Slovenija

Poudarki

  • Opozicija in koalicija na nasprotnih straneh
  • SDS in SLS: Odločitev sabora pričakovana
  • SNS: Izdajalski proces se je končal s Pahorjevo jagodo na hrvaški torti
  • Zares in LDS: Optimizem
  • DeSUS: Nov korak k rešitvi mejnega spora
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,0 od 22 glasov Ocenite to novico!
Arbitražni sporazum
Arbitražni sporazum še kar neti nesoglasja v slovenski politiki. Foto: MMC RTV SLO
       Opozicijo je treba predvsem vprašati, kaj predlagajo boljšega in kako bodo o tem prepričali sosednjo Hrvaško.       
 Borut Pahor
Borut Pahor
Ministrski predsednik je ponovil, da tako dobrega sporazuma o reševanju vprašanja meje v zadnjih 20 letih še nismo imeli. Foto: MMC RTV SLO/Marjetka Nared
       Bojim se, da je to začetek konca Slovenije, in se sprašujem, ali nismo morda v osamosvojitveni vojni obrnili orožje v napačno stran.       
 Zmago Jelinčič (SNS)
VIDEO
Slovenski odzivi na hrvaš...

Dodaj v

Odzivi na hrvaški "da": "Kje je naša samozavest?"

Opozicija in koalicija na nasprotnih straneh
20. november 2009 ob 19:14
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

"Kje je naša samozavest?" je očitke, da ratifikacija v hrvaškem saboru dokazuje, da je arbitražni sporazum slab za Slovenijo, z vprašanjem zavrnil premier Borut Pahor.

"Če na koga v Sloveniji vpliva dejstvo, da je Hrvaška stran ratificirala sporazum kot razlog in dokaz, da je za njih dober, za nas pa slab, to pomeni, da ne razmišlja s svojo samozavestjo, ampak s hrvaško. Jaz mislim, da moramo enkrat tu narediti črto. Ali smo zadovoljni s tem, kar smo dosegli? Jaz pravim, da smo lahko, ker smo mi to dosegli ... Hrvaška pa je v to privolila, ker je hotela imeti pogajanja naprej in jih je tudi dobila in prav je tako, ker si želimo imeti Hrvaško v EU-ju," je poudaril predsednik vlade.

"A je res tako, da naše zadovoljstvo določa zadovoljstvo druge strani?"
"Ko govorim o samozavesti Slovencev, mislim tudi na to, da naše samozavesti ne morejo določati drugi narodi. Če so zdaj Hrvati zadovoljni s sporazumom, je za nas slab. Dajmo malo premisliti. A je res tako, da naše zadovoljstvo določa zadovoljstvo druge strani? Kje je naša samozavest? Kje?" se je v izjavi za medije, ki je sledila strateškemu gospodarskemu svetu, vprašal Pahor.

Na potrditev v saboru so se odzvale tudi vse slovenske parlamentarne stranke. In prav v opoziciji so očitno izzvali Pahorjev odziv, saj so dejali, da je ta poteza pričakovana, ker sporazum koristi Hrvaški. Koalicija je potrditev sporazuma po pričakovanjih pozdravila.

SDS in SLS: Odločitev sabora pričakovana
"Odločitev je bila pričakovana, visoka podpora dokazuje, da je sporazum dober za Hrvaško in v nasprotju s slovenskimi interesi," so po tem, ko je hrvaški sabor s 129 glasovi za in le šestimi proti ratificiral arbitražni sporazum, zapisali v največji opozicijski stranki SDS. Kot so še dodali, je Slovenija "zaradi nerazumnih odločitev" vlade premierja Boruta Pahorja zdaj "dokončno stisnjena v kot".

Zelo podobno so se odzvali tudi v SLS-u in SNS-u: "Za SLS je hitro sprejetje arbitražnega sporazuma pričakovana novica, saj bi bilo povsem nelogično, če bi Hrvaška oklevala s potrditvijo sporazuma, ki vključuje tako rekoč prav vse hrvaške zahteve in je v vseh ključnih točkah pisan na kožo Hrvaški." Dodali so, da močno soglasje tudi veliko pove o tem, za koga je sporazum v resnici dober.

SNS: Izdajalski proces se je končal s Pahorjevo jagodo na hrvaški torti
"Za Slovensko nacionalno stranko ni to nič novega in še manj presenetljivega. Ves čas smo opozarjali, da gre za zelo zvito in pametno igro zagrebške politike, ki so jo že leta 1991 pripravile hrvaške obveščevalne službe. Zagrebška politika je vedela, da so lahko samo slovenski politiki tako butasti, da bodo nasedli in zagrabili idejo o delitvi Piranskega zaliva, in jo začeli mleti, pri tem pa pozabili na dejstvo, da je edina relevantna meja tista, ki smo jo leta 1918 prinesli v skupno državo. Hrvatje so vedeli, da bo nasedla že Demosova vlada, ki je naredila prve korake v izdajalskem procesu, ki se je končal s Pahorjevo jagodo na hrvaški torti," so dogajanje v Zagrebu komentirali v SNS-u.

Zares in LDS: Optimizem
Povsem drugačni so bili seveda odzivi v koalicijskih vrstah. V Zaresu so ratifikacijo arbitražnega sporazuma na Hrvaškem pozdravili in ob tem poudarili, da si bodo še naprej prizadevali za ratifikacijo sporazuma v državnem zboru ter za njegovo potrditev na referendumu.

Odločnost Hrvaške so pozitivno sprejeli tudi v LDS-u, kjer so prepričani, da so sosedje dokazali, da se je mogoče v ključnih trenutkih tudi poenotiti. Na sprejetje sporazuma gledajo kot na "korak v smeri dokončne rešitve vprašanja meje med sosednjima državama na pravičen način za obe strani".

DeSUS: Nov korak k rešitvi mejnega spora
Nič drugačno ni razpoloženje v DeSUS-u, kjer menijo, da je potrditev sporazuma nov korak k rešitvi spora o meji. Prepričani so, da bo sporazum zavaroval nacionalni interes Slovenije in ji zagotovil stik teritorialnih voda z odprtim morjem.

M. N.
Prijavi napako
Komentarji
iksy
# 22.11.2009 ob 18:32
Povsem jasno je, da arbitražni sporazum ni idealen (za Slovenijo), temveč je odraz možnega v danih okoliščinah. Pred sprejetjem oziroma zavrnitvijo arbitražnega sporazuma, naj bi se torej zagovorniki tega sporazuma predvsem vprašali, ali sprejetje sporazuma omogoča Sloveniji (vsaj delno) vrnitev izgubljenega ozemlja, nasprotniki sporazuma pa, ali z zavrnitvijo sporazuma Slovenija lahko kaj pridobi (?).

Če vzamemo za primer (mejni) spor v Slovenski Istri in predpostavimo, da bo Slovenija sprejela arbitražni sporazum, tvega z njim precej več kot Hrvaška. Med drugimi možnostmi obstaja namreč tudi možnost, da bi Slovenija z njim dokončno izgubila, tako celotno ozemlje na kopnem (štiri zaselke na južnem ali levem bregu reke Dragonje, da k.o. Kaštel in k.o. Savudrija niti ne omenjam), ki si ga je Hrvaška pred in zlasti po letu 1991 protipravno prisvojila, kot tudi del Piranskega zaliva, v zameno za »nekakšen umetni stik« z mednarodnimi vodami (v slogu Drnovšek-Račanovega sporazuma, ki ni predstavljal pravične rešitve in je bil v bistvu ponižujoč za Slovenijo). Čeprav gre za najbolj črn scenarij, ga ne more nihče povsem izključiti.
Če predpostavimo, da bo Slovenija arbitražni sporazum zavrnila, in vzamemo ponovno za primer trenutno stanje v Slovenski Istri, lahko ugotovimo, da Slovenija »de facto« ali dejansko ne nadzira več ozemlja, ki je bilo leta 1991 še nesporno njeno, torej štirih zaselkov na južnem ali levem bregu reke Dragonje (še manj pa ozemlja na območju k.o. Kaštel in k.o. Savudrija), prav tako pa ne (efektivno) nadzira celotnega Piranskega zaliva in nima stika z mednarodnimi vodami, vsaj ne z mednarodno veljavo. Če k temu dodamo še dejstvo, da Hrvaška sporazum SOPS in Brionsko deklaracijo ne želi uresničevati ter izkorišča nedoločeno mejo za nenehne konflikte s Slovenijo, je bržkone jasno, da se stanje brez sporazuma s Hrvaško – spričo neodločnosti in nespretnosti slovenske politike – lahko samo poslabša, nikakor pa ne izboljša oziroma da bi se konflikti med državama v nedogled nadaljevali.
vanbasten
# 21.11.2009 ob 21:13
Ma dajte povedat rajši kaj točno je v tem sporazumu, pa ne nekaj megleno blodit ampak dejstva, ker mi nič ne pomeni, da desus pač ni zadovoljen z njim, kaj čem si s tem pomagat?
Kluzo
# 21.11.2009 ob 20:53
To nas sprašuje čistilec čevljev.

Čistil bo tudi opanke.
-mikos-
# 21.11.2009 ob 17:58
Dragi moji, samozavest, čigava vendar.

Otem odločajte sami na levici, če imate
samozavest, čene sprašujte sami sebe
Turka, Kučana, vse podpornike, naj pokleknejo
in se sprašujejo.
"Kje je naša samozavest?"


Saj to lahko vpraša le nekdo, ki vodi koga ?

Slovencev pravih Slovencev ne.
Nas taki blebetači ne morjo voditi.
slovenec5
# 21.11.2009 ob 17:55
Naš predsednik vlade je tak frajer, tak maček, res kul. Mal Armani, mal solarij, mal red bull. Tud on očitno volilke kar z očmi sezuva, tko kot njegov šef. Sem poslušal zadnjič Jerco Mrzel na TV, je bla čist mehka, da ne rečem še kej drugega, ko je lahko omenjala njegovo ime.... Kakšna banana republika smo postali, za slikanje pred evropsko elito je šel zagonit največjega asa, ki smo ga imeli, da Hrvate streznimo...pa, človek božji, res misliš, da je komu v Evropi kaj važno kje teče meja, če se sami ne znamo izborit svoje, si tega tudi ne zaslužimo. In še odgovor kaj bi bilo bolje od sporazuma........čisto vse drugo...bi bilo bolje! Če pa se referendum res zgodi in Slovence sreča pamet ter ga zavrnemo, ne bomo kot narod nič izgubili, nasprotno. Evropa nas bo cenila in spoznala da se svojih pravic zavedamo in brcnemo v rit politike, ki nas želijo žejne prepeljat čez vodo. Neverodostojna bred svetom in domačo javnostjo pa bo aktualna politika in tega se ta tudi močno zaveda, težko bodo dobili še kakšno resno službo v Bruslju, vase zagledanih bleferjev nihče ne mara.....
kralj matjaž
# 21.11.2009 ob 15:05
Slovenija je v Eu. Mi smo tisti, ki imamo moč. Zakaj smo potem pristali na Hrvaške zahteve?
naivnež
# 21.11.2009 ob 13:02
Hravati i lijepa njihova 2025 v EU.
R2D2
# 21.11.2009 ob 11:26
Naša Opozicija je kako naj rečem kot "trmast otrok" in bodo nagajali, pa v dobrobit Sloveniji, kot pravijo , ampak ker se je tako odločil in pošilja svoje adlatuse v boj ...

Hoče(jo) izsiliti naknadni zakonodajno referendum in KONEC !

Žalostno res žalostno da imamo tako "Konstruktivno" Opozicijo ...
popaj51
# 21.11.2009 ob 11:13
Moraš pa biti res samozavesten in pogumen,da položiš usodo svoje domovine v roke tujcem.Kako se to konča smo iskusili ,ko smo izgubili Koroško in po drugi sv. vojni Trst ,Gorico itd.Stihijsko vodenje te vlade ne pomeni nič dobrega za državo.Gospodarsko pa še naprej propadamo.
popaj51
# 21.11.2009 ob 11:01
Ko te poste prebiraš je na enakem nivoju kot,če bi -Trla baba lan.Hrvati skupaj z našimi levičarji trobijo v isti rog,skratka bolno.!
levokrilo
# 21.11.2009 ob 08:38
Zanimivo, hrvaška opozicija meni da je Hrvaška s tem oškodovana, slovenska pa da je Slovenija. Nekdo laže.
PONOS
# 21.11.2009 ob 07:12
Bluzite tukaj neke idiotizme:ALTERNATIVO NA DAN!
In pojma nimate o real politiki.
1Slovenija se odloči za nadaljno blokado.
Čaka jo izolacija in hud pritisk mednarodne skupnosti(interes da se stabilizira balkan)-ekonomska škoda bi bila podobna embargu.Meja se s tem ne spremeni v korist Sloenije.
2.Slovenija se odloči za status quo.Pusti tako kot je.
Slovenja ispade nekredebilna.Hrvaška vstopi v EU-Hrvaška bo dobila 2-3mlrd evrov od te potice bo dobila Slovenija figo.LB ni rešena meja ni rešena-zakaj hudiča bi dala Hrvaška posle Sloveniji?Je 26 drugih držav.Meja se s tem ne spremeni v korist Slovenije
3.Referendum zavrne sporazum
Slovenija ispade nekredebilna,maske padejo politika ni več kriva,Hrvaški narod je seveda užaljen-gospodarstva izmenjava na nuli-odnosi na podnu-počitnice je bolje rezervirat v libanonu za nadaljne 10 let.Meja se s tem ne spremeni v korist Slovenije
Kje je alternativa poleg sporazuma?
caven
# 21.11.2009 ob 06:32
Ker je hrvaški sabor skoraj enoglasno ratificiral ta sporazum mora biti tudi največjemu bedaku jasno.da je ta sporazum za Hrvaško dober ma kaj dober odličen JE in slab za SLOVENIJO.
Za to ugotovit ni potrebna neka visoka znanost.Ni kaj Pahor se je verjetno zaljubil v Kosorjevo.
Po tem sporazumu bi se Pahor lahko preimenoval v KARDELJ DRUGI.
anrom
# 21.11.2009 ob 02:57
.
Ni pomembna naša samozavest,ampak Pahor prelaga odgovornost na nas volilce!!
V zadnjem času velikokrat uporablja stavek "Slovenija se mora spopasti s problemi".
Ne,probleme mora reševati premier ,ki je dobro plačan za to!
Toming
# 21.11.2009 ob 01:50
Ja in kaj ti bo hudega, če ne bomo sedaj rešili mejnega vprašanja, kaj bo konec sveta. Kdaj bodo rešili mejo Srbi in Hrvati, Bosanci in Hrvati in drugi. Kaj tudi njih grabi taka panika, ker niso 18 let že rešili meje in druge države, ki nimajo že 50 let rešenih meja. Po moje da ne. Zakaj bi sedaj podpisali škodljiv sporazum in po njem dobili slabo mejo, kaj misliš, da potem pa bo Jelinčič tiho. Jaz pravim, da bo šele potem dobil pravo moč, ker bo folk še bolj nezadovoljen in bo spet občutek, da smo nekaj ozemlja izgubili. Torej, če ni enotnosti pri nas niti na levici (Bučar, Hribar, Pavliha...) raj naj pustijo kot je, bo manj škode.
mucek113
# 21.11.2009 ob 01:40
Ja je treba skovat taktiko, se strinjam, samo če ni blo pri nas nobenega , ki bi jo skoval v 18ih letih, je Pahor edini, ki je vsaj nekaj skoval. Al naj jo kujemo še naslednih 18 let in nimamo nič od tega?
Toming
# 21.11.2009 ob 01:38
No pa še nekaj je v tem sporazumu zanimivega, kar lahko primerjamo z nogometom. Pahor se je tako izpogajal, da se bo o meji odločalo, ko bo Hrvaška tik pred EU-jem in, ko se Pahorju izteče mandat. To je kot bi Kek začel tekmo z Rusi ob polčasu pa bi zapustil svoje igralce in stadion, spakiral kufre in odšel za selektorja Makedonije.
mucek113
# 21.11.2009 ob 01:35
Največja bedarija pa je to: Hrvati ratificirali sporazum, za to je za Slovenijo slab.
Halo? Pa kaj smo čreda ovac ali imamo svoje mnenje?

Malo za šalo: Recimo, da se Hrvati odločijo in vsakemu Slovenskemu državljanu podarijo 1000EUR v znak dobrih medsosedskih odnosov. Parlament to potrdi in potem naša politika to zavrne, ker če so se hrvati tako odločili je slabo za nas:):)

Dejmo se opirat na svojo pamet!
Toming
# 21.11.2009 ob 01:27
Ja tudi z fuzbalom lahko povežemo to reševanje mejnega vprašanja. Saj Kek se pa ja menda ni kar brezglavo spustil v tekmo z Rusi, kot želi sedaj Pahor brezglavo podpisat ta arbitražni sporazum za vsako ceno. Prej je potrebno skovat ustrezno nogometno taktiko, oz. sklenit dober arbitražni sporazum, ki ti bo omogočal kar največ možnosti za končni uspeh. To kar imamo sedaj na mizi (sporazum) je nekaj takega kot, da bi šel Kek brez kakšnega predhodnega dogovora v slačilnici z svojimi igralci, že v štartu na igrišče z samo osmimi igralci, na drugi strani pa bi jih čakalo 11 motiviranih Rusov, tekma pa se igra na nevtralnem igrišču.
mucek113
# 21.11.2009 ob 01:25
Grozljiva je že ta zgodba o meji, ki se vleče že 18 let. Noben si ni nikoli upal sprejeti odgovornosti in zaključit zgodbo. Zdaj ko se najde nekdo, ki ima jajca, ga pa takoj popljuvat in bit pametni kako in kaj bi moralo biti. SDS naj bojo samo tiho in naj niti ne pisnejo pa tudi če izgubimo vse, saj sami niso naredili popolnoma nič in nimajo kaj pametovati! Imeli so možnost in jo še zlorabili za dogovarjanje za incidente, po katerih jim je še rastla priljubljenost.
Stvar je treba rešit enkrat za vselej. Hrvati bodo to zgodbo videli vedno črno in mi vedno belo. Pahorja večina obsodi, prej kot kaj naredi. Kaj pa če mu uspe in dosežemo vse svoje interese s to arbitražo? Jst ne trdim da je arbitraža odlična rešitev, ampak neka pot je, kar je boljše kot če ni poti.
Malo me spominja na Matjaža Keka, ki ga je še pred enim letom javnost linčala in mu ni verjela, ga pozivala k odstopu preden je sploh selekcioniral ekipo, danes pa je nacionalni heroj.
PICENG
# 21.11.2009 ob 00:18
Pahor sam ni nič kriv, še več, njemu se lahko zahvalimo, da se je zadeva vsaj premaknila. Mislim, da tudi ne preveč negativno in da se bo tudi za Slovenijo našlo v paketu kakšno darilo.
Ampak slovenskemu folku nič ne diši. Rajši bodo doma ropotali in se kregali (z ženo, na otroke), kot pa da bi sosedom pokazali odločnost. Žal tukaj odigrava SLO opozicija bistveno drugačno vlogo, kot CRO opozicija. Le-ta ne bi nikoli podprla ničesar, kar ni v korist hrvaške države, naša opozicija pa Z VESELJEM, samo da bi nagajala domači poziciji. Pa so pri tem vsi isti, levi ali desni. Poglavitno je, da desni pol obklada levega z "levaki", "rdečkarji", "komunajzarji", "udbomafijci"............. levi pa desne s "klerofašisti", "črnuhi", zadrtimi klerikalci ......
Pri tem je zanimivo, da bi marsikateri "črnuh" raje pritrdil Kosorjevi ali celo Sanaderju, kot pa lastnemu Pahorju!!!???? In verjetno obratno: marsikateri naš "levak" bi se bolj strinjal z Milanovičem kot z Janšo!!!???
Totalni zahojenci, ti politiki oz. politikanti. Zgledujejo naj se po nogometaših, da bi videli, kaj se da doseči s slogo in spoštovanjem.
papiga
# 20.11.2009 ob 23:59
Borutu je treba dati v vsaki besedi prav. Samozavest naše desnice je že vso zgodovino, dobro vemo kakšna. Suženjska, klečeplazna, prilizovalska in koristolovska. Brez olepševanja, tako je. Pakte so sklepali s komerkoli, ki je obetal kakršnokoli korist cerkvi in posameznikom. Nič se ni spremenilo.
Ljudje tipa Žerjav so nule Vsak dan to bolj dokazuje. SLS jaha na tej meji 18 let, 18 let je padanje v potoke in rogoviljenje okrog meje edini razlog, da jih nekaj podobnih luzerjev pošlje vedno znova v parlament. Vedno manj poslancev imajo.
Janševi verniki in sledniki tako ne razmišljajo s svojo glavo, Janša bi pa prodal dva boga ne samo enega, samo da Borutu ne uspe. Ker če njemu ni, tudi drugim ne sme.
Ne ponuja pa nič konstruktivnega, ne ponuja izhoda in zadnjič je voditeljica vprašala Černača 4 x, kaj vi ponujate za rešitev. Malo je nekaj motovilil z ah in veste, to tako, to ne tako..... beda od odgvora in karakterja tistega ki je bil vprašan. Nivo stranke pač.
Jelinčič, ni da bi zgubljal besede. Človek, ki nikoli za nič ni odgovoren in rogovili ob prav vsakem vprašanju.

To kar govori Borut je čisto vse res. samozavest je tista, odločnost, zaverovanost v svoj prav in zaupanje v ljudi ki smo jih izvolili, ki pošiljajo v svet sliko o nas. Vi desnosučni mečkači, se zmeraj, skozi vso zgodovino v odločilnih trenutkih za narod p.... te v hlače. Vedno.
Zato nas je levica pripeljala v NATO, v EU, nas bo pripeljala v OECD in z njo bomo dobili teritorialni dostop do odprtega morja.
Samozavest, dobro za ljudi in državo, pogum in vera v naš prav in znanje ni rogoviljenje in
nsprotovanje vsemu, to je premišljenost, zavzetost, požrtvovalnost in združitev moči.
Zato naši fantje grejo v Južno Afriko, zato ker so si upali, ker se niso bali niti izgubiti, zato pa so na koncu zmagali. Zmagovit karakter je čudna reč, ti stokajoči stvori v parlamentu, ki vidijo same črne scenarije, našli so si dva "kvazistrokovnjaka", ki sta svojo teorijo katastrofe spisala predno sta prebrala uradni sporazum in sedaj ne njem z njima vred gradijo, ga sigurno ne premorejo.
Kot vas svetuje Pahor, p r e m i s l i t e , dajte mislite s svojo glavo in se vprašajte, ali hočemo to rešiti tako, da bo dobro za nas? Če ja, potem poslušajte svojo pamet, ne pa neke nakladače. Seveda, vem, tudi med vami je kar nekaj takih, ki ne prenesejo pozitivne misli in uspeha. Vse mora biti črno, da se vi počutite svoji med svojimi. Luzerji pač. Večni
Kouvran
# 20.11.2009 ob 23:40
Nakladanje, čisto navadno nakladanje. S Hrvati se pogajamo. Edino to lahko privede k cilju.
Tak se dela tudi s skreganimi. Druge alternative ni. Posegati v zgodovinske meje ne bo šlo. Tiste meje so bile Avstroogrske, kjer smo Slovenci bili žal samo "pleme". Meje so se delale po drugi vojni in te so definirane. Pri tem je ostalo. Botri, ki so podpisovali zdaj zahtevajo, da se to spoštuje. Kak bi pa izgledalo, da bi Italijani zahtevali črto za Postojno. Zakaj pa veliki Zmago ni storil kaj drugega že 91.leta. Kaj nam zdaj bluzi in nas napizdava z patriotizmom, če smo mi vsi itak patrioti, morda še večji od njega.
viper81
# 20.11.2009 ob 23:24
Upam da se arbitraža izvede in se to vprašanje končno zaključi, ter da rešimo še ostala vprašanja. Tako bodo namreč razni hujskači v opoziciji izgubili razlog za svoj obstoj, ki si ga pridobijo z raznimi incidenti pred vsakimi volitvami, da si zagotovijo stolček v parlamentu.
Najglasnejši so pa seveda tisti, ki le kritizirajo, nimajo pa pojma kako bi stvar rešili oz tudi interesa ne, ker bi naslednjič ostali pred vrati parlamenta (Jelinčič, Podobnik); so bili na oblasti in niso glede tega storili čisto nič (Rupel); oz. so imeli v času svojega vladanja še slabše rešitve (Janševevo dogovarjanje o reševanju v Haagu).
Arbitraža ima nalogo določit mejo na morju in na kopnem in sedaj bi se morali čim bolje pripravit in dostavit vse dokaze v naš prid. Bistvo sporazuma je dostop Slovenije do odprtega morja, arbitri bodo pa našli način z uporabo tudi pravičnosti in načela dobrososedskih odnosov. Torej je naša zahteva od vsega začetka - dostop do odprtega morja - zagotovljena, nobeden pa se še ni spomnil da v sporazumu nič ne piše o stiku Hrvaške z Itaijo (kar pa je bila Hrvaška zahteva od vsega začetka).
V glavnem v interesu obeh držav je da imamo probleme rešene, da ljudje nismo skregani in se ne obremenjujemo z napakami politike. Skregane majhne države so namreč edino v interesu večjih držav (Italija), ki nato lažje uveljavljajo svoje interese.
ANTIJANŠIST
# 20.11.2009 ob 23:07
ta vlada je sramota. predmet arbitraže je lahko zgolj meja na mirni. je pa hecno ko tu nekaj zmagec pametuje za katerega vemo da ješe večji izdajalec
kralj matjaž
# 20.11.2009 ob 22:40
Spet levica v en glas. Glavno da se meja rešuje. Sporazum je dober.
Seveda, če si to dovol dolgo govoriš potem to tudi verjameš.
Vsakemu je jasno da je sporazum izrazito naravnan v korist hrvaške.
Zanimivo pa je, da smo mi v EU oni pa ne. Torej mi smo tisti ki imamo moč.
Zakaj Turk ali pa Pahor nista stopila pred evropski parlament ter vse poslance tam vprašala, zakaj Hrvaška ne želi sprejeti načela pravičnosti.
Zakaj Hrvaška ne želi pravice.
Ne gre za poraz Slovenije in vsak ki je polpismen mora to razumet.
m3m0ry
# 20.11.2009 ob 22:37
mandingo, a zate je glas enakovreden minusu?
galus
# 20.11.2009 ob 22:19
Floral
20. november 2009 ob 21:59
Prijavi neprimerno vsebinoPahor je naredil vsak korak naprej.

Koliko so vredni naši opozicijski veljaki pa smo videli včeraj, ko se spet oklepajo dvojnih funkcij županskih in poslanskih in se banda noče odsesat od vsega denarja, ki ga s tem v žep nabašejo.

sem med bando spadajo opozicijski poslanci Kontić (SD), Veber (SD),Bukovnik (SD),Posedel (LDS),Zanoškar (Desus), Brunskole (SD)... fuj.prekleti voluharji
arheopteryx
# 20.11.2009 ob 22:13
Mislim, da tu ne gre samo za Pahorja, ki je z podpisom sporazuma naredil zgodovinsko neumnost. Gre se za našo nesposobno politiko, ki spor že vsa leta (leva in desna) uporablja ta spor za medsebojna obračunavanja in nabiranje političnih točk.
Kar se meje tične bi morali biti enotni. Morali bi vstrajati pri tem kar je naše in kar je vedno bilo naše. Moje mnenje je prav takšno kot je mnenje Bučarja in mnenje Borisa Pahorja, ki ga je izrazil v zadji oddaji Studio City.
Toming
# 20.11.2009 ob 22:06
Ja in kje potekajo republiške meje? Po starih Ameriških kartah recimo gre republiška meja po reki Mirni, zato pa si sedaj prizadevamo za čim boljši arbitražni sporazum za nas, da bomo lahko te karte pokazali in še marsikaj drugega, drugače marsičesa ne bo možno izpostaviti kar nam oža maneverski prostor.
Floral
# 20.11.2009 ob 21:59
Pahor je naredil vsak korak naprej.

Koliko so vredni naši opozicijski veljaki pa smo videli včeraj, ko se spet oklepajo dvojnih funkcij županskih in poslanskih in se banda noče odsesat od vsega denarja, ki ga s tem v žep nabašejo. Podgane! Mrš golazen.
Floral
# 20.11.2009 ob 21:56
Bravo Vonko, super napisano.

Pahorjeva vlada je sicer res polomija za Slovenijo, morja in ozemlja pa ni zapravil on, ampak pri postavljanju mej njegovi politični predniki, ko so pristali na republiške meje. Pa se lahko vsi danes na glavo mečemo. Boljšega sporazuma žal nihče ne bo skupaj spravil.
Toming
# 20.11.2009 ob 21:44
skuggi v sporazumu naj bo ale mednarodno pravo kot hočejo Hrvati, ma naj bo pol še zunanja pravičnost v sporazumu, ki jo hočemo mi al ne, al kako ti razmišljaš? Tako bi vsak malo popustil. Zakaj moramo mi pristati na mednarodno pravo, Hrvati pa ne na zunanjo pravičnost recimo? Pa dobro, če ne bi bilo zunanje pravičnosti pa naj v sporazumu piše vsaj tako da bo vsakemu jasno teritorialni stik naših voda z mednarodnimi in ne stik, ki je lahko bilo kakšen. Kakšna izhodišča imamo drugače?
parsival
# 20.11.2009 ob 21:39
Pahor marš ob Ganges pa tam pridigaj!
-mikos-
# 20.11.2009 ob 21:35
Bojim se, da je to začetek konca Slovenije, in se sprašujem, ali nismo morda v osamosvojitveni vojni obrnili orožje v napačno stran. Zmago Jelinčič (SNS)

Ne jokcaj tedaj bi bil tud ti droben.

Sam bla bla, rekla kazala, to ti LAUFA .

Daj argumente, naredi nekaj, pa da se vidi.
Drgač se boš pridružu lipekom.
skuggi
# 20.11.2009 ob 21:35
Toming:
In kaj bi tir ad? Vojno za drugo polovico slane mlake kot pravis???? Mislis da bo rezultat pri nas drugacen, ce se bodo odlocili za dvo tretinsko vecino?
SDS bo sral do zadnjega nato pa podpisal, ker si nihce ne upa nositi odgovornosti, tako kot ne na Hrvaskem
Toming
# 20.11.2009 ob 21:31
To je katastrofa od sporazuma, saj tudi Hrvati niso tolk neumni, zato so ga s tako večino in s tako hitrostjo podprli, vključno z onim pajacem od Milanoviča, ki je zraven še mal klovna špilal. Tak sporazum bi lahko kadarkoli podpisali s Hrvati, saj je v njem vse kar so oni hoteli: mednarodno pravo, uspeli so tudi izsilt, da se umakne iz sporazuma beseda teritorialni stik in vsilili besedo stik, ki je komot lahko posredni, tudi izborili so si, da se bo o meji odločalo ko bo Hrvaška končala pogajanja za vstop v EU in kaj mi dobimo v zameno? V najboljšem primeru, nam ostane še pol tiste slane mlake, ki smo jo imeli sedaj, pa še brez neposrednega stika ostanemo tiste polovice mlake z odprtim morjem (kar je namignil že Pirnat). In za tak sporazum naj sedaj glasujem al kaj, pa saj nisem tinto pil. Aja pa še 10 miljončkov bomo morali dat arbitrčkom za to.
<8)ribojedec>-{
# 20.11.2009 ob 21:26
Pizda ta Pahor! Mislm, a ste porajtal, kolk zadnje čase glumi neko odločnost? Pa kr eno mimiko si je omislil, kukr da ne vemo, da je en navadn usrane. Ja, pujsek se stara, pa potrebuje nekaj drugega kot zunanjo lepoto, čeprav se vidi, da jo na vse pretege misli obdržat. Če boste kdaj izvolil mene, ga bom še isti dan naučil dostojnega vedenja, ali pa ga po drugi strani naučil jeze. Čedalje bolj me spominja na Jorga Haiderja... 100 % je gej... hhahahaha, no toliko o meji. 8)
lev14
# 20.11.2009 ob 21:09
In,zakaj bi morali mi prepričati Hrvaško................................
.
capyes
# 20.11.2009 ob 21:08
Tisočkrat ponovljena laž se nepoučenim spremeni v resnico.

Hrvati Evropi neprekinjeno servirajo laž, da "želi agresorska Slovenija mimo mednarodnega prava odvzeti ubogi in pošteni Hrvaški ogromno ozemlja" !

In Evropa verjame: Slovenci so res pokvarjeno ljudstvo .

Pahor in naša diplomacija ... pa nič !!!

Sramota, sramota... g. Pahor
demon
# 20.11.2009 ob 21:04
No ja, takšnega primitivizma pa še ne. Tipično slovenceljsko vse skupaj; čim nekdo zmore toliko moči da stopi preko tega sosedkarskega pričkanja, je to že označeno kot slabo za drugega soseda. Jelinčič in Žerjav pa sta itak kralja primitivcev.
spf xxii
# 20.11.2009 ob 21:03
urko23

se strinjam, jaz bom pa priča, ki te bo podprla.
nesesekirat
# 20.11.2009 ob 21:01
Ob vsem vpitju o izdaji Slovenije in ne vem še čem, pa od gospodov Žerjava in Jelinčiča nisem slišal besede o tem, kaj Slovenija od tega, kar že ima, DEJANSKO izgubi s podpisom tega sporazuma o arbitraži. Ko bom o tem podučen, bom tudi sam spremenil mnenje glede arbitraže.
Če bi g.Žerjav toliko energije vložil v svoje Prekmurje, bi za Slovenijo naredil bistveno več.
O Jelinčiču in njegovem zaslužkarstvu škoda besedi, več bi jih zaslužili volilci, ki taki pokvarjeni barabi, katera Slovenijo izkorišča le kot trgovsko blago za polnenje lastne riti, na volitvah dajo svoj glas.
Če g.JJ ve, da to, kar dela BP ni dobro, verjetno nekje obstoji nekaj, kar "je dobro". Zakaj tega "dobrega" ni izrabil, imel je enako funkcijo kot danes BP.. Da mu morda Hrvati namesto arbitraže niso raje zapeli tiste "Sve se vrača, sve se plača".
urko23
# 20.11.2009 ob 20:50
Ta sploh ne živi v realnosti, al se pa dela da je tok butast, kakšna samozavest, kwa pa strela, a ne razume , da ne želimo niti ne potrebujemo nobene arbitraže da doloći da je nekaj kar je že leta naše res naše. Naredmo arbitražo o tem a je njegovo stanvanje in njegov avto res njegov(pa jst bom postavu arbitre), pa bomo vidl če bo šu v arbitražo. Ni čudn da so hrvati za, sej lahko samo dobijo kar ni nikol blo njihovo, zgubit itak ne morjo nč - to je sposobna politika.
okosokolovo
# 20.11.2009 ob 20:43
Dej, dej zapeckarji opozicijski. A na ta hrvaski blef "all in" bomo pa zdej kar karte vrgli al kaj? Prekleta nezrela raja zaplotniska.
minnaema
# 20.11.2009 ob 20:39
Kluzno in vam egalitarni oziroma enaki.
Ali spremljate malo Europsko gospodarstvo, ekonomijo, konjukturo......vse države so v
enormnem upadanju gospodarstva-oziroma RECESIJA.
V kolikor bi bil o tem problemu dobro poučen NEbi pisal insinuacije oziroma izmišljotine,
sicer se sam sebe z takšnimi "blogi" ponižujete, ker ne znate logično razmišljati, ali v enem stavku povedano, če v Europi je recesija in to zelo, zelo globoka -(posebno v BRD (Bundes Republik Deutschland) je logično, da Slovenija NE more biti izjema.
Torej verjamem sedajšnji Vladi RS, da se zelo trudi stanje sanirati (ob tem so revni in brez dela državljani prejeli enkratno pomoč, brez da bi vlagali prošnje - tega denarja je bilo veliko izplačanega a na to nekateri "blogarji", ki tolčejo po Vladi- popolnoma pozabijo na takšno abundanco za ljudi v stiski, pa takšnih je bilo tudi v času J.J. Vlade in je gospod minister za finance Bajuk govoril, da Slovenija živi v abundanci-in takrat bogata Slovenija se NI spomnila za plačilo socialnih transferjev, ta izplačila je realizirala sedajšnja Vlada pa se najdejo ljudje, da kritizirajo, kritizirajo in kaj ali ste doma uspešni z takšnim obnašanjem da stalno iščete dlako v jajcu..........ma dejte pokažite malo sloge in sporazumevanja, "saj v lepi besedi se lepo mesto najde"-so djali naši dedje " a ta rek velja še dandanes & Lp
kunej94
# 20.11.2009 ob 20:35
"Kje je naša samozavest?"

U fuzbalu ;)
Evropaaa pugej - Slovenijaaaa, gre naprej!!!
minnaema
# 20.11.2009 ob 20:20
Dejstvo je NEizpodbitno, da je predsednik Vlade RS g.B.Pahor dne 04.11.t.l. v Stocholmu
O D P R L V R A T A da se Slovenija in sosednja Hrvatska začneta POGOVARJATI in dogovorjeno tudi "po domače napisati na papir" tega NI bilo mogoče v osemnajstih letih
storiti, le govorilo se je in gospod Jelinčič je Hrvatom povedal že pred leti "kar jim gre in to celo ponovil na Hrvatski televiziji in kaj se je od tega rešilo......zelo malo ali nič, sosedi so vse kar se je povedlo ignorirali, čeprav vsi vemo, da obsojanja NE PRIPELJEJO nikamor.
Številni državljani RS ne želijo si, da bi naši pravnuki reševali mejni problem, zato je potrebno z s i n e r g i j o v naši državi nadaljevati to kar je bilo v Stocholmu začeto, saj vsi Slovenci smo na isti barki-vsi si želimo akuratne rešitve z sosedi, zato je potrebna sloga, dogovarjanja in razumevanje NE pa obsojanje, ker deklerativnosti nam ničesar NE prinesejo, potrebna so konstruktivna odločanja, ki jih do sedaj z koherenco pri Hrvatih Ni bilo, zato je potrebna v naši državi velika medsebojna sloga in sodelovanje, prosim lepo - & vso srečo Slovenija in nejni državni adlatrusi in Lp
Moja SLOVENIJA
# 20.11.2009 ob 20:18
Kdo ne pozna hrvaško igralsko skupino, kdaj bojo naši samozavestni to spoznali, da grejo spet na led
a-bra-ka-da-bra
# 20.11.2009 ob 20:01
Ah, še eno trkanje na čustva namesto na razum. Žalostno ...
vonko
# 20.11.2009 ob 19:59
Pahorjeva vlada je sicer res polomija za Slovenijo, morja in ozemlja pa ni zapravil on, ampak pri postavljanju mej njegovi politični predniki, ko so pristali na republiške meje. Pa se lahko vsi danes na glavo mečemo. Boljšega sporazuma žal nihče ne bo skupaj spravil.
bojan nepužlan
# 20.11.2009 ob 19:57
pahor tvoje izjave spadajo v rubriko saj ni res pa je
pajon
# 20.11.2009 ob 19:48
Zakaj so Hrvati podpisali arbitražni sporazum???

Zato, ker je tema arbitraže Slovensko morje in NE Hrvaško....

A mislte, da bi Hrvatje podpisali arbitražni sporazum, če bi se šlo za Hrvaško morje?!?!?

Žalostno Pahor , žalostno....
Jethros
# 20.11.2009 ob 19:41
"Bojim se, da je to začetek konca Slovenije in se sprašujem, če nismo morda v osamosvojitveni vojni obrnili orožje v napačno stran. "
Zmago Jelinčič (SNS)

Zanimivo Zmago, da imamo na youtube posnetek, kako veselo držiš puško na meji, kjer se je dogajal embargo orožja tisto leto, lahko bi raje bil na mostu nad Dragonjo in prepričeval Janšo in Bavčarja, da postavita ovire na hrib, namesto na most, kjer je zrasla Plovanija. Me zanima česa je Zmagota strah, če ima tooooliko dokazov o naši meji. Arbitri jih ne smejo izločiti, datum razprave pa je bil tudi soglasno potrjen, da mora biti 25.6.1991, torej mahati z zemljevidom iz 1918 nima smisla, sploh ker nismo imeli Primorske takrat. Mah, vse za točke, ne moreš verjeti.
mandingo
# 20.11.2009 ob 19:36
Administratorja bi vprašal zakaj se pri nekaterih namesto glasu ,ki ga daš pojavi plus?Opazil sem,da se to redno dogaja.
Kluzo
# 20.11.2009 ob 19:33
Kje je naša samozavest. Ti si pa posrečen. Samozavest smo izgubili takoj, ko si prišel na tron. Danes rečeš nekaj, jutri isto zanikaš. Se spomniš Mure, se spomniš Steklarske.

AVE PAHOR "NATEGNJENI DELAVCI IN UPOKOJENCI" TE SALUTANT.

In ti nekaj narediš sam, Pisatelj Pahor, Bučar, Cerar, so zate dripci, moralna avtoriteta pa Kučan. In jaz naj bom ob teh tvojih postopkih samozavesten. Saj nisem nor!

Ave.
Peter F.
# 20.11.2009 ob 19:29
Matr, temu Pahorju je pa vodenje države očitno precej stopilo v glavo.
Maha z rokami in vpije med govorom kot kakšen Hitler.
Žalostno.
capyes
# 20.11.2009 ob 19:24
Tisočkrat ponovljena laž se nepoučenim spremeni v resnico.

Hrvati Evropi neprekinjeno servirajo laž, da "želi agresorska Slovenija mimo mednarodnega prava odvzeti ubogi in pošteni Hrvaški ogromno ozemlja" !

In Evropa verjame: Slovenci so res pokvarjeno ljudstvo .

Pahor in naša diplomacija ... pa nič !!!

Sramota, sramota... g. Pahor
becool40
# 20.11.2009 ob 19:23
"E Borute, Borute...srce ti zlatno, nek se ti pozlati i ruka", s katero si podpisal sporazum in spustil Lijepo našo HR v Evropo. Tako bi danes še enkrat komentiral legenda Mladen Delič, v kolikor bi še živel.
Kazalo