Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 28 glasov Ocenite to novico!
Dwyane Wade in LeBron James
Dwyane Wade in LeBron James sta po treh sezonah spet v isti ekipi. Foto: Reuters

Dodaj v

Wade novo orožje Clevelanda v boju z Golden Statom

Lani v povprečju dosegal po 18 točk na tekmo
27. september 2017 ob 07:48
Cleveland - MMC RTV SLO

Le dva dneva po prekinitvi pogodbe s Chicagom se je trikratni prvak Lige NBA Dwyane Wade odločil, da bo podpisal enoletno pogodbo s Clevelandom in ponovno združil moči z LeBronom Jamesom.

Pogodba bo sklenjena takoj, ko bodo odstranjene še zadnje birokratske ovire. 35-letni Wade se je odločal med Clevelandom, San Antoniem, Oklahomo in Miamijem, kocka pa je padla na Cavse, ki so poleg branilca naslova Golden Stata največji favoriti za sam vrh. Wade in James sta skupaj igrala štiri sezone pri Miamiju, s katerim sta osvojila dve lovoriki.

Za enoletno pogodbo bo Wade prejel 2,3 milijona dolarjev.

Wade je v prejšnji sezoni pri Chicagu v povprečju dosegal po 18 točk. V 14 sezonah v Ligi NBA je njegovo povprečje 23,3 točke, 5,7 podaje in 4,8 skoka na tekmo.

Cleveland bo imel po odhodu Kyriea Irvinga precej spremenjeno postavo, a še vedno velja na vzhodu za velikega favorita. Poleg Wada in Jamesa zvezdniško ekipo Cavsov sestavljajo Isaiah Thomas, Kevin Love, Derrick Rose, J. R. Smith, Tristan Thompson, Jae Crowder, Kyle Korver, Jose Calderon, Iman Shumpert, Ante Žižić ...

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
bim--bam-bom
# 27.09.2017 ob 08:34
Starost vseh nosilcev: James 32, Wade 35, Love 29, Thomas 28, Rose 28, JR Smith 32, Korver 36, Green 31, Calderon 35, Jefferson 37, T. Thompson 26, Shumpert 27, Perkins 32, Frye 34.
Glede na širino kadra nosilcem ne bo treba igrati 30 minut na tekmo, izjema seveda James in najbrž Love. Glede na veliko število PG-jev (Thomas, Rose, Calderon) in SG-jev (Wade, Smith, Korver) in SF (James, Crowder, Jefferson), lahko pričakujemo veliko small ball-a z Jamesom na štirki. Ker bodo lahko veliko rotirali, lahko pričakujemo hitrejšo košarko.
Očitno so šli tudi v smer razbremenitve Jamesa, ko je le-ta na klopi – pripeljali so veliko košarkarjev, ki znajo kreirati. Prihajajo v glavnem sami izkušeni košarkarji. Najbrž je ekipa sestavljena za 1 sezono - z enim samim namenom, da osvojijo prstan. Po sezoni je velika verjetnost, da bo ekipa razpadla in potem nekaj let rebuild, čeprav je v ekipi kar nekaj košarkarjev, ki imajo pred sabo še nekaj sezon igranja na najvišji ravni. Največ je odvisno od tega, ali bo James po sezoni zapustil ekipo.
Večina košarkarjev je prišla po prihodu Jamesa (izjema je samo Tristan Thompson) in marsikdo bo po njegovem morebitnem odhodu tudi odšel, saj so se zbrali z namenom, da osvojijo prstan.
levanda
# 27.09.2017 ob 09:35
Miami si lahko oddahne, da ni dobil Wade-a in ima sedaj potencialno ekipo za končnico. Poleg tega pa ima še nekaj placa na salary capu.
vombat98
# 27.09.2017 ob 08:08
miami ima sedaj odprto pot do finala
vombat98
# 27.09.2017 ob 08:04
haha, povsem podobno bo kot v oklahomi, trije se bodo grebli za žogo. Komaj čakam, da vidim thomasa in wadeja skupaj na igrišču
gz4468
# 27.09.2017 ob 09:10
Wade bo dodal svoje s klopi, maksimalno 15-20 minut na tekmo. Vec od njega ne gre pricakovat.
Binder Dandet
# 27.09.2017 ob 13:37
Kako centri tipa Gasol pomenijo nevarnost small ball košarko. Small ball je prvak NBA. Small ball je prvak Evrope. Očitno funkcionira.
borchica
# 27.09.2017 ob 14:32
renti
Kaj smo videli na EP???


Kako je small ball Slovenija guzila Gasole, Bourusise in Bobije...
Binder Dandet
# 27.09.2017 ob 13:31
@renti:
"Centri tipa Gasol, Jokić, Nurkić, Cousin,.... so strup za "small ball" GSW."

Smo videli na EP.:)
borchica
# 27.09.2017 ob 17:04
renti

Igra brez centra ni small ball, to je simplificirana razlaga tega termina. V bistvu se je small ball začel s stretch štirkami (Love, Nowitzki) ali krili, potegnjenimi na štirko (LeBron, KD) in klasični power forward igralci so čedalje bolj redka dobrina v NBA. Vse več je tudi hibridnih igralcev, ki pokrivajo več pozicij. In v zadnjem času se pojavljajo tudi stretch petke (Green, Porzingis, KAT, Davis, Cousins). Ma vse zgoraj naštete igralce že težko postaviš na eno pozicijo in bi lahko marsikaterega, dal v drugo kategorijo. Recimo za Davisa ne veš, ali je 4 ali 5 v osnovi, najboljša definicja je 4/5.

Small ball torej ni igra brez klasičnega centra, ampak je igra, ko žrtvuješ višino, fizično moč igralcev in aktivno dogajanje na low post poziciji, za hitrost, agilnost in visok volumen metov. In ravno to je delala Slovenija, tudi z Dimcem in Vidmarjem na parketu, ki sta igrala večino časa preživela v napadu na high postu, da sta odpirala low post prostor za prodore branilcev oziroma v akcijah picknrolla in picknpopa, kar je spet na vrhu rakete. Downside tega pa je, da imaš manj skokov, ampak so tu slovenski branilci z Dončićem na čelu odigrali vrhunsko.
royayers
# 27.09.2017 ob 10:02
No, nekateri ste pa res smeskoti. 10-15 minut Wadea na igriscu je dodana vrednost ekipi, saj ne bo nosilec.
Gravesen
# 27.09.2017 ob 09:24
Orožje? Hmmm, ne vem, če je frača orožje.

Jah odvisno proti komu jo uporabiš...
Unssen
# 27.09.2017 ob 08:32
Na ja, tip je bil svoj čas izjemen, clutch igralec, to ni nikoli bilo sporno.

Zdaj pa niti do obroča več ne pride. Posnetek iz aprila letos:

LINK do videa
xskip
# 27.09.2017 ob 10:02
League pass:
https://watch.nba.com/packages?ls=league
pass:nbacom:3pp:generic:main
Cena 140€ za prvič.
"MI" veterani smo deležni popusta :-)
ZRC
# 27.09.2017 ob 07:59
Orožje? Ne bi rekel. Dve ali tri sezone nazaj definitivno. Zdaj pa težko. Prej kamen okrog vrata. Wade je igralec, ki je žal že tako načet, da več kot dobro polovico tekem od njega ne moreš pričakovati. Še ena potencialna ekipa, ki bo impoldirala sredi sezone zaradi previsokih pričakovanj. Upam sicer, da se motim.
RazorBack
# 27.09.2017 ob 10:10
Tyler Johnson, 19M. To je Mozgov nivo..
eRepublik
# 27.09.2017 ob 09:03
Wade pri 35ih ni več igralec z pozitivnim učinkom na igrišču.
shearer alan
# 27.09.2017 ob 10:39
enostavno prevec zvezdnikov na kupu....vendar le ena sama kosarkaska zoga
Fleaa
# 27.09.2017 ob 07:50
kakala .... obadva .....
borchica
# 28.09.2017 ob 11:36
renti

Višina in moč sta mišljena kot klasičen center v klasični vlogi. Vidmar je bil za to prvenstvo neverjetno dobro fizično pripravljen, precej bolje kot Gasola, Bobi in Bourussis. Zato je lahko sledil ritmu naše ekipe, ki je tudi z njim not imela prvine small balla.
friks
# 27.09.2017 ob 13:49
Gandhi1

igralci, ki jih je Boston trejdal so več kot nadomestljivi. Pozicijo SF so nadomestili z Haywardom in Tatumom. Kot nadomestilo pod košem so pripeljali Morrisa in Baynesa.

Ekipa je pripravljena na začetek. Je pa res nekaj vprašanj. Predvsem, kako se bo ujel Irving.
Binder Dandet
# 27.09.2017 ob 13:28
Oh yeah. Sam da ni šel v Miami.

So se pa zbrali zdaj v Clevelandu. Rose, Lebron, Wade, Thomas.
zmiki
# 27.09.2017 ob 13:01
@renti smo videli na letošnjem EP, ja! :) Small ball je prihodnost košarke, še centri tipa Porzingis jo igrajo.
Jurčič
# 27.09.2017 ob 09:55
Nastalo je res par ogabnih ekip, se je pa na sreco vse skupaj toliko premešalo, da po dolgem času komaj čakam začetek sezone, da vidimo kaj bo dejansko s kako ekipo....lani sem pred začetkom sezone napisal fix finale cle:gsw, letos v to nisem ravno prepričan....
upam pa na korak naprej v PHI, MIL, MIN
friks
# 27.09.2017 ob 09:49
Mislim, da je to za vse najbolje. Tudi Wade bo ob Jamesu res dal svoj maksimum, medtem ko bi v Miamiju lahko malo spal na lovorikah. Sploh bi bil pa problem, če bi s kritikami (kot v Chicagu) rušil odnese z mladimi igralci.
Thomas Müller
# 27.09.2017 ob 09:33
jp, NBA League pass je nabavljen, XBMC dodatek je instaliran in gledanje NBA v 60FPS je nekaj drugega kot pri nas v evropi na 25FPS....
zmiki
# 27.09.2017 ob 09:00
Kakšno presenečenje.
OldskulCar
# 27.09.2017 ob 08:06
Ante Žižić? Zdaj bojo pa definitivno prvaki :)
friks
# 27.09.2017 ob 13:05
Boston bo letošnji Cleveland pojedel za malico (in Washinghton tudi). Kaj pa imajo?

PG - poškodovani Thomas in 35 letni Calderon (ni glih obetavno),
SG - 35 letni Wade in psihično labilni JR Smith (32 let),
SF - James, Crowder (tudi James ne bo več, kar je bil),
PF - Love in 34 letni Fry,
C - Thompson (s Kardashiani okrog vratu je oplel) in ?

Pa še dva predstavnika doma za ostarele (Korver, Jefferson). Jim napovedujem 3. mesto po rednem delu. No, za končnico so lahko nevarni, ker imajo izkušnje, ampak v finalu konference bodo zaključili.
karnekdo
# 27.09.2017 ob 11:16
friks dobri je napačna terminologija...mišljeno je bilo bolj, da sta Boston in Cleveland trenutno edini dve ekipi, ki si jih zares lahko predstavljaš v finalu, od tega pa po vsej verjetnosti Cleveland edini, ki bi predstavljal neko (resno) oviro GSW. Bucksi se niso resno okrepili, bodo boljši kot lani, ampak ne toliko, da bi bilo to pomembno, ko gledaš cel NBA, Wizardsi niso delali nekih velikih sprememb, imajo sicer dobro ekipo ampak na žalost nič več kot to-enostavno nekaj manjka. Toronto, Detroit, INDIANA, resno? Detroit, sploh pa Indi sta trenutno bolj žalostni ekipi na prvi pogled, Toronto pa bo kot ponavadi pogorel v playoffih. 76ersi so pa ekipa prihodnosti, pa še to, če bodo čudežno ostali zdravi, v kar iskreno dvomim. East ima kup povprečnih ekip, west pa kup top ekip (GSW, SAS, HOU, OKC-vsaj na papirju so vsi močnejši od vsake ekipe na vzhodu razen Cavsov, pa še ti bi prišli v tem vrstnem redu za SAS).
xskip
# 27.09.2017 ob 09:27
Pred sezono, ESPN Future Power Rankings:

Golden State Warriors: 86.3
Boston Celtics: 76.0
Houston Rockets: 70.0
San Antonio Spurs: 67.1
Minnesota Timberwolves: 57.7
Philadelphia 76'ers: 57.5
Cleveland Cavaliers: 57.3

tukaj pa ESPN's Basketball Power Index

1. GS 9.4
2. HOU 5.1
3. SA 4.9
4. BOS 4.9
5. OKC 3.8
6. CLE 3.8
7. MIN 2.7
8. TOR 2.1
9. WSH 2.0

Bomo videli... Upam na zanimivo sezono.
v soboto ponoči se začne PRESeason, prva tekma: GSW vs DEN
maliP
# 27.09.2017 ob 08:34
Cle bo prvak samo če bo Rose zdrav, edini ki bo ubogal" trenerja "LBJ, IT je teški egoist brez širine in bo samo breme CLE , čeprav zna na kaki tekmi dati 40 pik. DW je malo iz igralnega ritma in lahko za kako minuto zamenja LBJ. No pa tudi Žižič zna kaj pokazat.
Drugače pa mislim da bi jih moral MIA prehitet po levem pasu če bodo igrali kot lani zadnjo polovico. Menim da bo Adebayo že letos pokazal svoj talent, Gorana bo pa itak letos razneslo.
simon-rupsi
# 28.09.2017 ob 17:55
James 32, Wade 35, Love 29, Thomas 28, Rose 28, JR Smith 32, Korver 36, Green 31, Calderon 35, Jefferson 37, T. Thompson 26, Shumpert 27, Perkins 32, Frye 34

Staro, izstrošeno. V primeru, da pridejo do finala je cel kup igralcev, ki ne bodo koristni.

Tega Crowderja se tako pozdviguje,. kot , da je superstar lol.

Lebron si je znova skupaj nabral old star team in potem bo jokal. Enako je počel v Miamiju pa je dobil košarico od Spursov 2014.
renti
# 27.09.2017 ob 18:30
borchica

Slovenska reprezentanca je igrala košako kot ekipa GSW, ko je še imela Boguta. Obrambni center okoli njega pa 4 igralci, ki so sposobni zadeti trojko. S tem so razširili obrambo in kar naenkrat je bil Vidmar v poziciji za lahke točke. Zame je bila tista ekipa GSW navarnejša od današnje. Pač moje mneje.
borchica
# 27.09.2017 ob 17:06
friks

Hvala za popravek. Prehiter.... :)
Predrabluc
# 27.09.2017 ob 12:29
Bradati Gogi, MVP EP, bo tele Clevelandove starčke pohrustal za malico. Obenem se bo pa še trikrat prekrižal (kot se ob dobrem obroku spodobi).
renti
# 27.09.2017 ob 11:07
Thomas Müller

so me sama ušesa D:D:D:D
friks
# 27.09.2017 ob 11:02
Pa seveda Miami, ki bo med top 4.
renti
# 27.09.2017 ob 10:43
Pa hvala za infromacije glede Leauge passa. Ne da se mi več krasti signala:D:D:D:D
renti
# 27.09.2017 ob 09:55
Muller kako se najbolj enostavno nabavi NBA pass
vombat98
# 27.09.2017 ob 09:37
zakaj nisi napisal še za polzvezde - half stars
Anfield1892
# 27.09.2017 ob 16:37
"Mislim, da je 100 milijonov vključno z Boshevo pgodbo"

Ne, 104 M $ je znesek plač brez Boshove pogodbe, z njo vred bi bila cifra nekaj manj kot 130 M $
friks
# 27.09.2017 ob 15:08
borchica

miami ima še 4,3 mio izjemo. Ti si gledal -3,6, kar pomeni, da toliko že presegajo.

Ampak lahko uporabuijo še to izjemo, ki je identična kot je bil podatek o razpoložljivem denarju za Wada.
borchica
# 27.09.2017 ob 14:30
dodres
Je Bosh še na spisku za plačilo plače pri Miamiju?


Ne, bil je odpuščen (waived) v začetku julija.

mile952
Mislim, da je 100 milijonov vključno z Bshevo pgodbo, ki je izgleda prekinjena julija letos, zato Miami še ima rezerve v salary cupu.


Res je. Miami ima še 3,6 mio lufta v svojem capu. Tule je vse lepo izračunano.
http://www.spotrac.com/nba/miami-heat/cap/
čak mal noris
# 27.09.2017 ob 14:07
@Gravesen

Proti škorcem mogoče.
mile952
# 27.09.2017 ob 13:50
Anfield1892

# 27.09.2017 ob 09:54
Prijavi neprimerno vsebino @levanda

Ne bo držalo, Miami nima prav nobenega "placa" na salary capu, ki za sezono 2017/18 znaša malenkost več kot 99 M $, kajti že plače 13 igralcev, ki imajo podpisane 100% garantirane pogodbe znašajo nekaj več kot 104 M $, še 2 igralca pa imata podpisano negarantiano pogodbo (skupaj okrog 1,6 M $)


Mislim, da je 100 milijonov vključno z Bshevo pgodbo, ki je izgleda prekinjena julija letos, zato Miami še ima rezerve v salary cupu.

LINK

LINK
mile952
# 27.09.2017 ob 13:25
vombat98

# 27.09.2017 ob 08:04
Prijavi neprimerno vsebino haha, povsem podobno bo kot v oklahomi, trije se bodo grebli za žogo. Komaj čakam, da vidim thomasa in wadeja skupaj na igrišču


Ni nevarnosti za takšno situacijo. Wade s to pogodbo več kot 10 minut na tekmo v povprečju ne bo videl. Ko pride Thomas nazaj pa lahko še manj.
o0o0o0o0o0
# 27.09.2017 ob 12:19
Kdo bo obrambo igral? IT, Wade, Love?

Zna biti zanimivo sredi sezone, če ne bo šlo vse po planu
ThePretender
# 27.09.2017 ob 11:57
Hmm kaj pa salary cap? Dvomim da ga niso presegli.
Dodres
# 27.09.2017 ob 11:28
Je Bosh še na spisku za plačilo plače pri Miamiju?
Thomas Müller
# 27.09.2017 ob 11:13
http://imagizer.imageshack.com/img922/11
66/jxuwQx.png
Kazalo