Janševe vlade.
Jethros
# 14.12.2011 ob 11:56
Leta 2006 je potekala obnova...ne bo težko ugotoviti, kdo je naročnik, kdo je izjavalec del, itd...
Ziher so bili kakšni komunisti...
nevem
# 14.12.2011 ob 11:53
"Darijan Košir je za Delo potrdil, da se vse seje vlade, tudi tajne, snemajo in dejal, da je bil prostor, v katerem potekajo seje vlade obnovljen leta 2006, v času prejšnje vlade. Kamere so nameščene v dvojnem stropu prostora".

Kot kaže, zopet vsa pota vodijo v... Rim!
royayers
# 14.12.2011 ob 11:53
Dodaten kabel si je ljubljeni vodja potegnil? In še router za na njegov IPad :P
K_ris
# 14.12.2011 ob 11:50
Hm, tako po logiki bi se zdelo dodaten kabel še najlažje priklopiti takrat, ko je potekala obnova...
Kazalo