Sebastian Vettel je bil pred začetkom sezone velik nasprotnik tega, da so 2,4-litrske osemvaljne motorje zamenjali 1,6-litrski šestvaljni turbomotorji. Bil je tudi oster nasprotnik dvojnega točkovanja za zadnjo dirko sezone. Foto: EPA
Sebastian Vettel je bil pred začetkom sezone velik nasprotnik tega, da so 2,4-litrske osemvaljne motorje zamenjali 1,6-litrski šestvaljni turbomotorji. Bil je tudi oster nasprotnik dvojnega točkovanja za zadnjo dirko sezone. Foto: EPA

Nenadoma ti manjkata dva valja. Poleg tega ne moreš ponovno zagnati motorja, saj to namesto tebe stori računalnik. Vprašal sem se, kaj ima vse to opraviti z dirkanjem.

Sebastian Vettel
Prizor, ki ga ljubitelji formule ena letos niso videli - zmagovito vzdignjen kazalec aktualnega svetovnega prvaka, ki bo moral na morebitni novi naslov počakati vsaj še sezono. Foto: EPA


Ni skrivnost, da je bil Nemec, ki si je v zadnjih štirih sezonah pokoril konkurenco v kraljici motošporta, velik nasprotnik zamenjave motorjev in novih predpisov. 2,4-litrski osemvaljni motorji, ki so poganjali formulo ena od leta 2006, so se poslovili.

Z novimi predpisi, ki jih je FIA sprejela že junija 2011, so se začeli uporabljati varčni 1,6-litrski šestvaljni turbomotorji, ki ustvarijo 600 konjskih moči in imajo sistem za pridobivanje energije z največ 15.000 vrtljaji na minuto.

Vettla je še posebej motilo oziroma ga še vedno moti to, da pogonski sklopi niso več tako glasni kot v preteklih letih. Zaradi vsega tega se je nekaj časa celo spogledoval z odhodom iz formule ena, saj ni bil več prepričan, ali mu je ta motošportni razred še vedno pisan na kožo.

Nenadoma (z)manjkata dva valja
"Seveda razmišljaš o vsem mogočem," je dejal za Auto Motor und Sport in nadaljeval: "Nenadoma ti manjkata dva valja. Poleg tega ne moreš ponovno zagnati motorja, saj to namesto tebe stori računalnik. Vprašal sem se, kaj ima vse to opraviti z dirkanjem. A kaj je alternativa? Dirkalniki so resda postali nekoliko počasnejši, vendar je to še vedno najhitrejši razred v motošportu." Omenjene spremembe so vsekakor vplivale na njegove predstave v letošnji sezoni. Mercedes je ustvaril precej boljši pogonski sklop kot Renault, ki dobavlja motorje Vettlovemu red bullu. Po silnih uspehih v zadnjih štirih sezonah, ko je nanizal 34 zmag, bo Heppenheimčan letos najverjetneje ostal brez uvrstitve na najvišjo stopničko.
Ne bi odšel, če ne bi bil prepričan o uspehu
Nemec bo v prihodnji sezoni (za zdaj še neuradno) član Ferrarija, od katerega se po zadnji dirki v Abu Dabiju poslavlja dvakratni svetovni prvak Fernando Alonso. "Želim si, da bi kmalu vse skupaj postalo uradno, a za zdaj bomo morali še malo počakati," je še povedal Vettel in sklenil: "Zavedam se, da je pred mano zelo težka naloga - še posebej zdaj, ko ima Mercedes ogromno konkurenčno prednost. Vsekakor gre za korak v neznano, zato obstaja tudi veliko tveganje. Vseeno si ne bi upal narediti tega koraka, če ne bi bil prepričan, da bom v novem moštvu žel uspehe."

Nenadoma ti manjkata dva valja. Poleg tega ne moreš ponovno zagnati motorja, saj to namesto tebe stori računalnik. Vprašal sem se, kaj ima vse to opraviti z dirkanjem.