Kolesarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.6 od 17 glasov Ocenite to novico!
Jan Polanc na maratonu Franja 2017
Če bo Jan Polanc (na fotografiji med nedeljskim nastopom na maratonu Franja) ta konec tedna v takšni formi, kot je bil maja na Giru, se bo zanesljivo potegoval za zmagovalni oder skupnega seštevka, morda celo za zmago. Foto: www.alesfevzer.com
Luka Mezgec
Luka Mezgec bo na Dirki po Sloveniji šprinterski adut ekipe Orica-Scott. Prepričan je, da bodo lahko sestavili odličen šprinterski vlak, na koncu bo moral le še kronati dobro delo ekipe. Foto: Osebni arhiv
Luka Mezgec
Mezgec je še zadnji daljši trening pred Dirko po Sloveniji naredil v nedeljo, ko se je (tako kot Polanc) udeležil maratona Franja. Dirkanja po domačih cestah se zelo veseli, upa seveda na kakšno etapno zmago. Po dirki bo imel premor, z družino bo šel tudi na morje, konec julija pa ga čaka Dirka po Poljski. Foto: Osebni arhiv
Dirka po Sloveniji
Proračun 24. dirke po Sloveniji znaša med 850 tisoč in 900 tisoč evri, vključen je tudi neposredni prenos. Organizatorji morajo seveda zagotoviti maksimalno varnost (letos bo poleg policije pomagalo okrog tisoč redarjev) in primerno raven nastanitve za kolesarje, pri čemer je hotel s tremi zvezdicami že lahko problematičen. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Dirka po Sloveniji v pren...
VIDEO
Golčer predstavil ključni...

Dodaj v

Promocija Slovenije tudi brez Bleda in Vršiča

Infografika: Prerez vseh etap letošnje Dirke po Sloveniji
13. junij 2017 ob 06:32
Ljubljana - MMC RTV SLO

Čeprav bo imel Jan Polanc na Dirki po Sloveniji slabšo ekipo kot na Giru, gre na najpomembnejšo slovensko etapno kolesarsko dirko z mislijo na skupno zmago. Največji tekmec bo Rafal Majka.

Na Dirki po Italiji, kjer je Polanc navdušil z zmago na vrhu Etne, ga je ekipa UAE Team Emirates šele zadnji teden maratona določila za kapetana. Tokrat bo drugače, res pa je, da ekipa ne bo tako močna, kot je bila na Giru: "Ekipa je bolj šprinterska, v klanec bosta lahko zdržala le dva. Vseeno bom poskušal zmagati. Največji tekmec bo Rafal Majka, iz moštva Bora Hansgrohe pa bo nevaren tudi Leopold Konig."

Doma utrujen, na kolesu se počuti bolje
Ključna bo seveda sobotna etapa s ciljem na Rogli: "Vzpon sem prekolesaril le enkrat, ko sem bil še mladinec in je tam potekalo državno prvenstvo. Klanca ne poznam dobro, zato bom šel verjetno kakšen dan tja na trening. Zdi se mi sicer lep vzpon, niti pretežek niti prelahek," nam je povedal Polanc, ki priznava, da je Giro pustil nekaj posledic: "Doma se včasih počutim malo utrujeno in se mi ničesar ne da početi, na kolesu pa se kar v redu počutim."

Leta 2013 zaostal le za Radoslavom Rogino
Na Dirki po Sloveniji je bil Jan Polanc leta 2013 (takrat je bil odločilen vzpon na Vršič) drugi. Takrat je še vozil za Radensko, poleti pa se je preselil k Lampreju, kjer je pravzaprav še zdaj, le da je ekipa spremenila ime in domicil. "Lampre se je vedno rad udeleževal Dirke po Sloveniji. Kot Slovencu mi ta preizkušnja pomeni veliko, ekipi pa vendarle malo manj, saj več štejejo dirke Svetovne serije."

Mezgec upa na tri šprinterske priložnosti
Po petih letih se na Dirko po Sloveniji vrača Luka Mezgec: "Prvič, odkar sem v tujini, bom spet nastopil in se zelo veselim. Cilj je etapna zmaga, a konkurenca bo huda. Cavendish, Colbrelli, Bennett, Guardini ... Po profilu sodeč, bi lahko tako v prvi, drugi kot v četrti etapi videli šprint glavnine. Pravzaprav bi mi ustrezalo, če bi bila kakšna od teh etap še malo težja in bolj selektivna. Sem dobro pripravljen, zadnji teden sem bil na Giru močen," nam je povedal član ekipe Orica-Scott.

Orica-Scott z odličnim šprinterskim vlakom
Mezgec je prepričan, da bo imel lepo pomoč moštvenih kolegov: "Ekipa je super, takšnega šprinterskega vlaka še nismo imeli. Komaj čakam, da spet začutim tisti adrenalin v šprintu." Mezgec sicer nima pogosto prostih rok, ampak zelo dobro opravlja vlogo pomočnika, ko mora predvsem Caleba Ewana pripeljati v dober položaj za zaključno akcijo: "Ta vloga mi kar ustreza, tudi trening sem prilagodil temu, da sem boljši v splošni pripravljenost, res pa je, da sem malo slabši v dolžini tistega vrhunca v šprintu."

Prvi zvezdnik bo Mark Cavendish
Direktor Dirke po Sloveniji Bogdan Fink meni, da je preizkušnja lahko predvsem odskočna deska še neuveljavljenim kolesarjem. "Naj spomnim, da je leta 2014 etapo s ciljem v Kočevju dobil Sonny Colbrelli, leta 2014 je Michael Matthews dobil kronometer ... Letos bo dirka še privlačnejša, saj bo prenos na Eurosportu. Prvi zvezdnik bo Mark Cavendish. Če imaš nekaj zvezdnikov in vrhunske ekipe, gre tudi za lepo promocijo Slovenije v tujini."

Za prenos je nujen helikopter
Želja, da bodo gledalci lahko Dirko po Sloveniji spremljali tudi v prenosu, se torej letos le uresničuje. Projekt vsekakor ni enostaven, potrebno je mednarodno sodelovanje, tudi helikopter. "Mobilna tehnika je nizozemska, torej helikopter, letalo, mobilne kamere na motorjih in linki, njihov bo tudi reportažni avto, režiserka pa je Španka. Pri projektu sodeluje tudi TV Slovenija s še enim reportažnim avtomobilom in osmimi stacionarnimi kamerami."

Promocija se splača
Bogdan Fink nam je povedal, da produkcija signala stane 260 tisoč evrov, a to še ni vse: "Zakupiti je treba še oglasni prostor na Eurosportu, kar pride dodatnih 300 tisoč evrov, medtem ko sama dirke stane tudi okrog 300 tisoč. A ko smo skupaj s Slovensko turistično organizacijo in Adrio Mobilom sešteli, kaj za to dobimo in po kakšnih kanalih se lahko promovira Slovenija, mislim, da se izplača."

Slovenija ni le Vršič ali Bled
Na nekatere očitke, da bi morala dirka zaviti tudi na Gorenjsko in da brez Vršiča trasa ni popolna, Fink odgovarja: "Trasa se vsako leto spreminja. Slovenija nista le Vršič in Bled, ampak tudi kaj drugega. Ob tem bi se zahvalil vsem, ki so šli v projekt, preostali so vabljeni naslednje leto. Če je Bled lahko gostil Giro, sem prepričan, da bodo pripravljeni sodelovati tudi na domači dirki."

Tomaž Okorn
Prijavi napako
Komentarji
janipapillon
# 13.06.2017 ob 07:35
Pisura rdeči navijač, pojdi pisat v teniške rubrike, morda zmoreš tam zapisat kaj s pozitivno energijo.
Veš, vrhunski kolesarji so le dobro in nič več, kot dobro plačani športniki v najtežji ter najbolj izčrpljujoči vrhunski športni disciplini (trotedensko etapno dirkanje),
Eni imamo pa radi (čisto razumem, da za večino dolgočasen) ta kolesarski šport, v katerem je na naj-NAJ tritedenski dirki nagrada za prvega (le) okrog pol mio €. Drugi dve največji sta že "polovička" prve.
Vsak dan @TDF stane verjetno bistveno več, kot kompletna dirka po Sloveniji.
In, kot je napisano v članku, vsi so vabljeni k sodelovanju tudi Bled, Bohinj, Trenta ter Prekmurje.
Zakaj jih ni zraven, se obrni na BLED, Bohinj in Prekmurje!
Alek
# 13.06.2017 ob 10:05
Gorenci bi imeli dirko, da bi pa kakšna občina primaknila kak evro ali pa hotel ponudil kapacitete to pa ne, dirka na takšnem nivoju stane in kvečjemu bo stala iz leta v leto več, če hočemo še na višji nivo.Grem pa stavit da se bo po letošnjem letu marsikaj spremenilo, ker je prenos, drugo leto bodo želeli bit vsi zraven, vsaj upam.

jaz pravim samo ena velika pohvala organizatorjem, letos so naredili res velik korak naprej
mr. pp
# 13.06.2017 ob 07:28
Vprašajte župane Kranjske Gore, Bleda in še koga, zakaj ni dirke pri njih. Zadeva je enostavna - nekateri finančno pomagajo, drugi pa čakajo, kdaj bo dirka pri njih, pomagali pa ne bi... Sicer je pa cesta na Vršič neprimerna letos, Mangart je pa organizacijsko prezahteven (po mojem).
Gravesen
# 13.06.2017 ob 08:37
Kaj se toliko razburjate zaradi manjka gorenjskega konca na slo-touru, pa saj ta del Slovenije je že itak turistično povsem obljuden. Pokažimo svetu še ostale naše lepote in kraje, ki niso toliko turistično izpostavljeni, dajmo še njim priložnost!
govorimResnico
# 13.06.2017 ob 10:54
Dragi kritiki, verjemite, da bodo reziserji (tokrat reziserka) na Eurosportu poskrbeli za nepozabne posnetke Slovenije (tudi prelepe Gorenjske) in bomo imeli pravi turisticni bum v prihajajocih mesecih. Za to se splaca dat se veliko vec, kot pravzaprav zmoremo. Sem iz okolice Celja, sem navdusen kolesar in tokrat zelo ponosen, da gre dirka tudi skozi moje lepo mesto. Bodite ponosni tudi vi!!!
janipapillon
# 13.06.2017 ob 07:42
Mangart?
Ma kako tja gor in dol spravit karavano?
In v primeru dežja in mraza, naj se fantje po gonji npr čez Vršič, pa gori na Mangartsko sedlo, po cilju izčrpani oblečejo in se na biciklu peljejo v Log?
Dobr, vse se da.
LETOŠNJA TRASA JE SUPER IN VSEM PROTAGONISTOM TER VPLETENIM: HVALA IN SRTEČNO!
are
# 13.06.2017 ob 10:08
Meni je čisto ok, da ni Bleda. Lahko bi pa dali Jezersko ali Solčavo. Slovenske Gorice ali Goriška Brda. Pa naslednje leto.
bojzl
# 13.06.2017 ob 09:58
@bertaavbelj

Kolesarstvo je trenutno med bolj 'čistimi'..V redko katerem športu se toliko ukvarjajo za izkoreninjenje dopinga. Edino kolesarstvo si upa naliti čistega vina z aferami, ki ponavadi prinesejo hude izgube sponzorjev, gledalcev..... Marsikateri dražji šport to raje prikrije...
umilave1
# 13.06.2017 ob 11:24
Kritizirate, da so trase čez turistično nezanimiva mesta. Bom samo za 1. etapo naštel zanimive kraje na Notranjskem, kjer živim. Unec - bližina Planinske jame, Rakek - Rakov Škocjan, Cerknica - Cerkniško jezero in pustni karneval, Bloška planota - zibelka smučanja in bloško jezero, ki ga poleti okupirajo Ljubljančani in tudi tujci. Pa blizu je grad Snežnik in Križna jama. Potem Sodražica - soteska Kadice, Ribnica - suha roba,....še pa še
mr. pp
# 13.06.2017 ob 10:31
Tudi sam izrekam vse pohvale organizatorjem. Kolesarji so že navajeni, da je dirka dobro organizirana (prenočitve in ostalo), letos je pa viden ogromen napredek še na ostalih področjih. Sploh spletna stran in seveda prenos sta super. Edino žal mi je, da je cilj v Ljubljani tako zgodaj. Ne vem, če bom že iz službe...
Imre
# 13.06.2017 ob 11:26
@bertaavbelj
V primerjavi z nogometom je kolesarstvo veliko bolj čist šport. Razlika je v tem, da se v nogometu obračajo tako velike vsote denarja, da je treba vse skrivat in pometat pod preprogo. Število nenadnih smrti nogometašev v zadnjih letih pove veliko glede dopinga (v vrhunske klube športniki z resnimi zdravstvenimi problemi tako ali tako ne pridejo)!

Kolesarska zveza je vsaj priznala problem dopinga in ga začela tudi resno reševati.
janipapillon
# 13.06.2017 ob 07:44
:-) mi je mal nerodn
SREČNO
Bob Sacamano
# 13.06.2017 ob 22:30
Trase pa kot narejene, da se izognejo gledelcem. Mislim Koper-Kočevje? Ok ajd Koper še štekam, ampak pol je sama vukojebina do Kočevja
rdečinavijač
# 13.06.2017 ob 13:07
Imre:

Aja, Slovenska bistrica, Rogla, Celje torej niso Štajerska?

Res je neverjetna neukost nekaterih.
nuscyg
# 13.06.2017 ob 10:23
Kje se da dobiti spisek vseh tekmovalcev?
davide
# 13.06.2017 ob 09:44
Trasa se vsako leto spreminja

no ja to so bolj kozmetične spremembe, več ali manj se vsako leto vozijo po istih rovtah
Lorber#6
# 13.06.2017 ob 13:12
Res je. Slovenija ni samo Bled in Vršič. A bi se vseeno dalo narediti bistveno bolj zanimivo dirko. Škoda da ni več kronometra. Oz. če ga že ni, bi vsaj še ena etapa lahko bila malo težja - selektivna. Kraljevska etapa pa bi tudi lahko bila bistveno bolj zanimiva. Na Gorenjskem je cela serija vrhunskih vzponov - od Pokljuke, Soriške Planini, do vseh treh prelazov čez Karavanke...

Je pa verjetno res, da se tudi tu veliko vrti okrog denarja, potem pač imamo to, kar imamo. To, da je na celi dirki en težek vzpon ni nič. In dirka s tem ne bo zanimiva za tiste kompletne kolesarje, ki na največjih dirkah ciljajo najvišje...
Zwook
# 13.06.2017 ob 12:39
Pogledal spored in vidim, da bo prenos dirke po Sloveniji samo na Eurosportu 2, vsako etapo od 13.30 do 15.00, brez kakršnekoli ponovitve, medtem ko bo dirka enakega ranga Route de Sud, ki se odvija v istem terminu, prenašana vsak dan od treh dalje (veliko boljši TV time) in z nešteto ponovitvami tako na Eurosport 1, kot Eurosport 2. Res je, da bodo v Franciji kolesarji kova Aru, Uran, Poels, Sanchez, ampak bistveno boljšega seznama kolesarjev pač nimajo.

Objektivno mislim, da ravno velike dometa prenos Dirke po Sloveniji na Eurosportu ne bo imel. Mogoče pri Angležih, ker bodo hoteli videti kako gre Cavendishu in Poljakih zaradi Majke.

Edini plus je, da Eurosport ne prenaša dirke po Švici.
arhitektka
# 13.06.2017 ob 12:07
Skozi našo vasico v Savinjski dolini bo nekaj nevarnih ovinkov. Bomo šli gledat,kako bodo to odpeljali. Jih peljejo okrog riti v varžet:)
Imre
# 13.06.2017 ob 11:20
@rdečinavijač
Malo si falil glede Štajerske. Trasa dirke je Primorska, Dolenjska, LJ, Savinjska.

Super, da je tudi Eurosport opazil dirko po Sloveniji. Mogoče se tako v prihodnosti dirka celo podaljša na cel teden iz štirih dni. S tem bi bilo tudi več prostora za gorske etape. Hribov je v Sloveniji dovolj. Ni samo Vršič (slednji je vedno tvegan izbor zaradi ne/prevoznosti) edini hrib primeren za dirko.
webman
# 13.06.2017 ob 07:51
@janipapillon
Srtečno in covfefe :)
nuscyg
# 14.06.2017 ob 15:11
@minm, vsaj prenosi so, kar je velik korak naprej. Moramo bit kar zadovolnji. Tut na TDF ni prenosa vseh etap od zacetka... le kraljeve etape so ponavadi v celoti na TV.
minm
# 14.06.2017 ob 14:52
Zanimivo. Etapa začne ob 11h- Začetek prenosa na TVSLO pa je ob 13.30.... RTVSLO ne zmore prenašat celotne domače etapne dirke vsak dan od začetka? Nevem, če si v Franciji to lahko privošči domača TV za TDF?
MLToronto
# 13.06.2017 ob 21:30
Ne more bit dirka letos čez vršič če prenavlajo cesto?!
drgač je pa trasa, iz lj čez idrijo v cerkno in davčo proti bohinju in nazaj v kranj dost ˝gorska˝ da bi se del dirke odvijal tudi delno po gorenski.
Zwook
# 13.06.2017 ob 12:59
Če bi bila še kakšna etapa tako težka kot sobotna, bi bil interes velikih ekip manjši. Za hribolazce se v istem obdobju odvija Dirka po Švici in Route de Sud, ki sta že tradicionalno obe zelo razgibani dirki, zato je potrebno, če želimo privabiti kolesarje kova Cavendish, Colbrelli, Haas, tudi Mezgec iskati nišo v nekoliko bolj sprinterskih etapah. Dimension data je,prijavila svoje praktično najboljše kolesarje , tako da jim je potrebno iti nekoliko na roko, da se bodo vračali tudi v prihodnjih letih.

Razloge zakaj se dirka po Sloveniji že nekaj let ni vozila po severni Gorenjski pa je zagotovo moč iskati v nepripravljenosti tamkajšnjih občinarjev, da bi finančno podprli dirko. Gre zagotovo za enega lepših kolesarskih predelov Slovenije, vendar so stroški z organizacijo dirke previsoki, da bi se komu dajalo brezplačne usluge. Mene ne moti, lani smo se imeli super na Golteh, letos računam na nekaj podobnega na Rogli, pred tem pa še do fontane na kakšno pivo.
kotzi
# 13.06.2017 ob 08:58
naj gredo cez zasavje...lepote na kubik..
zigak13
# 13.06.2017 ob 07:55
*Mark Cavendish, ne Marc
Erkil
# 14.06.2017 ob 16:16
Wtf sem razmišljal, saj vse piše... Pardon!
Erkil
# 14.06.2017 ob 16:15
Super! Morda kdo ve, kako bo to potekalo v Ljubjani? Kdaj je štart, kdaj cilj, kje?

Izpite na faksu imam do 14h in aaaaah, upam, da mi letos ne pokvarijo obiska.
minm
# 14.06.2017 ob 15:52
nuscyg

Prav imaš
janipapillon
# 14.06.2017 ob 09:20
Zwook
# 13.06.2017 ob 12:39
Edini plus je, da Eurosport ne prenaša dirke po Švici.
=tud če mi krava crkne, le da sosedu tudi
Meni je pa to, da je na Eurosportu WAUU! Chapeau!
@rokers
grem jutri na Bloke. Meni najlepši del SLO za bic furat
in Bac ill
# 14.06.2017 ob 09:15
trasa se vsako leto spreminja, ker iščejotrenutno čim manj luknjaste ceste
Imre
# 13.06.2017 ob 16:22
@rdečinavijač
Odvisno, kaj se razume pod pojmom Štajerska. Kot pokrajina drži to, kar praviš ti. Uradno pa je mnogo različic. Recimo tudi Zasavje naj bi pokrajinsko spadalo k Štajerski, pa se skoraj povsod uvršča bolj pod Ljubljano. Sem pa pod tvojim komentarjem razumel v tistem trenutku Podravsko regijo s katero se običajno neupravičeno enači pokrajino Štajersko.

@dumpster
Vem, da je to velik finančni in logistični zalogaj. Pač optimistčna napoved povezana z Eurosport prenosom. Nekoč se morda uresniči.
dumpster
# 13.06.2017 ob 13:21
@Imre: Ja, se strinjam, da bi bilo dobro, če bi dirko podaljšali na cel teden. Ampak to žal ni kar tako. Za take denarne nagrade in za tako malo world tour točk bi težko dobili na dirko kakšno WT ekipo, če bi trajala več kot 4 dni. Za njih to ne bi bilo racionalno. Če bi se organizatorji nekako uspeli dogovoriti z UCI-jem, da bi prestavili dirko v HC (hors classe) kategorijo, pa bi bilo morda možno tudi to. Ne vem sicer, kakšne pogoje bi morali za to izpolnjevati, ampak gotovo ne bi bilo enostavno. Potem je pa tu še koledar, ki je v tem času zelo natrpan, tako da je res vprašanje, če bi bilo to sploh izvedljivo...
rdečinavijač
# 13.06.2017 ob 13:10
umilave1:
Notranjska je res lepa, vse katr si naštel ne zanimivo, smo a bo Eurosport pokazal Planinsko jamo, Rakov Škocjan, bloškega smučarja, grad Snežnik, suho robo? Edino kar bomo videli je Cerkniško polje, pa mogoče letaslki posnetek platoja pred Postojnsko jamo.
LakiFly
# 13.06.2017 ob 08:36
Pri opisih posameznih etap popravite naslov 3. etape, ker se zaključni vzpon ne konča v Ljubljani :)
webman
# 13.06.2017 ob 07:49
Kaj pa kronometer od razcepa na AC do Sežane :)
galoper
# 13.06.2017 ob 13:11
@Rokers <--
Poglej še enkrat traso 2. etape in verjetno boš spremenil mnenje o lokaciji centra Ljubljane.
V živo si ogledam kolesarske dirke, toda le tiste, ki jih zaznam, ali s koledarja prireditev ali iz drugih obvsetil, ki jih je bore malo. Javnost je premalo seznajena s prireditvijo. O reklamnih posnetkih med dirko, se bo lahko pisalo šele po dirki. Reklame se objavlja z namenom pridobitve kupcev.
rokers
# 13.06.2017 ob 12:33
Ne vem zakaj tak minus utemeljenim kritikam. Ja Gorenjske občine niso denarja, OK. Sej ni treba da se etapa konča na Bledu, Vršiču, Krvavcu ali tistih krajih, lahko gremo vsaj mimo. Kot sem že napisal v prejšnjem članku: tudi na giru se etape na zaključijo na teh klancih, a peljejo se mimo: ne vem Bogenšperk, Slivna: ja sej je lepo, sem bil tam večkrat z MTB, a za TV posnetke in za PRVI prenos na EUROSPORTU bi morali pač pokazat nekaj bolj privlačnega. Tretja etapa je že OK, četrta je itak vedno ista, a prvi dve bi lahko naredili veliko, veliko bolj atraktivni. Pa tudi naj bi kdo pove, a bo šel kdo gledat te etape: kar vem ni bilo ne na Treh kraljev gledalcev, na Golteh se jih tudi ni trlo, nekaj nas je bilo par let nazaj na Soriški, na Krvavcu že nekaj več, na Vršiču pa nas je bilo ogromno svojecajte - ali pa na Sveto Goro.
Kaj si najbolj zapomnimo od Gira, TdFja: tam kjer je lep ambient in obilo gledalcev: Alp d Huez, Zoncolan, Gardena, Falzarego, Izoard, Col delle Finestre, ... Sam pogled na etapo je veliko manj zanimiv, pa čeprav je ambient še tako lep, če ni gledalcev. In ta trasa se izogiba gledalcev in delno tudi lepi pokrajini. Cilj v Kočevju? Za koga? Prva etapa bi bil idealna promocija nove obalne kolesarske ceste med Izolo in Koprom - krono: npr od centra Pirana ob obali do centra Kopra bi bil paša za oči, pa še kak gledalec bi se našel. Če so že mogli it do Kočevja bi lahko zavili čez Brda in Vipavsko dolino. Ali pa krog po Ljubljani, ki bo spet izpustil strogi center in vozili se bodo po cestah, ki so najbolj prometne: tam gledalcev ni, pa še en kup nestrpnih voznikov bo: Komot bi raje kot do Kranja šli mimo Škofje Loke, Sorico, Bohinj, Bled, Polhograjci in cilj na Lj Grad. Pa bi imeli Gorenjsko brez cilja in županov ki nočejo dat keša.
Vsi ki aplaudirate trasi me zanima če boste šli tudi gledat v živo (OK na Roglo vem, da bo šel kdo). Če bi trasa v pet končala na Lj grad, bi se trlo gledalcev, ali pa če bi šla na Soriško, ali čez Katarino, vem da nas bi blo nekaj. Slivna in Bogenšperk pa bo kot Strma Reber: med medvedi in jeleni. Gledalcev na žalost ne bo.
u qratz
# 13.06.2017 ob 08:23
vse promocije si nekam zažokajte
bertaavbelj
# 13.06.2017 ob 09:02
žal gre za šport ki je prepojen z dopingom in čistih na profesionalni ravni ni. Ampak interes industrije oz kapitala se na to požvižga ter karavana pelje dalje......
rdečinavijač
# 13.06.2017 ob 07:10
Nagradni sklad 38780 € pa je smešem. Za celotno dirko daste toliko nagrad kolikor dobi en tenisač ki izpade v 1. kolo Roland Garrosa!?!?!

900 jurjev stane vse skupaj ni pa 4% tega za nagrade kolesarjem.
penal
# 13.06.2017 ob 07:00
Res je škoda, da se gorenjski konec že leta zapostavlja.
rdečinavijač
# 13.06.2017 ob 07:05
Vi zakupite 300jurjev za prenos na Eurosport potem pa se vozite po nekih Sodražicah, Komendah, Grosuplju, nezanimivi Štajerski. Ok razumem da mora biti zadnja etapa po Dolenjski. Pa tudi tisti krog pri Lipici bi lahko bolje izvedli.

Prava primocija bi bila Bled, Bohinj, Trenta, pa tudi kaj Prekmurja. Vem da je kičasto, vendar to turistri iščejo.

Sicer pa upam na zmago Polanca.
Kazalo