Kimi Räikkönen - zadnji Ferrarijev dirkaški svetovni prvak - je v letošnji sezoni formule ena zadovoljen z dirkalnikom, ki so mu ga ustvarili v Maranellu. Foto: EPA
Kimi Räikkönen - zadnji Ferrarijev dirkaški svetovni prvak - je v letošnji sezoni formule ena zadovoljen z dirkalnikom, ki so mu ga ustvarili v Maranellu. Foto: EPA

Dobro se zavedamo, da zaenkrat še nismo tako hitri kot Mercedes, vsaj ne v vožnji na čas. Toda pridno delamo na tem. Napredek s konca lanske sezone je zelo velik. Moštvo dela v pravo smer.

Kimi Räikkönen
Kimi Räikkönen
Räikkönen je bil lani sila nezadovoljen s ferrarijem F14 T, s katerim je osvojil zgolj 55 točk in je prvenstvo končal na 12. mestu. Letos je na uvodni dirki sezone odstopil po drugem postanku zaradi slabo privite zadnje leve gume, v Kuala Lumpurju pa mu je boj za najvišja mesta preprečil Felipe Nasr, ki mu je že na začetku dirke s sprednjim krilcem prerezal zadnjo levo gumo. Räikkönen se je nato z začelja kolone uspel prebiti vse do četrtega mesta. V letošnjem dirkaškem seštevku trenutno zaseda peto mesto. Foto: EPA


Ferrarijev uspeh na dirki za VN Malezije številni še vedno pripisujejo specifičnim razmeram v Kuala Lumpurju, kjer je vsako leto izjemno vroče, prav tako je odstotek vlage v zraku zelo visok, zaradi česar morajo moštva poskrbeti za primerno hlajenje pogonskih sklopov, pomemben pa je tudi dober nadzor nad obrabljanjem gum.

Prav slednji je moštvu iz Maranella prinesel prvo zmago po VN Španije 2013, saj je lahko Sebastian Vettel zmagal s taktiko dveh postankov, medtem ko sta morala mercedesa, Lewis Hamilton in Nico Rosberg, v boks po nove komplete gum zaviti trikrat. Razlika, ki si jo je ustvaril Nemec, je bila na koncu dovolj, da si je privozil jubilejno 40. zmago v karieri in je zdaj na večni lestvici le še zmago oddaljen od dosežka legendarnega Ayrtona Senne.
Tudi v Melbournu bi bili lahko blizu
Med tistimi, ki pravijo, da dobra predstava Ferrarija ni bila odvisna zgolj od specifičnih vremenskih razmer v Maleziji, je tudi Kimi Räikkönen, ki je s četrtim mestom izenačil najboljši izid lanske katastrofalne sezone (četrti je bil na dirki za VN Belgije), ki jo je v svetovnem prvenstvu v formuli ena sklenil na skromnem 12. mestu. "Morda so nam res pomagale razmere v Maleziji, kjer je vedno vroče in vlažno, toda prepričan sem, da mercedesa tudi v Melbournu ne bi na koncu imela toliko prednosti, če bi se takoj na začetku s Sebastianom zvrstila za njima," je dejal Räikkönen in pojasnil, da ima za moštva vsako dirkališče določene prednosti in slabosti. "Toda ob vsem tem ne gre podcenjevati dejstva, da imamo letos zares dober dirkalnik," je poudaril.
Mercedes hitrejši, zlasti v vožnji na čas
Ferrari je letos v precej boljšem položaju, kot lani. Zasluge za boljše izide gre pripisati predvsem izboljšanemu pogonskemu sklopu, ki je sicer tudi Sauberju znatno izboljšal možnosti za redno osvajanje točk. Toda Finec, ki je takoj po malezijski preizkušnji 29. marca odpotoval v domovino na krst svojega sina, se dobro zaveda, da lahko mehaniki in inženirji Ferrarijev dirkalnik SF15-T še izboljšajo. "Dobro se zavedamo, da zaenkrat še nismo tako hitri kot Mercedes, vsaj ne v vožnji na čas. Toda pridno delamo na tem. Napredek s konca lanske sezone je zelo velik. Moštvo deluje v pravo smer. Počasi bomo ujeli Mercedes. Kljub temu, da je Sebastianu uspelo zmagati v Maleziji, se dobro zavedamo, da nas na določenih področjih čaka še kar nekaj dela," je sklenil svetovni prvak iz sezone 2007.

Dobro se zavedamo, da zaenkrat še nismo tako hitri kot Mercedes, vsaj ne v vožnji na čas. Toda pridno delamo na tem. Napredek s konca lanske sezone je zelo velik. Moštvo dela v pravo smer.

Kimi Räikkönen