Nogomet

Poudarki

  • Juventus na Wembleyju slavil z 2:1
  • Prva tekma se je končala z 2:2
  • Preobrat skreirala Argentinca
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 10 glasov Ocenite to novico!
Argentinska junaka Juventusa - Gonzalo Higuain in Paulo Dybala. Foto: Reuters
       To je zgodovina Tottenhama. Veliko ustvarjajo, a vedno veliko priložnosti zgrešijo.       
 Giorgio Chiellini
Angleži bi lahko imeli v četrtfinalu vseh pet klubov, a je Tottenham prvi, ki se mu je zalomilo. Med osem sta Liverpool in Manchester City, prihodnji teden pa igrata še Chelsea in Manchester United. Foto: Reuters
VIDEO
Juventusu v Londonu uspel...

Dodaj v

169 sekund nočne more Tottenhama in sanj Juventusa

Zanimivosti in odmevi po obračunu osmine finala Lige prvakov
8. marec 2018 ob 10:27
London - MMC RTV SLO

Tekla je 154. minuta obračuna. Tottenham je imel na Wembleyju vse - rezultat, igro in napredovanje v četrtfinale Lige prvakov - na dosegu roke, potem pa je udaril Juventus.

Od nikoder, bliskovito ... Dve minuti in 49 sekund pozneje so Italijani zaostanek 0:1 spremenili v vodstvo z 2:1, ki jim je zagotavljalo napredovanje. Do takrat nebogljena stara dama je dosegla zadetka s prvima streloma v okvir vrat. Najprej je udaril Gonzalo Higuain, ki je s petim golom v letošnji sezoni Lige prvakov izenačil svoj rekord.

Dybala končno zadel v 29 poskusu
Nov argentinski blisk je sledil slabe tri minute pozneje. Higuain je s podajo v prazen prostor zaposlil rojaka Paula Dybalo, ki je v dvoboju na štiri oči ukanil Huga Llorisa. 24-letni zvezdnik je imel pred tem največ poskusov (28) brez gola v Ligi prvakov, v kateri je zadel znova po 11. aprilu lani proti Barceloni. Dybala je pet od svoji šestih golov v tem tekmovanju dosegel v bojih na izločanje.

Juventus je v zaključku zdržal silovite nalete Angležev in niso pretirano daleč od resnice, tisti, ki pravijo, da so bili Italijani na dveh tekmah boljše moštvo le za približno 13 minut. Spomnimo, Juventus je na prvi tekmi (2:2) svoja zadetka dosegel v uvodnih desetih minutah v razmiku šestih minut in 57 sekund.

Chiellini: Zgodovina Tottenhama - veliko ustvarjajo, veliko zapravljajo
Eden izmed junakov dvoboja, branilec Juventusa Giorgio Chiellini, je zmago pripisal izkušnjam in zgodovini. "Tottenham ima veliko dobrih igralcev, Kana, Allija, Eriksena, toda vedeli smo, da zapravljajo veliko priložnosti. To je zgodovina Tottenhama. Veliko ustvarjajo, a vedno veliko priložnosti zgrešijo. Mi vedno verjamemo v svojo zgodovino. Poglejte samo tekmo med Realom in PSG-jem. Zgodovina je pomembna. Naše prepričanje nas je pripeljalo do zmage," je povedal Chiellini, steber obrambe, ki je letos prejela le tri gole. Vse proti Tottenhamu.

Podobnega mnenja je bil igralec tekme, strelec in podajalec Higuain: "Bila je zelo težka tekma proti izjemnemu nasprotniku. Dali so vse od sebe, bili so zelo agresivni, toda vedeli smo, da angleška moštva v obrambi vedno puščajo luknje, ki nam bodo dale priložnosti. Bilo jih je treba le izkoristiti in to smo naredili. Lepo je zmagati na Wembleyju, kjer je vedno težko priti do preobrata."

Pochettino zanika psihološko šibkost
Trener Totetnhama Maurico Pochettino je bil razočaran, a ponosen na svoje igralce. "Nočna mora? Zakaj? To je nogomet. Seveda sem razočaran po izpadu. Izgubili smo, toda način, na katerega smo izpadli, me dela ponosnega. Ustvarili smo si veliko priložnosti, nismo jih izkoristili. To je vse," je povedal Pochettino. Hitro je zavrnil vsa namigovanja o psihološki šibkosti. "Vse te govorice so za na smetišče. Tottenham je bil boljši več kot 70 minut. Če bi Harry zadel na koncu ali če bi zadeli dvakrat v prvem polčasu, bi se drugače pogovarjali. Zadovoljen sem s predstavo svojih igralcev. Ne gre za pomanjkanje koncentracije niti izkušenj. Koliko priložnosti so si priigrali oni? Tri, zadeli so dvakrat. Mi smo jih imeli ogromno, zadeli smo le enkrat. Včasih potrebuješ tudi malo sreče," je zaključil Pochettino.

978 uspešnih podaj Manchestra v porazu proti Baslu
Na drugi tekmi Lige prvakov v sredo je Basel presenetljivo z 2:1 ugnal Manchester City, ki je na domači zelenici izgubil prvič po 36 tekmah (29 zmag, 7 remijev). Poraz za Angleže ni bil usoden, saj so v Švici slavili s 4:0. Varovanci Pepa Guardiole so imeli kar 978 uspešnih podaj, največ od sezone 2003/04, ko so začeli meriti to statistiko. Pred tremi dnevi so z 902 podajama proti Chelseaju podrli tudi rekord v angleškem prvenstvu.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
watwat
# 08.03.2018 ob 11:00
Zgodovina Juventusa pa je ta, da finale lige prvakov vedno izgubijo.
humwawaxaztur
# 08.03.2018 ob 10:38
chiellini bolje ne bi mogel opisat tottenham in psg.... sodniki so pa bili sramota včeraj za oba kluba
krjen3
# 08.03.2018 ob 10:59
@profich

Kako Chelsea nima teh lastnosti? Kako boš komentiral zmago Chelseaja 2012 v LP? Če si kaj spremljal, veš da so bili takrat skoraj vsako tekmo nadigrani in na koncu dvignili pokal.
_50centy_
# 08.03.2018 ob 11:15
saj Juve je pa zapravil 2:0 na prvi tekmi in šanse za 3:0.
MrBadass
# 08.03.2018 ob 10:59
@profich
Če se prav spomnim, je prav Chelsea tako zmagal ligo prvakov 2012
BlackCatXing
# 08.03.2018 ob 11:58
Meni je bilo včeraj na tekmi med Juventusom in Tottenhamom popolnoma vseeno kdo bo napredoval. Kot nevtralni gledalec sem si želel dobre tekme in predvsem nogometa.
Kar se tiče dobre nogometne igre sem videl samo pri eni ekipi. A kljub temu nisem bil prikrajšan za užitek pričakovanja in napetosti ali bo uspelo ali ne.

Igra Juventusa - prinaša rezultate in uspehe, o tem ni dvoma. Mogoče jim res ni uspelo dvigniti pokala v LP ampak biti 2x v finalu v 3 letih bi težko rekli da je to neuspeh. Mi je njihov način igre gledljiv? Se veselim tekme in s pričakovanjem sedem pred TV zaslon?
Če bi gledal samo iz taktične priprave - absolutno. Če pa si želim nogometne igre kot take, pa vsekakor ne. Ravno obratno je v primeru Tottenhama. Mogoče jih je letos kot tudi lani v prvenstvu kot tudi v LP prevečkrat pokopala ena sama napaka v obrambi, a igrajo vsaj zame lep napadalni nogomet.

Za uspeh v LP ali pa v državnem prvenstvu pa načeloma potrebuje vsaka ekipa oboje, vsaj po mojem mnenju. In če nima obojega, potem pa raje gledam ekipo ki je sposobna zabiti 4 gole a hkrati tudi prejeti 3 na tekmo, kot pa tisto ki se celotno tekmo zelo dobro brani in v zadnjih minutah da edini gol na tekmi ter ohrani mrežo neodotaknjeno.

Juve je včeraj izkoristil 2 priložnosti ki jih je imel, tako da bi težko rekli da ima Tottenham zelo slabo obrambo. Sam pa ni izkoristil kar nekaj priložnosti, da bi tekmo obrnil v svojo korist, za kar spet ne moremo reči da ima slab napad.

Žoga je okrogla in nogomet je nepredvidljiv. Včasih ne gre v mrežo tisto kar bi po zakonih igre moralo iti in včasih gre tisto, kar po istih zakonih ni variante da bo šlo. Včeraj smo videli oboje.

Navijači Chelsea in Interja in pa Mourinha mi bodo to zamerili, pa vseeno... pokali za osvojeno LP ali pa državno prvenstvo ostanejo v vitrini, se vpišejo v zgodovino. Ampak sam bi težko navijal za ekipo, ki parkira avtobus 10-ih na golovo črto in čaka na tisto eno priložnost, ki jo potrebuje za zadetek.
Pravijo da šteje samo rezultat, da se igra na koncu pozabi. Pa se res? Mogoče je Mourinho res dvignil pokal z Interjem ampak meni bo bolj kot pokal ostalo v spominu to, da je Inter takrat 89 min stal pred zabetoniran pred lastnim golom in imel na celi tekmi en strel proti golu.
Zmagal je zato ker je dal en gol več, o tem ni nobenega dvoma. Ampak tista ekipa ni igrala nogometa. Nogomet je vse kaj več kot pa samo do potankosti izdelana neprebojna obramba, pa čeprav prinese končni uspeh v klubsko vitrino.

p.s. ne pravim, da je Juventus igral na teh dveh tekmah enako kot Mourinhov Inter, da ne bo pomote. Če bi primerjal Inter in Juventus, potem je v tem primeru Juventus odigral včeraj super napadalno.
vranek
# 08.03.2018 ob 11:59
Umivalnik pa ja, vsi smo odpadek. Sploh pa Dibala in Alves, ka pa druzga. Bioodpad. Kaksna vzvisenost od umivalnika no!!!! Bljaaak
krjen3
# 08.03.2018 ob 11:01
To bluzenje o "zgodovinskih" klubih mi gre malo na jetra. Juventus je napredoval zgolj zaradi sreče, nehajte no bluzit o izkušnjah in zgodovini.
Mohor
# 08.03.2018 ob 11:43
Seveda se menjajo igralci, ne menja pa se mentaliteta kluba, izkušnje trenerjev, uprave in vseh vpletenih. Prilagodi se igralec, ki pride v klub, ne pa cel kljub njemu.
Mohor
# 08.03.2018 ob 11:22
No ja, treba je priti do finala, da ga sploh lahko izgubiš. In Juve je v zadnjih sezonah eden izmed najbolj konstantnih pri vrhu, tako v Serie A, kot tudi LP. Čeprav se je ekipa precej zamenjala. Bonucci, Pirlo, Vidal, Pogba... Tottenham je v tem trenutku res v boljši formi in z manj težavami, je pa precej prikrajšan pri omenjenem.
Shaquille
# 08.03.2018 ob 11:10
Na dveh tekmah, sploh včeraj, je več pokazal Tottenham. So si pa sami zapravili lepo prednost, ob polčasu bi lahko vodili za vsaj 2:0, a na koncu so izgubili...
Nikoli
# 08.03.2018 ob 13:50
Ne glede na način igre... Zmaga tisti, ki da gol več.
kokimagic
# 08.03.2018 ob 13:14
Umivalnik, tvoji komentarji so bolj na nivoju bideja.
WaZpeX47
# 08.03.2018 ob 11:37
Meni je tudi smešno s to zgodovino. Igralci se prodajajo sem ter tja, a ker pa nosijo dres kluba "z zgodovino" pa imajo zdaj magično psihološko prednost, ki jo izgubijo, ko menjajo klub... bučke. Mistika. Brezveze.
primos
# 08.03.2018 ob 16:53
Juve je letos tako obramben, prej ni bil

pišete 2x v finalu v 3 letih

prej so imeli v sredini Pirla in so izgubili proti Barci če se prav spomnim, so šli čez Borusijo 5-1

tudi lani so šli v izločilnih bojih gladko preko vseh s 3-0 preko Porta in Barce in v polfinalu 4-1 preko Monaca

Tako da pisat kako igrajo vedno defenzivno je neumnost
BlackCatXing
# 08.03.2018 ob 13:24
@balena
Mogoče zato ker vem kaj bo govoril ker preberem iste članke kot on.
Malce pa tudi zato, ker ga poslušam na 3/4.
Malce pa tudi zato, ker je nogomet, če ga imaš rad kot igro ne samo iz navjaškega vidika do točno določenega kluba ena tistih zadev, kjer se mnenja krešejo in se kaj hitro zgodi, da te "zanese".
In čeprav je lahko precej nadležen, raje vsako tekmo njega kot pa 3x na leto Lukača.
Mohor
# 08.03.2018 ob 12:50
Sploh Dybala je bil počasen ja :)) Pa Costa v kazenskem :P
BlackCatXing
# 08.03.2018 ob 12:22
@elGoyc
Man City se je nalezel nekoristnega "nabijanja" števila podaj.
Nalezel od koga? Njihov trener je sinonim za takšno igro, ki jo osebno bolj sovražim kot bunker.
*********
Številne podaje - Te podaje ali tika taka igra, ki se je razvila do potankosti pod Pepom imajo namen. Če imaš žogo v svojih nogah težko dobiš gol. Se pravi so na nek način obrambna igra. Hkrati pa s tika tako na sredini izvabiš nasprotnika iz udobnega in dobro postavljenega položaja - obrambe - proti žogi. Če jo želi, si jo mora vzeti. Če mu jo uspe vzeti, sledi protinapad. Če pa mu je ne uspe vzeti, pa se odpre prostor proti golu, ki je bil prej dobro pokrit.

Bunke - Tudi bunker ima svoj namen- Preprečiti nasprotniku, da zabije gol. V bunkerju igralci garajo, se postavljajo, branijo, podvajajo, .... delajo vse kar je možno da preprečijo vsaj pol-odprt strel proti golu, kaj šele odprt strel proti golu. Včasih uspe, včasih ne.

Se strinjam, oboje - številne podaje okoli obrambe ali pa bunker - zna biti precej negledljivo, sploh za nevtralne gledalce. Če na tak način igra ekipa za katero navijaš, te ponavadi ne moti.
Ampak oba načina imata isti glavni namen - ne prejeti gola. Razlika je le da ena zato da ga ne prejme drži žogo, druga pa zato da ga ne prejme žogo samo odbija od svojih vrat in ji poskuša preprečiti pot do vrat.
bob7
# 08.03.2018 ob 11:24
Tottenham igra res dober nogomet, vednar je bil in bo ostal mali klub.
clutch00
# 08.03.2018 ob 11:16
kot navijac juveta, mi je supr da smo zmagal. ampak realno to ni bilo nic od igre. Mourinha napadajo zarad slabe igre, kljub temu, da so rezultati, medtem ko v italiji povelicujejo juve zarad podobne situacije. Zato pa gre italijanski nogomet v zaton. Klub, ki hara v italiji brez problemov, je imel razmerje v strelih 20:2 proti klubu, ki je cetrti v premier ligi. Kje je bila zgodovina, ko so svedi vn vrgl italijane iz kvalifikacij za SP? Pac zegn je imel juve, tako kot ga je imel real na prvi tekmi proti PSGju, druga tekma je bila res druga zgodba.

Medtem ko bo tottenham rastu tekom let, bodo italijani izgubljal zarad svojega zanasanja na preteklost. Juve je uprizoril tipicn bunker iz casov interja
balena
# 08.03.2018 ob 13:16
clutch00
Mourinha napadajo zarad slabe igre, kljub temu, da so rezultati, medtem ko v italiji povelicujejo juve zarad podobne situacije.

Popolnoma upravičeno, ker za razliko od MU-ja, Juve porabi bistveno manj denarja, za veliko boljši rezultat (vsaj zadnjih 7-8 let).
BlackCatXing
# 08.03.2018 ob 13:01
Umivalnik pa je potreben čiščenja z močnimi razkužili, ker se je nabralo precej svinjarije in vodnega kamna. Pa še iz odtoka zaudarja.

Tudi če imaš prav kar govoriš, že zaradi načina in tona ki se ga da razbrati iz tvojih komentarjev, ne da samo deluješ ampak si tudi v resnici poln športni analfabet brez kakršne koli kredibilnosti in znanja.

Premakni se na 24.kur, tam boš imel polno sogovornikov, ki te bodo treplali in hvalili.
jakosol
# 08.03.2018 ob 12:30
City dobrih 10 podaj na minuto. To trpijo žoge na teh tekmah.
brehme
# 08.03.2018 ob 12:25
Tale par je bil najmočnejši, čepra mediji forsirajo para s španskima velikanoma. Kar meni ni logično, po eni strani trdijo kako sta superirona Barca in Real po drugi strni pa že malce težji nasprotnik, velja za mega nasprotnika. Totenham, je letos premagal Real in Borusio Dortmund, no pri Juventusu se je pa zataknilo. Nebi rekel da je bil veliko boljši, namreč Juve je prvi polčas v Torinu odigral perfektno, samo se jim ni izšlo za 3-0. Se je pa videla strast igralcev JUventusa v drugem polčasu, kako res s srcem igrajo za ta klub, sploh Buffon, Chielini, Batzagli, Lichsteiner.
JUventus bo zopet nevaren za sam vrh, a za naslov prvaka mu bo spet zmanjkalo.
ivod
# 08.03.2018 ob 11:56
... lepa, zanimiva tekma ... pravi nogomet ... bravo ...
humwawaxaztur
# 08.03.2018 ob 11:52
Umivalnik : pojdi se umit, da ne boš pisal neumnosti in si umij odpadke z glave
vrtojb5
# 08.03.2018 ob 22:31
Nezasluženo napredovanje. Žal se tudi to dogaja.
BlackCatXing
# 08.03.2018 ob 15:28
@balena
Jaz živim na primorskem, tako da sem imel srečo poslušati odlične Italijanske in Hrvaške komentatorje (predvsem športne novinarje), tako da sem bil navajen na popolnoma nekaj drugega.
-----------
Če smo čisto pošteni, kateregakoli slovenskega nogometnega komentatorja vzamemo pod dribnogled prav vsem fali še veliko do tega da bi jim lahko rekli da so odlični. Še mnogo vode bo preteklo, da se bodo naučili kaj iz lastnih napak in njihovi nasledniki iz napak predhodnjikov.
Se pa tudi komentatorstvo na naših televizijah počasi popravlja.
Si predstavljaš, da bi bil obsojen na Milovanoviča in Stareta, ki bi ti komentirala La Ligo?

Če spremljaš La Ligo v celoti in ne pogledaš samo tekem Barcelone in Reala ki jih komentira Obrez, ampak še kakšno drugo z njegovim komentiranjem je na dobri poti. Ima znanje, zna komentirati, zna povzdigniti glas ko se kaj dogaja, tudi o taktični postavitvi na igrišču lahko veliko pove.

Problem je le ko se vživi preveč v tekme Barcelone in Reala, in če je tekma res polna dogajanj, ali pa spornih odločitev (kar pri španskih sodnikih ni ravno redkost) pa res zna pasti na gostilniški nivo izražanja.
Juventus_Italia
# 08.03.2018 ob 15:19
Maurico Pochettino:
ČE bi Harry zadel na koncu ali če bi zadeli dvakrat v prvem polčasu, bi se drugače pogovarjali.


ČE bi Harry zadel na koncu, bi iz čistega ofsajda izsilili podaljške, bi moral dodat "pametnjakovič" Pochettino :) In v prvem polčasu je pozabil na dve 11m, ena za Juve in ena za Tottenham ... kdo ve kje bi končala žoga iz 11m :) ČE bi jih poljak dosodil seveda ...

ČE bi na prvi tekmi Higuain zadel drugo 11m bi Juve vodil 3-1 ob polčasu ... ČE Buffon ne bi slabo posredoval pri prostem strelu Eriksena ... Če če če če če če če ...

ČE Modrić in Bale ne bi odšla iz Tottenhama bi mogoče osvojili ligo prvakov ...

Kot sem rekel včeraj in bom še 1x: Če bi baba imela tiča, bi bila ded.

Juve je zasluženo napredoval, izkoristili so svoje šanse, Tottenham pač ne in zdaj nehajte že jokat o nekih bunkerjih in podobno (če kljub bunkerju dosežeš 4 gole v 2 tekmah je to super bunker, ki še gole zabija poleg branjenja) Sicer pa vam hejterjem italijanskega nogometa itak nikoli nič ne paše, če Italijani/Juventus zmaga 1-0 je bunker, če zmaga 1-2 je bunker, če je 2-2 in zmagajo po penalih je bunker ... Juventus je zabil lepe gole, ki niso plod golmanovih napak ali neki odbitki v prazno mrežo oziroma streli, ki spremenijo smer in slučajno zaidejo v mrežo in podobno, tako da lepo prosim nehajte se že slepit kako je bil Tottenham svetlobna leta boljši :) Imeli so pobudo in posest žoge, realizacija in koncentracija pa ni bila ravno blesteča in kot bi rekel navijač Olimpije v znamenitem pogovoru/prepiru s Cimetom: Treba je gol dat :) ...
kyuss
# 08.03.2018 ob 13:17
Kot navijač Juventusa sem seveda vesel za napredovanje, še posebej ker je ekipa imela/ima cel kup težav s poškodbami, recimo Higuain se je tik pred zdajci sestavil skup. Strinjam pa se oz. dajem prav tistim, ki pravijo, da defenzivni način igre ne daje rezultatov, vsaj na najvišji ravni ne. Realno torej, dokler bo šlo, bo šlo, treba gledat iz tekme do tekme, dnevna forma itd. Kot navijač - do konca ( fino alla fine)!
BlackCatXing
# 08.03.2018 ob 12:13
@WaZpeX47
magično psihološko prednost, ki jo izgubijo, ko menjajo klub

*****
Psihologija je smešna stvar in včasih ali pa celo vedno težko razumljiva kot se jo tudi težko razloži.
Ko igralec pride iz dobrega v odličen klub, ki ima recimo temu "zgodovino", se zavestno ali podzavestno tega navzame. Eni podležejo temu pritisku, drugim pa je tak pritisk "zgodovine" kot raketni pogon ki jim da nekaj kar niso vedeli, da imajo v sebi. Ob drugih, ki jih razganja od samozavesti le-to pridobi tudi sam. Ob drugih, ki imajo zmagovalno mentaliteto, to dobi tudi sam.

Ravno obratno je, ko igralec zamenja klub z zgodovino za enega manj zvenečega, ali pa takega ki si jo želi ustvarjati.
Če vsi okoli njega ne razmišljajo in ne dihajo zmagovalne mentalitete, tudi takrat ko se zgodita dve slabi tekmi zapored, bo po vsej verjetnosti tudi tak igralec padel v neko povprečje in bo začel dvomiti - dvomiti vase, v soigralce, v klubsko politiko.

Enako je ko ima klub z zgodovino na klopi karizmatičnega trenerja, ki ima zmagovalno mentaliteto in jo zna prenesti na igralce ali pa trenerja ki tega nima. Naj ti dam za primer Man United pod Fergusonom in Moesom. Tudi če bi Moes po odhodu Fergusona ohranil celotno ekipo, dvomim da bi uspel z njo. Eden je imel karzmo, drugi je pač nima. Igralci to čutijo, vidijo in posledično prenesejo na igrišče.

Mogoče to psihologijo zmagovalne mentalite najbolje prikaže video spodaj:
How Pep Guardiola Hacked The Premier League | COPA90 & Top Eleven Tactics
https://www.youtube.com/watch?v=7VrxAbv4
16c

Vprašanje je in nanj bomo mogoče dobili odgovor kmalu ali je to uspel do prave mere prenesti iz PL tudi v LP, a je na dobri poti. Iz "povprečnežev" je naredil odlične igralce, kar pa ne pomeni, da bi lahko odlično igrali tudi v drugi sredini z drugimi soigralci pod drugim trenerjem. Eni sigurno, vprašanje pa če vsi.
hrgotax
# 08.03.2018 ob 11:18
Man City se je nalezel nekoristnega "nabijanja" števila podaj.

Kaj ti pomaga tisoč uspešnih podaj na tekmo, če izgubiš?
pinkfranc
# 08.03.2018 ob 18:00
brehme
# 08.03.2018 ob 12:25
Tale par je bil najmočnejši, čepra mediji forsirajo para s španskima velikanoma. Kar meni ni logično, po eni strani trdijo kako sta superirona Barca in Real po drugi strni pa že malce težji nasprotnik, velja za mega nasprotnika. Totenham, je letos premagal Real in Borusio Dortmund, no pri Juventusu se je pa zataknilo.


To je pa lep primer, ko si piše samo KDO in ne kdo KDAJ?????!!!!!!!!!!!!!!!!!

Najmočnejši par je bil zagotovo PSG-RM
RM > Juve, PSG > Tottenham (vsaj glede na uspehe zadnjih let v LP, pa tudi kak drug kriterij bi to samo še potrdil)

Totenham je letos premagal Real in Borusio Dortmund, no pri Juventusu se je pa zataknilo.
res je, ampak!!! in to je bistveno! REAL MADRID bo igral finale LP in ga verjetno tudi odnesel, Tottenham niti blizu ...
razlika!????? RM ve katere tekme mora zmagat in kdaj, Tottenham se še uči. In grem stavit, da če bi Tottenham včeraj napredoval in bi v 1/4 finalu dobili par RM- Tottenham, bi videli čist drugo zgodbo, kot v skupini. Lahko napredovanje RM.

BVB??? BVB letos!!!! Velika razlika ... ta BVB je letos padel v globoko krizo, ko še v ligi niso uspeli zmagat tekme več mesecev skupaj!!! Ja, več mesecev skupaj in tokrat samo njihove ime glede na preteklost ni merilo za nek top klub. Prej obratno, vsak ki je imel 5 minut cajta, jim je lahko zabil pra komadov.

Juve.
zataknilo ... ja, ampak je bilo zelo na knap. napeto do konca.
pinkfranc
# 08.03.2018 ob 17:42
verjetno smo dobili odgovor, zakaj Tottenham ne more bit državni prvak

verjetno pa tudi, zakaj Juve ne more zmagat finala LP
balena
# 08.03.2018 ob 15:52
BlackCatXing, žal se ne strinjam s teboj, je pa res da so mi od slovenskih športnih komentatorjev bili dobri samo Miha Žibrat za košarko in pa Bergant za zimske športe, za njega mi je pa res žal da je zapustil športno redakcijo, ker je bil eden redkih razgledanih in duhovitih komentatorjev.
Kar se tiče komentiranja Obreza (pa tudi ostali niso bistveno boljši), polni so nabijanja statističnih podatkov (katere celo v isti tekmi več krat ponovi), redno nas obvešča o rumenem tisku, ne pa o tekmi, katero začne komentirati nekje po 10.minuti igre. Kar se tiče njegovega poznavanja nogometa in taktike, priporočam ti, da včasih pogledaš analize recimo Jeličiča na HRT, da o italijanskih komentatorjih niti ne govorimo in kot si že sam omenil, njegovo komentiranje me res najbolj spominja na gostilniško nakladanje, ampak, če ti je všeč, nimam nič proti.
Hik
# 08.03.2018 ob 14:23
A to, kdo je boljši, se po novem ne meri več v doseženih zadetkih ampak v trajanju jalovih napadov?
forza Koper
# 08.03.2018 ob 13:33
Sramotno sojenje.Štiri roke za TOT od tega tri v kazenskem prostoru plus penal za JUV.Še enkrat SRAMOTA.
kyuss
# 08.03.2018 ob 13:32
@balena
Lani v finalu so nas v drugem polčasu pomendrali, se niso prav nič branili. Po 1-1, pa še tak gol ki bi moral dat krila..ampak so nas pregazili.
balena
# 08.03.2018 ob 13:17
BlackCatXing, tvoje komentarje zelo rad preberem in se z njimi v glavnem strinjam, ne razumem le tega, kako lahko zagovarjaš razne Obreze in podobne, to mi je res enigma. LP
BlackCatXing
# 08.03.2018 ob 12:36
@clutch00
Medtem ko bo tottenham rastu tekom let, bodo italijani izgubljal zarad svojega zanasanja na preteklost. Juve je uprizoril tipicn bunker iz casov interja
-----------
Pochettino gradi napadalni nogomet, ki sicer ne temelji na visoki posesti (tako kot Pep) ampak na hitrih podajah v sredini po tleh ter s hitrim prenosom žoge do napadalcev; tako po tleh kot tudi s visokimi podajami v kazenski prostor. Tudi bočni se veliko vključujejo v napad in igrajo na hiter prenos žoge. Z igralci tipa Kane, Son, Alli, Eriksen mu to zelo dobro uspeva. Zadaj pa ima zelo zanesljivega Sancheza, ki ni branilec ki bi nabijal žogo ampak jo zna tudi ustaviti.

Juventus pa tako kot večina Italijanskih klubov še vedno prisega da trdno obrambo.

Se pa igra kot taka spreminja, in nekaj kar je bilo nekoč ključ za uspeh danes ni več.
Ni zastonj Chiellini, ki velja za enega boljših CB zadnjega desetletja rekel, da je Pep s vojim načinom igre uničil celotno generacijo branilcev, ne samo v Itailji ampak v vseh ligah.

Juve je 2x izgubil finale z obrambno igro - proti Barci in Realu. Atletico Madrid z obrambno igro tudi ni zmogel premagati Reala, ki je bil napadalnejši. Zadnje desetletje z izjemo Mourinhovega Interja, zmagujejo v LP ekipe, ki igrajo napadalno in s hitrim prenosom žoge v napadalno polovico ter dobro organizirano sredino.

Tudi letos na vrhu vidim tako ekipo, pa čeprav je težko reči katera to bo. Lahko je ManCity, Real ali Barcelona, mogoče celo Liverpool čeprav bi prav njim pripisal najmanj možnosti.
MatRag
# 08.03.2018 ob 11:50
Glavno, da city nabija podaje :D glupost od fuzbala :)
Umivalnik
# 08.03.2018 ob 11:29
Tottenham ne bo ostal majhen klub. Ima verjetno top 3 trenerja, ki je večkrat poudaril da želi zgraditi legacy. Kane in Alli sta večkrat rekla, da se vidita v klubu dalj časa. Prihaja popolnoma nov stadion. Poslujejo pozitivno. Zadnja 3 leta so za prvakom EPL najbolj konsistentna ekipa. Če se kdo spreminja v majhen luzerski klub, je to Arsenal, vsaj dokler jih vodi dinozaver. V naslednjih letih bo top 4 v Angliji City Lpool Tott in bodisi ManU bodisi Chelsea.
Conchis
# 08.03.2018 ob 11:19
Veliko sreče in tudi veliko denarja je vložene v Juvetovo ekipo. Novinar bi ga moral vprašat, zakaj zgodovinsko in finančno tako uspešne ekipe igrajo tako uboren nogomet, brez kreacije, ki je zanimiv samo za hard core navijače kluba.
rokers
# 08.03.2018 ob 18:34
Samo malo dejstev: Juve je v zadnjih letih prodal sledeče igralce: Pogba, Vidal, Pirlo, Lemmina, Llorente, Tevez, ter Bonnucija, kar je predvsem na sredini naredilo veliko luknjo. Napad so pokrpali oz je pe boljši, a na sredini je velika razlika, v obrambi pa je bil trojec BBC (Barzagli, Bonnucci, Chielini) zagotovo najboljši na svetu. In kljub vsem tem prodajam: Juve nima investitorja iz arabije ali kitajske se držijo pri vrhu Evropskega nogometa. Zanimivo če bi včeraj manjkal H Kane, ali pa Son bi se razpisali, a včeraj je za Juve manjkalo kar en kup pomembnih igralcev: Bernardeschi, Mandžukić, Cuadrado in Marchisio.
Drži res je bil Tottenham boljši, a pravih prilik za gol so imeli definitivno manj, da o nepiskani 11m ne govorimo. Ja pomembne so izkušnje, karakter, tudi zgodovina, a isto kot je kvaliteta igralcev in kdaj tudi sreča, ter sodniška pomoč (npr lani je tako super hvaljen Real prišel v finale po kar lepi pomoči sodniški). Če se Juve na sredini malo porihta bo še izredno nevaren, prav za vse, je pa dejstvo da je v igri precej močnejših ekip,
BlackCatXing
# 08.03.2018 ob 16:12
@balena
Zdej grem pa že sebi na živce ker zvenim njegov zagovornik ker to nisem.
Rumeni tisk in žaljivke do igralcev na igrišču ima samo za dva kluba. Ostale tekme v La Ligi, ki jih odkomentira, niso slabe.

Kot pravim, še veliko komentiranja in še veliko vode bo preteklo da bodo naši športni komentatorji postali profesionalni. Pa ne samo pri nogometu in ne samo na komercialkah. Načeloma se mi zdi, da je dovolj da imajo nekaj osnovnega znanja o športni disciplini in že so glavni komentatorji.

Ne vem, ali je bazen iz katerega bi se kader lahko črpal res tako majhen, ali se gre za privilegije in potiskanje naprej točno določenih, ali res ni znanja ali pa si kdo ki bi znal odlično, ne upa poskusiti.

HRT ne gledam, italijansko ne govorim, si pa včasih pogledam tekmo na skyu in espnu. Razlika je očitna, o tem ni nobenega dvoma. Je pa napredek tudi pri naših komercialkah, čeprav ga marsikdo ne vidi. Se kdo spomni kako je Obrez komentiral tekme 4, 5 let nazaj? Če se vam danes zdi katastrofa, si poiščite kakšen posnetek od takrat. Zdaj je precej manj rumen in precej manj pristranski. Se uči na svojih napakah, kot tudi po kritikah ki so letele nanj. Mu uspeva? nekaj ja, nekaj ne. Ampak Lukača, ki niti igralcev ki so na zelenici ne pozna če se premaknejo malce iz prvotno doloćenega položaja, ki ne ve ali je avt ali prekršek, ki vedno počaka na dva počasna posnetka predno poda ugotovitev zakaj je tekma prekinjena, ki niti pravila offsida ne pozna ravno najbolje in komentira kdo je komu podal in kdo ima žogo, ...pa še zmeraj pelje scat, tudi če je slab in gostilniški.
balena
# 08.03.2018 ob 13:56
kyuss
Točno, toda bili so boljši samo v 2.polčasu, jaz pa ne sprašujem samo za to tekmo, ampak na splošno.
balena
# 08.03.2018 ob 13:54
BlackCatXing
Mogoče zato ker vem kaj bo govoril ker preberem iste članke kot on.
Malce pa tudi zato, ker ga poslušam na 3/4.

Občudujem nekoga, ki ga lahko posluša na 3/4, ker je preveč glasen in iritanten. To da ga "zanese", je pa tudi zelo neprofesijonalno, njega pa redno "zanese", da ne govorimo o njegovih neinteligentnih prispodobah ("lastnoročno je potisnil žogo v avt" in tako naprej), obnaša se kot radio napovedovalec, ne zaveda se, da tekmo gledamo, ne samo poslušamo, uporablja preveč hrvatizmov-srbizmov (npr."zadnja loža"), besedni zaklad mu je obupen, veliko krat je žaljiv, neumnosti kot: "radi temu rečemo" in tako naprej. Jaz živim na primorskem, tako da sem imel srečo poslušati odlične Italijanske in Hrvaške komentatorje (predvsem športne novinarje), tako da sem bil navajen na popolnoma nekaj drugega. Danes pa je tako, da se ga lahko izognem samo v CL, žal pa v LaLigi sem pa obsojen na njega.
balena
# 08.03.2018 ob 13:23
kyuss

Delno se strinjam s teboj, toda sprašujem, a Real igra napadalni nogomet?
Na pou Slovenc
# 08.03.2018 ob 11:18
Po eni strani ga razumem trenerja Pochettina, lohk je ponosen na lepo, napadalno igro svojih varovancev, po drugi strani pa ce bi bila igra manj atraktivna in bolj defentzivna predvsem ko so dosegli prvi gol, bi na koncu lahko odkorakali kot zmagovalci, tako da nism povsem prepričan če so tudi igralci ponosni na trenerja kot on na njih.
MrBadass
# 08.03.2018 ob 11:17
Tottenham je izpadel, ker ima luzersko mentaliteto.
Liga prvakov v nogometu
link
Četrtfinale LP: Juventus - Real, Liverpool - Manchester City
190
16. marec 2018 ob 13:12 Z žrebom četrtfinalnih parov Lige prvakov sta najzadovoljnejši vodilni ekipi španskega in nemškega prvenstva. Barcelona bo namreč gostila Romo, Bayern pa se bo pomeril s Sevillo.
Več novic ...
Kazalo