Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 16 glasov Ocenite to novico!
Olivier Giroud
Olivier Giroud je poskrbel, da je Arsenal novo sezono Premier lige začel s polnim izkupičkom točk. Foto: Reuters
Jamie Vardy
Jamie Vardy je dvakrat premagal Petra Čecha. Foto: Reuters

Dodaj v

Giroud odločil goleado na Emiratesu

Vardy dvakrat premagal Petra Čecha
11. avgust 2017 ob 22:42
London - MMC RTV SLO

Nogometaši Arsenala so se morali v uvodnem krogu nove sezone v Premier ligi pošteno potruditi za zmago. Šele štirje zadetki so bili dovolj za tri točke proti Leicester Cityju (4:3).

Gledalci so na Emiratesu v prvem polčasu videli štiri zadetke, na prvega jim ni bilo treba dolgo čakati. Že v drugi minuti je po podaji Mohameda Elnenyja z glavo z 11 metrov zadel Alexandre Lacazette.

Toda slavje domačih navijačev ni trajalo dolgo, že tri minute pozneje je izid izenačil Šindži Okazaki, potem ko je Petr Čech slabo ocenil predložek na drugo vratnico.

Welbeck poskrbel za miren odmor
Po slabe pol ure igre je gostom uspel preobrat. Po napaki v obrambi je Mark Albrighton z leve strani poslal predložek na drugo vratnico, kjer je s silovitim strelom pod prečko Čecha matiral Jamie Vardy. Za 2:2 je pred odmorom, natančneje v sodnikovem dodatku, zadel Danny Welbeck, ki se je med strelce vpisal po podaji Seada Kolašinca.

Giroud poskrbel za delirij Londončanov
Nadaljevanje je bilo infarktno. V 56. minuti je po predložku iz kota Rijada Mahreza še drugič na tekmi zadel Vardy. Angleški napadalec je bil natančen z glavo iz neposredne bližine. Topničarji so si na vse kriplje prizadevali izenačiti izid, Wengerjevo ekipo sta rešila rezervista Aaron Ramsey in Olivier Giroud. Valižan je v 83. minuti po podaji Granita Xhake z diagonalnim strelom z desnico najprej zadel za 3:3, zmago je ekipi iz severnega Londona prinesel Giroud. Znova se je s podajo izkazal Xhaka, Francoz pa je po predložku iz kota z glavo žogo, ki se je odbila od prečke, spravil čez črto in poskrbel za delirij na tribunah Emiratesa.

Premier liga, 1. krog, petkova tekma:
ARSENAL - LEICESTER 4:3 (2:2)
Lacazette 2., Welbeck 45., Ramsey 83.,
Giroud 85.; Okazaki 5., Vardy 29., 56,


Sobota ob 13.30:
WATFORD - LIVERPOOL

Ob 16.00:
CHELSEA - BURNLEY
CRYSTAL PALACE - HUDDERSFIELD
(Gorenc Stanković)
WEST BROMWICH - BOURNEMOUTH
SOUTHAMPTON - SWANSEA
EVERTON - STOKE CITY

Ob 18.30:
BRIGHTON - MANCHESTER CITY


Nedelja ob 14.30:
NEWCASTLE - TOTTENHAM
Ob 17.00:
MANCHESTER UTD. - WEST HAM

M. L.
Prijavi napako
Komentarji
Tehnicar
# 11.08.2017 ob 22:46
Zaradi tekem kot je bila ta, je Premier League dalec najbolj gledana liga! Noro kaksen zakljucek.
zabavljac
# 11.08.2017 ob 23:23
Premier liga je z naskokom najbolj gledana liga predvsem zato, ker vsak lahko premaga vsakega, zraven imas pa 6-7 ekip, ki se borijo za sam vrh. Liga je polna drame in razlicnih tipov iger. Nobena druga liga ne pride niti blizu. Ali gledas bayern/psg ki se vecinoma sprehaja do naslova, ali pa gledas real in barco, ki v povprecju tolceta po 5 golov v nasprotnikovo mrezo, kar je zabavno samo njunim navijacem, za nevtralce je pa to ziv dolgcas, ce ze pred sezono ves kdo bosta prvi in drugi. Najboljse angleske ekipe niso na njunem nivoju ampak dejansko je bolje tako imas vsaj eno ligo, ki je zanimiva iz tedna v teden in ima se nekaj krogov pred koncem 20 razlicnih scenarijev za vsak klub za koncno uvrstitev
jur'
# 11.08.2017 ob 22:48
Giroudu bi morali z zakonom prepovedati vstopanje v igro pred... ajt, recimo sedemdeseto minuto.
prim00z
# 11.08.2017 ob 22:47
Bravo arsenal.
napo11
# 12.08.2017 ob 12:06
Samo tile bom rekel:glede na to,koliko pljuvanja je bilo vedno s strani navijacev Arsenala cez Girouda,pa sam mislim,da mu lahko kar kip postavijo.tolk izgubljenih tock,kot jih je on priskrbel z nekimi cudnimi goli,sploh pa v zadnjih trenutkih tekem,jih je verjetno samo Henry.Giroud je vreden vsakega centa,ki so ga dali zanj.
ennui
# 11.08.2017 ob 23:15
V dvajsetih minutah sem šel iz sovraštva do vsega na temu svetu do nebes. Jesus, nogomet je nazaj! COYG!
patriot44x2
# 11.08.2017 ob 22:57
Kaj pa igranje z roko Ozila po katerem je sledil kot in izenačenje Ramseya? Ne vem zakaj si še vedno zatiskajo oči s temi sodniškimi napakami če pa je vse v nulo razvito in vzame par sekund za odločitev video sodnika.
gravitacija
# 12.08.2017 ob 00:09
Arsenal bo nevaren za naslov letos.

...najbolš da si še daš ti en focn ko jih že talaš drugim :) s takimi izjavami si zaslužiš :=)
prim00z
# 11.08.2017 ob 22:56
Kos&laca super okrepitvi, ozil še ni povsem zdrav, xhaka&ox še izven forme, giroud pa as iz rokava..
Skrbi predvsem število prejetih golov,
Se je pa vztrajanje izplačalo.
Churchill W.
# 12.08.2017 ob 13:49
Ker je ponovno govora o najzanimivejši, naj atraktivnejši, naj izenačeni ligi (jaz je ne bom ocenjeval, vsak ima svoj okus), sem se odločil malce poigrati s številkami in pogledati kaj se lahko (hipotetično) zgodi z PL ko bo enkrat od besednega BrExita prišlo do dejanskega.
V kolikor se ne dogovorijo drugače, bodo vsi igralci, ki prihajajo iz držav EU iz "domačih", padli pod tujce. In ker je število tujcev omejeno, me je zanimalo koliko tujcev bi imeli klubi na današnji dan, če bi se prost pretok delovne sile, ki velja za EU zaprl.
(Opomba: Sq = št. trenutno registriranih igralcev v prvi ekipi; UK = domači igralci (vključno z Welsh, Škotska, S. Irska), EU = Igralci; T = vsi ostali)

Manchester City
Sq:25; UK 5; EU 13; T 7 = 20 tujcev
Manchester United
Sq: 27; UK 8; EU 15; T 4 = 19 tujcev
Chelsea
Sq:28; UK 3 ; EU 19; T 6 = 25 tujcev
Arsenal
Sq:32 ; UK 12 ; EU 15 ; T 5 = 20 tujcev
Tottenham
Sq:21; UK 8 ; EU 11; T 2 = 13 tujcev
Liverpool
Sq: 31; UK 15; EU 11 ; T 5 = 16 tujcev
Everton
Sq: 29; UK 15 ; EU 11; T 3 = 14 tujcev
Southampton
Sq: 28; UK 13; EU 13; T 2 = 15 tujcev
West Ham United
Sq: 25; UK 8; EU 15 ; T 2 = 17 tujcev
Leicester City
Sq: 28; UK 13; EU 9; T 6 = 15 tujcev
Crystal Palace
Sq: 29; UK 16; EU 11; T 2 = 13 tujcev
Stroke City
Sq: 27; UK 10; EU 14; T 3 = 17 tujcev
Swansea City
Sq: 29; UK 11; EU 16; T 2 = 18 tujcev
Newcastle United
Sq: 31; UK 15; EU 13; T 3 = 16 tujcev
Watford
Sq: 31; UK 9; EU 16; T 6 = 22 tujcev
Bournemouth
Sq: 30; UK 22; EU 8; T 0 = 8 tujcev
West Bromwich
Sq: 20; UK 15; EU 3; T 2 = 5 tujcev
Burnley
Sq: 23; UK 16; EU 7; T 0 = 7 tujcev
Brigton
Sq: 29; UK 13; EU 15; T 1 = 16 tujcev
Huddersfield
Sq: 28; UK 12; EU 15; T 1 = 16 tujcev
(imamo pa igralca v PL, kar sem izvedel sedaj - Jon Gorenc-Stankovic)

Večina, če ne celo vsi nogometaši z Jamajškimi koreninami imajo Angleški potni list. Enako velja za več kot polovico Nigerijcev, Američanov, Novo Zelandcev, Argentinci imajo po navadi še Italijanski potni list, tako da sodijo pod EU, državljani ostalih afriških držav (Maroko, Senegal,…) pa Francoskega, tako da sodijo v EU… tako, da ni nič drugače z kot z Brazilci in Argentinci v Španski ligi ki imajo ali Špansko ali Portugalsko državljanstvo, Argentinci v italijanski ligi z italijanskim državljanstvom, Afričani v francoski ligi ki imajo francoske potne liste….

V glavnem, k kolikor se v PL ne organizirajo ali pa ne sklenejo kakšnega posebnega dogovora v zvezi s tujci, in v kolikor se zgodi trdi Brexit, bo PL kakovostno padla na raven 2. lige (Premiership) – ne samo v kvaliteti nogometa, temveč še bolj v marketingu, sponzorjih, …financah. Finance pa so tiste, ki nogometno ligo dvignejo v višave ali pa spustijo na dno.
patriot44x2
# 12.08.2017 ob 12:45
Hočem ti povedat da tem situacijam bi se lahko izognili. Ne pa da kvarijo igro in celotno sliko že v prvem krogu prvenstva.
Nihče tudi ni blatil zmage Arsenala le vi ste takoj užaljeni in takoj hitite z nekimi oznakami in ne vem kaj. Sem že zadnjič napisal mrtve se šteje po 38. krogu in tudi letos ne bo drugače ;)
patriot44x2
# 12.08.2017 ob 11:38
No Arsenal fan da lažeš pa ni glih lepo. Iz Livecommentary, i n po videnem posnetku je ravno po tem kotu padel go l za 3-3:
Their revival was inspired, even if they appeared to catch a break with a Mesut Ozil handball, unnoticed, in the build-up to the third goal.

Nihče ni trdil da pri Ndidiju ni bilo roke a če si gledal si lahko vsako akcijo ki se je doggajala v kazenskem lisic videl vsaj 2 igralca ki patetično nakazujeta na vsako njihovo izbijanje na igro z roko. Misliš da Deanu ni blo že vrh glave tako obnašanje?
slibar
# 12.08.2017 ob 08:42
@goalkeeper
Emiliano se bo letos skušal dokazati pri Getafeju.
Partyzan
# 12.08.2017 ob 16:17
Angleži so postali letos evropski prvaki v U19, bili finalisti v U17 in polfinalisti v U21, tako da nekaj potenciala za prihodnost reprezentance je. če bodo le ti fantje dobili pravo priložnost v svojih klubih.
Omejitev števila tujcev bi sigurno koristila angleškemu reprezentančnemu nogometu, se pa bojim, da bi s tem liga izgubila na zanimivosti. Mislim, da je liga trenutno najbolj zanimiva ravno zaradi izenačenosti klubov, saj se obrača toliko denarja v Premier ligi, da si tudi en "majhen" klub lahko privošči vrhunskega igralca.
Bojim se, da bi z omejitvijo tujcev veliki klubi pokupili vse boljše domače igralce. To sicer pomeni, da bi morali manjši klubi še toliko bolj delati z mladimi, ampak liga bi pa definitivno izgubila na izenačenosti in posledično zanimivosti.

Torej so plusi in minusi.
Churchill W.
# 12.08.2017 ob 16:13
Partyzan
Nekaj "osnov" je zapisanih tu.
http://www.golden-goals.com/content/rules-for-non-eu-players

Moram sam sebe brcniti v rit za nepotrebno pametovanje v zvezi s tujci.
Ker bolj kot PL spremljam LaLigo, sem nekako predvideval, da imajo vse lige podobna pravila kot jih imajo Španci. Biiiiipppp...narobe. Se kaznujem sam.
Churchill W.
# 12.08.2017 ob 16:02
Partyzan
Kar je meni znano, v PL dejansko res ni pravila, ki bi omejeval število tujcev, je pa pravilo, 8-ih "homegrown players". Sem sodijo igralci, ki so mislim da vsaj 3 leta ne glede na nacionalnost preživeli v mlajši selekciji kluba (kroženje med klubi mislim, da ni dovoljeno).
So pa težnje v FA vedno večje po tem, da se omeji št. tujcev in s tem "spodbudi" prvo ligaše da začnejo iskati nogometaše "doma".
Po vseh kazalcih in primerjavah znotraj top 5 lig v Evropi, PL izstopa v št. domači/tujci. Mnogo v FA išče razloge za upad uspeha na reprezentančni ravni ravno v tem, in pritiska za spremembe. Koliko bodo pa močni, pa težko rečem. Zmagal bo vsekakor kapital.

LaLiga na drugi strani omejuje klube na 3 ne-EU igralce. Zakaj ima v LaLigi toliko igralcev iz J.Amerike dvojno državljanstvo .... ker po zakonodaji, v kolikor so v ŠP vsaj 5 let lahko zaprosijo zanj. Načeloma jim je odobreno, klubi pa na ta način lahko na igrišče pošljejo novega "tujca".

Mislim, da ne obstaja neko "general rule" ki bi bil sprejet za vse lige v Evropi. Bolj kot ne se odločajo same. Kar pa se tiče tekem pod okroljem UEFA bi pa moral pogledat. Ne vem zdaj iz glave.

Vsekakor pa naj me kdo popravi, če se motim.
spire
# 12.08.2017 ob 15:27
Seveda da ga težje ker morata en drugega premagati in nihče od njih skor nikoli ne kiksne potem je tu še atm ki v primeru preveč kiksov postane nevaren kot predzanja tri leta
Partyzan
# 12.08.2017 ob 15:25
@Chruchill:
Popravi me, če mi je kaj ušlo, ampak trenutno v Ligi prvakov ni omejitve tujcev, prav tako ne v Premier ligi, tako da trdi Brexit ne bi imel tako nenadnega učinka na angleške lige.
Bi se pa seveda konkretno zakomplicirano, če Uefa sprejme kakšne omejitve glede števila tujcev.
In ker vidim, da te zadeve spremljaš. Morda veš, ali lahko Uefa sprejme te omejitve tujcev samo za evropske pokale, ali tudi za domača prvenstva (ali pa so ta pravila v celoti v pristojnosti domačih zvez)?
napo11
# 12.08.2017 ob 15:25
spire, pa kdo govori kaj bi Chelsea delal v Spaniji. kdo govori o tem, kaj bi Barca pocela v Angliji. govorim ti o tem, kako konukrencna je liga. torej znotraj same lige. A ti resno mislis, da Real in Barca tezje osvojita spansko prvenstvo, kot Chelsea, City, United,... anglesko?!
spire
# 12.08.2017 ob 15:18
Kakšne neumnosti govoriš ti si napisal da je najtežje osvojit v angliji ampak v španiji moraš premagat real/barco da osvojiš ttako da črlsi lani ne bi vohal španske lige... Strinjam pa se da je konkurenca znotraj lige bolj izenačena ampak med 14im v španiji ali v angliji ni veliko razlike
Churchill W.
# 12.08.2017 ob 15:12
Partyzan, sicer je to debat za drugam, a Švica in Norveška imata z EU sklenjen dogovor o prostem pretoku delovne sile in blaga. VB se bo o tem še morala dogovoriti. Kako se bodo pa dogovorili bomo pa videli.
Če bo tako kot so napovedovali - trdi brexit, potem tega pretoka ne bo, in bo vsak nogometaš iz EU smatran enako kot so danes ostali tujci iz Senegala, Maroka, Rusije, Črne Gore, Srbije, .... itd itd itd.
Je pa to, da v klubih igra preveč "tujcev" nekaj na kar opozarjajo angleški strokovnjaki že dolgo. To ni nekaj bi zrastlo na glavi meni. In če pogledaš kdo so ti 5 posameznikov v klubih, ki jih v PL vedno znova in znova urščate na lestvico za naslov je prva zaskrbljujoče.
Lanski prvak ima trenutno prijavljene v ekipi cele TRI domače igralce!
* Lewis Baker; 22 let (Central Midfield), ki se je v ekipo vrnil iz posoje pri Vitaseju
* Victor Moses, 26 let (Right Wing), ki mimogrede igra za Nigerijsko reprezentanco in ne Angleško, kljub temu, da ima državljanstvo
* Gary Cahill, 31 let (center-back), kapetan

Ne vem, no meni je tole malce zaskrbljujoče. Je pa res, da je marketinško in finančno bolj privlačno imeti v ekipi "imena", ki so že uveljavljena, atraktivna, ...itd.

Ampak, kot sem rekel že prej... ne ocejujem, samo firbec me je matral zato sem pač pogledal. Vsake oči imajo svojga malarja, katera liga in kateri klub je najboljši.
napo11
# 12.08.2017 ob 15:06
Spire, ocitno si premlad, da bi zraven branja tudi razmisljal. gre za primerjavo tezavnosti lige. ne o tem, kdo bi koga premagal. govorim o tezavnosti same lige, o tem, kaksna je konkurenca znotraj lige.
Partyzan
# 12.08.2017 ob 14:56
Vidim, da se zelo obremenjujete z Brexitom.
Ne vem, kakšen bo status Velike Britanije v športu, ampak Švica in Norveška tudi nista v EU, pa nogometaši iz teh držav ne štejejo med tujce.
spire
# 12.08.2017 ob 14:36
Liverpol arsenal in totenham so zelo zelo težko prvaki tako da ni 6 kandidatov ampak 3je pa še tu za United nisem prepričan ( razni arsenal totenham liverpol so bolj na ravni Seville kot barce ali reala... Npr liverpol ne bi nabil las palmasa npr barca bi pa ravno tako razbilo stoke
jaakaa
# 12.08.2017 ob 11:53
Ozil je BOG
as_kgarnett
# 12.08.2017 ob 11:16
4-3 rezultati so bolj redki, jaz sem privoščil Leicestru, da bi dobru začel sezono, a žal so preveč popustili proti koncu tekme, ko so imeli vodstvo 2-3
Arsenal_fan1
# 12.08.2017 ob 10:23
@patriot44x2
Kaj pa igranje z roko Ozila po katerem je sledil kot in izenačenje Ramseya?

Kar seveda ni res. Sledil je kot s katerega ni bilo gola, po tem kotu je sledil se en kot po katerem je Leicester zogo izbil, sele nato pa je sledila podaja Xhake Ramseyu. .Pa lepo, da si to opazil, ciste roke Ndidija v kaznsem pa ne ;).
Arsenal_fan1
# 11.08.2017 ob 23:19
@hrvoje

Danes bi bilo boljse, da bi zacel Iwobi namesto Ozila, ki je vec kot ocitno se vsaj dva tedna od optimalne pripravljenosti(imel je tezave s poskodbo). Giroud je hlod, ampak za zakljucek tekme nimas boljsega igralca, ni ga igralca v ligi, ki se lahko wrestla z njim, Maguire ima 190 cm, verjetno okoli 85kg pa je padel kot da ima pet kil. Pa ne pozabit na Kolasinca, kot je rekel Lampard izgleda kot novi Ivanovic.

Tale poteza pa v slogu Zidana ne pa levega bocnega :D :

https://twitter.com/ArsenalsRelated/stat
us/896109552751362048
mth213
# 11.08.2017 ob 23:13
Glavni problem Arsenala je bil to, da je Leicester tako dobro taktično odigral. Zame sta bila najboljša "branilca" prav Okazaki in Vardy, saj sta ves čas bila ob Xhaki in Elnenyju ter držala presing. Leicester je stal zelo ozko in zgostil sredino. Arsenal je tako težko spravljal žogo v zadnjo tretjino. Wenger bi morda že prej moral poskusiti bodisi še z enim vezistom bodisi z Giroudom. Goli Leicestra so pa bili bolj posledica slabe Arsenalove obrambe.

@goalkeeper lahko trdimo, da je bil prvi gol njegov, čeprav je bila tam krivo predvsem to, da so igralci zaspali. Kar se tiče pa tretjega gola je pa tam on odrival njihovega igralca stran, zato ni mogel iti na žogo. Krivda je bila predvsem v igralcih, ker niso bili dovolj odločni. Se pa strinjam danes ni bil zanesljiv.

Bo pa očitno letos spet Ozil scapegoat, saj če ne da gola oz. asistence očitno igra slabo. Bil je poškodovan. Z izjemo včeraj, sploh treniral ni. To se je videlo tudi na igrišču. Še vseeno se je boril. Je pa zgrešil nekaj podaj, kar ni značilno za njega.
Arsenal_fan1
# 12.08.2017 ob 12:23
@patriot44x2

Nihče ni trdil da pri Ndidiju ni bilo roke a če si gledal si lahko vsako akcijo ki se je doggajala v kazenskem lisic videl vsaj 2 igralca ki patetično nakazujeta na vsako njihovo izbijanje na igro z roko. Misliš da Deanu ni blo že vrh glave tako obnašanje?

Torej, krizat hoces sodnika, ker ni piskal situacije, ki je pripeljala do kota s kateraga ni bilo niti direktnega gola, a na drugi strani opravicujes cisti penal s tem, da so sle sodniku na zivce reakcije Arsenalovih igralec? Vcasih se vprasam, ce si troll al mislis resno. Garantiram, da vsak navijac bilo katerga kluba takoj vzame 11m namesto kota.
fudelaster
# 12.08.2017 ob 11:39
Če bi Chelsea igral brez 3 osrednjih branilcev in brez Hazarda ter Kanteja in zmagal Leicester 4-3, sem prepričan, da bi vsi govorili o dobrem rezultatu. A ker je na tak način zmagal Arsenal, vsi "nevtralneži" govorijo o dobrem starem Arsenalu. Pomirite se, dobri stari Arsenal še pride, ko se vrnejo Koscielny, Sanchez, Mertesacker, Mustafi, Ramsey (ko bo pripravljen za 90), Cazorla , Wilshere...

Kar seveda ni res. Sledil je kot s katerega ni bilo gola, po tem kotu je sledil se en kot po katerem je Leicester zogo izbil, sele nato pa je sledila podaja Xhake Ramseyu. .Pa lepo, da si to opazil, ciste roke Ndidija v kaznsem pa ne ;).


Prefektna komentarja ni kaj za dodati! Edino, da Blues-i jokajo že, če Hazard manjka, kaj šele 4 standardni igralci prve enajsterice!

4-3 rezultati so bolj redki, jaz sem privoščil Leicestru, da bi dobru začel sezono, a žal so preveč popustili proti koncu tekme, ko so imeli vodstvo 2-3

a.k.a. Arsenalu nisem privoščil! Če pa privoščiš Leicestru, upam, da boš zanje držal pesti tut na tekmah proti ostalim TOP6 ekipam:)))
RedJohn
# 12.08.2017 ob 10:05
Če bi Chelsea igral brez 3 osrednjih branilcev in brez Hazarda ter Kanteja in zmagal Leicester 4-3, sem prepričan, da bi vsi govorili o dobrem rezultatu. A ker je na tak način zmagal Arsenal, vsi "nevtralneži" govorijo o dobrem starem Arsenalu. Pomirite se, dobri stari Arsenal še pride, ko se vrnejo Koscielny, Sanchez, Mertesacker, Mustafi, Ramsey (ko bo pripravljen za 90), Cazorla , Wilshere...
hrvoje15
# 12.08.2017 ob 09:06
@gravitacija
No shrani si tale post pa bova konec prvenstva govorila. Arsenal ne igra lige prvakov. Obramba ko se vrnejo Per, Koschielny in Mustafi bo veliko bolj čvrsta. Ramsey in Sanchez manjkata še v napadu, čeprav so že včeraj pokazali da imajo dober napad..Če bo sreča brez poškodb glavnih igralcev in brez odhodov koga od glavnih igralcev bodo nevarni za naslov. Končno imajo napadalca v pravem pomenu besede, in ker Wengerja več ne jemlejo resno bodo letos nevarni. Lp
gravitacija
# 12.08.2017 ob 00:10
@hrvoje15
hrvoje15
# 11.08.2017 ob 23:05
Drugače pa še moj pogled na današnjo tekmo. Vardy je spet strašanski, sigurno si v angleški reprezentanci zasluži igrati ob Kaneu v napadu. Res odličen nos za gol, in zelo hiter in eksploziven. Mahrez tudi v svojem sijaju. Arsenal pa brez standardne zadnje linije, zato tudi prejeti 3 zadetki. Koschielny, mustafi in mertesacher bi sigurno igrali prej kot vsi ti. Lacazete res dodana vrednost, Arsenal bo nevaren za naslov letos. Da se vrne še Sanchez bojo spredaj res nevarni. Kot sem že rekel bi Ozila dal na klop. Ramsey za napadalca. Giroud pa naj bo tak joker kot danes. Jaz stavim da bo dosegel 12+ golov. Res nevaren igralec v 16m čeprav je kar velik hlod. Lp
goalkeeper
# 11.08.2017 ob 22:58
Czech pa danes se enkrat vec slabo, nevem kaj se mu dogaja, 2 gola cisti njegov feler. Veliko sem ga gledal in ze dolgo casa ni vec na taksnem nivoju kot je bil. Na zalost. Seveda je še vedno dober golman. Ima pa arsenal zdaj zanimivo situacijo z vratarji. Ospina je po mojem mnenju premajhen za prvega golmana v premier ligi( ceprav je eksploziven, tu je treba veliko predlozkov pobirat), emiliano Martinez pa se ni cisto zrel za prvega golmana(ali pač?). Rabil bi vsaj se eno leto nekje bit prvi golman na posoji, da se vidi koliko je konstanten. Na njihovem mestu bi šel počasi v lov za novega vratarja svetovne klase.
Fs
# 12.08.2017 ob 13:01
Sedn šest bi moglo bit.
napo11
# 12.08.2017 ob 14:26
matr ste eni tecni s tem, katera je naboljsa, najtezja, .... liga. js bom postavil samo eno vprasanje (upostevajmo samo 5 najmocnejsih lig): kdo mislite, da bo prvak?
. Spanija: Real ali Barcelona?
. Italija: Juve ali hm, hm, pa jih zmanjka?
. Nemcija: Bayern ali hm, hm, hm, a obstaja se kdo drug?
. Francija: PSG ali Monaco?
. Anglija: Chelsea, City, Arsenal, United, Liverpool ali Tottenham?
mislim, da je odgovor na dlani. v angliji 6 ekip lahko resno konkurira za naslov, v vseh ostalih pa najvec 3, ce upostevamo, da lahko recimo v Spaniji Realu in Barci malce zagreni sezono Atletico. .vsi ostali odpadejo. V Angliji si nihce od favoritov ne more privosciti da bi proti 15. na lestvici igral brez glavnih igralcev. En Real lahko brez problema igra proti Las Palmasu brez Ronalda, Modrica, Ramosa,...
tako da kakorkoli obrnete, najtezje je osvojiti naslov v Angliji!
hrvoje15
# 12.08.2017 ob 09:03
@arsenal_fan1
Ma forma in poškodba pri Ozilu gor dol. Ni kaliber za angleško ligo sploh. Obrambi mu stojijo blizu in so oštri, to pač ni liga za njega. On pa vse na lako čemo, ne moreš premier ligo igrat v istem tempu, brez žara in borbe. Za girouda se strinjam, odličen joker s klopi bo letos, ko bo arsenal lovil rezultat. Kot sem rekel sem siguren da bo dal 12+ golov letos. Ni pa napadalec s katerim zmagovat prvenstvo.
hrvoje15
# 11.08.2017 ob 23:00
Ozil ne more igrati v Triglavu. Igralec brez žara, vse v istem tempu, nič od nič od njega.
Primorc daj si fosn, to je najboljša in najbolj gledana liga in pika. Vsi čakajo začetek premier lige, kjer lahko vsaka tekma postreže s takim zaključkom in preobrati kot danes, ali pa s taktično igro na 0-0. Nihče ne čaka začetka La lige ali katere druge lige, razen če si navijač enega od teh klubov čakaš da se ta liga začne, ampak ne zaradi lige ampak zaradi kluba. Meni je v premier ligi užitek pogledati tekmi Wba - Cyrstal Palace. Me zanima če kdo z užitkom pričakuje in pogleda tekmo Valencia - Osasuna. Lp, tisti ki se s tem ne strinjate pa nevem zakaj vedno visite na člankih os premier lige. Jaz člankov drugih lig niti pogledam ne. Lahko noč!
primos
# 12.08.2017 ob 06:19
zabavljač
potem pa glej našo ligo, kjer lahko vsak nese pike Olimpiji in Mb.
Kjer bo na koncu 7 klubov v razliki 10 točk
Primorc
# 11.08.2017 ob 22:49
@Tehnicar

A zato ker ne znajo igrat obrambe je PL najbolj gledana?
2px_orbitala
# 11.08.2017 ob 22:45
Leicester bi moral zmagati.
Angleško nogometno prvenstvo
link
Rekordna 15. zaporedna zmaga Cityja v Premier ligi
34
13. december 2017 ob 23:56 Nogometaši Liverpoola po nedeljskem remiju proti mestnemu tekmecu Evertonu tudi tri dni pozneje niso uspeli osvojiti treh točk na domačem stadionu. Z West Bromwichem so se razšli brez zadetkov.
Več novic ...
Kazalo