Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.1 od 27 glasov Ocenite to novico!
Če je delodajalec za plačilo študentu v višini 100 evrov do zdaj moral plačati 130 evrov, bo moral po novem 133 evrov. Študent bo namesto celotnih 100 evrov kot do zdaj dobil neto 85 evrov, a bo zaradi plačila prispevka za pokojninsko in invalidsko zavarovanje vključen v to zavarovanje. Foto: BoBo

Dodaj v

V denarnici študenta zdaj 85 namesto 100 evrov, a tekla mu bo delovna doba

Minimalna urna postavka je 3,8 evra neto
1. februar 2015 ob 12:15,
zadnji poseg: 1. februar 2015 ob 13:25
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

S 1. februarjem je neto zaslužek študenta postal nekoliko manjši, vendar pa je od danes študent vključen tudi v pokojninsko zavarovanje.

Z današnjim dnem so se za študentsko delo namreč začele uporabljati določbe novele zakona za uravnoteženje javnih financ. Osnovni mehanizmi študentskega dela ostajajo enaki, tudi v prihodnje bo to potekalo prek študentskih servisov na podlagi napotnice brez dodatnih administrativnih bremen.

Minimalna urna postavka je 3,8 evra neto, v višini 15,5 odstotka pa bo odmerjen prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje, ki ga bodo od študentskega dela morali plačati študentje, medtem ko bo prispevek delodajalca odmerjen po stopnji 8,85 odstotka.

Namesto 100, v denarnici zdaj 85 evrov
Celotna obremenitev študentskega dela za delodajalce je se s 30,38 odstotka z današnjim dnem dvignila na 33,74 odstotka - če je delodajalec za plačilo študentu v višini 100 evrov do zdaj moral plačati 130 evrov, bo moral po novem 133 evrov.

Študent pa bo namesto celotnih 100 evrov, kot je veljalo prej, dobil neto 85 evrov, a je zaradi plačila prispevka za pokojninsko in invalidsko zavarovanje zdaj vključen v to zavarovanje.

Prispevka breme delodajalca
Delodajalec mora od študentskega dela plačevati tudi prispevek za zavarovanje za poškodbe pri delu in poklicne bolezni po stopnji 0,53 odstotka ter prispevek za zdravstveno zavarovanje po stopnji 6,36 odstotka.

Skupaj vse koncesijske dajatve na študentsko delo znašajo še 18 odstotkov.

Delež prispevkov delodajalca

Do zdajOd 1. 2.
koncesijska dajatev
23 %
16 %
dodatna koncesijska 
dajateve
2 %
2 %
pavšal za zavarovanje
za poškodbe pri delu in
poklicne bolezni
4,58 %
0,53 %
pavšal za zavarovanje za
primere smrti in
invalidnosti
0,80 %
0 %
pokojninsko in invalidsko
zavarovanje
0 %
8,85 %
zdravstveno zavarovanje
0 %
6,36 %
skupaj
30,38 %
33,74 %


Primerjava plačil pri zasluženih 100 evrih

Do zdajOd 1. 2. 2015
Izplačilo študentu
100
84,50
Strošek delodajalca
130,38
133,74
T. H.
Prijavi napako
Komentarji
Vidi
# 01.02.2015 ob 12:27
Študentsko delo bi se moralo ukiniti na celi črti. Vsak, ki pride iz študentskega statusa v status iskalca (prave) zaposlitve ugotovi, da študentskega dela ni bilo težko najti čeprav ni prineslo veliko denarja (nekaj ga pa vendrale je), da pa je zdaj še to nemogoče. In kmalu dojame, da so študentje tisti, ki odžirajo delo vsem ostalim brezposelnim. Pred leti je protestiral danes pa joka da ni služb... Študentje kmalu ne boste več zato temu primerno razmišljajte logično. Študent si največ 6 let potem postaneš navadni smrtnik ne pa tako kot se razmišlja danes... NISTE ZA VEČNO!
Untamle
# 01.02.2015 ob 12:21
vendar pa je od danes študent vključen tudi v pokojninsko zavarovanje.

... povedano drugače: študenti bomo podpirali tekoč pokojninski steber zaradi vse večje luknje, sami pa pokojnine tako ali tako ne bomo videli.
mikic007
# 01.02.2015 ob 12:36
Po drugi strani pa ne vidim razloga, zakaj bi npr. 19-letnik brez študentskega statusa plačeval vse dajatve, njegovi vrstniki pa bi mu ob subvencionirani prehrani in stanovanju, poceni šolstvu in subvencioniranih zurih predstavljali se nelojalno konkurenco na trgu dela...
SKing
# 01.02.2015 ob 12:24
Pokojnine ne bo, to je dejstvo :)
gernika
# 01.02.2015 ob 12:37
Ukinit študentsko delo. Pika.
zozozo
# 01.02.2015 ob 12:35
povedano drugače: študenti bomo podpirali tekoč pokojninski steber zaradi vse večje luknje, sami pa pokojnine tako ali tako ne bomo videli.

A si polnoleten? Zakaj si predstavljaš, da bi moral od svojega zaslužka prispevati manj kot jaz, ali manj kot tvoji vrstniki, ki niso šli študirat? A ti ni dovolj, da imaš subvencionirano bivanje in prehrano, in da ti nekdo drugi plačuje študij?
ma dej
# 01.02.2015 ob 12:43
študenti so za študirat, delajo naj delavci
zozozo
# 01.02.2015 ob 13:19
Joj, kako je fajn ponavljat te puhlice, ki nimajo nobene vsebine. Če si ti pri 20-25 letih (v teoriji da si pač študiral) rad visel 100% na denarju svojih staršev,

Ni ti pa težko viset na denarju tvojih vrstnikov, ki ne študirajo?

Še enkrat, imaš kako opravičilo, zakaj bi rad imel bolj ugodne pogoje pri zaposlitvi kot ostali odrasli?
Ponoru
# 01.02.2015 ob 12:38
Najbolj me moti dodatna koncesijska dajatev 2%. Ta dva odstotka sta tudi razlog, da se je zakon sprejel.

Nič ni lepšega kot biti posrednik z dvoodstotno provizijo in imeti monopol.
B M
# 01.02.2015 ob 12:54
tudi "študenti" delajo po v treh izmenah v tovarnah, so natakarji, kurirji, delajo v trgovinah, na bencinskih črpalkah, skratka delajo povsod in delajo po cele dneve in tako delo traja nekaj let.
in to je narobe, takšna oseba bi morala biti zaposlena za določen ali nedoločen čas, ker tako tudi dela. sedaj je le izkoriščena s strani delodajalca.
Ta "študent" pa je zadovoljen da le ima delo in nek zaslužek.
Država in mi vsi pa smo prikrajšani za davek, ki ni bil plačan.
Ori
# 01.02.2015 ob 12:25
a tekla mu bo delovna doba

Kaj to je mišljeno kot šala, črni humor? Ali nekateri to mislijo smrtno resno?
Wasabi
# 01.02.2015 ob 13:27
Študentsko delo = študentska država. Malo nezrela, malo naivna, malo netrezna. Jaz bi nasploh ukinil študentsko delo. Kdor želi delati naj gre na trg dela, kdo želi študirati, naj študira. Ne pa, da ljudje študirajo nekaj, preko študenta pa kelnarijo. Ful lepo navežejo pridobljeno znanje v praksi, nimaš kaj. Študentsko delo bi bilo edino smiselno, če bi ga lahko opravljal izključno na delovnih mestih, ki se navezujejo na študij. Vse drugo je še ena v vrsti bananastanskih nategunskih iznajdb.
Abndbn
# 01.02.2015 ob 12:53
dobro, a prepozno. Če ne bi takrat ovce brez možganov, oprane s strani mafijskih študentskih organizacij, zrušile malega dela, bi nam bilo danes precej bolje.
Jaz pa bi imel par let delovne dobe več:)
mikic007
# 01.02.2015 ob 13:31
Sicer pa, kdor ima izkušnje iz tujine ve, da imajo to večinoma vsi dobro rešeno, brez študentskega dela. Zakaj se to v Sloveniji ne da, ni stvar znanja ali česarkoli racionalnega, temveč zgolj želja po kontroli študentske populacije in ohranjanja nekih kvazi ugodnosti, ki to niso. Žalostno je, da sem svojo prvo redno zaposlitev dobil šele v Španiji v času največje krize, za nekaj, kar pri nas velja za študentsko delo, sem bil pravično plačan in hkrati plačeval vse dajatve ter užival vse ugodnosti, ki iz tega izhajajo. Enako v drugi državi sedaj. Torej se da, nihče niti pomisli ne, da bi moral imeti študent posebno delovno zakonodajo.
mikic007
# 01.02.2015 ob 12:45
@amauri08

Razlozi prosim. Zna biti, da nisem opazil študentov, ki delajo za minimalna v tovarnah troizmenske sihte ali se kaj hujšega. Kakšno izkoriščanje, ki ga drugi delavci niso deležni, imaš v mislih?
zozozo
# 01.02.2015 ob 14:05
@what - Saj nihče ne pravi, da so študentje krivi za trenutno stanje. Ampak to nič ne spremi dejstva, da je študentsko delo nelojalna konkurenca in da dejansko odžira delo ostali populaciji.
venčeslav
# 01.02.2015 ob 12:30
sej se mi zdi fajn da se oklesti študentsko delo, ampak parola delovne dobe je pa res za lase privlečena
mikic007
# 01.02.2015 ob 13:21
Cilj bi moral biti, da študent hitro uspešno zaključi šolanje, tu se menda strinjamo. V bolj urejenih državah jih vzpodbudijo z dobrim zaslužkom in kariero. Če pri nas to ne gre, jih je pač potrebno vzpodbuditi vsaj s tem, da jim status študenta ne predstavlja varnega zavetja, ampak je bolje biti z diplomo na trgu dela.

Anomalija, da študent podpira vogal hiše pa je podobna upokojencem; normalno zaposleni bi morali v celoti podpirati lastno hišo. Pri sedanji ureditvi študentsko delo to kvečjemu onemogoča!
karantanc9
# 01.02.2015 ob 16:29
Manjka še omejitev ur. Ne pa da maš razpisana dela po pol leta s polnim delavnikom za "študenta".
Kajzer Franz
# 01.02.2015 ob 14:02
v denarnici študenta bo sedaj predvsem VEČ DENARJA
ker jih pač delodajalci ne bodo mogli več izkoriščati z mizernimi plačami

min. plača pa bi morala biti še višja, da dobi zaposlitev nekdo od tistih 120.tisoč ljudi na zavodu pred nekim študentom
gz4468
# 01.02.2015 ob 13:43
Študentsko delo bi moralo biti za študente - tiste, ki res študirajo, da ob študiju zaslužijo nekaj denarja, da ga imajo za sproti, ne pa tiste izkoriščevalce, ki si pridobijo status in delajo preko tega celo leto.

Poznam primer (zanesljiv vir, direktno s študentskega servisa), ko je prišla na študentski servis brezposelna mama s svojo hčerko v prvem letniku srednje šole in je bila čisto navdušena, kako bo lahko njena hčerka delala prek študenta, ker mama ne dobi službe nikjer. Potem je, med drugim, mama dala idejo, da bi se njena hčerka zaposlila v nočnem klubu kot plesalka (a punčara je stara 15 let). Zanimalo jo je tudi, ali bi lahko celo ona delala preko hčerkine napotnice. Tako nizko smo prišli, 40 letna ženska z otrokom (mogoče celo več otroci) ne dobi službe, zato mora 15 letna hčerka delat prek študenta, ker podjetja samo še prek študenta zaposlujejo.

Jaz sem študent in nikjer ne dobim dela prek študenta, ker sproti študiram in nimam časa za delat, kadar bi se delodajalcu sprdnilo. Naj si ta sistem nekam porinejo.

Zakon o malem delu je bil več kot super za normalne in poštene ljudi, ampak so se zbunila podjetja in študentski servisi, ker potem oni ne bi več toliko služili.

Moj predlog: omejit študentsko delo na maksimalno 16 ur tedensko (2 normalna dnevna šihta) ali 64 ur mesečno na študenta. Kdor bi rad več delal, naj se redno zaposli. Kdor pa študira, pa nima časa, da bi kaj več delal. Izjema bi bili počitniški meseci, julij, avgust in september.
Wasabi
# 01.02.2015 ob 13:43
@zozozo
No, študentsko delo npr. med počitnicami, ko so redno zaposleni na dopustu, ni nujno napačno.

Se strinjam, če se navezuje na smer študija. Če se ne, ne vidim razloga, da bi do poceni del imeli dostop samo študenti. Zakaj za taka dela ne bi mogli kandidirat nezaposleni, upokojenci...delodajalci bi imel večji izbor dobiti boljši kader. Čisti banalen primer. Išče se kelnarca za 2 meseca, ker so zaposleni na Tajskem...evo, jaz bi raje vzel staro mamo v pokoju, ki je prej 30 let kelnarila, kot pa opecanano študentko, ki ti prinese kavo na način, da ti vse sladkorčke zraven polije..ali pa natiči rdeče vino v navaden kozarec. Naj punca raje študira tisto, kar pač študira.
zozozo
# 01.02.2015 ob 13:33
@Wasabi - No, študentsko delo npr. med počitnicami, ko so redno zaposleni na dopustu, ni nujno napačno. Problem je ta, da se je to razpaslo kot alternativa redni zaposlitvi, namesto da bi predstavljalo samo občasno izredno rešitev. Po moje bi bilo najbolje, da bi študentom (in dijakom) dovolili npr. dve neobdavčeni povprečni plači na leto, na vse ostale dohodke pa naj bojo isti pogoji kot za vse ostalo.
karantanc9
# 01.02.2015 ob 13:26
Minimalna postavka... se upošteva pod pogojem da zadnjo uro delaš volentersko, da štimajo papirji.

Malo delo bi bilo bojše kot tole, pa ni bilo sprejeto... ker ti ne bi pripadala porodniška pa dopust. Včasih sami sebi ljudje delajo večjo škodo kot politiki.
megan
# 01.02.2015 ob 19:06
@What
sej točno to pravim. Danes se zahteva diploma za delo, ki so ga včasih brez problema opravljali tehniki. To potrjuje, da je študentov preveč. Zahrevajo se diplome, kjer sploh niso potrebne, ker je take delovne sile veliko in ker so tudi diplomirani ljudje pripravljeni delat za minimalno plačo, kakršno bi morali prejemat samo tisti z osnovnošolsko mogoče poklicno izobrazbo.
Večina težav izvira iz tega, da država dopušča mafijske organizacije, kot so študentski servisi, ki jemljejo provizije za nič in da je študentov bistveno preveč. Tako država preveč denarja porabi za študij. Ker študurajo tudi taki, ki za to niso niti sposobni, še manj pa pripravljeni v to vložit primerno količino truda nivo pada. Kvaliteta je slabša tudi za to, ker je na faklutetah prevelika gneča. Na vajah se asistenti ne morejo primerno posvetit študentom, ker so skupine prevelike. Ker je študentov preveč, država ne more vsem, ki bi potebovali nudit štipendije, zato morajo delat ob študiju in je tudi zaradi tega njihovo znanje slabše, ker nimajo dovolj časa za učenje. Če bi bilo študentov toliko, kot je treba, bi ti delali občasno, ko bi imeli čas in to takšna dela, da bi pridobivali izkušnje za prihodnost.
Vse skupaj izhaja iz miselnosti, da morajo vsi študirat in da če bodo diplomirali, bodo pa gospodje z velikimi plačami ... To miselnost je treba spremenit. Tudi ljudje, ki niso študirali so lahko mojstri svojega dela, cenjeni z družbenim ugledom in spodobnim zaslužkom. Brez veze silit na faks nekoga, ki se mu itak ne da učit.
megan
# 01.02.2015 ob 16:00
Dlogoročno bi bilo treba več stvari uredit. Drastično je treba zmanjšat število študentov. Več kot 50% (pa še to je veliko) populacije ni treba da študira. Zdajšnih 80% al še več je absurd. Študij mora biti izključno rezerviran za tiste, ki to umsko zmorejo in ki so pripravljeni vanj veliko vlagat. Ostali bi se po srednji šoli zaposlili v poklicih, za katere ni potrebno imet diplome in bi bili vseeno spodobno plačani in bi omogočali dostojno življenje. Dela za take poklice je veliko, ljudi z veseljem do njih in z malo manj volje do resnega študiranja tudi. Uporabniki so pripravljeni njihove izdelke in storitve tudi dobro plačevat. Za dosego tega bi bilo treba že srednje šole pošteno prevetrit. Vpis na gimnazije je treba močno zmanjšat, hkrati pa posodibit programe v ostalih srednnjih šolah. Bodoči mizar res ne rabi znat vseh afriških glavnih mest in podrobne interpretacije sodobne književnosti, je pa dobro, če obvalda delo v delavnici. Po vzoru Nemčije bi bilo pametno v večjim meri uvesti dualni sistem.
Če bi bilo študentov manj bi vsi tisti, ki to potrebujejo dobili štipendijo, zaradi katere jim ne bi bilo treba delat med študijem, morda občasno, priložnostno, ko bi slučajno imeli čas in še to bi moralo biti v povezavi z njihovim študijem (razen čez poletje).
Morali bi tudi omejit število ur, ki bi jih delodajalec lahko izplčal preko napotnic in ga pogojevat s številom redno zaposlenih v podjetju in UKINIT parazite imenovane študnetski servisi ... Vem, da je to, kar sem napisala utopično in še na dolgi rok težko uresničljivo, ker določenim vplivnim skupinam ustreza trenutno z zdravo pametjo skregano stanje.
ThinkIt
# 01.02.2015 ob 15:26
Študensko delo bi bilo potrebno ukinit, ter naredit tako, kot je v tujini in pika. Preprosto ter učinkovito!
veza
# 01.02.2015 ob 14:27
pravilno pa bi bilo, da bi starš imel delo in financiral otroka študenta, ne da je sedaj starš brezposelen, otrok pa mora delati, da si financira študij...
zozozo
# 01.02.2015 ob 14:09
@Wasabi - Se strinjam, če se navezuje na smer študija.

Hmm, ne vem. Po moje je dobro, če študenti (torej tisti, ki bodo kasneje imeli relativno dobro plačane pisarniške službe) vidijo tudi, kako izgledajo službe za minimalca.
zozozo
# 01.02.2015 ob 18:38
danes moraš biti u.d.i. strojništva, da lahko opravljaš poklic, ki so ga prej opravljali strojni tehniki!

Mogoče je pa to osnovni problem. Danes študira toliko ljudi, kot jih je pred 30 leti hodilo v srednjo šolo. Če hočeš, da vsi ti ljudje diplomirajo, potem pač morajo biti fakultete na nivoju nekdanjih srednjih šol.
alcatraz
# 01.02.2015 ob 18:14
... povedano drugače: študenti bomo podpirali tekoč pokojninski steber zaradi vse večje luknje, sami pa pokojnine tako ali tako ne bomo videli.

untamle, aja? Bejž no?
Ko smo redno zaposleni vseskozi podpirali večne in kvazi študente, a to je blo pa po tvojem uredu, al kako?
jebelacesta23
# 01.02.2015 ob 15:37
Namesto pomagati revnim in brezposelnim, se pomaga študentom...Saj prav. Podzravljam, da se uredi tudi to področje. Ampak šele, ko bi se izboljšalo pogoje za zaposlovanje nezaposlenih, ki jih je 120 tisoč. MDDSZ in ministrica Kopač Mrakova je rak rana slovenskih vlad zadnjih deset let!
megan
# 01.02.2015 ob 15:12
Študentsko delo v prejšnji obliki ni vodilo več nikamor. Dejstvo, je da mora delo preko študentskih napotnic za delodajalce postat dražje, da bodo imeli vsaj nekaj motivacje zaposlit za stalno. Se strinjam z novim zakonom, vendar je še cel kup ukrepov, ki bi bili boljši za ureditev študentskega dela. V prvi vrsti bi bilo treba ukinit študentske servise, ker so navadni paraziti. Jaz sem si študentsko delo vedno našla sama, mimo njih, pa so vseeno pobirali provizijo od vsake ure, ki sem jo oddelala. Pa tudi, če si ne bi sama našla dela, bi ta lahko posredoval zavod za zaposlovanje. Drugi ukrep, ki bi ga morali sprejet pa je, da bi delodajalci bili omejeni koliko ur lahko plačajo preko študentskih napotnic, glede na število zaposlenih v podjetju.
Glavni cilj mora, bit, da bodo delodajalci začeli redno zaposlovat, ne pa preko študentskih napotnic! Na ta način se bo stanje v državi popravilo - vsaj malo (študentsko delo ni niti edini niti glavni problem, vseeno pa je nujno tudi to področje uredit).
Anar Hija
# 01.02.2015 ob 13:11
Bravo Anja Kopač Mrak. Še ena izmed tvojih kariernih neumnosti. Saj ni važno, kaj se dela, da je le kariera in, da smo v vladi, a ne, da?

Eni in isti na ministrstvu za delo že 10 let, vi pa pričakujete spremembe? :)))))))))))))))))))))))))
miro789
# 01.02.2015 ob 13:01
Sigurno korak v pravo smer
Robiland
# 01.02.2015 ob 12:32
kaj pa ostalim, ki smo delali ob studiju za nazaj?

Bo treba v skupinsko tozbo, naj SOU organizira, za dobro vseh alumnijev, bo slo? :P :P
Fiilliip
# 01.02.2015 ob 12:20
Dober ukrep!
matori
# 01.02.2015 ob 19:12
untamle - povedano drugače: študenti bomo podpirali tekoč pokojninski steber zaradi vse večje luknje, sami pa pokojnine tako ali tako ne bomo videli.

Nihce te ne sili delat,obenem pa se vprasaj,kdo krije tvoje solanje,potem pa se oglasaj glede podpiranja cesarkoli
revolution_SLO
# 01.02.2015 ob 16:16
kaksno zavarovanje? V tej državi ne moreš za naslednji mesec pričakovat kaj bo s tabo, ne pa da bi razmisljal o pokojninskem i delovni dobi. Kir nateg..samo, da so dosegli dodatno krajo denarja od študenta, čeprav so študentski servisi že tako sami sebi v namen in pralnica denarja.
nikhrast
# 01.02.2015 ob 16:09
Ne vem če po svetu kdo razume to anomalijo v Sloveniji, študentsko delo.
Delo je delo, tudi sezoansko, part-time, na pogodbo..., vsi naj delajo pod istimi pogoji, vsi plačujejo davke in prispevke, pa zadeva rešena.
V Severni Ameriki pa ne vem če našel študenta ki ne dela. Poleti, če se ne vpišeš v poletni kurz, imaš tako štiri mesece cajta da delaš in lepo zaslužiš.
ekreme
# 01.02.2015 ob 15:53
pa dobr, kaj je s to ministrico: vsi vemo, kaj je treba nardit, ona pa ono, gremo mi po svoje? :) se mi zdi, da se razen njenih kolegov, nihče več ne strinja z njo in je ne podpira. ona pa kr naprej z nekimi novimi ukrepi, ki gredo ravno v obratno smer, kot si to želimo vsi ostali. naj gospo nekdo obrne!!! :DDD
m72
# 01.02.2015 ob 14:59
@Untamle: "... povedano drugače: študenti bomo podpirali tekoč pokojninski steber zaradi vse večje luknje, sami pa pokojnine tako ali tako ne bomo videli."

Pa službe po koncu študija tudi ne. Zaposlovalcem bodo cenejši novi študenti. Teh pa ne bo manjkalo, ker ima že vsaka druga vas univerzo ali vsaj fakulteto.
kmetolizec
# 01.02.2015 ob 12:26
bog ti ve kam bo šel ta denar...spet v eno "luknjo" pač
21.12.2012
# 02.02.2015 ob 06:59
Študentsko delo mora biti občasno, ne pa redno.
what?
# 01.02.2015 ob 15:04
@what - Saj nihče ne pravi, da so študentje krivi za trenutno stanje. Ampak to nič ne spremi dejstva, da je študentsko delo nelojalna konkurenca in da dejansko odžira delo ostali populaciji.

Velika razlika je, če nekdo reče da je "študentsko delo" nelojalna konkurenca, kot pa če nekdo reče da "študentje" odžirajo delo!! V drugem primeru gre za kazanje s prstom na osebe, ki so v dreku. Kot da bi rekel da so včasih sužnji odzirali delo navadnim delavcem, ker so po tej logiki bili očitno z veseljem sužnji; pajade. Za študentsko delo niso odgvorni študentje, ampak vlade in predvsem delodajalci, ki jim takšno stanje ustreza. študentski servisi so itak kriminal prve klase - tak kriminal, da se verjetno še Italijanski mafijci tolčejo z glavo ob steno, ker se niso tega spomnili.

@veza:
pravilno pa bi bilo, da bi starš imel delo in financiral otroka študenta, ne da je sedaj starš brezposelen, otrok pa mora delati, da si financira študij...

natanko tako. Ampak delodajalci in vlade izkoriščajo obe omenjeni skupini, na koncu pa omejenci kažejo na prste na ene ali na druge in ne na odgovorne!
ThinkIt
# 01.02.2015 ob 13:43
Še ena neumnost. Obdavčijo študente, ki bodo šli še na nižji standard, da bi dobili delo? Kretenizem.
Obdavčijo naj delodajalce, naj njim nabijejo 15-20% več stroškov al več pri tem delu.

Pol se jim pa ne bo splačal zaposlovat preko "študenskega" dela pa bodo morali lepo redno zaposlovat pa bo,...
dusansilni
# 01.02.2015 ob 13:38
še dobro da je takrat malo delo padlo ker potem pa res nebi nihče več zaposloval. Vzameš malega delavca oddela tok ur koliko jih lahko potem pa vzameš drugega tretjega itd,.
Ogroženi
# 01.02.2015 ob 13:07
Ne vem, kako je s študentom od danes dalje. Prepričan pa sem, da so redno nezaposleni sedaj še manj zanimivi delodajalcu.

Pa kaj bi to, važna je kariera Anje Kopač Mrak in stranke SD, samooklicanih "socialnih" demokratov, kajneda...

Dokler bodo ministrstvo za delo družino in socialne zadeve izmenjaje obvladovali enkrat SD in drugič SDS, ne bo napredka na področju dela. Brez napredka na področju dela pa ne bo sprememb na bolje. Tako enostavno je to.
sonce12
# 01.02.2015 ob 23:29
Zakon popolnoma v korist države in polnenje pokojninske blagajne. Kdo k idela preko študentske napotnice upa razmišljati o svoji pokojnini ?? Treba je ukinit študentske servise in agencije, pa zrihtat pravo delo, ker tole kar so sedaj naredili ni nič bolje. Glede delovne dobe, pa je tako, da ni ed delovni dan, štet, v delovno dobo, ampak po zaslužku, kar je popolnoma zgrešeno z logiko in ostalo prav tako, kar so sprejeli. Kot že nič kolikokrat je zraven Anja Kopač Mrak ki nima kaj tam iskat in njej podobni. Se pa vidi, da neupa država nič, da bi stopili na sproti študentski, zdravstveni in podobni mafiji, ampak ji samo kima. Žalostno, ampak ta zakon je poden
ZBit
# 01.02.2015 ob 19:16
In tako bojo pokojnine ponovno manjše, saj študeti ne bojo prispevali niti polovico kot prispeva redno zaposleni. Vendar na koncu bojo imeli vsi enako delovn dobo.

Namesto da bi študente spravl do redne zaposlitve se bo to izrabljalo. Res "idealna" rešitev.
Kazalo