Slovenija

Poudarki

  • Msi zaradi odloka o Titovi cesti na ustavno sodišče
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,4 od 17 glasov Ocenite to novico!
Titova cesta
Na ustavno sodišče se bodo pritožili prebivalci Ljubljane in tudi ostali, ki so bili med diktaturo Josipa Broza Tita prizadeti in oškodovani, ocenjuje Vrtovec. Foto: MMC RTV SLO
Zoran Janković
Predsednik MSi-ja Jernej Vrtovec je dejal, da ga je ljubljanski župan Zoran Janković z besedami, da je prešprical ure zgodovine, užalili in obtožbe zanikal. Jankoviću pa vrnil žogico z besedami, 'da najprej pomete pred svojim pragom, kar se tiče špricanja in opravljanja mature'. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Titova cesta na ustavno sodišče

MSi: Odlok o Titovi cesti v nasprotju z Ustavo
2. junij 2009 ob 12:06
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Po besedah predsednika Mlade Slovenije (MSi) je odlok o Titovi cesti v nasprotju s 63. členom Ustave, zato Jernej Vrtovec napoveduje pritožbo na ustavnem sodišču.

Vrtovec odlok o Titovi cesti, ki ga je ljubljanski mestni svet sprejel pretekli teden, ocenjuje kot nasprotnega s členom slovenske ustave, ki med drugim prepoveduje širjenje nestrpnosti. Podmladek NSi bo pritožbo na ustavno sodišče podal v petih dneh po objavi odloka v Uradnem listu, ki bo predvidoma 9. junija. Kot je dejal Vrtovec, mladi verjamejo, da bo ustavno sodišče naredilo vse, "da zaščiti interes vseh tistih, ki jih je sprejetje odloka in poimenovanje Titove ceste na kakršen koli način prizadelo".

"Pritožba je prvi ukrep, da preprečimo poimenovanje ceste po Titu. Verjamemo, da bo ta ukrep tudi zadnji," je dejal Vrtovec in poudaril, da želijo tako "zavarovati človekovo dostojanstvo". "Dnevno slišimo očitke, da MSi in NSi odpirata ideološke rane in da je nasprotovanje Titovi cesti le predvolilni manever naše stranke," je še omenil predsednik MSi-ja in pojasnil, da oni te teme niso odprli, temveč jo je odprl "predsednik republike Danilo Türk, ko je z neprimernimi izjavami to temo postavil za drugorazredno". Temo pa sta po njegovih besedah nadaljevala mestni svetnik Peter Božič in ljubljanski župan Zoran Janković, na kar so se v MSi-ju in NSi-ju le odzvali.

MSi poziva k javni opredelitvi kandidatov za EP glede totalitarnih režimov
MSi poziva vse kandidate na evropskih volitvah, da se javno opredelijo do resolucije o obsodbi vseh treh totalitarnih režimov, ki jo je letos sprejel Evropski parlament. Če vsi kandidati omenjene resolucije "niso zmožni sprejeti kot njihovega sestavnega dela bodočega delovanja v Evropskem parlamentu, si ne zaslužijo in nenazadnje niti ne smejo biti izvoljeni", je sklenil Vrtovec.

A. Me.

Prijavi napako
Komentarji
Ladko Gajšek
# 10.07.2009 ob 13:29
Titini - na poslednjo sodbo!

Umrl Peter Božič - dolgoletni mestni svetnik:
kaj pa umetnik?
Kaj bo ostalo od zaostale titinske ideologije
in hudobije,
kaj drugega kot kmalušnja pozaba
in slab okus?
Zdaj je namreč konec heca, Peter!

In zgodilo se je, kar se zgodi vsakomur... V 77. letu starosti je preminil v Ljubljani - Peter Božič, dolgoletni ljubljanski mestni svetnik, pisatelj, dramatik in novinar - 10. julij 2009, kar je bilo predvidljivo, saj je bil imenovan navsezadnje kot Problem Voščenka.

Petruška, kot smo mu rekali, je nastradal že v mariborski klasični gimnaziji, ko so ga zaradi pisanja v gimnazijskiem glasilu Svit izključili iz šole - skupaj z bodočim očetom naroda Jožetom Pučnikom, z bodočim igralcem gledališčnikom Poldetom Bibičem in z bodočim prevajalcem Stankom Jarcem... Udba v Mariboru je bila nenasitna mladinske sveže krvi, kar smo občutevali še mnogo pozneje, ko so tudi lastni podporniki iz vrst literarnosti, tako primeroma sestavljalec Mariborske knjige, z drugimi tipi iz pajdašije Skupaj, delovali zaničljivo in uničljivo, le da so prišli na pozicije, potem so se še nagrajevali med seboj...

Da bi bil Petruška titin - za kakšno ceno samozanikanja, kot čigava žrtev ali ideološki talec?


V predsmrtnem mandatu mestnega sveta je bil Peter Božič nekako še član Komisije za pobude meščanov, član Sveta javnega zavoda Mestne knjižnice Ljubljana, član Sveta Mestnega gledališča Ljubljanskega in član Sveta Doma starejših občanov Bežigrad...

Kakor živel - tako preminil.
Slava ti, Petruška, ki nisi bil nikoli - titin!


Vladimir Gajšek

Žalna seja in knjiga
V Božičev spomin bodo v ljubljanskem mestnem svetu v ponedeljek ob 13. uri imeli žalno sejo. Pol ure po začetku seje pa bodo za javnost odprli tudi žalno knjigo. V ponedeljek se bo mogoče vanjo vpisati do 16. ure, nato vsak dan do pogreba od 9. do 16. ure.
pinokioc
# 05.06.2009 ob 11:43
pagan, oblast je izgubil ta, ki hoče, kot praviš, ovrednotit stvari za nazaj.

Kaj pomeni večdesettisoče umorov? Zakaj to omenjate brez primerjave s številom mrtvih na strani osvoboditeljev v štiri letih vojne, taborišča?

S tem dajete jasno vedeti, da ne morete argumentirano voditi debato o tem kaj je pravično.

Nesposobnost argumentiranja in podreditev okupatorju vas je izločil iz boja za oblast takrat in danes
pagan
# 04.06.2009 ob 14:06
Res nekateri se ne morejo sprijaznit s tem da so izgubili oblast in da je prišel čas ko je treba stvari ovrednotit za nazaj. Nihče, ki je zagrešil umor verjetno ne bo dobil ulice imenovane po njem (verjetno bi vsi z začudenjem pogledali na ulico Metoda Trobca....). Prav tako je nedopustno, neokusno, nemoralno... da bi na novo poimenovali ulico po človeku, ki je bil kriv za večdesettisoče umorov in skozi svoje tiransko vladanje povzročil veliko trpljenja ljudem, ki bi jih moral zastopati. Še kakšnega Jerneja Vrtovca bi potrbovali, da bi upali na glas povedat take stvari!!
pinokioc
# 04.06.2009 ob 13:58
Najbolj čuden pojav na svetu je ta, da je manjšina najbolj glasna.
Kako se temu upreti oz. doseči to, da je manjšina zadovoljna?

Če odgovorite na to vprašanje, smo na dobri poti, da se zadeva zaključi.

Nekdo je omenil soseda, kateremu so komunisti pobili sosrodnike.
To je zelo kočljiv podatek, saj je jasno da lahko obstajajo zelo različni vzroki za uboje, poleg tega pa je tak podatek lahko popolnoma narobe interpretiran. Hkrati je jasno, da so na "drugi strani" isti primeri, zato tega ne moremo rešiti, če se to ponavlja z dneva v dan.
Ne bom naštel primerov, ker bo rezultat drugačen kakršnega želim(o) doseči.

Neizpodbitno dejstvo je, da veliko (vsaj polovica) slovencev vidi Tita kot pozitivno osebnost, tako kot druga polovica vidi Tita kot morilca.
Prav tako je med slovenci veliko takih, ki vidijo RKC kot negativno ustanovo, in veliko takih, ki jo vidijo kot popolno in moralno ustanovo.

Ali smatrate, da se državljan, prebivalec mesta, nima pravice opredeliti in podpreti ideje o posvetitvi ulice, parka, ceste neki osebnosti, ki jo spoštuje?

Kar se pa tiče sejanja nestrpnosti in sovraštva s takim predlogom, je tukaj vse kristalno jasno. Ne gre za željo po sejanju sovraštva z imenovanjem ulice po Titu, temveč izkazovanje spoštovanja do osebe, ki jo imajo nekateri za pozitivno, drugi za negativno osebnost.

Torej, ali boste nas prepričevali, da je Tito negativna osebnost? Ali boste ta cilj dosegli?

Menite, da nam je TITO pozitivna osebnost zaradi pobojev, ki so se zgodili med njegovim predsedovanjem republiki? Ne, verjemite.
Zagovarjamo predvsem njegovo idejo o lastni republiki, ki nam jo je priskrbel in ima še vedno tako obliko kot na začetku. Dosegel je da na območju Balkana 60 let ni bilo vojne, kar je dosežek, ki ga ni nihče prej dosegel. Spoštovan je zaradi močne volje po združitvi narodov, ki so med seboj bojevali, zaradi ugleda in položaja v svetu, ki nam ga je priskrbel.
Ni treba govoriti, da smo morilci, kajti v vseh vrstah, tudi "vaših" je bilo in bodo morilci, le da so eni zmagali, drugi pa so seveda zaradi tega močno nesamozavestni.

Bodimo kulturni, to je največji zaklad ljudstva!
Vse je odvisno od nas in ne od TITA in Cerkve!
Lp
endvatrilovi
# 03.06.2009 ob 10:49
nesesekirat

Nekaterim je bilo pod komunizmom lepo, drugim ne.

Če si v prvi skupini si ne zatiskaj oči, da druga skupina ni obstajala.

Če mi ne verjameš, te popeljem do soseda v ulici, kateremu so starše ubili komunisti, dajavni v partizanih - umor je moral spremljati na lastne oči! (takrat je bil 8 letni otrok)

Morda boš trdil, da je tako pač bilo, da je treba to pozabiti...
Mar lahko ta sosed res to pozabi?
Mar lahko mirno spremlja poveličevanje/relativiziranje Titovih dejanj?

Nikoli ni nikogar javno obsodil, ne zahteva nobenih denarnih nadomestil za krivice, nič!

Samo opravičilo in priznanje, da mu je bila storjena krivica. Samo to. Preveč?
zahod.west
# 02.06.2009 ob 21:30
osnovnošolčku Jankoviću bi lahko kak partijec, ki je nekaj potoval po EU-ju lahko tudi povedal,da je najbrž najbolje naj ne smeši Lj v tujini....
kmetozar
# 02.06.2009 ob 21:07
@en_pameten: dobro napisano.

@zagovorniki poimenovanja: če želi večina manifestirati svojo nespamet in slaboumnost na uličnih oznakah, prav. Na nas ostalih pa je, da na takšen nonsens opozarjamo.

Pa še ena stvar - naj bo moje mnenje o podmladku NSi kakršnokoli že - ne spremeni dejstva, da imajo v osnovi prav, dokler ostali zagovarjajo tisto, česar noben razumen človek ne bi.
nesesekirat
# 02.06.2009 ob 20:58
Če nekaterim,tudi Mojci, dela težave slovenski jezik, le tole; Tita se ne da podpirati, ker je že 29! let mrtev. Lahko pa hvališ ali kritiziraš njegovo minulo delo, čeprav je tako za eno, kot drugo, "rahlo" prepozno". Kar je bilo, je bilo. In za nas, generacijo, rojeno v prvih letih po "drugi vojni", ni bilo slabo. In Slovenija je od leta 1945 do 1991 prešla pot od razrušene nerazvite kmečke dežele do, po vseh svetovnih ekonomskih in družbenih kriterijih, razvite dežele oz. samostojne države.
In potem se ti najde par mulcev, rojenih po Titovi smrti, ki vedo o življenju "pod Titom" več kot vsi skupaj, ki smo živeli, odraščali in, ja, tudi !dozoreli, v tistih časih. Saj ti ob taki mladini ne ostane drugega, kot da se nasmehneš in misliš; jih bo že kruti vsakdan streznil in izbil Tita iz glave.
In tu se ponavljam; če si človek, ki 29 let po smrti tako "razmiga" Slovenijo,že zaradi tega ne zasluži "svoje" ceste, kdo si jo potem?
V_n_u_k
# 02.06.2009 ob 20:55
47.komsomolec:
Kako nas lahko že 29 let pokojni Sovjet združuje ? Kje je tu logika ? Stvar je v tem ,da ta vlada ne zna vladati ,zato jim pa pridejo prav neke pravljice o Titu .Vsa resnica o njem in o njegovih zločinih bo prišla na dan .G. Stanovnik je nekaj že povedal ---ostalo pa še bo ,ker v nasprotnem ne bo v miru za večno zaspal !
wolfy
# 02.06.2009 ob 17:54
... poimenujmo vse ceste po morilcih. Zakaj pa ne ?? Uuu. Sej res, zarad tega, ker so MORILCI!!
jjj
# 02.06.2009 ob 17:35
se opravičujem za prejšnje napake: Barbarinem rovu...:-) v Hudi jami...:-)
if
# 02.06.2009 ob 17:32
Sapp!
RKC vreči na smetišče zgodovine!?
Mar boste na smetišče zgodovine vrgli slovenske kristjane, slovenske državljane. Namreč, ti s(m)o RKC.
RKC brez kristjanov ne obstaja.
Mar boste na smetišče zgodovine vrgli škofa Slomška, za slovensko državo pomembnega Slovenca in med severnoameriškimi Indijanci super cenjenega Slovenca škofa Barago.

V vsaki družbeni skupini so ljudje, ki vanjo ne sodijo.
Veste, večinoma Nemci niso bili nacisti, Slovenci niso bili komunisti, večinoma duhovniki in učitelji niso predofili, Slovenci niso tajkuni, zdravniki niso brezbrižneži, policisti niso "policaji", ....

Ko bo na vseh ravneh družbenega življenja upoštevano Kristusovo univerzalno načelo "po njih delih boste spoznali, kdo so moji učenci", bo slovenska družba postala bolj demokratična.
jjj
# 02.06.2009 ob 17:31
na Hudem rovu in več tisoč žrtvami???
jjj
# 02.06.2009 ob 17:30
...dejstvo, ki temelji na čem :-) ...=)
komsomolec
# 02.06.2009 ob 17:29
Peščica klerikalcev poizkuša razdvajati slovenski narod, ne bo jim uspelo nikoli, Tito danes Slovence združuje bolj kot kdaj koli prej, to je neizpodbitno dejstvo!
jjj
# 02.06.2009 ob 17:23
Slovenski narod pozna resnico o Titu, pozna lastno slavno zgodovino, ponosni na Partizane in maršala Tita! Tito to ime je ponosito! Hura!

Zasluženega za tisoče in tisoče žrtev, nekateri navajajo celo 2 milijona žrtev...ja, res je zaslužen ja...Veš zakaj?...

Za razdvajanje slovenskega naroda...Za to je zaslužen.
jjj
# 02.06.2009 ob 17:22
Tito je absolutno pozitivna osebnost, zmagoviti vojskovodja, dobra duša za Slovence. Slovenski narod je popeljal do zmage in svobode, temelj suverene Slovenije je OF,NOB, AVNOJ, zasedanje poslancev slovenskega naroda, demokracija med okupacijo in sovražno ofenzivo. Tito , to je več kot navaden človek,to je kolos, superman, revolucionar, naš komunistični mesija

hahahahahhahahahah, lol, lol....brainwashed, owned......:-)
komsomolec
# 02.06.2009 ob 17:21
Ha, peščica desniha pamfletarjev panično nabija poste,kloniranci rohnijo in pišejo nebuloze! Slovenski narod pozna resnico o Titu, pozna lastno slavno zgodovino, ponosni na Partizane in maršala Tita! Tito to ime je ponosito! Hura!
komsomolec
# 02.06.2009 ob 17:19
Tito je absolutno pozitivna osebnost, zmagoviti vojskovodja, dobra duša za Slovence. Slovenski narod je popeljal do zmage in svobode, temelj suverene Slovenije je OF,NOB, AVNOJ, zasedanje poslancev slovenskega naroda, demokracija med okupacijo in sovražno ofenzivo. Tito , to je več kot navaden človek,to je kolos, superman, revolucionar, naš komunistični mesija!
jjj
# 02.06.2009 ob 17:18
komsomolec, od kje ti taki podatki? (verodostojen je le tisti o izvolitvi Jankovića).

resolucija o totalitarnih režimih se Slovenije ne tiče
Razloži zakaj bi bili izjema.
komsomolec
# 02.06.2009 ob 17:14
Josip Broz Tito, kdorkoli je že bil, je naš večni ponos, 90% Slovencev ga smatra za pozitivno zgodovinsko osebnost, 70% Ljubljančanov se strinja,da se cesta poimenuje po njem, Zoran Jankovič je demokratično izvoljen župan Ljubljane, dobil je absolutno večino. Peščica MSi pa juriša in juriša na Tita, našega dragega maršala. Hvala, še bolj je popularen, resolucija o totalitarnih režimih se Slovenije ne tiče, odlično smo živeli v socialističnem samoupravljanju.
jjj
# 02.06.2009 ob 17:12
...blefiranja...:-S...tipično, spet se izgovarjamo na politiko...

komsomolec poglej nevrednost poimenovanja ceste po Titu je obsojanja vredna pred, med in po volitvami...
komsomolec
# 02.06.2009 ob 17:09
Pa ja,ko ni rezultatov ( ostali pred vrati parlamenta na lanskoletnih volitvah) , se desnica poslužuje demagogije in blefiranja. Njihovi kadri na nacionalni TV poskrbijo,da so v novicah.
V_n_u_k
# 02.06.2009 ob 17:03
Pred kratkim sem zvedel ,da Kumrovčani rečejo : Ja Josipa Broza smo poznali ---A TITA NE . Lastna mati je pa menda opazila ,da se iz Sovjetske zveze ni vrnil njen sin Joško ,ki ni imel vseh prstov na rokah .TITO je imel vse ! A so mu jih SOVJETI prišili ? Takrat še medicina ni bila tako napredna . Vsa leta po vojni so morali vsi molčati ---danes pa povedo vse ,kaj se je v resnici dogajalo .
jjj
# 02.06.2009 ob 16:54
@V_n_u_k

Bilo bi idealno če bi bilo vsem to kristalno jasno in potem poimenovanje ulice po takem človeku sploh ne bi bilo mogoče. Res se sprašujem kako nekateri še vedno govorijo v prid imenovanju take ulice. Prav zaradi tega sem se registriral, da bi izrazil podporo osebi en_pametn, ki je perfektno povzela vse skupaj.
V_n_u_k
# 02.06.2009 ob 16:47
Dajte nam prosim že mir s to TITOVO ulico .Imamo dovolj problemov v gospodarstvu. TITO ni bil SLOVENEC ne Hrvat ampak vzgojeni SOVJET od STALINA !
zahod.west
# 02.06.2009 ob 16:27
Sapp, ti si že neozdravljivi ideološki pacient , zares išči raj na svetu tam daleč daleč na vzhodu......tam boš najbrž ozdravil......pa veliko sreče.
jjj
# 02.06.2009 ob 16:22
te pa razumem glede preteklosti RKC, vendar še enkrat: poudarjam, da je RKC to javno obsodila, medtem ko je pri nas slišati, da gre za .....drugorazredne teme....npr.
jjj
# 02.06.2009 ob 16:20
Se ti zavedaš kako majhen odstotek t.i. "komunistov" je imelo opraviti s poboji in ostalimi zločini? Zdaj pa ti praviš da so (vsi) "komunajzerji" prikrivali lastne zločine itd itd

Pri taki akciji kot je organiziranost pobojev v hudi jami, je bilo potrebno veliko ljudi in več mesecev skrbno načrtovanega dela. Pravim, da so komunajzerji prikrivali svoje zločine in vztrajam pri tem. Vsak, ki je bil za komunizem je bil za drugačen družben red, za podporo diktatorjem in konstantnemu zastraševanju ljudi. Tu se ne kaže sprenevedati.

Medtem ko vsak duhovnik še zdaleč ni zagovornik pedofilije, inkvizicij in podobnih zločinov.

Tu obstaja še neka razlika: Cerkev je pod prejšjnim papežem Janezom Pavlom II. omenjene zločine obsodila in obžalovala, medtem ko vsaj pri nas komunisti tega NE zmorejo in prenašajo odgovornost od enega k drugemu.

Dodal bi še nekaj: malo primerjave med nacistično Nemčijo in komunajzersko Jugoslavijo. Pri nacistih se je vsaj vedelo za vsa koncentracijska taborišča, medtem ko so komunistični strahopetci to izvajali prikrito in nato še 50 let ljudi zastraševali, da niso smeli o tem niti malo spregovoriti.

Pa še nekaj: Nemčija je obsodila nacizem, razčistila s svojo zgodovino in si kljub vsej uničenosti po 2. svetovni vojni opomogla in ponovno vzpostavila dobro gospodarstvo, medtem ko komunisti tega NISO zmogli, in so nam - postregli s socializmom, inflacijo in zatiranjem....še danes pa se spopadamo z našimi ubogimi avtocestami in se čudimo da prihaja do zastoja...Zakaj že?....Kdo je vladal od l. 45 do leta 90???
Sapp
# 02.06.2009 ob 16:12
@mojca111
Ja, naši levičarji ravno to počnejo, selektivno obsojanje zločinov.


Se strinjam. Niso se sposobni soočiti z našo skupno zgodovino. Kar je bilo napačnega, zločinskega je potrebno raziskati in obsoditi. V prvi vrsti poboje.
Sapp
# 02.06.2009 ob 16:09
@jjj
Se ti zavedaš kako majhen odstotek t.i. "klerov" je že kdaj imelo opraviti s posiljstvi?

Se ti zavedaš kako majhen odstotek t.i. "komunistov" je imelo opraviti s poboji in ostalimi zločini? Zdaj pa ti praviš da so (vsi) "komunajzerji" prikrivali lastne zločine itd itd

Riba smrdi pri glavi. Tako kot ni dvoma, da so bili zločini naročeni z vrha Partije, tako tudi ni dvoma, da je vrh RKC organiziral križarske vojne, inkvizicijo, skrivanje nacistov in njihov beg po ww2 ter v zadnjem času sitematično prikrival seksualne delikte in pedofile v lastnih vrstah.

Obsodimo komunistični režim in ga vržimo na smetišče zgodovine, pripadnikom Cerkve pa povejmo, da je vera intimna stvar vsakega posameznika in ni potrebe po neki ustanovi, ki služi na njihov račun in jih spotoma tako ali drugače zlorablja ter se na smetišče zgodovine vržimo tudi RKC.
mojca111
# 02.06.2009 ob 16:04
"Šele tako bo pravici zadoščeno in se bomo lahko začeli pogovarjati o spravi. Škoda le, ker so klerofiki zgolj za selektivno obsojanje zločinov, zločinskih organizacij in režimov."

Ja, naši levičarji ravno to počnejo, selektivno obsojanje zločinov.
jjj
# 02.06.2009 ob 15:57
ahahahaha....smo se že prkazal...:-)

sistematično posiljuje otroke a...:-)

mi je žal, ampak si slabo razgledan, če ocenjuješ Cerkev le po tem, kar prebereš na spletu na rtv ali na 24 ur.

Se ti zavedaš kako majhen odstotek t.i. "klerov" je že kdaj imelo opraviti s posiljstvi? Se zavedaš koliko jih je bilo že po krivici obsojeno? Se zavedaš, da po krivici tudi TI obsojaš ljudi, ki s svojim življenjem v večini primerov poskušajo ljudem pomagati in se obenem borijo proti vse večji krizi vrednot današnje družbe, ki po legalizaciji splava ne ceni več niti življenja kot vrednoto???!!!

Ampak, saj...saj smo vajeni takih....preusmerjanje pozornosti pa bo an;-)....Zakaj so med 2. svetovno vojno komunajzerji vodili t.i. osvobodilno fronto? Zato, da so prikrili lastne zločine in lažje prišli na oblast, obenem pa razdvojili slovenski narod, pobili na tisoče nedolžnih in mnogo let uživali na račun le tega, preprosto ljudstvo pa pumpali s t.i. socialističnimi ideali.

Le to jim je dobro uspevalo - zakaj že? Zato, ker so znali odlično preusmerjati pozornost...
zahod.west
# 02.06.2009 ob 15:55
Sapp saj taka družba že obstaja, tam daleč daleč na vzhodu...zakaj se ne preseliš v tisti krvavo rdeči raj?
Sapp
# 02.06.2009 ob 15:48
Preprečimo poimenovanje Titove ulice in enkrat za vselej obsodimo zločine prejšnjega režima, obenem pa odstranimo vse kar je povezano z organizacijo, ki že stoletja vrši najhujša grozodejstva, dandanes pa sistematično posiljuje otroke.
Šele tako bo pravici zadoščeno in se bomo lahko začeli pogovarjati o spravi. Škoda le, ker so klerofiki zgolj za selektivno obsojanje zločinov, zločinskih organizacij in režimov.
roksy_
# 02.06.2009 ob 15:45
Očitno ni bil pri koritu, tako kot vsi vi, ki še danes zagovarjate ta sistem
roksy_
# 02.06.2009 ob 15:45
1. bud00
Ti mladi pa naj samo dajo mir, saj so vsi njihovi starši dobili v titovem režimu stanovanja in službe, o čem jih lahko sedaj v demokraciji večina lahko samo sanja.


Aja. Bom vprašal starega očeta, zakaj je dobesedno bos hodil v koncu sedemdesetih v službo, ko je gradil hišo, če je pa Tito baje vsem podaril stanovanja.
kralj matjaž
# 02.06.2009 ob 15:22
Pač evropski parlament je obsodil totalitarne režime, prestolnica pa jih poveličuje. Skregano z logiko.
zahod.west
# 02.06.2009 ob 15:19
mojca111 (2. junij 2009 ob 14:20)
Prijavi neprimerno vsebino
To je pa tako, če imamo tako oblast:
Nesposobna vlada, ki zna zgolj zviševati davke in bencin, za vse napake je tako in tako kriv Janša, pa so že pol leta na oblasti.
Rajo pa je treba nekako zmesti in zaposliti z nostalgijo po diktatorju Tito in času, ko so imeli baje vsi službice.

Najbolj perverzni so mi ti levičarji, k iimajo toliko za povedati o demokraciji, spoštovanju človekovih pravic in pravni državi in hkrati podpirajo diktatorja Tita, ki je antipod demokracije, človekovih pravic in pravne države. Da je pervernost slovenske levice še večja v evropskem parlamentu hinavsko podprejo resolucijo o totalitarizmih, v Sloveniji bi pa "sestavili" neko svojo verzijo.

Kaj je že rekel Vaclav Havel? Vsak, ki se ima za demokrata obsoja nacizem, fašizem in komunizem.

Zdaj pa udrite levičarski juišniki. Ja ja, saj že vem, vsi smo domobranci, izdajalci in fašisti, ker ne občudujemo diktatorja Tita.
Tipični omejenci.
Morebiti bi pa v kazenski zakonik ponovno spet uvedli verbalni delikt, da zaprejo vsakega, ki kar koli reče proti "svetniku" Titu.

5!
zahod.west
# 02.06.2009 ob 15:18
Poveličevanje diktatorjev ne spada v Evropo.
Naj enkrat naši rdečuhi to sprejmejo, drugače ven iz Eu-ja.
Jani2105
# 02.06.2009 ob 14:55
Za to kar so prejšnje generacije imele zasonj bodo še krepko plčevale sedanja in tudi še nekaj bodočih generacij. Da bodo lahko krile pokojnine za razne umetnike in enormne zasluške raznih predsednikov uprav. S tega vidika je tudi moč razumeti, od kod jim takšna zagnanost pri imenovanju ulice.
if
# 02.06.2009 ob 14:54
Bravo MSi.
V pritožbo vnesite tudi zahtevek za umik vseh po Titu imenovanih javnih krajev po Sloveniji.
Evropski parlament je obsodil vse totalitarne režime.
Zato naj se umakne vsa poimenovanja po Titu, na njegovo mesto pa postavi imena ljudi, ki so skozi zgodovino na demokratičen način postavljali temelje demokratični Sloveniji.
jjj
# 02.06.2009 ob 14:50
@ v.01.add

Priznam, morebiti sem te res prehitro po krivem obsodil :-). Se opravičujem.

Se strinjam, da bi se moralo to cesto ignorirati - vendar v tem smislu, da o njej sploh ne bi bilo govora, ker je poimenovanje le-te nedopustno. Tako, da politične točke gor ali dol, proti temu je potrebno nastopiti.
v.01.add
# 02.06.2009 ob 14:46
@jjj

Mislim, da me nisi prav razumel, ali pa jaz nisem bil dovolj jasen. Povojni poboji so vredni najhujse obsodbe. Slo mi je na bruhanje, ko sem videl kaksne svinjarije so poceli, se posebaj, ker sem v Laskem domacin.

Zmoti me pa to, da je poimenovanje titove ceste, kot provokacija, uspela in se vedno buri duhove. Ime te ceste bi se moralo ignorirati, ne pa da se na njej pridobiva politicne tocke.

Kritiziral pa sem tudi prvo potezo o umiku simbolov, ker je nespametna, saj se vedno ogromno ljudi 'zivi' v bivsem sistemu in bi lahko predvideli, da ta predlog ne bo obrodil sadov, kvecjemu bodo zopet tarca medijskih napadov. In to se je zgodilo.

P.S.: Brez skrbi da preberem tudi Reporter in sem se vedno preprican, da je bil in bi bil Jansa boljsi premije ;).
mojca111
# 02.06.2009 ob 14:37
Kaj ni nekaj Zoki pametoval temu podmladku naj si preberejo kakšno zgodovinsko knjigo?
Me pa zelo zanima katero zgodovinsko knjigo Zoki svetuje kot primerno čtivo.
alipatudi
# 02.06.2009 ob 14:34
Podpiram Vrtovca!
Izjava Jankovića o (ne)znanju zgodovine je bila res pritlehna in žaljiva. Nikakor na nivoju, kot bi ga pričakovali od župana
prestolnice.
klemenSLO1
# 02.06.2009 ob 14:30
Razumem zakaj so včasih ljude le slepo verjeli. V današnjem času pa imamo na volj različne vire, ne samo to kar je 45 let podpisovala cenzura. Z docepitvijo smo se uradno odlepili od Yu. Kot zgleda bi jih še veliko rado živeli v bivši jugi...
jjj
# 02.06.2009 ob 14:23
bravo mojca!
mojca111
# 02.06.2009 ob 14:20
To je pa tako, če imamo tako oblast:
Nesposobna vlada, ki zna zgolj zviševati davke in bencin, za vse napake je tako in tako kriv Janša, pa so že pol leta na oblasti.
Rajo pa je treba nekako zmesti in zaposliti z nostalgijo po diktatorju Tito in času, ko so imeli baje vsi službice.

Najbolj perverzni so mi ti levičarji, k iimajo toliko za povedati o demokraciji, spoštovanju človekovih pravic in pravni državi in hkrati podpirajo diktatorja Tita, ki je antipod demokracije, človekovih pravic in pravne države. Da je pervernost slovenske levice še večja v evropskem parlamentu hinavsko podprejo resolucijo o totalitarizmih, v Sloveniji bi pa "sestavili" neko svojo verzijo.

Kaj je že rekel Vaclav Havel? Vsak, ki se ima za demokrata obsoja nacizem, fašizem in komunizem.

Zdaj pa udrite levičarski juišniki. Ja ja, saj že vem, vsi smo domobranci, izdajalci in fašisti, ker ne občudujemo diktatorja Tita.
Tipični omejenci.
Morebiti bi pa v kazenski zakonik ponovno spet uvedli verbalni delikt, da zaprejo vsakega, ki kar koli reče proti "svetniku" Titu.
jjj
# 02.06.2009 ob 14:15
@en_pameten

Odlično napisano! Se podpišem!

@komsomolec

A kaj so naredil?...Na žalost so edini, ki opozarjajo na hude kršitve, ki jih lahko povzroči gradnja te ceste...reče se jim moralne kršitve...predstavljaj si, da so ti svojce brez sojenja in na skrivaj pahnili v jamo in jih tam žive zabetonirali..Malo premisli in potem povej če si še podobnega mnenja, da ne delajo nič koristnega za Slovenijo??!!

@ v.01.add

Edino pravilno...Kdaj prebereš še kaj drugega kot Delo?...Reporter npr.?...V jami je več tisoč žrtev...
komsomolec
# 02.06.2009 ob 14:08
In kaj so tile MSi naredili koristnega za Slovenijo in Slovenski narod??? Najprej se dokažite s koristnim delom in rezultati za Slovenijo in narod, potem se repenčite, zelenci!
v.01.add
# 02.06.2009 ob 13:52
Evo, ponovno se je rodila taksna nepomembna, da ne recem butasta tema.

Kakor da nebi moralo biti vsakemu srednjesolcu jasno, da gre tukaj za cisto provokacijo.
Po odprtju rova v Hudi Jami desnica plane z idejo o umiku vseh imen in spomenikov komunisticnega rezima, kot da nebi mogli predvideti, kaksna bo reakcija trenutno vladajocih napihnjenih samodrzcev. Seveda je Jankovic moral pokazati kdo je sefe, sicer mu ego nebi pustil mirnega spanca.

Raja pa v okope in na koncu se 25-letniki med seboj zmirjajo z rdeckarji in belcki.

Kretenizem.
en_pameten
# 02.06.2009 ob 13:41
Bernard Nežmah je včeraj v Studiu City povedal, kot je treba. Glih tako kot so Švabi molčali, ko so izginjali njihovi judovski sosedje, se je pri nas molčalo, ko so izginjali nasprotniki komunističnega režima - po vojni med poboji in potem na Golem otoku. Kdor ne zna tega obsoditi je sovražnik demokracije in prava (ne tistega revolucionarnega).

Najbrutalnejša kolaboracija je bila sprožitev državljanske vojne - s čim pa lahko bolj pomagaš okupatorju kot s tem, da začneš svoje ljudi pobijat, tako kot je bilo v letu 1941, ko so bili okupatorji praktično brez žrtev, med Slovenci se je pa že začelo nesmiselno pobijanje. S tem so komunisti načrtno poskrbeli za rekrutiranje političnih nasprotnikov v okupatorjeve policijsko-vojaške enote, s čimer je državljanska vojna samo eskalirala. Dokazano je tudi, da je KP sodelovala z italijansko tajno policijo OVRRA - lepo so jim izročili Aleša Stanovnika, krščanskega socialista, ki je imel očitno preveč soli v glavi, da bi sodeloval s KP, za razliko od naivčine Kocbeka. Čestitam vam komunisti! Lepo sranje ste naredili!

Pač komunistom so se cedile sline po oblasti, nič jim ni bilo škoda uničenih življenj. Cilj poveličuje sredstva (macchiavelistično načelo!) - za vzpostavitev novega družbenega reda, v katerem bodo vsi enaki bla, bla, je bilo za njih vredno pobiti nekaj tisoč ljudi. Igrali so dvojne igre, hkrati so bili osvoboditelji in kolaboranti - pa saj so OF sami temeljito sčistili, zato ker so bili nekateri kadri ne dovolj komunistično orientirani (Ferdo Kravanja, Franc Rozman - Stane - ne mi bluzit, da ga je angleški top ubil). Kar pa se z nasiljem vzpostavi, se lahko samo z nasiljem ohranja, zato ta sistem ni bil zmožen mirne eksistence, ampak je vedno znova potreboval sovražnike - če jih ni, se jih pa nardi.
meri.m
# 02.06.2009 ob 13:37
Vladajo nam potomci zločincev in njihovi ritolizniki.Stran 4
klemenSLO1
# 02.06.2009 ob 13:11
Zasluge za to da, ni zmagal fašizem, NE opravičujejo pobojev. Predvsem zato je to sporno. Poimenovati ulico po nekom je čast. Pustiti da se poimenuje po diktatorijih pa pomanjkanje razuma.
simpri
# 02.06.2009 ob 12:52
to je res mešanje dreka. nekateri se pač še vedno ne morejo sprijazniti, da so izgubili.
SloLion
# 02.06.2009 ob 12:51
Vrtovec Vrtovec, daj raje predlog za poimenovanje ulice poklonjene žrtvam spolnih deliktov za cerkvenimi zidovi, namesto da drek mešaš!
stewie
# 02.06.2009 ob 12:44
Aminal - očitno je ta domobranski podmladek prepričan, da bo ime ulice služilo "primitivni levici, kjer so itak vsi komunisti" vsakodnevnim izgredom in pozivom k ustanovitvi Komunistične republike Slovenije.
Aminal
# 02.06.2009 ob 12:42
Protiustavno je vsakršno spodbujanje k narodni, rasni, verski ali drugi neenakopravnosti ter razpihovanje narodnega, rasnega, verskega ali drugega sovraštva in nestrpnosti.

Protiustavno je vsakršno spodbujanje k nasilju in vojni.

?!
croze
# 02.06.2009 ob 12:39
tile mladi nsdap so verjtno vsi rojeni v argentini ali kje drugje bogu za hrbtom da ne poznajo stvari v sloveniji in njihovo nastopanje je res samo predvolilni paflet
novinarji so pač takšni kakršni so in dajejo izredo velik pomen nekemu podmladku izvenparlamentarne stranke gavčev
bud00
# 02.06.2009 ob 12:24
Saj je vsak režim totaliteren.

Ti mladi pa naj samo dajo mir, saj so vsi njihovi starši dobili v titovem režimu stanovanja in službe, o čem jih lahko sedaj v demokraciji večina lahko samo sanja.

Je zdaj pač drugačen pogled na svet. Prej si delal zastonj pa si mel vse zastonj. Zdaj pa bolj k delaš, večje pufe imaš, pa vse več stane. Isti hec samo drugače zastavljen.
Kazalo