Sebastian Vettel še ni uspel streti Lewisa Hamitlona, odkar je postal član kultnega Ferrarija. Foto: Reuters
Sebastian Vettel še ni uspel streti Lewisa Hamitlona, odkar je postal član kultnega Ferrarija. Foto: Reuters

Irvine, ki je v preteklosti s svojimi neposrednimi izjavami dvignil veliko prahu, je tudi tokrat poskrbel za prelivanje črnila, potem ko je Vettla, dirkača Ferrarija, označil za precenjenega.

Ni skrivnost, da je za Heppenheimčanom slaba sezona. Sezona, v kateri se je sprva zdelo, da utegne izzvati Lewisa Hamiltona, se je hitro obrnila na glavo. Tudi zaradi številnih lastnih napak je Nemec ostal brez kakršnih koli možnosti za osvojitev petega naslova prvaka.

Irvine je prepričan, da Lewis Hamilton nikoli ne bo mogel preseči veličine Michaela Schumacherja. Tudi zato, ker v svoji karieri Britanec ni imel tako slovitih tekmecev, kot jih je imel Schumi v Ayrtonu Senni, Miki Häkkinenu in drugih. Foto: Reuters
Irvine je prepričan, da Lewis Hamilton nikoli ne bo mogel preseči veličine Michaela Schumacherja. Tudi zato, ker v svoji karieri Britanec ni imel tako slovitih tekmecev, kot jih je imel Schumi v Ayrtonu Senni, Miki Häkkinenu in drugih. Foto: Reuters

Za Irvina ne bo nikoli štirikratni prvak
"Vettel je dober, če pred seboj nima dirkača. Ko gledaš Lewisa, je popolnoma osredotočen na dirkanje in predvsem nase. Ko gledaš Vettla, je ta bolj osredotočen na druge, kot na sebe, in zaradi tega vse pogosteje prihaja do trkov na stezi. To se pravzaprav neprestano dogaja. Vettel je dober dirkač, a zame nikoli ne bo štirikratni svetovni prvak. Je zelo, zelo precenjen. Lewis je precej bolj talentiran," je bil oster Irvine, ki je za Ferrari dirkal med letoma 1996 in 1999.

Schumi in Senna nedotakljiva
Irvine je za BBC med drugim pohvalil Lewisa Hamiltona, a dodal, da prevečkrat niha v formi, da bi dosegel, morda celo presegel zanj najboljša dirkača v zgodovini tega športa, Michaela Schumacherja in Ayrtona Senno. "Ko sta bila Jenson (Button) in Lewis (Hamilton) moštvena kolega tri leta, je bil Jenson celo točkovno boljši. Tega Schumacherju ni bilo mogoče storiti. Njegovo dirkanje je bilo ves čas preprosto na višji ravni. Morda je Lewis pri prehitevalnih manevrih boljši od Michaela, a kar se tiče hitrosti in konstantnosti skozi celo sezono, nihče ne more doseči Schumacherja ali Senne," je povedal.

Eddie Irvine (levo) je poznan po tem, da svoje mnenje izraža brez dlake na jeziku. Severni Irec je v formuli ena dirkal med letoma 1993 in 2002. Bil je član Jordana, Ferrarija in Jaguarja. Na 148 dirkah je dosegel štiri zmage, 26-krat se je uvrstil na oder za zmagovalce, zbral je 191 točk. Med letoma 1996 in 1999 je bil pri Ferrariju moštveni kolega Michaela Schumacherja, ki je tedaj ljubitelje formule ena navduševal z epskimi boji z Miko Häkkinenom, Jacquesom Villeneuvom, Damonom Hillom in drugimi. Foto: Reuters
Eddie Irvine (levo) je poznan po tem, da svoje mnenje izraža brez dlake na jeziku. Severni Irec je v formuli ena dirkal med letoma 1993 in 2002. Bil je član Jordana, Ferrarija in Jaguarja. Na 148 dirkah je dosegel štiri zmage, 26-krat se je uvrstil na oder za zmagovalce, zbral je 191 točk. Med letoma 1996 in 1999 je bil pri Ferrariju moštveni kolega Michaela Schumacherja, ki je tedaj ljubitelje formule ena navduševal z epskimi boji z Miko Häkkinenom, Jacquesom Villeneuvom, Damonom Hillom in drugimi. Foto: Reuters

Formula ena je neverjetno dolgočasna
Severni Irec je sicer tudi poudaril, da formule ena ne spremlja več. "Moderna formula ena je neverjetno dolgočasna. Ko na progi narediš napako, je ne plačaš z odstopom. V petdesetih letih prejšnjega stoletja si najmanjšo napako plačal s smrtjo. V šestdesetih letih si morda lahko umrl. V sedemdesetih letih si se lahko hudo poškodoval, v osemdesetih letih precej redkeje. Vse je postalo preveč varno. To je sicer občudovanja vredno, a mislim, da so šli z varnostjo predaleč. Vse je samo napredek, napredek, napredek. Potem pa se na koncu vprašaš, kam si dejansko prišel. Zdi se mi, da smo s formulo ena prišli do točke, ko ni več tako zanimiva," je še povedal 53-letnik iz Newtownardsa.