Slovenija

Poudarki

  • Urad: YLE naj 2. del Resnice o Patrii pokaže na TV1
Anže Logar
Anže Logar od finskega TV-ja pričakuje objavo pojasnil na njihovem 1. programu. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Vladni urad finsko TV pro...

Dodaj v

Vlada YLE zaprosila za objavo 2. dela oddaje

Logar: Objava pojasnil lahko sproži nove odločitve glede tožbe
6. september 2008 ob 18:57
Ljubljana - MMC RTV SLO

Urad vlade za komuniciranje je v petek na direktorja YLE-ja Mikaela Jungnerja naslovil prošnjo za objavo dodatnih pojasnil v zvezi z oddajo Resnica o Patrii.

Kot pravijo na uradu, jim gre za pojasnila, ki bi dopolnila navedbe v oddaji, osvetlila ozadje nastajanja oddaje in izbora sogovornikov. Pravzaprav od direktorja pričakujejo objavo nasprotnih dejstev od navedb iz Resnice o Patrii.

Urad: YLE naj 2. del Resnice o Patrii pokaže na TV1
"Od finske televizije YLE pričakujemo, da vsebino Resnice o Patrii - 2. del prikaže na TV1 v terminu s podobno gledanostjo kot v primeru ponedeljkove oddaje, tekst pa objavi tudi na svoji spletni strani v angleškem in finskem jeziku," sporočajo z urada vlade za komuniciranje.

Ob tem poudarjajo, da pojasnila, za katera prosijo, hkrati podajajo jasna zagotovila pristojnih iz Slovenije in finskega podjetja Patria, da za v oddaji izrečene obtožbe na račun predstavnikov slovenske vlade ni prav nobenih dokazov.

Logar: Objava pojasnil lahko sproži nove odločitve glede tožbe
Direktor urada Anže Logar je za TV Slovenija dejal, da se tožba vlade zoper finski TV v odvetniških pisarnah že pripravlja, da pa lahko sporazumna finska objava dodatnih dejstev postane pomemben dejavnik, ki lahko sproži nove odločitve.

Prijavi napako
Komentarji
RobsonMB
# 08.09.2008 ob 13:46
Naj kar Janša toži v svojem imenu. Tam se pojavlja J ne V kot vlada. Naj sam plačuje pravdne stroške, ko bo zgubil in ne ne davkoplačevalci.
simon04
# 08.09.2008 ob 08:42
MAC.H ti si slaboumnež.
simon04
# 08.09.2008 ob 08:38
oja, kje pa je novinarska etika Magnusa in njemu podobnih?
odpadnik-1
# 07.09.2008 ob 14:34
@213. mikoš (07.09.2008 || 09:19:30)
A si mislil svobodo pod Laškim škornjem?
odpadnik-1
# 07.09.2008 ob 14:32
@210. Gogoknight (07.09.2008 || 08:15:32)

Ta je dobra.
Hvala.
mikoš
# 07.09.2008 ob 09:19
Levičarji res ste dolgočasni z tem dokazovanjem vaše slabe nameščenke in ogromne laži.
Takšni lahko vladajo podzemlju, ne pa pošteni SLOVENIJI.
Pojdite raje v Kočevje v Mačkove bunkerje in vladajte mrtvim, ki ste jim že storili krivico,
Mi živi , tudi borci NOB vemo kdo in kaj ste, zato smrt komunizmu svobodo Slovenskemu narodu.
Gogoknight
# 07.09.2008 ob 08:28
@mr. pink žviš ti mogoče na marsu?
Mr. Pink
# 07.09.2008 ob 08:20
MACh, ti teslo, oddaja na finskem ni imela zveze s patrijo, v njej so v glavnem nastopali kriminalci kot je cvikelj, ki je osumljen hude industrijske špijonaže, potem drago kos, ki je itak ful v redu in kredibilna oseba, direktor sis tehnike ki je tudi nekako pod finsko preiskavo, pomojem (prej kot janša), pa nekakšen smešen možicelj, stari partijec in odstavljeni šef policije, kateremu ne bi verjel prav nihče več. Namen oddaje je bil povsem jasen, diskreditirati celo slovensko državo in se ji smejati v brk, s strani prej omenjene klientelistične bande, za katero morajo stati old bojsi, razni Šroti in Zidarji, ki jih povezuje operativec Zdolšek, slovenski Pasha Antipov.

torej je iz tega povem jasno zakaj je janša srožil v tek celotno državno kolesje, jaz ga podpiram
Gogoknight
# 07.09.2008 ob 08:15
Prodam:
• akvarij znamke SDS s tlorisnimi merami 8x8 m, višino prilagodite trenutnim rezultatom volilnih anket;
• črpalko znamke Walter Wolf brez filtra za lovljenje akvarijskega mulja;
• vodni grelec znamke Tanko, ki se včasih pregreje;
• zračni razpršilec SNS model Zmago za ustvarjanje volilne megle;
• dve svetilki evropskega svetilnika znamke Dim;
• nekoliko umazan steklen Express pokrov;
• termometer znamke Stanislavko, ki poleg temperature registrira in z metodo copy/paste shrani tudi rezultate Delove volilne ankete;
• mrežico za lovljenje naivnih volillnih ribic;
• čistilec umazanih stekel znamke YLE Finland;
• samolepljivo in težko odstranljivo akvarijsko ozadje z motivom Martina Krpana, delo slikarja Jureta Cekute;
• 3x lakiran lesen pokrov iz domače rokodelske delavnice Matej&BB. Pokrov je bil pazljivo brušen s finskim smirkovim papirjem (dobavljenim februarja 2007) ob strokovnem znanju restavratorice BB. Zadnji nanos laka je izvedel priznani mojster Matej iz slikopleskarskega oddelka iste rokodelske delavnice v maju letošnjega leta.
• in veliko število piranh v odlični formi.

Akvarij je bil kupljen nov pred štirimi leti v trgovini WD40. Ponudbe naslovite na elektronsko pošto Jansalle@gov.si do 21. septembra, ko se izteče javno zbiranje ponudb.
Piranhe so mesojede in jih ni težko hraniti. Predvsem imajo rade hrano iz svoje domovine.
(Prirejeno po oglasu s spletne strani http://www.h2oteam.com/potapljaska-oprema-prodam/piranhe-t87.html)
socialec
# 07.09.2008 ob 08:05
molicka2 če že posnemaš svojega vodjo JJ Daltona vsaj njegove konstrukte prav napiši, tvoj oprani um se pa skozi tvoje komentarje vidi, zato pa govoriš enako kot osumljeni, dejstva pa pozabljaš! A dejstva ostajajo, podkupnine so bile izplačane in nekdo jih je dobil! Glavni akterji zgodbe se pa iz dneva v dan bolj zapletajo v svoje laži!
MAC.H
# 07.09.2008 ob 07:57
Če mački stopiš na rep, zacvili. Če ne bi bilo nič na aferi Patria, potem bi se Janša ob taki oddaji lahko se nasmehnil in zamahnil z roko. Tako pa so vsi skočili v luft kot pri norcih...
gadni
# 07.09.2008 ob 07:15
Še drugi in tretji del, to bo res uspešna komedija kateri se bo lahko smejal cel svet. Vse skupaj je dokaj podobno filmu BORAT iz Kazahstana ali celo BOGOVI SO PADLI NA GLAVO.

Že po prvem delu so Finci so dali Janši in Ruplu dobro šolo iz demokracije. Žalostno je le to, da se nam smeje cel svet, ko se gremo neko demokracijo, ljudje na oblasti pa natančno sledijo totalitarnem sistemom. Pač tega so navajeni.

Si lahko predstavljate blamažo ko bodo film vrteli po deželah, kjer ljudje razumejo demokracijo. Že v prvem filmu so videli kakšne specialce imamo na oblasti, ko so delali intervju z obrambnim ministrom in Bavčarjem. Kakšna uglajenost in znanje tujih jezikov. Še Janše se je manjkalo, da bi rekel kakšno v njegovi dolenjski Arafatovi angleščini, da ti gredo kar kocine pokonci.

Zdaj v drugem delu oddaje, pa bosta glavna junaka Janša in Rupel z protestnimi notami. Namesto, da bi se zavzela, da le najdejo tistih 5 imetnikov računov, do kamer so zadevo že spravili finski kriminalisti in oprala vsak dvom, onadva obtožujeta novinarje, politične nasprotnike, da je to konstrukt, pišeta protestne note kot razne muslimanske države, ko so se pojavile karikature Mohameda, češ ne vtikajte se v naše stvari. Reagirala sta čisto v stilu starih totalitarnih režimov.
Ni čudno, da jima je dal finski premije lepo lekcijo iz demokracije in svobode novinarstva.

No potem pride pa še vest, da je avstrijski interpol že ne vem kdaj mahal našim preiskovalcem z poročilom o bančnih računih. Naši so pa gledali stran, tako kot to počno v vseh banana republikah.

V tretjem delu bodo verjetno pokazali Slovenceljna povprečnega volilca SDS z klobukom na glavi in govejim pogledom, kako razlaga da je za vse kriv Cvikl, Kučan, Komunisti in da na Finskem kar mrgoli starih komunistov, ki so komaj čakali, da se oblatijo našo demokratično vlado.

Filmi bodo nedvomno poželi velik uspeh, predvsem med gledalci iz razvitih dežel, ko se ponavadi smejejo primitivcem iz banana republik.
Virenque
# 07.09.2008 ob 04:27
Ljudje....to je precej SDS scena in ne vem zakaj bi nekdo iz SDS dregal v osir, kjer naj bil bil vpleten Janša.
Upam, da se vse razjasne še pred volitvami, ker bo zares bolelo postkomunistično, tranzicijsko ekipo.... :)
belokranjc
# 07.09.2008 ob 03:25
še bolj neumestno....citropevec je oseba, ki se je registrirala danes...le zakaj
belokranjc
# 07.09.2008 ob 03:17
Čist neumestno...je kdo sploh prebral ta članek stavek za stavkom?
urkeman
# 07.09.2008 ob 02:33
Kakšni šupki.....
Namesto da govorimo o tem kaj nam bo blaginja prinesla, se igramo igrice s Patrijami. Volitve so čez dva tedna a nisem še slišal pravih argumentov zakaj bi vlada še mogla obstajat. To se lahko zgodi samo pri nas!!! Hlapci hlapčevski skorumpirani.
Že od celjskih grofov naprej!!!
tocernilec
# 07.09.2008 ob 02:06
Zdi se mi logično, da papirjev novinar ne more javno pokazati, saj so lahko dokazni material v kazenskem postopku na Finskem in bi njihovo predčasno razkritje lahko povzročilo določene procese med osumljenimi (vpliv na priče, prikrivanje dokazov, ...). Če se bo izkazalo, da je vse to raca, bo Janša itak dobil dosmrtni mandat, brez panike. Osebno bi me vendarle zelo presenetilo, če bi se finska TV tako blamirala, pa četudi bi za njimi stali recimo Američani (izgubljen posel).
milf74
# 07.09.2008 ob 01:26
dejan_007
jaz si s tem cajtngom, niti v dkrajni sili nebi riti obrisal....kajti, če bi že bil s temo hvaloprdci v družbi, nebi opazili, da sem se posral. važno je, da bi me cajtng v roki al pa sds majco na sebi.
krkuščekov
# 07.09.2008 ob 01:24
brezplačnik Slovenski tednik je res smešen... Ampak tle vsaj veš da gre za rumeni tisk in upam, da nobeden ne vrjame 100% kar tam piše. Mamo pa polno kao resnih cajtngov, kjer pa so nekateri članki samo malo bolši (ne navijajo tako odkrito) so pa bolj nevarni za bralca, ker ima le ta občutek da gre za en strokoven prispevek.
_junna_
# 07.09.2008 ob 01:23
kaj novice o tem zakaj slovenska policija ni ukrepala še nimate, tvs?
milf74
# 07.09.2008 ob 01:16
ovi Mate pa ko da je napiflan, tak govori.
citropevec
# 07.09.2008 ob 01:05
Dokaze na mizo. Kdor je kriv, se je lagal ga je treba izgnati iz SLO, odvzetivse državljanstvo, tudi delovno dobo. Pa naj bo kdorkoli. Vse ostalo je blefiranje.
milf74
# 07.09.2008 ob 01:02
Kja pa te, Janša je BREZMADEŽN, ja pa kaj še. Mene boli kita ta vse stranke, boli me za kar koli se prodaja na soočenjih in shodih katerepačže stranke, sam naj ovi belogardisti malo pogledajo sebi v ksiht pa rečejo, da so v samo 4 letih državo zajebali, ko jo komunisti niso 12 let. Gospodarska rast taka pa taka, daj no, v Zambijo prodaj 5 kompjuterov pa bo gospodarska rast takaa, da bo bolelo...Nea mi s takimi srat, Patria, aham, J je Jelinčič, hehe, ovi (partizan) je šele kolaboracionist. Sram ga naj bo. Če ni J, Janša, pa je Jerovšek(eh, ovi je šele neumn), al pa Joras, sam mislim, da je Joras, ker on bi za korita že skril kako 8x8, jedo bi pa raketni pulfer, ampak bil pa bi na okopih. bljak....
milf74
# 07.09.2008 ob 00:54
Lej, kao nedotakljivi so malo na veter prišli, nič ni narobe, ono prej je blo tudi neko nepotistično družabništvo....sam to kaj se pa zaj dela, kaj dela VSA JAVNA UPRAVA, sploh DURS,
demetra
# 07.09.2008 ob 00:41
Dejan, jaz pa nisem nič takšnega našla v kaslcu... :(
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:38
Slovenski tednik je prisoten v 375.000 slovenskih gospodinjstvih. Slovenski tednik prebira več kot milijon Slovencev.
To so podatki, ki so me najprej pritegnili na novem brazplačnem tedenskem časopisu v Sloveniji. Njegova vsebina, ki je skoraj ni, je nekaj povsem drugega. V prvi številki je bil njihova tarča Milan M. Cvikl, v drugi številki je Katarina Kresal.
Se vam že svita čemu je namenjen ta časopis?

Slovenski tednik izdaja podjetje Progresija d.o.o., ki je v lasti Andreja Lasbaherja, ki je registriral s.p. leta 2005 in se ukvarja z marketingom in svetovanjem (vir). Ampak očitno mu gre dobro, da si lahko privošči raznos časopisa preko Pošte v 375.000 gospodinjstev.
Ta poteza se mi zdi povsem navaden spam, kajti sam se nisem naročil na časopis, pa vendar me pričaka v nabiralniku! Na koga se lahko potrošniki obrnemo v takšnem primeru? Ali sploh kdo ureja to področje!

In kaj me moti v tem časopisu?
Kredibilnost avtorjev, ki se podpisujejo s psevdonimi - Vid Videc, Anej Jalen, se mi zdi definitivno velik problem novega medija. Namreč iskanje po Googlu ne najde ničesar kar bi lahko zgornji dve imeni povezal z osebami.
Časopis ima 16. strani. Prva notranja stran je namenjena hvalospevom Janši - Tednik, druga stran obračunu z levico - Na prepihu, tretja stran je namenjena Obrazom, oz. prikritemu oglaševanju, četrta stran je črna kronika - Čez rob, peta stran je svetovno rumena - Svet znanih, šesta stran je Južno od raja, ki je krneki, šesta stran so oglasi, sedma stran - Kulinarika in kmetijstvo, osma stran je oglaševanje avtomobilov - Rezervno kolo, deveta stran je športna - Tretji polčas, deseta in enajsta sta namenjeni domačemu rumenemu tisku - Kokošnjak in seveda sledita še strani s križanko, horoskopom in vremensko napovedjo!

In sedaj k zapisu o Katarini Kresal. Avtor prispevka ji očita, da je prebogata, da bi se lahko šla politiko. Vozi Porscheja, živi v nadstandardnem stanovanju, ima okus za draga oblačila in okus za hrano! To so očitki, ki avtorja motijo?? WTF!
Očitno je Kresalova oseba, ki ni prišla v politiko, da bi si nabrala kup denarja, tako kot je naredil precejšenj del politikov. Če ima ženska okus, to ni nič slabega. In če je polna denarja to pomeni, da je denar ne zanima, ker ga ima.
Očitki avtorja Vida Videca, so tako povsem nesmiselni, tako nesmiselni kot je nov tednik.

Zanima me ali se samo meni zdi ta časopis krneki ali pa je moj pogled vseeno preveč kritičen?
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:35
Janša ne se sekirat, sej ne boš prvič v zaporu. Tega si že navajen.
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:34
Kdor ne krade ni JANŠIST, hej hej hej.
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:31
»Finski organi ne preiskujejo nobenega suma storitve kaznivega dejanja zoper nobenega člana slovenske vlade in tudi zoper nobenega slovenskega državljana,« je včeraj v Mariboru dejal slovenski premier Janez Janša. To da mu je v telefonskem razgovoru zagotovil finski predsednik vlade Matti Vanhanen,

Following talks between Mr Jansa and Matti Vanhanen (centre), the Finnish prime minister, in which the latter said he could not interfere in the public broadcaster's editorial policy, the Slovenian foreign ministry on Thursday delivered a diplomatic note to the Finnish ambassador in Ljubljana, warning the matter might "shake mutual confidence" between the two countries

Finnish FM replies to Slovenia's Patria note 5.9.2008
The Finnish foreign ministry said in the reply to the note that the authorities could not interfere in the contents of YLE programming.

Tu ni odločilno ali Finci sumijo Slovence ali ne, pač pa da je TV od vlade neodvisna institucija.
Tu se razpralja o 21 milijonih € podkupnine . 7,5% od 287 milijonov je 21 Milijonov

Zenkrat so dobili:

1% Čekuta je dobil 2,8 milijonov € po podatkih YLE za uradnike
3% Walter Wolf 8,3 milijona € po YLE za najvišje tudi Mr. "J"
2% Leban 5 milijonov €

Finci bodo dobavili za 50 milijonov € opreme manj, in cena 278 milijonov € se ni spremenila.
To pove da bo Fincen ostalo 30 milijonv €
Vseh tistih 10 ljudi - Slovencev, ki so bili odločujoči pri poslu bi morali zaradi tega dejstva takoj zapreti!
jani_mb1
# 07.09.2008 ob 00:28
P.S. Moj prvi vic v življenju: Veste zakaj bodo zgradili nov blok za zapornike na Dobu? Ker na obisk prihaja vlada RS Slo s svojimi sekretarji, brigadirji.

P.S. JJ ti si mislu, da se boš zajebavu z državo, ki je 1. na lestvici najmanj skorumpiranih držav na svetu???? Zmotu si se pa je sedaj Takle mamo
jani_mb1
# 07.09.2008 ob 00:25
...,Direktor urada Anže Logar je za TV Slovenija dejal, da se tožba vlade zoper finski TV v odvetniških pisarnah že pripravlja, da pa lahko sporazumna finska objava dodatnih dejstev postane pomemben dejavnik, ki lahko sproži nove odločitve...,aha vrag je uzeo šalu pa se neće tužiti! Jer znaju, da im kariere završavaju u Dob-u..,napravite mjesta za nove zatvorenike Vlada RS dolazi :D
demetra
# 07.09.2008 ob 00:21
Ne pozabi še plonk ceglc govora. :)
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:21
Bravo nasi...kaj je rekla da je prvic da demokraticno izvojena vlada tozi javno tv. Aja, se vse tiste, ki vpijete da je bila objava the oddaje predvolilna poteza. Ja je bila, ampak katere stranke? Jansa ve da so njegovi volilci zabiti, ce ne bi bili, nebi volil zanj. Enostavno. Kot tipicen primer psihopata misli samo na sebe, inteligence mu pa ne morem oporekati. Se pravi, ve, da mu afere lahko samo koristijo, iz vsake je izplaval kot zmagovalec. In verjetno se veliko njegovih privrzencev, vsaj potiho, zaveda da pri Patriji ni vse tako kot bi moralo biti, ampak, v tej bitki z rdeco-golazen je vse dovoljeno, samo da se je resijo. Samo da posla ne dobi domaca firma ki da je povezana s ta-rdecimi. Samo da ostanejo na oblasti in pometejo se z zadnijimi ostanki, Ce pri tem zgori cela hisa, pa naj. Raje sebe prodati spet v hlapcevstvo kot pa da en sam rdeckar ostane ziv. In to je bozje poslanstvo. SDS po gotovo dobila svojih 30% in mi ostali se pac moramo sprijazniti s tem, da je vsaj tretjina prebivalcev Slovenije po pameti na nivoji domacih zivali. Ostalih 10-15 ki dajo svoj glas Erjavci oz Jelincicu je pa ali prestari da bi razumeli kako in kaj ali pa prevec zakompleksani/neumni/grdi da je edina njihova kvaliteta biti Slovenec. Ce to je kvaliteta ampak plemeniti pravi da je...hehe...Jansa bo sestavil vladno koalicijo z Desus-om in SNS, Desus bo cez kaki dve leti izstopil, nezaposlenost bo zrasla na 20%, inflacija 10-15, kriza bo hujsa kot kdajkoli, Jansa bo pa se vedno vpil in stokal takjkuni, rdece zarote, spletke. Na zalost je tako v demokraciji da ponavadi vecina trpi zaradi izredno zabite in gorece manjsine. Po drugi strani pa, ce imamo drzavo kjer tretjina prebivalstva voli za tako ocitno spakedralo, potem nimamo vec izgovorov in zasluzimo vse, pa se vec, tistega kar dobimo. Pa lep pozdrav in srecno v prihodjih letih, mogoce se vidimo v vrstah za kruh.
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:17
Finci so dali Janši in Ruplu dobro šolo iz demokracije. Žalostno je le to, da se nam smeje cel svet, ko se gremo neko demokracijo, ljudje na oblasti pa natančno sledijo totalitarnem sistemom.

Si lahko predstavljate blamažo ko bodo film vrteli po deželah, kjer ljudje razumejo demokracijo. Že v prvem filmu so videli kakšne specialce imamo na oblasti, ko so delali intervju z obrambnim ministrom in Bavčarjem. Kakšna uglajenost in znanje tujih jezikov. Še Janše se je manjkalo, da bi rekel kakšno v njegovi dolenjski Arafatovi angleščini, da ti gredo kar kocine pokonci.

Zdaj v drugem delu oddaje, ki jo bodo posneli pa bosta glavna junaka Janša in Rupel z protestnimi notami.

Vse skupaj je dokaj podobno filmu BORAT iz Kazahstana ali celo BOGOVI SO PADLI NA GLAVO

Filmi bodo nedvomno poželi velik uspeh, predvsem med gledalci iz razvitih dežel, ko se ponavadi smejejo primitivcem iz zabačenih krajev.
sinteza1
# 07.09.2008 ob 00:10
Oh, pa je že bilo videti, da se je Dejan_007 malo poboljšal...
Neupravičen optimizem. Žal. Ni rešitve omejenosti
molicka2
# 07.09.2008 ob 00:07
@Dejan_007@ med 32 in 100 % je baje manjša razlika. Tako učijo v petem tazredu osnovne šole
sinteza1
# 07.09.2008 ob 00:07
Kaj pa, če je bilo v odgovoru na noto svetovano kaj podobnega?

Glede na to, da je slovenski pravni red usklajen z evropskim,
bodo gotovo tudi na Finskem imeli podoben mehanizem,
kakorkoli naj se že imenuje.
Saj jih hvalimo, kako so urejena država in spoštujejo vsakega, a ne?

Pa čestitka za dober vic!
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:07
zdaj bodo morali pa še finski novinarji peticijo podpisat - slovenski vladi ni dovolj, da zaukazuje oddaje na RTV SLO, zdaj jo zaukazuje še na finski tv... bi še razumel, če bi zahtevali demanti na podlagi pravnomočne sodbe, ki bi dokazovala namerno in škodljivo ravnanje finske tv - tole je pa še ena črna pika na spisku slovenskega sranja... čedalje bolj me je sram te države...
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:07
Teli odzivi naše vlade zgledajo kot da bi bili zelo zafrustirani. Najprej direkt s "kvazi diplomacijo" nad finsko vlado naj ukrepa in ta pove da mediji v razvitih družbah so kredibilna instanca in da se politika z neposrednimi zahtevami nima kaj vpletati vanje. Finci to jasno povejo vrlim našim v vladi in diplomaciji, in ti se zgleda na njihov edini način, ki jim je domač lotjo reševat stvari pokomnadirat kar neposredno finski javni televiziji in zahtevat kako naj zgleda njihova programska shema. Mislim da je na finskem novinarstvo profesionalno in da bi kakršnkoli poseg politike vanj omajal enega od vzvodov zaupanja v objektivno informiranje; sam pri nas takega standarda še nikol ni blo in Finci so tle še v starem veku in jih bomo že mi naučil kako je to treba; lahko bi mal prišli k nam v šolo na našo RTV kako se dela strokovno in objektivno poroča.:)

Kar mi ni všeč je da se zasebne zgodbe perejo v imenu državnih institucij in z mednarodnega vidika v imenu države. Tu so za mene pred zakonom vsi enaki, in če so kakšne obtožbe dane so te dane neposredno na fizično osebo in ne na njegovo pozicijo. Če nekdo krši zakon oziroma moralne norme in ima visoko funkcijo v državi je to razlog več da mora ločit svojo funkcijo od zasebnih zadev, ne pa izkoriščat pozicije položaja in celotno državo v tem primeru. Če je kdo dobil podkupnino bo imel korist samo on, se prav popolnoma zasebna stvar. Če je ni ima to možnost dokazovanja na sodišču, ampak kot fizična oseba in ne kot predstavnik neke funkcije oziroma institucije.
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:05
Ali ti naši klovni res mislijo, da lahko na Finskem uveljavljajo SI zakon o medijih, z genialnimi določbami o popravkih "na istem mestu...."
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:04
Seveda, ko je finski zunanji m. povedal, da se niso in se ne bodo vmešavali v delo tv hiše in novinarjev, je bilo treba izdelati drugo taktiko in pritisniti na tv hišo. Naj se kalimero pritoži v Vatikan, bo takoj dobil odvezo!
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:02
Ja, ja, vsak čas bo imel JJ več kot 100% podporo, podobno kot Milošević. Kaj se je z Miloševićem zgodilo, pa tudi še nismo pozabili.
Dejan_007
# 07.09.2008 ob 00:00
EVO EN DOBER VIC

Vic, ki kroži po internetu !

Borut Pahor je prišel na obisk k angleški kraljici. Med pogovorom jo
vpraša: "Kako se da uspešno voditi državo? Imate kakšen nasvet?"

Kraljica odgovori: "No, najbolj pomembno je, da si obkrožen z
inteligentnimi ljudmi."
Pahor se zamisli in vpraša naprej: "Kako pa prepoznam inteligentne
ljudi?"
Kraljica srkne malo čaja in reče: "Oh, enostavno. Zastaviš jim uganko."
Nato pritisne na gumb na interkomu in reče: "Prosim, da pride Gordon
Brown k meni."

Gordon Brown pride v sobo: "Da, kraljica?"
Kraljica se nasmehne in mu zastavi uganko: > "Povej mi tole, Gordon:
Tvoja mati in tvoj oče imata otroka. To ni tvoj brat in ne tvoja sestra.
Kdo je to?"
Gordon ustreli kot z neba:"To bom najbrž jaz."

Kraljica se mu nasmehne. "Zelo dobro, hvala!"

Pahor je malo v dvomih, zato hoče govoriti z Cviklom .
"Cvikl , povej mi, nekaj. Tvoja mati in tvoj oče imata otroka.
To ni tvoj brat in ne tvoja sestra. Kdo je to?"
>Cvikl se zamisli: "Hm, nisem siguren. Lahko počakaš minuto?"

Cvikl gre in vpraša vse svoje strankarske svetovalce, vpraša mnogo ljudi, a noben ne
ve odgovora. Končno na stranišču sreča Toneta Ropa, pa ga vpraša:
"Hej, Rop mi lahko prosim odgovoriš na eno vprašanje? Tvoja mati in
tvoj oče imata otroka. To ni tvoj brat in ne tvoja sestra. Kdo je to?"
Rop se obrne, in reče: "To je pa ja enostavno, to sem jaz!"
Cvikl se nasmehne in se zahvali.

Pride nazaj do Pahorja in mu pove: "Hej, našel sem odgovor na uganko. To je Anton Rop !"

Pahor vstane, se jezno obrne in nadere Cvikla :
"Ne, idiot, to je Gordon Brown!"
luxor
# 06.09.2008 ob 23:58
molicka2
s svojimi odgovori zgolj dokazuješ kako "razumeš" javno televizijo. zadeva je preprosta, a je nočeš dojeti. na finskem imajo javno TV, urednika te TV in novinarja, ki je pripravil ta prispevek. sam trdi, da je informacije preveril, urednica je prepričana v njegovo profesionalnost. dokazov pred začetkom sodnega postopka, zaradi zaščite vira, ne bodo izdajali (v aferi watergate tega naprimer niso storili 30 let, pa se je zaradi nje umaknil sam predsednik ZDA!).
v kolikor se kdo čuti oblatenega, naj pač toži.

pa še to si zapomni. na finskem ne bo nihče (zunanji minister, predsednik vlade..) sedaj kakorkoli posredoval ali ukrepal proti njihovi javni TV ali novinarju (kar bi se pri nas gotovo dogodilo), temveč bodo na vse naše note janšo & c.o. napotili na tožbo ter na objavo demantija na televiziji. in to je vse kar lahko demokratična država naredi. ti pa očitno želiš živeti v diktaturi.

O tem ali je bil JJ oblaten ali ne, lahko določi le sodišče. pri nas bi seveda tovrstno "sojenje" prevzela Janša&Rupel. in ravno to je najbolj strašljiva ugotovitev te zgodbe. in tvojega razmišljanja.
pa še to, nihče ne govori, da je kdo že tožil. so pa to javno napovedali. in jabvno so napovedali, da bodo to storili zjavnim deanrjem.
molicka2
# 06.09.2008 ob 23:57
@dejan_007@
očitno pogled Dejana_007 - vsaj kar se novinarstva tiče - ne seže prav daleč. Tudi v civiliziranih državah novinarsko delo ne opravljajo samo superprofesionalci in moralno kristalno čisti ljudje. Finska je seveda moderna civilizirana država in ima dokaj dobro urejene institucije. Toda to še ne pomeni, da kakšnega ne posebno profesionalnega novinarja ne bi kak pajek z dobro mrežo vpel v svoje interese. Ne morem trditi, da je novinar bil podkupljen, lahko pa trdim, da je slab profesionalec. Pod znamko raziskovalnega novinarstva prikazovati dogodke, ki so skrajno enostransko obdelani in dokumentarno nepodprti, lahko pač ponudi novinar, ki svojemu poklicu ne dela ravno časti.
Dejan_007
# 06.09.2008 ob 23:50
Da se razume. Če bi se iskazal, da Janša ni kriv. Bi se moralo iskati krivca in tega močno kaznovati, kdor koli bi že bil.
Dejan_007
# 06.09.2008 ob 23:48
molicka2; Finska je finska to ni balka. Dokument pa novinarju ni potrebno pokazati. Sicer za njim stoji urednica, ki je izjave samo potrdil. Seveda za urednico stoji cela TV postaja. Ne samo to, tudi policija in preiskovalec ( glavni ) je to potrdil. No sej nima veze, za ene je Janša v vsakem primeru čist za ene malo manj. Zaenkrat pa lahko trdimo, da je nedolžen (Janša), dokler ni spoznan za krivega. Ampak v vsakem primeru lahko ljudje sumijo na njegovo nedolžnost. Pač tako je. Kdor enkrat laže mu ni teško še enkrat in še enkrat.
Gogoknight
# 06.09.2008 ob 23:46
@molicka pa si res tako trdno prepričana, da finski novinar nima za tem trdnih podlag, me prav zanima kakšen bo tvoj kometar, ko bodo vsi dokazi postopno prišli na dan, kakor kaže ne bo potrebno čakati več dolgo
sinteza1
# 06.09.2008 ob 23:44
No, bodo že razmislili: ali objavijo podkrepljena dejstva
ali pa gredo na sodišče. Počakajmo malo.
Vseh teh devet strani komentarjev z raznimi domnevami je
čisto nepotrebnih.

Ravno zato, ker je Finska urejena in resna država,
se splača z njimi pogovarjati na nivoju.

Saj je tudi finski zunanji minister razumel situacijo
in razložil, zakaj je dobro, da se pošiljajo diplomatske note.
Oni ne kričijo kar brez razloga in očitajo vsevprek.
molicka2
# 06.09.2008 ob 23:42
@dejan_007@ Kakšne dokaze ima finski novinar je najlepše pokazal v telefonskem razgovoru z Bobovnikom (razgovor je tekel direktno v oddajo) ko ga je Bobovnik privil in vprašal ali so njegove navedbe utemeljena na uradnih policjskih virih. Vsa Slovenija je slišala kaj je odgovoril. Vsakdo seveda lahko čveka o nekakšnih virih. Za javno obtožbo pa je treba pokazati dokument(e), pri čemer vira ni treba navesti. Tega pa ta "raziskovalni" novinar ni mogel, ker so se njegovemu konstruktu seveda prilegale le izmišljotine in laži, ki jih je naparbekoval pri "zanesljivih" virih kot so Kos, Cvikl itd.
Kdor širi klevete, zanje pa ne more pokazati ustreznih dokumentov LAŽE - in to je storil ta finski "raziskovalec"
Kazalo