Kolesarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.4 od 33 glasov Ocenite to novico!
Chris Froome je glavni favorit za zmago na letošnjem Giru. Foto: Reuters
VIDEO
Dumoulin v Jeruzalemu zač...
VIDEO
Froome: Zmaga na Giru je...

Dodaj v

Če bo Froome pozneje kaznovan, mu zmage na Giru ne bodo odvzeli

Sky ima močno zasedbo na Giru
3. maj 2018 ob 19:13
Jeruzalem - MMC RTV SLO

Direktor Dirke po Italiji Mauro Vegni je pojasnil, da je lahko Chris Froome kljub dopinškim sumom na štartu v Jeruzalemu popolnoma miren.

Če ga bodo pozneje kaznovali zaradi dopinškega prekrška, mu v primeru zmage na Giru te pozneje ne bodo vzeli.

"Taka zagotovila sem dobil pri Mednarodni kolesarski zvezi in njenem predsedniku Davidu Lappartientu. Ali bo postal zmagovalec, se bo določilo na cestah in ne za zeleno mizo. Izvedel sem, da se o njegovi morebitni krivdi ne bo razpravljalo med Girom, očitno pa ne tudi pred Tourom," je dejal Vegni.

32-letni Froome je septembra med etapo na Dirki po Španiji, kjer je skupno zmagal, oddal pozitiven vzorec. Izsledki testa na vzorcu urina s 7. septembra so pokazali, da je imel Britanec v telesu previsoko vsebnost salbutamola, ki se uporablja pri zdravljenju astme.

Novica o oddanem pozitivnem testu je v javnost prišla decembra, usoda britanskega zvezdnika pa je od takrat zavita v tančico skrivnosti. Froome z ekipo skuša dokazati, da ni kršil protidopinških predpisov. Z dirk ga ni izločila njegova ekipa, tudi Mednarodna kolesarska zveza mu ni izrekla suspenza. Pozvala ga je le, da pojasni, zakaj takšne vrednosti salbutamola.

Ponovi lahko izjemen dosežek Hinaulta
Na Giru bo lovil zgodovinski trojček zmag na treh tritedenskih dirkah, saj je lani zmagal na dirkah po Franciji in Španiji, v karieri pa mu manjka še prvo mesto na italijanskem krogu. Če mu bo uspelo zmagati, bo postal prvi kolesar po Bernardu Hinaultu, ki je pred 35 leti zadnji osvojil vse tri tritedenske dirke po vrsti.

Sky je pripeljal močno zasedbo. Pomočniki Frooma bodo David de la Cruz, Kenny Elissonde, Sergio Henao, Vasil Kirjienka, Christian Knees, Wout Poels in Salvatore Puccio.

A. G.
Prijavi napako
Komentarji
A_B_A_N_A
# 03.05.2018 ob 19:19
Navijači ob cesti ga bodo toplo sprejeli.
TIGR
# 03.05.2018 ob 19:26
Groteska...
bozjidar
# 03.05.2018 ob 19:32
Pri letosnjem Nostradamus Tour de France bi lahko črtali s seznama ekipo Sky,....
davide
# 03.05.2018 ob 19:29
Izvedel sem, da se o njegovi morebitni krivdi ne bo razpravljalo med Girom, očitno pa ne tudi pred Tourom

Se pravi bo minilo kar eno leto preden bodo začeli vsaj "razpravljati"?
lapD
# 03.05.2018 ob 19:34
Ne moreš, da verjameš
lapD
# 03.05.2018 ob 19:51
@red_tree: Zaenkrat so bili vsi naši, ki so jih ujeli takoj kaznovani. In tako je tudi prav. Še Valjavec, pa mu doping ni bil nikoli dokazan. Za Frooma so pa imeli sedaj pol leta, da se izjasnejo pa se niso. In jaz nisem proti Froom-u samo bi bilo pa fer da se pove ali je kriv ali ne. Če je bilo vse znotraj pravil, ok. To kar se pa zdaj počne gre pa predvsem na škodo športa. Pa tudi do ostalih tekmovalcev ni fer.
SEL
# 03.05.2018 ob 20:00
Če bi bil Rus, bi brez dokazov bil kaznovan, ker bi se samo govorilo o tem da je baje nekaj vzel.
Zbornaya Komanda
# 03.05.2018 ob 20:16
Upam, da je pripravljen na bidone z urinom.
sumtb
# 03.05.2018 ob 20:08
Tale Froome pa je največji dripec v zgodovini športa kar sem jih videl.
council
# 03.05.2018 ob 19:51
Določeni kolesarji so čisti in do njih ni fer da se tolerira doping.
boboman
# 03.05.2018 ob 19:59
Juzno african ki se je delal britanca se zdaj dela se francoza :)
Kaj pa ce ga dobite se na Giru, kaj pise v zagotovilu?
red_tree
# 03.05.2018 ob 19:57
lapD

Z afero Armstrong se je pokazalo, da je sistem v popolnem razsulu. Bolt npr. je iz 2007 na 2008 svoj najboljši čas na 100m izboljšal za 34 stotink - pri čemer je bila Jamajka center dopingiranja, on je pa čist.

Froome je padel na testu, Team Sky je dokazano izkoriščal TUI-je, tako da je tu zame zgodba končana. Pri Armstrongu smo videli, da dopingi testi ne veljajo nič, tako da lahko ves profesionalni šport mirne duše bojkotiramo, ker to s športom nima nobene veze.
sramotko
# 03.05.2018 ob 21:04
Pa se je vsem skusalo?!?!?
Do odločitve Froome NE BI smel startat. Imel so 8 mesecev casa!!!
Tkole se delajo norce iz kolesarjev in antidopniskih pravil in vsega dnarja, ki ga v to vlagajo. Naj recejo jejte kar cte in to je to!
Za Frooma pa bo dirka po Italiji NEVARNA!

Vsi funkcionarji ki si delijo € za starte in nastope boste mel njegovo kri na vesti. Sam bi bil najbolj pameten, da tam v Jeruzalemu zapele v en jark in ga ni v Italijo!
Matej*.*
# 03.05.2018 ob 19:58
Seprav si lahk na dopingu, sam pol mors bit res najboljsi, da si zanimiv za sponzorje, ki jim kasneje ko te spoznajo za krivega moras vrniti denar, ki so ga zasluzili z doping kolesarjem. A prov razumem ta sport?
boboman
# 03.05.2018 ob 20:26
Tole vse skup je res ena farsa kolesarskega sporta. Parodija...nabijajo nonstop o cistoci sporta in kako je zdaj cistejsi kod 10-15-kaj sele 20 let nazaj.....pa me doping sploh ne moti, oz sem preprican da so med to konkurenco vsi na prepovedanih substancah, metodah ali terapijah.. pa vseeno rad pogledat kako dirko...ampak pravila igre morajo biti za vse enaka..Kje je preiskava, analiza, izjava, morebiten suspenz..karkoli nek znak da se s primerom sploh ukvarjajo.... NIC.. vse kar smo navijaci dozdaj dobil je zagotovilo da naj se ne bojimo Froom bo lahko nastopil tu tam in se kje, ter zagotovilo da mu niti dosezki ne bojo crtan ce tudi mu dokazejo prekoracitev doping pravil... WTF???
Mockumentay - Tour de Pharmacy je bil se kako na mestu - se prevec u easy bi lahko rekli... ;) (kolega Papilon...) - to kar beremo zgoraj je se vecja parodija in posmeh temu sportu

Si ne znam predstavljat kako gre nek tekmovalec jutri na start Gira pa ve da ze v startu niso pravila za vse enaka..
Ghurka
# 03.05.2018 ob 20:16
denar....šport je s tem izgubil ogromno.upam,da mu gledalci ob cestah zagrenijo dirko do konca.pa tudi SKY je igubil vsi integriteto.žalostno
urosh444
# 03.05.2018 ob 19:47
bo si našopal ventolina lahko za vsakim ovinkom
AtomX
# 03.05.2018 ob 20:37
Eni so pač nedotakljivi. Za moje pojme bi mu že zdavnaj mogli odvzeti zmago na vuelti in mu še za kakšen let prepovedati tekmovati. Pač tle nima izgovora, če ne morš nadeljevat odstopiš sploh me ne zanima kakšno izgovor ma, že to da je "asmatik" dost o tem pove o tem kako nedolžen je.
red_tree
# 03.05.2018 ob 19:40
Ja, Froom in Wiggins sta (bila) na dopingu. Tako kot Usain Bolt in vsi drugi 'šampioni'. Profesionalni šport je potrebno bojkotirati, saj je postal popolnoma grotesken - vodijo ga Coca Cola, Adidas, Nike itd
sonce12
# 03.05.2018 ob 20:45
Mislim,da mu nebo lahko v treh tednih na kolesu.Italijani znajo pokazati ob cesti, narediti, pokazati in izvesti marsikaj na njegov račun. Pa po eni strani prav pravila naj bodo za vse enaka.
Kenzu
# 03.05.2018 ob 20:08
Kaj kot Armstrong? Pogodil se je za 5 mil USD, zasluzil je pa vec kot 100...nisi nekej v racunanju dobr
SEL
# 03.05.2018 ob 20:04
Za sponzorje si vedno zanimiv, vračati pa bo moral kasneje on, kot Armstrong. Koliko pa so zaslužili zaradi Armstronga pa noben ni napisal. Vse je samo biznis.... športnik je samo gladiator v areni.
mr. pp
# 03.05.2018 ob 20:40
Ne pravim, da je kriv, ampak toliko časa mečkat s primerom je pa totalna bedarija. A čakajo, da javnost pozabi? Imeli so celo zimo pa nič... Se pa kar malo bojim, kako ga bodo sprejeli naši sosedje. Mislim, da prav užival ne bo...
red_tree
# 03.05.2018 ob 20:33
boboman

.pa me doping sploh ne moti, oz sem preprican da so med to konkurenco vsi na prepovedanih substancah, metodah ali terapijah..

Mislim, vsi niso. Recimo Christophe Bassons, ki mu je Armstrong leta 1999 uničil kariero, ni bil na dopingu.
https://en.wikipedia.org/wiki/Christophe
_Bassons

Pa Filippo Simeoni tudi ne (prav tako uničena kariera zaradi Armstronga):
https://en.wikipedia.org/wiki/Filippo_Si
meoni

In četudi danes so vsi na dopingu, ni vsak 'doping' isti, tako da ne moremo govoriti o enakih pogojih. Tudi v dopngu vladajo zveze in denar - nekdo si lahko privošči samo testosteronske obliže, nekdo drug se lahko igra z TUI-ji (Team Sky), krvnim dopingom itd. Skratka, argument 'vsi se dopingirajo, torej je zadeva izenačne', ne velja.
maliP
# 04.05.2018 ob 06:57
Vse preparate za astmo bi morali prepovedat, ker tnobeden od vrhunskih športnikov nima astme, ampak težave z dihanjem ob maksimalnih naporih, to imamo pa vsi!!!!!!!, nabijte si puls nad max pa probajte dihat, boste vidli da ne gre. Pravi astmatiki imajo težave z dihanjem ob normalni aktivnosti (sedenje, hoja) in takrat ne pomislijo na dirke,. Bojo pač mal slabši rezultati.
manuchao
# 04.05.2018 ob 06:29
Barabin!
janipapillon
# 04.05.2018 ob 09:55
Ob kaj vse se spotikamo :-)
Od Jeruzalema do Catanie je 2 jurja km. In?
In hvala bogu da je Izraelu dana prilika, da potrošijo mal za šport ki ga ljubim :-)
Bolš k za rakete, oklepnike ...
aufzic
# 04.05.2018 ob 08:11
Ah, nima smisla se obremenjevati s Froomom. Upam edino, da spet ne bo na kak sumljiv način kar naenkrat v strašni formi, skupaj z ostalimi Sky-jevci. Glede na nedavno formo, mislim, da enostavno ne bi smel dobiti tega Gira. Stiskal bom pesti za Domoulina, pa da bi mu bil kak Aru še relativno blizu, drugih ne vidim, da bi se lahko resnično borili za končno zmago v Rimu. Na splošno pa srečno tudi za naše in njihove ekipe Bahrain in UAE. Mohorič in Polanc nas bosta upam, da v naslednjih 3 tednih vsaj enkrat razveselila. Šansa za Polanca je Etna v 6. in Gran Sasso v 9. etapi.
SF-SN
# 04.05.2018 ob 02:23
@davide
Se pravi bo minilo kar eno leto preden bodo začeli vsaj "razpravljati"?

Ja, Froome pač ni Rus, drugače bi bil obsojen že pred objavo nepravilnosti
SF-SN
# 04.05.2018 ob 02:22
Ni to čudno, ruskim tekmovalcem ki jih nikoli niso ujeli na dopingu pa sploh prepovedo nastopati na olimpijskih igrah in drugih prvenstvih.
7tom11ja
# 03.05.2018 ob 21:06
Giro je Froomu nakazal 2 miljončka za nastop že pred to afero, tako, da nič čudnega
rokers
# 04.05.2018 ob 12:50
Jani: glede prvega komentarja se popolnoma strinjam.
HappySchimetzky: ne drži. Contadorja niso dobili na giru, a mu je bil odvzet. Če mu bo dokazana kršitev, bi moral dobit prepoved mislim, da za dve leti, torej se mu odvzame vuelta 17 in vsi dosežki od tistega dne naprej za dve leti. Torej tudi če zmaga giro, TdF in še ne vem kaj vse, če bodo uporabili ista merila kot Contiju in ostalim bo ostal brez vseh rezulatatov do sept 19, no upam, da ga ali prej operejo krivde, ali prej kaznujejo in ustavijo. Že sedaj je veliko prepozno..
Aufzic: Tudi jaz sicer upam, da Froomu ne bo uspelo, a njegova forma pred resno dirko ni nikoli nek pravi pokazatelj - na Tour of alps pa sploh ni bil tako slab, če ga primerjaš z lanskim Dauphinejem, kjer je bilo najmanj 10 kolesarjev za razred boljših od njega, a je do srede TdFja spet prišel do vrhunske forme (mogoče ne takšne kot kako leto poprej). Aru ni zgledal dobro, a tudi on se prebudi na drugi polovici GTjev (razen lani an TdFju, ko ga je baje zdelala bolezen, do takrat je bil po mojem edini sposoben premagat SKY, pa še lani so mu dali res obupno ekipo). Letos je giro malce težji od lani in Dumoulin je lani zelo trpel na koncu, da bi ga lahko tudi slekli. Lani sta Toma rešila 2 kronota: en zelo dolg in drugi na koncu, letos bo tega manj, čeprav ne veliko manj. Bomo vidli kako bo zdržal Zoncolan in Finestre, katera sta dva taka klanca, ki jih zagotovo ni vajen (isto Froome). Jaz bi dodal k tem trem še dva: Kolumbijci na giru vedno furajo dobro in mislim, da je Chavez že velikokrat dokazal, da zna bit konkurenčen na GTjih, drugi pa je Lopez. Če ne bosta izgubila preveč na kronotih bosta še zelo zele nevarna, poleg tega imata oba res močni ekipi - najmočnejši poleg SKYa. Predvsem Astana je na Tour of Alps pokazala izredno moč in Martinelli njihov športni direktor je preizkušen lisjak, ki zna napasti najmočnejše - mislim, da je prav Astana zagotovilo, da se bo na vseh težjih etapah zares dogajalo.
Glede naših kolesarjev: Novak se bo še učil, Polanc bo imel šanso pod dvemi, tremi pogoji: slaba forma Aruja, napad kot pomoč Aruja za kasnejši napad, ali pa res super forma Aruja, da bo pustil v beg Polanca v nenajtežjih etapah (torej na etno dvomim, edino če bo to napad za pomoč Aruju, prej pa na dveh etapah prej, ki sta kar razgibani). Mohorič: pa mislim, da ima precej proste roke: čeprav je tu kao šprinter Bonifazio, ter kapetan ekipe Pozzovivo, je Moho tako univerzalen dečko, da lahko celo zmaga Zoncolan, če bo v pravem pobegu, ali tretjo etapo, če bojo ešaloni in zreduciran peloton. Verjetno od naših noben ne bo šel na polno danes.
Pa še tako malo za hec stave za skupno: 1.Dumoulin 2. Aru 3.Lopez 4.Pinot 5.Pozzovivo Froome odstop. Danes: 1.Dumoulin 2.Dennis 3.Martin 4. Froome 5.Kiryenka
janipapillon
# 04.05.2018 ob 10:34
maliP
# 04.05.2018 ob 06:57
Vse preparate za astmo bi morali prepovedat, ker tnobeden od vrhunskih športnikov nima astme, ampak težave z dihanjem ob maksimalnih naporih, to imamo pa vsi!!!!!!!, nabijte si puls nad max pa probajte dihat, boste vidli da ne gre.

Gre, gre.
No nad max pulz ne gre. Gre le limita do max.
Ko pa to počneš v pogojih ko ima zrak bistveno manj vode (hladno) iz dnev v dan, pa nekateri zdravi postanejo pacienti.
Prepovedat alkohol za volanom, ne pa da je postavljena neka analitično dovoljena meja. Tu se dela groza, ne pa v športu.
Imaš pa svoj prav. Se strinjam.
colnago
# 04.05.2018 ob 09:00
vsi so na dopingu, od naših pa do frooma, naj vam bo to jasno
gyore92
# 04.05.2018 ob 06:06
Drogeras!!
Luigi811
# 04.05.2018 ob 06:05
Nekje sem zasledil da je Froome dobil 2 miljona samo zato da se bo pojavil na startu gira.
MatjazP
# 04.05.2018 ob 01:10
Od začetkov kolesarstva pa do danes ni niti enega šampiona, ki ne bi užival neke vrste učinkovin za povečanje vzdržljivosti.
Nekatere v času uživanja (še) niso bile prepovedane, nekatere so bile v sivem območju in marsikatere eksplicitno prepovedane.
Vse, kar kolesarji počno, je z enim ciljem:zmagati.

Pri vsem tem me moti dvoje:

1. Goljufanje : pravila so enaka za vse in kršitve bi se morale odločno in enako za vse preganjati.
2. Pretiravanje : po drugi strani pa se pretirava, ko se govori da so nekatere od teh substanc 'nevarne' 'škodljive', da so 'mamila' itd. To je nesmisel. Večina teh stvari so zdravila, ki ti jih zdravnik lahko da, da bi ti bilo bolje, ne slabše.

Ne verjamem, da se bo to kaj uredilo; z leti, ko tehnologija napreduje, gre samo 'na slabše'. Vse več je sivih območij, vse več je metod, ki jih je izredno težko odkriti.
Pri tem imajo vse večjo prednost športniki z veliko denarno in vplivno podporo.

Kar se mene tiče, mi je vseeno, kaj tekmovalci uživajo, dokler je to jasno in enako za vse.
rdečinavijač
# 04.05.2018 ob 00:52
Ob aferi Festina, mislim da na touru 99, so imeli resen namen izkoreniniti doping iz kolesarstva, potem pa so kmalu ugotovili da se da s medijsko-sponzorsko sprego zaslužit ogromne denarje.
dadinho10
# 03.05.2018 ob 21:38
he he, ce ne bi bilo zalostno, bi se smejal od srca.....mislim, da se je puba fiksal, skoraj 100% sem, ampak to mi ni pomembno...pac moje mnenje....
smesno je to, da so ga ujeli in potem imeli pavzo, da recejo si ali nisi.....in sedaj je mimo vsa tista zacetna sezona in se zacenjajo najvecje tritedenske dirke...danes, jutri, bo zmagal na giru, prisel na tour, kot favorit, kar bi se tudi nasmejal, da bi tam bil v vrhu in oni pravi najverjetneje se pred tourom ne bodo odlocili....ta tour se zacne cez 2 meseca.....ali koliko je potrebno? do naslednjih zimskih olimpijskih iger?
kaj pa te je to toliko za presojat?
MatjazP
# 03.05.2018 ob 21:01
Prepovejo naj samo tisto, kar lahko potem tudi testirajo in polovijo.
Vse ostalo je navadna farsa, ki zavaja tako gledalce kot tekmovalce.
migaj
# 05.05.2018 ob 21:55
bolnik
zmagoslav
# 04.05.2018 ob 21:04
Ja, fant ima srečo, da ni Rus!!
rokers
# 04.05.2018 ob 16:11
Prva dva sem ugani, potem ne. Martin pozabu vozit krono, Froome je začel giro, kot se za SKY spodobi - slabo s težavami, padel že na jutranjem treningu, odlično Yates in Pozzovivo, ter Betancour, dokaj OK še Chaves in Pinot, ter Formolo, slabše Aru in Lopez. Dumoulin pa z manjšo razliko kot sem si mislil (pred drugim), ne pred Froomom in ostalimi favoriti. Lepa prednost, kaže da je v formi, verjamem, da ne bo naredil veliko za ohranit roza majico. Prej kot jo izgubi boljše za njegovo ekipo. Jutri verjetno je ne more izgubit, pojutrišnjem je mogoče kak eshalon, kjer se ne sme hecat, na Siciliji pa zagotovo bo skušal spustit napadalce in jo izgubit.
lenoritis
# 04.05.2018 ob 13:31
Na pomoč. Kar naenkrat imamo celo morje protidopinških strokovnjakov, verjetno istih ki komentirajo tudi Evrovizijo. Največkrat omenjena primerjava je contador=froom. Ampak, to je primerjanje banan in lubenic. Prvi (in z največjim veseljem), pa bi Frooma na stranski tir postavil nihče drug kot Lappartien, vendar Skyjevec po vseh veljavnih pravilih lahko dirka najmanj do Vuelte.
happy schimetzky
# 04.05.2018 ob 13:20
@rokers
HappySchimetzky: ne drži. Contadorja niso dobili na giru, a mu je bil odvzet. Če mu bo dokazana kršitev, bi moral dobit prepoved mislim, da za dve leti, torej se mu odvzame vuelta 17 in vsi dosežki od tistega dne naprej za dve leti. Torej tudi če zmaga giro, TdF in še ne vem kaj vse, če bodo uporabili ista merila kot Contiju in ostalim bo ostal brez vseh rezulatatov do sept 19, no upam, da ga ali prej operejo krivde, ali prej kaznujejo in ustavijo. Že sedaj je veliko prepozno..

Se popolnoma strinjam. Splošna praksa do sedaj je bila, da je od trenutka, ko je bil odvzet pozitivni vzorec, kolesarju vzamejo vse nadaljne rezulte za dobo kazni.
Jaz nisem apeliral na to. Ampak na interpretacijo tokratne situacije, saj so, vsaj takšen občutek sem dobil, nekateri komentatorji to razumeli, kot da bo froome lahko bil dopingiran na giru, ker so mu potrdili, da bodo rezultati veljavni.

Vse ostalo je jasno nek absurden precedens. Zavlačujejo, ko bi lahko takoj po vzetih vzorcih tudi zaslišali vpletene in v relativno kratkem času prišli do zaključka, ali je nedolžen ali kriv.
To zdaj je pa samo farsa in nič drugega. Je v preiskavi, a mu dovolijo dirkati. Krivično do čistih in krivično do nekdaj obsojenih, ki niso smeli dirkati za čas preiskave, kasneje pa so po možnosti še bili spoznani za nekrive.

Nekako v stilu, kot če te ustavijo policaji, ti dajo pihat in napihaš, a ti vseeno dovolijo da nadaljuješ z vožnjo. Brez smisla.

On pa jasno ne bo čakal, ampak nadaljuje svojo kariero, saj ni bil susupendiran, tako da vsaj glede nastopa na Giru on ni nič kriv. Krivi so odgovorni pri Giru, ki so ga sprejeli oz. celo povabili na dirko in kar je še večji absurd- so mu za to celo plačali.
ElTorro
# 04.05.2018 ob 13:01
Ko pa to počneš v pogojih ko ima zrak bistveno manj vode (hladno) iz dnev v dan, pa nekateri zdravi postanejo pacienti

Link do znanstvene študije?

Ventolinko je dopoldne na ogledu proge že malo lizal asfalt....tako da, začelo se je vzpodbudno :)
mend055
# 04.05.2018 ob 07:30
Če bi se mu pa kaj zgodilo zaradi prevelikega odmerka, so pa tu Rusi da se jih obdolži.
rdečinavijač
# 04.05.2018 ob 00:41
Medijski šov. Piše in govori se kot da je vse s programirano za njegovo zmago.
Podobno je bilo z Realom in njegovo la decimo v LP. Stalno neko vzdušje pricakovanja, medijski pomp, celoten šestem pomaga do želenega cilja. Potem pa nabijanje o zgodovinskem dosežku, se več po pa, še več sponzorjev, še več denarja... In to edino kar šteje, da se obrne čim več denarja...
runner7
# 03.05.2018 ob 22:59
Ko se pojavi objava o razlicnih dirkah, tudi monumentih zasledimo 4komentarje, samo d a je govora o dopingu pa pride na plano pod usako objavo kar 50 razlicnih strokovnjakov, ki vedo vse o kolesartsvu.
rokers
# 03.05.2018 ob 22:53
Vegni ima seveda tu svoj prav: ali naj ustavijo Frooma, če pa ne, naj mu veljajo rezultati. In glede tega bi moralo bit pravilo. Če te dobijo te ustavijo, rezultati seveda ne veljajo za dotično dirko, ne pa sedaj če ga kaznujejo za Vuelto bo izgubil tudi giro. Naj ga na giro ne pustijo, ali pa naj dirka. Kdo ve, če takrat ne bi bilo Contadorja, kako bi se končalo med Nibalijem in Scarponijem (vem, da je takrat Nibali kar tvegal in bi lahko bil pred Scarponijem, a je edini skušal napast Contadorja in s tem izgubil boj za drugo mesto):
Skratka ta farsa gre naprej in UCI ima seveda dvojna merila, kot jih je imela tudi pri Armstrongu (delno tudi pri Contadorju). SKY je pripeljal preveč denarja, da bi se ga UCI kar upal tako ustavit. Če bi bil Froome utemeljeno kaznovan, se bojim (ali pa se veselim, še sam ne vem), da bi SKY zapustil kolesarske vode oz ceste.

No, da ne bomo samo o tem. Jutri začenja zame najlepša dirka in bom skušal uživat, brez da bi se cel čas nekaj namigovalo na neke škandale. In giro se začenja zelo spektakularno po cestah blizu starega mestnega jedra Jeruzalem s kronometrom, ki nikakor ni lahek, a vseeno bo zelo hiter. Baje Pinoti (trener Dennisa pri BMCju) pravi, da bo krono bolj hiter kot je videt na hitro, tako da poleg Dumoulina, ki je seveda prvi favorit, lahko pridejo blizu roza majici tudi Dennis, Martin, Van Emden, Kiriyenka in Froome. Aru, Lopez, Chaves, Yates, Pozzovivo in Pinot bodo zadovoljni če bodo izgubili manj kot pol minute za Dumoulinom, no kar bo nad 45sek bo zelo slabo. Dumoulin bo seveda šel na polno po roza, a verjamem, da jo bo namenoma hitro izgubil, kajti nima namena izčrpavat že tako švoh ekipe.
Pa lep giro vsem"
Kazalo