Slovenija

Poudarki

  • Neuspešni poskusi zaslišanja prek videokonference
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.3 od 7 glasov Ocenite to novico!
Tone Krkovič, Jože Zagožen in Ivan Črnkovič, sojenje v zadevi Patria
Od peterice obtoženih so na sodišče prišli trije. Foto: BoBo

Dodaj v

Zadeva Patria: Zaslišanja prič iz Avstrije še ne bo

Datum zaslišanja bo določilo avstrijsko sodišče
16. april 2012 ob 09:35
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Predvideno zaslišanje poslovneža Hansa Wolfganga Riedla, direktorja družbe ICB-ja Hansa-Petra Wilhelmerja in bančnika Christiana Ivankovskega je ponovno prestavljeno. Obravnava se nadaljuje z branjem listinskih dokazov.

Sojenje se nadaljuje po dveh tednih. Na sodišče je prišla trojica obtoženih, in sicer Jože Zagožen, Ivan Črnkovič in Tone Krkovič. Janeza Janše in Walterja Wolfa tudi tokrat ni bilo.

Sodnica Barbara Klajnšek je pojasnila, da zaslišanja prič ne bo, ker sodišče še ni dobilo odgovora avstrijskega sodišča, ki bo po njenih besedah določilo datum zaslišanj.

Neuspešni poskusi zaslišanja prek videokonference
Sicer pa je sodnica omenjene avstrijske priče že večkrat želela zaslišati prek videokonference, vendar je čakala na odgovor dunajskega sodišča glede same izvedbe zaslišanja. Riedl in Wilhelmer sta obtožena tudi v avstrijskem delu procesa Patria.

Avstrijska obtožnica Riedla, Wolfa in še tri druge obtožene bremeni podkupovanja, posredovanja informacij o poslovnih skrivnostih tujcem, kriminalnega združevanja, poskusa velike goljufije in utaje davkov. Riedl je na sojenju v Avstriji potrdil, da je imel slovenski posel politično naravo.

Patria si je prizadevala priti v stik s slovenskim premierjem, Rotis pa da so izbrali, "ker je bil bolj blizu vladni SDS", je še dejal Riedl v pričanju na deželnem sodišču na Dunaju. Glede Wilhelmerja avstrijska obtožnica navaja, da bil kot direktor družbe ICB seznanjen z Riedlovimi davčnimi utajami.

B. G., Aleksander Kolednik
Prijavi napako
Komentarji
Binder Dandet
# 16.04.2012 ob 09:39
Sramota. Najbolj odmevnega sojenja ne uspejo brez zapletov speljat. Sramota pa tudi za prvoobtoženega Janeza Janšo, ki bi kot predsednik vlade moral imet interes oprat svoje ime krivde. Vsekakor z neudeleževanjem obravnav ne pripomore k temu.
Binder Dandet
# 16.04.2012 ob 09:43
Za skeptike pa priporočam razmislek o naslednjem.

Zagožen in Krkovič nista imela uradnih vlog, pa vendar so avstrijski posrednik in Finci prišli do njiju, česar onadva nista zavrnila ali zanikala. Janševo ime sta lahko zgolj zlorabila ali pa je Janša vpleten. Glede na to, da Janša Zagožna in Krkoviča še ni obtožil zlorabe njegovega imena in da iz slik vemo, da Janša in Krkovič na sodišču neobremenjeno klepetata kot da nimata zamer, zdaj pa gledamo tudi sliko debate med preostalimi obtoženimi, je logično sklepati najmanj to, da zamer med obtoženimi ni. Kaj to pomeni, pa tudi nima ne vem koliko razlag.
kva dogaja
# 16.04.2012 ob 11:31
@von Rhein, saj sem napisal balkana, Balkan je že daleč pred nami.
Tam imajo sanaderje že za zapahi.
kva dogaja
# 16.04.2012 ob 11:24
In ne samo da so ga izvolili, prerinil se je še za PM in to s pomočjo stranke, ki ima najvišje moralne vrednote.
Kaj takega je možno samo pri nas, v zadnjem ostanku balkana.
levak
# 16.04.2012 ob 10:12
Meni založene depeše povedo vse in še več, brez "nebuloz". Zaradi založenih depeš in kar 14-mesečne zamude pri preiskavi v zadevi Patria tožilstvo ni moglo preverjati telefonskega prometa med obtoženimi v ključnem letu 2005,.....
jujc
# 16.04.2012 ob 11:56
@ kralj Matjaž

čeje tvoj pastir Janša, še ne pomeni da je moj Jankovič. Ne me dajat v isto stajico s tabo.
kva dogaja
# 16.04.2012 ob 11:17
@von Rhein, natanko to pošiljamo signale, lopovom prijazna država, rariteta.
Butalci volijo skorumpiranega politika, mi lahko poveš še za kakšno državo, ki je izvolila politika, ki je na sodišču zaradi korupcije.
Kaj takega ne obstaja, razen v sloveniji, le tu imamo take ovce.
Binder Dandet
# 16.04.2012 ob 10:01
@Rdeča zvezda:
"Čebi bilo potrebno, ali vsaj pametno, bi Janša verjetno prišel,"

Če bi napisal zgolj prvo in ne tudi drugegam, bi ti verjel, da poznaš zadeve. Tako pa si uspel zapisat, da je odvisno od presoje obtoženega, ali je njegova prisotnost potrebna ali ne.
Binder Dandet
# 16.04.2012 ob 09:52
@Joe Malkovih:
Vsaj ne v primeru, ko želijo zaslišat priče iz tujine. Ampak če bi dosledno sledili logiki, ki si jo pravkar zagovarjal, potem nobenemu obtoženemu ni potrebno sodelovati na obravnavah, razen na tisti, kjer ga zaslišujejo. Ali morda namiguješ, da je Janšo zaradi funkcije potrebno drugače obravnavati?
skuggi
# 16.04.2012 ob 14:00
kralj matjaz:
Pustimo ob strani, cigav naj bi bil Jankovic;nas, vas, tvoj, moj,....a dejstvo je, da je njegovo premozenje skladno s prihodki. so bili pac veliki. ( saj mu nismo fous , ali pac????). Ne nazadnje pa sploh nima ravno velikega premozenja, glede na to , da je 300 000 v minusu....
A od kje tebi informacija, da je Jansevo premozenje v skladu z njegovimi prihodki, mi pa res ni jasno????
kva dogaja
# 16.04.2012 ob 11:52
@Bolek, bravo si končno pravilno ugotovil, da so morali ti naši lopovi tudi kaj narediti zato, da so jim finci talali denar.
V svetu se reče temu podkupovanje in korupcija, le pri nas je to hvalevredno dejanje in te za to volilci nagradijo.
Pri nas taki politiki postanejo PM, v svetu pa pristanejo v arestu.
Zato ker je pri nas balkan v razcvetu.
kva dogaja
# 16.04.2012 ob 11:38
@kralj matjaž, mi lahko poveš ime politika, ki obiskuje sodišče zaradi korupcije.
In če še navedeš kakšno državo, ki je takega politika izvolila v parlament in je celo prišel za PM.
Pa ne v evropi ampak na svetu.
jujc
# 16.04.2012 ob 10:48
Dejte dejte vojščakeci, Janša je pokasiral pri Patrijah 1.000.000 EUR. Vi ga pa še kar naprej podpirajte, ker on DELA, haha. To parolo pa sem nekje že zasledil :D
borbo
# 16.04.2012 ob 10:40

apenko
Avstrijska sodišča ne bodo sodelovala pri tem našem cirkusu.

---
Res je in finska tudi ne.
apenko
# 16.04.2012 ob 10:38
Avstrijska sodišča ne bodo sodelovala pri tem našem cirkusu.
nesesekirat
# 16.04.2012 ob 10:32
Jaz pa sem bil v svoji sveti preproščini prepričan, da o tem, koga prisotnost na razpravi je potrebna, odloča sodni-k,-ca, kateri vodi postopek, ne pa opsumljenec sam. . Očitno je slovenska "pravica" nekje izgubila prevezo za čez oči.
Rdeča zvezda
# 16.04.2012 ob 09:55
Samo v pojasnilo, da s tem, ko se JJ ne udeležuje obravnav, postopka zničemer ne zavlačuje, saj je bil že zaslišan, njegova navzočnost ni nujno potrebna, navzoč pa je njegov zagovornik, to pa so zakonski pogoji, da se obravnava brez nepotrebnega zavlačevanja lahko nadaljuje. Čebi bilo potrebno, ali vsaj pametno, bi Janša verjetno prišel, tako da nehajte z nebulozami, ki očitno kažejo na nepoznavanje procesa. Drugače bi seveda bilo, če bi šlo za priporni postopek, tam pa je prisotnost nujna.
šurda
# 16.04.2012 ob 09:53
dule5
Kako pa ?,če pa ima tudi na notrajnem ministrstvu Ivana
Janez Janša svojega zvestega strankarskea kolega Dr:Vinka
Gorenaka SDS,ki pa se na zasebnem kosilu sestaja z Tajkunom
Igorjem Bavčarjem !
kva dogaja
# 16.04.2012 ob 13:34
@Binder Dandet, zastojn je SDS vernikom dopovedovati da so balkanci, oni so sveto prepričani da so evropa.
hooha
# 16.04.2012 ob 10:23
"Janša ni kriv", bahahah
von Rhein
# 16.04.2012 ob 10:04
Ne pišite neumnih komentarjev zaradi lastnega zadovoljstva ,da ste nekomu povedali kakšno pametno,predvsem pa koristno ugotovitev.Berite to kar je napisal(a)Rdeča zvezda (podvojen komentar je celo koristen) ,poskusite razumeti,če ne gre pa verjemite,da je tako.
Binder Dandet
# 16.04.2012 ob 09:58
@Kokodak:
Ti pa res poznaš stališča svojih sogovornikov, da mene stavkaš podiš.:D
Binder Dandet
# 16.04.2012 ob 09:50
@Joe Malkovich:
Nauči se brati in malo manj emocionalno reagiraj.

Interes oprat svoje ime krivde, sem zapisal. Oseba, ki ima takšen interes, bi bila prisotna. Nikjer nisem zapisal, da se postopki zavlačujejo zaradi njegovega neudeleževanja.
skuggi
# 16.04.2012 ob 16:23
kralj matjaz:
ne vem na osnovi cesa trdis, da mu ti ljudje slepo ploskajo??? so pac med tistimi, ki ne nasedajo vsemu kar po casopisih pisejo. Prav nic od tega namrec se ni bilo dokazano. Vsaj nic bolj, kot Jansi. A razlika med njima je v tem, da proti Jansi tece postopek, proti Jankovicu pac ne.
Binder Dandet
# 16.04.2012 ob 12:52
@tzt:
"Da se ne udeležuje zanj brezpotrebnih obravnav, govori v prid dejstvu, da DELA. "

Tudi ti torej meniš, da je na obdolžencu, da presoja, katerih obravnav se udeležiti in katerih ne.

Problem mnogih je, da so/ste tako prepričani, da je zadeva podtaknjena, da ste zavoljo tega pripravljeni podpreti vsakršno izigravanje sodnih instanc, pa naj bo to neudeleževanje obravnav, izločanje dokazov itd..
Binder Dandet
# 16.04.2012 ob 12:50
@tzt:
"Dande, ne nabijaj. Janša je davno izjavil, da je zainteresiran čim hitrejšega sodnega postopka. Da pa Sodišče ne uspe opravit zaslišanj, ni njegov problem. Če bi slučajno namignil kaj v tej smeri, bi pa vsi rdečkarji u luft skočili in ropotali z neodvisnostjo sodstva."

Njegova dejanja so v nasprotju z njegovimi besedami. Kdor je zainteresiran za čimprejši epilog, bi prisostoval vsaki obravnavi in ne bi njegovi zagovorniki igrali izločanje dokazov itd..
kva dogaja
# 16.04.2012 ob 11:03
Kako unikatno, je imeti skorumpiranega lopova za PM, v tem smo res svetilnik evrope.
heureka
# 16.04.2012 ob 10:31
Za vse so krivi komunisticni astronom,ki so lansirali " big bang teorijo"
Gorenc1
# 16.04.2012 ob 10:08
Bo pa zanimivo, ali se bodo sodišče, tožilstvo in ostali sodelujoči po dokončni blamaži vsaj opravičili Janezu Janši. Afera Patria je več kot očitno plod bolnih glav producentov velikega poka. Ubogi državljani pa plačujemo te igrice.
OMNIC
# 16.04.2012 ob 10:02
Janše in Wolfa spet ni na sojenje. Aja, Janša je bolan, Wolf mora pa usklajevati rebalans proračuna.
Rdeča zvezda
# 16.04.2012 ob 09:56
Samo v pojasnilo, da s tem, ko se JJ ne udeležuje obravnav, postopka zničemer ne zavlačuje, saj je bil že zaslišan, njegova navzočnost ni nujno potrebna, navzoč pa je njegov zagovornik, to pa so zakonski pogoji, da se obravnava brez nepotrebnega zavlačevanja lahko nadaljuje. Čebi bilo potrebno, ali vsaj pametno, bi Janša verjetno prišel, tako da nehajte z nebulozami, ki očitno kažejo na nepoznavanje procesa. Drugače bi seveda bilo, če bi šlo za priporni postopek, tam pa je prisotnost nujna.
janinejc03
# 16.04.2012 ob 09:49
JJ ni kriv in to bi moral dokazati se strinjam čim prej. Če je kriv, naj mu sodišče to dokaže čim prej, da je te gonje končno konec. Over and out.
skuggi
# 16.04.2012 ob 20:08
tzt:
Daj mi no osvezi spomin in mi povej katera oseba naj bi fasala kazen in na osnovi cesa?????
Ne vem zakaj se nekateri tako obesate na tisti "neznani kraj , ob neznanem casu...."?, saj je menda ja vsakemu jasno, da obtozba ne temelji na tem. Obtozeni so, da so prejeli podkupnino. Ali bo tozilstvu to uspelo dokazati, ali pa bodo spoznani za nedolzne, je seveda drugo vprasanje. Malo objektivnosti ti ne bi skodilo. Tako kot jaz dopuscamo moznost, da niso krivi, bi tudi ti lahko sprevidel, da morda pa vendarle so. Le na to teorijo zarote malo pozabi, saj je prav ta tista, ki drugam kot za sank ne sodi.
skuggi
# 16.04.2012 ob 15:54
kralj matjaz:
Nasteti so toliko levi, kot papez. Mislim, da ga ni med nami, ki bi si upal trditi, da so do premozenja prisli po posteni poti. Je pa res, da nas precek trdi, da so do njega prisli z Jansevo pomocjo. Razlika pa je tudi v tem, da nihce Jankovicu slepo ne ploska.
skuggi
# 16.04.2012 ob 15:44
tzt:
S katerimi dokazi tozilstvo razpolaga, nam verjetno ne bo znano do konca sojenja. Ocitno jih nekaj ima, glede na to, da se vsi tako trudijo, da bi te dokaze izlocili. vsekakor pa nekaj dejstev ze poznamo; da so je podkupovanje Patrije v Egiptu zgodilo, da se sumi na podkupovanje tudi v Hrvaski, da poteka sojenje o isti zadevi tudi v Avstriji, da se bo v kratkem zacelo na Finskem,... Saj ne trdim, da so vsi osumljeni renisno krivi, a vsekakor se mi zdi, da je to bolj verjetno, kot pa da se je pol evrope pustilo nategniti nekemu Kosu, se ti ne zdi?
kop
# 16.04.2012 ob 10:35
Če bi leva sodišča dopustila da se uvedejo tudi prave in pravične rešitve za pravilno delovanje sodišč, nebi nihče niti pomislil da je lahko kdo od obsojenih sploh kriv. Pri najbolj transparentnem poslu stoletja, so šli iskat nepravilnosti. Zapravljanje davkoplačevalskega denarja. Za ta denar bi lahko obsodili levičarske tajkune, kajti na desnici jih ni!

*parole press*
rooster
# 16.04.2012 ob 10:26
Gorenc1

a se bo zagožen opravičil janši?
levak
# 16.04.2012 ob 10:03
Nebuloze ???
To je izraz ob katerem te kar spreleti in če ti nasprotnik očita nebuloze, potem si že vsaj malo čiv-čiv.

po dr ONyx-u:
"Meni Nebuloza zveni kot nekakšna bolezen, morda psihosomatskega izvora in morda celo v sorodu z nevrozami. Torej bi moral potem obstajati tudi izraz, da je nekdo Nebulotičen. Samo besede Nebulotičen njegovo veličanstvo google ne pozna. Niti eden samcati Zadetek ni Nebulotičen. Čudno."
šurda
# 16.04.2012 ob 09:56
Kokodak
Vsak PISMEN na tem portalu ve,da Binder Dandet,ne
podpira te satavke,za razliko od mene !
Ivan Janez Janša se enostavno dela norca iz Slovenskega
sodišča !,žalostno a resnično !
dule5
# 16.04.2012 ob 09:50
Janšo prisilno privesti.

Kakšna je to država ??????
skuggi
# 16.04.2012 ob 17:08
tzt:
Da ne bo pomote; niti priblizno ne zelim v naprej trditi, kdo je kriv in kdo ne.
Ne vem o kaksni blamazi govoris??? Sojenje o isti zadevi ze tece v Avstriji in se zacenja na Finskem. Ce se bo torej ze iskazalo za kakrsnokoli blamazo, se bo tudi tam. Nihce ne ugiba s cim razpolaga tozilstvo, vprasanje je le, ali tozilstvo te obtozbe lahko dokaze.
Se pa v necem popolnoma strinjam s tabo: vsa ta ugibanja, tako moja kot tvoja, so primerna za debato ob sanku.
Jethros
# 16.04.2012 ob 16:24
kralj matjaž:
Bavčar...a to je isti Bavčar, ki je z ministrom za notranje zadeve in nadzornika tožilcev, kosilal v menzi na MNZ? A to je isti Bavčar, s katerim sta objala spomine, kljub temu, da ima minister pod roko ljudi, ki istega Bavčarja preganjajo?
Ma ta pravi očita tukaj ljudem o nekih pionirčkih...samo poglej se, daviš se že s to rdečo rutko...oz. danes je rumeno-modra.

Pa še eno formalnost, da ti pokažem...a kdo med nami, ki nas tretiraš kot pionirčke, zagovarja Pavčka, Kordeža, Šrota, Zidarja, kot ti zagovarjaš SVOJE? Kdo je torej ostrižen?
Lahko bi pa dodal na svoj seznam še Lovšina (140mio€ -) pa še Časarja (preko 100 mio e -), mogoče tudi Mariborsko nadškofijo, katero je Rode označil kot spodrsljaj...spodrsljaj, ki bo samo NLB koštal več kot 100 milijonov...
Ja res, samo leve vidiš, ker si ovca. Na vseh straneh so kradli, ampak TVOJI pač ne...
Ne pozabi zagovarjati 5. odsotnosti tvojega heroja na sodišču, ker rešuje Slovenijo.

Keri bed*** se najdejo...
Binder Dandet
# 16.04.2012 ob 15:03
A?
genniuuss
# 16.04.2012 ob 14:49
Po eni strani ste za to, da mora človek dokazati da ni kriv,
na drugi strani pa niste za to da bi ljudje dokazovali od kje
jim premoženje od leta 1991 naprej.

za naše ne za vaše pa .
Jethros
# 16.04.2012 ob 14:23
kralj matjaž:
A si našel dokumente, ki dokazujejo izvor Janševega premoženja? Aja, ti si se zadovoljil s prodajnimi pogodbami...ovčka seveda ne more ločiti nakupnih pogodb o prodajnih :)
Jankovič pa je do milijona prišel preko kredita z nakupom Mercatorejvih delnic...odkod tebi, da je slednje nakradel in poslal v tujino, pa veš samo ti a zanimivo, da pa ne napišeš ničesar podobnega čez Rajka Janše, brata tvojega pastirja, ki je s prodajo ničvrednega podjetja dobil čez milijon evrov iz Lieshtensteina...

Ah ja...lepo te strižejo. A boš o Kordežu tudi pisal, da si želi hitrega epiloga, z goro pritožb, ki jih že vlaga? Pa z izločanjem dokazov itd.? Aja, to je Janševa ekskluzivna pravica...

Kako ste lahko tako zaslepljeni...
dzink
# 16.04.2012 ob 11:49
Daj naj se že ta farsa od Patrije konča..ker to pa je že smešno za Slovenijo in našo sodstvo. Branje irelevantnihlistin, ker sodnici spet ne uspe dobiti videokonference..očitno vsi mislijo, da je kr nekaj to naše sojenje.
šurda
# 16.04.2012 ob 09:48
Jo Malkovich
Vsaki,ko ni na razpravo Ivana Jnaeza Janše,Walterja Wolfa,
se sojenje podaljša za nekaj mesecev !!!
simona hamer
# 16.04.2012 ob 18:48
Moje pleme
ne sliši več
svobode.

Ne razpozna je,
ne vidi je,
ko se ga dotakne.

Moje pleme
misli,
da je počasno

ubijanje
njihovih teles
in duš

naravno.
Samo včasih,
ko za hip udre

vanj
nekaj ozonu,
otroštvu

podobnega,
si obriše potno
čelo,

strese
to moro
te verige

s sebe,
obrne se
in zaspi.

Tomaž Šalamun
levak
# 16.04.2012 ob 17:20
za razne kralje in ostale vernike JJ

Mladina 36 | 9. 9. 2010

21. 2. 2007 - Interpol Slovenija dobi iz Avstrije prvo sporočilo o sumu pranja denarja pri slovenskem poslu z oklepniki. Depeša ima oznako »nujno«, Avstrija odgovor pričakuje v 24 urah.
22. 2. 2007 - Vodja oddelka Interpol Hinko Privšek da zadevo sprva v reševanje uradnici, nato pa si premisli in da depešo v reševanje kriminalističnemu inšpektorju Igorju Tofantu. Tofant odgovora ne pošlje.
5. 3. 2007 - Slovenija dobi odgovor Interpola Liechtenstein. Slovenija se ne odzove.
7. 3. 2007 - Slovenija dobi dopolnjeno obvestilo Interpola Avstrija. Slovenija se ne odzove.
4. 4. 2007 - Slovenija dobi odgovor Interpola Kanada. Slovenija se ne odzove.
5. 6. 2007 - Slovenija dobi novo urgenco Interpola Avstrije, Avstrijo zanima, zakaj ni odgovora. Slovenija ne odgovori.
Junij 2007 - Finski kriminalisti zaradi neodzivnosti obiščejo komisijo za preprečevanje korupcije.
6. 9. 2007 - Komisija za preprečevanje korupcije po kurirju obvesti o vsebini depeš urad za preprečevanje pranja denarja.
7. 9. 2008 - Direktor urada Andrej Plausteiner obišče finančnega ministra Andreja Bajuka.
19. 5. 2008 - Davorin Hvalec nadomešča Hinka Privška, izve za kršitev in o tem obvesti nadrejene. Tofant se na kratko odzove.
19. 8. 2008 - Rok za morebitno uvedbo disciplinskega postopka poteče. Slovenija pošlje vsebinski odgovor v Avstrijo.
6. 9. 2008 - Dnevnik objavi depeše.
7. 9. 2008 - Domnevno presenečeno notranje ministrstvo uvede strokovni nadzor, vložen je tudi predlog za uvedbo disciplinskega postopka.
7. 11. 2008 - Disciplinski postopek je ustavljen.
28. 10. 2009 - Vrhovno državno tožilstvo zavrže kazensko ovadbo, ker »ni bil podan utemeljen sum storitev očitanih kaznivih dejanj«.
tzt
# 16.04.2012 ob 16:43
skuggi, ti bi še kar vlekel žvečilko z dimom in ognjem. Ne vem kaj bi rad novega povedal na repliko Dandetu. Kratka obnova. Sklep o nakupu osemkolesnikov je bil sprejet za časa Ropove vlade. Predviden uvoznik, Pavčkova Sistemska tehnika je zaradi zamenjave vlade izvisela. Patrijin koruptivni marketing je bil signal levici, da naj bi njim obljubljene provizije pristale v napačnih rokah. Še posebej po tem, ker je bil Cekutin aganžma že nagrajen. V preveliki vnemi kako čimprej politično likvidirati sovražnika št. 1, so se levičarji do amena zblamirali. Pesek v oči naivnežem z objavljanjem izjav prič, obtožencev kakor tudi objavo obtožnih predlogov ne dokazuje dejanj prejemanja ali namer o podkupovanju. O ugibanjih s čim razpolaga tožilstvo je bilo razčiščeno pri branju obtožnega predloga. Zato so tvoja ugibanja v tej smeri primernejša za debato ob šanku.
Kazalo