Košarka

Poudarki

  • Peterica nosilcev reprezentance dobila prosto
  • Na začetku avgusta pet prijateljskih tekem
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,1 od 21 glasov Ocenite to novico!
Selektor Maljković z izbranci
Slovenska košarkarska reprezentanca je ostala brez olimpijskih iger, zato so celotne priprave že podrejene EP-ju, ki ga bo gostila ravno Slovenija. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Boštjan Nachbar
Boštjan Nachbar si ni vzel povsem prostega poletja in bo oddelal tudi letošnje reprezentančne priprave. Foto: EPA

Dodaj v

Maljković določil enajsterico košarkarjev za priprave

V letu brez pravih tekem priprave za EuroBasket '13
26. junij 2012 ob 14:30
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Božidar Maljković je določil seznam enajstih košarkarjev, ki bodo skupaj z igralci U20, ki jih bo določil po EP-ju, v letu 2012 oddelali priprave za EP 2013.

Na seznamu sta se prvič znašla Jure Balažič (Krka) in Erjon Kastrati (Union Olimpija), po dolgih letih pa tudi Žiga Zagorc (Elektra Šoštanj).

Priprave se bodo začele 23. julija in bodo trajale do 9. avgusta, ko bo Slovenija odigrala zadnjo pripravljalno tekmo v Srbiji. Prosto poletje so zaradi različnih razlogov dobili Mirza Begić, Goran Dragić, Jaka Lakovič, Erazem Lorbek, Beno Udrih, ki so vsi že potrdili, da bodo selektorju na voljo prihodnje leto, ko bo Slovenija od 4. do 22. septembra gostila EuroBasket.

Maljković: Izid ni v ospredju
"Glede na to, da v letu 2012 slovenska moška članska reprezentanca nima uradnih tekem, tudi na pripravljalnih srečanjih rezultat ne bo v prvem planu. Razmišljamo že o naslednjem letu ter velikem projektu za slovensko košarko - EuroBasketu 2013, za katerega se bomo na določen način pripravljali že letos, predvsem pa testirali nekatere mlade igralce, ki bi lahko nosili slovenski dres prihodnje leto. Nekaj starejših igralcev je to poletje dobilo nekaj premora, mlajši pa bodo trenirali in se dokazovali z delom, obnašanjem in predanostjo. Enajst košarkarjev za letošnjo akcijo smo že določili, tiste, ki se nam bodo pridružili iz reprezentance mlajših članov, pa bom po posvetu z Zmagom Sagadinom določil po evropskem prvenstvu do 20 let," je povedal Božidar Maljković, selektor članske reprezentance.

Avanzo: Poletje za počitek
"Vsi igralci, gre za Erazma Lorbka, Gorana Dragića, Jako Lakoviča, Mirzo Begića in Bena Udriha, ki jim je selektor Maljković dal možnost, da si to poletje odpočijejo, so izrazili željo, da v letu 2013 sodelujejo v reprezentančni akciji. Lorbek je za počitek prosil zavoljo podpisa nove pogodbe ter načetih kolen in tetiv, Begić ima težave s hrbtom, Lakovič si želi odpočiti po več kot 10 zaporednih poletjih v reprezentanci, Udrih ima težave s prstom na roki, Goran Dragić pa je, kot vemo, pred podpisom najbolj pomembne pogodbe v življenju. Imajo pa Dragić, Lakovič in Begić po dogovoru do sredine julija še možnost, da potrdijo tudi sodelovanje v letošnji akciji," pa je dejal Matej Avanzo, direktor članskih reprezentanc.

Pripravljalne tekme Slovenije:
3. avgusta v Stožicah: Slovenija - Bosna in Hercegovina,
4. avgusta v Stožicah: Slovenija - Hrvaška,
5. avgusta v Stožicah: Slovenija - Srbija,
8. avgusta v Beogradu: Slovenija - Turčija,
9. avgusta v Beogradu: Slovenija - Madžarska/Srbija.

Seznam reprezentantov:
Jure Balažič,
Jaka Blažič,
Zoran Dragić,
Erjon Kastrati,
Domen Lorbek,
Edo Murić,
Boštjan Nachbar,
Uroš Slokar,
Gašper Vidmar,
Žiga Zagorc,
Miha Zupan.

T. G.
Prijavi napako
Komentarji
tenisač
# 29.06.2012 ob 04:19
mikedean, ja Vujasinovića, kakopak.
tenisač
# 29.06.2012 ob 04:19
comrade, bi se kar strinjal, torej obup. Potem bi že raj videl Vujasinovića.
mikedean
# 28.06.2012 ob 14:41
Glede zgražanja nad povabilom Zagorca pa mi povejte, katerega playa bi pa vi namesto njega povabili?
mikedean
# 28.06.2012 ob 14:39
Edini klasični play med to enajsterico je Zagorc, tako da bo skoraj gotovo povabljen tudi Rupnik. Pričakoval sem še kakšnega Vujasinovića, da bi imeli tri dokaj enakovredne playe. Edini klasični center pa je Vidmar, tako da bo skoraj gotovo povabljen tudi Omić. No Slokar lahko tudi dobro odigra na položaju centra. Potem pa bosta verjetno povabljena še Prepelić in Pajić. Naj mladi dobro izkoristijo svojo priložnost.
comrade
# 28.06.2012 ob 12:05
Ta turnir je pa druga pesem. Tukaj pa predvidevam, da Domen Lorbek, Zagorc in pa Rupnik.
tenisač
# 28.06.2012 ob 02:27
comrade, dobro, ok, Udrih(če bo igral sploh še kdaj za nas) in Dragič sta odlični enki, Lakovič je malo že v letih, samo na trojke se še zanaša, kaj pa recimo za tale dva turnirja, mene tukaj zanima kdo bo organizator.
comrade
# 27.06.2012 ob 20:47
LOL, če smo kje pokriti, pol je to ravno enka z Dragičem, Udrihom in Lakovičem. Levičar gor dol, vrhunskim igralcem se to sploh ne opazi, pravzaprav so še bolj neugodni za pokrivanje.
tenisač
# 27.06.2012 ob 18:52
Na enki smo res tanki, še več, sploh nimamo organizatorja, ki je desničar.
KopitarTheGreat
# 27.06.2012 ob 18:36
Balažič ok, ja kje pa je S. Pavić? konstanten center že skoz, pa nikol ne dobi šanse, ne vem
comrade
# 27.06.2012 ob 15:49
Joj, kakšne bedarije nekateri pišete. Jasno je, da se je Brezec reprezentančno upokojil, da je Smodiš dal jasno vedet, da ne bo več igral za reprezentanco in bo dal prostor maljšim in da je tudi Bečirovič lepo jasno dal vedet, da za reprezentacno ne misli več nastopat. Kaj jih potem spet omenjate? Pa Klobučarja, lepo vas prosim. Ko je pa bil, ste se pa pizdili, zakaj ga zraven vlačimo. Še ena neumnost, ki jo pišete, je da priviligirate Omića pred Begićem. Ste resni? Prvi igra za Laško, drugi pa za Real, že to je dovolj dober argument, zakaj Begić. Njuno znanje in izkušnje so v tem trenutku neprimerljive. Omić je perspektiva, ampak v tem trenutku se z Begićem sploh ne more primerjat!

Pričakoval bi malo več komentarjev košarkarskih poznavalcev, ne pa komentarjev tistih, ki pogledajo eno tekmo na leto. Da ne začnem omenjat komentarjev kot je tisti na prejšnji strani: "po mojem je Blažič bolj talentiran kot Dragić, sem nekaj bral, da je blestel na nekem kampu v Italiji". WTF človek, no? WTF?
roccat
# 27.06.2012 ob 11:41
morda balažič pa blažič rupnik in ostali so še verjetno nezreli za tole.Če že moramo mlade naj vzame klubučarja al pa dina muriča

za centra pa bi še poklical brezca, ki je močan pod košem ter ima izkušnje iz nba ter seveda še bečeroviča,morda še ožbolt ,ki bi lahko z dragičem prispeval kar nekaj asistenc pod koš . zoran naj še malo vadi met pa bo super. dal bi tiste kateri so leta 2000 bili maldinski prvaki do 20 let. Begič pa domen Lorbek v klubu nimata nevem kako velike minutaže ter se nemorata izkazat. Morda res pričakujemo preveč ampak če še lna ep hočemo prit vsaj do prvih 4 rabimo izzkušeno ter preizkušeno robo.
gregorsu
# 27.06.2012 ob 07:57
zanimivo, da slovenija pri tolikih strokovnjakih, ki se tu javljajo, še ni bila svetovni ali evropski prvak.... vse kar naredi maljković je zgrešeno in je takoj popljuvan. A pozna kdo še kakšen tak primer v evropi, ali smo slovenci svetovni prvaki v tem športu?

maljković morda res ni pravi za vodenje reprezentance, ker je res iz stare šole, take, kot je sagadin. In taki trenerji izdelujejo igralce, jih učijo na terenu in izven njega, taki trenerji sodelujejo z igralci od malih nog, pa do NBAja. Tudi ko gre tak igralec stran od trenerja starega tipa, ohranita stike in si izmenjavarta podatke, izkušnje. Ta stil je morda malo neroden za reprezentanco, kjer se z igralci vidi samo nekaj tednov na leto in se med letom ne vidijo.

Če je že vse narobe na Maljkoviću je še najmaj narobe to, da dela na dolgi rok in "ustvarja" igralce in jih ne avtomatsko izbira s spiskov tu prisotnih strikovnjakov. Jasno, da ti mladi pše ne bodo zaigrali na prvenstvu, so pa kapital za naprej. Kot kaže nihče ne pozna maljkovičevega dela z mladimi v sloveniji, kdo mu vse pomaga, koliko del in truda je bilo vloženega v to, da so ti mladi fantje, ki vam niso všeč, pšristali na spisku.

Seveda bi bilo za vse tu prisotne velestrokovnjake komentireanja, piv in gledanja TVja bolj pomembno, da bi poklical prvo peterko in in z njo mlel nasprotnike na prijateljskih tekmah. Verjemite, da bi tudi Malkoviču to dvignilo ugled in tudi ceno.

pozanimajte se malo, koliko in kako se je pod njim delalo v tem času z mladimi in morda vam bo jasno, da ti mladi novinci v reprezentanci niso tam pristali kar tako naključno.

pa veselo pljuvajte naprej po svoji reprezentanci... ste svetovni prvaki v temu!
MiD
# 27.06.2012 ob 07:05
comrade, strinjam se s tabo.
In ja,tudiPajiča sem pozabil dodati med kandidate ali pa celo Vranjkoviča. Ampak za "stranske vloge" v reprezentanci je skoraj vseeno, kdo jih bo igral. Nosilci pa so verjetno vsem znani. Jasno, če ne bo odpovedi.
MiD
# 27.06.2012 ob 07:00
Prepeliča sem izpustil po pomoti, Omić pa bo po mojem mnenju kot naturaliziran zamenjal Begića, predvsem zaradi igre v napadu. Seveda pod pogojem, da tudi v naslednji sezoni naredi velikkorak naprej. Sicer pa sem "pobral" Špana iz reprezentance U20. Vsi modeli, ki ste od njega in podobnih boljši pa se javite Maljkoviću na pregledni trening. Žal v Sloveniji nimamo deset Dragičev, Erazmov ali Nachbarjev.
čarli23
# 27.06.2012 ob 00:45
scenic.vse ostalo je,tudi s slokarjem na čelu(človek je totalno izgubljen ne terenu),za B ekipo slovenije,da ne rečem C ekipo.
Ta B ali C ekipa je Slovenska realnost...leta grejo, generacije se menjajo, generacija 76-81 se je z nekaj izjemami že poslovila. Potem je do l.92 nekaj igralcev, ampak veliko manj kot prej pa še eni vprašanje če imajo motiv igrat. Da se veterana Smodiša in Jagodnika menja z 32 letnim Balažičem tud pove veliko o delu z mladimi.
king23
# 27.06.2012 ob 00:13
Seznam je uredu, razen Zagorca, ki res ne vem kaj dela zraven. Glede na ta seznam manjka še nekaj igralcev, ki ste jih večinoma omenili že pred mano. Zelo pa manjkata Brezec in Bečirović, ki sta po mojem mnenju še kako sposobna dvignti ali vsaj obdržati vrhunski nivo igre iz klopi. Še ena stvar, ki me zelo moti je, da se je Božidar že odločil da na prvenstvo vzame D. Lorbka, kar bi bila izjemna škoda, saj bo s tem odvzel mesto enemu izmed talentiranih U 20 reprezentantov, ki so že sedaj boljša izbira od njega (Rupnik, Prepelič, Omič (če se uspejo dogovorit da lahko igra kot slovenec, če ne ima prednost Begić),...). Če pa dodamo da bodo ti fantje imeli pred sabo še celo sezono in da se bo kateri izmed njih verjetno še posebaj izkazal, pa sploh ne razumem tega. Razumel bi, da Evgenij pogojuje svojo navzočnost v reprezentanci, le če bo z njim v paketu prišel tudi brat - v tem primeru nimamo veliko izbire (žal je Erazem predober). A mislim, da glede na Maljkovičevo izjavo, da bomo z Domnom nevarni za medaljo in da je bil on tisti glavni manjko v lanskoletni reprezentanci, to ni glavni razlog. Bojim se, da je razlog v tem, da Maljkovič ne zna voziti Mercedeza, še večji problem pa bo lahko bil, da ne zna voziti niti Golfa, kot je poimenoval našo reprezentanco. Tako da Božidar, prepusti šoferski stolček rajši komu drugemu. Da nimamo primernega nadomestila?! Kdorkoli: Zdovc, Sagadin ali Pipan bi bili boljša alternativa.
scenic
# 26.06.2012 ob 23:57
mali dragič,nachbar,vidmar in zupan so od naštetih edini pravi material za rep.vse ostalo je,tudi s slokarjem na čelu(človek je totalno izgubljen ne terenu),za B ekipo slovenije,da ne rečem C ekipo.
comrade
# 26.06.2012 ob 23:03
Glavno je, da imamo dream team prvo peterko ala Mirza, Jevgenij, Mui Bueno, Zmaj, Boki. Se ve, če pridejo omenjeni, s tem da Boki dvigne formo, smo kandidati za najvišja mesta. Dodali se bodo pa najbolj verjetno še Vidmar, Slokar, Lakovič, Zoran, in potem po mojem še Prepelič in D. Lorbek, za preostali mesti pa konkurirajo Balažič, Zupan, Murič, Blažič, Pajić, Dimec, s tem da bolj potrebujemo pozicijo 3-4 kot 1-2, tako da Blačič po mojem odpade, v ekipi pa zato prej vidim Balažiča in Pajića. We shall see.
veeert
# 26.06.2012 ob 22:06
Na Sport TV 1 pravkar poteka ena tragikomedija, če koga zanima ...
Banananas
# 26.06.2012 ob 21:45
Glede na to, kateri igralci so vpoklicani, se mislim, da upravičeno sprašujem, če so ga zavrnili: Krušič, Dino Murič, Klobučar, Vujasinovič...
Ker drugače si ne znam predstavljati, da imajo ti igralci na spisku prednost pred zgoraj omenjenimi.
lukace5
# 26.06.2012 ob 21:22
Manjka Prepelič in namesto Omiča, Begič. Če bodo G. Dragič, Udrih in Lakovič v ekipi potem Rupnika ne potrebujemo.
Jaz bi sestavil ekipo: G. Dragič, Lakovič, Udrih, Blažič, Z. Dragič, Prepelič, Murič, Nachbar, Lorbek, Slokar, Vidmar, Begič. Nekaj je bilo govora o 14 registriranih igralcih za prvenstvo, tako da bi vzel zraven še D. Lorbka in Zupana.
tenisač
# 26.06.2012 ob 21:04
MiD, kje si pa dobil Špana, Zagorca, Kastratija, Dimca?! Modeli niso sposobni igrat slovenske lige, kaj šele evropskega prvenstva.
MiD
# 26.06.2012 ob 20:32
Maljkovičev seznam 20 kandidatov za EP 2013 je verjetno takšen:
Goran Dragič, Jaka Lakovič, Beno Udrih, Luka Rupnik, Jan Špan, Žiga Zagorc,
Jaka Blažič, Zoran Dragić, Erjon Kastrati, Domen Lorbek,
Edo Murić, Boštjan Nachbar, Jure Balažič,
Erazem Lorbek, Uroš Slokar, Gašper Vidmar, Miha Zupan, Mirza Begić, Alen Omić, Žiga Dimec,
Kdo bo letos igral na tistih nekaj pripravljalnih tekmah je pomembno samo za nekatere igralce, ki so brez kluba in za Maljkovića, da preveri ali morda le lahko razširi krog kandidatov s kom mlajšim.
tenisač
# 26.06.2012 ob 19:57
Mene bolj zanima kdo bo igro organiziral. Ni Lakoviča, Dragića, Udriha. Domen Lorbek mogoče?
Blazz
# 26.06.2012 ob 19:21
da bodo selektorju na voljo prihodnje leto, ko bo Slovenija od 4. do 22. septembra gostila EuroBasket.

čedalje bolj se mi zdi, da bi morali KO zamenjati z ČE!
Janiel74
# 26.06.2012 ob 19:17
Haha kaka ekipa:))
Amsterdam
# 26.06.2012 ob 19:08
Maljkovič odjebi
koman
# 26.06.2012 ob 18:47
KDO STE PA VI VSI TUKAJ, DA VESTE VEČ OD KOŠARKE KOT MALJKOVIČ?????????

Za prihodnost se nam ni treba bati, saj imamo najmanj 50 uporabnikov na RTVSLO, ki ven iz kavča vidijo vse napake, in to samo napake ki jih dela selektor. Fantje, gre se za reprezentanco!!!!! in naš trener bo Maljkovič, pa če se vi vsi postavite na glavo. Namesto da jih podpiramo v vsem, je vse kar veste jokat o stvareh, ki jih nimate pojma(in ne me podučevat, kak ste vi igrali za mlajše selekcije,.... in take podobne) Gospod Maljkovič, je še vedno Misster Basket za vse vas in ga lahko samo prosite za podpis, ne pa da kritizirate njegovo delo.

Še vedno smo vsi navijači!!!!! in če kritizirate, to pomeni da niste za Slovenijo in nič drugega. Velike reprezentance imajo svoje zveste navijače v dobrem in slabem.

In če nebo rezultata: jebi ga!!! mislim, da smo tak že zamudili vlak z to generacijo, en mora bit leader v ekipi in tega ni, če bi še igral Rašo, bi ga imeli.

Brez rezultatov pa tudi Maljkovič nebo dolgo na naši klopi, do takrat pa vas prosim za božjo voljo, navijajte in ne samo kritizirat.
res ste eni patetični, ko pa pridejo rezultati, pa se tolčete po prsih: "SLOVENIJA"

Jaz res upam, da vsem zapre gobec in pridemo do medalje
MIRNČAN
# 26.06.2012 ob 18:34
Sem pa mislu da si je Udrih dlako spulu in ga zato ne bo.
hrko
# 26.06.2012 ob 18:09
Kastrati je prespektiven, samo zakaj ga ni Zmago vpoklical? Po drugi strani pa mislim, da Kastrati sploh še nima slovenskega državljanstva. Kakorkoli upajmo na čimboljpe priprave in seveda še bojše prvenstvo 2013.
tenisač
# 26.06.2012 ob 18:03
Sicer pa, ne mi zamerit, ampak sam sem mnenja, da mora biti reprezentanca prioriteta, ne gleda na to kakšne tekme igra. Vem da ima Dragić pred seboj najpomembnejšo izbiro v karieri, da je imel Erazem dolgo sezono, a vseeno bi lahko na tih dveh turrnirjih igrala tudi onadva.
tenisač
# 26.06.2012 ob 18:02
Upam da bomo še kdaj lahko poslušali soseda na Youtubu.
gregorzupancic
# 26.06.2012 ob 17:50
Dobro, res da so to samo priprave in veliko najboljših manjka, a kljub vsemu je tale seznam ena velika žalost.

Sicer pa upam, da se Blažič izkaže, po mojem mnenju je bolj talentiran kot Z. Dragič. Sem nekaj bral, da je blestel na nekem kampu v Italiji.
Zaplotnik8
# 26.06.2012 ob 17:49
Kar sedi tam pa gleda no...
tenisač
# 26.06.2012 ob 17:44
shostakovich, ne bo ga drugo leto več. Če pa slučajno bo, pa adijo medalja.
tenisač
# 26.06.2012 ob 17:42
Kastrati? Zagorc? Pa ta ni normalen.
jure_bure
# 26.06.2012 ob 17:42
pismu, "sosed" bo znoru, če bo tale članek prebral!
Franc Pijanc
# 26.06.2012 ob 17:23
Ma ta človek je meni že dokazal dovolj.
Dokazal mi je pa to da dobro opleta z jezikom, kaj drugega pa žal ne.

Tolko kot se pa ta človek spreneveda po neuspehu, se pa malokdo še toliko.
Ko je Zdovc napovedal medaljo in so potem osvojili 4. mesto je to takoj označil za neuspeh.
Ne, Božo nikakor ne more preko sebe in priznati sebi, sploh pa drugim, da je bilo prejšnje prvenstvo porazno. In sploh ne toliko zaradi končne uvrstitve kot pa zaradi igre.

Sam je večkrat dajal primerjave med našimi košakrarji in avtomobili.
Lahko bi še kdaj potegnil vzporednico med njim in kakšni TRABANTOM naprimer.

Oh, to me res razjezi, da nek nostalgični dedek pametuje celi Sloveniji kako so naši igralci vbistvu preslabi in da je igra, ki so jo pokazali na prvenstvu, njihov maksimum.

Ajejeje.....
shostakovich
# 26.06.2012 ob 16:50
Bravo Maljković! Ti samo dobro pripravi košarkaše. Ocenjevali te bomo drugo leto.
čarli23
# 26.06.2012 ob 16:43
alen90 Zagorc je tudi en indijanec, so denimo Vujasinovič, Koštomaj, in Krivec za razred boljši.
Ma kakšen Vujasinović, Koštomaj in Krivec. Navijači Laškega ste vidim zelo objektivni. Noben izmed teh treh ni za reprezentanco. Niti Zagorc ni, je pa najboljši play v Slovenski lige in si verjetno zato zaslužil vpoklic. Itak ga naslednjo leto ne bo več zraven. Vujasinović je v napadu nevaren kot Mladen Rudonja kot napadalec za gol. Še bekovskih zicerjev ne zadane, kaj šele trojke. Vpoklic bi si zaslužil Jaka Klobučar namesto Kastratija, ki je velik talent. Te letnike rojstva si pa lahko nekam date, ko je igralec enkrat član nima NOBENE veze kater letnik je. Koga briga za Ilyasovo al je 84 ali 87, model raztura in je v NBA ligi.
arto77
# 26.06.2012 ob 16:39
KrkaNM18

čestitke :)
timoti
# 26.06.2012 ob 16:33
KZS, ki ji je uspel podvig vseh podvigov, da s tako generacijo, ni dosegla niti ene kolajne, pred leti Tanjevič govoril, kako s tako ekipo, s temi igralci samo kolajna igra vlogo, po drugi strani je pa vrli Pipan govoru, da noben igralc ni dost kvaliteten, ........
prepis od uporabnika urko23,
se popolnoma strinjam!!!
take generacije nikoli več! se celo bojim, da bomo morali spet kakšne kvalifikacije igrat, in bomo veseli tako kot pri nogometu, že s samo uvrstitvijo na velika tekmovanja.
KrkaNM18
# 26.06.2012 ob 16:30
Kolegi komentatorji na MMCju, glihkar sm naredu najtežji izpit v letu in sm ful vesel
timoti
# 26.06.2012 ob 16:27
Zagotovo pride tudi Domen Lorbek. Škoda, ker ga z nami ni bilo v Litvi. Mislim, da je napravil napako, ko se je odločil za operacijo. Po mojem mnenju bi se z njim borili za medaljo.

to je izjavil g. Maljković dne 31.5 letos, oz. en dan prej :-))
nacekpacek
# 26.06.2012 ob 16:26
Maljković se prav trudi, da ja ne bi Slovenija bila sposobna poseči po medalji! Zdovca nazaj!
kramci
# 26.06.2012 ob 16:26
rutenka res ima tudi špansko državljanstvo,ampakle zaradi števila tujcev v klubu,igra pa za belorusijo.
arto77
# 26.06.2012 ob 16:23
sagadin bi moral bit glavni, zdovc pa pomočnik. to bi bilo nekaj za domače prvenstvo . sicer ga pa verjetno sploh ne bom gledal.
tuditi
# 26.06.2012 ob 16:22
Zyga Rutenka ni nikoli igral za Španijo in nehajte že o tem bluzit, sedaj bi to že lahko vedeli.

Sploh pa so v rokometu drugačna pravila in tam lahko zamenjaš reprezentanco, če določeno obdobje ne igraš reprezentančnih tekem.
SteVsiNeumni?
# 26.06.2012 ob 16:20
Samo vprašanje časa je kdaj se bodo skregali.
Zyga
# 26.06.2012 ob 16:18
timoti..
Spomni se Rutenko v rokometu. Najprej Belorusija -> Slovenij potem pa še Slovenija -> Španija
timoti
# 26.06.2012 ob 16:15
res, kje bo prvenstvo se še ne ve.... mi se edini prijavimo in jim še plačamo. :-I če tega niso upali brez kotizacije zrihtat?!?
roccat
# 26.06.2012 ob 16:10
namesto zagorca pa kastratija ožbolta al pa bećeroviča ter bezca. drugače pa upam da bo vidmar pa begič napredoval .Jaz ši dal notri enih par ko jih je zdovc da imamo res same izkušene napadalce če pa bo prvenstvo pri nas pa toliko boljše.
timoti
# 26.06.2012 ob 16:03
kam smo prišli... prestopi v reprezentancah..................
lukace5
# 26.06.2012 ob 16:01
Saj v košarki se dogajajo prestopi iz reprezentance v reprezentanco. Nam najbolj znan primer je Preldžič. Tako da tudi če bo zaigral v reprezentanci je še vedno možnost, da kdaj zaigra za Kosovo.
drawlord
# 26.06.2012 ob 15:49
Zakaj je Kastrati zravn, je že kucheysh napisal, pa ste mu veselo talali minuse, čeprav je očitno edini, ki ve, za kaj gre.

Zravn je zato, da se ga dokončno "zaklene" v slovensko reprezentanco. Podobno kot so v fuzbalu naredili z onima mladcema iz Newcastla in Genove al Padove, katerih imeni sem pozabil.
kramci
# 26.06.2012 ob 15:47
moti me le,da je božo tak šalabajzer da zaradi njega ne igrata več za reprezentanco brezec in bečirovič!
kramci
# 26.06.2012 ob 15:46
ja mogoče sta ta dva res presenečenje,ampak itak sta zato zravn da se bodo uigravali.ko pišete da ni mladih-saj bodo prišli zraven ko bodo konec z EPU20! kako pa naj bodo zraven,če tam igrajo. pomoje bodo prepelič,omič,rupnik,mogoče pajič skor sigurno potem zraven se priključili.
tuditi
# 26.06.2012 ob 15:40
Pa še tole Kastrati je pomojem na tem seznamu samo zato, da bo zraven treniral in videl kako je trenirati z Bokijem in ostalimi, kot pa da bi bil nek pomemben košarkar v reprezentanci. Tudi takšne izkušnje so dobrodošle za košarkarja.

Pa še enkrat ne jaz ga ne vidim, da bo že kar igral v reprezentanci. Maljković ga želi pomojem malce stestirat.
tuditi
# 26.06.2012 ob 15:37
Kastrati res ni trenutno za reprezentanco, samo eni bi se lahko malo pomirili.

Fant je odigral solidno v Evroligi, v DP-ju pa imel povprečje 6,6 pike pri 17 letih (jaz mu jih bom toliko štel, saj tako ga tudi obravnavajo). Potem se lahko vprašamo kaj počne npr Brodnik v reprezentanci U20, ki ima še slabšo statistiko. Pa tudi Edo Murič v prvi ekipi reprezentance? Tale sezona je bila za njega pogubna.
nbatv
# 26.06.2012 ob 15:36
Nevem zakaj smo mi kandidati drugo leto za medaljo,po čem sklepate ?vsaj imensko smo dosti slabši od SRB,RUS,FRA in ŠPA reprezentance,imamo samo 3 igralce ki bi lahko igrali v katerem koli evropskem klubu,G.Dragić,E.Lorber in B.Udrih,ostale je čas pohodil in poškodbe zdelale(Lakovič,Ožbolt,Brezec,Nachbar,
Jagodnik),ali pa so prezeleni in imajo samo eno dobro lastnost,največ dve(Prepelić šut,Z.Dragić obramba,prodor v levo,M.Begić blokade,brata Murić obramba ?),bodo morali še dosti delati da bodo nosilci.Potem imamo košarkarje ki se ne ve v kakšni formi so(Slokar,Vidmar,D.Lorber,S.Udrih).In potem se seznam zaključi,tako da dam Maljkoviću kar prav da slovenci preveč pričakujemo/te.
AH0J
# 26.06.2012 ob 15:36
lol, da se jim da (Nachbarju in Slokarju)
Smithex
# 26.06.2012 ob 15:34
Kastrati ni mogel igrati v kadetski 1.ligi proti ekipam, kot so Konjice, Ježica, Dravograd,Kočevje,Hopsi
timoti
# 26.06.2012 ob 15:33
mah, oba bi mu prav prišla.... sta veliko boljša od "mladih talentov"... saj res, zakaj pa pavič ne? je že res da je malo štorast in nizek za centra, samo višine nam itak vedno manjka.
rexi888
# 26.06.2012 ob 15:27
7up, becirovic in brezec se okrevata po poskodbi iz prejsne sezone, in po ocenah bozota nista sposobna zaigrat v reprezentanci
drawlord
# 26.06.2012 ob 15:27
Brezec se je upokojil.
cartekmedo
# 26.06.2012 ob 15:25
Ah,mislim,da nas večina tu čaka na novico ,kdaj bodo dali Maljkoviču nogo.
7up
# 26.06.2012 ob 15:22
Brezec?
rap_coko
# 26.06.2012 ob 15:21
Še kr čakam na novico da so ga odpustili, pa je še kr ni....
lukace5
# 26.06.2012 ob 15:20
Ja Ortar bi si zaslužil mesto v ekipi. Tip je slovenski LeBron Janez;-) Igra lahko na vseh pozicijah in takšne univerzalce rabimo v ekipi.
Pokvarjen Hrvat
# 26.06.2012 ob 15:15
Maljković bo popeljal slovensko košarkarsko reprezentanco tam kamor spada.

V kvalifikacije za evropsko prvenstvo.

Leta 2013 bo na evropskem prvenstvu Slovenija končala na 21 mestu potem, ko ji ne bo uspelo premagati nobenega nasprotnika, razen zadnje tekme kjer bodo po podaljšku premagali evropsko velesilo Estonijo.
KosmataPazduha
# 26.06.2012 ob 15:10
takšna ekipa in selektor, ki ga je povozil čas, nimajo šans za kaj večjega.
Fndesjekl
# 26.06.2012 ob 15:05
prvo, nowitzki ne kenjaj ker je vse res... edin pretiraval je z letnicami, po mojih info ki jih imam sta to letnika 91 (morina) in 92 (kastrati). Je pa res da ko je morina prisel v slo je bil takrat letnik 93 in je tudi za olimpijo igral prijateljske tekme proti 93 letnikom in s 93 letniki...
bolj me pa zalosti dejstvo da je bozo spet pozabu na Ortarja! Pa prav da nimamo kril! Clovek lahko igra vse od enke do petke, vcasih pa tut v osmici konca... Ortar bi mogu bit v reprezentanci! <SO>
timoti
# 26.06.2012 ob 15:02
Maljkoviću, dobro si ti nas scat peljal, ali lepše - žejne nas čez vodo nosiš! dej odpoved, pa naj ti dajo neko majhno odškodnino, povabit pa zdovca in mahoriča!
lukace5
# 26.06.2012 ob 15:01
Ja Zagorc je soliden play za Telemach ligo, mogoče backup v slabši ekipi v ABA ligi, ni pa za reprezentanco. Vujasinovič je boljši in mlajši od njega pa ga ni na seznamu.
Mushroom
# 26.06.2012 ob 15:01
Kaj za vraga iščeta Kastrati in Zagorc v reprezentanci??? Če bo šlo takole s slovensko reprezentanco (KZS, Maljković,...) naprej bom raje v tistem času šel na morje ali kam drugam, ker nas čaka veliko razočaranje.
Selektor bi moral biti od preteklih Zdovc in tukaj ni dileme, ne pa da se nek pijanček norčuje iz slovenske košarke, ki je že tako v zatonu.

Naj se da priložnost mladim, ne pa da se kliče neke Telemach igralce, predvidevam oz. upam da Zagorc in Kastrati odideta z dnem ko se pridručujo članom naši U20 reprezentanti.

Sicer pa mi negre iz glave izjava Maljkovića pred tistim EPjem, ko je rekel da ne bodo bolele samo noge temveč tudi glave, češ kako težko intelektualno dovršena bo naša igra, naj raje reprezentanca letos priskrbi še enega trenerja EXPERTA, ki bo delal na metu naše reprezentance, ker se vsi dobro spomnimo kako obupen met smo imeli nazadnje...

Sicer pa vso srečo našim, jo bodo potrebovali ob takšnem selektorju!
veeert
# 26.06.2012 ob 14:59
Maljkovic strikes again.

Kaj ta spužva nesposobna dela ne selktorskem mestu reprezentance, ki leta 2013 gosti Evropsko prvenstvo?

Imam občutek, da izid in uvrstitev drugo leto ne bosta v ospredju in da pripravlja igralce za leto 2020 v Braziliji.
nowitzki
# 26.06.2012 ob 14:58
alen90, kdo si pa ti da trdiš, da sta Morina in Kastrati 89 oz 92 letnik?!

Pa tudi nima smisla toliko pljuvati čez Zagorca, kdor je letos spremljal njegove igre je lahko videl da gre za solidnega playa, prav zaradi njega je Elektra bila nevarna za vse ekipe, je zagotovo bil najboljši play lige in je za razred boljši od recimo Krivca.
rexi888
# 26.06.2012 ob 14:54
Pocas mu bom zameru da ni mene vpoklicu v reprezentanco
alen90
# 26.06.2012 ob 14:52
Maljkoviču se je dokončno skisalo ... Kastrati je mogoče bil dober v mlajših kategorijah, pa še to izključno zaradi tega, ker fant ni 1994 letnik, kot mu to piše v potnem listu, ampak 1991. Podobna situacija je z Morino, ki je letnik 1989, namesto 1992.

Zagorc je tudi en indijanec, so denimo Vujasinovič, Koštomaj, in Krivec za razred boljši.
tuditi
# 26.06.2012 ob 14:45
Pred leti so me nekateri tukaj podučevali, da sta Lapornik in Vujasinović prihodnost reprezentance, sedaj jih pa še na tem B seznamu ni.

Drugače pa tudi mene zanima kdaj in za kakšno poškodbo gre pri Udrihu? Kaj je tako težko povedati, da mu ni zaigrati s temi B reprezentanti? Namesto, da si izmišljujejo tako banalne stvari.
lukace5
# 26.06.2012 ob 14:44
Tudi meni ni jasno kaj delata Kastrati in Zagorc na seznamu. Kastrati ne more igrati v Telemach ligi pa se ga kliče v reprezentanco. Sicer je letos res čas za preizkušanje novih igralcev ampak je potrebno imeti neka merila, porkaduš.
The Metnek
# 26.06.2012 ob 14:42
Slovenija ŠAMPION!
kucheysh
# 26.06.2012 ob 14:42
Lorbek je za počitek prosil zavoljo podpisa nove pogodbe ter načetih kolen in tetiv, Udrih ima težave s prstom na roki

Te poškodbe se bodo pojavile tudi naslednje leto.
Zyga
# 26.06.2012 ob 14:41
Izid ni v ospredju!

Tako kot zanj verjetno tudi na prvenstvu ne bo!
parker123
# 26.06.2012 ob 14:38
Kastrati in Zagorc? A resnično samo še Remsu in Avanzu ni jasno, da je Božin čas minil? Ali je jasno tudi njima, a sta mu dala v podpis preveč dolgoročno in bogato ponudbo?
kucheysh
# 26.06.2012 ob 14:37
Ta reprezentanca je postala ena velika šala. Pa to je lahko vsak kekec reprezentant.

Rekreativec Zagorc, ki je leta 2007 zavrnil nastopanje na EP, je v reprezentanci. Še podgurski Stockton Krivec bi bil boljši izbor.

Kastrati? Po kakšni logiki je on v reprezentanci? Rezervist v predzadnji ekipi Telemach lige. Še eno mešetarjenje z državljanstvi.

Tudi Lorbek in Murić si po (ne)igrah v lanski sezoni ne zaslužita vpoklica. Čudno, da ni bil še Klemen Lorbek vpoklican.

Kje so Klobučar, Vujasinović, Lapornik, Mahkovic, Pavić, Krušič?
nowitzki
# 26.06.2012 ob 14:34
Maljkovič hoče odikrit nekaj novega in postat junak.

Si je pa Balažič resnično zaslužil ta vpoklic. Ne vem pa od kje je potegnil Kastratija.
Kazalo