Nogomet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.6 od 25 glasov Ocenite to novico!
Liverpool - Manchester United
Navijači Manchester Uniteda so z neokusnim skandiranjem pokvarili komemoracijo za žrtve na Hillsboroughu., Foto: Reuters
Kapetana Steven Gerrard in Ryan Giggs sta pred tekmo v zrak spustila vsak po 48 balonov. Foto: Reuters

Dodaj v

Navijači Uniteda niso zdržali: Na Anfieldu odmevalo "morilci, morilci"

"Tretji" polčas zgrozil javnost na Otoku
24. september 2012 ob 11:35
Liverpool - MMC RTV SLO

Ko je vse kazalo, da bo največji angleški derbi med Liverpoolom in Manchester Unitedom (1:2) minil v dostojanstvenem navijanju in spominu na žrtve v Sheffieldu, je vse zasenčilo skandiranje po koncu tekme.

To je bil prvi obračun angleških velikanov po razkritju dokumentov, v katerih so bili Liverpoolovi navijači pred dvema tednoma oprani krivde za 96 žrtev v tragediji na stadionu Hillsborugh leta 1989. Mnogi, med drugimi tudi trener rdečih vragov Alex Ferguson, so ves teden pozivali navijače Manchester Uniteda, da se izognejo neokusnim provokacijam, ki so na tekmah teh dveh klubov stalnica.

Komemoracija za žrtve je pred začetkom srečanja potekala dostojanstveno. Legenda Manchester Uniteda Bobby Charlton, ki ga je zaznamovala tragedija Manchestrovega letala v Münchnu, je legendi Liverpoola Ianu Rushu izročil šopek s 96 rožami. Navijači Liverpoola so ob kultni pesmi You'll never Walk Alone dvignili kartone z napisoma "Pravica" in "Resnica".

Kljub kontroverzni zmagi gostov, je vse kazalo, da bo derbi minil v dostojanstvenem vzdušju, a na koncu vendarle ni bilo tako. Ko so navijači Manchestra ostali sami na stadionu, čakajoč, da jih policisti pospremijo domov, so z neokusno pesmijo pokvarili svečanost na Anfieldu. "Morilci, nikoli ni vaša krivica, vedno ste žrtve," je najprej zapelo nekaj tisoč navijačev, nekaj trenutkov pozneje pa so se zaslišali vzkiliki "morilci, morilci".

Na Otoku so zgroženi, navijači Manchestra pa so v svoje opravičilo povedali, da jih je sprovociralo nekaj navijačev LIverpoola z gestami, ki so posnemali avion, simbol münchenske tragedije.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
Gravesen
# 24.09.2012 ob 11:51
Za vse je krivo katastrofalno sojenje!...
vodja
# 24.09.2012 ob 11:57
Noben od napevov se ne nanaša na Hillsborough.

Zakaj so teli spomini zdaj septembra? Tragedija se je zgodila aprila.

Ker so pred enim tednom izšla poročila o tej tragediji, ki je navijače Liverpoola oprala krivde in bolj ali manj dokazala, da je policija skušala zaščititi sebe, potem ko ni primerno poskrbela za varnost.

Kluba sta veliko vložila v to, da bi tokrat derbi minil brez takšnih pesmi, a očitno so desetletja sovražnosti pustila prevelike brazde. Domače publike se ponavadi še obnašajo kolikor toliko primerno (vendarle so zraven žene in otroci), medtem ko gostujoče ekipe običajno sestavljajo dolgoletni, "izkušeni" navijači, katerim ni pod častjo udariti pod pas.
McBobber
# 24.09.2012 ob 14:38
a sploh berete, stadion je bil prazen, na stadionu par idiotov oponaša letala, torej je očitno, da so bile pesmi naperjene tisti skupinici...

zdaj obsojat Unitedove navijače, ker so na praznem stadionu vrnili uslugo, je dvolično, ker niso delal scene in so krivci eni in drugi.

Kdor piše tole se lahko zamisli nad svojim spektrom, ja pesmi so bolne, bolni so tisti ki jih pojejo a bolni so tudi tisti, ki provocirajo z letali itd,

ps. če bi bilo tisoč liverpoolovih navijačev bi se pa njih slišalo ko pojejo svoje "hite"
martin112
# 24.09.2012 ob 12:41
Časniki so pisali, da je bilo nekaj domačih "navijačev" aretiranih (ki naj bi oponašali zvok letal). Upam da se pove jasno in glasno če je bilo to res in se objavi imena. Ampak kakorkoli, to so iztrebki, ki bi jim bilo treba prepovedati vstop na nogometne štadione (tistim ki so peli - zgornji video in tistim, ki so oponašali letala).

Kar se tiče pa same tekme Liverpool povsem prevladoval v prvem polčasu, United je komaj prišel do žoge in še takrat so jo izgubili po 10 sekundah. Tako da tvoj komentar topko86 je invalid.

Kar se tiče pa InGodWeTrust-ovega komentarja. Hodi se na tekme, kdor ne more gre na tekme ki jih igrajo v Evropi, recimo konec leta Udinese-Liverpool, naroča se iz uradne spletne strani, naroča se letni dostop do njihovega TVja, hodi se na tekme v Liverpoolova puba v Maribor in Ljubljano. Že dolgo časa svet ni več zaprt in zadrt. Kaj pa je meja? Slovenija? Tvoja vas? Tvoja bajta? Sicer pa, na kakšno nogometno tekmo naj hodi Gorenjec in s katerim klubom naj se poistoveti? S Triglavom v nogometu? Z Jesenicami v hokeju? Je praktično enako al grem v Maribor ali pa v Udinese, v Tottenham na gostujočo tekmo ali v Liverpool na domačo.
Tilac
# 24.09.2012 ob 11:57
Kot zvestega navijača Uniteda, me je sram tega početja. Tudi, če se je par Liverpoolovih navijačev spustilo na nizko raven po koncu tekme, ne pomeni da je to opravičljivo. Vsaj včeraj (pa ne samo včeraj!) bi moralo miniti brez teh neokusnih skandiranj z obeh strani. Nekaj je rivalstvo, nekaj drugega pa je, ko se norčuješ iz osebnih tragedij...

Pa prosim vse navijače L'poola, da ne začnejo pljuvati čez sam United, kajti klub je tokrat resnično naredil veliko, da bi se strasti pomirile...
thepero
# 24.09.2012 ob 11:55
@mufc
Ja, debili se najdejo v vseh navijaških skupinah. Ampak kolikor je slišati, so vsi navijači Man. Utd. skupaj peli tole pesem. Lepa gesta, ni kaj.
thiery
# 24.09.2012 ob 12:29
Hehe, si kar mislim, kdo je pisec tega članka :)
Je pa res žalostno s strani navijačev obeh klubov, da se ob takšnih tekmah ne morejo zadržati...
vodja
# 24.09.2012 ob 13:03
Emlyn, definitivno so krivi neokusnega skandiranja, ampak definitivno niso krivi neokusnega skandiranja o Hillsboroughju. Noben od napevov se ni nanašal na nesrečo leta 89.
iowa
# 24.09.2012 ob 15:30
OK. video pove vse.
prvi del se nanaša na pesem, ki jo scouserji pojejo v posmeh letalski nesreči v Minhnu. se pravi, da oni lahko pojejo, kar hočejo, če pa kdo o njihovih 96 kaj reče je pa vse narobe.
drugi del pa se nanaša na tekmo med Juventusom in Lpoolom na stadionu Heysel v bruslju 1985, kjer so navijači lpoola preskočili ograjo in pognali v smrt 39 navijačev juveta.
fazliya
# 24.09.2012 ob 15:08
sej ne vem če se splača vtikat v tole osje gnezdo .... pa poskusimo. Verjetno bodo leteli minusi

krivi so ......... OBOJI. Kdorkoli je že začel pa naj gre to za Liverpoolove ali Unitedove izrodke človeškega rase na to tekmo ni prišel v spomin na žrtve Hillsborougha, ampak je na tekmo prišel izključno zaradi tega kar se je zgodilo po tekmi. S tem so OBOJI uničili krasno kuliso na stadionu in prizadevanje vseh, ki so pred tekmo rotili navijače naj se obnašajo spoštljivo.

Morda bo kdo rekel da je izpad "couple" (zanimiva kombinacija ki se lahko prevede kot DVA ali NEKAJ - še profesionalni prevajlci imajo tu probleme) Liverpoolovih imbecilov (žal se jim drugače ne more reči) posledica slabega sojenja ali česa podobnega, vendar to ne more biti opravičilo za storjeno. Tisti ki pa misli da bodo Unitedovi imbecili mirno sprejeli takšne provokacije je prav tako malo trčen. Jasno je da bodo odgovorili z vso silo.

Nič posebnega - to se v Slovenji v notranji politiki dogaja že 70 let v nogometu pa vsaj od polemike kdo je bolj kriv SREČKO ali ZLATKO.

Skratka imbecili so na obeh straneh in strinjam se s pobudo gospe Margaret Aspinall (pa sami uganite za koga ona navija)

"lifetime bans to be handed out to anyone making offensive gestures or singing insulting chants about deaths in football tragedies"
pixelbitch
# 24.09.2012 ob 13:45
sodnik ne brca žoge
TheNomad
# 24.09.2012 ob 13:24
Nekaj sto "navijačev" je pelo tole - kar je absolutno obsojanja vredno - ampak tudi vam L'poolovcem vsak tak incident pride prav, da zaradi par 100 debilov hočete očrniti cel Man United kot ustanovo in kot vse navijače širom sveta.
gregorzupancic
# 24.09.2012 ob 12:36
Res je ni opravičila za tako dejanje. A že dva idiota sta dovolj, da sprožita tako odziv.
A mislite, da bi bilo kaj drugače, če bi bile vloge zamenjane.
gregorzupancic
# 24.09.2012 ob 12:22
Aha berem, da je bilo po tekmi.

Liverpool manager Brendan Rodgers did not hear the chants that marred Sunday's tribute to the 96 victims of the Hillsborough disaster, but insisted the 'fight will go on' against the mindless minority of supporters.

Aside from one chant of "Where's your Munich song" early in their side's 2-1 win at Anfield, the Manchester United fans had heeded all pre-match calls for calm throughout the afternoon.

However, some time after the final whistle, when most of the Liverpool fans had left, a couple of home supporters ran across the main stand to the far corner, where the visiting contingent remained on police orders, and started making aeroplane signals.

It was an obvious reference to the Munich air disaster in 1958, in which eight United players were amongst 21 people who lost their lives.

Some United fans responded by chanting "Always the Victims" and "Murderers" in a reminder of the Merseyside club's own recent tragedies - Hillsborough and Heysel.

Social networking sites were flooded with responses as the bitterness spilled over, and while Rodgers could shed little light on what happened, the Liverpool manager said that the battle against those who let both clubs down will go on.

"What was done at the end I cannot comment on as I didn't hear or see anything," he said. "There is an intense rivalry here and you don't want that to end because that is all a part of what makes this the biggest game in British football.

Human decency

"But it is on the field where competition should be and everything else, songs from Liverpool or Manchester supporters, any of us that have any human decency don't like to hear that.

"The fight will go on if there is a continuation of that but certainly at this club the work that has gone on in the last couple of weeks is something I am very proud of and the tributes today were fantastic."

Indeed, Rodgers was keen to praise the fans of both clubs, noting United supporters applauding prior to the game when a tribute of thanks was read out for the Hillsborough families whose campaign to discover the truth of what happened in Sheffield 23 years ago has now been fully vindicated.

"I think the supporters were absolutely phenomenal," he said. "It was a significant day and the respect which was shown both teams, and with everyone shaking hands, and just moving forward is important.

"People who value human decency and humanity will have been proud today because it is important we move on from a lot of the negative stuff.

"As two massive clubs we have an obligation to society and to football to show respect because we are at the leading edge of the game. People will look into this today and go away with great hope."

When they entered the field prior to kick-off, both sides wore tracksuits with the number 96 on the back.

Respect

Sir Bobby Charlton then presented Ian Rush with a bouquet of flowers before respective captains Steven Gerrard and Ryan Giggs released 96 balloons before a mosaic was unveiled which ran across three sides of the ground.

United were unavailable to make an immediate comment on the post-match difficulties. However, without being asked about them, Ferguson said he felt the day had gone well.

"Liverpool FC have done a fantastic job," he said. "The fans were terrific. Our fans paid back that respect. I don't think anybody could have any complaints about that part.

"It was a nice touch both captains letting off the 96 balloons. It was a beautiful touch Sir Bobby giving Ian Rush the bouquet.

"It demonstrates that two great clubs can unite and do these things and then get on with the game of football with both teams trying to win.

"It was ferocious and intense. The supporters got behind their teams in the right ways which was great to know. It has been a day for football.

"Both clubs don't deserve anything else. We have to put up with some things when we've come here but Liverpool are nowhere near as bad as some other clubs with this aeroplane stuff.

"We have had to endure that for years and years. It is a sick part of society but it is only a minority from every club. They all have an element who can disgrace their club."


http://www1.skysports.co
m/football/news/11667/8104771/Managers-praise-the-majority
SloKid
# 24.09.2012 ob 13:03
Navijači Liverpoola so cel teden pozivali k spoštovanju do žrtev na stadionu Hillsborough (upravičeno in razumljivo seveda), potem pa na ta dan vseeno izžvižgali Evra-ja ob vsakem dotiku žoge, ker si je drznil biti rasistično zmerjan s strani Suareza, precej hinavsko
haby992
# 24.09.2012 ob 18:42
kot prvo so bili navijači unitedasprovocirani s strani liverpoolovih, kot drugo, pase noben od teh dve chantov ne navezuje na hillsbrough, je pa res, da se to vseeno ne spodobi, tak da pisec članka malo objektivnosti prosim lepo
liam
# 24.09.2012 ob 16:13
največji problem liverpoola je da so v zadnjih sezonah totaln laughing stock. Tole včer prot unitedu pa zadnjč prot man cityju je blo še največ kr so pokazal u tej sezoni.

kt da bi stevie g sam igrov prot celi ekipi, res ugobo
McBobber
# 24.09.2012 ob 15:06
kje je pa članek o tem kako Terry poskuša izsiliti "pravično" sojenje?
jernejt
# 24.09.2012 ob 15:05
InGodWeTrust

# 24.09.2012 ob 12:19
Prijavi neprimerno vsebino A lohk sam prašam za vs ki ste STRASTNI navijači? Kako lahko dejansko navijaš za klub kjer nisi še nikoli biu na njegovem štadionu kaj šele si ogledal kako tekmo(v večini primerov), lahko ga simpatiziraš.... navijati?Se vidi da ste navijaško neizobraženi, to je tako kot da bi se hvalil z diplomo na faxu a sploh nisem obiskal faxa... LP


študij na daljavo? ;)
ring any bells?
007jamesbond
# 24.09.2012 ob 14:49
Še en komentar na tekmo včeraj. Zdaj sem pogledal Match of the Day in komentar Marka Lawrensona (igral 9 sezon za Liverpool). On pravi, da je bil upravičen in rdeč karton (na posnetku se vidi, da je desna noga od Shelveya precej stran od žoge, plus z levo nogo potem gre v hrbet Evansu) in tudi enajstmetrovka (roka na hrbtu Valencie ter noga pred njim).
pixelbitch
# 24.09.2012 ob 13:40
Ko berem te butaste komentarje, in poslušam skandiranje navijačev mi je še bolj jasen pomen besedila. Čista resnica, sedaj se navijači liverpoola smatrajo kot največji svetniki unitedovi pa največje barabe. Resnica boli, ampak saj niste krivi, nikoli niste krivi.
mocco
# 24.09.2012 ob 19:12
Liverpool boli, da odkar je Premier, odkar je Fergie, odkar nimajo več igralcev klase Rush, Keagan, Kenny, trenerjev Paisley, Shankley itd, pač pa je tu le Stevie G, ki mu kapa dol, ne osvojijo ničesar. Še huje. Vse to in veliko večkrat osvoji največji sovražnik sosed. Najhujše sanje, ki jih je nekako treba prebolet, enako kot je United preboleval 70ta in 80ta....
Za vse je kriu sosed, pa naj bo podkupovanje, tragedije, neosvojene lovorike, nesposobni igralci....

Slej kot prej se obrne...še vedno se je. S takimi bolnimi in neumnimi komentarji pač lpoolovi navijači dokazujete, da vam počasi zmankuje potrpljenja, počasi obupujete. Pa ne nad Lpoolom, pač pa le nad to generacijo, ki vam je zadala najhujših 20 let v življenju, vsaj če ste tako srčno pri tem kot sem sam pri Unitedu.

Niti ne predstavljam si, kako bi se sam počutil, če bi bila situacija obratna, vseeno pa je treba najprej počistit pred svojim pragom, tako Lpool kot United, se dobro pogledati v ogledalo, pa odgovori kar sami padejo iz neba....

Tragedije so imeli vsi, Lpool in United pač najbolj odmevne, ni pa važno a se dere en, a si jih dere 500000, a se stepe 1 ali 500000, ali žali nasprotnike 1 ali 500000. Tak navijač si ne zasluži biti navijač tako velikih klubov, zato, vsaj iz vidika Uniteda, so ti navijači, reakcija ali ne, ravnali strogo neprimerno in jih obsojam.

Kaj pa počnejo Lpoolovi navijači me pa ne zanima, niti me ne zanima sam Liverpool, kaj šele kriza ki jo imajo/imate. Vsak na sam vase pogleda, pa bo svet takoj lepši. Sam vem kateri klub je moj, kateri je najboljši (pa naj bo prvak 1 lige ali 5 kmečke), to svetujem tut ostalim, pa bo šlo rtv-jevmu mmcju precej slabše kot pa trenutno, ta nestrpnost pa se samo prenaša naprej, namesto da bi padala, raste....
to vodi v poraz vseh, klubov nogometa itd. navijaštvo in nestpnost pa sta popolnoma različna pojma. Budale so pa povsod, ne samo tu ali tam. POVSOD!!
pa lp
haby992
# 24.09.2012 ob 19:00
http://www.skysports.com/video/inline/0,
,20699_8106044,00.html

tukaj misli, da je razloženo
InGodWeTrust
# 24.09.2012 ob 13:06
Martin112- Saj sem napisal v večini primerov, pa mi reči da ni takih primerov kot sem ga jaz opisal usaj 3x več od takšnih kot si očitno ti!!!
LuisNani17
# 24.09.2012 ob 13:01
emlynhughes
ja saj ni čudno da pojejo Always the victims, its never their fault, vedno so vam za vse krivi drugi (po možnosti United). Kdo je pa kriv kot teh par Liverpoolovih imbecilov ki ti grejo po koncu tekme izzivat navijače ki so se celo tekmo vedli korektno. BTW že med tekmo so scouserji peli tudi o Munchnu.
Mefisto
# 24.09.2012 ob 11:56
But the worst episode came after the final whistle when most of the Liverpool fans had left. Two alleged home supporters made aeroplane signals after running towards the corner of the stadium where the United fans remained on police orders. The United contingent responded by singing ‘Always the victims, never your fault’ and ‘Murderers’ in reference to the 1985 Heysel disaster.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footbal
l/article-2207604/Mark-Halsey-suffers-sick-abuse-Twitter.html#ixzz27NbPOrG8
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
juksi
# 24.09.2012 ob 11:39
kaj pa motor letala????
mb17
# 24.09.2012 ob 19:55
drugače pa ma haby992 prav, tu je res vse lepo razloženo:
http://www.skysports.com/video/inline/0,
,20699_8106044,00.html
haby992
# 24.09.2012 ob 19:00
mislim*
SsDrag
# 24.09.2012 ob 16:40
liam, sam res.

kje je sahin? klub za njega plačal 7 milijonov za posojo, krije nekaj procentov njegove plače, pa ne igra. res čudno. se je poškodoval?
LuisNani17
# 24.09.2012 ob 16:05
sonet7
JA TEM KI SO JIH SPROVOCIRALI PA BI MOGLI DAT KAKO NAGRADO NE.
martin112
# 24.09.2012 ob 15:28
še ena za @InGodWeTrust

martin112
# 24.09.2012 ob 13:09
InGodWeTrust: Pa kaj zdaj govoriš? Nekaterim finančno stanje ne omogoča nič od tega, tako kto nekaterim ne omogoča niti obiska Ljudskega vrta ob tekmi s Tottenhamom.
dadinho10
# 24.09.2012 ob 13:00
zdaj ce smo posteni, to ni lepo...
vendar je koliko razumem, ceprav so sami liverpoolovi navijaaci podozivljali tragedijo, so sami zaceli provocirati, sicer par njih...unitedovi navijaci pa so zaceli peti ko so bili sami na stadionu.... to pa ni isto....
in te zadeve se dogajajo non stop.....
vodja
# 24.09.2012 ob 12:36
On a positive note..
Ferdinand
# 24.09.2012 ob 12:35
http://en.wikipedia.org/wiki/Heysel_Stad
ium_disaster
topko86
# 24.09.2012 ob 11:56
Liverpool naj se raje ubada s svojo porazno igro zadnih let
Mefisto
# 24.09.2012 ob 11:55
@Iuckylee.is.back

Preberi si članek.

@mufc

2
navijača liverpoola sta izivala, odzvalo pa se je veliko united navijačev...
Fowler09
# 08.10.2012 ob 19:53
@wazza_girl
But it's never your fault, right? You are nothing but: once a scouser, always a shit!
S to izjavo si dokazala po moje kar dokazal, da nisi čisto nič drugačn(a) kot ti provokaterji Liverpoola in nepremirni pevci Man.Utd. Bodimo realni takih izmečkov je veliko povsod in ko se enkrat pustiš na ta nivo si tudi sam.

Pa še neki. Man.Utd fani a vam je Eric Cantona znan vaš idol, saj starejšim. Kaj je že naredil na eni tekmi - a fizično obračunal z navijačem nasprotne ekipe. O Royu Keanu, ki je v svoji autobiografiji priznal, kako je namensko na tekmi poškodoval igralca, za katerega je bila vprašljiva celo njegova nadaljna kariera. Itd. Suarez proti njima je ovčka. Tako, da se zadržite vaših komentarjov, ker skozi zgodovino imate veliko večje cvetke.
wazza_girl
# 27.09.2012 ob 09:36
Zakaj bi se pa Unitedovi navijači morali zadržat? Tekme je bilo konec,dva idiota sta se našla provocirat, naši so se odzzvali nazaj.edini problem je ta,ker sta bila scouserja sama in seveda dveh ni nihče opazil, naše se je pa fajn slišalo. Če bi bili navijači res toliko pokvarjeni, bi to že med tekmo delali in peli pred polnim stadionom, tako pa jih je manj kot 2900 zapelo samo tistima dvema debiloma. Vsa čast našim navijačem, pred tekmo so se poklonili žrtvam, med tekmo lepo navijali, po tekmi pa so se odzvali na izzivanje tako kot bi se vsak navijač.
A to, da so nekateri scouserji že med tekmo peli Munich, pa nič ne pomeni? In ko že govorimo o poklonu in spoštovanju žrtvam, kaj so leta 2008 peli pred tekmo na Old Traffordu??
But it's never your fault, right? You are nothing but: once a scouser, always a shit!
mb17
# 24.09.2012 ob 19:45
skopirano od uporabnika gregorzupancic:
Liverpool manager Brendan Rodgers did not hear the chants that marred Sunday's tribute to the 96 victims of the Hillsborough disaster, but insisted the 'fight will go on' against the mindless minority of supporters.

Aside from one chant of "Where's your Munich song" early in their side's 2-1 win at Anfield, the Manchester United fans had heeded all pre-match calls for calm throughout the afternoon.

However, some time after the final whistle, when most of the Liverpool fans had left, a couple of home supporters ran across the main stand to the far corner, where the visiting contingent remained on police orders, and started making aeroplane signals.

It was an obvious reference to the Munich air disaster in 1958, in which eight United players were amongst 21 people who lost their lives.

Some United fans responded by chanting "Always the Victims" and "Murderers" in a reminder of the Merseyside club's own recent tragedies - Hillsborough and Heysel.

Social networking sites were flooded with responses as the bitterness spilled over, and while Rodgers could shed little light on what happened, the Liverpool manager said that the battle against those who let both clubs down will go on.

"What was done at the end I cannot comment on as I didn't hear or see anything," he said. "There is an intense rivalry here and you don't want that to end because that is all a part of what makes this the biggest game in British football.


gregor, zakaj pa odstavek med obema odebeljenima ni odebeljen? posebno tisti del - where's your munich song? a se ti to ne zdi provokacija? to seveda je provokacija, na katero sta odgovorila dva navijača liverpoola. na to provokacijo pa se je odzvalo kup navijačev uniteda.
varda
# 24.09.2012 ob 17:12
@liam

Glede Reine se strinjam, da je lets katastrofa, je pa bil eden top golmanov na svetu, ko je bil v formi (2 leti nazaj). Tu se potrebuje neko konkurenco, Jones to ni, Doni je izgubljen nekje v Braziliji, ostali so mulci.

Obramba je solidna, Carra dober za Evropo in Carling pa kdaj kšno menjavo. Enirque ne igra, ker je bil poškodvan, je pa tudi v slabi formi (že od polovice prejšnje sezone). Kelly je včeraj odigral zelo dobro, Johnson je pa itak en boljših bočnih v ligi. Škrtel-Agger je dobra naveza, čeprov letos mal preveč napak (nov sistem pa to). Menjava je Coates, ki se lahko razvije. V ozdaju čakajo še Robinson, Flanagan, Wisdom, Wilson, Sama.

Sredina je ključna pri igri kakršno goji Rodgers. Allen zaenkrat najboljši igralec pri Liverpoolu letos. Gerrard, razen včeraj, precej slabo (težko se prilagodi na Rodgersov sistem + konstanto manj motiviran proti slabšim ekipam). Shelvey ogromno obeta, spominja na mladega Gerrarda. Sahin ne igra, ker še ni pripravljen na največje napore (se je videlo proti Arsenalu in Young Boysem). Je pa nedvomno zelo nadarjen. Lucas je tako med boljšimi vezisti v ligi (se precej pozna da ga ni). Henderson pa tudi ni tako slab kot vsi govorijo, poleg tega pa še zelo mlad (21) in ob tem že občasni članski reprezentant in kapetan u21. MIslim, da mu je Rodgersov sistem bolj pisan na kožo kot lanski. Tu je še Suso, ki sicer zaenkrat igra na krilu, drugače pa je lahko tudi napadlni vezist in pa po mojem mnenju zelo talentirani Adorjan. Manjka se mogoče menjava za defenzivnega veznega (Lucas), mogoče bo dobil priložnost Coady.

V napadu (wingerja+špica) so prva izbira zaenkrat Borini-Suarez-Sterling. Borini se sicer odlično giblje in veliko teče, vendar v zaključku akcij ponavadi nenatančen, tako podaje kot streli. O Suarezu mislim, da ni potrebno preveč govoriti. Res da požre ogromno živcev Liverpoolovim navijačem, je pa sposoben izjemnih potez, samo še zaključek mora izboljšati.
Sterling odkritje sezone (za tiste, ki ne spremljajo Liverpoola podrobno). Mlad, hiter, dober driblig, tehnika. Tudi dober pregled in pa presenetljivo stalno vračanje in pomaganje obrambi. Verjetno največji talent v klubu (eden večjih na Otoku). Rezerve so Downing (ok, od njega res ni skoraj nič), Assaidi (trenutno se vrača po poškodbi. proti Young Boysem je izgledal dobro tehnično podkovan, hiter, manjka zaključna podaja), Suso (bo uspel, če bo glava na pravem mestu), Pacheco (dokaz da samo talent ni dovolj, verjetno v Liverpoolu nikoli ne bo uspel), Morgan (baje odličen strelec, po mojem mnenju še premlad), Yesil (naj bi bil velik talent) in pa Ngoo (visok, spreten, močan, podoben stil igre kot Crouch).
liam
# 24.09.2012 ob 16:29
prov res, pomislte enkat kakšno ekipo majo:
reina - smrdi, v center obrambe se na žalost vrača jamie carragher, škoda aggerja, martin kelly - smrdi, majo še joseja enriqueja - bleda senca tistga pr newcastlu itak nč ne igra, pa coatesa k je v resnic dost dober pa igra kelly.
Na sredin velk as steven gerrard, allen tud ni prov hud, steeriling velik obeta, shelvey bedak, lucas leiva na žalost poškodvan, ostaneta še downing pa henderson - oba neverjetn smrdita. Aja še pozabu sm sahina k noben ne ve zakva ne igra .
V napadu borini, kr en italjan, pa suarez, totaln smetar, pomojem dav en gol letos.

Če potegneš črto vidš da majo use skup ene 4 mejbi 5 dobrih fuzbalerju, pa še te ne igrajo usi: Brendan Rodgers - smrdi
liam
# 24.09.2012 ob 16:14
ubogo, sori.
LuisNani17
# 24.09.2012 ob 15:43
martin112
Evans bi mogoče res moral dobiti rdeč karton, v Persijevem primeru pa ni šans. Štartal je z eno nogo in izbil ŽOGO šele potem igralca, tako da to ne more biti rdeč karton (Šelvi in Evans pa sta drug na drugega štartala nevarno tako da bi oba mogla dobit rdečega ali pa rumenega)!
LuisNani17
# 24.09.2012 ob 13:04
Liverpoolovci in ostali hejterji pa pridno zabivajo minuse, no s tem neboste zakrili resnice! Sami ste izzivali zdaj pa igrate žrtev s pomočjo avtorjev takih člankov kot je ta.
the angerfist
# 24.09.2012 ob 12:51
Always the victims, its never their fault se itak nanaša samo na racista Suareza in njegovo 4 spremenjeno zgodbo o tem kako je užalil evraja. http://therepublikofmancunia.com/its-never-their-fault/ prilagam še link o tem. Sicer pa kot so že spodaj povedal provocirat so že po 20 minutah začel liverpoolčani po porazu pa se itak niso mogol zadržat da nebi letal oponašat. In seveda potem na RtV naslov da se Unitedovi navijači niso mogle zadržat.
LuisNani17
# 24.09.2012 ob 12:27
sramota da se želi spet prikazat United kot neke negativce, dejansko so bili tile navijači Uniteda sprovocirani s strani liverpoolovih navijačev. Celo tekmo so se vedli korektno in se poklonili žrtvam tragedije v zameno pa so dobili izzvivanje z oponašanjem letala in petjem o Munchnu. Če kdo ni zdržal so to navijači Liverpoola. Zdaj pa udarite z minusi dragi hejterji!
tenisač
# 25.09.2012 ob 01:16
In kako da so dal navijačem Uniteda tako veliko sedežev?
LuisNani17
# 24.09.2012 ob 17:08
jest25
2 ali pa 2500 to je zelo občutljiva tama, ki je na taki tekmi nebi smeli načevat ne eni ne drugi.
Angleško nogometno prvenstvo
link
Klopp se je v šali razglasil za smešnega in karizmatičnega poraženca
25
16. oktober 2017 ob 19:27 Jürgen Klopp in Dejan Lovren sta bila dobre volje na novinarski konferenci pred torkovo tekmo v Ljudskem vrtu. Oba sta poudarila, da si Liverpool ne sme več privoščiti spodrsljaja v Ligi prvakov.
Več novic ...
Kazalo