



Vaša ocena: 



Ocena 3,9 od 43 glasov
Ocenite to novico!
| Odlikovanje Ertla ni zgolj ideološko izzivanje in delitev naroda, ampak pomeni vrnitev v nedemokratičnost. To odlikovanje ne povezuje, ampak deli. | ||
| Radovan Žerjav, predsednik SLS-a | ||
| Država, grb, zastava in predsednik so simboli, s katerimi se politika naj ne igra. | ||
| Borut Sajovic | ||
Predsednik države Danilo Türk meni, da je predlog za ustavno obtožbo predsednika, ki sta ga vložila SDS in SLS, neutemeljen.
Predsednik države namreč ni kršil nobene določbe ustave in nobenega zakona, so sporočili iz urada predsednika republike. Ob tem so pojasnili, da bo predsednik republike predlog komentiral, ko ga bo prejel in se z njim podrobno seznanil.
"Predsednik je že večkrat pojasnil razloge za podelitev odlikovanj zaslužnim za izvedbo akcije Sever, ki je zavarovala Slovenijo pred agresivnim velikosrbskim nacionalizmom Slobodana Miloševića. Odlikovanje, podeljeno za konkretno akcijo, je priznanje za konkretne zasluge na področju varnosti in obrambe ter ga preprosto ni mogoče razlagati kot kršitev človekovih pravic. Obtožba o simbolnem zaničevanju človekovih pravic je tako neresnična in zato žaljiva do institucije predsednika republike," so še poudarili v Türkovem uradu.
SDS in SLS sta danes zaradi odlikovanja Ertla vložila ustavno obtožbo. Predsednik SDS-a Janez Janša je pojasnil, da poslanci SDS-a in SLS-a državnemu zboru predlagajo, da ugotovi, da je predsednik republike "z odlikovanjem bivšega šefa tajne politične policije Udbe Tomaža Ertla kršil ustavo in huje kršil zakone", zato ustavnemu sodišču predlaga, da Danila Türka razreši s položaja predsednika države.
Kadar gre za tako resno obtožbo, kot je ustavna obtožba zoper predsednika republike, si je treba vzeti dovolj časa za premislek o njeni utemeljenosti. Zagotovo je ob tem še pred izrekanjem dokončnih mnenj treba počakati tudi na odgovor obtoženega, tj. predsednika države. V tem trenutku zato utemeljenosti ustavne obtožbe še nikakor ne morem oceniti oziroma komentirati.
Pravni strokovnjak Miro Cerar na vprašanje MMC-ja, kako komentira pravno utemeljenost ustavne obtožbe proti Türku.
Kaj Janša očita Ertlu?
Po besedah Janeza Janše je Ertl odgovoren za teroristična dejanja, za kršenje človekovih pravic, za veleizdajo, ker ni pristojnim organom maja 1990 predal informacije o razorožitvi Teritorialne obrambe, in odgovoren za to, da se je z uničevanjem arhivov uničil velik del slovenske kulturne ter nacionalne dediščine.
Prav tako meni, da je Ertl odgovoren za ogrožanje slovenskih demokratičnih procesov, saj je med drugim pozival jugoslovanske represivne organe, naj zatrejo demokratične procese v Sloveniji. Spomnil je, da je že vrhovno sodišče razsodilo, da je bila Udba kriminalna združba.
"Ertl je zamolčal najpomembnejše"
O Türkovem pojasnilu, da je Ertla odlikoval izključno za vlogo v akciji Sever, je predsednik SDS-a dejal, da Ertl - če bi res delal za osamosvojitev Slovenije - ne bi maja 1990 zamolčal informacije o razorožitvi TO-ja. Janša je pojasnil, da je Ertl v nedavnem intervjuju trdil, da so imeli vse informacije o mogočih nevarnostih, ki so prihajale iz Beograda. "Najnevarnejša stvar, ki je prišla iz Beograda in ki je v temeljih ogrozila slovensko osamosvojitev, pa je bila ravno razorožitev TO," opozarja Janša.
Predsednik državnega zbora Pavle Gantar je dejal, da bo državni zbor predlog ustavne obtožbe predvidoma obravnaval na redni februarski seji, ki se začne prvi teden v marcu. . DZ mora o predlogu odločiti v najmanj 60 dneh. Če v tem času ne odloči, se šteje, da je predlog zavrnjen. Gantar meni, da ni velikih možnosti, da bi DZ podprl sklep o ustavni obtožbi. |
Janša pričakuje, da bo na seji državnega zbora sodeloval tudi Danilo Türk, saj bo "predsednik republike lahko v razpravi predstavil dodatne argumente in povedal, zakaj je zavajal, ko je rekel, da je Ertla odlikoval na predlog Združenja Sever, v resnici pa upravni odbor tega združenja ni odločal o tem odlikovanju".
Žerjav: V 22 prilogah o razmišljanjih Ertla
Radovan Žerjav, prvi mož SLS-a, je znova pojasnil, da se je stranka za podporo ustavni obtožbi odločila, ker je Ertlovo odlikovanje v temeljnem nasprotju z osnovnimi vrednotami in je v posmeh z ustavo varovanim pravicam in temeljnim svoboščinam. "Ertl je bil vodja organizacije, ki je kot ključno orodje tedanje represivne oblasti kršila vse pravice," je poudaril in dodal, da se z odlikovanjem zanika žrtve totalitarizma. Ustavna obtožba vsebuje 22 prilog, ki govorijo o "razmišljanjih Ertla, ki so bila uperjena zoper demokratizacijo in osamosvojitev Slovenije", je še dejal Žerjav.
VSE O USTAVNI OBTOŽBI PREDSEDNIKA DRŽAVE: - 109. člen USTAVE RS glede odgovornosti predsednika republike določa: Če predsednik republike pri opravljanju svoje funkcije krši ustavo ali huje krši zakon, ga DZ lahko obtoži pred ustavnim sodiščem. Le-to ugotovi utemeljenost obtožbe ali obtoženega oprosti, z dvotretjinsko večino glasov vseh sodnikov pa lahko odloči o odvzemu funkcije. Potem ko ustavno sodišče dobi sklep DZ-ja o obtožbi, lahko odloči, da predsednik republike do odločitve o obtožbi začasno ne more opravljati svoje funkcije. - Postopek ugotavljanja odgovornosti predsednika republike, predsednika vlade ali ministrov pa določa VII. poglavje ZAKONA O USTAVNEM SODIŠČU. Več lahko preberete tukaj. |
Nadaljevanje postopka
Predsednik DZ-ja Pavle Gantar je potrdil sprejetje predloga ustavne obtožbe in dejal, da bo takoj poslan predsedniku države, ki se bo potem sam odločil, ali se bo na očitke odzval pisno ali ustno na seji DZ-ja. Če bi DZ podprl ustavno pritožbo (za to je potrebna večina, torej glasovi vsaj 46 poslancev), bi DZ na ustavno sodišče vložil tožbo proti predsedniku države.
Gantarjev politični instinkt pravi 'ne'
Gantar je prepričan, da ustavna obtožba ne bo uspela, svoje prepričanje pa utemeljuje s svojim političnim instinktom. Prav tako meni, da obtožbe SDS-a in SLS-a zoper Türka ne zdržijo resne pravne in politične presoje. Ne verjame namreč, da bi lahko bilo odlikovanje Ertla tako huda kršitev ustave, da bi moral DZ o tem sprožiti postopek pred ustavnim sodiščem.
Pahor: Obtožba je težko razumljiv korak
Otožbo je po seji vlade komentiral tudi premier Borut Pahor. Po njegovem mnenju se je opozicija odločila za korak, ki ga težko razume. Ob tem je poudaril, da ima opozicija, ko je vlada osredotočena na pripravo ukrepov za izhod iz krize, sicer pravico izbrati tudi druga vprašanja.
Od izjav o nesmiselnosti in pravici do cinizma
V DeSUS-u menijo, da je predlog obtožbe nesmiseln. Vodja poslanske skupine SD-ja Bojan Kontič je za MMC povedal, da Türk z odlikovanjem ni kršil ustave. Prepričan je tudi, da bodo predlagatelji obtožbe na seji DZ-ja težko zagovarjali argumente, ki jih navajajo v obtožbi.
Vodja poslanske skupine LDS-a Borut Sajovic je za MMC pojasnil, da obtožbe na podpira, prav tako meni, da ustavna obtožba škodi ugledu Slovenije. "Država, grb, zastava in predsednik so simboli, s katerimi se politika naj ne igra," pravi Sajovic.
Za vodjo poslanske skupine Zaresa Cveto Zalokar Oražem je ustavna obtožba absurdna in zloraba instituta ustavne obtožbe. "V DZ-ju se bomo tako spet ukvarjali z zadevami, ki nas razdvajajo, čeprav bi morala slovenska politika v tem času iskati stvari, ki nas povezujejo," je za MMC še dejala Zalokar Oražmova.
Tudi vodja poslancev SNS-a Zmago Jelinčič ne podpira ustavne obtožbe, saj se mu ne zdi smiselna. Za MMC je znova je spomnil, da je nekdanji predsednik države Janez Drnovšek pred leti podelil najvišje državno odlikovanje Jožetu Berniku, "ki je bil belogardist in se je udeležil gestapovskega tečaja za propagandista v v drugi svetovni vojni".
Clintona so skoraj vrgli z mesta predsednika samo zato, ker je lagal, da ni seksal z Monico.
Kako hitro bi letel z mesta predsednika, če bi podelil predsedniško priznanje bivšemu šefu KGBja, tudi če bi mu priznanje podelil npr. za to, da KGB ni izvedel puča v Rusiji po razpadu SZ?!
Letel bi ko knof iz stare srajce!!!
Pri nas pa lahko predsednik podeli tako priznanje in se mu ne bi smelo niti povedati, da je storil napako.
Prav je da opozicija to naredi z edinim orodjem, ki ga ima v tem primeru na voljo, da bo vsaj v zgodovinskih virih čez 100 in več let jasno, da se zelo velik del javnosti in politike s tem ni strinjal, ter da je deloval po svoji egoistični drugoraredni pamet.
Kaj ko bi na dogajanje v Sloveniji pogledali iz malo širše perspektive?
pa kaj ste res tako zasčešljeni in
mislite da samo nam Slovencem
60 let komunizma ni škodilo in ni
pustilo posledic na možganih.
Stanje je grozovito posledice pa
še hujše,ki pa se konec koncev
čutijo tudi v denarnicah.
Če znate povedati jah je bilo v
komunizmu in titoizmu dobrega,
bi bilo dobro ,da spregledate kaj je
bilo SLABEGA in s tem tudi vse
komunistične manipulacije z
narodom.
Le prosvetljenstvo lahko reši ta narod
.
29. januar 2010 ob 16:12
".....Moj ex profesor, partijski sekretar na faksu dr. pisarniškega poslovanja Mihael Brejc, sin partijskega uradnika .............."
Jeremija očitno se strinjava, da so tile partici (beri: nekdanji komunisti) ali kakorkoli jih imenuješ negativci.
kdo je odnesel v štirih kovčkih dokumente? Ertl ? Moj ex profesor, partijski sekretar na faksu dr. pisarniškega poslovanja Mihael Brejc, sin partijskega uradnika Toma Brejca. Med letoma 1990 in 1993 je vodil Varnostno informativno službo, naslednico Službe državne varnosti in predhodnico današnje Slovenske obveščevalno-varnostne agencije. Po zamenjavi je s seboj odnesel nekaj dokumentov in jih šele pozneje predal Državnemu zboru.Se vprašaš, zakaj?
P. S. Edina možnost je, da spet Rudi Rizman piše kolegom po univerzah, da je spornega tajnega policaja pravzaprav odlikoval Janez Janša.
Primerjati šefa UDBE z Bernikom je nizkotno. Spodaj je obrazložitev dr. Drnovška -
z Zlatim častim znakom svobode Republike Slovenije
dr. Jožeta Bernika
ob 80-letnici za zasluge v dobro slovenstva in Slovencem, pri osamosvojitvi in mednarodnem priznanju ter razvoju demokracije v Republiki Sloveniji.
Svetovni slovenski kongres in Slovenska konferenca Svetovnega slovenskega kongresa sta predlagala za odlikovanje dr. Jožeta Bernika, častnega predsednika in enega od ustanoviteljev Svetovnega slovenskega kongresa in njegovega dolgoletnega predsednika.
Dr. Jože Bernik je vrsto let živel v Chicagu, kjer je ves čas povezoval Slovence, predvsem pa slovenske študente v tujini. V kraju Lemont, blizu Chicaga je organiziral izgradnjo slovenskega kulturnega doma. Vedno je našel čas za srečanje s Slovenci, ki so si prizadevali v prid svobodne in enotne Evrope ter neodvisne in samostojne Slovenije.
Njegov dom je bil odprt za mnoge generacije slovenskih študentov. Vse svoje moči in tudi finančna sredstva ter bogate zveze pri najvišjih predstavnikih ZDA je namenjal razvoju demokracije in uveljavljanju slovenstva in zavedanja o Sloveniji.
Zaradi izjemnega prispevka, ki ga je dr. Jože Bernik doprinesel v dobro slovenstva, Slovencem in zaradi njegovih zaslug pri osamosvojitvi in mednarodnem priznanju ter razvoju demokracije v Republiki Sloveniji, je ob 80-letnici odlikovan z Zlatim častnim znakom svobode Republike Slovenije;
Kje so tu paralele z Ertlom???
Včasih škoda časa za prepričevanje prepričanih.
To bi očital zagovornikom skrajno levih, zagovornikov totalitarnih režimov...npr.komunističnega, zagovornikom komunistične revolucije v Sloveniji, antipatriotom, religiofobom...
Zase bi rekel. Prepričanih nima smisla prepričevati. Je pa dobro spuščati resnico v eter, ker boli.
Pa še sam sebi dokažeš, da se komunistična zima tali....bliža se pomlad.
Sosedov udbovec mi nič ne more. Tudi časa nima je šel penzijo dvigniti. Je bil 40 let udbo špicel!
Se strinjam. Z lustracijo bi nastal velik problem. Vsi arhivi so bili uničeni in pokradeni na ukaz komunističnega vrha. To je izvedel "odlikovanec" Ertl. Tega tipa bi vsaka zanikrna demokratična
družba najmanj obsodila na dosmrtno ječo.
Ertl je odgovoren za uničenje, krajo državnega arhiva (totalitarnih represivnih organov).
In potem smo imeli Cviklovo fotokopirno afero.......ma Ertl ga bo tožil za avtorske pravice.
Kot zanimivost Cvikl je nekdanji LDS-ovec zdaj pri Pahorjevi SD.
In Ertl kot eden izmed vodilnih predstavnikov te zločinske organizacije je celo prejel nagrado za svoje delo ... pozor vodilni mož komunistične tajne policije, ki je množično zatirala temeljne človekove pravice in svoboščine je sedaj prejel državno odlikovanje!!!
In to se vam levičarjem zdi povsem ok?!? Ker mu niso nič dokazali? Pa saj nekateri naši vodilni levi neokomunistični politiki nočejo niti priznati, da je prešnji sistem bil totalitarni režim in se trudijo na vse moči, da se ja ne bi sprožila kakšna preiskava, sprejela kakšna EU resolucija ipd.
Predlagam, da si poleg filma o Angeli Vode, ogledate morda še "Das Leben der Anderen" (http://www.imdb.com/title/tt0405094/), da si boste lahko mlajši malo lažje predpostavljali, kaj komunistična tajna policija sploh pomeni ...
Se s teboj strinjam. Še več je bilo udbo podtaknjencev v Demosu. Žalostno!
Kot zanimivost. A ni čudno, da ti podtaknjenci in ostali na Kučanovem bregu so imeli, imajo, verjetno bodo tudi imeli afero na afero.
Liderji zdravega, demokratičnega dela Demosa so bili več ali man medijsko umorjeni (npr.orglčar) .
Dejanje predsednika je bilo sprevrženo in v bistvu odgovor na prizadevanja, da se sprejme obsodba vseh totalitarizmov v skladu z evropsko resolucijo.
Turk je naredil napako in dejansko prizadel žrtve sistema in organizacije, ki ji je načeloval Ertl. Enačenje državnega odlikovanja z častnim meščanstvom Jesenic je debilnost par exellence.
Večina ortodoksnih levičarjev (očitno sodiš med njih tudi ti), očita JJ njegovo mladostno politično udejstvovanje znotraj KP. Zakaj pa nihče ne napiše, kdaj so ga ven vrgli, kdaj je prišel v nasprotje z oblastjo. Večina današnjih vodilnih politikov je trdno vstrajala na okopih partije vse do preimenovanja lete. Vse so naredili v zboru združenega dela (tripartitna skupščina) še v času Demusove prve vlade 1990, da se niso sprejemali ustrezni zakoni, ki bi omogočali demokratizacijo in pluralizem v Sloveniji.
Akcija sever je bila prvenstveno namenjena zaščiti tedanjega vodstva in partije. To je ertl naredil mojstrsko. Zelo malo pa ima skupnega s slovensko potjo v neodvisnost.
29. januar 2010 ob 11:06
JA jeremija, v kolikor je ponosen na svojega dedka Kardelja , v kolikor ododrava dejanja, katera je storil njegov dedek, ne samo "da bo hodil okol s papirnato vrečko na glavi", preprosto higienično bi bilo, da odstopi s funkcije predsednika Računskega sodišča RS.
Kaj šele, da je akter dnevne politike v Sloveniji.
Jabolko ne pade (se odkotali ) daleč od drevesa.
Dobro je Jnša že takrat napisal.
Vidim, da ni omenil udbe in komunistične mafije,
ki je takrat vladala legalno, danes se pa preko Turka
in koalicije skuša zopet legalizirat.
Pa ta gospa pa res nima podna. Vsak dan osira povprek - ampak nikoli po svojih.
Demokratični kameleoni pa:
Komunist Peter Jambrek je še leta 1990 pisal učbenik v marksistični maniri, komunist Tone Jerovšek je bil sekretar zveze komunistov v slovenski skupščini,komunist Dimitrij Rupel pa je ob Titovi smrti branil njegovo čast in ugled. Tudi komunist Janez Janša je nekoč zapisal: »Mladi smo bili vedno najbolj revolucionarni in na nas leži naloga, da naprej razvijamo našo samoupravno socialistično družbo, da jo gradimo na revolucionarnih temeljih, temeljih marksizma.
Če velja za eno stran "nedolžen dokler ni dokazano nasprotno", naj velja tudi za drugo. Se strinaj, vsi imamo pravico do svojega mnenja in do kritike določene strani, ker nam je ena stran bolj antipatična od druge, tukaj ne vidim problema. Zato pa so tudi volitve, da se izkaže, komu gre podati več zaupanja in komu ne.
Po besedah Janše, smo imeli ob osamosvajanju tako stanje, da je pravzaprav čudno, da so ga samo zaprli in ne "pospravili" kot je nekdo Krambergerja, ki ga je bilo žal celotni Sloveniji. Svinjarije so se dogajale in se tudi še danes, v praktično vseh državah, pa če so te demokratične ali ne. Ampak žal imamo sistem, ki še zdaleč ni popoln, ta pa pravi, da smo vsi nedolžni, dokler nam ni dokazano nasprotno.
spremljevalec:
Če je odločitev moralno sporna, še ne pomeni, da je nezakonita ali ustavno sporna. Volivci bomo pokazali koliko je oz. bo predsednik Turk vreden. Težko je kimati na izjave "to odlikovanje je pljunek v obraz žrtvam Udbe", kajti, gre se za odlikovanje neke akcije, nekaj kar je prispevalo pri osamosvojitvi, ta pljunek bi potem lahko dejali, da je bil tudi ob izvolitvi Janše kot mandatarja, saj je človek hodil po poteh Avnoja, pisal hvalospeve, malikoval Tita in s srcem to kazal celo pisno! Ampak ljudje gledajo naprej, ne nazaj! Če bi gledali samo nazaj, kdo je kaj počel skozi žilvjenje, potem ne bi smeli izvoliti polovico parlamenta, če se bomo ozirali na Partijo. Bili so težki časi in vsak, ki je bil v Partiji je praktično te svinjarije preziral, danes bi pa bili vsi pametni, ne gre to tako.
V bistvu je Kardelj še večji, ker je dalj časa deloval.
29. januar 2010 ob 00:39
"@merima
g.Šoltes je lahko ponosen na svojega dedka.Kaj pa ti?Glede na to da ti je štafeta blizu, si kdaj pomislil-a, koliko dedkov imaš?"
Ponosen na kaj.... daj jeremija preberi nekaj o Kardelju na linku
http://sl.wikipedia.org/wiki/Edvard_Kard
elj
V kolikor nisi zalit z rdečo barvo (nimaš opranih možganov) si boš lahko ustvaril objektivno mnenje o Kardelju ......pa tudi o Kardeljevem vnuku Šoltesu.
Tudi življenska zgodba komunistke Angele Vode postavi Edvarda Kardelja v zelo slabo luč.
Žal ste si z nepametno odločitvijo zapravili ugled pri marsikateremu državljanu Slovenije in kot predsednik zapravili ugled v širši demokratični javnosti. Medtem, ko vsa Evropa obsoja napake zgodovine (fašizem, nacizem in komunizem) Vi z odlikovanjem počastite ''absolutno'' sporno osebo iz obdobja pred osamosvojitvijo.
Tako bo pa vsaj ustavna obtožba svetu pokazala, koliko je v Sloveniji ura in da ni vse tako, kot je pisal kolegom po univerzah Rudi Rizman ali raznašal pisma Zgaga s svojo druščino. Zanimivo, v tem primeru se pa ti tiči nič ne oglašajo. Zdaj se ve, kdo je njihov politični boter.
In kje si v tem mojem nalimanem citatu pravzaprav našel očitke na Janševe afere?
Zame je v aferi Patria še vedno nedolžen, pri Depali vasi pa ne bomo zvedeli nikoli resnice, ker je zadeva šla v zastaranje in jo je takratna tožilka BB zaključila. Pri aferi Patria je pa nedolžen dokler ne bodo dokazali drugače...pajkac pa lahko rečeš komu drugemu. Kultura na višku...
Lahko bi mu pravzaprav pritrdil. Ravno toliko je utemeljena, kot njegovo odlikovanje Ertlu.
"In ja, Udba je bila organizacija, ki je izvajala teror nad lastnim narodom, vse je res, ne more se tega zanikati in, če obstajajo priče, dokazi, da je Ertl potem res pokvarjen, na dan s tem. Če nič od tega ni, potem pa naj dajo mir, ker delajo s takimi dejanji sramoto Sloveniji prav oni, gospodje iz SDS."
Ah Jetros ti si mi en pajac.
Kdaj se je pa J. kaj dokazalao (Patria, Depala vas,.....)????
E.T.: “Janez Janša se mi ni nikoli zahvalil!”
Citat iz članka, ki se ne sme prezreti:
"Slovenija je danes demokratična država. In v demokratični državi so ljudje nedolžni, dokler se jim na sodišču ne dokaže, da niso. Ertl za svoja dejanja ni nikoli odgovarjal pred sodiščem."
ribi:
Je Predsednik Turk odlikoval Udbo? Da ali ne?
Če je ne, potem se nimate kaj zgražati, ker gre za novo politično igrico enega in istega zdraharja. Med mandatom tega zdraharja, ko je bil Ertl odlikovan še z nazivom častnega občana Jesenic, pa ni nikogar v Občinske svetu iz vrst SDS zmotilo tole odlikovanje. Izgovor: Niso vedeli vse zgodovine...a sedaj pa imajo vso potrebno znanje in dokaze? 20 let je večina iz te stranke že v politiki, pa so se komaj zdaj zganili proti temu "teroristu"? Se ne vprašate, če je ta človek res terorist, čemu ga potem ne ovadijo?
In ja, Udba je bila organizacija, ki je izvajala teror nad lastnim narodom, vse je res, ne more se tega zanikati in, če obstajajo priče, dokazi, da je Ertl potem res pokvarjen, na dan s tem. Če nič od tega ni, potem pa naj dajo mir, ker delajo s takimi dejanji sramoto Sloveniji prav oni, gospodje iz SDS. Po logiki Janše bi morali ovaditi še Kučana, Drnovška, tudi sam sebe bi moral ovaditi, ker so vsi v Partiji delali, tudi sam Janša je malikoval Avnoj, ko je pisal hvalospeve in povzdigoval s celim srcem tovariša Tita...pa se ob teh dejstvih le obrnete stran. Podal bom še en primer: kršenje človekovih pravic, je prisotno še danes in to v največji demokratični državi na svetu, ki komunizma nikoli ni imela - ZDA. V tej državi imajo tajno agencijo (CIA), ki dokazano izvaja fizične pritiske nad osumljenci, ki naj bi bili povezani s teroristi, imajo tudi sporni zapor Guantanamo, kjer so ljudje priprti več let brez nobene obtožnice, karkoli bi zakonito potrjevalo priprtje teh ljudi. Ne zagovarjam tega, ampak zagovarjam čas, katerega se sedaj vleče na dan. Ert je skoraj 10 let delal v tedanjem republiškem sekretariatu za notranje zadeve kot republiški sekretar za notranje zadeve in z delom zaključil 1990.
Ne razumi me narobe, ampak sit sem s kakšno lahkotnostjo toži vsakega, ki pokaže s prstom nanj brez dokazati ničesar, sam pa počne ravno isto in to celo brez merila in zadržkov glede osebe, ki jo napade. V tujini bo ta dogodek lepo odmeval, nič pozitivnega si ne bodo sosedje mislili o spoštovanju, ki ga imata dve stranke do ene najvišje institucije v državi. Podali so ustavno obtožbo dokazali pa niso ničesar od tistega, kar očitajo. Mnenje širni javnosti lahko spremenijo le tako, da navedbe o terorističnih akcijah v Avstriji in stale očitke - dokažejo. Če tega ne zmorejo, potem je to laž, kot je dejal Janša sam, ker Berglund ni pokazal dokaze s katerimi ga obtožuje prejemanja podkupnin. Namesto biti zgled vsem takim tičkom, ki obtožujejo in nič ne pokažejo, počne isto ravno sam. Vam je pa vseeno, ker po vaših merilih to on lahko počne.
Za konec pa: Vsa višja slovenska elita, ki se z odlikovanjem ni stranjala, da je to primerno, se sedaj ne strinja niti s to obtožbo. Nekaj le ove o tej politični igrici, kaj menite?
LP
odgovor je da, ali ne
če je odgovor da, potem je precednik ravnal proti ustavno, če ni potem je ravnal prav.
Toda vsi vemo , da so kumunisti izvajali teror nad lastnim narodom zaradi drugačnega prepričanja.In ko pravijo , da ta zadeva ne bo pomagala državi iz krize, ni res.
Kajti narod mora enkrat za vselej počistiti z svojo zgodovino.
g.Šoltes je lahko ponosen na svojega dedka.Kaj pa ti?Glede na to da ti je štafeta blizu, si kdaj pomislil-a, koliko dedkov imaš?
Vsekakor je minimalna naloga politikov, ki naj bi zastopali naše interese, da vsaj nekje izpostavijo to skrajno neprimerno dejanje predsednika države, ker nas je veliko Slovencev dobesedno zgroženih nad tem ... in če je to edini možni način, kako to spraviti na dnevni red parlamenta in medijev, tudi prav :)
Sicer ste pa lahko opazili, da si levičarji ne upajo direktno zagovarjati Ertla, ampak iščejo vse možne izgovore, zakaj naj bi bilo odlikovanje čisto ok ... v glavnem se izgovarjajo na pravo (na kar so se mimogrede izgovarjali tudi nacisti svoje čase) ter da je to čisto predsednikova zasebna stvar (kot da bi bil to čist en nepomemben tip) ter da bi se morala vlada ukvarjati z recesijo, ne pa s tem, na kar je Janša rekel, da se to sploh ne tiče vlade, da lahko oni mirno delajo dalje he he LOL
Upam da bo razprava v parlamentu osvežila spomin slovenskim ovcam in povedala mladini resnico o osamosvojitvi in režimu v katerem smo živeli.
Tudi izjave funkcionarjev na visokih položajih so postale večkrat žaljive za velik del poštenih Slovencev, kot je bila izjava Šoltesa v ponedeljkovi oddaji Studio citi, da je ponosen na svojega dedka.
Mislim, da če mu je bilo že omogočeno doseči tako visok položaj v tej družbi si take izjave nebi smel privoščiti. Sploh pa glede na nekatera sporna dejanja v zadnjem času.
Sicer pa, če bi ne spoštovani predsednik imel kaj vesti, morale, bi odstopil. Tako pa je dokazal, kaj ima v sebi. Ne vem pa, kaj bi Janša z to neumno obsodbo rad dosegel. Morda strmoglavil? Ne se hecat. :) A ni že to dovolj velika kazen, da ga ljudje ne bodo volili? Ga niso hoteli v OZN in sedaj ga nočemo še mi. In kam bo pa sedaj pobegnil? Oziroma kam bo užaljeno odhitel? Kolikor jas dojemam funkcijo predsednika bi moral biti združevalen, premišljen, in zavzemati premišljena stališča o temah, ki so delikatne ali pa celo zavzet neodločeno stališče. Kučan je vedel, da je delo predsednika protokolarna zadeva, zato se niti ni vmešaval veliko v dnevno politična dogajanja in razpetije, zato je tudi ostal tako dolgo na čelu. Turk bi moral glede na njegovo kariero biti še boljši, pa se je prepustil drugo-razrednosti. Janša pa je ravno tako kosmat kot Golubić. Ah politiki kdaj se boste zresnili. Državo vodite v prepad.
G.Pahor naj pa zaveže in kaj naredi, na pa da dokazuje kako dobro se je naučil retorike in javnega nastopanja........OD AKCIJE PA NIČ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gnil je v taki meri, da je bila še Milka Planinc iz bivše juge in še kdo boljši predsednik vlate(takrat izvršnega sveta) ............
2000 let NAZAJ JE NEKDO POVEDAL: OČI IMAJO PA NE VIDIJO, UŠESA IMAJO PA NE SLIŠIJO.
MISLITE Z SVOJO GLAVO ZATO JO IMATE
:)
Bavčar in Janša skupaj proti Türkovem odlikovanju
http://www.finance.si/265113/Bav%E8ar-in-Jan%B9a-skupaj-proti-T%FCrkovem-odlikovanju
... pa tudi ostali mislim da so se že oglasili:
Proti odlikovanju Ertla tudi nekateri člani JBTZ
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1
042319534
Saj kje so pa"btz" izJbtz ?
http://www.sds.si/news/5668
http://www.sls.si/sl/inside.sls?uid=000F
9207-4E2C-C645-D186-E731EF9CB326&linkid=newsContent
si lahko preberete predlog za ustavno obtožbo v celoti ;)
In s tem je kršil ustavo.
p.s.
Cveti pa predlagam naj pripravi kakšen protikrizni ukrep.
ne mmorejo več videt, so pod vodo kot naša oblast.
Sajenja je konec, treba jih bo oplet in pognojit.
Ustavna obtožba je še kako utemeljena. Kje pa si ti hodu, ko smo branili domovino ??? Edina škoda je, da Lojze Peterle ni mel jajc, da bi speljal lustracijo pa bi danes bila Slovenija čista in ti ne bi bil nikoli predsednik moje domovine.
- Takoj naj podmladek SDja začne priprave na ŠTAFETO MLADOSTI.
- Sled ali kako se je temu že reklo naj se odvija na štadionu v Lj. Ježica
- K sodelovanju naj se povabi mladince vse EX Juge na stroške slovenskega proračuna
- Na slovesnosti se preda štafetna palica županu Jankoviču.
Pričakujem politične točke na naslednjih volitvah.
Pa že v naprej hvala!
Pripis: Zakaj ni več +/-
Poveličevanje kateregakoli totalitarnega režima je nedopustno, in tega bi se moral zavedati....
Odlikovati Ertla pa je žaljivo za Slovence in Slovenijo!
Ertl je kriminalc, pa dobi državno priznanje.
Golobič je kriminalc, pa je minister.
Kos je kriminalc, pa je šef protikorupcijske komisije.
in ti jih vse stalno zagovarjaš.
poglejte si komentarje: častijo Ertla. Kako je to mogoče?- ker je to pranje možgan !
Danijel
www.ssn.si
Hja, eni pa skrajno branite človeka, ki je s srcem pisal hvalospeve o Titu in Partiji in ponosno hodil po poteh Avnoja. In kaj bomo zdaj naredili? Se dalje kregali? Janša toži Berglunda, ker ga je obtožil prejemanja podkupnin in ker ni bilo še nič dokazano...čemu, če sam tega ne tolerira potem počne sam? Čemu je obtožil Ertla terorizma, če ni dokazal ničesar? Veš, potrebno je imeti enako stališče in enaka pravila do vseh, kar pa pri vas očitno ne velja. Jaz tožbo proti Berglundu orpavičujem, naj dokaže, bomo vsi vedeli pri čem smo, samo da ne bodo morebiti iste dokaze potem pri aferi Patria izključili, upam da ne gre to tako, ker ne bi vedel, nisem pravnik. Če dokazov ni, adijo Berglund, ti bo Janša pisal s Karibov, ko bo užival v jastogu. Kaj čmo, resne obtožbe, resne posledice, samo bi Janša veliko več točk dobil, če ne bi sam obrekoval brez prilaganja dokazov. Niti toliko niso več pri sebi, da bi jasno definirali, kateri člena je Turk s podeljevanjem kršil. Le posledice, 109.člen, ki pa ne pove ničesar, razen o sankciji.
Slovenija je od lanskega leta povečala svoj dolg od 30 milijard evrov na letošnjega 40 milijard evrov. Tako se je dolg skoraj izenačil z bruto nacionalnim prihodkom. Ta vlada je prava katastrofa - bič božji!
Sloveniji se ne piše dobro, lahko se zgodi celo najhujše ko se bo spet Slovenec obrnil proti Slovencu zato ker so sedanji oblastniki v službi lastnih interesov in držav, ki smo jim napoti.
Ali sta Janša ali Tuerk vredna da se tako delimo? Zamislite se malo nad seboj.
www.ssn.si
www.ssn.si
grozljivo.
Dej ne hinavi... Če bi bil Pirnat, Virant ali pa kdo koli drug vodja največje desne stranke, ki bi ogrožala primat levice, bi vsakogar od njih levi mediji in levi internetni primitivci ravno tako demonizirali in ga blatili, kot to sedaj počnejo z Janšo....
Sicer pa je ta "tvoj" Pirnat nekoč v 90ih že vodil eno desno stranko, ki se je imenovala Narodni demokrati, pa je ta stranka totalno pogorela na volitvah in niti ni prestopila parlamentarnega praga. Zato je logično, da si levičarji želijo, da bi neki brezvezni Pirnat vodil desnico in bi ga volilo 2% ljudi...
Pa še nekaj je treba poudariti, da je to kar Janša očita Ertlu (nasprotovanje osamosvojitvi in oviranje procesa osamosvojitve) poplnoma brez kakršnekoli podlage. Ker je on bil vodja tajne službe, je izpolnjeval svoje delo oz. naloge, zato mu ne morejo nič. Osamosvojili smo se na svojo pest in nobena takratna državna institucija ni imela dolžnosti podpirati osamosvojitve katere od republik. Janša nam pa prodaja izmišljeno idejo, češ da bi Ertl moral podpirati osamosvojitev?!?! Lahko mu kvečjemu očita moralno odgovornost, to je pa tudi vse. Torej, še en dokaz, da Janez meša drek.
ena napaka - Kitajska je totalitarna, vendar njeno gospodarstvo nima veze s totalitarnim komunisticnim režimom ali sistemom. Prej lahko govorimo o državnem kapitalizmu.
Do zdaj še nismo slišali česa konkretno je obtožen Turk. Torej navedbo člena ustave, natančne opis kršitve itd.
Samo nekaj flancajo o sila abstraktnih zadevah...
O konkretnih DOKAZIH zoper JANŠO tudi ni sluha.....kje pa so.....obljubljajo se že 1 leto..... no, no dokaze želimo
Do zdaj še nismo slišali česa konkretno je obtožen Turk. Torej navedbo člena ustave, natančne opis kršitve itd.
Samo nekaj flancajo o sila abstraktnih zadevah...
A je ostalo kaj gnojnice ki je niste porabili med Predsedničkimi Volitvami oz nabavili novo ???
Spomnite se rezultata Volitev po tem !!!
1. Predsednik države bi naj ZDRUŽEVAL, ne pa netil prepir med državljani.......pri marsikaterem vprašanju bi se lahko vzdržal, ne pa se je očitno postavljal na eno stran.... s tem za mene ni več predsednik države vseh slovencev
2. Predsednik države bi naj bil vzor ostalim.....ne pa,da zapravi 90. 000 evrov za let v BIH in se pol izgovarja nevedoč na svoje službe.
3. Predsednik države bi za mene mmoral biti preprost, izobražen človek......ne pa SNOB, ki se drži kot monarh in je užaljeno "pobegnil", ker v mednarodni oragnizaciji ni bil voljen na željeno funkcijo!
4. In nenazadnje predsednik države bi moral z dejanji in odlokovanji poiskati ljudi, ki bi bili za vse sprejemljivi in ki so si odlikovanje definitivno bolj zaslužilo kot Ertl.
Ja, mogoče so te stvari vseeno premalo za ustavno obtožbo.....amapk meni so dovolj, da ga več nočem kot predsednika RS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kje najdejo SDSovci in SLSovci take tipe? Od prvega do zadnjega so antipatični..
Grims, Janša, Drobnič, Rupnik, Jerovšek, Podobniki, Žerjav, Sok, Tanko.. in tako v nedogled..
ustavna obtozba ni potrebna, ker je odraz čustvenega odziva na odlikovanje fašista.
Hja, tukaj ti dam prav....vsi tisti, ki vozijo Volkswagen in znamke iz te skupine, se lahko pravzaprav zahvalijo Hitlerju. On je tisti, ki je Volkswagen ustanovil, kar ne opravičuje njegov genocid številnega naroda. Ampak vidiš, tudi ta primer potrduje pravilo, da politična ureditev nima veze z gospodarstvom, v nacizmu je Hitler naredil podjetje, ki je danes med vodilnimi v avtomobilni industriji.
LP
Ti si omenjal navezo gospodarstvo-politična ureditev, ne mešaj sedaj kratenje svobode v tej državi.
LP
Poglej kaj dela Kitajska in mi povej, kdo se mora koga bati, mi njih ali oni nas?
Kitajsko gospodarstvo v letu 2009 zraslo za 8,7 odstotka
Ne zagovarjam nobenega, ampak da si pa tak drekach...
Pregovor pravi: Najprej pred svojim pragom pometi, itd.....
28. januar 2010 ob 13:41
Stopnja gospodarskega razvoja je povezana s stopnjo demokracije. In če nekdo podeli priznanje nekomu, ki je tipičen predstavnik - in izvajalec - nedemokratičnega, totalitarnega režima, je to slab znak za Slovenijo, kar se posledično odrazi tudi v gospodarstvu.
Zato je treba odreagirati, ko nekdo nagrajuje šefa komunistične tajne policije.
Sedi, nezadostno. Kitajska je nedemokraticna drzava s totalitarnim komunisticnim rezimom z najvisjo gospodarsko rastjo na planetu.
Ker tam uradno ni komunizma in nobenega razvoja.
LP
Pravi je..."država, to sem jaz! Če me užalite, ste užalili celo Slovenijo!"
Če bi bil ti razgledan kot praviš meni, bi vedel, da se EU trese pred KLitajsko kar se tiče gospodarskega razvoja! Vsi evropski delegati, prdsedniki, tudi Janezek Janšek, vsi so in še vedno tekajo dol sklepati sporazume o gospodarskem sodelovanju....nekdo, ki je za kačami pride do tebe, ne greš ti k njemu! Nekdo, ki se mu v taki gospodarski krizi BDP dvigne, kjer je drugje po svetu skupaj že 200 milijonov ljudi na novo brezposelnih, pa se res mora tresti ene EU, kjer se je stopnja povprečja povzpela čez 10%...res, prokleti komunisti, ki jim gre tako dobro.
Ne klamfaj neumnosti, politična usmeritev v gospodarstvu po tvojem mnenju kaže na to, da je bolje če se komunizem vrne, kar pa ni res. Razgledanost...preveri kako gre Kitajski, kako pa EU in ZDA...potem preveri kako hodijo VSI na Kitajsko po svež kapital.
LP
Ja, Janša je za jugo nostalgike terorist.
Če bi bil kaj razgledan, bi vedel, da je stopnja razvoja gospodarstva močno povezana s stopnjo demokracije (in nizko korupcijo). Kitajska je kljub hitremu razvoju še lepo število let za Evropo. Pa tudi za prihodnje ji vsi ne obetajo najboljšega scenarija, med drugim zaradi hude notranje heterogenosti.
Kadar imajo različni politčini interesi, lobiji ... prednost pred zdravim - tudi političnim - tekmovanjem, se to odrazi tudi v nižji gospodarski rasti.
Recimo jest bi tozu vse iz SDS zarad zalitev moje inteligence.
Em...kaj ima veze tvoj komunizem z gospodarstvom? :D
Aja...po tej logiki je potem bolje, da ga nazaj uvedemo, saj če pogledamo komunistično Kitajsko, ki je edina država z rastjo gospodarstva v tej krizti na celo obli, potem ne vem...kakšne imate nekateri :)
28. januar 2010 ob 13:22
Predsednik države je kršil ustavo in huje kršil zakone, zato naj DZ ustavnemu sodišču predlaga njegovo razrešitev, je dejal Janez Janša.
Zdej mora pa Turk tozit JJ zaradi obrekovanja, glede na to, da ni nobenih pravnomocnih podlag za te trditve;)
Ce bolje premislim, bi blo verjetno najboljs da se JJ obravnava enako kot JJ obravnava ostale. Ce bi ga vsi tozil za vse kar blekne brez kakrsnih koli dokazov, bi se hitro umiril.
Zato je treba odreagirati, ko nekdo nagrajuje šefa komunistične tajne policije.
Janša ve, da Turk ne bo nikoli odstavljen, izvaja pač samo pritisk na vlado in daje delo DZ-ju. Zakaj, ve samo on.. Dobro ve na katero struno mora zaigrati, da si pridobi še tiste zadnje neizobražene, neodločene in zafrustrirane volivce na svojo stran.
Zberite vse Janševce na kup, in zberite vse "komuniste!!" na kup, potem pa jih lepo primerjajte med seboj. Primerjajte stopnjo razgledanosti, primerjajte asimilacijo v družbi, primerjajte stopnjo strpnosti teh ljudi, primerjajte odprtost do sprememb teh ljudi..
torej je to zaostal folk. Tisti, ki pa niso zaostali, imajo pa izrazito sovraštvo do komunistov, bodisi zaradi izgube premoženja po vojni (torej zaradi denarja), bodisi zaradi okolice v kateri živi (mnoge štajerske vasi prezirajo komuniste in Maribor je kraj kjer je Hitlerja pozdravilo na tisoče štajercev).
Torej, vse je igra opozicije, ki ve, kam morajo usmeriti misli svojih volivcev, da jih bodo podprli. Da ne bo pomote, to se dogaja na eni in drugi strani, zatorej je to še boljši dokaz, da se igrajo z nami.
Pač, meni je bližja leva stran, zato sem stvar razložil iz tega zornega kota.
eh kam smo pršl....
Je pa ena vlka razlika med kučanu in drnovškom + Turkom Kučan je bil ljudski predsenik - zelo populističen ker je pač tak, pojavil se je na vsaki procesiji in javnem dogodkom, turk pa je malo bolj zadržan pač opravlja funkcijo predsednika ne pa nabira priljublenostnih točk. Takega predsednika kot je bil kučan ne bomo meli več, to vam garantiram (tu govorim o priljubljenosti in osebnosti ne o kvaliteti dela kot predsednik države)
Kar se pa tiče podelitve priznanja Ertlu mislim da bi se morale narediti obširne zgodovinske raziskave o njegovi vlogi, ne pa kr neko nakladanje z vseh strani. Dejstvo pa je da ima Turk kot predsednik RS pravico odlikovati kogarkoli samo da ni obtožen hujših kriminalnih dejanj. Kar pa kolikor vem Ertl ni (vsaj uradno ne!) Turk ma za to odlikovanje vso pravico, če pa odločitel ni najboljša bo pa to vidno tk na naslednih volitvah! ne pa da poskušajo določeni ljudje nabirati politične točke s tem!
Zdej mora pa Turk tozit JJ zaradi obrekovanja, glede na to, da ni nobenih pravnomocnih podlag za te trditve;)
Janši se je očitno zmešalo...
kako to misliš, a je bil kdaj normalen ?
Koalicija tega še po letu in pol ni zmožna - zato naj bo kar tiho.