Slovenija

Poudarki

  • Do odločitve vsi postopki stojijo
  • O sporazumu so se razgovorili tudi pravniki
  • Bučar proti tajni diplomaciji, Pavliho moti "stik"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,1 od 14 glasov Ocenite to novico!
Arbitražni sporazum
Arbitražni sporazum sta premiera Slovenije in Hrvaške, Borut Pahor in Jadranka Kosor, podpisala 4. novembra. Ob tem sta se v dvostranski deklaraciji, ki je priložena sporazumu, zavezala, da bosta vladi sporazum v dveh tednih po podpisu predložili parlamentoma v ratifikacijo. Hrvaški sabor je arbitražni sporazum že sprejel, slovenski pa mora pred obravnavo počakati na mnenje ustavnega sodišča. Foto: MMC RTV SLO
Miro Cerar in France Bučar
Cerar se referenduma ne bi udeležil, če se okoliščine ne bi bistveno spremenile. S tem bi izrazil neke vrste protest proti temu, da vlada odgovornost prelaga na državljane. Refernduma tudi Bučar ne podpira. Foto: Borut Krajnc
Slovenski pravniki
Za najvplivnejše pravnike letošnjega leta so bili izbrani France Bučar, Miro Cerar, Aleksander Čeferin, Damijan Gregorc, Jože Kovač, Katarina Kresal, Vlasta Nussdorfer, Marko Pavliha, Nataša Pirc Musar in Nina Zidar Klemenčič. Foto: Borut Krajnc
VIDEO
Pravniki o arbitražnem sp...

Dodaj v

Ustavno sodišče zahtevalo mnenja pravnikov, ti so kritični

Postopki v zvezi z arbitražnim sporazumom so zamrznjeni
8. december 2009 ob 17:51
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Vlada je sprejela sveženj dodatnega gradiva, ki ga je o arbitražnem sporazumu o reševanju meje s Hrvaško zahtevalo ustavno sodišče. Sodišču bo predala vso dokumentacijo.

Ustavni sodniki so za lažje odločanje o členu 3a sporazuma, ki govori o stiku Slovenije z odprtim morjem, zahtevali, naj vlada predstavi konkretne zadržke strokovne javnosti. Ob tem so želeli še dokumentacijo, povezano s pripravo, podpisom in ratifikacijo sporazuma.

Po poročanju Radia Slovenija je vlada zato gradivu, ki ga je poslala v presojanje ustavnemu sodišču, dodala stališča Rajka Pirnata, Janeza Čebulja in Mira Cerarja, ki so izrazili najglasnejše dvome o načinu postopka sprejemanja arbitražnega sporazuma in tudi o njegovi vsebini.

Vsi postopki so zamrznjeni
Dokler ustavno sodišče ne sporoči odločitve, so vsi postopki, povezani tako s predhodnim posvetovalnim referendumom in tudi z odločanjem v državnem zboru, zamrznjeni.

Kot je znano, je vlada ustavne sodnike zaprosila za mnenje, ali je točka 3a sporazuma, ki arbitražnemu sodišču nalaga določitev meje na kopnem in morju na zavezujoč način in kot dokončno rešitev spora, v skladu s 4. členom ustave in v povezavi z določbo drugega razdelka temeljne ustavne listine.

Čeprav je sodišče sklenilo, da bo o tem odločalo "absolutno prednostno", pa vseeno ni mogoče napovedati, kdaj bo svojo odločitev tudi sprejelo. V javnosti se kot rok največkrat omenja konec januarja.

O sporazumu so se razgovorili tudi pravniki
Kaj mislijo o arbitražnem sporazumu, so ob podeltivi priznanj najbolj vplivnim slovenskim pravnikom pojasnili nekateri izmed njih. Profesor na pravni fakulteti v Ljubljani Miro Cerar je tako poudaril, da arbitražni sporazum v takšni obliki pomeni bistveno večje tveganje za Slovenijo kot za Hrvaško. Po njegovem mnenju je Slovenija s podpisom sporazuma pristala na minimalistično izhodišče, pri katerem se razpravlja le še o stiku teritorialnega morja z odprtim morjem, pozablja pa se na širši kontekst vprašanj, pri katerih bi morali biti enako odločni in bi morali uveljavljati svoje legitimne in legalne interese.

Prepričan je tudi, da je politika zatajila, ker ni dosegla višje stopnje konsenza pri podpori sporazuma, referendum pa se mu zdi težko sprejemljiv, saj politika ne bi smela prelagati odločitve na ljudstvo, ki bo težko razumelo vsebino sporazuma. Zdaj je zelo pomembna tudi odločitev ustavnega sodišča.

Bučar proti tajni diplomaciji, Pavliho moti "stik"
Predsednika prve demokratično izvoljene slovenske skupščine Franceta Bučarja zelo moti način, na katerega je bil arbitražni sporazum sprejet. Tajna diplomacija po njegovih besedah politiki ne daje odveze odgovornosti do tistih, v imenu katerih se pogaja. S podpisom sporazuma pa "nas je politika postavila v sila neprijetno in neugodno situacijo," je poudaril. Bučar odločno nasprotuje referendumu in meni, da mora odgovornost prevzeti politika.

Strokovnjak za pomorsko pravo Marko Pavliha pa je poudaril, da Slovenija zgodovinsko gledano izgublja svoje ozemlje in morje, to pa se lahko zgodi tudi na podlagi arbitražnega sporazuma. Sporazum je po njegovem mnenju slab, Slovenija pa bi svoje zahteve lažje uresničila, če bi bilo v njem izrecno določeno načelo zunanje pravičnosti. V sporazumu ga moti tudi beseda "stik" z odprtim morjem in po njegovem mnenju je bilo bistveno boljše prvotno besedilo, ki je govorilo o dostopu do odprtega morja.

Kresalova: "Vlada stoji za dogovorom"
Nasprotno mnenje ima ministrica za notranje zadeve in pravnica Katarina Kresal. Pravi namreč, da je treba na reševanje spora s Hrvaško gledati širše. Nacionalni interes Slovenije ni samo določitev pravične meje s sosednjo državo, temveč tudi da Hrvaška čim prej vstopi v EU in se schengenska meja premakne na južno hrvaško mejo.

Vlada je po besedah Kresalove prevzela svojo odgovornost in stoji za sporazumom. S tem, ko se odločitev spora prepušča tretjemu, se prevzema določeno tveganje, lahko pa se v veliki meri določi parametre, kakšni bodo sklepi spora. Ima pa ministrica pomisleke glede referenduma zavrača in se sprašuje, zakaj potem sploh imamo referendume.

A. S.
Prijavi napako
Komentarji
Adeorex
# 09.12.2009 ob 21:24
V primeru občine Piran, je le ta obsegala Savudrijo in Kaštel od 13. stoletja dalje in je ostala do kapitulacije Italije leta 1943. Rt Savudrija je celo Piranska občinska last, saj mu ga je daroval Anton Kača (Antonio Caccia) leta 1891. Občina Piran ga je v svojo, občinsko last, sprejela leta 1893, ko je bil zapuščinski postopek zaključen. Anton Kača je bil Švicarski državljan, po priimku sodeč domačin, Slovenec in Istran. V svoji oporoki je zapisal, da zapušča svojo posest na Savudrijskem polotoku v celoti mestu Piran, pod pogojem, da se to imetje ne proda in ne odtuji.

kralj matjaž
# 09.12.2009 ob 12:47
Boljši sporazum.
Meja se določa po:
a) mednarodnem pravu
b) načelu pravičnosti
c) zgodovinskih dejstvih.

Sedanji sporazum.
Meja se določa po mednarodnem pravu.

Stališče Slovenije:
Meja se določa po:
a) mednarodnem pravu
b)načelu pravičnosti
c) zgodovinskih dejstvih

Stališče Hrvaške
Meja se določa po :
a) mednarodnem pravu.

Enostavno, ni potrebno pisati dolgih sestavkov. Iz dejstev je razvidno, da je bila Slovenija tista, ki je popustila. Seveda levica želi zamegliti celoten sporazum s točko b, kjer je omenjeno načelo pravičnosti, problem je, da načelo pravičnosti ni dodano pri točki a, kjer je govora o določanju meje.
Jethros
# 09.12.2009 ob 10:41
Meni je zanimiva samo stvar, ki se ji reče alternativa, namreč...med vsemi temi hiper strokovnjaki, ki jim sporazum ni dober, ne zna namreč povedati ničesar, kar bi imenovali boljši sporazum. Govoriti, kako mora biti v sporazumu reševanje meje določeno izključno po načelu pravičnosti, je nesmisel, ker to je bilo jasno, da se ne more doseči, lahko se pa načela in pravila vključi v zgodbo, kar se je storilo. Potem so govorili, kako jim je sporna beseda stik, kjer bomo urejali naš dostop do mednarodnih voda, ničesar pa niso povedali, kaj bi spet oni naredili, da bi bilo bolje. Skratka...niso znali povedati, kako bi oni bolje speljali sporazum in kako bi po 18 letih problem razrešili. Sedaj, ko skoraj ni vrnitve, se pa vsi oglašajo, pa kritizirajo tiho diplomacijo (ne tajno, kot so pisali), ko je ravno tiha diplomacija pripomogla, da so stvari stekle, saj je populizem skregal vse politike med sabo in oba naroda.
Zanimivo je dejstvo, da so 18 let bili vsi pametni, pa niso ničesar dosegli, sedaj, če imamo mi prav, ne vidim razloga, čemu ta strah. Pravijo, da ima Slovenija bistveno višji rizik od Hrvaške....a slučajno nimamo dovolj dokazov, s katerimi so nas filali 18 let? A so slučajno mislili, da nam bo Hrvaška prostovoljno popustila in dejala "ja, prav imate, izvolite", čemu pa potem traja 18 let ta spor? Čemu se nai strokovnjaki pravzaprav bojijo, če so trdno prepričani, kje je naša meja, tako kopenska kot morska? Če imaš papirje, ki dokazujejo, da je parcela na kateri si je sosed zgradil hiško tvoja, čemu bi govoril, da je tak sporazum sporen?
Bojim se, da je interes tukaj zgolj zavlačevanje tega spora, ker imajo nekateri očitno veliko masla na glavi, pri nastanku tega spora. Vsak normalen človek, v kolikor je trdno prepričan, da je meja tam kjer je, ker je tam vedno bila, bi bil s tako rešitvijo zadovoljen. Kar se pa stika z odprtim morjem, tega pa ne bi po samem pravu dobili, če nam vrnejo Savudrisjki rt! In tukaj je dosežek zelo dober, ker je naloga arbitrov, da ga Slovenija dobi, ker ga je vedno imela!
LP
skuggi
# 09.12.2009 ob 10:38
ponos.
Seveda bo prislo do arbitraze, In ceprav se v vsem pravzaprav strinjam s tabo, pa sem vseeno preprican, da bo v tem nasem primeru prislo do majhnega odstopanja.
Meja po piranskem zalivu bo potekala blize savudrijski obali on dobili bomo prost izhod na odprto morje, kar pa seveda ne bo nase teritorialno morje.
PONOS
# 09.12.2009 ob 09:56
hehe vedno ista lajna-v temeljni ustavni listini RS piše kakšne so meje Republike Slovenije-namreč take kot so bile medrepubliške v SFRJ torej meja je vezana na dragonjo ,piše v vsaki šolski knjigi iz tega obdobja in meje so označene v vsakem atlasu in zemljevidu-avtokarti.Kakšne so pa meje na morju?Enostavno,mejo na morju se določa po kopnu-koliko kopna oziroma obale toliko morja ali poznate kakšno državo na planetu ki bi imela malo obale in več morja oziroma bi imela morje pred obalo druge države-jaz jo ne poznam.To da so populisti(levi in desni) uspeli ustvariti gonjo proti sosedom(zaradi svojih osebnih koristi) to je pa notranja politična stvar,očitno so bili dobro nagrajeni -ampak hej probat ni greh, če uspe soseda nategnit pač uspe,če pa ne uspe in vztrajati je pa samomorilsko.Moje mnenje da se sedaj počne to kar je še ostalo -zavlačuje se in se upa na boljše mednarodno politično ozračje mogoče se pa kaj spremeni-čeprav mislim da je to le upanje za arbitražo stoji EU in ZDA-Hrvaška je arbitražo že potrdila-žogica je na slovenski strani ali kdo res verjame da arbitraža ne bo sprejeta????
kareden
# 09.12.2009 ob 09:39
m3m0ry 8. december 2009 ob 22:34
Hvala ti, za repliko. Nisem za to, da se poklanja, kar je naše. Je pa presneto težko določiti, kar je v resnici naše. Kaki so kriteriji, kaj je v resnici naše? Večinska slovenska populacija na določenem ozemlju? Potem bi od Italije morali zahtevati naše ozemlje, če drži to izhodišče. Se strinjam popolnoma, da bi lahko v bivši državi naši politiki razmejili meje med republikami, da bi ustrezalo etničnim mejam (predpostavljam Kardelj še najlažje) in sedaj ne bi imeli teh problemov. Ampak sedanje stanje je takšno kot je. Problem je v tem, da sodišča ne razsojajo (tudi civilna ne) kaj je pošteno, temveč po paragrafih (pogosto).
zmaga
# 09.12.2009 ob 09:33
Pahorče, upaš še enkrat reči SO WHAT! Boš odbil odgovor v "YES, A LOT !"
zekinho
# 09.12.2009 ob 09:32
Mah, vso stvar so zavozili v 90. letih, zdaj pa moramo reševati, kar se še rešiti da. Kompromis je kompromis, tu ne more biti maksimalističnih zahtev. Če imamo vse dokaze za to, kar zahtevamo, ne vem, zakaj bi tvegali več kot Hrvaška. Če pa teh dokazov ni, nam pa: prvič lažejo in drugič niti ne pripada tisto, kar menimo, da nam pripada.
skuggi
# 09.12.2009 ob 09:21
miraja:
pa mi lahko ti navedes eno kritiko ustavnega sodisca, ki je bila politicna?
Miraja
# 09.12.2009 ob 08:53
Upam, da bo Ustavno sodišče razsodilo v skladu z našo Ustavo in NE politično, kako je primer v večini njihovih odločitev.
Vso priznanje pa našim priznanim pravnikom za njihovo stališče in tudi kritiko sporazuma, ki je tudi po mojem mnenju zelo slab in samo HR podarja vstop v EU !!!!!
bozz
# 09.12.2009 ob 07:19
Pozabljate, da se z rešitvijo morata strinjati obe državi, drugače bo trenutno stanje obveljalo tudi še v nedoločeno prihodnost. Ni šans, da bi HRV bila pripravljena še bolj popustiti, kot je v tem sporazumu; se pravi, da propad sporazuma pomeni zamrznitev stanja. In kdo bo lahko po 40 letih še govoril, da Sloveniji pripada južna polovica Zaliva, če bo tam tako dolgo hrvaška jurisdikcija?
ferit
# 09.12.2009 ob 07:05
m3m0ry

Nevem, če imajo tvoje analogije kaj veze z realnostjo.

Jaz, kot večina Slovencev rad hodim na Hrvaško, če bi bili Hrvati v Schengenu in če bi imeli evro bi mi to olajšalo dopustovanje. Kje je meja v Piranskem zalivu nič ne vpliva na moje življenje.

Misliv sem, da je očitno, da če bi bila Hrvaška, s katero naše gospodarstvo veliko trguje, bogata uspešna država, da bi imeli mi od tega korist. Edino če misliš, da bi lahko bila Slovenija enaka, če bi namesto sedanje lokacije bila nekje na Kavkazu.
stanislavko
# 09.12.2009 ob 06:30
To je pa zanimivo,da Ustavno sodišče sprašuje pravniško elito v Sloveniji.....nimajo jajc,da bi presodili,kajti ni dobro za Pahorjevo kamarilo paradajzerjev !!! Čudno,da v drugih primerih ne sprašujejo pravnikov....Turk in Kučan sta ta prava za kaj takega...aja pa Kresalka !!!
gasper165
# 09.12.2009 ob 00:29
Če bo šlo tako naprej, še malo pa bomo s Hrvati zopet živeli v "skupni" državi.
elan elan
# 08.12.2009 ob 22:43
"Nasprotno mnenje ima ministrica za notranje zadeve in pravnica Katarina Kresal."

Barbiki je čist vseen za cev svet! Vem kako se ponosno sprehaja mimo klošarjev pod Maxijem v LJ, sama pa hodi po nakupih z zasebnim letalom v Milano, in to še po obleke, ki stanejo po več 1000 evrov! Sama sicer enkrat na TV ni znala niti povedat tega, kaj pravzaprav pomeni izhod na odprto morje za Slovenijo!!! Nima kej za govort!
P. S. Prvo je za nas pomembna določitev pravične meje s Hrvaško, ne pa da se Hrvaški popusti v zameno, da bo Hrvaška lahko prišla v EU! Sicer je ta arbitražni sporazum za Hrvaško po mojem mnenju zelo ugoden, sicer Mesič nebi naglas razmišljal o izbiri arbitrov, kljub temu, da ta sporazum še ni potrjen in upam da tudi ne bo! Tudi Davorin Rudolf se kaj prida ni "bunil" ob razkritju vsebine tega sporazuma ... Torej, mislim, da so Lisjaki na pravi poti!

Sicer pa sem vse bolj prepričan, da ta vlada deluje skrajno raznaradovalno: sprejema za Slovenijo škodljive sporazume, želi dati otroke v posvojitev homoseksualcem (psihičnim bolnikom) in želi ukinjati za Slovenski narod pomembne državne proslave (Zmajda Šmirca)

Pahor, še vedno ti predlagam, da odstopiš, bo bolje za Narod in Slovenijo!
m3m0ry
# 08.12.2009 ob 22:43
ferit 8. december 2009 ob 21:38
Dobri odnosi z sosedi so sigurno bistven nacionalni interes. Imeti uspešne bogate sosednje države tudi.

me prav zanima kako bi še vedno stal za svojo trditvijo, ko bi si tvoj sosed prilastil del tvoje parcele. Ne se hecat, da so dobri odnosi bistveni, bistveni so urejeni odnosi.
Kaj pa imaš ti od tega, če imaš bogatega soseda ob sebi?
m3m0ry
# 08.12.2009 ob 22:34
kareden 8. december 2009 ob 18:25
veš po svetu je mnogo nerešenih mejnih sporov a večina vpletenih se presneto dobro zaveda kaj pomeni narodna zavest. Mi bi pa kar poklanjali ozemlje samo zato, da imamo ljubi mir. Ne tako se to ne dela. Ni potrebno nobenega nasilja ali nestrpnosti, a potrebna je vztrajnost in odločnost pri pogajanjih.
skuggi
# 08.12.2009 ob 22:34
Jazbar:
Pa ves, da smo tav v devet stoletju svoje kneze kronali na knezjem kamnu nekje sredi Avstrije?
Zakaj pa ne bi sli toliko nazaj?
In ali ves, da pred drugo svetovno vojno nismo imeli niti primorske, kaj sele Istre? Morda bi pa to obdobje morali vzeti za izhodosce, ali pa predlagati Italijanom, da ga oni saj je bila tudi to takrat mednarodno priznana meja?
Nobenega dvoma ni, da bo meja po kopnem potekala tako kot, kot to dolocajo katasterske meje. meje na morju pa nikoli nismo imeli, saj je Slovenija prvic postala samostojna drzava 91. Kako naj torej izgubimo nekaj, cesar nikoli ni bilo?
adhoc
# 08.12.2009 ob 21:55
Od kdaj pa ustavno sodišče "za lažje odločanje" potrebuje mnenje pravnikov?
podjetnik
# 08.12.2009 ob 21:40
Pahor je Slovenijo vzel za talko pred evropsko javnostjo... Ali si res tega zaslužimo?
ferit
# 08.12.2009 ob 21:38
Jaz se pa strinjam s Kresalovo. Nacionalni interes Slovenije je, da gre Hr. v EU in se Schengen premakne. Dobri odnosi z sosedi so sigurno bistven nacionalni interes. Imeti uspešne bogate sosednje države tudi.
arheopteryx
# 08.12.2009 ob 20:32
Sporazum je zelo slab za Slovenijo (to ve že vsak). Politika pa hoče nas postaviti pred odločitev z referendumom. Sram naj jih bo. Še ena zgodovinska napaka. Upam, da bo ustavno sodišče zavrnilo sporazum.

Nemorem verjeti, da lahko ena vlada naredi toliko neumnosti.
kantavtor
# 08.12.2009 ob 20:26
Kresalova kvečjemu LEŽI za dogovorom.....
jazbar
# 08.12.2009 ob 20:05
Edina rešitev je zavrniti arbitražni sporazum! Zahtevati od Hrvatov da se umaknejo iz zasedenega ozemlja na levem bregu Dragonje in Mure, ter podati izjavo, da se bo meja reševala v prihodnjosti, ko bodo v Slovenji na oblasti bolj domoljubni politiki!

Na tem naslovu najdete vse zemljevide, ki prakazujejo Istro in njene meje od. 16. stoletja do danes!
http://www.facebook.com/group.php?gid=17
8171436465&ref=search&sid=109020
1124.2628479124..1
jazbar
# 08.12.2009 ob 20:01
Kresalova kobila ima v mislih hrvaške interese, Slovenci pa imamo v mislih naše interese! To je razlika med politiki in narodom, politiki gledajo kratkoročno in za svoj žep Slovenci pa razmišljamo dolgoročno in za narodov blagor.
Ribiič
# 08.12.2009 ob 19:38
Pahorjevina nas je pripeljala med nakovali in kladivo.
Če bo predlog sprejet bomo očitno izgubili stik s teritorialnim morjem
Če zavrnemo predlog na referenduma bodo odnosi s Hrvati še slabši oz. na meji vojne.
Čez 5 let ko bo Pahor le še spomin na bebavega pava, bo Slovenija brez stika z odprtim morjem.
Reši nas lahko le še ustavno sodišče, da zavrne predlog sporazuma.
Bog nam pomagaj, sami si očitno ne znamo in nočemo.
kralj matjaž
# 08.12.2009 ob 19:36
Arbitražni sporazum je slab za Slovenijo. Slovenija je sprejela Hrvaške zahteve. Tega ne razumem, Slovenija je v EU, zakaj smo mi tisti, ki smo se uklonili. Zakaj ni Hrvaška tista, ki bi se morala zagovarjati pred svetom, zakaj noče sprejeti načela pravičnosti. Zakaj se mora zagovarjati Slovenija? Če arbitražni sporazum pade, bo zopet Slovenija bad guy, namesto Hrvaške. Poraz slovenske demokracije.
nesesekirat
# 08.12.2009 ob 19:26
Tudi pri tem tipično slovensko; vsi vedo, da je "nekaj" narobe, nihče pa ne pove, kaj in kako delati, da bo prav. Saj zato imamo vendar vlado! In zato smo, kjer smo.
Pri vseh "za" in "proti" pa ostaja le eno dejstvo; mejno vprašanje bo TREBA rešiti, tako ali drugače. In EU in ZDA?!!! sta nam jasno dali vedeti, da ga bodo rešili oni, če ga sami ne bomo sposobni. In žal, Slovenija v Evropi (razen nogometa) ne pomeni nič.
jopp
# 08.12.2009 ob 18:54
No to vprašanje eno tistih, pri katerem se je lepo pokazalo, da ni Pahor nič boljši od Janše, kar se tiče posvetovanja z opozicijo s tem, da se Pahor ne vskladi niti s stroko.
Razlika je tudi, da Pahor na svojo roko dela usodne napake iz dneva v dan.
galoper
# 08.12.2009 ob 18:45
A Kresalova smatra problem državne meje za trgovsko blago?
Sinpley
# 08.12.2009 ob 18:43
Nacionalni interes Slovenije ni samo določitev pravične meje s sosednjo državo, temveč tudi, da Hrvaška čimprej vstopi v EU in se schengenska meja premakne na južno hrvaško mejo.

Ha, ha Kresalca jih spet poka.
GORJE SLOVENCEM OB TAKIH POLITIKIH !!!

Nacionalni interes SLovenije je stik z odprtim morjem, suiverenost nad celotnim Piranskim zalivom in pravična meja na kopnem. Kje bo Schengen potekal, je z vidika nacionalnega interesa nerelevantno vprašanje, kot tudi ali bo HRV v EU ali pa Kosovo čez 30 let. To je interes EU kot nadnacionalne tvorbe, ne pa Slovenije.

KATASTROFA !!!
kareden
# 08.12.2009 ob 18:25
..sem za to, da se čim prej zaključi to poglavje. Drastično drugačnega dogovora po mojem ni možno doseči. Sicer pa je edini resnični interes po odprtem sporu za določene politike, ki rabijo preusmerjati ljudi od dejanskega stanja v državi in sploh. In pa pred volitvami da se mečejo po tleh in v potoke za nabiranje točk bebavih volilcev..
Arndovia
# 08.12.2009 ob 18:23
Ufff... ko pa se pravniki skregajo ... :D
franzz
# 08.12.2009 ob 18:16
Še ena, od mnogih Pahorjevih negativnih cvetk.
Kazalo